Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Halmstad med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Varmt välkommen med din ansökan!
Fabrikschef till innovativt livsmedelsföretag med fokus på framtidens havsmat! Som Fabrikschef på Korshags får du möjlighet att leda och forma framtidens livsmedelsproduktion och samtidigt utveckla både processer och medarbetare! Korshags är ett anrikt familjeföretag som bedriver industriellt hantverk sedan tre generationer, och har nyligen fått ny kostym. Bolaget har en spännande tillväxtresa framför sig med både potential och kapacitet för utveckling och expansion. Om rollen I rollen som Fabrikschef får du en nyckelposition i företagets fortsatta utveckling. Du kommer att ansvara för att leda produktionsverksamheten inklusive lager och logistik, och vara en central drivkraft i vårt arbete mot högre effektivitet och kvalitet. Ditt ledarskap omfattar cirka 20-25 medarbetare, med planerad tillväxt framöver. Du kommer att driva och leda arbete för att utveckla och förbättra verksamheten avseende arbetssätt, processer och rutiner, samt kompetensutveckling. Ledarskapet kommer att vara avgörande i rollen för att utveckla och coacha medarbetare i ett bolag där ansvarstagande och engagemang kommer vara nyckelfaktorer för att nå gemensamma resultat och positiva framgångar. Huvudsakliga ansvarsområden Leda och utveckla produktionsverksamheten Driva förbättringsarbete gällande arbetssätt, processer och rutiner Inspirera, coacha och utveckla medarbetare Säkerställa att verksamheten uppfyller krav gällande arbetsmiljö, livsmedelssäkerhet och kvalitet Erfarenhet att arbeta enligt Lean med fokus på ständiga förbättringar Ansvara för att produktionen möter uppsatta volymer och kvalitetskrav Utarbeta och följa upp mål för produktivitet, materialutbyte och maskineffektivitet Stödja implementering av innovationsprojekt och driva kontinuerlig förbättring Tjänsten är placerad vid vår anläggning i Falkenberg, med direkt rapportering till företagets COO. Erfarenheter och kvalifikationer Vi söker dig som har en gedigen kompetens och ett stort engagemang i att leda människor och bygga team. Du har en förmåga att driva och leda människor i förändring och i komplexa strukturer. För att leda denna produktionsanläggning är det också av vikt att du har följande erfarenhet; Väl dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla verksamhet inom produktion, lager och logistik Förändringsledning med kontinuerlig förbättring av arbetsprocesser och team Bemanningsplanering och kompetensutveckling Teknisk kompetens och förståelse Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på både engelska och svenska Framför allt söker vi dig med ett stort driv att vara engagerad i en verksamhet i tillväxt och förändring! Ansökan Korshags samarbetar med We SeeQ i denna tillsättning. Ansök genom att svara på frågorna nedan och ladda upp ditt CV. För frågor och mer information om tjänsten, vänligen hör av dig till Mats Törn på 0722-16 37 55 / [email protected] eller till Malin Lihnell på 0702-94 98 34 / [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Ocean Collective och Korshags Ocean Collective är en nybildad svensk industrigrupp med fokus på att utveckla nästa generations hållbara havsmat i syfte att bidra till att rädda våra hav. I vår koncern förenar vi ledande varumärken som Korshags, Kosterfiskar’n, Ocean Next, med industriellt kunnande inom hållbarhet och innovation. Korshags är ett svenskt matföretag från Falkenberg som med ett modernt hantverk leder vägen till förstklassig och hållbar havsmat. Vi är ett tredje generationens familjeföretag som alltid varit progressiva, och vi strävar efter att alltid verka för harmoni med haven. Varumärket Korshags vill förändra synen på havsmat – godare, enklare, och mer lustfyllt. Läs mer om: Korshags och Ocean Collective
Vi söker dig som vill vara med och bygga den finansiella styrningen för produktionen av framtidens hållbara sjömat Med kvalitet och hållbarhet i fokus, har Korshags etablerats som en av de främsta producenterna av sjömat i Sverige. Bolaget har som ambition att genom inspiration och äkta matglädje få fler att välja godare mat från havet. Under 2023 gick Korshags samman med den nybildade företagsgruppen Ocean Collective, som med ambitiösa tillväxtsatsningar har som målsättning att tillsammans med Korshags accelerera utvecklingen för hållbar sjömat. Om rollen I rollen som Produktionscontroller kommer du ha en central position i verksamhetens framtida utveckling med en möjlighet att bygga framtidssäkrade finansiella processer för den växande hållbara sjömatsgrupp som håller på att ta form. Rollen innebär ett brett och operativt ansvar för att utveckla den finansiella styrningen inom produktionen samt att bistå produktionsledningen med ekonomiska analyser och initiativ. Tjänsten tillhör funktionen för ekonomi och affärsstöd, och rapporterar till verksamhetens CFO. Placering är på anläggningen i Falkenberg, med viss flexibilitet för distansarbete. Resor till Stockholm förekommer. Huvudsakliga ansvarsområden Produktionscontrollerns övergripande uppgift inledningsvis är att utveckla grunden för bra struktur i processer och analysflöden. Ansvar för ekonomisk uppföljning och analys av produktionen; kostnader, kapacitet och effektivitet Framtagande och uppföljning av budget och prognoser för produktionen Ansvar för kalkylering och uppföljning av produktionskostnader samt marginaler Utveckling och optimering av finansiella processer inom produktion Ansvarig för att rapportering av månads-, kvartals- och årsbokslut till gruppens CFO Ansvarig för en välfungerande operativ ekonomifunktion samt kvalitet på delar av redovisning och rapportering Erfarenheter och kvalifikationer Vi söker dig som har en gedigen kompetens inom produktionscontrolling med erfarenhet av att driva förbättringsprojekt. Du har en stark analytisk förmåga som du använder till att hitta lösningar, möjligheter samt ändamålsenliga rapporter och förslag. Du använder din kommunikativa förmåga både till att förmedla komplex information och till att skapa delaktighet och engagemang. Det är också av vikt att du har; Akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande Erfarenhet som produktionscontroller Erfarenhet av att utveckla och upprätta processer och rutiner Erfarenhet av förändringsarbete gärna i en växande verksamhet Goda kunskaper i Excel samt god teknisk förmåga att orientera dig i olika affärssystem och BI Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på både engelska och svenska Framför allt söker vi dig med ett stort engagemang för att driva en lönsam och effektiv produktion i en verksamhet med stora tillväxtambitioner! Ansökan Korshags samarbetar med We SeeQ i denna tillsättning. Ansök till tjänsten genom att besvara frågorna nedan och ladda upp din profil. För frågor och mer information om tjänsten, vänligen hör av dig till Mats Törn på 0722-16 37 55 / [email protected] eller till Malin Lihnell på 0702-94 98 34 / [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Ocean Collective och Korshags Ocean Collective är en nybildad svensk industrigrupp med fokus på att utveckla nästa generations hållbara havsmat i syfte att bidra till att rädda våra hav. I vår koncern förenar vi ledande varumärken som Korshags, Kosterfiskar’n, Ocean Next, med industriellt kunnande inom hållbarhet och innovation. Korshags är ett svenskt matföretag från Falkenberg som med ett modernt hantverk leder vägen till förstklassig och hållbar havsmat. Vi är ett tredje generationens familjeföretag som alltid varit progressiva, och vi strävar efter att alltid verka för harmoni med haven. Varumärket Korshags vill förändra synen på havsmat – godare, enklare, och mer lustfyllt. Läs mer om: Korshags och Ocean Collective
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Laholm med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har fyllt 18 år har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2025 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Halmstad. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 09.00-18.00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Vi söker nu en driven och resultatinriktad företagssäljare som vill vara med och bygga upp vår nya företagsavdelning i Halmstad. Du kommer att vara en del av ett framgångsrikt team där vi idag är etablerade i Sverige och jobbar med marknadsledande tjänster inom B2B. Som del av vårt team får du möjlighet att växa tillsammans med oss i en spännande och dynamisk miljö! Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Om teamet i Halmstad Vi är ett passionerat gäng på 10 personer som idag arbetar med B2C-försäljning och nu tar steget att öppna upp för en företagsavdelning, precis som vi har på våra andra kontor. Vi är redan etablerade på flera marknader i Sverige och ser fram emot att expandera även här i Halmstad. Här finns stora möjligheter att påverka både din egen och företagets framgång! Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Du har erfarenhet av B2B-försäljning eller en stark vilja att lära dig och utvecklas i en försäljningsroll Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar via Framgångsakademin. Ett resultatbaserat lönesystem med stora provisioner – din lön är direkt kopplad till din insats Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 8.15-17.15). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Vi behöver timvikarier till våra verksamheter både nu och i sommar. Vi söker timvikarier till våra verksamheter, boende med särskild service, daglig verksamhet, personlig assistans, vård och omsorgsboende och hemtjänst. Vill du läsa mer om våra olika verksamheter, läs här: https://www.kungsbacka.se/timvikarie Jobbet ger dig möjlighet till personlig utveckling där du får lära känna många människor och livssituationer som du kanske inte skulle gjort annars. Det ger dig upplevelser och minnen för livet. Som timvikarie på Kungsbacka Kommun tillhör du vår enhet Vikariecenter. Din profil Vi söker dig som: - har fyllt 18 år - har giltigt pass/nationellt id eller arbetstillstånd - har godkänt betyg motsvarande svenska 1 eller svenska som andraspråk som motsvarar gymnasial B2 nivå - har god datorvana och kan hantera olika system Det är meriterande om du: - har erfarenhet eller utbildning från områden du söker inom - har B-körkort Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Vikariecenter Vikariecenter tillhandahåller timvikarier för att täcka de vakanser som uppstår när ordinarie personal är korttidsfrånvarande, vid till exempel sjukdom eller vård av barn. Vikariecenter ansvarar för rekrytering och bemanning av timvikarier inom personlig assistans, daglig verksamhet, hemsjukvård, hemtjänst, vård- och omsorgsboende, boende med särskild service och måltid. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder timanställning med start enligt överenskommelse. Som timvikarie på Vikariecenter kommer du: - få en digital introduktionsutbildning inför din start hos oss - gå bredvid ordinarie personal innan du börjar att arbeta själv - ha flexibla arbetstider och även få möjlighet till erfarenheter från olika arbetsplatser samt knyta värdefulla kontakter Intresserad? Vad roligt! Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Förbered dig snarast genom att beställa utdrag ur belastningsregistret. Observera att det finns tre olika belastningsutdrag, beroende på vilken verksamhet du vill arbeta i. För dig vill arbeta i hemtjänst eller på vård- och omsorgsboende beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Detta kuvert ska vara oöppnat när det visas för rekryterare. Vill du arbeta inom boende med särskild service, daglig verksamhet eller personlig assistans beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Från och med 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Vid anställning som undersköterska behöver du därför uppvisa ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska. Ansök gärna redan nu om du inte redan har. https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/utbildad-i-sverige/ ID-kontroll Vid en rekrytering behöver vi säkerställa identitet på dig som söker. Giltiga ID-handlingar är ett svenskt pass eller ID-kort som utfärdats av polisen. Om du inte kan uppvisa det, behöver vi se ett giltigt arbetstillstånd. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Letar du efter nya utmaningar och spännande utvecklingsmöjligheter? Vi söker dig som är målmedveten och nyfiken på säljbranschen, med eller utan tidigare erfarenheter, oavsett om du varit butikssäljare, fältsäljare, canvasförsäljning, servicesäljare och telefonförsäljare eller aldrig sålt något förut. Vi arbetar i ett varierat klimat i en innovativ bransch, med goda möjligheter för dig att växa vidare tillsammans med oss. Om tjänsten Jobbet faller inom kategorin telemarketing och innebär att du ringer som innesäljare till befintliga och nya privat- och företagskunder från vårt kontor i Halmstad. Genom att arbeta som säljare på Vendo förser du kunden med säkerhetslösningar genom god service, attraktiva erbjudanden och kompetens. För rollen krävs det en social kompetens som hanterar båda sidorna av en dialog - en duktig talare som även behärskar konsten att lyssna. Vi erbjuder vi dig utbildning och daglig personlig coaching inom kommunikationsteknik, självkänsla och ledarskap. Vi vill ge dig de bästa förutsättningarna till att kunna ta dig från där du är idag till din fulla potential. En av våra värderingar är långsiktighet. Vilket innebär att vi gärna ser att du vill arbeta långsiktigt med oss och utvecklas tillsammans med vårt team av duktiga säljare och ledare. Det finns goda möjligheter att avancera inom företaget och axla nya roller som leder till större ansvarsområden med bättre förmåner. Vi arbetar aktivt för att utveckla nya talanger inom försäljning och ledarskap med målet att skapa en av Sveriges bästa arbetsplatser. Vi erbjuder dig en arbetsplats inom en spännande bransch med goda möjligheter att påverka din egen lön. Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Tidigare erfarenhet av telemarketing är meriterande. Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar av Arndts Sales Academy vid utvalda tillfällen under året. Fasta löner och generösa provisioner. Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 09.00-18.00). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lön vid fast anställning: 20 000,00kr till 40 000,00kr /månad Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Vi söker innesäljare som vill anta nya spännande utmaningar och som är nyfikna på säljbranschen. Vi söker nu en driven och resultatinriktad företagssäljare som vill vara med och bygga upp vår nya företagsavdelning i Halmstad. Du kommer att vara en del av ett framgångsrikt team där vi idag är etablerade i Sverige och jobbar med marknadsledande tjänster inom B2B. Som del av vårt team får du möjlighet att växa tillsammans med oss i en spännande och dynamisk miljö! Om företaget Vendo är ett innovativt sälj- och servicebolag med ett framgångstänk som präglas av härliga individer som alla vill utvecklas. För oss är det viktigt att du ska trivas och verkligen vilja gå till jobbet varje morgon. Vår arbetskultur och klimatet vi har på kontoret är därför något vi prioriterar för att bidra till en positiv energi och stämning. Våra uppdragsgivare är främst verksamma inom säkerhetsbranschen. Vårt arbete innebär bland annat att vi bidrar till nollvisionen inom bostadsbränder och att helt kunna förebygga att bolags- och identitetskapningar förekommer i Sverige. Idag är vi över 70 medarbetare som jobbar med Vendo antingen internt eller externt med att öka vardagssäkerheten hos våra uppdragsgivares kunder i Sverige. Vi är en växande start-up med ambitionen att kunna bidra till en bättre och tryggare vardag för allmänheten, med hjälp av moderna tjänster av högsta kvalité. Om teamet i Halmstad Vi är ett passionerat gäng på 10 personer som idag arbetar med B2C-försäljning och nu tar steget att öppna upp för en företagsavdelning, precis som vi har på våra andra kontor. Vi är redan etablerade på flera marknader i Sverige och ser fram emot att expandera även här i Halmstad. Här finns stora möjligheter att påverka både din egen och företagets framgång! Vi söker dig som Är tävlingsinriktad och målmedveten. Är stresstålig och kan jobba med högt tempo. Behärskar svenska både i tal och skrift. Har rätt inställning och höga ambitioner. Älskar utmaningar. Du har erfarenhet av B2B-försäljning eller en stark vilja att lära dig och utvecklas i en försäljningsroll Vi erbjuder dig Produkt- & säljutbildning. Samt exklusiva utbildningar via Framgångsakademin. Ett resultatbaserat lönesystem med stora provisioner – din lön är direkt kopplad till din insats Personlig daglig coachning så att du utvecklas på bästa möjliga sätt. Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget. Säljtävlingar med fina priser månadsvis. Heltidstjänster (Arbetstid 8.15-17.15). En härlig gemenskap och regelbundna AWs med olika teman. Intervjuer sker löpande, så ansök nu så bokar vi in en arbetsintervju tidigast möjligt! Jobbtyp: Heltid Lär känna oss ännu bättre via våra sociala medier: Instagram Facebook Vendosales
Vi söker en passionerad och duktiga kockar som vill vara med och skapa fantastiska matupplevelser för våra gäster. Arbetsbeskrivning Bistå i förberedelse och tillagning av maträtter inom vår satta meny. Hålla hög kvalitet och upprätthålla smak på alla serveringar. Säkerställa efterlevnad av hygien- och säkerhetsstandarder i köket. Bidra med kreativitet för ständig förbättring och innovation av menyn. Deltaga aktivt i samarbetet med hela köksteamet och bidra till dagliga möten. Erfarenhet och Kompetenskrav Tidigare erfarenhet av kockyrket, gärna i ett storkök eller liknande. Kännedom om råvaruhantering och kostkrav. Kapacitet att leverera resultatt under tidspressade förhållanden. God förmåga inom kommunikation och lagarbete. Kunskap inom grundläggande livsmedelshygien. Personliga Egenskaper En positiv inställning och stort engagemang i arbetet. Kreativ och lösningsorienterad i sitt förhållningssätt. Anpassningsbar och flexibel i en dynamisk arbetsmiljö. Fördelar med att Arbeta hos Oss Hos oss får du chansen att kliva in i en spännande och dynamisk arbetsmiljö där din kreativitet och dina talanger verkligen får blomma! Du blir en del av vårt fantastiska team, där vi alla är som en stor familj. Här värdesätter vi varje individs insats och tillsammans strävar vi efter att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Så kom och gör skillnad – vi ser fram emot att ha kul tillsammans i sommar och överträffa gästernas förväntningar! Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer