Om arbetsplatsen: Kunden är specialiserade på flexibel legotillverkning i korta och medellånga serier. Med hjälp av CAD/CAM och erfaren personal fräser och svarvar man mycket komplicerade detaljer med snäva toleranser. Tillsammans med sina kunder vidareutvecklar man idéer med hjälp av en modern maskinpark och kunniga medarbetare. Vad du kan förvänta dig: Som CNC-operatör hos våran kund så erbjuds du ett utvecklande arbete i en modern produktion där man satsar stort på utveckling och gemenskap. Vidare får du vara med och tillverka komplicerade produkter som kräver hög precision för att det ska bli rätt. Beroende på din bakgrund och kunskap kommer du få arbeta med ditt specialist område inom svarv eller fräs. Största delen av tillverkningen sker i 3, 4 och 5-axliga CNC-styrda fräsar och svarvar. Maskinparken utvecklas ständigt och man arbetar med den senaste tekniken. Om tjänsten: Du kommer få utföra arbetsuppgifter såsom: - Ställa maskiner utefter ställschema - Utföra löpande kvalitetskontroller Ort: Varberg Omfattning: Heltid Arbetstider: 2-skift Start: Omgående, eller enligt överenskommelse Vem söker vi? Vi söker dig med tidigare erfarenhet som CNC-operatör med kunskap från CNC-svarv eller CNC-fräs. För att passa i denna roll bör du som söker ha god teknisk förståelse, och kunskaper inom ritnings läsning samt mätteknik. Vi tror också att du är en noggrann och ordningsam person, som har öga för de små detaljerna för att leva upp till leverantörens kravsättning. Din erfarenhet gör att du har kunskap i verktygs val kopplat mot vilken produkt som skall produceras. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Jovi Konsult och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med god chans till förlängning eller anställning av kund. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Våran kund är Sveriges ledande leverantör av lösningar inom lyftredskap, stållinor och service. I vilka former lyft än förekommer inom industrin, energisektorn, hamnar, kärnkraft, byggarbetsplatser, gruvor eller offshore, så har kunden produkterna och tjänsterna som gör det möjligt. Vi arbetar inom alla branscher och tar fram lyft lösningar för alla behov. På enheten i Varberg består av en konstruktionsavdelning samt provning och montering, där konstruktörer arbetar direkt med kunder för att lösa lyftbehov som inte kan tillgodoses av standardsortimentet. Enheten är helt fokuserad på att utveckla, konstruera och leverera kundunika lyftprodukter för industrin. Om rollen: Som Projektkoordinator på arbetsplatsen så kommer du att ansvara för kund åtaganden genom att samordna, kvalitetssäkra och följa upp projekt från start till mål. Du kommer att hålla en tät dialog både internt och externt, från första förfrågan till leverans av färdig produkt eller tjänst. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Driva större projekt mot våra nyckelkunder • Fungera som länk mellan konstruktion, inköp, leverantörer, kunder och säljorganisationen • Insamling och sammanställning och framtagning av teknisk dokumentation • Kvalitetssäkra leveranser med både produkter och dokumentation • Utformning av bruksanvisningar och tekniska manualer • Representera företagets Specialprodukter i avstämnings möten Arbetet sker i system som Scala, Vault, HubSpot och Excel. Rollen är både stimulerande och varierande med många kontaktytor och stort eget ansvar. Kvalifikationer: -Vi söker dig med teknisk bakgrund med erfarenhet från produktionsteknik, teknisk support eller tekniska projekt. -Du har god erfarenhet av kvalité och administration samt är van vid att hantera affärssystem effektivt. -Du arbetar arbetarstrukturerat och projektinriktat med hög servicekänsla gentemot kund. -Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Som person är du: • Teknisk intresserad med fokus på kvalité • Strukturerad och ordningsam med god planerings- och logistikförmåga • Serviceinriktad och flexibel, med förmåga att hantera frågor på alla nivåer • Ansvarstagande och självgående, med förmåga att driva projekt till mål • Lösningsfokuserad och engagerad i dina uppgifter • En positiv lagspelare med många kontaktytor Vad du får tillbaka: Hos vår kund får du en stimulerande och utvecklande roll i ett engagerat team. • Utmanande projekt: Du arbetar med kundanpassade lösningar som ger varierande och tekniskt utmanande uppdrag. • Ansvar och utveckling: Vi erbjuder stort eget ansvar och möjligheter till vidareutbildning och karriärutveckling inom företaget. • Positiv arbetsmiljö: Ett inkluderande team med fokus på samarbete och balans mellan arbete och privatliv, samt förmåner som friskvårdsbidrag. För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Jovi och uthyrd som konsult till vår kund med chans till förlängning. Urval Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/
Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/
Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/
Jag söker en trygg Personlig assistent som kan följa med mig till min dagliga verksamhet tre dagar i veckan Om mig: Jag är en kille på 20 år som lever ett lugnt och stillsamt liv med ett boende nära naturen. Jag tycker om att titta i böcker, använda min surfplatta och njuta av en fika, särskilt glass! Om dig: Du är en lugn, trygg och omtänksam person med ett stort hjärta. Erfarenhet av autism och epilepsi är meriterande. Det är viktigt att du talar och förstår svenska, eftersom kommunikation är en central del av arbetet. Jag önskar att du är rökfri och att du har körkort är ett krav. Omfattning: Cirka 25-30 timmar per vecka. Arbetstiderna är måndag till onsdag 08-16, med möjlighet till längre dagar om så önskas. Även vissa söndagar dagtid. Extra timmar vid behov. Tillträde: Introduktion kan startas från och med mars Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vi söker just nu en konsultchefs-assistent som är intresserad av rekrytering och bemanning som kan starta omgående. Du kommer sitta på vårt kontor i Halmstad. Vi arbetar främst med rekrytering och bemanning av kollektiv personal. På våra kontor möter du varje dag lättsam stämning, öppna dörrar och högt i tak. Om tjänstenVi erbjuder dig en varierande roll som konsultchefs-assistent där du kommer att få ta del av och arbeta i urvalsprocesser främst inom kollektiv bemanning. Som konsultchefs-assistent hos oss kommer dina arbetsuppgifter i varierande grad bland annat innefatta: - Administrativa uppgifter - Kandidathantering mm. - Rekrytering - Stötta Konsultcheferna i deras arbete Arbetstider överenskommes gemensamt men är normalt mellan kl. 08.00-17.00. Din profilFör att trivas hos oss krävs det att du är en trygg och stabil individ, har god initiativförmåga, kan växla mellan olika arbetsuppgifter och känner dig trygg i att ta kontakt med nya människor. Att leverera en god service skall komma naturligt för dig. Som person är du samarbetsvillig, engagerad och prestigelös. Då tjänsten innebär mycket administration krävs att du har en naturlig fallenhet för ordning och struktur i ditt arbete. Vi ser gärna att du har studier/erfarenhet inom Personalplanering, HR eller rekrytering. Har du arbetat i systemet Intelliplan är detta meriterande Körkort Engelska och svenska i tal och skrift Tjänsten är på deltid med möjlighet till heltid.
Laborant till skiftgång inklusive nattskift sökes med start omgående. Om tjänsten Tjänsten är som laborant på ett livsmedelsföretag beläget i centrala Halmstad. Familjeföretaget producerar öl, cider, läsk och vatten fördelat på flera produktionslinjer. Vi söker en laborant för kvalitetskontroll till vårt tappningslaboratorium. Arbetet innebär att man arbetar parallellt med produktionspersonalen och gör löpande kontroll av både produkter och instrument/maskiner på dags- och veckobasis. Lättare service av utrustning samt underhåll av laboratoriet ingår också. Om dig Vi söker en energisk person med god initiativförmåga och god kondition, som kan fatta snabba beslut, då arbetet ofta sker i ett högt tempo. Samarbete och kommunikationsförmåga är också viktiga egenskaper liksom att kunna dokumentera sitt arbete. Erfarenhet från livsmedelsproduktion eller livsmedelshantering är ett krav. Grundläggande laboratorieerfarenheter så som titreringar, pipettering och användning av vanligt förekommande laboratorieutrustning är meriterande, samt erfarenhet från mikrobiologisk provtagning. Tunga lyft förekommer. Arbetstiden är fördelat på treskift och tvåskift, även helgarbete kan bli aktuellt. Urvalsarbetet sker löpande och lämplig kandidat kan komma att anställas innan sista ansökningsdag omgående. Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Mister York söker en driven ledare till Halmstad Flygstaden. Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Nu söker Mister York en ny General Manager till Halmstad Flygstaden. Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York söker en Assistant Manager till Halmstad Flygstaden Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer