Serviceinriktad IT-assistent till globalt företag

Hem/Helpdesktekniker/Supporttekniker/Serviceinriktad IT-assistent till globalt företag
Publicerad: 8 maj
Sista ansökan: 10 juni

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar mellan 23 juli – 23 december. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Företaget är ett världsledande managementkonsultföretag. Verksamheten finns spridd världen över och företaget kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och sin goda renommé. Stockholmskontoret utgör det nordiska huvudkontoret och är placerat i mycket vackra och anrika lokaler i Stockholm city.

Arbetsuppgifter:

Som heltids-IT-assistent stöttar du övriga IT-avdelningen bestående av tre personer med alla aspekter av kontorsteknologi. Detta inkluderar administrativa uppgifter, underhåll av IT-kontor/lager, installation, service och underhåll av datorer, introduktion av nya användare, användarsupport, videosamtalssystem, skrivare, AV-utrustning, mobila enheter (iOS), med mera. Du tar itu med alla problem med ett leende och ger utmärkt kundservice till kollegor som behöver hjälp.

Att arbeta med problem av varierande komplexitet i en dynamisk, internationell arbetsplats innebär att du kommer att lära dig snabbt. Om du ser en möjlighet att utvecklas ytterligare inom ett visst område kan du räkna med att ditt team stöttar dig. Det gäller även dina idéer för att optimera delar av deras kontors-IT. Om dina idéer visar sig vara lovande kan du till och med se dig själv ansvara för att genomföra dem på alla nordiska kontor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

- Avslutad relevant IT-utbildning
- Meriterande med arbetserfarenhet av liknande uppgifter
- Stort IT-intresse och viljan att utvecklas inom IT
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska

Vi tror att du är en person som är driven, ödmjuk och prestigelös. Då du i rollen löser problem är du lösningsorienterad och har en hög servicenivå. Du trivs med varierande uppgifter och du tar dig an både enkla och kvalificerade uppgifter. Som person är du självgående och driver på ditt eget arbete samt lättlärd med förmågan att snabbt sätta dig in nya arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: 23 juli
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Linkande Jobb
1st line support | Linköping | Experis
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Linköping
Servicedeskmedarbetare - Östersund
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Östersund
Supporttekniker
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Skövde
1st Line Support
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Ängelholm
IT-tekniker | Göteborg | Experis
Helpdesktekniker/Supporttekniker
Göteborg