I Varbergs kommun är vi cirka 5 000 medarbetare som delar en och samma verksamhetsidé: Vi ska förenkla människors vardag och inspirera dem att uppnå sina drömmar. Detta gör vi på väldigt många olika sätt, det finns mer än 135 olika yrken i vår breda verksamhet. Varberg växer och behoven av kommunens tjänster både ökar och förändras, därför behöver vi din kompetens. Vill du växa med oss? Vill du vara med och leda Varbergs Kommun? Nu söker vi en Kommundirektör som har kompetens, engagemang och mod att leda Varbergs kommuns organisation med utgångspunkt i den gemensamma visionen Varberg – västkustens kreativa mittpunkt. Som kommundirektör omsätter du vision till verklighet tillsammans med hela organisationen Varberg är en tillväxtkommun med stora investeringar framåt. I centrum ska den nya havsnära stadsdelen Västerport byggas och serviceorten Väröbacka ska växa med nya bostäder och en ny station på Västkustbanan. Kommunen satsar också på en levande landsbygd, så hela Varberg kan utvecklas hållbart. ARBETSUPPGIFTER Som kommundirektör är du en nyckelperson i relationerna mellan politik, förvaltning och fackliga organisationer. Du är ytterst ansvarig för att leda och samordna den kommunala organisationen och ansvara för att kommunfullmäktiges och kommunstyrelsens beslut verkställs. Som kommundirektör är ditt uppdrag att utveckla och samordna verksamheterna och se till att kommunens övergripande mål uppnås - alltid med invånarnas bästa i fokus. Du har en central roll i kommunens ledning och leder kommunens förvaltningschefer och koncernledningsgruppen, där även funktionsdirektörer och de kommunala bolagens vd:ar ingår. Du leder kommunstyrelsens förvaltning, som inkluderar ekonomikontor, personalkontor, samhällsutvecklingskontor, näringslivskontor och stabsavdelning. Som kommundirektör har du en strategiskt viktig roll med direkt påverkan på hela kommunens övergripande arbete. Du ansvarar för att samhällsbyggnadsprocessen drivs framåt med fokus på bostadsbyggande, infrastrukturutveckling och välfärdsfrågor inklusive integration, mångfald och inkludering. I uppdraget ingår att bevaka omvärldsfrågor samt att leda och driva utvecklingsprocesser och förändringsarbete. Du skapar en helhetssyn och leder de kommungemensamma strategiska frågorna för ett attraktivt Varberg för alla som bor, verkar i och besöker kommunen. KVALIFIKATIONER För att lyckas i tjänsten som kommundirektör är du en trygg och strategisk ledare med gedigen erfarenhet från högre ledningsnivå inom offentlig sektor. Du har en relevant akademisk examen, ett starkt samhällsengagemang, god omvärldsanalys samt kunskap om både samhälls- och näringslivsfrågor. Det här är ett uppdrag för dig som trivs med att leda i komplexa sammanhang och motiveras av att göra skillnad för invånare, näringsliv och samhälle. Du har mångårig och god erfarenhet av att leda och navigera på en strategisk nivå i en politiskt styrd organisation med flera olika intressen och prioriteringar. Du har erfarenhet av facklig samverkan och att leda en organisation i förändring. Du har förmåga att bygga ett stabilt och välbalanserat samarbete mellan tjänstepersoner och politiker som leder till framdrift och genomförandekraft. Du kan skapa en kultur som främjar samarbete och delaktighet och som ger goda förutsättningar för inspirerade och motiverade medarbetare, vilket uppnås genom dialog och ett tillitsbaserat ledarskap. Tjänsten kräver en strukturerad och resultatinriktad person med stark drivkraft. Du har en förmåga att se helhet och agera långsiktigt. Du har en god analytisk förmåga att hantera komplexa och utmanande situationer. ÖVRIGT I denna rekrytering samarbetar Varbergs kommun med Ragnar Lundborg Consulting AB. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ragnar Lundborg tel 070-55 190 55, [email protected] Du är välkommen att lämna en förutsättningslös intresseanmälan till tjänsten via www.luncon.se/aktuellt , senast den 10 augusti, 2025. Tjänsten är säkerhetsklassade och en säkerhetsprövning kommer genomföras innan anställning.
Vittraskolorna, ett av Sveriges ledande friskoleföretag med 24 för- och grundskolor runt om i landet. Tillsammans ansvarar vi för cirka 8000 barn och elever och har cirka 1000 medarbetare. Vi startade vår första skola 1993 och ingår sedan 2008 i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Vittra är en samhällsengagerad för- och grundskola där barn och elever lär sig om sig själva och världen. Hos oss formas medvetna barn och elever som får rätt verktyg och kunskap för att skapa ett bättre och mer hållbart samhälle. Det gör vi med vår unika pedagogiska riktning som baseras på tre delar: medvetet lärande, modig kultur och tydlig struktur. Detta söker vi: Är du en fritidspedagog som drivs av att skapa en meningsfull fritid för barn och unga? Nu söker vi en fritidslärare till vårt fritidshem. Som utbildad fritidslärare är du med och leder och utvecklar fritidshemmets verksamhet utifrån läroplanen. Du bör därför tycka om både att leda och utveckla samt ha ett nyfiket förhållningssätt till ditt uppdrag. I Vittra tillhör du ett arbetslag och vi söker därför medarbetare som är intresserade av delta och bidra till ett kollegialt lärande. Tillsammans skapar vi vår lärmiljö och den kultur vi vill att vår verksamhet ska präglas av. Som person ser du utmaningar snarare än problem och tillsammans med dina kollegor är du lösningsorienterad, alltid med elevernas bästa för ögonen. Som fritidslärare hos oss arbetar du med eleverna både under fritidstid och under skoldagen som stöd i klassrummet. Under skoldagen är du en viktig person i undervisningen då du är med som stöd i klasser och mindre grupper. Du behöver därför vara bekväm med att vara en del av elevernas undervisning även under skoltid och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med med barn i behov och stöd och har god kunskap kring NPF och andra funktionsnedsättningar. Under morgon och eftermiddagar arbetar du på vårt fritidshem som består av ca 200 elever uppdelade på två avdelningar: Fröet åk F-2 och Maskrosen åk 3-5. Där är du ansvarig för att hålla i och leda de aktiviteter du planerar tillsammans med dina fritidskollegor. Du är med och skapar en meningsfull skoldag och fritidsdag för våra barn och elever. Vi erbjuder: I Vittra utgör fritidshem och skola en helhet. Lärande och utveckling utgör riktningen för all planerad verksamhet och precis som i skolan arbetar vi systematiskt med att följa upp kvaliteten i allt vi gör. Därför träffas vi i regelbundna kollegiala samtal för att diskutera undervisningen. Eleverna är våra viktigaste samarbetspartners och ständigt närvarande i vårt utvecklingsarbete. Det betyder att det alltid är vi fritidspedagoger som ansvarar för såväl undervisningen som den pedagogiska relationen, men allt vi gör blir till i samspel med eleverna. Vi erbjuder en utvecklande arbetsmiljö där det finns många karriärvägar. Vittra har ett utbildningsprogram som består av olika externa utbildningar samt internutbildningar, bland annat ett ledarutvecklingsprogram för arbetslagsledare och kompetensutvecklingsdagar för fritidspedagoger. Vi har höga förväntningar på oss själva och vårt gemensamma arbete som grundar sig på kollegialt lärande och barnens individuella behov. Tillsammans bygger vi en trygg och utmanande miljö där alla ska få utvecklas, barn som vuxna. Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Forsgläntan kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se/forsglantan. Vi har också en rekryteringsfilm "Att jobba för Vittraskolorna" som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Sista ansökningsdag är 2025 07 04. Tjänsten är en semestertjänst på 100% med tillträde 11 augusti. Ansök gärna snarast då urval sker löpande. Vittra har Kollektivavtal med Sveriges Lärare, Vision samt Kommunal vilket bland annat innebär tjänstepension enligt ITP-planen samt försäkringar. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor Annica Torstensson [email protected] Välkommen med din ansökan!
När du jobbar i Halmstads kommun är du med och formar, stärker och berikar andras vardag. Din insats är meningsfull för oss - vem du än är. Vi söker dig som vill bidra till ett bättre Halmstad. Halmstad är en expansiv kommun där vi arbetar för att våra 105 000 kommuninvånare ska trivas och få ut mer av livet. Här finns möjligheterna för dig som vill ha ett meningsfullt arbete och bidra med engagemang och nytänkande. Tillsammans med 10 000 kollegor är du med och bygger hemstaden, kunskapsstaden och upplevelsestaden. Läs mer om oss https://www.halmstad.se/intro Barn- och ungdomsförvaltningen ansvarar för Halmstads kommunala förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem och kulturskola. Varje dag går ungefär 16 000 barn till någon av våra verksamheter. Vi söker dig som vill arbeta för att varje barn och elev ska få den bästa starten i livet. Välkommen att utvecklas i Halmstads kommuns största förvaltning där dina insatser kommer göra skillnad varje dag. Hos oss är du med och skapar framtiden! Tjänsten riktar sig mot flera skolor i Norrort, bland andra Plönningeskolan och Lyngåkraskolan. Du kommer få arbeta med engagerade medarbetare i en fin miljö. Vikariat på ett läsår 25/26 ARBETSUPPGIFTER Är du en serviceinriktad person som uppskattar ordning och reda? Har du god datorvana och erfarenhet av administrativt arbete? Då kanske du är vår nya kollega! Som skoladministratör kommer du att arbeta som ett kvalificerat ledningsstöd och ha en central roll som administratör av skolans vardagliga planering och dokumentation. Arbetsuppgifterna består bland annat av att skriva protokoll och brev, boka möten, utföra beställningar, ha hand om skolans elev-akter i diariesystemet och att administrera skolans IT-verktyg. Du kommer ha en viktig roll i hanteringen av det personaladministrativa systemet Heroma. I ditt arbete kommer du ha stöd från olika funktioner inom förvaltningen samt ingå i ett nätverk för skoladministratörer. För att trivas i rollen som skoladministratör behöver du vara flexibel och kunna hantera olika situationer på ett ansvarsfullt sätt. Du kan arbeta självständigt och slutför arbetsuppgifter inom utsatt tid. Du tar egna initiativ och är bra på att samarbeta. Du bidrar själv till god trivsel genom ditt sätt att bemöta människor i din omgivning. Du kommer att ha mycket kontakt med elever, personal, vårdnadshavare och skolans ledning. KVALIFIKATIONER Högskoleexamen med ekonomisk, samhällsvetenskaplig eller administrativ inriktning, eller annan motsvarande utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att jobba administrativt med erfarenhet från och insikter i skolans uppdrag, Det är meriterande med erfarenhet av program såsom IST, Heroma, Unikum, Agresso, Doris, Novaschem och Skola24 samt Office. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Halmstads kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt. Barn- och ungdomsförvaltningen värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande som bidrar till detta. Innan anställning sker behöver du visa att du har rätt att arbeta, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Det gör du genom att styrka ditt medborgarskap i EU/EES eller Schweiz genom pass, nationellt id-kort eller personbevis tillsammans med identitetshandling. Kan du inte det behöver du uppvisa ett arbetstillstånd eller att du kan visa att du är undantagen från skyldighet till arbetstillstånd. Om du erbjuds anställning inom Barn- och ungdomsförvaltningen är du skyldig att visa upp ett utdrag utan anmärkning från Polisens belastningsregister för arbete inom skola/förskola. Utdraget är kostnadsfritt och tar ca 2-3 veckor för polisen att handlägga. Beställ därför i god tid! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalig personal. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du göra skillnad på riktigt? Vi söker dig som vill vara med och forma framtidens vårdpersonal – och som vet att nyckeln till lärande är goda relationer. Hos oss får du en kombinerad roll som både lärare och handledare på Vård- och omsorgsprogrammet. Du kommer att undervisa, handleda och stötta elever – både i grupp och individuellt – med fokus på att skapa trygghet, motivation och utveckling. Rollen som gymnasielärare hos oss I den här rollen kombineras undervisning med stöd och handledning, där du både undervisar i vård- och omsorgsämnen och finns som resursstöd för elever i deras studier och personliga utveckling. Du arbetar nära eleverna – både individuellt och i grupp – och är en viktig del i att skapa en trygg, motiverande och inkluderande lärmiljö. Som en del av arbetslaget undervisar du samt samarbetar med mentorer, elevhälsa och kollegor för att arbeta förebyggande med och för de elever som behöver extra stöd i lärandet. Du bidrar till att öka motivation, stärka elevernas välmående och skapa förutsättningar för att varje elev ska nå sin fulla potential. Din profil Vi söker dig som har en genuin vilja att skapa goda relationer med eleverna och som ser det relationella förhållningssättet som en självklar del av undervisningen. Du är trygg i dig själv, lyhörd och nyfiken på varje elevs unika behov och förutsättningar. Du har en flexibel och kreativ inställning till undervisning och är inte rädd för att prova nya vägar för att nå fram. Du samarbetar gärna med kollegor och elever för att hitta kloka lösningar och anpassa undervisningen efter situation och individ. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har: - kompetens och erfarenhet från vård- och omsorgsarbete och/eller arbete inom LSS Det är meriterande om du: - är legitimerad lärare för gymnasiet eller är under pågående utbildning - har erfarenhet av att arbeta som gymnasielärare Läs gärna mer om oss https://kungsbacka.se/utbildning-och-barnomsorg/gymnasieskola/aranasgymnasiet https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-gymnasium--arbetsmarknad Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning på deltid (50%) med tillsättning 11 augusti eller enligt överenskommelse. Observera att belastningsregister kommer att behöva uppvisas i samband med anställning. Du kan beställa ett registerutdrag, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida här: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Intresserad? Kul! Välkommen med din ansökan senast 3 juli. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Vi erbjuder en arbetsmiljö där kontinuerlig professionell utveckling och starkt teamarbete är centrala värden. Nu söker vi ytterligare en engagerad, lyhörd och empatisk tandhygienist som vill bli en del av Tre Tandläkare – en klinik där samarbete och kollegialt stöd genomsyrar verksamheten. Sista ansökningsdatumet är 2025-08-04, och tjänsten kan tillsättas innan dess, så passa på att söka innan dess! Varmt välkommen med din ansökan, med eller utan CV. Vi erbjuder dig En lyhörd och närvarande ledning. En nära och stöttande arbetsmiljö med erfarna och kunniga kollegor. Möjlighet till att utföra parodbehandlingar vid lambåkirurgi tillsammans med tandläkare. En inspirerande arbetsplats med korta beslutsvägar. Kompetensutveckling med 1-2 kurser årligen, internt och externt. Möjlighet att få arbeta med digital scanning och aligners. Utbildning i vårt journalsystem. Möjlighet till ett flexibelt arbetsschema. Tjänstepension, flexpension och trygghetsförsäkring enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag 5000 kr per år. Kvalifikationer Krav - Obligatoriskt för att anses som behörig kandidat Tandhygienist med svensk yrkeslegitimation. Obehindrat svenska i tal och skrift. Meriterande Några års klinisk erfarenhet som tandhygienist. Erfarenhet av Alma journalsystem. Om dig och tjänsten Vi söker efter ytterligare en engagerad, ansvarsfull och empatisk tandhygienist med ett genuint patientfokus och en vilja att utvecklas inom yrket. Du värdesätter god kommunikation, teamarbete, tar ansvar i din yrkesroll och bidrar till ett positivt arbetsklimat. Vi ser gärna att du trivs med att arbeta i ett mindre, personligt team där samarbete och engagemang är viktigt. *Tjänsten förutsätter att du bor inom rimligt pendlingsavstånd till Varberg. Utvecklingsmöjligheter Som en del av vårt team får du möjlighet att arbeta inom privat sektor och delta i en bred variation av behandlingar. Vi satsar på kontinuerlig vidareutveckling, både internt och externt, och ger dig chansen att prova nya områden, såsom scanning, aligners och mer. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter som tandhygienist, inklusive undersökningar, diagnostik, parodontal behandling, uppföljning samt förebyggande åtgärder. Bra att veta Ort: Varberg (centralt). Patientklientel: Primärt vuxna patienter, med en mindre andel barnpatienter. Journalsystem: Alma. Anställningsform: Tillsvidareanställning där vi tillämpar provanställning. Omfattning: Mellan 50-90% (flexibelt) Du väljer. Lönemodell: Fast eller enligt överenskommelse. Kollektivavtal: Ja. Antal semesterdagar: 25. Start: 15 sept 2025 eller enligt överenskommelse. Adress: Bäckgatan 10, 432 44 Varberg. (Kliniken ligger nära tåg- och busstation). Om Tre Tandläkare Tre Tandläkare är en väletablerad och modern klinik i centrala Varberg, som har levererat högkvalitativ tandvård sedan 1964-talet. Sedan 2015 drivs kliniken av verksamhetsansvarig tandläkare Katarina Nilsson, som tillsammans med sitt engagerade team sätter kvalitet och patientomhändertagande i främsta rummet. Teamet består av tre tandläkare, en tandhygienist samt två tandsköterskor med lång erfarenhet. Vi värdesätter en god arbetsgemenskap och gemensam utveckling. Här får du möjlighet att delta i alla typer av behandlingar och växa professionellt i en lyhörd och stödjande miljö. Kliniken har för närvarande sex behandlingsrum, varav två är under uppbyggnad. Verksamheten är utrustad med digital röntgen (DentalEye) och en digital scanner (Neoss). Arbetstider: Beräknat på en 90% tjänst. (Ett exempel på hur schemat kan se ut). Måndag, tisdag: 07:00–15:00. Onsdag: 07:00–18:00. Torsdag: 07:00-15:30. Fredag: 07:00–13:00. Lunch 40 min vid 12-12:40. *En dag/vecka till 18.00. Klinikens inhouse kompetens: Allmäntandvård, implantatkirurgi och implantatprotetik. Varför ska du välja oss? Arbetsgivaren har ordet"Vi har en stark teamkänsla och en lyhörd ledning som värdesätter både professionell utveckling och ett positivt arbetsklimat. Vi tror på att ha roligt tillsammans – både på och utanför arbetet – genom aktiviteter, kursresor och andra initiativ för att stärka gruppdynamiken." AnsökanSök med eller utan CV via Odonti I denna rekrytering samarbetar Tre Tandläkare med Odonti, det ledande rekryteringsföretaget inom tandvård. Detta är en direktrekrytering (Du blir anställd av arbetsgivaren) Samtliga ansökningar måste ske via Odonti och dess rekryteringsverktyg, för en professionell hantering av alla kandidater i processen. Obs! Direktkontakt med arbetsgivaren undanbedes vänligt men bestämt! Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare för tjänsten. Odonti kommer att genomföra de initiala intervjuerna och urvalet. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt, så visa ditt intresse idag! Ansvarig rekryterare Van Cao [email protected] 0709220253
Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad• Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen• Ordningssinne• God datorvana• Goda kunskaper i engelska• B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Automotive består av ett gäng härliga, duktiga människor vars stora passion är fordon och fordonstjänster. Vi hjälper varandra, vi utmanar varandra och vi strävar tillsammans för att nå våra gemensamma mål. Med drivna, motiverade och engagerade medarbetare är det alltid roligt att komma till arbetet! Våra medarbetare är grunden till att Hedin Bil växt framgångsrikt under många år. Hos oss är sätter vi kunden främst - för att det som är bra för våra kunder i längden är bra för oss. Arbetsuppgifter Som försäljningschef ansvarar du för försäljningsteamet på anläggningen i Halmstad. I arbetet ingår att leda försäljningen mot uppsatta mål samt användning av strategier för hur försäljningsavdelningen ska arbeta framgångsrikt för att nå målen. Rollen innefattar också arbete i enlighet med företagets vision, affärsidé samt målbild. De dagliga arbetsuppgifterna innefattar vidare att stötta säljarna och ett kontinuerligt arbete kring kundkännedom och kundnöjdhet. Nyckelkompetenser/förmågor Ett par års erfarenhet inom bilförsäljning Erfarenhet från officiellt/inofficiellt ledarskap B-körkort fordras God förståelse för affärsfunktioner, kommunikationsförmåga och social kompetens Du har ett strategiskt tänkande och goda organisatoriska färdigheter. Förmåga att uppnå affärsmål, samt utveckla och förbättra processer för verksamheten Du är ambitiös, prestationsinriktad och vågar ta beslut Förmågan att självständigt organisera ditt dagliga arbete och du trivs i en roll med högt tempo och varierande arbetsuppgifter Brinnande intresse för att skapa affärer Varför jobba med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Halmstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en härlig upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Ibland kan det behövas hjälp i vårt spel och aktivitetscenter. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är en flexibel, serviceminded och positiv lagspelare. Du har god förmåga att hantera stress och kan ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet i det du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Du är lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig, och som bartender på Olearys Halmstad är du en del av ett härligt gäng. Du behöver vara 18 år eller äldre och ha tidigare erfarenhet inom bar/service. Om OLearys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Timanställning, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar/Helger
Inledning Är du vår nya stjärna? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs att arbeta i fartfylld och högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Dina yttersta arbetsuppgifter som servitris hos oss på O'Learys Halmstad är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Vi söker dig som Är en framåt och positiv person som vill representera vårt varumärke. Du strävar efter att upprätthålla en hög standard och kvalitet i allt du gör, både individuellt och som en del av vårt team. Din passion för service och att skapa minnesvärda gäst upplevelser kommer att vara avgörande för din roll hos oss. Du har inget problem med att arbeta under stress eller att ställa om i omväxlande situationer. Du är lyhörd och flexibel både mot dina gäster och kollegor. Vi ser att du har tidigare erfarenhet inom restaurang och serviceyrken. Du har goda språkkunskaper i Svenska och är över 18 år. Om O Learys O'Learys Halmstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: Extra anställning vid behöv ARBETSTIDER: Kvällar och helger
Gillar du att jobba med händerna och se resultat direkt? Trivs du i ett gott gäng där alla hjälps åt? Har du arbetat med trä, verktyg eller maskiner tidigare? Då är det dig vi söker! Vi söker snickare/träindustriarbetare till vår samarbetspartner som är verksamma inom hustillverkning. I denna roll kommer du att arbeta med tillverkning av prefabricerade byggdelar såsom väggar, tak och bjälklag. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att montera regelväggar, ytterväggar, takstolar och mellanbjälklag. Du arbetar med spikpistoler, sågar, lyftutrustning och andra handverktyg. Arbetet sker i kontrollerad inomhusmiljö där du tillsammans med dina kollegor bygger energieffektiva trähus med hög precision. Din profil Krav: • Har minst 2 års erfarenhet inom produktionsarbete • Kan läsa ritningar • Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift (för att kunna ta till dig instruktioner och säkerhetsinformation) • Har goda kunskaper i användning av handverktyg och maskiner som används i byggproduktion • B-körkort Vi söker dig som gillar att vara aktiv på jobbet, har lätt för att ta i och trivs med att jobba med verktyg och praktiska uppgifter. Du behöver inte ha en utbildning som snickare, men vi ser gärna att du har testat på snickeri eller bygg tidigare – eller att du har erfarenhet inom produktionsarbete i någon form. För att trivas hos oss är det viktigt att du är en lagspelare som också kan ta eget ansvar. Du har en positiv inställning, vill lära dig och har en bra arbetsmoral. Du gillar att jobba tillsammans med andra men har också inga problem med att ta tag i saker själv. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, anslutna till Almega och med kollektivavtal som garanterar att du får rätt lön, försäkringar och arbetsvillkor. Vi finns lokalt i Västsverige och samarbetar med attraktiva arbetsgivare inom flera olika branscher. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer