På DHL arbetar vi med att få våra kunders vardag att fungera. Som ett av de ledande företagen i världen inom logistik, ser vi till att våra kunder får leverans av varor och material. Utan transporter stannar samhället, vi har ett viktigt uppdrag - Förena människor, förbättra liv. Som medarbetare hos oss är du en viktig nyckelspelare. Vilka är vi? DHL Freights Kundservice i Växjö ansvarar för all kundservice gällande våra inrikesprodukter. Vi är ca 130 medarbetare som arbetar på Arabygatan 80. Vi hanterar förfrågningar som avser både före, under och efter transporten. För oss är tillgänglighet och kundbemötande viktigt för att vi ska kunna leverera en positiv kundupplevelse. Därför är ditt kundfokus och engagemang oerhört viktigt för oss! Vi har en arbetsplats där du får möjlighet att växa tillsammans med din avdelning och hela vår kundservice. Vi har en hög teamkänsla där vi hjälper och stöttar varandra. Vi vill ha roligt tillsammans, nå våra mål, få våra kunder att växa tillsammans med oss och fira våra framgångar. För oss är ledarskapet & medarbetarengagemanget avgörande för att vi ska lyckas. Som Supervisor i Key Account desk har du ansvar för ett team med ca 15 st advisors som hanterar förfrågningar via telefon och mail. I din roll som Supervisor kommer du att planera, leda, utveckla och följa upp den dagliga driften av ditt team. Arbetsuppgifter och ansvar * Genom ett modernt ledarskap utveckla och engagera medarbetare * Dagligen planera, leda, coacha och följa upp verksamheten i ditt team * Driva produktivitet och effektivitet samt regelbundet analysera och rapportera nyckeltal och mål * Dagligen analysera utmaningar och proaktivt möta dem * Se till att kunden står i centrum och leverera hög service med kvalitet * Identifiera möjliga förbättringsområden samt följa upp överenskomna aktiviteter * Ansvara för att arbetet som utförs inom funktionen sker enligt våra processer och rutiner * Upprätthålla och utveckla den goda arbetsmiljön i enlighet med lagar och föreskrifter Profil och bakgrund * 3 års gymnasial utbildning eller liknande * Personlig och närvarande ledare med god kommunikation * Engagerad, inspirerande och ansvarsfull * Ödmjuk, lyhörd och visar uppskattning för andra * Strukturerad och målorienterad med förmåga att planera och genomföra * Kundorienterad * Minst 3 års erfarenhet av Kundservice * Goda kunskaper i DHLs processer, produkter och system * Goda kunskaper i Office-paketet och datorvana * Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Tjänsten är en tillsvidare tjänst med 100 % tjänstgöringsgrad. Tjänsten är placerad i Växjö. Vad erbjuder vi dig? Vi på DHL trivs och många av oss har jobbat här länge. Vi är ett företag som ser våra medarbetares utveckling och potential – vi vågar satsa på våra medarbetare! I det stora globala, och internationella bolaget som vi är, har vi en härlig teamkänsla med familjär stämning där vi respekterar varandra. Här finns mycket medarbetarengagemang samt humor och vi tycker om att fira våra framgångar. Vi är certifierade i Top Employer vilket innebär att vi är en arbetsgivare som erbjuder den bästa arbetsmiljön för medarbetare att utvecklas både professionellt och personligt. Miljö och hållbarhet är viktigt för oss, vi arbetar ständigt med att utvecklas för att ligga i framkant, vilket uppmärksammas och ger resultat. Vi tar ansvar och blev bland annat utsedda till branschvinnare av Sustainable Brand Index B2B för tredje året i rad. Vill du också vara med? Välkommen med din ansökan senast 25-08-30 Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor, vänligen kontakta Karin Sundkvist 0734470953 alt [email protected] Häng med oss bakom kulisserna, följ oss på Instagram Eller kika närmare på DHL - vårt varumärke, DHL Freight - globalt eller DHL Freight Sverige Enligt EU-direktiv (2009/52/EG) måste vi som arbetsgivare kunna påvisa våra medarbetares rättighet att arbeta inom EU. Vid en anställning på DHL måste du därför kunna uppvisa din rätt att arbeta inom EU genom medborgarskap (exempelvis pass) eller i annat fall uppvisa ditt arbetstillstånd. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. #LI-Freight
Vill du vara med och stärka säkerheten och beredskapen i Region Kronoberg? Vi söker nu en säkerhetsstrateg som vill bidra till en trygg och motståndskraftig region. Hos oss får du en nyckelroll i att utveckla och samordna arbetet inom säkerhet och beredskap – med fokus på att skydda samhällsviktiga funktioner och skapa förutsättningar för en robust offentlig verksamhet. Säkerhetsenheten ansvarar för det strategiska och operativa arbetet inom det breda område som idag omfattar säkerhet och beredskap och där den här tjänsten ingår. I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. ARBETSUPPGIFTER I rollen som säkerhetsstrateg hos oss på Region Kronoberg arbetar du både strategiskt och delvis operativt med fokus på säkerhetsskydd. Du har ett brett ansvar som innefattar att säkerställa att regionens säkerhetsarbete följer gällande lagar, förordningar och föreskrifter däribland säkerhetsskyddslagen, säkerhetsskyddsförordningen samt försvarsmaktens och säkerhetspolisens föreskrifter. Du tar fram och utvecklar strategier, riktlinjer och strukturer inom ditt specialistområde och fungerar som ett stöd till verksamheterna i implementeringen av dessa. I denna rollen är fokus på personalsäkerhet och fysisk säkerhet. En viktig del av uppdraget är att genomföra analyser för att identifiera risker och förbättringsområden, samt att följa upp och kontrollera att säkerhetsrutiner efterlevs och att beredskapen håller hög nivå. Du representerar regionen i olika nätverk och på konferenser, och håller dig uppdaterad genom kontinuerlig kompetensutveckling. Du ansvarar även för att hålla interna utbildningar och informationsinsatser för att stärka säkerhetsmedvetenheten i organisationen. Som säkerhetsstrateg är du en del av regionens säkerhets- och beredskapsråd och ingår i stabs- och krisledningen vid särskilda händelser. Du hanterar även sambandsmedel, inklusive signalskyddsmateriel, i enlighet med gällande regelverk. I rollen ingår samverkan med andra myndigheter och säkerhetsorganisationer på både regional och lokal nivå, vilket gör din samarbetsförmåga och ditt helhetsperspektiv särskilt värdefulla. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har en akademisk utbildning eller yrkesutbilding inom relevant område och/eller mångårig yrkeserfarenhet. Du har en gedigen kunskap och förståelse för säkerhet och säkerhetsskyddsfrågor. Du har god kännedom om de lagar och regler som styr området och har förmåga att tillämpa dessa i praktiken. Vidare har du god administrativ förmåga och är van att arbeta med olika IT-stödsystem. Du uttrycker dig väl på svenska, både muntligt och skriftligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med säkerhetsfrågor i en offentlig verksamhet samt har erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsfrågor Du är strukturerad i ditt arbete och har tar egna initiativ och bidrar aktivt till utveckling inom ditt område. Du har lätt för att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Du är även en god kommunikatör med pedagogisk förmåga att förklara och förankra komplex information både skriftligt och muntligt, vilket kräver analytisk förmåga. Du är vetgirig och håller dig ajour inom ditt aktuella område. Tjänsten kommer att säkerhetsskyddsklassad och förutsätter godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen. ÖVRIGT Vi planerar att hålla intervjuer 20 & 22 augusti. Eftersom annonseringstiden sträcker sig över sommaren kan det under vissa perioder vara lite begränsad tillgänglighet för att besvara frågor. Vi hoppas på din förståelse och finns här för dig så snart vi har möjlighet. Tveka inte att höra av dig din fråga är viktig för oss!" Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Bravida satsar stort inom Automation! Vi har behov av flera automationstekniker/elektriker till Växjö som vill vara med på vår resa och växa tillsammans med oss. Välkommen med din ansökan! Om jobbet Som automationstekniker på Bravida arbetar du självständigt i många olika typer av serviceuppdrag. I jobbet ingår arbetsuppgifter så som: • Installation av automationsanläggningar • Driftsätta installationer, ombyggnationer och uppgraderingar • Revidera kretsschema och utforma drift- och skötselinstruktioner • Konfigurera PLC/ DUC:ar samt utföra funktionsprogrammering • Planera och utföra serviceåtgärder i kundanläggningar • Felsöka och avhjälpa fel i kundanläggningar • Aktivt föreslå förbättringsförslag i kundanläggningar Du kommer även att vara ansvarig för att utföra serviceuppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Arbetet innebär både teknisk problemlösning och mycket kontakt med kunder. Våra kunder är bland annat byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, kommuner och industri, belägna i Småland och Blekinge. Därav ingår regelbundna resor i tjänsten. Ditt nya team Inom Bravida Automation Region Jönköping är vi cirka 20 medarbetare. I teamet jobbar vi som projektledare, serviceledare, automationsingenjör, programmerare, automationstekniker och automationselektriker. Vi arbetar med allt från stora entreprenader till mindre serviceuppdrag inom både fastighet och industri. Varje dag är vi där ute och ser till att våra kunders viktiga anläggningar fungerar. Vi utgår från Växjö och sitter i gemensamma lokaler med el, vs, ventilation och tvätt & storkök. Vi söker dig som har • EL-utbildning eller likvärdig teknisk utbildning med inriktning automation • Tidigare erfarenhet av installation inom automation eller el servicearbete • B-körkort Det är meriterande om du har • Goda kunskaper inom VVS-system och styr- och regleranläggningar samt erfarenhet av felsökning i styrutrustning • Kunskap och erfarenhet av att utföra programändringar i PLC, DUC och SCADA-system Som person är du driven och har stor förståelse för hur saker hänger ihop och fungerar. Du är en serviceinriktad problemlösare som ser möjligheter och är van vid att arbeta självständigt med dagliga kundkontakter. Din sociala kompetens, förmåga att upprätthålla goda relationer med såväl kollegor som kunder och ditt gedigna intresse för service och teknisk problemlösning, tror vi är de viktigaste framgångsfaktorerna för den här tjänsten. Bravida som arbetsgivare På Bravida är vi stolta över att leverera känslan när allt bara fungerar. Våra medarbetare har byggt förtroende hos våra kunder sedan 1922 och är hjärtat i vår organisation. Tillsammans levererar vi de mest energieffektiva tekniska lösningarna. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad för en mer hållbar framtid. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en säker och inkluderande arbetsplats där alla känner sig välkomna och uppskattade. Din säkerhet kommer först, alltid. Genom våra interna utbildningar erbjuder vi utvecklingsmöjligheter, och i vår starka gemenskap hjälper vi varandra att lyckas. Som en del av vårt team får du chansen att utvecklas både personligt och professionellt. Vi är stolta över att vara ett av Nordens ledande företag inom vår bransch, vilket ger oss möjlighet att erbjuda förmåner som exempelvis förmånliga pensionsavtal, friskvårdsbidrag och vidareutbildning. Läs mer om hur det är att arbeta på Bravida här. Ansökan Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi kommer att tillämpa löpande urval så skicka in din ansökan redan idag då tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 30 september. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess. Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se
Vill du jobba på ett branschledande företag som ger dig goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll? Då har vi jobbet för dig! Bravida Automation Region Jönköping befinner sig i en spännande utvecklingsfas och söker nu bland annat en projektledare inom fastighetsautomation med placering i Växjö. Varmt välkommen med din ansökan! Om jobbet I rollen kommer du vara navet i projektverksamheten där du är ansvarig för våra automationsprojekt. I rollen ingår allt från att vara delaktig i att ta fram försäljningskalkyl, till att ansvara för projektplanering ekonomi och utförande, till färdig leverans. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå utav: • Leda projektens olika faser samt ansvara för kalkyl, resultat och utförande av projekten • Utveckla och bevara kundrelationer genom värdeskapande tilläggsförsäljning • Arbeta med bland annat upphandlingar/inköp, resursplanering och kvalitets- och arbetsmiljöarbete • Leda och engagera medarbetare och verka för att skapa ett positivt team • Regelbundet redovisa framdrift och finansiell status på projekt jämfört med plan • Vara delaktig i att ta fram konstruktioner, drift och skötselinstruktioner och vara delaktig vid besiktning • Efter utfört projekt överlämna det till service • Återkoppla de erfarenheter vi har fått i utfört projekt, till övriga projektdeltagare och kollegor • Vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten och ständigt utmana våra processer för att hitta ett konkurrenskraftigt arbetsflöde Som projektledare får du frihet under ansvar. Projekten du kommer att arbeta med varierar både vad gäller storlek och innehåll. Vi tror på din förmåga att överträffa kundernas förväntningar genom din kunskap, ditt driv, ditt intresse och din förmåga att tillsammans med dina kollegor skapa goda resultat tillsammans. Vi kan ta oss an spännande och tekniskt krävande uppdrag som få andra företag klarar, eftersom vi har alla fastighetstekniska discipliner inom Bravida. Våra kunder är bland annat, byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, regioner och kommuner. Ditt nya team Inom Bravida Automation Region Jönköping är vi cirka 20 medarbetare. I teamet jobbar vi som projektledare, serviceledare, automationsingenjör, programmerare, automationstekniker och automationselektriker. Vi arbetar med allt från stora entreprenader till mindre serviceuppdrag inom både fastighet och industri. Varje dag är vi där ute och ser till att våra kunders viktiga anläggningar fungerar. Vi utgår från Växjö och sitter i gemensamma lokaler med el, vs och ventilation. Vi söker dig med • erfarenhet som projektledare, systemspecialist eller projektör inom fastighetsautomation • kunskap inom entreprenadjuridik och ekonomi • god dator/systemvana • B- körkort Som person är du en lagspelare med stark drivkraft att leda projekten framåt och engagera ditt team mot ett gemensamt mål. Du har ett kundorienterat synsätt och besitter förmågan att bevara och utveckla goda affärsrelationer. I ditt arbete är du lösningsorienterad, strukturerad och har utvecklat ett systematiskt arbetssätt då du håller ihop projektets alla delar. Du är uthållig och resultatfokuserad och strävar efter projektens lönsamhet. Du är bra på att kommunicera och har goda kunskaper i svenska såväl i tal som i skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du bidrar till vår positiva anda på arbetsplatsen. Bravida som arbetsgivare På Bravida är vi stolta över att leverera känslan när allt bara fungerar. Våra medarbetare har byggt förtroende hos våra kunder sedan 1922 och är hjärtat i vår organisation. Tillsammans levererar vi de mest energieffektiva tekniska lösningarna. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad för en mer hållbar framtid. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en säker och inkluderande arbetsplats där alla känner sig välkomna och uppskattade. Din säkerhet kommer först, alltid. Genom våra interna utbildningar erbjuder vi utvecklingsmöjligheter, och i vår starka gemenskap hjälper vi varandra att lyckas. Som en del av vårt team får du chansen att utvecklas både personligt och professionellt. Vi är stolta över att vara ett av Nordens ledande företag inom vår bransch, vilket ger oss möjlighet att erbjuda förmåner som exempelvis förmånliga pensionsavtal, friskvårdsbidrag och vidareutbildning. Läs mer om hur det är att arbeta på Bravida här. Ansökan Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi kommer att tillämpa löpande urval så skicka in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 30 september. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess. Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm.www.Bravida.se
Bravida satsar stort inom Automation! Vi har behov av flera programmerare till Växjö som vill vara med på vår resa och växa tillsammans med oss. Välkommen med din ansökan! Om jobbet Som programmerare inom fastighetsautomation på Bravida, arbetar du självständigt i många olika typer av uppdrag, både i stora projekt och små, korta uppdrag. Ingen dag är den andra lik! Dina arbetsuppgifter kommer bestå av: • Ansvara för konstruktion, programmering, driftsättning • Utföra tillsyn, service och underhåll på våra avtalskunders anläggningar • Utföra driftomläggningar på objekt och anläggningar • Utföra felsökning och felavhjälpande åtgärder på objekt och installationer • Att vara delaktig i Bravidas förbättringsarbeten Du kommer även att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Arbetet innebär både teknisk problemlösning och mycket kontakt med beställare, konsulter, kontrollanter och leverantörer. Ditt nya team Inom Bravida Automation Region Jönköping är vi cirka 20 medarbetare. I teamet jobbar vi som projektledare, serviceledare, automationsingenjör, programmerare, automationstekniker och automationselektriker. Vi arbetar med allt från stora entreprenader till mindre serviceuppdrag inom både fastighet och industri. Varje dag är vi där ute och ser till att våra kunders viktiga anläggningar fungerar. Vi utgår från Växjö och sitter i gemensamma lokaler med el, vs, ventilation och tvätt & storkök. Vem vi söker Vi söker dig som har en teknisk gymnasial utbildning alternativt några års eftergymnasial utbildning, inom el/energi/VVS med inriktning styr- & regler, samt erfarenhet inom el, automation och/eller fastighetsautomation. Utöver det har du: • goda kunskaper inom data och nätverksteknik. • dokumenterad erfarenhet av programmering av styrsystem inom DUC, PLC, SCADA. • vana att läsa dokument och instruktioner på engelska och kommunicerar fritt på svenska i skrift och tal för att kunna möta alla våra kunders förväntningar. • B-körkort är ett krav då tjänsten innebär dagsresor till kundernas anläggningar. I övrigt behöver du ha god samarbetsförmåga samt driv att självständigt ta initiativ till befintliga och nya arbetsuppgifter. Du är kreativ och intresserad av utveckling, både av dig själv, dina arbetsuppgifter och företaget som helhet. Bravida som arbetsgivare På Bravida är vi stolta över att leverera känslan när allt bara fungerar. Våra medarbetare har byggt förtroende hos våra kunder sedan 1922 och är hjärtat i vår organisation. Tillsammans levererar vi de mest energieffektiva tekniska lösningarna. Hos oss har du möjlighet att göra skillnad för en mer hållbar framtid. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en säker och inkluderande arbetsplats där alla känner sig välkomna och uppskattade. Din säkerhet kommer först, alltid. Genom våra interna utbildningar erbjuder vi utvecklingsmöjligheter, och i vår starka gemenskap hjälper vi varandra att lyckas. Som en del av vårt team får du chansen att utvecklas både personligt och professionellt. Vi är stolta över att vara ett av Nordens ledande företag inom vår bransch, vilket ger oss möjlighet att erbjuda förmåner som exempelvis förmånliga pensionsavtal, friskvårdsbidrag och vidareutbildning. Läs mer om hur det är att arbeta på Bravida här. Ansökan Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi kommer att tillämpa löpande urval så skicka in din ansökan redan idag då tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 30 september. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess. Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 14 000 medarbetare och finns på cirka 190 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.Bravida.se
Ett tydligt målfokus och verkligt lärande förenat i en stark gemenskap. Som lärare i fritidshem kommer du få chansen att jobba på en skola i förändring, där vi jobbar gemensamt för att utveckla undervisningen och strukturerna inom organisationen för att skapa bästa möjliga förutsättningar för våra elever att lyckas. Om skolan Hagatorpskolan är en familjär och elevnära skola för årskurserna F-9 med tillhörande fritidshem. Skolan har idag ca 175 elever och ligger endast ett stenkast från naturreservatet Kronoskogen. Vi har fokus på måluppfyllelse och skickliga lärare som tillsammans med övrig personal och vårt elevhälsoteam jobbar för våra elever ska lyckas i skolan. Vi utmanar, utvecklar och stöttar varje elev i deras individuella utveckling. Vår styrka är det personliga mötet, och vi ser till att varje elev har förutsättningarna att lyckas och känna stolthet över sina framsteg. Fritidshemmen följer läroplanens första och andra del som innefattar skolans värdegrund och uppdrag samt övergripande mål och riktlinjer för utbildningen. Fritidshemmet förstärker och fördjupar elevernas lärande under friare och lustfyllda former. Undervisningen i fritidshemmet utgår ifrån en helhetssyn där skola och fritids är viktiga delar som tillsammans bidrar till elevers utveckling. Vi söker dig som - Är legitimerad lärare i fritidshem - Drivs av att ge varje elev ett personligt bemötande och skapa en inlärningsupplevelse som är anpassad efter deras unika behov. - Som vill vara med och utveckla vårt fritidshem. - Har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta i arbetslag. - Har ett tydligt ledarskap och arbetar för en tillgänglig lärmiljö där samtliga elever inkluderas. - Planerar, dokumenterar och genomför din undervisning i enlighet med våra styrdokument. - Har ett reflekterande förhållningssätt och arbetar aktivt med att utveckla dina och skolans undervisningsmetoder. - Besitter god kommunikativ förmåga och strävar efter att skapa goda relationer med både elever, kollegor och vårdnadshavare. Kvalifikationer Du har lärarlegitimation och erfarenhet av att arbeta i skola. Du är ansvarfull, positiv och har ett gediget intresse för skola och lärande. Vill du vara med och göra skillnad och ha en betydelsefull roll i en organisation som ständigt utvecklas? Varmt välkommen med din ansökan så att vi får tillfälle att berätta vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
Om jobbet Roll som Takläggare Vi söker både personer som är intresserade av att lära sig takläggning och erfarna takläggare. Oavsett om du är nybörjare eller har erfarenhet, erbjuder vi en möjlighet att arbeta med både tegeltak och betongtak. Hos oss får du chansen att utvecklas inom ett hantverk och bli en del av ett professionellt och engagerat team. • Utveckling och Utbildning: Vi erbjuder en lärorik miljö där du kan växa och utvecklas som takläggare. Du kommer att få handledning och coaching från våra erfarna medarbetare, och vi uppmuntrar till kontinuerlig inlärning och färdighetsutveckling. • Kundkontakt: Du kommer att ha direkt kontakt med kunder både före och under installationer. Din roll innebär att säkerställa att kundens behov möts och att arbetet utförs med högsta kvalitet. • Självständighet och Initiativ: Vi söker personer som är lösningsorienterade och kan arbeta självständigt. Du kommer att uppmuntras att ta egna initiativ och tänka kreativt när du stöter på utmaningar. • Kvalitet och Engagemang: Vi värdesätter noggrannhet och ett starkt engagemang för att leverera högkvalitativa resultat. Din förmåga att arbeta noggrant och effektivt är viktig för vår framgång. Vi erbjuder en positiv och stödjande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla dina färdigheter och bygga en karriär inom takläggning. Hos oss får du chansen att arbeta utomhus i alla väder och vara en del av ett team som värdesätter samarbete och kvalitet. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och möjligheter för avancemang inom företaget. Meriterande Takläggning Yrkesbevis, tak- och tätskiktsmontör Utbildningsbevis, säkra lyft Förarbevis för skylift Yrkesbevis, ställningsbyggare Utbildningsbevis, ställningsbyggnad 2 - 9 meter Välkommen med din ansökan! Christian Johansson VD [email protected] 0762356460
Om jobbet Taktoppen söker en erfaren och engagerad plåtslagare som vill vara med och bidra till vårt växande företag. Med över hundra villatak per år är vi stolta över vårt hantverk och vår förmåga att leverera tak av högsta kvalitet. Här får du chansen att vara en del av ett sammansvetsat team där vi tillsammans når professionella resultat. Din profil Vi söker dig med minst 2 års erfarenhet inom plåtslageri som vill arbeta i en dynamisk och stödjande miljö. Som plåtslagare hos oss är du självgående och initiativtagande, med förmågan att hitta kreativa och effektiva lösningar på de utmaningar som kan uppstå. Tidigare erfarenhet av teamarbete är meriterande, men vi värdesätter främst din arbetsmoral och viljan att utvecklas. Körkort är en fördel men inget krav. Om Taktoppen Taktoppen är ett stabilt och expansivt företag känt för kvalitet och professionalism. Vi lägger över hundra villatak om året och strävar ständigt efter att överträffa våra kunders förväntningar. Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en stimulerande arbetsmiljö och vara en del av ett team som värdesätter både noggrannhet och samarbete. Skicka in din ansökan redan idag , vi ser fram emot att höra från dig! Vi erbjuder boende under provanställningen för dig som flyttar hit. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och möjligheter för avancemang inom företaget. Välkommen med din ansökan! Christian Johansson VD [email protected] 0762356460
Vad kan vi erbjuda dig? Just nu har vi inga lediga tjänster – men vi vet att behovet kommer! Vill du vara först på tur när det är dags? Då ska du läsa vidare. Vår kund, en av Växjös mest uppskattade arbetsgivare inom tillverkningsindustrin, kommer framöver att behöva fler skickliga montörer. Här får du en arbetsplats där trivsel, utvecklingsmöjligheter och en stark laganda står i centrum. Du kommer att montera ventilationsaggregat från grunden, både standard- och kundanpassade modeller. Ritningsläsning, verktygshantering och noggrannhet är en del av vardagen. Jobbet är fysiskt, så du trivs med att röra på dig och arbeta med händerna. Arbetstiderna på företaget är morgonskift eller kvällsskift, skriv gärna i din ansökan vad som skulle passa dig bäst. Vem tror vi att du är? Vi tror att du har erfarenhet av montering eller en praktisk utbildning. Kanske är du snickare, har arbetat med annat praktiskt yrke – eller bara älskar att skruva med bilar och motorer på fritiden? Oavsett bakgrund är du en självständig lagspelare med en positiv inställning och vilja att lära. Du har möjlighet att ta dig till arbetsplatsen i Växjö obekymrat och behärskar svenska i tal och skrift. Det här är en chans att ligga steget före! När behovet uppstår, är du redan redo att köra igång. Du börjar som anställd hos oss på Inpeople, med goda chanser till anställning direkt hos företaget längre fram. Låter det intressant? Skicka in din intresseanmälan idag! Så snart en tjänst blir ledig kan det gå fort – och då har du redan tagit första steget. Vi jobbar alltid med löpande urval i våra processer. Därför kan tjänster komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med hjärta, passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!
Dina arbetsuppgifter Vi söker elmontörer till kund i Växjö! Det är en fin tillverkande industri där man bygger ventilationsaggregat. Du som elmontör drar och kopplar elen, provar och felsöker maskiner i drift. Här får du användning av dina kunskaper inom ellära och automation genom att koppla och testa elskåp. Förstärkningen i teamet behövs på heltid tillsvidare. Kvällsskift eller morgonskift kan bli aktuellt. Vi hoppas få se din ansökan! Tjänsten tillsätts vid behov hos vår kund, det kan vara omgående eller längre fram under 2025. Det finns alltså inga lediga tjänster precis just nu. Tjänsten är på ett mycket trevligt bolag i centrala Växjö. Arbetsplatsen har gott rykte och hög trivsel bland personalen. Denna möjlighet vill du inte missa! Din profil Du som söker har en utbildning inom El -/Automation/Installation och har därigenom kunskap om ritningsläsning, mätteknik och kretsscheman. Du pratar, förstår och kan skriva på svenska obehindrat. Vi tror att du som kommer trivas bäst i denna roll är social och trevlig, du gör alltid ett gediget arbete och trivs i samarbete med dina kollegor. Vi lägger vikt vid personlig lämplighet. Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter. Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser. Varmt välkommen med din ansökan! Om oss Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!
Välj ett jobb för att visa detaljer