Vill du kombinera studier med ett spännande extrajobb? Bli truckförare hos vår kund i Falkenberg! Här får du arbeta i ett positivt team och utveckla dina färdigheter samtidigt som du tjänar extra pengar. Missa inte chansen att bli en del av vårt dynamiska arbetslag! Ansök idag! Om tjänsten Som truckförare kommer du att framför allt köra skjutstativtruck men även motviktstruck och ledstaplartruck. Samarbeta med kollegor på lagret i Falkenberg. Du arbetar i en dynamisk miljö där effektivitet och strategi är centrala delar av arbetsdagen. Om dig Formell kompetens Vi söker dig som är en engagerad och driven truckförare med erfarenhet av att köra motviktstruck, skjutstativ eller ledstaplartruck. För att vara kvalificerad för tjänsten krävs det att du har ett giltigt truckkort, kategori A1-4 och B1-4. Du behöver också ha en annan sysselsättning på minst 50 procent, vilket gör detta jobb perfekt som extrainkomst vid sidan av tex studier. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och goda samarbetsförmågor ses också som en fördel. God fysik och förmåga att hantera tunga lyft är nödvändiga för arbetsuppgifterna. Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till bil. Arbetet är förlagt både på dagtid eller skiftgång. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Karin Ludvigsson, [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!
Falkenberg Strandbad, en oas där pool cluben bultar av känslor och förväntan, där drinkarna skakas och dekoreras med ananasblad och parasoll. Doften av klassiker kring det öppna köket i Brasserie Famille, grillen i Sandys ryker och Kellys erbjuder dans på varje solbädd. Strandbaden är den perfekta platsen att titta ut över havet samtidigt som du rycks med av alla glada gäster. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa. Vill du skapa magiska upplevelser vid poolkanten? Nu söker vi en engagerad bartender till Pool Club på Falkenberg Strandbad! Bli en del av ett härligt team, arbeta i en spektakulär miljö och leverera service i världsklass hos oss – läs mer och sök redan idag! Bartender – Bli en del av vårt passionerade team vid havetI Pool Cluben kombineras avkoppling och njutning med puls, liv och förstklassiga drycker. Som bartender är du den person som höjer gästens upplevelse – oavsett om du mixar drinkar, serverar vid poolen eller bidrar till en gästvänlig och energifylld miljö. Vi söker dig som brinner för kvalitet, gästmöten och hållbar bartending – och som ser personlig kontakt som nyckeln till nöjda gäster. Arbetsuppgifter – Bartender Pool Club & Service hos Falkenberg Strandbad Blanda och servera cocktails, mocktails och andra drycker med högsta kvalitet och professionalism Ge ett personligt och välkomnande bemötande till alla våra gäster Ta emot och hantera beställningar samt säkerställa en smidig service i bar och loungeområden Bidra till ordning, renlighet och säkerhet i arbetsområdet Jobba nära servis- och köksteamet för en helgjuten gästupplevelse Hålla dig uppdaterad kring drinktrender, utbud och ingredienser Vem söker vi? Kvalifikationer & personliga egenskaper Bartender Pool Club Du älskar att arbeta med människor och att skapa minnesvärda möten Du har erfarenhet av bartending eller liknande serviceroller – meriterande, men inget krav Du är initiativrik, lösningsorienterad och flexibel när tempot höjs Du är ansvarstagande och har känsla för kvalitet i både smak och presentation Du talar svenska eller engelska och kommunicerar tryggt med både team och gäster Du uppskattar värdet av mångfald och bidrar till en inkluderande arbetsplats Vad erbjuder vi dig på Falkenberg Strandbads Pool Club? En unik och spektakulär arbetsmiljö precis vid havet 75% tillsvidareanställning, start enligt överenskommelse Lön enligt kollektivavtal och överenskommelse Goda möjligheter till utveckling och interna utbildningar Rabatter på ESS Groups hotell, restauranger och aktiviteter i Norden Ett positivt, engagerat och öppensinnat team där vi hjälper varandra att växa Ansökan, rekryteringsprocess & kontakt Vi granskar ansökningar och kallar till intervjuer löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 12 juni. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss. Tjänsten omfattar schema dag, kväll och helg. Falkenberg Strandbad ser mångfald som en tillgång. Uppfyller du inte precis alla krav i vår annons? Sök ändå – vi söker rätt energi, rätt inställning och en vilja att utvecklas! Skicka in din ansökan till Bartender Pool Club Falkenberg Strandbad redan idag – vi ser fram emot att träffa dig!
Vill du vara med och skapa en unik upplevelse vid havet? På välkända Falkenberg Strandbad öppnar vi nu Servis Pool Club – och vi söker just dig som vill bli en viktig del av vårt härliga team! Älskar du service och vill vara med och ge våra gäster magiska stunder i en spektakulär miljö? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Hos oss kombineras arbetsglädje, personligt engagemang och god teamkänsla med möjligheten att arbeta på en destination i världsklass. Läs vidare och sök redan idag! Om tjänsten – Servis Pool Club I vår Pool Club erbjuds gästerna avslappning, stillhet och njutning, men också puls, energi, mat och dryck. Som Servis hos oss är du den som gör deras dag ännu lite bättre – oavsett om det handlar om att servera drycker och enklare rätter, ta emot gäster med ett leende eller bidra till en välkomnande, trivsam atmosfär vid poolen. Arbetsuppgifter inom restaurang, service & Pool Club Servera mat och dryck till poolens gäster på ett professionellt och engagerat sätt Välkomna, guida och hjälpa gästerna till rätt plats och svara på deras frågor Bidra till renlighet och ordning i Pool Clubens serveringsytor, lounge och bar Ta emot beställningar via bordsservering Säkerställa att gästerna alltid känner sig sedda och välkomnade Stötta dina kollegor och skapa ett positivt arbetsklimat Vem söker vi till vår Pool Club – Profil & kvalifikationer Du brinner för service, teamwork och möten med människor Du har ett öga för detaljer och trivs i en miljö där gästen alltid är i fokus Du är flexibel, hjälpsam och lösningsorienterad Erfarenhet från restaurang, hotell eller café är meriterande men inget krav – rätt personlighet är viktigare Du behärskar svenska eller engelska och har god kommunikationsförmåga Vad erbjuder vi dig på Falkenberg Strandbad? En unik arbetsplats vid havet med positiva och engagerade kollegor 75% tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse Lön enligt avtal och överenskommelse Möjlighet till interna utbildningar och personlig utveckling Rabatter på ESS övriga hotell, restauranger och aktiviteter Ansökan, urvalsprocess & kontakt Vi tillämpar löpande intervjuer – vänta inte med att skicka din ansökan! Sista ansökningsdag är 12 juni. Har du frågor så är du varmt välkommen att höra av dig. Tjänsten är tills vidare och arbetstiden är schemalagd dagtid, kvällar och helger. Vi ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund. Uppfyller du inte alla krav? Sök ändå – vi värdesätter rätt attityd och potential! Välkommen med din ansökan till Servis Pool Club Falkenberg Strandbad – vi ser fram emot att träffa dig!
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Varberg/Falkenberg och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara 18 år eller äldre för att kunna arbeta hos oss. Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. För att köra moped krävs AM-körkort eller att du är född före 1 oktober 1994 (Moped klass 2). Arbetstid och schema Tjänsten startar v.38 och är en visstidsanställning som sträcker sig över 3 månader. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Varberg eller Falkenberg. Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 162.51 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid, året runt. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial i Halmstad och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss. Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. För att köra moped krävs AM-körkort eller att du är född före 1 oktober 1994 (Moped klass 2). Arbetstid och schema Denna annons är en intresseförfrågan. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Halmstad Sysselsättningsgraden är mellan 37-54% de tillgängliga tjänsterna. Schema: Jobbar 7 dagar, ledig 3 dagar, jobbar 7 dagar, ledig 4 dagar Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet. Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 162,51 kr/h och OB mellan 11-33 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] Sociala medier: @vtd.se Karriärsidan: https://jobb.vtd.se/
Apotea Vår enhet i Varberg är vår nyaste lokal och präglas av innovation. Just nu bygger vi upp ett nytt team med fokus på samarbete och engagemang. Målet är att skapa en arbetsgrupp med bred kompetens där alla bidrar till att våra kunder får sina läkemedel snabbt och säkert. Om du älskar att lära dig nya saker och vill vara med från början i ett växande team – då är det dig vi söker! Din roll som farmaceut hos oss På Apotea arbetar du med recepthantering i Sveriges modernaste expeditionssystem, där din farmaceutiska kompetens bidrar till en trygg och säker läkemedelsanvändning. Du erbjuder professionell rådgivning och individuell service baserat på varje kunds behov. Vår verksamhet är unik då du får många kundkontakter varje dag utan fysiska möten, vilket låter dig fokusera på ditt farmaceutiska arbete. Genom mejl och telefoni håller vi kontakten med våra kunder. Arbetet är självständigt men du är alltid en del av ett större team med gemensamma mål. Huvudsakliga arbetsuppgifter Receptexpedition Säkerställa trygg och säker läkemedelsanvändning för våra kunder Utföra farmaceutisk kontroll av order innan utleverans Bidra till kvalitetsarbete och utveckling av verksamheten Vem är du Legitimerad receptarie eller apotekare Mycket goda kunskaper i svenska Mycket god datorvana Ett par års arbetslivserfarenhet är meriterande Tidigare erfarenhet som läkemedelsansvarig är meriterande För att trivas hos oss behöver du vara ansvarstagande, effektiv och engagerad. Du tar egna initiativ, lär dig gärna nya saker och delar med dig av din kunskap. Samarbete och ansvar för bästa möjliga kundservice är viktigt för dig. Placeringsort och arbetstider Du arbetar på vår moderna anläggning i Varberg med målet att bli cirka 15 farmaceuter. Arbetstiderna initialt är förlagda dagtid måndag till fredag, men kan komma att ändras på sikt. Vi har kollektivavtal och erbjuder generöst friskvårdsbidrag, kompetenstid och personalrabatter. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Vår kultur och vad vi erbjuder Apotea präglas av en familjär kultur där alla hjälps åt och beslutsvägarna är korta. Vi är nyfikna och redo att hjälpa varandra över avdelningsgränserna, tillsammans driver vi företaget framåt. Hos oss får du en utvecklande och rolig arbetsplats där du kan använda dina farmaceutiska kunskaper. Du blir en del av ett engagerat team på ett företag i stark expansion. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2024 över 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö, i Varberg och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Vikarie - Säljare / Distributör till Pågen i Halmstad Pågen söker nu en vikarierande Säljande Distributör med C-körkort till lördagar, söndagar samt vid behov i veckorna. Då blir du en del Sveriges största säljkår som varje dag förser landets butiker och konsumenter med färskt bröd. Vad erbjuder vi dig? Du erbjuds ett roligt, självständigt och resultatinriktat vikariat där du blir en del av ett engagerat team med stark gemenskap. Du får ett socialt, händelserikt och varierande arbete med välkända produkter som Lingongrova, Pågenlimpa och Gifflar. Ditt arbete innebär frihet men även stort ansvar, och du kommer tillhöra ett starkt och framgångsrikt familjeföretag som har en ständig vilja att utvecklas. Vad innebär rollen? I ditt arbete i Pågens säljkår är ditt övergripande ansvar att besöka våra kunder och butiker och förse dem med våra färska kvalitetsprodukter. Du blir en del av ett engagerat team men arbetar självständigt med målet att driva försäljningen i de butiker du ansvarar för. Du får ett vikariejobb som är både omväxlande, rörligt och roligt då det innehåller variation mellan såväl sälj- som distributionssysslor. Du har många kontaktytor, främst med de kunder du besöker, men även med dina kollegor. Med fokus på affären och resultatet delar vi viljan att bli lite bättre varje dag. • Besöka våra kunder för att fylla på med våra färska produkter. • Skapa förutsättning för en god försäljning i butik. • Planera och genomföra säljaktiviteter/kampanjer samt följa upp resultat. Vem är du? Som vikarie hos oss är det viktigt att du kan jobba vissa helger/ X antal dagar i veckan För att lyckas och trivas behöver du vara social och tycka om en varierad och händelserik dag där du får ta stort eget ansvar. Du är lyhörd och har lätt för att bygga förtroende och drivs av att jobba mot uppsatta mål och att skapa resultat. Du behöver vara flexibel och ha god planeringsförmåga och struktur med fokus på kvalitet och effektivitet i alla delar av ditt arbete. Du kommunicerar väl på svenska i både tal och skrift och tjänsten förutsätter att du har C-körkort samt YKB. Vi ser gärna att du har erfarenhet av butiks- och försäljningsarbete, gärna inom livsmedel. Sök! Om du söker ett vikariejobb och detta låter intressant så är du varmt välkommen med din ansökan senast 30-06-2025. För information om tjänsten är du välkommen att kontakta säljplanerare Pontus Billinger. Om Pågen På Pågen bakar vi med kärlek – det handlar om att ha en omsorg om råvaror och produkter, medarbetare, konsumenter och om våra gemensamma resurser. Pågen är ett familjeföretag i femte generationen och är Sveriges ledande bageri med produkter inom förpackat färskt bröd, jäst kaffebröd, skorpor samt korv- och hamburgerbröd. Med två bagerier där duktiga bagare bakar dag som natt, och med Sveriges största säljkår, förser Pågen varje dag både exportmarknader och landets butiker med färskt bröd. Mer information hittar du på www.pagen.se
Om uppdraget Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att: Hämta bilar i Falkenberg och leverera dem till vår kunds anläggning strax utanför Nyköping. Byta bil i Nyköping och köra tillbaka till Falkenberg med en annan bil. Arbetstider: Måndag–fredag, kl. 07:00–17:00. Jobba med personer i din ålder Hos Ungdomskraft arbetar vi för en inspirerande och trivsam arbetsmiljö där våra medarbetare, i åldrarna 18–27 år, utvecklas tillsammans. Vi tror på att skapa en gemenskap både på och utanför jobbet – därför arrangerar vi regelbundet aktiviteter där du kan träffa nya vänner och byta erfarenheter med kollegor. Vem söker vi? Vi värderar din personlighet högre än ditt CV! Har du rätt inställning och driv? Då är detta jobbet för dig. Vi söker dig som är: Social, framåt och ansvarstagande. Noggrann och flexibel. Bekväm med att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Din profil För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: B-körkort (manuellt). Flytande svenska i tal och skrift. Ett bilintresse. Ett godkänt belastningsregister. Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kunden och medarbetaren i fokus. Vårt mål är att hjälpa unga, drivna talanger att ta sina första steg ut i arbetslivet. Det är så vi lever upp till vårt namn – Ungdomskraft. Vill du veta mer om oss? Besök oss på: www.ungdomskraft.com Sök jobbet redan idag och bli en del av vår växande gemenskap!
Lärare i spanska och/eller italienska Om Amerikanska Gymnasiet Amerikanska Gymnasiet grundades utifrån en stark pedagogisk idé. Vår Ledstjärna är att ”vi arbetar för att våra elever och medarbetare ska nå sin fulla potential”. Vi arbetar därför med både kunskapsutveckling och personlig utveckling. Vår kultur kännetecknas av tydliga spelregler med omtanke. Vi kallar det ”Ramar och Kramar”. Skolverksamheten organiseras så att eleverna förbereds för en internationell arbetsmarknad i en snabbt föränderlig värld, i vår logotype kan man därför läsa “Get ready for the world”. Allt som sker på skolan utgår från våra fyra grundvärderingar: Courage, Kindness, Knowledge & Curiosity och Grit. I klassrum och i korridor så kännetecknas möten mellan elever och personal av beteenden som härleds från dessa. Vi arbetar elevnära och sätter alltid elevernas bästa i första rummet. Om Amerikanska Gymnasiet, Halmstad Skolan ligger inne på Halmstad Högskolas område. Skolan är nu inne på sitt tredje läsår och har cirka 180 elever som studerar på Natur-, Ekonomi- eller Samhällsvetenskapliga programmet. Undervisningen bedrivs på både engelska och svenska av ett kompetent lärarlag med en stark gemenskap. Om rollen Som lärare kommer du att undervisa våra elever i spanska och/eller italienska. Du kommer ansvara för att planera, genomföra, bedöma och utvärdera din egen undervisning. Du förväntas leda lektionerna utifrån vår pedagogiska struktur, vilket du kommer få handledning i. Du kommer att undervisa i en digital miljö med digitala läromedel i kombination med traditionell litteratur. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 60%. Anställningen inleds med en provanställning på 6 månader. Startdatum 4 augusti 2025. Din profil Vi söker i första hand dig med lärarlegitimation och erfarenhet av undervisning, som har behörighet att undervisa i spanska och/eller italienska. Du har ett stort engagemang för undervisning och vill vara med och utveckla verksamheten tillsammans med ett starkt team av medarbetare och du delar vår pedagogiska syn: https://www.amerikanskagymnasiet.se/om-skolan/tankar-om-skola/. Vi söker dig som leder i linje utifrån vår devis “Ramar & Kramar”, som innebär ett tydligt ledarskap och tydliga spelregler i kombination med en stark omsorg om varje elev. Med hjälp av din energi, lyhördhet och uthållighet har du lätt för att engagera och skapa delaktighet mot gemensamt satta mål. Teamwork och transparens är ledord. Du förväntas ha god kommunikation på både svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har förmågan att använda ett brett spektra av digitala läromedel och du har en stabil digital kompetens. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Ansökan Sista ansökningsdag: 15 juni 2025. Intervjuer sker löpande och tillsättning av tjänsten kan ske innan ansökningstiden har gått ut. Kontaktuppgifter Rektor Evelina Löfnertz, [email protected] 076 005 41 55
Är du en social och glad do:er med ett brinnande intresse för träning, hälsa och välmående? Vill du arbeta med ett inspirerande team och göra skillnad i människors liv varje dag? Gaudii Clinic är en snabbväxande klinikkedja med snart fem kliniker i Stockholm, Uppsala, Umeå och Sundsvall (september) – och vi fortsätter att expandera. Vi har stora ambitioner att förbättra människors livskvalitet och planerar att öppna i Halmstad under hösten. Nu söker vi en Emsella Specialist som vill vara med från start och hjälpa oss sätta Gaudii på kartan i Halmstad genom att leverera överlägsen service och resultatfokuserade behandlingar mot bäckenbottenproblem som inkontinens, tyngdkänsla och erektil dysfunktion. Om rollen Som Emsella Specialist kommer du att välkomna kunder på kliniken, ta konsultationer, föra journal samt utföra behandlingar med Emsella (vi lär dig allt!). Kundservice är av yttersta vikt hos oss - ditt bemötande skapar första intrycket och präglar kundens hela upplevelse. Därför är ditt uppdrag centralt i företaget; du säkerställer att varje kund känner sig professionellt bemött, respekterad och trygg genom hela upplevelsen hos oss - före, under och efter behandling. Arbetsuppgifter Ta konsultationer Utföra och sälja behandlingar med Emsella (utbildning ingår) Välkomna och ge stöd till kunder genom hela deras besök. Journalföra Säkerställa att kliniken alltid är i toppskick. Informera och utbilda kunder i bäckenhälsa. Vi söker dig som: Har medicinsk utbildning - sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut etc Brinner för kundservice och har ett stort intresse för träning, hälsa och välmående. Är en do:er med unik social kompetens och förmåga att skapa trygghet och tillit. Är proaktiv och strukturerad Är handlingskraftig och lösningsorienterad Det är meriterande om du: Har erfarenhet av att jobba på andra tillväxtbolag Har erfarenhet inom försäljning Har erfarenhet av serviceyrken Har erfarenhet av att arbeta inom hälsa och/eller vård Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att växa och utvecklas. Entreprenöriell kultur och ett inspirerande team. Konkurrenskraftig lön Möjlighet att göra skillnad för män och kvinnors hälsa och livskvalitet - på riktigt En företagskultur som präglas av samarbete, pepp och engagemang. 5 000 kr friskvårdsbidrag Anställningsform: Heltidsanställning Plats: Halmstad Startdatum: September Ansökan Känns det som att vi beskriver dig? Skicka in ditt CV och en kort presentation till varför du passar för jobbet. Vi ser fram emot din ansökan och intervjuer sker löpande. Din hälsa. Din styrka. Gaudii Clinic.
Välj ett jobb för att visa detaljer