🔨 VasaKök söker: Säljande Regionsansvarig person med entreprenörsanda Om oss VasaKök är ett ungt och växande företag med stora ambitioner. Vi verkar på en traditionell marknad – kök och köksrenoveringar – men med ett tydligt mål: att förnya och utveckla branschen. Vi arbetar med allt från mindre uppdrag till kompletta köksrenoveringar, alltid med kundens behov i fokus. Nu söker vi dig som vill vara med på resan och etablera VasaKök i din region. Vem är du? Vi tror att du: Är självgående, initiativrik och orädd. Har livserfarenhet och förmågan att strukturera din vardag. Gillar att bygga relationer och är duktig på att möta människor. Har ett affärstänk och ett genuint intresse för försäljning – tidigare säljerfarenhet är meriterande men inte ett krav. Har körkort och tillgång till bil (ett plus). Dina arbetsuppgifter Driva försäljningen och etableringen av VasaKök i din region. Hitta nya kunder, boka och genomföra kundmöten. Planera och leda små som stora köksprojekt från start till mål. Ansvara för kundrelationer och representera varumärket på ett professionellt sätt. Arbeta med frihet under ansvar – du får stort förtroende från huvudkontoret. Vi erbjuder Möjligheten att bli en nyckelperson i ett växande företag. Frihet att styra dina dagar och bygga något eget inom ramarna för VasaKök. Stöd från huvudkontoret, men utrymme att påverka din roll och ditt arbete. En kreativ och framåtlutad arbetsmiljö med högt i tak.
Om företaget Flexbuss Sverige AB är ett ledande transportföretag som strävar efter att erbjuda säkra, pålitliga och hållbara transportlösningar. Vi ingår i en global koncern med 27.000 medarbetare runt om i världen. Vi finns idag på ett 30-tal orter i Sverige. Vårt uppdrag Vi är här för att sammanföra människor och samhällen. Vi gör detta genom att ta hand om våra medarbetare, våra kunder, våra fordon, vårt samhälle och miljön. Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett team som arbetar för att leverera och utveckla serviceresor i Sverige. Om jobbet Som serviceresechaufför hos Flexbuss Sverige AB kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att våra resenärer får en trygg och trevlig resa. Du kommer att köra moderna samt välunderhållna fordon och du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder. Jobbet som serviceresechaufför med uppdrag från Länstrafiken Kronoberg innebär att köra resenärer till och från olika aktiviteter. Våra resenärer har någon form av funktionsvariation och behöver våra transportlösningar i sitt dagliga liv. Du som förare behöver vara tydlig, serviceinriktad och alltid ha fokus på trafiksäkerheten. Det finns arbete för dig som vill arbeta både heltid, deltid eller som extrachaufför. Hos oss får du en trygg anställning. Tjänsterna startar snarast möjligt. De orter vi söker förare på är följande Taxiförare för Serviceresor Lessebo Taxiförare för Serviceresor Tingsryd Det här behöver du ha B-körkort Taxiförarlegitimation Serviceinriktad och positiv inställning Tidigare erfarenhet som serviceresechaufför och lokalkännedom är meriterande, men inte ett krav Det här får du hos Flexbuss Sverige AB På Flexbuss Sverige AB strävar vi efter att vara mer än bara ett kollektivtrafikföretag. Vi är en gemenskap av engagerade medarbetare som tillsammans arbetar för att skapa en hållbar och pålitlig transportlösning för våra kunder. Vad vi erbjuder: Gemenskap: Hela vår koncern präglas av en organisation, där våra medarbetare får många möjligheter att göra sin röst hörd. Vi litar på varandra, visar handlingskraft och samarbetar med varandra. Du har alltid nära till en kollega eller chef som stöttar dig i ditt arbete. Vi arrangerar årligen återkommande trivselaktiviteter. Goda anställningsvillkor: Alla medarbetare hos oss omfattas av kollektivavtal. Vi erbjuder trygga anställningsformer Arbetsmiljö: Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter. Vi har moderna fordon som är välutrustade och välunderhållna. Vi erbjuder ett friskvårdsbidrag och har möjlighet till omfattande företagshälsovård. Utvecklingsmöjligheter: Vi investerar i våra medarbetares framtid genom en gedigen introduktionsutbildning samt därefter kontinuerlig fortbildning och möjlighet till karriärutveckling. Innovation: Vi uppmuntrar kreativitet och förslag på förbättringar för att kontinuerligt utveckla våra tjänster och arbetsprocesser. Din ansökan Sök jobbet genom att fylla i formuläret på vår hemsida. Rekrytering sker löpande.
Om företaget Flexbuss Sverige AB är ett ledande transportföretag som strävar efter att erbjuda säkra, pålitliga och hållbara transportlösningar. Vi ingår i en global koncern med 27.000 medarbetare runt om i världen. Vi finns idag på ett 30-tal orter i Sverige. Vårt uppdrag Vi är här för att sammanföra människor och samhällen. Vi gör detta genom att ta hand om våra medarbetare, våra kunder, våra fordon, vårt samhälle och miljön. Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett team som arbetar för att leverera och utveckla serviceresor i Sverige. Om jobbet Som serviceresechaufför hos Flexbuss Sverige AB kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att våra resenärer får en trygg och trevlig resa. Du kommer att köra moderna samt välunderhållna fordon och du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder. Jobbet som serviceresechaufför med uppdrag från Länstrafiken Kronoberg innebär att köra resenärer till och från olika aktiviteter. Våra resenärer har någon form av funktionsvariation och behöver våra transportlösningar i sitt dagliga liv. Du som förare behöver vara tydlig, serviceinriktad och alltid ha fokus på trafiksäkerheten. Det finns arbete för dig som vill arbeta både heltid, deltid eller som extrachaufför. Hos oss får du en trygg anställning. Tjänsterna startar snarast möjligt. De orter vi söker förare på är följande Taxiförare för Serviceresor Lessebo Taxiförare för Serviceresor Tingsryd Det här behöver du ha B-körkort Taxiförarlegitimation Serviceinriktad och positiv inställning Tidigare erfarenhet som serviceresechaufför och lokalkännedom är meriterande, men inte ett krav Det här får du hos Flexbuss Sverige AB På Flexbuss Sverige AB strävar vi efter att vara mer än bara ett kollektivtrafikföretag. Vi är en gemenskap av engagerade medarbetare som tillsammans arbetar för att skapa en hållbar och pålitlig transportlösning för våra kunder. Vad vi erbjuder: Gemenskap: Hela vår koncern präglas av en organisation, där våra medarbetare får många möjligheter att göra sin röst hörd. Vi litar på varandra, visar handlingskraft och samarbetar med varandra. Du har alltid nära till en kollega eller chef som stöttar dig i ditt arbete. Vi arrangerar årligen återkommande trivselaktiviteter. Goda anställningsvillkor: Alla medarbetare hos oss omfattas av kollektivavtal. Vi erbjuder trygga anställningsformer Arbetsmiljö: Vi vill att du ska trivas och må bra och erbjuder därför en trivsam arbetsmiljö där vi välkomnar olikheter. Vi har moderna fordon som är välutrustade och välunderhållna. Vi erbjuder ett friskvårdsbidrag och har möjlighet till omfattande företagshälsovård. Utvecklingsmöjligheter: Vi investerar i våra medarbetares framtid genom en gedigen introduktionsutbildning samt därefter kontinuerlig fortbildning och möjlighet till karriärutveckling. Innovation: Vi uppmuntrar kreativitet och förslag på förbättringar för att kontinuerligt utveckla våra tjänster och arbetsprocesser. Din ansökan Sök jobbet genom att fylla i formuläret på vår hemsida. Rekrytering sker löpande.
Hej, På grund av ökadArbetsbelastning söker vi förstärkning till vårt team. Vi söker en pålitlig och ansvarsfull medarbetare med giltigt körkort. Tjänsten är placerad i Markaryd och du kommer att bli en del av det engagerade teamet på Skinande Rent i Markaryd. Om du intresserad och uppfyller kraven,Vänliga skicka ditt CV till mejladress [email protected]. Tack på förhand Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Familjens Jurist är Sveriges största och ledande familjejuridiska byrå. Vi tänker juridik på ett nytt, enklare och mer tillgängligt sätt och skapar trygghet i viktiga faser av människors liv. Hos oss får du arbeta med en tydlig värdegrund och meningsfulla arbetsuppgifter, vi kräver både hög professionalism och ett starkt engagemang från våra medarbetare. Franchisedriften inom Familjens Jurist har idag drygt 150 medarbetare runt om i landet och vi hoppas att du vill vara med på resan mot att befästa vår ledande ställning inom familjejuridik i Sverige. Till vårt Franchisekontor i Ljungby, med verksamhetsområde Ljungby, Älmhult, Värnamo, söker vi nu en boutredare. Hos oss får du arbeta i en öppen och varm miljö som drivs av affärsmässighet, utveckling och kundens fokus. Här möter du dagligen nya och varierade utmaningar. I mötet med våra kunder gör du det svåra enklare och kommunicerar som en medmänniska. Du finns med hela vägen och skapar trygghet och förtroende. Särskilt viktigt är att du ser människan bakom ärendet och kan möta och förstå alla kunder och deras olika livssituationer. När du tar dig an ett uppdrag har du som mål att överträffa kundens förväntningar. Tjänsten är tillsvidare på heltid med sex månaders provanställning. Lön sätts individuellt. Vad du har med dig Tidigare erfarenhet av administration B-körkort är ett krav, då tjänsten innefattar resor inom vårt verksamhetsområde Erfarenhet av liknande arbete på bank, begravnings-, jurist- eller advokatbyrå är meriterande Vi ser gärna att du även har arbetat med bouppteckningar tidigare Det här erbjuder vi dig På Familjens Jurist är det självklart att dela kunskap och erfarenhet. Du får möjlighet att arbeta i en spännande miljö med engagerade, professionella och prestigelösa kollegor. Vi erbjuder våra medarbetare kollektivavtal, vilket vi i princip är ensamma om i branschen. Är du intresserad? Varmt välkommen med din ansökan senast den 4 augusti 2025. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller om Familjens Jurist? Välkommen att kontakta: Nikolina Vidovic på telefon 036-440 95 66 eller [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi visar vägen genom livet Familjens Jurist är Sveriges största och ledande familjejuridiska byrå med ca 400 fantastiska medarbetare. I vårt arbete vill vi göra skillnad för så många människor som möjligt genom livets alla möjligheter och utmaningar. Vi tror på varje människas rätt till juridisk hjälp och vill göra vår rådgivning synlig och lättillgänglig för alla. Vi tar plats och utmanar samhällsdebatten samt ligger i framkant med digitala lösningar och teknik för att säkerställa kvalitet. Genom vår juridiska expertis, empati och medmänsklighet gör vi det möjligt för alla i samhället att ta del av juridiken. Som experter inom juridik finns vi här för att ta hand om alla rättsliga frågor som rör privat och familjeliv, företagande och boendefrågor. Vi ingår också i ett större sammanhang – Fonus ekonomisk förening, som sedan starten 1945 har utvecklats med långsiktighet inom två huvudområden; begravning och juridik. Inom Fonus ekonomisk förening finns, förutom Fonus och Familjens Jurist, även Momentobyråerna, Farväl och Fondkistan. Läs mer om oss på vår karriärsida!
Digital marknadsspecialist Är du vår nya kollega? Vi söker dig som tillsammans med oss vill utveckla smarta, skalbara och datadrivna sälj- och marknadsföringskampanjer. Gota Media äger och driver ett stort antal lokala tidningar, nyhetssajter och digitala plattformar, med en stark närvaro i södra och västra Sverige. Med fokus på lokal journalistik och innovation spelar Gota Media en viktig roll i svensk medieindustri. Om rollen Tillsammans med vårt team utvecklar och implementerar du digital försäljning och marknadsföring. Du är med från idé till genomförande och skapar och optimerar automatiserade kampanjer och kundresor som både konverterar och engagerar. Med hjälp av data, analys och strategiskt tänkande tar du fram framgångsrika koncept gentemot både nya och befintliga målgrupper. Primärt kommer du att arbeta med våra interna digitala kanaler. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter - Operativt planera, skapa och implementera automatiserade försäljnings- och marknadsföringskampanjer. - Med god förmåga förstå och bedöma effektiv kommunikation i digitala kanaler. - Segmentera och analysera målgrupper för att skapa personaliserad kommunikation. - Med god systemförståelse driva försäljning mot uppsatta mål. Vem är du? Vi söker dig som drivs av att samarbeta, experimentera och hitta nya lösningar! Du är: - Nyfiken: Du ställer frågor, testar nytt och letar efter sätt att utveckla och utvecklas. - Strukturerad: Du utför arbete med ordning och struktur och har ett ansvarsfullt förhållningssätt. - Modig: Du vågar tänka stort och utmana, med ett öga för form och uttryck. - Driven: Du sätter upp mål och arbetar målmedvetet för att nå dem. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av: - Arbete med digitala verktyg och automatiserade leads- och kundresor. - God förståelse för personalisering och sajtbeteende. - Förmåga att ta egna initiativ, testa, mäta och optimera. - Ett kommersiellt tänk och en stark vilja att utvecklas. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Varför ska du välja oss? Gota Media växlar upp den digitala transformationen. Häng med på resan när vi möter den växande efterfrågan på digitala nyhetstjänster. Med vår starka publicistiska värdegrund får du möjlighet att förändra och växa tillsammans med oss! Sista ansökningsdag: 11/7 2025 Vi ser fram emot att höra från dig! Vi undanber oss vänligt alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
HR-ansvarig till Abstracta – vill du vara med och forma framtidens arbetsplats? Abstracta - We create better soundscapes!Abstracta är ett svenskt akustikföretag med hjärtat i Småland och en lång erfarenhet inom inredningsakustik. Produktion och produktutveckling sker i vår egen fabrik i Lammhult. Som marknadsledare i Norden strävar vi alltid efter att hitta innovativa, hållbara lösningar för att hjälpa våra kunder att skapa bättre arbetsmiljöer för ökad produktivitet. Abstracta har varit verksamma sedan 1972 och befinner sig nu i en expansiv fas på såväl den skandinaviska som globala marknaden. Företaget ingår i det börsnoterade bolaget Lammhults Design Group. Till vårt kontor i Lammhult söker vi nu en HR-ansvarig som vill utveckla och driva ett strukturerat och verksamhetsnära HR-arbete. Hos oss får du en operativ roll med helhetsansvar för HR-arbetet, där du arbetar nära både chefer och verksamheten. Som HR-ansvarig blir du nyckelspelaren i vårt HR-arbete – med ansvar för att driva och utveckla processer inom hela HR-cykeln: attrahera, rekrytera, utveckla, belöna och avveckla. Du arbetar i nära samverkan med våra chefer, ledning och fackliga parter och får stort handlingsutrymme i en roll där din operativa skicklighet verkligen kommer till sin rätt. Arbetsuppgifter och ansvarsområden: Som HR-ansvarig har du det övergripande ansvaret för att HR-processerna fungerar effektivt, är kvalitetssäkrade och stödjer företagets mål och värdegrund. Du arbetar nära cheferna och är ett viktigt operativt stöd i frågor som rör arbetsmiljö, rehabilitering, kompetensutveckling samt arbetsrätt och facklig samverkan. En viktig del av rollen är att följa upp HR-relaterade nyckeltal, identifiera förbättringsområden och driva relevanta utvecklingsinitiativ. Du ansvarar också för att säkerställa att HR-arbetet bidrar till verksamhetens behov både på kort och lång sikt – alltid med affären och medarbetarna i fokus. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Förmåga att bygga förtroendefulla relationer med både chefer och medarbetare Ett lösningsfokuserat och prestigelöst arbetssätt Helhetsperspektiv och en vilja att agera långsiktigt Engagemang för att skapa en positiv arbetsmiljö Ett driv att initiera förbättringar och utveckla befintliga processer Intresse för att kombinera operativt arbete med strategisk utveckling Ett strukturerat och proaktivt arbetssätt med hög grad av självständighet God kommunikativ förmåga, lyhördhet och hög personlig integritet Din profil: Högskoleutbildning inom HR eller motsvarande arbetslivserfarenhet Minst 5 års erfarenhet av brett HR-arbete, gärna inom tillverkande industri Trygg i arbetsrättsliga frågor och kunnig inom kollektivavtal Van att arbeta nära chefer i en operativ roll Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska B-körkort Vad vi erbjuder: Vi erbjuder dig en bred, operativ roll där du får stort förtroende i ditt dagliga arbete. Du ges möjlighet att påverka och utveckla HR-arbetet i hela organisationen. Du välkomnas till ett företag där värderingarna Engagemang, Glädje och Omtanke genomsyrar vår vardag på alla nivåer. Vi ser fram emot att få veta mer om dig. Varmt välkommen med din ansökan! Din ansökan: Detta är en direktanställning hos Abstracta AB som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. Vi arbetar med löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Observera att processen kommer att vara vilande under veckorna 27–30 på grund av semesterperiod. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och kontaktar dig via mejl eller telefon för återkoppling. För kandidater som, utifrån matchning med tjänstens kravprofil, går vidare till kommande steg ingår tester, intervjuer, referenstagning och bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter:Pamie Berglund Moe, 070-428 63 87, [email protected] Anna Fransson, 070-149 70 60, [email protected]
Vi har mycket att göra, och söker därför en Montör/servicetekniker Vi söker Dig som är en duktig självgående mekaniker! Vi behöver någon som kan montera och ev. tillverka delarna till våra maskiner. Ibland är jobbet ute hos våra kunder där man får hjälpa till att lösa problem på plats. Ibland är arbetsplatsen kring Konga där vi har mycket jobb emellanåt. Du ska vara erfaren och klara mekaniska uppgifter och svårigheter på egen hand i stor utsträckning. Välkommen med Din ansökan!
Vi behöver förstärka vårt team med ytterligare säljare distrikt Växjö - Småland. Om tjänsten Du kommer inom ditt distrikt att ansvara för att sälja in nyheter och informera om kampanjer till butiker inom dagligvaruhandeln. Ditt arbete innebär också ansvar för budget, uppföljning och resultat. Du förväntas bygga långsiktiga relationer för att främja tillväxt och lönsamhet för såväl Sales Support som våra kunder och uppdragsgivare. Rollen kommer även att innebära kategori- och utrymmesanalyser där din uppgift blir att analysera våra produktkategorier för att kunna utveckla Sales Support position på butiksnivå. Din bakgrund För att lyckas i din roll som säljare hos Sales Support behöver du ha arbetat som etablerad säljare och ha erfarenhet från försäljning samt goda kunskaper om branschen i stort. Vi ser också att du har en god analytisk förmåga. Har du arbetserfarenhet från dagligvaruhandeln är det meriterande. Vi ser gärna att du har gymnasieexamen. Körkort för personbil (B) är ett krav då tjänsten innefattar resor med bil. Som person är du en utåtriktad visionär med stor social kompetens. Du är förtroendeingivande och pålitlig med en god förmåga att skapa långsiktiga win-win relationer. Du värdesätter god struktur och bra planering samt har en stark egen drivkraft och tävlingsinstinkt. Företaget genomsyras av en stark laganda och våra medarbetare är alla ansvarstagande personer som tycker om att bidra till gruppens framgång. Vidare har du goda kunskaper i svenska språket och god förmåga att kommunicera. Vi förutsätter att du behärskar MS Office-paketets olika delar. Lämplig bostadsort är Växjö med omnejd. Vi erbjuder Vi erbjuder dig ett fartfyllt och spännande arbete i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Våra medarbetare är vårt varumärke – därför ställer vi höga krav på vår personal och ger i gengäld goda utvecklingsmöjligheter och chansen att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med familjär stämning och stark gemenskap. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Övernattning kan vid enstaka tillfällen förekomma. Låter detta intressant? För mer information eller frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig regionchef, Hans Persson, [email protected] Sista ansökningsdag är 2025-07-27 Urval sker löpande. Ansökningar sker endast via vår karriärsida där du laddar upp din ansökan med ditt CV och personliga brev. Notera att ansökningar som kommer in via mejl inte kommer att hanteras eller registreras i vårt rekryteringssystem. Varmt välkommen med din ansökan! I denna rekrytering samarbetar vi med ett externt rekryteringsföretag och avböjer kontakt från andra rekryteringsföretag.
Välkommen till Folktandvården Ljungby-Lagan! Vi är stolta över att vara den största allmäntandvårdskliniken i länet med drygt 35 engagerade medarbetare. Hos oss råder en positiv stämning, här stöttar vi varandra och vi hjälps åt i det gemensamma uppdraget att skapa en god munhälsa hos kronobergarna. Vi har verksamhet både på Lasarettet i Ljungby och i anslutning till vårdcentralen i Lagan. I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu en tandsköterska som vill vara med och bidra till vårt hälsofrämjande och sjukdomsförebyggande arbete. Hos oss träffar vi patienter i olika åldrar och med skiftande tandvårdsbehov -det betyder att arbetet hos oss blir omväxlande, utvecklande, kompetenshöjande och roligt! Vi kan erbjuda dig: -Introduktionsprogram: Vi erbjuder ett övergripande introduktionsprogram för alla nya folktandvårdare. Detta ger dig en god inblick i vår organisation och möjlighet att lära känna kollegor på andra kliniker. -Handledning för nyexaminerade: Om du är nyexaminerad får du handledning av en erfaren kollega. Ni går bland annat igenom praktiska rutiner på kliniken, du får också gå bredvid i klinikens steril och gå igenom vårdprogram för barn och vuxna. -Stöd och rådgivning: Vi är en stor klinik, vilket innebär att det alltid finns någon att rådfråga på plats. -Utvecklingsmöjligheter: Om du är en erfaren tandsköterska finns goda möjligheter till fortsatt utveckling; du kan vara handledare när kliniken tar emot tandsköterskestudenter på LIA, ha ett eget övergripande ansvarsområde på kliniken eller delta i en arbetsgrupp eller ett utvecklingsprojekt. -Flexibel arbetstidsmodell: Vi tillämpar en arbetstidsmodell där du arbetar kl. 7-15 vissa dagar och kl. 11-19 andra dagar. På fredagar har vi öppet mellan kl. 07:00-15:30, och då arbetar alla samma tid. För alla våra tjänster kan det bli aktuellt med tjänstgöring både på kliniken i Ljungby och i Lagan. Vi tillsätter tjänsten löpande, så vänta inte med din ansökan! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har svensk tandsköterskeutbildning, med eller utan tidigare erfarenhet från yrket. Du har ett brinnande engagemang för ditt arbete, du lägger stor vikt vid den odontologiska kvalitén och du är intresserad av att fortsätta både utveckla och utvecklas. Vi söker dig som har en positiv grundinställning och bidrar till vår goda stämning på kliniken. Inom Region Kronoberg utgår vi från en gemensam medarbetaridé: att se varandra och vår del i helheten. Detta är en tillsvidareanställning men en inledande provanställning på 6 månader kan bli aktuell. ÖVRIGT Vi är drygt 340 medarbetare i Folktandvården Kronoberg och vår verksamhet består av allmäntandvård och specialisttandvård, en utvecklingsklinik, mobil klinik, administrativt kansli och Servicecenter. Vi har kliniker i 6 av länets 8 kommuner och vårt gemensamma uppdrag är att skapa en god munhälsa hos kronobergarna. Vi kan erbjuda dig förmåner i form av bland annat: • tjänstepension • flyttbidrag • möjlighet till löneväxling • möjlighet att teckna avtal om förmånscykel • friskvårds- och massagebidrag • skobidrag • medlemskap i personalklubb som bl.a. anordnar en del aktiviteter Vi har också en fenomenal inflyttarservice som gärna hjälper till när du ska flytta till Kronoberg. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Välj ett jobb för att visa detaljer