Vill du vara med och bygga framtidens Gotland? Nu har du chansen att kliva in i en nyckelroll som platschef i ett av öns största och mest långsiktiga bostadsprojekt! ByggConstruct startar ett nytt kapitel och tar nästa steg i vår vision att etablera oss på Gotland. Med tilldelningen av kontraktet för strategisk partnering med GotlandsHem ser vi fram emot att bygga hållbara bostäder för alla att trivas i under många år. Vår ambition är att skapa ett lokalt engagemang och bygga långsiktiga samarbeten på Gotland tillsammans med de lokala aktörerna. Det första projektet är nu påbörjat och budgeten för det inledande området har fastställts. Det första området ut är Castor, som omfattar 228 lägenheter fördelade på 18 flerbostadshus. Den första etappen av produktionsarbetet är planerad att inledas under hösten 2025. Som Platschef hos oss på ByggConstructs kommer du att leda, driva och ansvara för större byggentreprenader med stort engagemang för hållbarhetsfrågor. I dina projekt ansvarar du för ekonomi, produktion, tidplan, kvalitet, miljö och arbetsmiljö. Kvalifikationer ✦ Stort antal år i branschen med goda byggkunskaper ✦ Flera års erfarenhet från en arbetsledande befattning inom byggbranschen ✦ Du talar svenska obehindrat och är en utmärkt kommunikatör, förhandlare och förstår vikten av ett gott samarbete för att nå goda resultat ✦ B-körkort Som person är du prestigelös, ödmjuk och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter. Du är strukturerad och har god förmåga att prioritera, arbeta systematiskt och balansera strategiskt och operativt arbete. Vidare är du kvalitetsmedveten, kreativ och ambitiös och trivs i en roll med många kontaktytor och har en förmåga att skapa och bevara goda relationer. Vi ställer höga krav på affärsmässighet och ledarskap. Varför arbeta hos ByggConstruct? Du blir välkomnad till ett stabilt och tryggt företag med korta beslutsvägar, där du erbjuds utmanande projekt och goda utvecklingsmöjligheter. Hos oss blir du en del av ett team som jobbar tillsammans genom hela byggprocessen. Det är viktigt för oss att vår personal trivs och utvecklas. På ByggConstruct tror vi på att arbeta med egen anställd personal. Vi är övertygade om att det ger rätt kvalitet, säkrare byggen och bättre arbetsmiljö, men kanske framförallt – jobbet blir roligare! Tillsammans bygger vi en hållbar framtid. Övrigt Tjänsten är tillsvidare på heltid. 📍 Du utgår från Gotland men tjänsten kommer innebära resor till huvudkontoret i Uppsala. 📞 Vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Rekryteringskonsult på Jobbet.se, Lina Haglund, 070-777 23 73. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Om arbetsgivaren - ByggConstruct Gotland ByggConstruct startades 1994 av två unga gotlänningar, Pär Karlsson och Jan Ullberg. Idag är ByggConstruct ett av de största ägarledda byggföretagen i Mellansverige med 200 egna anställda och en omsättning på drygt 1 miljard kr/år. Vi på ByggConstruct vill ta vårt ansvar i att utveckla de regioner vi verkar på, så att de blir hållbarare och attraktivare att leva och bo i. Nu och i framtiden. Det gör vi genom att ligga i framkant när det gäller att bygga säkert, energieffektivt och med stor miljöhänsyn men också genom att samarbeta med idrottsföreningar och i kultur- och humanitära projekt
Vill du vara med och bygga framtidens Gotland? Nu har du chansen att kliva in i en nyckelroll i ett av öns största och mest långsiktiga bostadsprojekt! Som entreprenadingenjör hos ByggConstruct får du vara med från start i ett långsiktigt samarbete med GotlandsHem där vi ska renovera 2500 bostäder. Här får du möjlighet att bli en del av ett tryggt och stabilt bolag med stort samhällsengagemang, tillsammans skapar vi hållbara och trygga bostäder. Det första projektet är nu påbörjat och budgeten för det inledande området har fastställts. Det första området ut är Castor, som omfattar 228 lägenheter fördelade på 18 flerbostadshus. Den första etappen av produktionsarbetet är planerad att inledas under hösten 2025. Vår ambition är att skapa ett lokalt engagemang och bygga långsiktiga samarbeten på Gotland tillsammans med de lokala aktörerna och ser fram emot att bygga hållbara bostäder för alla att trivas i under många år. Om tjänsten Som Entreprenadingenjör hos oss driver du projekten mot satta ekonomiska mål i nära samarbete med platschefen. Rollen är varierande och erbjuder dig stor delaktighet i projekten, från start till mål. Du kommer att arbeta med inköp, kalkylering, förhandling, uppföljning av krav och kontraktsfrågor, analyser och prognoser gällande tider och kostnader, företräda ByggConstruct gentemot projektets intressenter mm. Du ingår dels i platsledningen vid dina projekt, men även i kalkyl- och inköpsavdelningen med dina sju kollegor. Kvalifikationer ✦ Flera års erfarenhet av en roll som entreprenadingenjör, med gediget engagemang, drivkraft och stort intresse för affären ✦ Du talar svenska obehindrat och är en utmärkt kommunikatör, förhandlare och förstår vikten av ett gott samarbete för att nå goda resultat. ✦ B-körkort är ett krav för tjänsten. Som person är du prestigelös, ödmjuk, lösningsorienterad och delar gärna med dig av dina kunskaper. Du är strukturerad och målinriktad och har en förmåga att skapa och bevara goda relationer. Varför arbeta hos ByggConstruct? Du blir välkomnad till ett stabilt och tryggt företag med korta beslutsvägar, där du erbjuds utmanande projekt och goda utvecklingsmöjligheter. Hos oss blir du en del av ett team som jobbar tillsammans genom hela byggprocessen. Det är viktigt för oss att vår personal trivs och utvecklas. På ByggConstruct tror vi på att arbeta med egen anställd personal. Vi är övertygade om att det ger rätt kvalitet, säkrare byggen och bättre arbetsmiljö, men kanske framförallt – jobbet blir roligare! Tillsammans bygger vi en hållbar framtid. Övrigt Tjänsten är tillsvidare på heltid. 📍 Du utgår från Gotland men tjänsten kommer innebära resor till huvudkontoret i Uppsala. 📞Vid frågor om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Rekryteringskonsult på Jobbet.se, Lina Haglund, 070-777 23 73. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Om arbetsgivaren - ByggConstruct Gotland ByggConstruct startades 1994 av två unga gotlänningar, Pär Karlsson och Jan Ullberg. Idag är ByggConstruct ett av de största ägarledda byggföretagen i Mellansverige med 200 egna anställda och en omsättning på drygt 1 miljard kr/år. Vi på ByggConstruct vill ta vårt ansvar i att utveckla de regioner vi verkar på, så att de blir hållbarare och attraktivare att leva och bo i. Nu och i framtiden. Det gör vi genom att ligga i framkant när det gäller att bygga säkert, energieffektivt och med stor miljöhänsyn men också genom att samarbeta med idrottsföreningar och i kultur- och humanitära projekt
Älskar du teknik och gillar bilar? Vi söker en självgående och ansvarsfull fordonstekniker till vårt härliga team. Vi söker både sommar personal till vår verkstad samt rekond som sannolikt kommer resultera i en tillsvidareanställning. Bilvalet på Gotland är sen 2011 en fullserviceanläggning där har vi agenturen för Toyota person- och transportbilar. Vi är idag 12 anställda som arbetar med verkstad, plåt och försäljning. Vi erbjuder bästa service och tillgänglighet, som våra kunder kan kräva av sitt fordon och arbetar ständigt mot högsta mål vad beträffar kvalitet, säkerhet och miljö. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder ett roligt och omväxlande arbete som omfattar allt från service till reparationer och felsökning, allt enligt tillverkarens riktlinjer samt säkerställer att arbetet utförs med högsta kvalitet och på utsatt tid. Som auktoriserad fullserviceverkstad för Toyota utför vi även arbeten inom glasskador, skadereparationer och däckverksamhet. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ljusa och välutrustade lokaler med god arbetsmiljö. Vi är en trygg och stabil arbetsplats och arbetar aktivt för att skapa en trivsam arbetskultur där du som medarbetare kan utvecklas och trivas långsiktigt. Vi satsar på våra medarbetares kompetensutveckling och erbjuder bland annat löpande utbildningar via Toyota Academy, vi har dessutom kollektivavtal vilket innebär en trygg anställning med konkurrenskraftiga villkor. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant utbildning inom fordonsteknik, erfarenhet av att arbeta med fordonsreparationer och felsökning. Det är meriterande om du har erfarenhet från Toyota bilar, samt erfarenhet av glasreparationer och AC-arbeten. Du har goda tekniska kunskaper och lätt för att tillgodogöra dig information på svenska och engelska. Vi sätter stort värde i att du har en positiv syn på problem och har lätt för att samarbeta då teamkänslan är mycket viktig för oss. Vi ser det som en självklarhet att du är serviceinriktad och med ett öga för kundens bästa, och håller dig uppdaterad om utvecklingen i branschen. God datorvana och B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Skicka din ansökan snarast då vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag
I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland Ö-läget kräver det stora sjukhusets resurser och innebär samtidigt det mindre sjukhusets närhet och samhörighet. Inom sjukvården på Gotland byggs nära samarbeten snabbt, beslutsvägarna är korta vilket skapar smidighet för patienter och medarbetare. För laboratorieverksamheten innebär ö-läget att alla laboratoriespecialiteter finns i samma organisation. LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland omfattar kemlab, transfusionsmedicin med blodcentral, mikrobiologen, fyslab och vattenlab. Vår multidisciplinära personalgrupp har en bred kompetens och vi lägger stor vikt vid både medarbetarnas trivsel och vid vårt kvalitetsarbete. Nu söker vi en enhetschef till kemlab, transfusionsmedicin med blodcentralen. Dina arbetsuppgifter Som enhetschef för kemlab, transfusionsmedicin med blodcentralen på LaboratorieMedicinskt Centrum Gotland kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda, driva och utveckla enhetens dagliga och operativa arbete, samt för uppföljning avseende verksamhetens måluppfyllelse, produktivitet och kvalitet. Du kommer ha ett nära samarbete med din enhetschefskollega och tillsammans ska ni leda LMCG och i samarbete med medicinska konsulter, medicinsk ledning samt ledningsgruppen för LMCG utveckla och arbeta för att bibehålla den kvalitetssäkrade verksamheten. Till er hjälp har du kvalitetsansvariga samt sektionsledare inom LMCG. Vi arbetar för ett verksamhetsnära och tillitsbaserat ledarskap och du kommer att ha arbetsmiljöansvar för ungefär hälften av LMCG:s cirka 70 medarbetare inklusive vikarier, med medarbetarsamtal, arbetsplatsträffar, lönesamtal och individuella kompetensutvecklingsplaner. Du ansvarar även för rekrytering och planering av introduktion för nya medarbetare. I detta ingår det yttersta ansvaret för att bemanna och schemalägga labbets dygnet runt-verksamhet, där enhetens planerare gör det huvudsakliga arbetet. I rollen ingår även budgetansvar, där ekonomisk planering och uppföljning ingår. I din roll som enhetschef förväntas du skapa, upprätthålla och vidareutveckla ett gott samarbete med interna och externa kontakter och nätverk, samt hitta samarbetsformer och möjliggöra anpassning till förändringar, med målet att leverera bästa möjliga kvalitet i analyser och verksamhet. Du kommer att delta i verksamhetsområdets ledningsgrupp och bidra till sjukhusets, förvaltningens och regionens utveckling. Du arbetar efter Region Gotlands och Hälso- och sjukvårdsnämndens mål och direktiv samt bidrar till att LMCG har en god beredskap för oförutsedda händelser, både lokalt och i omvärlden. I det dagliga arbetet förväntas du samarbeta, leda och skapa engagemang tillsammans med chefskollegor, i genomförandet av ovanstående. Vem är du? Vi söker dig som har högskoleexamen inom hälso- och sjukvårdsområdet och/eller arbetslivserfarenhet som vi kan bedöma som likvärdig. Du ska ha tre års arbetslivserfarenhet efter examen och erfarenhet från hälso- och sjukvårdsverksamhet och laboratorieverksamhet. Vi värderar tidigare chefs- eller ledarerfarenhet och erfarenhet av adekvat kliniskt laboratoriearbete väldigt högt. Det är även meriterande om du har dokumenterad ledarskapsutbildning, utbildning i kvalitetssystem, erfarenhet av GMP (Good Manufactoring Practice) i ackrediterad verksamhet. För att lyckas i rollen ser vi att du är en trygg, prestigelös och uthållig ledare. Du är lyhörd, samarbetar väl med andra och strävar efter att skapa förtroende i dina relationer med andra. Du är vidare lösningsorienterad och har alltid kunder och patienters behov i beaktande. I ditt arbete är du självgående och har en god förmåga till helhetssyn och struktur. Sist men inte minst kommunicerar du på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både muntligt och skriftligt. Om hälso- och sjukvårdsförvaltningen Som en del av Region Gotland ansvarar hälso- och sjukvårdsförvaltningen för att en hälsofrämjande sjukvård och tandvård tillhandahålls på lika villkor till de som bor och vistas på Gotland. Vi förbättrar människors vardag, varje dag. Tillsammans utvecklar vi hälso- och sjukvården nära patienten. Vi skapar trygghet genom respekt, integritet och tillgänglighet. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 7000 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön. Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Om rollen Föreställ dig en sommar fylld av doftande äventyr och meningsfulla upplevelser – en sommar hos Rituals! Som sommarextra hos oss blir du en del av ett dynamiskt team som delar passionen för välbefinnande och skönhet. Varje dag erbjuder en möjlighet att lära sig något nytt, växa professionellt och inspirera andra genom våra exklusiva produkter. Kom och skapa magi med oss på Rituals i sommar. Låt oss tillsammans sprida skönhet, lugn och lyx till varje kund och göra denna sommar till en oförglömlig resa. Som Rituals nya butikssäljare brinner du för kundupplevelse och teamwork. Varje Rituals-kund är unik. Med dina färdigheter och kunskap guidar du varje kund till rätt produkter för att möta deras behov. Utöver detta ansvarar du för att: Ha ett nära samarbete med dina kollegor för att nå dina och butikens mål. Ta kontakt med kunderna och leverera en kundupplevelse som är Best in Class. Hålla butiken ren och prydlig enligt företagets standard, så att produkterna alltid presenteras enligt Rituals riktlinjer för visuell merchandising. Följa säkerhetsrutinerna i butiken. I gengäld får du möjlighet att växa med oss utveckla dina kunskaper och färdigheter inom detaljhandeln genom våra globala utbildningsprogram där du lär dig mer om vårt produktsortiment och vår säljteknik. Kravspecifikation I butiken jobbar du tillsammans med passionerade och entusiastiska kollegor som verkligen jobbar med Heart & Soul. Precis som du brinner de för att skapa en magisk kundupplevelse. Du är one of a kind eftersom du har förmågan att få genuin kontakt med kunder och få dem att känna sig som hemma i våra butiker. Som Rituals butikssäljare är du även professionell och är en ambassadör för vårt varumärke. Du har även: Relevant erfarenhet från en liknande tjänst inom detaljhandel, kundservice eller vård och omsorg. Resultatdrivet tänk och är en lagspelare. Förmåga att ta beslut och lösa problem. Öga för detaljer, är organiserad och strukturerad. Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska. Du är 18 år eller äldre. Ytterligare information Är du intresserad? Vi erbjuder en tjänst på 3 timmar i veckan. Startdatum: Så snart som möjligt. Vi strävar efter att bli det snabbast växande företaget inom well-being och bryr oss om dig lika mycket som vi bryr oss om miljön. Bli en del av vår resa och sök tjänsten idag, vi går igenom ansökningar och håller intervjuer löpande. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till vårt rekryteringsteam [email protected]. Stort lycka till i rekryteringsprocessen I enlighet med GDPR accepterar Rituals endast ansökningar via vår karriärhemsida!
Det här är ett jobb för dig som är driven, vill utvecklas i din yrkesroll och bidra till hälsa och livskvalitet för dem som bor hos oss. Här får du bra arbetstider, jobba självständigt och ha frihet att utforma dina arbetsdagar. Vårt boende ligger i fin lantlig miljö med närhet till flera fina stränder. Hos oss är både boendes och närståendes välbefinnande viktigt. Vi vill att atmosfären ska vara familjär och att alla ska känna sig inkluderade och välkomna hos oss. På vår senaste boende och närståendeundersökning visade resultatet att både de boende och de närstående är mycket nöjda med arbetet som vi bedriver. Vi är stolta över vår arbetsplats och omsorgen som vi ger våra boende! Körkort är ett krav för att kunna arbeta hos oss då bussförbindelserna tyvärr inte är förenliga med arbetstiderna. Dessutom måste du ha en bostad på Gotland. För att se allt spännande som händer hos oss titta gärna in på vårt instagram @vardagakattvik Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Bra schema och arbetstider: Dagtid måndag till fredag, inga röda dagar. Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner: Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling: Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisation Lära med en mängd kurser. Du har också möjlighet att ansöka om utbildningstjänst för att bli specialistsjuksköterska. Karriärmöjligheter: Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar: Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. Du som sjuksköterska sitter också med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd: Du jobbar nära gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter: Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Om rollen Du är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs. Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt. I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med en mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. Våra boende är ofta multisjuka och det kräver att du har både översiktliga kunskaper kring olika sjukdomar och tillstånd samt ett intresse för den åldrande människan. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att strukturera och organisera ditt arbete. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: 1 aug eller enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-06-31 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: [email protected] tel: 0725607500 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss på www.vardaga.se
Om oss Eztablisher, grundat 2017, är en byrå som hjälper både start-ups och väletablerade bolag att växa genom strategisk mötesbokning. Vi samarbetar långsiktigt med framstående svenska och internationella företag inom en rad olika branscher, vilket ger oss en stark position på marknaden. Våra kontor i hjärtat av Gamla Stan & Visby erbjuder en inspirerande miljö där modern design möter historisk charm – en perfekt plats för att utvecklas och nå nya höjder inom försäljning. MötesbokareIdag söker Eztablisher fler mötesbokare som spelar en nyckelroll i våra kunders försäljningsprocess. Du arbetar med att skapa, etablera och utveckla B2B-relationer genom att boka kvalitativa möten med beslutsfattare och nyckelpersoner. Genom aktiv kommunikation driver du på affärsutvecklingen för våra uppdragsgivare. Din insats är avgörande för att skapa affärsmöjligheter och lägga grunden för framgångsrika samarbeten. Vi erbjuder: Fast grundlön + provision + bonus vid uppnådda mål. En inspirerande arbetsmiljö, kontinuerliga AW’s och events. Friskvårdsbidrag och ytterligare hälsoförmåner. Stark vinnarkultur med frekventa tävlingar. Interna utbildningar och seminarium Vi söker dig som: Talar flytande svenska & god förståelse för engelska. Resultatinriktad, drivs av att arbeta mot högt uppsatta mål. Vill utveckla din karriär och kunskap. Meriterande med tidigare erfarenhet av försäljning/mötesbokning. Tjänsten tillsätts löpande. Vi ser fram emot din ansökan! Vänliga hälsningar, Erol Efe Yigit | Talent Acquisition Manager [email protected]
**Cafébiträde sökes till Café Belloviso Hemse (Deltid)** Är du trevlig, snäll, samarbetsvillig och glad? Vill du arbeta i en mysig caféverksamhet? Då är detta jobbet för dig! Vi söker ett cafébiträde till vårt café Belloviso i Hemse. Tjänsten är på deltid och innebär varierande arbetsuppgifter som: - Tillaga smörgåsar, våfflor, crepes och kakor - Servera gäster - Diska och städa - Möjligtvis kassaarbete - Övriga arbetsuppgifter som förekommer i caféverksamheten Ingen tidigare erfarenhet krävs, men är du erfaren är det ett plus. Viktigt är att du är trevlig, snäll, stresstålig vid högtider och trivs med att arbeta i ett team. Arbetstiderna kan variera efter verksamhetens behov. Jobbet är initialer för sommaren, men det kan bli aktuellt att förlänga anställningen. Lönen enligt kollektivavtal. Vill du bli en del av vårt glada team? Skicka din ansökan till [kontaktuppgifter]. Välkommen!
Nu söker våra Uppdragsgivare på Gotland årets Sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på landstället. Alla Uppdragsgivare i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med! Vi är dock just nu extra intresserade av dig som sedan innan har erfarenhet av att stötta någon med Epilepsi då det är en efterfrågad kompetens just nu. Ange i ansökan hur mycket och vilka veckor du kan arbeta. Skriv också om du kan hoppa in som timvikarie resten av året. Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra Uppdragsgivare och deras personliga Arbetsledare. Blir du utvald kontaktar Arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG: Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Många assistansanvändare i JAG är engagerade i Riksföreningen JAG. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen du också!
Kock - Chef Vill du jobba i ett dynamiskt Team på en av Gotlands vackraste och mest unika platser vid havet? Vi söker nu förstärkning och nya förmågor till vårt köksteam inför sommaren 2025 För fjärde året rad år öppnar vi åter upp vår välbesökta och omskriva sommarrestaurang i den gamla Fabriken , strax norr om Visby. Vår medelhavs inspirerade innergård är platsen för vår krog och vår eventverksamhet och våra menyer och koncept bygger mycket på vad vårt eget organiska trädgårdsland ger oss för säsongen. I slutet av 2022 blev vi omnämnda i prestigefulla Forbes magazine som en av ”Next place to Eat”. Nu fortsätter vi utveckla vår produkt och vårt varumärke till nya nivåer Därför söker vi nu dig som vill vara med på vår resa framåt och utveckla verksamheten vidare Vi söker dig som har en stor passion och glädje för mat och som har en kreativ och nyskapande ådra med känsla för hög kvalitet. Om tjänsten Vi ser gärna att du har relevant utbildning och/eller ett par års dokumenterad erfarenhet från restaurangkök eller annan liknade verksamhet. I tillägg ser vi att du är en team spelare som tycker om att jobba intensivt i en vacker och inspirerande utomhusmiljö med öppet kök och nära gästkontakt Prestigelös, positiv med god samarbets och kommunikationsförmåga är andra egenskaper som ger framgång i vårt företag. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrund då vi har en multikulturell företagsorganisation. Tjänsten är en säsongs anställning med start i slutet av maj fram till slutet av augusti, med möjlighet till förlängning. Till tjänsten ingår ett boende vid havet med delat kök/ badrum Vi ser fram emot din ansökan
Välj ett jobb för att visa detaljer