Hjullastarförare | Swerock | Alvesta
Lernia Bemanning AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Är du en skicklig hjullastarförare med öga för detaljer och säkerhet? Ta chansen att utvecklas i en stimulerande arbetsmiljö! Om tjänsten Som hjullastarförare kommer du att ansvara för att lasta och lossa material, flytta material inom området och lasta ballast på bilar. Du kommer också att delta i dagliga inspektioner av utrustningen samt samarbeta med andra teammedlemmar för att säkerställa en effektiv och säker arbetsmiljö. Rollen innebär även att följa säkerhetsföreskrifter och bidra till en smidig verksamhet hos vår kund. Om dig Formell Kompetens • Giltigt förarbevis för hjullastare. • Erfarenhet av att köra hjullastare med skopa. • Erfarenhet av arbete som hjullastarförare i industriell miljö. • Förmåga att läsa och förstå säkerhetsföreskrifter och arbetsinstruktioner på svenska. • B-körkort Meriterande Erfarenheter • Erfarenhet av att lasta ballast på bilar. • Erfarenhet av underhåll och enklare reparationer av maskiner. • Tidigare arbete inom logistik eller byggindustri. • Genomgång av utbildningar inom arbetsmiljö och säkerhet. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Projekteringsledare Civil SouthEast
NCC AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Inom avdelningen arbetar vi med varierande projekt så som mark-, väg-, vattenrening-, bro- och övriga större industrientreprenader, ofta i samverkan/partnering med våra kunder. Som projekteringsledare är du med i ett projekts tidiga skede. Du är länken mellan projektutveckling och produktion och säkerställer att alla discipliner i anläggningsprocessens tidiga skeden arbetar på ett så effektivt och klimatmässigt sätt som möjligt. I rollen ansvarar du för att i projekteringen samordna NCC:s interna resurser såsom kalkyl, inköp och produktion samt externa konsulter och beställare. Tillsammans omvandlar ni beställarens tidiga underlag till system- och bygghandlingar. Du ansvarar för att ställda krav, utifrån lagstiftning och projektmål uppfylls när det gäller tid, kvalitét och miljö så att vi levererar på ett säkert och effektivt sätt. Det ingår även i rollen att bevaka och se till att de ekonomiska ramarna uppfylls. Tjänsten ger dig möjlighet att utvecklas i en omväxlande miljö och du får både använda din förmåga till helhetssyn och ditt öga för detaljer, vilket kommer bidra till din framgång. Genom att ha respekt och förståelse för disciplinernas olika förutsättningar skapar du effektiva team där vi drar nytta av alla våra erfarenheter och kompetenser – och medverkar till att hitta klimatsmarta lösningar. Du leder projekteringsarbetet på ett strukturerat och tydligt sätt och tillsammans arbetar teamet lösningsorienterat mot uppsatta mål för den aktuella projekteringen. Hos oss jobbar vi för att vi ska ha en bra arbetsplats med stort fokus på säkerhet, arbetsmiljö, jämställdhet och hållbarhet.  På NCC finns ett nationellt nätverk för projekteringsstyrning. Nätverket arbetar för kunskapsdelning och erfarenhetsåterföring och vi kommer att ha gemensamma träffar för att dela med oss av varandras kunskap och tillsammans utveckla projekteringsstyrningen inom NCC. Kravspecifikation Du har en byggteknisk utbildning samt minst tre års erfarenhet av arbete inom mark och anläggningsprojekt i en roll som projekteringsledare/projektledare eller har en annan ledande roll inom projektering eller produktion. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenheter av att arbeta i partnering/ samverkans entreprenader.  Du känner dig trygg i ditt ledarskap och har ett strukturerat arbetssätt för att skapa samsyn i de pågående projekteringarna som du leder. Avstämning och uppföljning är en naturlig del i ditt arbetssätt och tillsammans med övriga kompetenser, interna och externa kontakter styr du projekteringen mot de uppsatta målen för tid, kvalitét och ekonomi. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. Du värdesätter ett företag som arbetar för en god arbetsmiljö och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit och Respekt Om Avdelning Civil SouthEast Avdelningen har ca 360 anställda och verkar i Kalmar, Kronoberg, Blekinge, Östergötland, Jönköpings län, Skaraborg och Nybergs Entreprenad AB på Gotland. Arbetet täcker ofta hela kedjan, från design och konstruktion till produktion inom mark- och anläggningsprojekt. Övrig information Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader och det finns flera alternativ gällande placeringsort inom avdelningen. Som en del av NCC:s säkerhetskultur genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidater. Du behärskar svenska i tal och skrift samt har körkort. NCC erbjuder Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify. Kontakt och ansökan Tycker du att tjänsten låter intressant och vill veta mer får du gärna kontakta Gruppchef Erik Jürisoo på 076-798 92 76 för ytterligare information. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast den 17 augusti. Välkommen med din ansökan!   Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag. Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad.  NCC - ett av de ledande företagen i Norden

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Industriarbetare till kommande uppdrag
Eterni Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

INDUSTRIARBETARE TILL KOMMANDE UPPDRAG   Våra kunder inom industrin behöver förstärkning på flertalet positioner inom produktion, därför vill vi gärna komma i kontakt med dig som trivs inom industrin. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig! PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av industrin, antingen genom tidigare arbete eller utbildning Du är praktiskt lagd, har en positiv inställning och är en god lagspelare Förmåga att arbeta i högt tempo och hålla igång flera olika uppgifter samtidigt Körkort och tillgång till bil Truckkort är meriterande Du behärskar svenska språket i tal och skrift Du tycker också om att arbeta både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är flexibel, har ett gott ordningssinne, god arbetsmoral och inte är rädd för nya utmaningar.  OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas pågå under en längre tid och kan för rätt person övergå i en tillsvidareanställning efter sex månader.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.   VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

27 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Industriarbetare till kommande uppdrag
Eterni Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

INDUSTRIARBETARE TILL KOMMANDE UPPDRAG   Våra kunder inom industrin behöver förstärkning på flertalet positioner inom produktion, därför vill vi gärna komma i kontakt med dig som trivs inom industrin. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig! PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av industrin, antingen genom tidigare arbete eller utbildning Du är praktiskt lagd, har en positiv inställning och är en god lagspelare Förmåga att arbeta i högt tempo och hålla igång flera olika uppgifter samtidigt Körkort och tillgång till bil Truckkort är meriterande Du behärskar svenska språket i tal och skrift Du tycker också om att arbeta både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är flexibel, har ett gott ordningssinne, god arbetsmoral och inte är rädd för nya utmaningar.  OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas pågå under en längre tid och kan för rätt person övergå i en tillsvidareanställning efter sex månader.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.   VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

27 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Industriarbetare till kommande uppdrag
Eterni Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

INDUSTRIARBETARE TILL KOMMANDE UPPDRAG   Våra kunder inom industrin behöver förstärkning på flertalet positioner inom produktion, därför vill vi gärna komma i kontakt med dig som trivs inom industrin. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig! PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av industrin, antingen genom tidigare arbete eller utbildning Du är praktiskt lagd, har en positiv inställning och är en god lagspelare Förmåga att arbeta i högt tempo och hålla igång flera olika uppgifter samtidigt Körkort och tillgång till bil Truckkort är meriterande Du behärskar svenska språket i tal och skrift Du tycker också om att arbeta både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är flexibel, har ett gott ordningssinne, god arbetsmoral och inte är rädd för nya utmaningar.  OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas pågå under en längre tid och kan för rätt person övergå i en tillsvidareanställning efter sex månader.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.   VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

27 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Industriarbetare till kommande uppdrag
Eterni Sweden AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

INDUSTRIARBETARE TILL KOMMANDE UPPDRAG   Våra kunder inom industrin behöver förstärkning på flertalet positioner inom produktion, därför vill vi gärna komma i kontakt med dig som trivs inom industrin. Vi tar gärna en första intervju med dig för att berätta mer om våra olika personalbehov och på så sätt ta reda på vad som kan passa bäst för just dig! PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Du har erfarenhet av industrin, antingen genom tidigare arbete eller utbildning Du är praktiskt lagd, har en positiv inställning och är en god lagspelare Förmåga att arbeta i högt tempo och hålla igång flera olika uppgifter samtidigt Körkort och tillgång till bil Truckkort är meriterande Du behärskar svenska språket i tal och skrift Du tycker också om att arbeta både självständigt och i grupp. Vi söker dig som är flexibel, har ett gott ordningssinne, god arbetsmoral och inte är rädd för nya utmaningar.  OM TJÄNSTEN Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas pågå under en längre tid och kan för rätt person övergå i en tillsvidareanställning efter sex månader.   ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se.Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.   VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

27 juni 2025
Sista ansökan:
26 augusti 2025
Lagerarbetare till företag i Växjö
Eterni Sweden AB
Lager- och terminalpersonal

LAGERARBETARE TILL FÖRETAG I VÄXJÖ    ARBETSUPPGIFTER Till ett av våra kundföretag i Växjö söker vi nu duktiga lagerarbetare. Vår kund är verksam inom lager/logistik och behöver förstärkning. Lagerpåfyllning, in- och utleverans och orderplock är exempel på uppgifter som kan förekomma. I rollen som lagermedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Påfyllning och plockning på lagret In- och utleveranser med truck Packning och emballering Arbetstiden är förlagd till dagtid måndag-fredag. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Tjänsten ställer krav på högt tempo och fysiskt arbete. Som person är du ansvarsfull och har lätt för att sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Du är en god lagspelare som bidrar med en hög arbetsmoral och en positiv inställning bland dina kollegor.  OM TJÄNSTEN Tjänsten som lagerarbetare är ett konsultuppdrag på heltid som initialt är på 6 månader. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund. Efter 6 månader har vår kund för avsikt att erbjuda dig en tillsvidareanställning.  ÖVRIG INFORMATION Ansökningar via e-post behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.  VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

27 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Växjö vårdcentral söker dig som är specialistläkare inom allmänmedicin!
Achima Care AB
Specialistläkare

Nu söker vi dig som är allmänspecialist till Achima Care Växjö vårdcentral! Som allmänspecialist på vårdcentralen i centrala Växjö ansvarar du för att ge dina patienter den bästa vården och bemötandet tillsammans med dina kollegor. Hos oss arbetar idag fyra fastanställda allmänspecialister, och nu söker vi en femte kollega för att stärka vårt läkarteam ytterligare. Vår företagskultur innebär att vi strävar efter att erbjuda det bästa patientbemötandet varje dag. För det krävs att du är engagerad, brinner för ditt yrke som läkare och är en god lagspelare.  Vi letar efter dig som är intresserad av att vara med och skapa en härlig arbetsplats där vi arbetar tillsammans. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Att du delar Achimas värderingar och har ett bra bemötande mot patienter och medarbetare ser vi som självklart! Vi kan erbjuda dig ett utvecklande jobb på en vårdcentral som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Växjö vårdcentral har en stark och positiv företagskultur där vi ser till att ha roligt tillsammans. Du kommer att ingå i ett team om cirka 25 medarbetare där vi tillsammans tar hand om cirka 7 400 listade patienter. Anställningsvillkor Tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad enligt överenskommelse Arbetstid dagtid vardagar samt bemanning på jourläkarcentralen Tillträde enligt överenskommelse Om Achima Achima grundades redan år 2004 och har sedan dess varit aktörer inom primärvården. Idag har vi 11 vårdcentraler runt om i Sverige och ett huvudkontor som är beläget i vackra Karlskrona. Som anställd hos oss kommer du snabbt märka att vi har en stark företagskultur. Företagskulturen kallar vi The Achima Way och präglas av en familjär känsla med mycket arbetsglädje och fokus på bemötande. Vill du lära känna oss bättre innan du söker tjänsten? Besök oss gärna på sociala medier: Linkedin, Facebook och Instagram. Missa inte heller att läsa om alla förmåner du får som anställd hos oss! För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta verksamhetschef, Linda Gudmundsson, på [email protected] alternativt 070- 199 12 36.

27 juni 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Game Designer
Play'n Go Sweden AB
Övriga designer och formgivare

Job title: Game Designer Job Details Hours: Full Time Location: Fully remote. This opportunity is open to you if you can legally work remotely from Malta, Poland, Spain, Sweden, Hungary. Contract: Permanent At Play’n GO we enjoy a flexible freedom to shape our own days. Everyone we hire is unique and every role we fill has certain performance expectations. The day-to-day challenges of work and life will be unique to you but our commitment to helping you find a balance will never vary. From the GO At Play’n GO our purpose is to entertain. Our pleasure is in working with people ready to make a difference that lasts. We are pioneers. We were the first entertainment supplier to recognise the potential of gaming on the GO and create the innovative mobile games which supercharged our industry and inspired our name. Today, Play’n GO is the leading gaming entertainment supplier to casinos in regulated markets the world over. And we are still growing. With growth comes opportunity. This could be yours. Are you ready to help us face challenges and find solutions that get us both to the next level of excellence? What the role entails For you, this is more than a key role of keeping track of the tracks and the deadlines. This is a unique opportunity to help bring innovative, high-tech entertainment, your skills, and a growing global brand, to the next level of excellence. Some Key Responsibilities of our Game Designer: Define the player journey, owning the UX and UI design to ensure games are intuitive, engaging, and enjoyable. Collaborate closely with the Art Director, Mathematician, Producer, and other team members to guide game development from concept to release. Create and maintain clear, detailed design documentation, including design concepts, UX flows, and UI wireframes. Playtest builds regularly and deliver constructive, actionable feedback focused on improving the player experience. Contribute original ideas and help push creative and gameplay boundaries while meeting Play’n GO’s high standards. What we ask of you For this role, the Game Designer is expected to have the following: Hands-on experience in game design, ideally in the video slots or casino games space. Strong understanding of UX/UI principles and player psychology, with a player-first design mindset. Excellent communication skills, with the ability to write clear documentation and present ideas effectively. Collaborative spirit, able to align cross-functional teams around a shared creative vision. Experience mentoring junior designers or providing creative guidance to others. Tools & Skills You’re Comfortable With Design & prototyping tools such as Figma, Adobe Creative Suite, and Miro. Project management and documentation platforms including Jira, Trello, Confluence, Google Docs, and Microsoft Office. Version control systems like GitHub for collaborating with development teams. Solid grounding in math and statistics to support game balance and design precision. What’s in it for you? If you feel great, you’ll do great. Our employees know that their package of benefits, activities, and initiatives are some of the most generous in the industry. From challenges to chill outs, the fun we share at play helps inspire excellence from the go. Apply now to find out more. It’s your best move. This opportunity will remain open until we meet the right candidate. GO for it. We believe the way forward relies on well-regulated gaming and player safety. Our commitment to this sets the standard for our industry.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Avdelningschef till kontaktcenter- Region Kronoberg
REGION KRONOBERG
Förvaltnings- och planeringschefer

I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. Inom vår verksamhet, kund- och verksamhetsservice, erbjuder vi ett brett utbud av servicetjänster, främst inriktat mot administration, som ska underlätta vardagen för både invånare och medarbetare i Region Kronoberg. Vi är idag drygt 80 medarbetare inom olika yrkesområden. Genom ett framåtsträvande fokus med invånarna och medarbetarna i centrum ser kund- och verksamhetsservice till att möta kundernas behov på ett professionellt och engagerat sätt. Region Kronobergs chefer är modiga och motiverade ledare - helhet, tillit och tydlighet. I din ledarroll har du förmågan att se till helheten och skapa förståelse genom att förmedla sammanhanget. Du vill utveckla din verksamhet, dina medarbetare och ditt eget ledarskap. I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".   Avdelningschefen på kontaktcenter ska nu vara föräldraledig så vi söker en vikarie som kan tillträda under hösten. Vikariatet är ca ett år. ARBETSUPPGIFTER I ditt uppdrag som avdelningschef har du personal-, arbetsmiljö- och budgetansvar för avdelningen med ett självständigt och övergripande ansvar för att leda och utveckla avdelningen och dess medarbetare mot uppsatta mål. Du coachar dina medarbetare i deras dagliga arbete och tar tillvara deras engagemang, styrkor och utvecklingsbehov i förhållande till uppdraget. Tillsammans med dina medarbetare fungerar du som en naturlig partner till regionens övriga verksamheter och stödfunktioner. På kontaktcenter arbetar 20 medarbetare som tillsammans tillhandahåller kundservice till regionens invånare och medarbetare genom att ansvara för regionens sjukhusreceptioner, telefonväxel och kundtjänst för avgifts- och fakturafrågor. Avdelningen hanterar även utveckling av regionens Taxor och avgifter för hälso- och sjukvård Du ingår i kund- och verksamhetsservice ledningsgrupp som består av 4 avdelningschefer. Vi erbjuder dig: - En stor möjlighet att påverka, utveckla och driva verksamheten framåt - Ett omfattande introduktionsprogram för dig som ny chef - Interna chefsutbildningar och chefshandledning KVALIFIKATIONER Vi söker nu dig som vill vara och forma framtidens kontaktcenter. För att lyckas i rollen som avdelningschef ska du ha förmåga att tydliggöra mål och vision, syfte och förväntningar, samt ha förmågan att se till helheten och skapa förståelse genom att förmedla sammanhanget. Genom att du agerar konsekvent och visar tillit till medarbetarna skapar du engagemang och delaktighet, nytänkande och kreativitet.  I din roll som chef och ledare strävar du efter ett tryggt, kommunikativt och utvecklande ledarskap som präglas av dialog, tydlighet och närvaro. Du är lyhörd för din omgivning och har lätt för att bygga förtroendefulla relationer. Du är en förebild i det dagliga arbetet och främjar en kultur som stödjer Region Kronobergs värdegrund; respekt för människan. Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning och gärna erfarenhet av verksamhets-, personal- och ekonomiansvar. Du har förmåga att implementera strukturer och processer som säkerställer att verksamheten uppfyller sina mål och du förmedlar information tydligt och enkelt. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska både muntligt och skriftligt Rekryteringsprocessen:  Vi använder arbetspsykologiska test i den här rekryteringen. Tester används för att skapa en rättvis och transparent urvalsprocess, där alla kandidater får samma chans att visa sina förmågor. Genom att fokusera på både personliga egenskaper och meriter kan en bra matchning i testresultaten leda till en intervju, även om alla krav inte uppfylls.  För att underlätta behandlingen av din ansökan, vänligen: - Bifoga ett detaljerat CV - Inkludera relevanta betyg, intyg och eventuell legitimation för den tjänst du söker ÖVRIGT Vi planerar att genomföra intervjuer 26 & 28 augusti Eftersom annonseringstiden sträcker sig över sommaren kan det under vissa perioder vara lite begränsad tillgänglighet för att besvara frågor. Vi hoppas på din förståelse och finns här för dig så snart vi har möjlighet. Tveka inte att höra av dig din fråga är viktig för oss!" Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

26 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025