På Olivia arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker kontinuerligt efter kompetenta och drivna individer som vill arbeta inom omsorg. Passa därmed på att söka till oss för en chans till arbete med start nu alternativt till hösten. I Växjö med omnejd har vi kunder som letar efter personliga assistenter. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis läkarbesök och inköp av livsmedel. Du hjälper kunden att leva ett så fullvärdigt liv som möjligt utifrån dennes förutsättningar. Lyft vid förflyttningar kan även förekomma, beroende av respektive kunds behov (oftast finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. Om dig Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd och flexibel samt ansvarstagande. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Körkort och tillgång till egen bil Flexibel att arbeta varierande arbetstider Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För att komma till anställning behöver du ha ett Bank-ID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Vid frågor kontakta oss via mejl Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kommer att hanteras av medarbetare på Olivia samt av kund / brukare och eventuell anhörig, godman eller annan. Om du ger ditt samtycke kan vi dela din profil med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. För dig med Anställningsstöd: Olivia är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Olivia är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia: Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.
* Är du kvalitetsmedveten, praktiskt lagd och vill arbeta i ett företag med framtiden för sig? Då kan detta vara nästa steg för dig! Just nu söker vi på Montico engagerade operatörer till kapavdelningen till en av våra kunder i Älmhult. Om tjänsten Som operatör på kapavdelningen kommer du att arbeta med att kapa material enligt kundspecifika mått. Du hanterar maskiner och utrustning för att säkerställa rätt längd, kvalitet och tolerans på materialet. Tjänsten är på heltid och är förlagd på tvåskift. Du inleder din anställning som konsult hos Montico och blir uthyrd till kund. För rätt person finns goda möjligheter till övertag och anställning direkt hos kundföretaget. Arbetsbeskrivning * Kapning av rostfria stålämnen enligt ritning och order * Maskinövervakning och justeringar vid behov * Kontrollmätning och kvalitetskontroll * Truckkörning och hantering av material Vi söker dig som Detta uppdrag passar dig som är kvalitetsmedveten, noggrann och gillar att arbeta praktiskt i ett högt tempo. Du tar ansvar för ditt arbete, trivs i en lagmiljö och har ett öga för detaljer. Vi ser gärna att du har: * Relevant yrkesutbildning inom industriteknik * Erfarenhet från industrin eller liknande praktiskt arbete * Grundläggande teknisk förståelse * Truckkort * Erfarenhet av travers – meriterande Är du dessutom en lagspelare som vill växa i ett stabilt företag? Då kan detta uppdraget vara för dig!
Välkommen till Nordrest i Växjö! Vi har en varierande och unik verksamhet då vi driver både café, restaurang och en omfattande catering med olika typer av event på Linnéuniversitet i Växjö. Våra enheter är Restaurang Kristina, Restaurang Rasken, Café Astrakan och Salladsbaren serverar dagligen runt 400 lunch. Vi lagar all mat med stort engagemang och från grunden. I vårt kallkök producerar vi smörgåsar, sallader och bakverk till vår café- och cateringverksamhet. Därutöver arbetar vi med konferenser, bufféer och middagsbeställningar. Kort om tjänsten Vi söker förstärkning till våra restauranger på campus i Växjö. För rätt person finns här stora möjligheter till utveckling! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för matlagning och gillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Tjänsten är framförallt förlagd på dagtid. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Du är en glad filur med erfarenhet av kock- och serviceyrket som är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och respektfull mot din omgivning. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Tidigare arbetslivserfarenhet som kock Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både miljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast, dock senast 1 juli. Anställningsform: Tillsvidareanställd Omfattning: 100 % eller enligt överenskommelse Tillträde: Augusti eller enligt överenskommelse Lön: Enligt överenskommelse
Om rollen Som avdelningsansvarig inom logistik får du en central roll i att säkerställa att våra dagliga mål uppfylls på ett effektivt och säkert sätt. Du kommer att ha ett operativt ansvar för logistikflödet utan personalansvar och arbeta nära produktionschefen för att planera och leda det dagliga arbetet. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats där du ges möjlighet att växa med ansvar och utvecklas inom din roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Planera och leda logistikavdelningens arbete, samt vidta åtgärder vid avvikelser. Säkerställa att leveranser sker som planerat och att produktion får material i rätt tid och på rätt sätt. Ansvara för fraktbokningar och optimera logistikflöden. Aktivt arbeta med godsmottagning, packning, lagerunderhåll och förbättringsarbete. Stötta vid projekt, serviceärenden och specialuppdrag. Vara en problemlösare som hittar effektiva lösningar på logistikutmaningar. Befogenheter Leda och fördela arbetet inom logistikavdelningen. Skapa och genomföra utbildningsplaner för optimering av arbetsflöden. Driva förbättringar i affärssystemet M3 och säkerställa effektivitet i verksamheten. Planera framtida investeringar och underhåll tillsammans med produktionschefen. Kvalifikationer Relevant högskoleutbildning inom logistik eller liknande. Erfarenhet av logistik, lageroptimering, planering och lagervärdering. Tidigare erfarenhet av ledarskap och arbete med affärssystem. Kunskap inom kundorderhantering, produktion, logistik och service. God kommunikativ förmåga, både i svenska och engelska. Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, flexibel och resultatdriven. Du har naturliga ledaregenskaper och trivs med att samarbeta och lösa problem. Du finner tillfredsställelse i att utveckla system och effektivisera arbetssätt. Vill du vara med och skapa effektiva logistikflöden och bidra till kontinuerliga förbättringar? Skicka in din ansökan idag!
Vill du ta plats i ett framgångsrikt lag som växer på den internationella arenan och arbeta med unika och egenutvecklade produkter i världsklass? Vi växer och behöver förstärkning med en elkonstruktör inom avbrottsfri kraft. Du kommer arbete med beredning och design av kundanpassade DC-system och motordrivsystem inom avbrottsfri kraft. Du ingår i ett team som idag består av 10 personer. Du kommer vara delaktig och verksam i både offert-, försäljning-, produktions- och leveransfasen inom kundprojekten. Vi har stor variation inom våra utvecklingsuppdrag, allt från kortare insatser till längre projekt. Arbetsuppgifter Delta i kundprojektering, från offertritning till slutdokumentation. Delta i vidareutveckling av strömförsörjningssystem och vara tekniskt stöd i säljprocessen. Inneha god kompetens inom kraft- och elektronikområdet samt ha ett gediget teknikintresse. Ha god förmåga till samarbete med interna och externa resurser i projektform. Kvalifikationer Du har troligen högskola eller motsvarande utbildning inom elektroteknik, helst med kraftelektronikinriktning, eller motsvarande kunskaper via arbetslivserfarenhet. Du ska ha ett starkt intresse för teknik och utveckling och ha goda språkkunskaper i engelska. Som person behöver du vara noggrann och kunna arbeta efter uppsatta tidsramar, både individuellt och i grupp. Vidare har du bra datorvana, körkort B och gärna erfarenhet av CAD-program för elkonstruktion. Om oss KraftPowercon har en stadigt växande verksamhet med en platt organisation och korta beslutsvägar. Vi är ett välrenommerat företag med stora internationella kunder. Vi har tillverkning i Växjö, Surte, Kina och Indien och arbetar med avbrottsfri kraft, likriktare för vattenrening, ytbehandling och luftrening. Lokalt hittar du oss i ljusa och fräscha lokaler centralt på Västra Industriområdet i expansiva Växjö. Läs mer om oss: www.kraftpowercon.com
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
* Är du en teknisk intresserad person som trivs med att arbeta med ständiga förbättringar? Söker du ett utvecklande arbete och vill jobba i en modern produktionsmiljö på ett globalt bolag som är marknadsledande inom fordonsindustrin? Då kan det vara dig vi söker! Just nu befinner sig Volvo Construction Equipment i ett spännande och expansivt skede och söker nu en duktig maskinoperatör för att förstärka sitt team. Som maskinoperatör är du en del av ett mångsidigt team av skickliga yrkesmän och kvinnor som arbetar med energi och passion för att vara världsledande inom tillverkningsindustrin. Arbetstiden är förlagd till tvåskift. Tjänsten är en hyrrekrytering via Montico där det för rätt person kan finnas möjlighet att erbjudas anställning hos Volvo Construction Equipment. Arbetsbeskrivning Som maskinoperatör kommer du att arbeta med att operera och ställa in kantpressar och laserskärmaskiner. Du arbetar efter ritningar och hanterar material, verktyg och underhåll av maskiner samt utför kvalitetskontroller. Du förväntas bidra aktivt till förbättringar av processer och flöden i produktionen. Vi söker dig som För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har någon form av teknisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har goda kunskaper i ritningsläsning samt goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Erfarenhet av arbete med kantpress och/eller laserskärning är meriterande. Vi tror att du som person är tekniskt intresserad, har lätt att lära och har god initiativförmåga. Vidare ser vi att du är kvalitetsmedveten, noggrann och lösningsorienterad. Du delar Monticos värdegrund, vilken består i respektfullt bemötande, samt att alltid leverera minst vad kunden efterfrågar. Känner du att du passar in på ovanstående och vill anta utmaningen? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Gillar du att vara ute på vägarna samt vara en ambassadör utåt? MK Manning söker nu kompetenta och erfarna lastbilschaufförer för sommarvikariat under en intensiv högsäsong från början av maj till sista augusti. Detta är en unik möjlighet för dig som vill arbeta i en dynamisk miljö med ett professionellt team och moderna fordon. Kvalifikationer: Erfarenhet av balkning är ett absolut krav. Erfarenhet som lotschaufför eller fjärrchaufför. Flexibilitet att arbeta på alla tider av dygnet. God vana att backa med bil och släp. CE-körkort och giltigt YKB (krav). Dina arbetsuppgifter: Arbetet sker dygnet runt, med varierande arbetstider. Ena veckan kan innebära tidiga morgonpass, nästa vecka sena kvällspass. Transport och leverans av gods enligt schemalagda rutter och tidtabeller. Säker lastning och lossning av gods. Dagliga kontroller av fordonets skick och rapportering av tekniska problem. Följa säkerhetsföreskrifter och trafikregler för att garantera säker transport. Använda vår digitala app för att koordinera körningar och arbetsuppgifter. Vad vi kan erbjuda dig: Konkurrenskraftig lön och goda förmåner. Samarbete med ett erfaret team. Möjlighet till fast anställning och långsiktig utveckling. En intensiv och utvecklande arbetsperiod med stor variation i arbetsuppgifterna. En professionell och säker arbetsmiljö med tillgång till moderna och välunderhållna fordon. Anställningsinformation: Placeringsort: Ljungby Tjänstgöringsgrad: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal Sommarvikariatet sträcker sig från början av juni till sista augusti. Ansökningsprocess: Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer.Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!
Är du en person som trivs med praktiskt arbete och söker en långsiktig karriärmöjlighet? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker just nu montörer till Volvo CE i Braås. På Volvo Construction Equipment (Volvo CE) i Braås får du inte bara ett jobb - du får möjlighet att växa och utvecklas inom en globalt erkänd verksamhet. Vill du vara med på Volvo CEs resa? Välkommen med din ansökan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Volvo CE. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos Volvo CE. Om tjänsten som montör hos Volvo CE Volvo Construction Equipment är en globalt ledande tillverkare inom bygg- och anläggningsmaskiner. Hos dem får du vara med och bidra till utvecklingen av några av världens mest innovativa och hållbara maskiner. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera noggranna monteringsprocesser och att säkerställa att varje enhet uppfyller höga kvalitetsstandarder. Tillsammans med engagerade och hjälpsamma kollegor jobbar ni mot ett gemensamt mål att ständigt förbättra både arbete och produkt. Övrig information Placeringsort: Braås Arbetstider: Måndag-torsdag 06.30-15.30, fredag 06.30-14.30 Anställningsform: Visstid 6 månader med goda chanser till förlängning Är du rätt person för tjänsten? För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du tar ansvar för ditt arbete och att du har en förmåga att se detaljer. Det är också viktigt att du arbetar målinriktat för att nå resultat. Det är också viktigt att du arbetar resultatinriktat och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Vi tror att du är en engagerad lagspelare och har stor arbetsvilja där du bidrar med ett gott arbete. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Krav för tjänsten För att trivas och lyckas i rollen som montör hos oss, bör du uppfylla följande krav: * Fullständig gymnasieexamen * B-körkort och tillgång till bil * God fysik och förmåga att hantera tunga moment * Flytande svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har: * Truckkort * Tidigare industrierfarenhet Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Är du en noggrann och effektiv person som vill jobba extra inom lager? Då har vi extrajobbet för dig! Vi på Manpower söker nu lagerarbetare till ett extrajobb hos en välkänd kund i Växjö. Har du truckkort A1-4 och trivs med ett fysiskt arbete i en dynamisk miljö? Välkommen med din ansökan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos kunden i Växjö. Om jobbet Hos vår kund kommer du bland annat att plocka, packa och administrera artiklar som sedan ska levereras till kunder runt om i Sverige. Vidare kommer du i dina arbetsuppgifter även att köra ut material till de olika avdelningarna. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team registrera leveranser i systemet samt sortera och lagra varor i rätt del av lagret. Det är ett perfekt jobb för dig som vill ha flexibla arbetstider och extra inkomst vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning! Övrigt Placeringsort: Växjö Arbetstider: Kväll och natt Är du rätt person för jobbet? För att trivas i rollen som lagerarbetare är du en noggrann, ansvarstagande och effektiv person. Du arbetar strukturerat, har ett högt tempo och trivs med fysiskt arbete. Samarbetsförmåga är viktigt då du ingår i ett team, men du är också självgående och tar initiativ när det behövs. Om du är flexibel och lösningsorienterad kommer du att passa perfekt hos oss! Krav för tjänsten * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, deltidsjobb, F-Skattsedel etc * Truckkort A1-4 * Körkort och tillgång till bil * God fysik * Flytande svenska i tal och skrift Meriterande * Tidigare erfarenhet av truckkörning * Tidigare lagererfarenhet I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Som konsult hos Manpower har du alla möjligheter att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och dina önskemål. Vi samarbetar med många populära arbetsgivare och kan öppna dörrarna till nya, spännande uppdrag. Du får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Välj ett jobb för att visa detaljer