Helpdesktekniker/Supporttekniker

Sök bland 461 lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker och börja ditt nya yrkesliv idag!

IT-supporttekniker till norra Europas största utbildningsföretag
Centric Professionals AB
Supporttekniker, IT

Vi söker efter en ansvarsfull och IT-intresserad supporttekniker till vår kund i centrala Stockholm. Den här rollen passar dig som tycker om att arbeta med människor, har en lång erfarenhet av kundtjänstrelaterade yrken och som idag trivs med att arbeta inom IT-support. Arbetet är en heltidstjänst och anställningen blir direkt hos kunden. Arbetsuppgifter I rollen som IT-supporttekniker i servicedesken kommer du arbeta med inkommande ärenden via telefon, chatt, mail och via ärendehanteringssystem. Du kommer arbeta i en flexibel position där du får möjligheten att leverera gedigen service som första kontakt med användarna. Du kommer supportera och felsöka kring bland annat nätverksrelaterade ärenden, Office365-applikationer, Google Workspace samt arbeta i en Microsoftmiljö. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi att du är ansvarsfull och flexibel som person, då du kommer få möjligheten att både arbeta som första och andra kontakt i servicedesken. Du brinner för att ge användarna den bästa möjliga servicen där du med din pedagogiska förmåga förklarar komplexa tekniska problem. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från servicerelaterade yrken, minst 1 års arbetslivserfarenhet av IT-support och besitter relevant eftergymnasial utbildning från Universitet/Yrkeshögskola. Utöver detta är du en glad person som kliver in på jobbet med ett stort leende på läpparna! Krav -     Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom IT-support -     Gedigen arbetslivserfarenhet från tidigare servicerelaterade yrken -     Goda kunskaper i Office365 -     Active Directory -     Eftergymnasial utbildning inom IT -     Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift Meriterande -     Tidigare arbetat med Google Workplace -     Erfarenhet av ITIL och Lean Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Personlighetstester samt uttdrag ut belastningsregistret kommer att genomföras under rekryteringsprocessen. Vad vi erbjuder Kunden är norra Europas största utbildningsföretag och är verksamma inom förskolor, grundskolor, gymnasieskolor och vuxenutbildningar. Deras storlek skapar trygghet och ger förutsättningar att vara en långsiktig och stabil utbildningsaktör som bidrar till det gemensamma samhällsbygget. Kontoret ligger centralt i Stockholms City, i nya och fina lokaler. Julieth Escobar +46 734 159387 [email protected]

20 mars 2025
Sista ansökan:
20 juni 2025
IT Firstline support
Fredriksons Verkstads AB
Supporttekniker, IT

Fredriksons Verkstads AB är en modern tillverkningsindustri som är specialiserad på att arbeta med rostfritt stål, kolstål och aluminium. Våra kunder omfattar flera affärsområden med höga krav på god leveransförmåga, kvalitet och kostnadseffektiva lösningar. Vi omsätter ca 550 MSEK och är drygt 280 personer. Vårt huvudkontor finns i Vadstena och under 2006 etablerade vi oss i Suzhou, Kina. Läs mer på www.fredriksons.se. ARBETSUPPGIFTER * Dokumentera och driva ärenden samt lösningar i ärendehanteringssystem. * Hantera inkommande IT-relaterade problem från användare via telefon, e-post, eller chatt. * Identifiera, diagnostisera och lösa vanliga IT-problem (exempelvis nätverksfel, användarkonton, lösenordsåterställningar). * Eskalera komplexa problem till IT ansvarig. * Administrera stödsystem inom hela verksamheten * Dokumentation för uppföljning och kunskapsdelning Meriterande kvalifikationer: Active Directory, användare och datorer Grundläggande kunskaper om nätverk Microsoft Office 365 KVALIFIKATIONER Microsoft Office 365 ÖVRIGT Sedan 2006 är Fredriksons Verkstad AB en del av XANO-koncernen. XANO utvecklar, förvärvar och driver nischade teknikföretag som erbjuder tillverknings- och utvecklingstjänster för industriprodukter och automationsutrustning. Verksamheten är uppdelad i tre affärsenheter och koncernen finns representerad i Norden, Estland, Nederländerna, Polen, Kina och USA. Koncernens nettoomsättning uppgår till ca 3,2 miljarder SEK och antalet anställda är ca 1 400. XANOs B-aktie är sedan 1988 noterad på Stockholmsbörsen, www.xano.se

20 mars 2025
Sista ansökan:
25 april 2025
IT-support medarbetare sökes i Malmö!
Academic Work Sweden AB
Supporttekniker, IT

Har du ett stort intresse för IT och trivs med att ge service till användare? Nu söker vi efter en motiverad och social person som vill arbeta inom IT-support i Malmö! OM TJÄNSTEN Vår kund är ledande inom fastighetstjänster och levererar servicelösningar världen över. Nu söker kontoret i Malmö en ny medarbetare till deras IT support. Initialt är det ett tidsbegränsat uppdrag som sträcker sig från april till början av 2026, men med möjligheter till förlängning. Det är också av stor betydelse att du har möjlighet att arbeta mycket i sommar då det finns ett stort behov av det. I rollen kommer du att arbeta med ärenden från användare via telefon, ärendehanteringssystem och mail. Andra ansvarsområden är kontohantering och hantering av beställningar. Du erbjuds - En möjlighet att arbeta på ett spännande och globalt bolag - En engagerad och stöttande konsultchef från Academic Work som blir din karriärspartner under hela uppdraget. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera och lösa inkommande ärenden via telefon och ärendehanteringssystem * Fokusera på ägandeskap och koordinerng av incident och beställningar * Förmedla riktlinjer och råd till användare rörande användning av digital arbetsplats VI SÖKER DIG SOM - har god kompetens inom IT-infrastruktur, Active Directory och Azure - har god erfarenhet av nätverk - har god kunskap inom ITILs processramverk - talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Social Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

20 mars 2025
Sista ansökan:
20 april 2025
Sommarjobb Supporttekniker IT
Attends Healthcare AB
Supporttekniker, IT

Som en av de ledande tillverkarna av absorberande inkontinenshjälpmedel gör Attends livet bättre för människor varje dag. Med många års erfarenhet och en fantastisk utveckling har Attends vuxit till ett globalt bolag med hög teknisk nivå. I Aneby har vi centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över. Våra kärnvärden är flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket skapar en arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra. Som supporttekniker i vår HelpDesk ansvarar du för att ta emot, registrera, åtgärda och följa upp ärenden från våra användare över hela Europa.I supportfunktionen hanterar du flera olika system och IT-tjänster samt driver förbättringsarbete och utveckling av vår supportplattform. Vill du ha värdefull erfarenhet till sommaren? Vi söker dig som har utbildning eller som utbildar dig inom IT eller har motsvarande erfarenhet från arbete som supporttekniker. Det är meriterande om du har kunskaper inom Microsofts miljö (klient, server, O365), nätverk (Cisco), virtualisering (VMWare), telecom, mobiltelefoni samt har erfarenhet av arbete i ITIL-miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du har lätt för att samarbeta med människor i din omgivning samt har en hög grad av flexibilitet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter drivkraft, ansvarstagande och god kommunikation. För ytterligare information angående tjänsten, kontakta HR Coordinator Emma Holgersson, [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 20 april. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.

19 mars 2025
Sista ansökan:
20 april 2025
Helpdesktekniker / Supporttekniker
Meliva AB
Supporttekniker, IT

Kommun: Uppsala Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Krav • Helpdesktekniker/Supporttekniker 0 - 2 års erfarenhet Utbildning Meriterande • Eftergymnasial utbildning två år eller längre Språk Krav • Svenska • Engelska Om jobbet Meliva Sverige arbetar inom vård, Meliva är en del av Mehiläinen Koncernen baserad i Finland som har 33000 anställda över hela världen. Vi är cirka 600 medarbetare i Sverige inom flera olika typer av verksamheter, bland annat flera vårdcentraler, digital hälsovård, sjukvårdstjänster och, företaghälsovård. Vi växer och utvecklas, inte minst inom digitalisering och IT-stöd. Nu behöver vi utöka med en kollega till IT-supporten. Älskar du att arbeta med både hård- och mjukvara? Vill du utvecklas och lära dig nya saker inom IT? Tycker du om att samarbeta och supporta kollegor inom andra yrkesroller? Är driftsäkerhet, utveckling och noggrannhet viktigt för dig? Då är du kanske den person vi söker! Kvalifikationer Du behöver ha följande kunskaper: Kunskap om Windows 10, Microsoft applikationer. Grundläggande kunskap om datanätverk Grundläggande kunskap om datorkomponenter Meriterande är om du har arbetat med: IT-support Du har relevant eftergymnasial utbildning, men vi förväntar oss inte att du kan allt när du börjar hos oss. Det viktiga är att du är hungrig på och har förmåga och nödvändiga grundkunskaper för att lära dig. Om jobbet Du tycker lika mycket om att jobba med IT-teknik som att hjälpa och supporta användarna av tekniken. Du kommer att arbeta tillsammans med vår IT-ansvarige och ta ansvar för Melivas IT-infrastruktur, både hård- och mjukvara. Du gillar att lösa problem. Du kommer att arbeta med underhåll av vår IT och supporta och hjälpa medarbetarna i Meliva. Du kommer att arbeta med en stor variation av uppgifter och du måste klara att prioritera och tidvis arbeta under hög arbetsbelastning. Ditt arbete kommer att bli omväxlande och stimulerande då Meliva är en teknikorienterad arbetsplats med höga ambitioner kring digitalisering och systemutveckling. Arbetsuppgifter IT-stöd till medarbetare med varierad IT-kunskap Installation och underhållning av IT-utrustning System för e-post, support och underhåll Support gällande en stor variation av mjukvarusystem Ansökan Dra dig inte för att kontakta vår IT-ansvarige Manuel Maurette om du har frågor om denna tjänst! Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden och vi uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan! Huvudsaklig arbetsplats i Uppsala men rollen kräver ofta on-site support i området Stockholm/Uppsala. -60% Reser mellan vår kliniker i Uppsala och Stockholm -20% Remote support -20% Kontoret. Meliva har många olika enheter, du kan hitta en lista på vår hemsida: - https://meliva.se/ Meliva har täta arbetsrelationer med våra finska kollegor så du förväntas kunna arbeta med det internationella teamet. Eftersom pendling krävs för jobbet, förväntar vi oss att de sökande bor nära Uppsala eller Stockholm.

19 mars 2025
Sista ansökan:
1 april 2025
IT-Supporttekniker
ConsultingIT Stockholm AB
Supporttekniker, IT

Är du en social och driven IT-Supporttekniker med ett brinnande intresse för teknik? Vill du arbeta i en modern och Apple-dominerad IT-miljö? Vi söker nu en engagerad IT-supporttekniker i Kalmar som vill vara en del av vår kunds team! Om rollen: Som IT-Supporttekniker kommer du att arbeta med både remote-support och på plats genom en walk-in-desk. Du kommer att vara en nyckelperson i att hjälpa användare med deras IT-relaterade problem, hantera felsökning och administration i en teknisk varierad miljö. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar allt från att hantera ärenden via telefon och system till att ge support på plats och arbeta med andra IT-relaterade uppgifter. I rollen ingår även resor mellan olika kontor, vilket gör att B-körkort är ett krav. Teknisk miljö: Du kommer arbeta i en spännande IT-miljö där följande teknik och system används: Operativsystem och enheter: Apple-enheter (Mac, Iphone) Moln- och serverlösningar: Google Workspace AWS, Windows-servermiljö Nätverk & Säkerhet: Cisco Meraki, Cisco EA VPN, EDR, Umbrella OneLogin MFA Identitet & Applikationer: Active Directory Microsoft Office Freshworks ärendehantering Qlik Sense och i viss mån Visma Vi söker dig som: Har erfarenhet av IT-Support och felsökning. Är positiv, driven och social – du trivs med att hjälpa användare och lösa problem. Har ett genuint IT-intresse och vill utvecklas inom teknik. Har B-körkort – då resor mellan olika kontor är en del av tjänsten. Om CONSULTING it: När du börjar hos oss som konsult på CONSULTING it blir du en del av vår gemenskap. Du får dessutom kollegor runt om i Sverige! Du har en dedikerad konsultchef som stöttar dig och din utveckling. Vi hjälper dig hitta nya vägar genom att prova på nya roller och nya branscher, för oss är det viktigt att du trivs på din arbetsplats. Vi ser till att du hamnar på ett bra bolag under ditt uppdrag och att uppdragen ligger i linje med hur du vill utvecklas framöver. Oavsett vad det blir, står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa, nästa och nästa steg. Gå med i vårt team och ta del av en spännande och utvecklande arbetsmiljö!

19 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Supporttekniker IT till Fiskarheden
Fiskarhedens Trävaru AB
Supporttekniker, IT

Fiskarhedens Trävaru AB är ett av Sveriges största och modernaste privatägda sågverk. Sågverket ligger ett stenkast från Vasloppsstarten i Transtrand i Dalarna. Med ca 160 anställda är Fiskarheden det största industriföretaget i Malung- Sälens kommun. Varje år producerar vi mer än 380 000 kubikmeter furu- och granvirke. Mer än 80% av produktionen har köpare utanför Sveriges gränser. Hållbarhet genom hela produktionskedjan är mycket viktigt för oss. Vår verksamhet är både spårbarhets- och skogsbrukscertifierad. Grundpelarna i företagskulturen är inkluderande, gemensamt och hållbart. Hos oss är det viktigt att alla känner sig delaktiga i verksamheten. Fiskarhedens Trävaru AB står för nytänkande med ansvar för en hållbar framtid. ARBETSUPPGIFTER Fiskarheden Trävaru AB söker två IT-talanger till vårt innovativa team! Fiskarhedens sågverk är en av Europas ledande aktörer inom IT-teknik för träindustrin. Genom våra samarbeten med utvecklare och forskare driver vi ständigt branschen framåt mot nya höjder. Nu letar vi efter fler engagerade medarbetare som vill vara med på resan! Varför ska du jobba hos oss? Hos oss får du chansen att arbeta i en modern IT-miljö med den senaste tekniken. Vi driftar vår IT-infrastruktur i ett hyperkonvergerat HPE Simplivity-kluster, med cirka 100 servrar, som spänner över Microsoft- och Linuxmiljöer. Vårt nätverk består av ett 10-tal huvudnoder med redundanta 10-25Gb fiberlänkar, där tillgänglighet och säkerhet alltid är i fokus. Genom att anamma ny teknik lyckas vi ständigt ligga steget före och just nu arbetar vi aktivt med 5G och AI i olika former. På IT-avdelningen får du möjlighet att specialisera dig inom de områden du brinner för, samtidigt som du är en viktig del av vår dagliga drift och support. Tillsammans hjälps vi åt och stöttar varandra för att skapa en stark och lösningsorienterad arbetsmiljö. Vi söker dig som vill vara en nyckelperson i vårt team! I denna roll kommer du att arbeta med både onsite-support och first line IT-stöd. Ditt uppdrag blir att ge förstklassig support till hela Fiskarhedens koncern, både genom vårt ärendehanteringssystem och genom närvaro när det krävs. Arbetsuppgifterna innefattar: • Lösa komplexa IT-incidenter och hantera prioärenden • Ge professionell och pedagogisk support till användare • Arbeta proaktivt för att förbättra IT-miljön och minimera driftstörningar • Samarbeta med interna och externa partners för att implementera tekniska lösningar KVALIFIKATIONER Vem är du? Vi letar efter dig som är teknikintresserad och brinner för att hjälpa andra. Du har en naturlig problemlösande förmåga och trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och i team. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet av IT-support och teknisk felsökning • Kunskap inom Windows och/eller Linux-miljöer • God förståelse för nätverk och IT-säkerhet • Flytande svenska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift • B-körkort (då resor förekommer i jobbet) Personliga egenskaper: - Mål- och resultatinriktad - Lyhörd och tydlig ledare - Samarbetsorienterad och kommunikativ - Drivande och engagerad - Strukturerad och organiserad - Innovativ och lösningsorienterad Vad erbjuder vi? • En spännande och dynamisk arbetsmiljö med den senaste tekniken • Stora utvecklingsmöjligheter och chans att specialisera dig inom IT • En stark gemenskap och stödjande teamkultur • Trygga anställningsvillkor och bra förmåner ÖVRIGT Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt innovativa IT-team! Vi ser fram emot att höra från dig!

19 mars 2025
Sista ansökan:
7 april 2025
Technical Support

About TP-Link Headquartered in the United States, TP-Link is a key player in the network products and solutions market. Ranked the No.1 supplier of WLAN products, TP-Link distributes its service in more than 170 countries. TP-Link Nordic has established office in Sweden since 2013. We’re looking for 2 technical support Sweden. Job role and responsibilities: Daily tasks: • Help consumers and clients who contact TP-Link Support, to record and answer questions, solve their problems. • Support channels: Phone Calls, Email, Online Chat. • Answer review questions in public forum. • Other technical support tasks assigned by GM or Line Manager. Products: • Consumer networking, smart home. • Refer to https://www.tp-link.com/se/. Knowledge improvement and certification by TP-Link: • Receive professional training of TP-Link products and troubleshooting skills. • To attend and pass TP-Link Certification Test is mandatory. Desired Skills and Experience: • You have at least 2 years of experience of technical support in ICT or consumer electronics industry. • Basic networking knowledge. • Strong sense of customer satisfaction. • Technical background and call center experience is plus. We offer: TP-Link has no.1 market share in consumer networking and IPC categories. We continue to grow by expanding channel partners and portfolios. In return for your talent and effort, we pay a competitive salary and offer attractive benefits, which may include, but not limited to: • Competitive salary package. • KPI bonus, monthly assessment and distribution. • Pleasant, young and international working environment. • Career opportunities to develop into product or category management team. Other information: • Place of work: hybrid of remote and office. • Starting date: Q2 2025. • Language: native Swedish is mandatory, fluent in English, other Nordic language is a plus. If you are interested, please send your CV to us.

19 mars 2025
Sista ansökan:
18 april 2025
Electrical Support Engineer till kund i Ludvika
Dala Industrisupport AB
Supporttekniker, IT

Om tjänstenVi söker en elkraftsingenjör till vår kund i Ludvika! Har du ett starkt intresse för teknik och problemlösning? Vill du utvecklas till en teknisk expert som kollegor vänder sig till för support? Då kan detta vara rollen för dig! I denna roll får du en nyckelposition där du ger teknisk vägledning till interna medarbetare. Du delar med dig av din expertis inom elkraft och teknik, samtidigt som du säkerställer att kunskapen blir lättillgänglig för hela organisationen. Arbetet innebär ett nära samarbete med teknikavdelningen och ett stort fokus på att besvara tekniska förfrågningar online. Ansvarsområden Ge tekniskt stöd och rådgivning till organisationen. Skriva detaljerade tekniska rapporter för kundorder, granska tekniska data och analysera rapporter samt ritningar. Säkerställa hög kvalitet i det tekniska stödet genom att svara snabbt och kundfokuserat Samarbeta med teknikavdelningen för att bygga och utveckla din kompetens. Ort: Ludvika Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid Om dig Vi söker dig som trivs i en stödjande roll, är noggrann och har en serviceinriktad inställning. Du har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta administrativt med fokus på problemlösning. Kvalifikationer Ingenjörsutbildning inom elkraft eller likvärdigt område, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. God administrativ förmåga och systemvana. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet av en liknande roll inom teknisk support. Tidigare arbete inom industrin. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om oss Vi på Dala Industrisupport är en trogen partner inom kompetensförsörjning med över 100 års samlad erfarenhet. Vi kommer själva från industrin och är fullt insatta i branschens alla utmaningar. Vi tror på att viljan att lära sig är minst lika viktig som erfarenhet och vet att kompetensutveckling är lösningen som kommer leda oss in i framtidens industri. Därför satsar vi på att vårda de samarbeten som kommer oss tillhands. Genom att vara närvarande och erbjuda personlig service hjälper vi både företag och medarbetare att nå sin fulla potential. Varmt välkommen med din ansökan!

19 mars 2025
Sista ansökan:
15 april 2025
Supporttekniker – Bli en del av SJRs engagerade IT-team!
SJR in Sweden AB
Supporttekniker, IT

Om tjänsten Vi söker en serviceinriktad och lösningsorienterad supporttekniker med några års erfarenhet av IT-support? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får använda dina tekniska kunskaper och samtidigt bidra till ett starkt team? Då är det här möjligheten för dig! SJR i Uppsala söker en erfaren och driven supporttekniker som vill vara en nyckelspelare i vårt IT-supportteam med uppdrag hos en av våra kunder i Uppsala. Du kommer att arbeta med både daglig användarsupport och mer avancerade tekniska uppgifter. Hos oss får du möjlighet att utvecklas, ta ansvar och bidra till att förbättra vår kunds IT-miljö. Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på SJR som ytterligare en av våra uppskattade konsulter. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt och pågå ca sex månader med stor möjlighet till förlängning. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetet utgörs av att tillsammans med kollegorna i teamet ge användarsupport och service via telefon och servicedesk-system, samt genomföra administrativa uppgifter kring vår klientmiljö. Uppdraget är användarnära med fokus på första linjens support. Arbetet utförs till stor del på plats, men visst utrymme för distansarbete finns. Det kan förekomma resor till andra kontor. Exempel på arbetsuppgifter, tekniker och produkter hos vår kund: • Installation, felsökning och underhåll av PC, Windows, Office 365 och närliggande teknologier. • Hantering av IT-supportärenden via flera kanaler – telefon, och remote desktop. • Planering och ledning av den dagliga verksamheten inom IT-supportteamet. • Samarbeta med kollegor för att säkerställa hög servicekvalitet och effektiva lösningar. • Felsökning och problemlösning i Windows och installerade applikationer. • SCCM. • MSI-paketering. • iOS och relaterade produkter. • Hantering av mobiltelefoner, abonnemang och tillbehör. • Administration av enheter i Intune. • Tunna klienter. • KVM-lösningar. Lämplig bakgrund Vi söker dig som: • Talar och skriver svenska obehindrat. • Har några års dokumenterad erfarenhet av IT-support. • Har arbetat med installation, felsökning och förvaltning av PC, Windows och Office 365. • Är van vid att ge support i flera kanaler och kan hantera olika typer av användarbehov. • Har erfarenhet av att leda och planera dagliga aktiviteter inom ett IT-supportteam. Som person är du är en lagspelare som gärna delar med sig av kunskap och stöttar dina kollegor. Vad erbjuder vi Vi erbjuder: • En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med engagerade kollegor. • Möjlighet att påverka och förbättra IT-supportverksamheten. • Kompetensutveckling och möjlighet att växa i din roll. • En inkluderande och stöttande arbetskultur där vi värdesätter samarbete och innovation Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Christine Stamfeldt via [email protected] alternativt Isabell Bengtsson via [email protected]. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-04-18. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

19 mars 2025
Sista ansökan:
18 april 2025