Vi söker två medarbetare till deltidsanställningar till kvinna i Falkenberg
Ny Kraft Assistans i Halland AB
Personliga assistenter

Om jobbet NyKraft är ett privatägt företag inom LSS som bedriver personlig assistans i Halland. Företaget etablerades 2012 med kontor i Falkenberg. NyKraft värdesätter trygghet och det personliga mötet, av den anledningen finns mestadels av våra kunder och medarbetare i Falkenberg. Målet är att erbjuda en personligare personlig assistans. Som kund hos NyKraft erbjuds man en individuell assistans som tillsammans med kunden är utformad efter dennes behov. Kunden är delaktig i rekrytering och i det slutgiltiga valet av assistenter. Vi är anslutna till Fremia och har kollektivavtal. Om tjänsten: Vi söker nu två personliga assistenter till vår kund som är rullstolsburen kvinna i 39 års åldern som är i behov av assistans dygnet runt. En tjänst på 61% och en tjänst på 53%. Start omgående eller enligt överenskommelse. Arbetstiderna är en kombination av dagpass och vaken natt enligt schema Katt finns i hemmet. Kunden röker varav det är av vikt att man inte har några problem med detta. Arbetet hos denna kund är av lugn karaktär och vi söker därför någon som trivs med att arbetspassen utförs primärt hemma i kundens hem och gillar du städning/hushållsysslor är det ett stort plus. Beskrivning av tjänsten: Att arbeta som personlig assistent är omväxlande och kan variera mycket från dag till dag. Det innebär även att ha ett meningsfullt arbete där du hjälper en annan medmänniska med de saker i vardagen som många tar för givet. Detta kan exempelvis vara att klä sig själv, laga mat, ta en promenad eller andra saker som är primära för att överhuvudtaget få vardagen att fungera. Som personlig assistent behöver du ha empati och respekt för den du arbetar för. Yrket ställer höga krav på flexibilitet, ansvarstagande och engagemang. Din förmåga att arbeta utifrån kundens fokus och önskemål är avgörande för din lämplighet som personlig assistent. Då det finns ett stort omsorgsbehov ser vi gärna att man har erfarenhet av detta men det är inget krav så länge man känner sig trygg med sådana situationer då en anställnings inleds med bredvidgång i kombination med utbildning för delegerade uppgifter. Kvalifikationer: Krav: Är lugn och tydlig i ditt förhållningssätt och kommunikation Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift då det ingår att få och ge instruktioner om kundens omvårdnad B-körkort Meriterande: Erfarenhet av arbete som personlig assistent Erfarenhet av vård och omsorgsarbete ANGE REFERENS : B76

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till Dragkrokexperten
Bilx Nordic AB
Kundtjänstpersonal

DRAGKROKEXPERTEN ger dig möjligheten att arbeta med ett vinnande koncept i ett företag under kraftig expansion. Vi är specialiserade på dragkrokar och har ett tydligt fokus på kvalité och service. Vi säljer dragkrokspaket och erbjuder montering via vår hemsida www.dragkrokexperten.se DRAGKROKEXPERTEN är ett kundorienterat företag med fokus på dragkrokar och vi har egna verkstäder i Stockholm, Sollentuna, Halmstad, Örebro, Linköping, Göteborg, Västerås, Jönköping, Uppsala, Karlstad, Helsingborg och Malmö. Vi har sålt och monterat dragkrok sedan starten 2007 och vi arbetar aktivt med att säkerställa kvalitén. I dagsläget är vi 23 medarbetare som arbetar mot huvud lagret i Halmstad där vi kontinuerligt lagerför ca 5000 dragkrokar. Våra professionella dragkroksmontörer har tillsammans monterat över 20 000 dragkrokar! Vi är inriktade och specialiserade på montering av dragkrokar och elkabelsatser, motor- & kupévärmare, extraljus och led-ramper samt övriga tillbehör till fordon. Vi lägger stor vikt vid utbildning av vår personal och arbetar ständigt med förbättring av vår tekniska utrustning. Vi söker dig som är -Ansvarstagande och strukturerad i ditt arbete -En problemlösare -Initiativrik och kan arbeta under eget ansvar -Pålitlig och lojal -Orädd för nya utmaningar och arbeten Som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer dina arbetsuppgifter handla i huvudsak om att att vara behjälplig via telefon och mejl genom att besvara kundens frågor, ge information om tjänster och produkter, ta emot beställningar etc.

3 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Diab söker en Sr. Tekniker till vårt världsledande och innovativa företag!
Diab AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om rollen Som Sr. Tekniker säkerställer du att vi har rätt maskinpark och infrastruktur för framtiden genom att driva och implementera både förbättrings- och investeringsprojekt. Här arbetar du i en produktionsanläggning med hög automationsgrad och  hetvattenprocesser. I nära dialog med produktionsteam och VD ansvarar du för framtagande av investeringsplaner och har en central roll i att ta fram investeringar utifrån Diabs strategi och mål. Rollen innebär också att hantera upphandling av utrustning, ta fram komponentspecifikationer och utföra mekaniska prövningar av ny utrustning. Som Sr. tekniker på Diab kommer dina huvudsakliga uppgifter vara följande: Driva och projektleda tekniska förbättrings- och investeringsprojekt från idé till driftsättning. Hantera interna och externa resurser samt ansvara för projektbudget. Genom tekniska analyser ta fram underlag för mekanisk konstruktion och automationslösningar samt konstruktion för hetvattensystem för att förbättra existerande utrustning eller implementera nya funktioner. Att identifiera potentiella risker och utmaningar i projektet och utveckla strategier för att minimera deras påverkan. Granska förslag från externa specialister och med hjälp av genomlysning av verksamheten och kostnadsanalyser förstå Diabs behov och se till att vi gör lönsamma investeringar. Att samordna och leda ett tvärfunktionellt projektteam genom att tilldela uppgifter, följa framsteg och säkerställa att projektet följer den övergripande planen. Att fungera som en kommunikationslänk mellan olika intressenter, teammedlemmar och andra berörda parter.  Din Profil Vi söker dig som är erfaren Tekniker inom process- och tillverkningsindustri med en bred kunskap innefattande teknik, mekanik, el och styrsystem. Du är erfaren inom projektledning inklusive kostnadsanalyser inom större projekt som omfattar hela kedjan från idé till implementering. Kravprofil Universitet eller högskoleexamen som ingenjör med teknisk inriktning eller teknisk utbildning på högskolenivå inom maskin, mekanik eller motsvarande. Minst 10 års erfarenhet av arbete med utveckling av mekaniska processer och system. Erfarenhet av projektledning i en teknisk miljö Goda kunskaper i Microsoft 365  Kunskaper i både svenska och engelska, inklusive språkliga och skriftliga färdigheter. Erfarenhet av inköp av maskiner och omkonstruktion av produktionslinjer  Erfarenhet av utvecklings- och förbättringsarbete CAD-kunskap är meriterande Personlig profil Du är kostnadsmedveten och har en god förmåga att sätta dig in i, och förstå, tekniska utmaningar och hitta lösningar utifrån ett strukturerat arbetssätt. Du är noggrann, uppmärksam på detaljer och arbetar säkerhetsmedvetet. Du har en god kommunikationsförmåga och är direkt och ärlig samtidigt som du är lyhörd för andras idéer. Du är skicklig på att nätverka och kan bygga starka relationer med intressenter för att komma överens om tillvägagångssätt, prioriteringar och säkerställa samstämmighet. Du har förmågan att bidra till dina kollegors utveckling och hjälper teamet att prestera utan prestige med målet att nå bästa möjliga resultat. Du får inte vara astmatisk eller allergisk mot plastkomponenter. Innan anställning anordnas medicinsk kontroll för allergiframkallande ämnen då arbetet kräver ett giltigt tjänstbarhetsintyg innan tillträde. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och din potential att utvecklas hos oss. Om OssDiab AB har 75 års erfarenhet och är världsledande inom utveckling, tillverkning och försäljning av kärnmaterial åt bland annat vindkraft, marin industri, flygplanstillverkning och transportsektorn. Vi har en stor produktionsanläggning med en hög automationsgrad där vi ständigt arbetar med fortsatt modernisering. Hos oss får möjlighet att utveckla och implementera tekniska lösningar som bidrar till vår långsiktiga framgång. Teknikavdelningen arbetar tvärfunktionellt i avdelningsorienterade team bestående, av avdelningschef, tekniker, kvalitetstekniker, applikations-/processtekniker, underhåll och logistiker. Inom teamen utför vi projekt av olika storleksgrad som sträcker sig från komponentutbyten till komplexa moderniseringsprojekt. Med nästan 200 medarbetare präglas vår arbetsplats av engagemang och delaktighet, där var och en av oss är med och bidrar. Hos oss kommer du att bli en viktig del av ett team med branschledande kunskap och starkt engagemang för att göra våra kunders produkter mer konkurrenskraftiga och hållbara. Vi välkomnar dig till ett hjälpsamt och öppet team med en stöttande kultur där kunskapsutbyte sker dagligen och är en förutsättning för att vi tillsammans ska kunna uppnå goda resultat. Ansökan och mer informationTjänsten motsvarar 100% med arbetstid förlagd till dagtid. Tjänsten är placerad i Laholm och du rapporterar direkt till VD, Anders Svensson. Vi går igenom ansökningarna löpande, vilket kan betyda att tjänsterna tillsätts innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är den 2025-08-30 Du får inte vara astmatisk eller allergisk mot plastkomponenter. Innan anställning anordnas medicinsk kontroll för allergiframkallande ämnen då arbetet kräver ett giltigt Tjänstbarhetsintyg innan tillträde. Är du den vi söker? Ansök nu och bli en del av Diabs framgångsrika team! Vi undanber oss all kontakt av rekryterings- och/eller bemanningsföretag gällande denna rekrytering.

3 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Produktionsmedarbetare – Dagtid 07:00–16:00

Om jobbet Vill du vara en viktig del av ett tillverkande företag där din insats verkligen räknas? Expario Consulting söker nu flera engagerade och drivna produktionsmedarbetare till ett Uppdrag hos en av våra kunder. Du får arbeta i en stabil verksamhet med tydliga rutiner, trevliga kollegor och moderna lokaler. Arbetstiden är förlagd till dagtid kl. 07:00–16:00, måndag till fredag. Arbetsuppgifter I rollen som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta med olika moment inom tillverkningsprocessen. Det kan innefatta materialhantering, maskinövervakning samt enklare kvalitetskontroller. Arbetet kräver att du är noggrann, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. En viktig del av arbetet är att köra truck – du bör därför ha god vana av att köra motviktstruck. Kravprofil • Tidigare erfarenhet av arbete inom produktion eller tillverkning • Truckkort A+B • God vana av att köra motviktstruck (B1) • God fysik och förmåga att arbeta i ett högt tempo Meriterande • Erfarenhet av arbete i industrimiljö • Vana att följa instruktion och dokumentation kring produktion och säkerhet Ansökan Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Pysslingen Flygaren söker Resurspedagog!

Flygaren är belägen i de centrala delarna av Halmstad. Området Västra Förstaden har nära stranden och skogen. Som ger möjligheter till varierande lärmiljöer. Verksamheten genomsyras av våra inriktningar, hälsa och hållbarhet Nu behöver vi en Resurs till ett barn med diabetes på 100% på en äldrebarnsavdelning Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i ett arbetslag där du kommer att ha huvudansvaret för barnets egenvård samt kontakt med vårdnadshavare. Du behöver ha mycket goda kunskaper i det svenska språket. Arbetet kräver matematisk kunskap. Kvalifikationer • Det är önskvärt att du har kunskaper och erfarenhet av diabetes. • Du kommer att få introduktion och utbildning på arbetsplatsen. Som person ska du vara • Flexibel • Lugn • Ansvarstagande • Observant Vi erbjuder en strukturerad, stimulerande, utvecklande och glädjefylld arbetsplats men även: • Arbetskläder • Friskvårdsbidrag • Planeringsdagar • Pedagogiska måltider Övrigt Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som barnskötare. Vi kommer att lägga stor vikt vid de personliga egenskaper. Övrig information Denna tjänst är en resurstjänst, med start augusti 2025 Vi kommer att påbörja urvalsprocessen relativt omgående så skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor angående tjänsten så är du välkommen att kontakta Kvalitetsledare Pernilla Rasmussen, 070-231 71 87 eller [email protected] Beställ gärna redan idag utdrag ur belastningsregistret.

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Halmstad
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Bli gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness i Halmstad Vill du inspirera människor till rörelse, energi och glädje? Älskar du att stå i centrum, sprida träningsglädje och göra skillnad för andra? Då har du hittat rätt – vi söker nu gruppträningsinstruktörer till  samtliga koncept på våra klubbar i Halmstad. Vi ser det som ett stort plus om du redan är utbildad i det koncept du önskar instruera i. Om oss Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 350 klubbar, padelanläggningar och över 500 000 medlemmar. Vi erbjuder träning för alla – i en miljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som gruppträningsinstruktör är du en central del av våra medlemmars upplevelse – du är både ambassadör, inspiratör och energispridare. Din uppgift är att förmedla träningsglädje, skapa motivation och ge våra deltagare den där WOW-känslan som får dem att längta tillbaka. Du bör känna dig trygg i att ta plats, bjuda på dig själv och leda med både hjärta och energi – oavsett om det är 10 eller 100 personer i salen. Vi erbjuder dig:      Utbildning i aktuellt koncept      En fast klass/vecka (eller fler!) på en av våra klubbar där behovet är som störst      En arbetsplats fylld av engagemang, utveckling och träningsglädje Vi söker dig som kan: Hålla 1–2 fasta klasser i veckan Vara tillgänglig morgon, dag, kväll eller helg (beroende på behov) Vem är du? Du behöver inte vara utbildad instruktör sedan tidigare – vi utbildar dig! Det viktigaste är att du: Har passion för gruppträning och träning i stort Trivs med att stå i centrum och leda andra Har personlig utstrålning, energi och en positiv attityd Är pålitlig, engagerad och vill utvecklas hos oss Att jobba på Nordic Wellness Hos oss får du mer än bara ett jobb – du får en plats i ett team där träningsglädje, utveckling och gemenskap står i centrum. Vi är ett företag i ständig rörelse, där du får möjlighet att påverka och växa – oavsett om du vill hålla fler klasser eller ta andra steg inom företaget. Vill du veta mer? Kontakta vår gruppträningskoordinator Åsa på: [email protected] Rekrytering pågår löpande – så vänta inte med din ansökan! Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller, och genom att skicka in din ansökan godkänner du att en sådan kan utföras. Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig till vårt fantastiska instruktörsteam!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Fältsäljare till 1KOMMA5° – För dig som vill sälja framtidens energilösn...
1KOMMA5 grader AB
Torg- och marknadsförsäljare m.fl.

Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen Som säljare hos 1KOMMA5 kommer du att sälja solceller, laddboxar, och batterier till privatkunder. Du arbetar primärt med är redan inbokade möten, men du förväntas också skapa nya möjligheter. En affär kan ta allt från en dag upp till några veckor att stänga, och du ansvarar för kundkontakten från första mötet tills stängd affär. Efter det så lämnar du över till projektavdelningen som tar vid arbetet. Vi söker dig som Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och visar stort driv i ditt arbete för att nå uppsatta mål. Samarbetsförmåga är en självklarhet för dig, och du motiveras av ett nära samarbete inom organisationen. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Stor vikt läggs vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Vi tror att du Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska B-körkort Tidigare erfarenhet av att arbeta med service eller liknande Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid Stort intresse för teknik Meriterande Arbetat med CRM-system Tidigare erfarenhet från att arbeta inom solcellsbranschen Tidigare säljerfarenhet (framförallt B2C) är meriterande START: Enligt överenskommelse PLATS: Kungsbacka OMFATTNING: 100% ARBETSTIDER: Måndag till Fredag klockan 10-19 med flexibilitet. Du fördelar dina arbetstimmar då det passar bäst för att nå resultat. 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Vi tar endast emot och bearbetar ansökningar via annons och inte via mejl.

3 juni 2025
Sista ansökan:
18 september 2025
Fältsäljare till 1KOMMA5° – För dig som vill sälja framtidens energilösn...
1KOMMA5 grader AB
Företagssäljare

Välkommen till 1KOMMA5 – Europas ledande leverantör av smarta energilösningar till privatpersoner. Vi installerar solceller, laddboxar, energilagring och vårt AI-baserade styrsystem Heartbeat. Vårt mål: att göra varje villa klimatneutral enligt Parisavtalet. Vi finns idag på 75+ orter med över 2 200 anställda och växer snabbt. Redan 2023 blev vi ett Unicorn-bolag – det snabbast växande cleantech-företaget i Europa. Om rollen som fältsäljare I den här rollen representerar du 1KOMMA5 ute hos privatkunder som är intresserade av våra produkter. Det bästa? Majoriteten av dina kundmöten är redan förbokade åt dig. Det betyder att du slipper kalla samtal och istället fokuserar på det du är bäst på – att skapa relationer och göra affärer. Du säljer solceller, laddboxar och batterilösningar direkt till villaägare. Du ansvarar för affären från första mötet till påskrivet avtal, därefter tar projektteamet över. Vad du får hos oss: Förbokade kundmöten – ingen kallringning Tjänstebil eller milersättning Hög provisionsmodell Karriärmöjligheter inom ett snabbväxande techbolag Möjlighet att jobba med produkter som gör verklig klimatnytta Säljutbildning och produktcoachning Engagerat och värderingsstyrt team Vi söker dig som: Gillar att vara på språng och träffa nya människor varje dag Har ett naturligt driv och gillar att jobba mot tydliga mål Är social, lyhörd och trygg i mötet med kunder Trivs med frihet under ansvar och struktur i vardagen Oavsett om du har tidigare säljbakgrund eller är ny i branschen ger vi dig rätt verktyg för att lyckas. Det viktigaste är att du vill växa – både som person och med oss. Vi tror att du har: B-körkort (obligatoriskt) Erfarenhet av försäljning, service eller kundkontakt God svenska och engelska i tal och skrift Flexibilitet att ibland arbeta kvällstid Ett tekniskt intresse (du får lära dig det du inte kan!) Meriterande om du har: Säljerfarenhet mot konsument (B2C) Vana att arbeta med CRM-system Erfarenhet från energibranschen eller liknande teknikförsäljning Plats: Göteborg Arbetstid: Mån–Fre, kl. 10–19 med flexibel förläggning Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Bli en del av något större På 1KOMMA5 är du inte bara en kugge i maskineriet – du är med och driver energiomställningen framåt. Varje affär du gör bidrar till ett mer hållbart samhälle, ett hem i taget. Vi är en arbetsplats som speglar samhället. Vi välkomnar sökande oavsett kön, bakgrund eller ålder. Bakgrundskontroll ingår som del i rekryteringen. Ansök nu! Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag och ta första steget mot en grön karriär som fältsäljare!

3 juni 2025
Sista ansökan:
20 november 2025
Personlig assistent 75% till autistisk kille i 25-års åldern i Varberg
Libra Assistans AB
Personliga assistenter

Om kunden Vi söker en engagerad personlig assistent för en autistisk kille i 25-års åldern. Han bor i egen lägenhet och har behov av stöd för att hantera vardagen och delta i aktiviteter. Vänliga och stabila personer uppmanas att ansöka för att bidra till en trygg och strukturerad vardag. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Som personlig assistent kommer du att: Medverka vid aktiviteter och sociala tillställningar. Assistera med dagliga rutiner som personlig hygien och klädsel. Förbereda måltider och stödja vid matlagning. Utföra hushållsarbete och andra praktiska sysslor. Erforderliga Kvalifikationer Erfarenhet av arbete med personer med autism och lågaffektivt bemötande är meriterande, men inte ett krav. Förmåga att skapa en lugn och stabil miljö. God samarbetsförmåga. B-körkort  Flytande svenska i tal och skrift. Om anställningen Anställningen är på 75% tisdagar, torsdagar och fredagar kl. 13-23. Det är dubbel assistans dessa tider. Bakgrundskontroll utförs på alla kandidater som går vidare. Ansökan Rekrytering sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vilka är vi? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe. Vi har ett av världens viktigaste jobb - att stötta de som behöver samhällets stöd allra mest! Och det är vi stolta över. Idag finns vi på ett flertal ställen i Sverige, men vår vision är att fortsätta växa i landet och stötta ännu fler till en berikande vardag. Inom Hedera Assistans finns Libra Assistans, Assistanspoolen och Livsanda Assistans. Här arbetar enastående människor med olika bakgrunder som förenas med energi och glädje för att förmedla livskvalitet. Tillsammans har vi en och samma ledstjärna - att handling, tanke och ord alltid ska överensstämma. Vår verksamhet är uppbyggd på en trygg och stabil värdegrund. Alla ska få möjlighet till självbestämmande, ett innehållsrikt liv med trygghet och ett gott mående. Att vi dagligen bidrar och skapar en meningsfull vardag för dessa människor gör oss både stolta och lyckligt lottade. Genom en genuin passion och med ett hjärta för såväl kunder som medarbetare bildar vi en välmående verksamhet som fortsätter att blomstra. Det är kärnan i organisation och vårt arbete. Vi hoppas att just du vill bli vår nästa personliga assistent. Ansök redan idag, så hörs vi!

3 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Produktionsmedarbetare – Dagtid 07:00–16:00

Om jobbet Vill du vara en viktig del av ett tillverkande företag där din insats verkligen räknas? Expario Consulting söker nu flera engagerade och drivna produktionsmedarbetare till ett Uppdrag hos en av våra kunder. Du får arbeta i en stabil verksamhet med tydliga rutiner, trevliga kollegor och moderna lokaler. Arbetstiden är förlagd till dagtid kl. 07:00–16:00, måndag till fredag. Arbetsuppgifter I rollen som produktionsmedarbetare kommer du att arbeta med olika moment inom tillverkningsprocessen. Det kan innefatta materialhantering, maskinövervakning samt enklare kvalitetskontroller. Arbetet kräver att du är noggrann, ansvarstagande och har god samarbetsförmåga. En viktig del av arbetet är att köra truck – du bör därför ha god vana av att köra motviktstruck. Kravprofil • Tidigare erfarenhet av arbete inom produktion eller tillverkning • Truckkort A+B • God vana av att köra motviktstruck (B1) • God fysik och förmåga att arbeta i ett högt tempo Meriterande • Erfarenhet av arbete i industrimiljö • Vana att följa instruktion och dokumentation kring produktion och säkerhet Ansökan Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025