Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

31 januari 2025
Sista ansökan:
29 juli 2025
Testare till Knowit Connectivity i Örebro
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi på Knowit har funnits i Örebro under flera år med vårt affärsområde Solutions, nuväxer vi ytterligare med affärsområdet Connectivity.Hos Knowit Connectivity kombinerar vi teknisk spetskompetens med ett genuint engagemang för våra medarbetare. Vi söker nu en testare som vill vara en del av vår växande satsning!Hos oss får du möjligheten att arbeta med avancerad teknik, vara med och forma vår verksamhet och bidra till vår framgångsrika expansion i regionen. Om ossVi på Knowit Connectivity jobbar med innovativa lösningar inom systemutveckling, testning och inbyggda system. Vår nya site i Örebro är en spännande etablering där vi skapar en dynamisk arbetsmiljö och tar oss an både lokala och nationella projekt. Här har du chansen att sätta din prägel på vår verksamhet och växa tillsammans med oss. Rollen som testareSom testare hos oss kommer du att: Arbeta med testning av komplexa system eller produkterinom försvar, fordon eller andra teknikintensiva branscher. Ansvara för att planera, genomföra och dokumentera tester, både manuellt och automatiserat. Driva kvalitetsarbetet framåt och samarbeta nära utvecklare och andra testare för att säkerställa robusta lösningar. Vi söker dig som Har erfarenhet av testning och en passion för kvalitetssäkring. Är bekant med verktyg som Jenkins, Git, Selenium eller motsvarande. Har kunskaper inom testautomation och scriptning (t.ex. Python, Java eller liknande). Har en relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet. Talar och skriver flytande svenska och engelska. Meriterande är erfarenhet av agila metoder och certifieringar inom testning, t.ex. ISTQB.Har du dessutom erfarenhet från elektronik- eller hårdvarunära utveckling är det ett stort plus. Vad vi erbjuderHos oss får du möjligheten att: Vara en del av en nyetablerad site och påverka vår utveckling från start. Jobba i en lärande miljö där vi investerar i din personliga och professionella utveckling. Delta i spännande projekt med kunder som ligger i teknologins framkant. Flera av våra kunder kräver även svenskt medborgarskap vilket gör att det kan vara en förutsättning för anställning. Är du redo att växa med oss?Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Systemingenjör för Knowit Connectivity i Örebro
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren systemingenjör som vill vara med och forma framtidens tekniska lösningar? Vi på Knowit har funnits i Örebro under flera år med vårt affärsområde Solutions, nu växer vi ytterligare med affärsområdet Connectivity. Hos Knowit Connectivity kombinerar vi teknisk spetskompetens med ett genuint engagemang för våra medarbetare.Hos oss får du möjligheten att arbeta med avancerad teknik, vara med och forma vår verksamhet och bidra till vår framgångsrika expansion i regionen. Om ossKnowit Connectivity är en av Nordens ledande aktörer inom systemutveckling, inbyggda system och tekniska lösningar. Vi är ett bolag där innovation möter omtanke, och där våra medarbetares kompetens och välmående står i fokus. Nu öppnar vi upp i Örebro och bygger ett nytt, dynamiskt team för att möta både lokala och globala behov. Rollen som systemingenjörSom systemingenjör hos oss kommer du att: Arbeta med systemdesign, kravhantering och tekniska lösningar för avancerade system inom exempelvis försvar, fordon och IoT. Vara en central länk mellan kundens behov och tekniska implementationer. Delta i och driva utvecklingsprojekt med ett helhetsperspektiv, från koncept till leverans. Samarbeta med erfarna kollegor i tvärfunktionella team, både lokalt och på distans. Bidra till att stärka vår nya site och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi söker dig som Har en teknisk högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet inom systemutveckling eller inbyggda system. Har gedigen erfarenhet av systemarbete och kravhantering i komplexa miljöer. Är van att arbeta med verktyg och metoder som Jira, DOORS, UML eller liknande. Har god kommunikationsförmåga och trivs med att samarbeta i agila team. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av modellbaserad design, tekniska standarder eller certifieringar som SAFe eller liknande är meriterande. Vad vi erbjuderHos oss får du möjligheten att: Vara med och bygga upp vår nya verksamhet i Örebro – och göra skillnad från dag ett. Utvecklas i en lärande organisation med starkt fokus på innovation och personlig utveckling. Delta i spännande projekt som ligger i teknologins framkant. Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att välkomna dig till vårt växande team i Örebro.

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
C++ Utvecklare
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi på Knowit har funnits i Örebro under flera år med vårt affärsområde Solutions, nu växer vi ytterligare med affärsområdet Connectivity. Hos Knowit Connectivity kombinerar vi teknisk spetskompetens med ett genuint engagemang för våra medarbetare. Vi söker nu en erfaren C++-utvecklare som vill vara en del av vårt växande team. Hos oss får du möjligheten att arbeta med avancerad teknik, vara med och forma vår verksamhet och bidra till vår framgångsrika expansion i regionen. Om rollen Som C++-utvecklare hos oss kommer du att arbeta med tekniskt utmanande projekt inom en rad olika branscher, från inbyggda system till realtidssystem. Du blir en del av ett starkt team av specialister där innovation, samarbete och problemlösning står i centrum. Vi söker dig som har ett stort intresse för utveckling och vill bidra till att stärka Knowits position som en ledande aktör inom systemutveckling. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av utveckling i C/C++. Eftergymnasial utbildning inom datateknik, IT, systemvetenskap, maskinteknik eller liknande. Ett intresse för tekniskt avancerade projekt och problemlösning. God kommunikationsförmåga och vana att samarbeta i team. Meriterande erfarenheter: Linux: Erfarenhet av att arbeta i Linux-baserade utvecklingsmiljöer. Qt: Erfarenhet av utveckling med Qt-ramverket. Inbyggda system: Erfarenhet av utveckling för inbyggda system. Realtidssystem: Kunskap om realtidsprogrammering och dess specifika krav. Vem är du? Vi söker dig som är självgående, ansvarstagande och har en stark analytisk förmåga. Du är lösningsorienterad och kan snabbt anpassa dig efter kundernas behov. Erfarenhet från konsultbranschen är ett stort plus då du kommer att arbeta nära våra kunder och deras specifika utmaningar. Som en del av vårt team bidrar du med din expertis samtidigt som du fortsätter att utvecklas i din yrkesroll. Varför Knowit Örebro? Knowit Connectivityi Örebro är nystartat, och du får möjligheten att vara med från början i ett dynamiskt och växande team. Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö där du får utrymme att påverka och forma framtiden för både dig själv och vårt bolag. Samtidigt som vi har en lokal närvaro i Örebro, har du kraften av en stor organisation i ryggen med över 4000 specialister i Sverige och Norden. Hos oss får du: Arbeta med spännande projekt och teknik. Vara en del av ett jämställt team där innovation och samarbete står i fokus. Professionell utveckling genom kontinuerlig kompetensutveckling och nya utmaningar. Flexibla arbetstider och en god balans mellan arbete och privatliv. Låt oss bygga framtiden tillsammans! Om du är redo för en ny utmaning och vill vara med på vår tillväxtresa i Örebro, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Digital Marknadsförare till Ecdesign – Örebro
A Hub AB
Designer inom spel och digitala medier

Om kunden: Med över 21 års erfarenhet har Ecdesign utvecklat ett av världens mest populära 3D-designverktyg för inredning. Deras program används idag av över 10 000 företag i 115 länder, och gör det enkelt att skapa snygga och funktionella utrymmen i 3D – utan behov av avancerade CAD-kunskaper.Ecdesigns plattform används i flera branscher, bland annat inom fitnessindustrin, där den är en viktig del av försäljningsprocessen för stora aktörer som Technogym. Med hjärtat i Örebro drivs de av ett tajt team på 10 personer, där lojalitet och samarbete är en självklar del av kulturen.Nu letar de efter en digital marknadsförare som kan hjälpa dem att ta deras digitala närvaro och försäljning till nästa nivå Om rollen:Det här är en praktisk och kreativ roll där du får vara både skapare och utvecklare. Du kommer att optimera och vidareutveckla webbplatsen – en central del av verksamheten som ska driva trafik, guida besökare och omvandla dem till kunder. Ditt arbete innebär att: Skapa content som engagerar – visuellt material, videor, storytelling och copywriting. Arbeta med digitala kampanjer och analys – sociala medier, SEO och performance marketing. Intervjua kunder och lyfta fram deras framgångar genom inspirerande storytelling. Lära dig plattformen inifrån och ut – förstå produkten för att kunna presentera och marknadsföra den på bästa sätt. Vem söker vi: En digital marknadsförare med teknisk spets – du kan både bygga och skapa. Någon som är strategisk och hands-on – du planerar inte bara, du får saker att hända. Erfaren inom webbutveckling och digital marknadsföring – helst med bakgrund frånen digital byrå, en in-house marknadsavdelning eller en roll där man arbetat brett med digital marknadsföring, webb och content creation. Duktig på content och storytelling – du vet hur man skapar material som engagerar och konverterar. Datadriven och analytisk – du mäter, testar och optimerar för att få ut bästa resultat. Social, lyhörd och teamorienterad – du blir en del av en tight grupp där alla bidrar. All kommunikation sker på engelska-så det är viktigt att du känner dig bekväm med språket. Varför EcDesign? Ett sammansvetsat team där alla trivs och stannar länge. Flexibla hybridlösningar och en arbetsmiljö där du kan utvecklas. En produkt som är ledande i sin nisch och används globalt. Fantastiska kollegor och en inspirerande företagskultur. En chans att verkligen påverka och växa tillsammans med företaget. Låter det här som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Det viktigaste är att du vill vara en del av teamet och att du är riktigt bra på det du gör – då kommer du trivas riktigt bra! Välkommen in med din ansökan!

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Fransktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning
Sonat AB
Kundtjänstpersonal

Är du vår nya kundservicekollega? Vi söker engagerade medarbetare till ett spännande kunduppdrag! Trivs du med att ge förstklassig service och vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då kan detta vara rollen för dig! Din roll hos oss Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett team som brinner för att skapa en positiv kundupplevelse från början till slut. Du hanterar kundärenden inom produkter, kampanjer, order, leverans och betalning – allt för att ge kunderna bästa möjliga support. Arbetet sker via telefon, chatt och mejl, och vi erbjuder roller med varierande omfattning, vilket ger dig en möjlighet att bygga en långsiktig relation med oss. Vem söker vi? Vi tror att du har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i ett team som präglas av engagemang och samarbete. Du är lösningsorienterad, noggrann och van vid att arbeta med kvalitet i fokus. Kvalifikationer: Flytande i franska, svenska och engelska – både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande Vad vi erbjuder Hos oss blir du en del av en arbetsplats med en öppen och professionell kultur, där våra värderingar – samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling – genomsyrar allt vi gör. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder möjligheter att växa inom företaget. Utveckling & Trivsel Sonatakademin – företagsgemensamma utbildningar Pulsmätningar för att säkerställa välmående & engagemang Frukost en gång i månaden & årliga sommar- och julfester Hälsa & Förmåner Friskvårdsbidrag & rabatterad massage Tillgång till gym på kontoret Gemensamma träningsaktiviteter Om Sonat Sonat är ett ledande företag inom supply chain management, med expertis inom både konsulting och outsourcing. Vi fungerar som våra kunders interna avdelning inom bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering och materialanskaffning – och vi tar ett helhetsansvar, från strategi till drift. Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Anställningsform Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning (heltid/deltid). Start Enligt överenskommelse men som senast 1 april. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt. Placering Fabriksgatan 24, Örebro Arbetstider Kundservice bemannas vardagar 08-20. Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på [email protected]

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Customer Support 50%
Skofabriken Kavat AB
Kundtjänstpersonal

Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Vi på Kavat är ett glatt gäng som gillar varandras sällskap. Oavsett om det handlar om våra afterworks, konferenser eller bara småsnacket i korridoren har vi alltid nära till skratt. På rasterna samlas vi i vår mysiga lounge och dricker gott kaffe från vår fina espressomaskin, och det händer ofta att chefen köper nybakade kanelbullar! Nu är vi i början på en otroligt spännande resa och söker nu en driven Customer Support på 50%. Om rollen Är du en engagerad och serviceinriktad person som älskar att göra kunder nöjda? Vi på Kavat söker nu en Customer Support-medarbetare på deltid (50 %) till vår E-handelsavdelning! I denna roll kommer du att vara vårt ansikte utåt, där du hjälper våra kunder via e-post, chatt och sociala medier. Din passion för att överträffa förväntningar och leverera service i världsklass är det som gör skillnaden. Är du dessutom en kreativ problemlösare med ett öga för detaljer? Då är det kanske just dig vi söker! Som en del av vår E-handelsavdelning får duchansen att utvecklas inom den digitala marknaden och arbeta med moderna digitala verktyg. Här blir du en del av en familjär och inspirerande miljö där vi jobbar tillsammans. I rollen ingår att Besvara kundfrågor via olika kanaler såsom Zendesk, sociala medier och e-post. Ansvara delaktigt för hantering av kundomdömen, kommentarer och recensioner online. Hantera reklamationer och returhantering. Tillsammans med teamet utveckla och förbättra kundbemötandet, både online och i butik, för att skapa en enhetlig upplevelse. Administrera rabattkoder och ge stöd vid kampanjplanering. Uppdatera och optimera FAQ samt andra kundtjänstrelaterade funktioner. Underhålla affärssystemet genom att säkerställa korrekt order- och kundinformation. Analysera kundfeedback för att identifiera förbättringsområden och bidra till utvecklingen av våra tjänster och processer. Delta i projekt och samarbeta med andra avdelningar för att ständigt förbättra våra interna processer och kundtjänstflöden. Utföra andra administrativa uppgifter för att stödja avdelningen och säkerställa en smidig och effektiv drift. Vem är du? Vi tror att du är i början av din karriär eller studerar och söker en roll där du får möjlighet att utvecklas. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och trivs i en miljö med många olika kontaktytor. Du tycker om att möta människor och ser problemlösning som en spännande utmaning. Du har god vana av att använda Officepaketet och om du har erfarenhet av verktyg som Zendesk, Magento, Klarna/Walley, Visma Business eller liknande system, skulle det vara ett stort plus. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du är van vid att arbeta i digitala miljöer och ser det som en inspirerande resa att vara med och vidareutveckla Kavats supportflöden. Du har lätt för att anpassa dig när planer förändras och trivs i en familjär arbetsmiljö där fokus ligger på passionen för det man gör. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer– och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning Deltid, 50% TillträdeOmgående

30 januari 2025
Sista ansökan:
19 juli 2025
Deltidssäljare Reservdelar Motonet Örebro
Motonet AB
Butikssäljare, fackhandel

Brinner du för försäljning, struktur och kundservice? Vill du vara med på en spännande resa och utveckla Motonet i Örebro? Då är detta jobbet för dig! Vi söker nu en säljare med fokus på deltid med fokuspå automotive/reservdelar. Vad söker vi i dig? Vi söker dig som besitter tidigare erfarenhet av verkstad, reservdelar, kassaarbete och butiksarbete. Som person är du: Högst motiverad att alltid leverera god service med ett leende Trivs med att arbeta både självständigt och i team Drivs av att nå uppsatta mål Noggrann Rollen som säljare Ge utomordentlig kundservice Varupåfyllnad i varuhuset Hålla varuhuset representabelt för kunder Kassa- och försäljningsarbete Tillhandahållande av olika tjänster till kunder Säkerställa smidigt varuflöde från lager till kund Packa upp och lagerföra inkommande leveranser Har goda datorkunskaper På Motonet arbetar vi som ett lag, vilket innebär att dina arbetsuppgifter kan variera för att vi ska kunna erbjuda den bästa kundupplevelsen. Rollen som säljare med fokus på automotive Förutom ovan kriterier söker vi dig som har kunskap om, tidigare erfarenhet eller ett intresse för reservdelar till bilar, motorcyklar och andra fordon. I rollen som automotive säljare ansvarar du också för vår snabbservicestation. Arbetet som reservdelsförsäljare är ett varierat arbete med kundservice och försäljning där du får utveckla dina kunskaper inom bland annat bilindustrin. Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Det betyder att du kan vara trygg hos oss. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: Friskvårdsbidrag Tjänstepension Månatlig bonus En möjlighet att få vara med på Motonets uppbyggnation i Sverige Rekryteringsprocessen Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den 28 februari och vi kommer att hantera ansökningarna efter att sista ansökningsdatum har passerat. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte.Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef Jimmy Bergman, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Sjuksköterska, sommarvikarie 2025, Sirishof och Skäpplandsgården, Norlan...
Norlandia Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi på Norlandia Äldreomsorg söker dig som är sjuksköterska och som vill jobba heltid/deltid under hela eller delar av sommaren på Sirishof och/ eller Skäpplandsgårdens äldreboende i Örebro. Vill du bli en del av vårt team i sommar? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som sjuksköterska på Norlandia Äldreomsorg? Som sjuksköterska inom Norlandia Äldreomsorgär du en värdefull nyckelperson och ansvarar för att våra boendes behov av hälso- och sjukvård tillgodoses. En viktig del i arbetet är också att stödja, handleda och utbilda övrig omvårdnadspersonal och vara ett gott föredöme för dina kollegor. Du arbetar med omtanke i allt du gör med stort eget ansvar och har förmågan att prioritera och leda andra även vid förändrade omständigheter. Flexibilitet och kollegialt samarbete är av stor vikt i uppdraget. Om Sirishof och Skäpplandsgårdens äldreboende Sirishof har 56 platser fördelat på sju avdelningar varav tre är för personer med demenssjukdom. Boendet är centralt beläget intill Örebros stadspark. Skäpplandsgården har 27 platser fördelat på tre avdelningar varav två är för personer med demenssjukdom. Boendet ligger vid Haga centrum där det finns vårdcentral, apotek och butiker. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en god förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren. Som sjuksköterska inom äldreomsorgen får du möjlighet att ta stort eget ansvar vilket kräver både yrkesskicklighet, prioriteringsförmåga och flexibilitet. Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet som sjuksköterska inom äldreomsorgen. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god datorvana och systemkunskap. B-körkort krävs (automat) Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning. Tjänstgöring dag, kväll och helg. Tillträde: Juni, juli och augusti 2025. Eventuellt möjlighet till tidigare anställning och även förlängning. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-04-30 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Linda VibergVerksamhetschef Sirishof och Skäpplandsgå[email protected]. 019-58 07 58 Mob: 076-501 30 03 Varmt välkommen med din ansökan!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Städare till hotell i Örebro

Har du tidigare erfarenhet av städning på hotell och söker efter en rolig arbetsplats att jobba på? Vi på RestaurangAssistans söker nu duktig och erfaren extrapersonal inom hotellstäd. Om tjänsten städning av hotellrum hotellet ligger centralt beläget i Örebro vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Vi söker dig som: har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semestersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider.Mer om ossRestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke. Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar EJ emot ansökningar via telefon eller e-mail!

28 januari 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025