Lärare i svenska och engelska, årskurs 6-9, Noblaskolan Boden
AcadeMedia Support AB
Grundskollärare

Noblaskolan består av 16 för- och grundskolor som arbetar enligt devisen att elever som utmanas når längre. Genom en kombination av tydliga strukturer, höga förväntningar, undervisning av hög kvalitet samt trygghet och studiero ska eleverna få de bästa förutsättningarna för en bra skolgång. Noblaskolan är en del av AcadeMedias grundskolor. Om jobbet På Noblaskolan Boden stimuleras eleverna i en miljö som präglas av trygghet, struktur och studiero. För oss är det viktigt att alla elever blir sedda och vi uppskattar olikheter. Tillsammans ser vi till att alla elever når sina mål, hela vägen från förskoleklass till årskurs 9. Om du vill veta mer om oss kan du gå in på vår hemsida www.noblaskolan.se/boden Lärare i svenska och engelska till Noblaskolan Boden Det är viktigt att utvecklas! Vi ställer krav på såväl våra elever som våra lärare, samt stöttar och utmanar varandra för att nå ännu längre. Ditt uppdrag Varje elev har det som krävs för att lyckas inom sig. Vår uppgift är att locka fram den potentialen genom att ställa krav, stötta och utmana. Framgång är inte en destination, utan en process vi jobbar på varje lektion. Redan från grundskolan. Vi söker dig som vill arbeta som lärare i svenska och engelska på vår skola. Vi söker en lärare i svenska och engelska till högstadiet. Din profil I första hand söker vi dig som är legitimerad lärare svenska och engelska. På vår skola har vi höga ambitioner för våra barn och elevers lärande och utveckling och vårt arbete präglas av ett högt engagemang. Därför söker vi dig med ett stort personligt engagemang för lärande och intresse för att utveckla våra elevers kunskap och samarbeta kollegialt. Du är också strukturerad, flexibel och lyhörd för elevers behov. Vi erbjuder Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom AcadeMedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Omfattning 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Erik Ström på 070-3810966 eller mailadress [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Om anställningen Lön Fast månadslön. Var ligger arbetsplatsen? Arbetsplatsen ligger i kommunen Boden i Norrbottens län.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Depå/rekondarbetare till JIAB i Boden
Jiab Hyrcenter AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du vara med på JIAB:s tillväxtresa där målsättningen är att vara bäst i branschen? Vill du vara med och utvecklas i en vinnande miljö där fokus alltid är på hög kundservice? Är ditt svar på frågorna JA så är JIAB Hyrcenter i Boden rätt arbetsgivare för dig. Som depåarbetare hos JIAB får du möjlighet: - att arbeta både inom bygg- och industrisektorn tillsammans med fantastiska kollegor. - att utvecklas i en trygg miljö på en vänskaplig arbetsplats där fokus alltid är på extremt hög kundservice. - att arbeta hos branschens mest serviceinriktade företag och därigenom utvecklas som såväl yrkesmässigt som människa. - att arbeta hos en trygg arbetsgivare med avtalsenlig lönesättning. - till ett varierat arbete där den ena dagen aldrig är lik den andra. Dina arbetsuppgifter innefattar i huvudsak att rengöra och funktionstesta maskiner och verktyg innan de ställs på hyllan för nästa uthyrning. Vi vill att du är: - en person som är allmänt händig och förstår tekniken vad gäller maskiner och verktyg. - arbetssam, ansvarsfull och samarbetsvillig. - en lagspelare som alltid placerar laget före jaget. - en person som förstår vikten av att vår service till kunden är det allra viktigaste. - en person som gillar ordning och reda. Du ska inneha: - B-körkort Meriterande om du har: - BE-körkort - Tidigare erfarenhet från hantering av byggmaskiner. Vi tillämpar 6 månader provanställning. Tillsättning av tjänsten sker fortlöpande. Om JIAB Hyrcenter AB Jiab Hyrcenter AB kännetecknas av kvalitet, säkerhet, flexibilitet, omtanke och kompetens. Vi arbetar ständigt med kunden i fokus, där vi genom personlig service och ett professionellt bemötande i kombination med mångårig kompetens hittar effektiva och flexibla lösningar. Vårt sortiment av uthyrningsprodukter sträcker sig från den lilla borrflugan till den höga bomliften. Våra depåer finns i Kiruna, Gällivare, Boden, Luleå och Piteå. Sedan 2023 ingår JIAB Hyrcenter AB i Ramirent Sverige.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Konferens- och Eventkoordinator
Almost There AB
Hotellreceptionister m.fl.

Konferens- och Eventkoordinator (25% Sälj) Arbetsgivare: AlmostThere AB Arbetsplats: Peetgården och Säsong i Boden Tjänstgöringsgrad: Heltid/deltid (ange preferens) Om oss: AlmostThere AB är en innovativ aktör inom konferens- och evenemangsbranschen som strävar efter att skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder. Vi söker nu en passionerad konferens- och eventkoordinator som kan bidra med kreativitet och struktur i vårt team. Tjänsten avser arbete på våra två konferens och eventanläggningar, Peetgården och Säsong. Arbetsuppgifter: Planera, genomföra och utvärdera konferenser och event. Planera och genomföra annonsering och marknadsföring av våra evenemang. Arbeta aktivt med publicering av event på olika plattformar. Samarbeta med kunder och leverantörer för att säkerställa bästa möjliga resultat. Utföra säljaktiviteter inom ramen för en 25% säljroll för att främja våra tjänster. Kvalifikationer: Erfarenhet av att planera och genomföra konferenser och event. Goda kunskaper i marknadsföring och annonsering. Starka kommunikationsförmågor i både tal och skrift. Förmåga att arbeta självständigt samt i team. Erfarenhet av sälj är meriterande men ej ett krav. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet till personlig utveckling. Flexibla arbetstider. Möjlighet att arbeta med spännande projekt och kunder. Ansökan: Skicka din ansökan och CV till [email protected]. Märk din ansökan med “Konferens- och Eventkoordinator”. Intervjuer och anställning kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
FLEXIBELT extrajobb - SÖK UTAN CV
Brand Impact Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Kul att just du är nyfiken på vårt jobb! Vi på Brand Impact tycker att VÄRLDENS roligaste jobb är att jobba som Produktambassadör och efter att du läst den här annonsen hoppas vi att även du ska tycka det! Fortsätt läs och ansök så fort som möjligt om du är den vi söker! Söker du ett roligt och flexibelt extrajobb där du själv väljer vilka dagar du kan jobba?  - Vi syr tillsammans ihop ett schema som passar dig och våra kunders bokningar. Kanske har du ett annat deltidsjobb, studerar, har ett rörligt schema eller av en annan anledning inte vill binda upp dig på ett fast schema. Då är detta jobb perfekt!  Är du social och älskar att prata med allt och alla?       - Varje uppdrag du har för oss och något av alla de varumärken vi samarbetar med är för dig som älskar att prata.  Var beredd på att ha en fantastisk dag på jobbet med massa skratt och nya möten.   Tycker du att jobb i livsmedelsbutik skulle vara superkul?   - Du kommer framför allt få jobba i olika livsmedelsbutiker som ambassadör för olika varumärken. Vissa uppdrag kan även vara på en mässa eller ett större event i vår regi. Du bjuder oftast på ett smakprov och berättar för kunderna vad det är för något. Du har det absolut roligaste jobbet i en butik då du får bjuda på något helt gratis samt skapa en härlig stämning bland butikernas alla kunder. Dessutom lär du dig väldigt mycket om marknadsföring vilket är en ovärderlig kunskap i de flesta yrkesroller. Jobbet som ambassadör är kreativt då du alltid ska exponera varumärket på ett inbjudande sätt. Har du ett öga för färg och form så är det en klar fördel men inget krav då du kommer få utbildning av oss gällande allt i från hygien, marknadsföring och exponering. Är du sugen på att söka Sveriges roligaste extrajobb? - Lägg in dina kontaktuppgifter samt svara på 8 snabba frågor så kontaktar vi dig ifall du passar in hos oss! Vi på Brand Impact ser fram emot att välkomna dig som vår nya kollega! Stort Lycka till!

17 dagar sedan
Sista ansökan:
27 november 2025
Konsultchef till Norra Resurs!
Norra Resurs Rekrytering & Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

Bli vår nya kollega! Vi fortsätter växa och behöver rekrytera en engagerad Konsultchef till vårt huvudkontor i Luleå! Vi vill erbjuda dig en spännande framtid i ett av Norra Norrlands snabbast växande företag. Våra kunder består av stora nationellt ledande företag likaväl som lokala mindre aktörer. Det ger oss en intressant bredd i de olika uppdrag vi arbetar med. Varför är vi framgångsrika? Vi arbetar i team på ett sätt som utmärker oss i branschen och vår tjänsteportfölj ger kunderna fantastiska möjligheter att anpassa upplägget efter det faktiska behovet. Vad har Olle Hjelm, VD, att säga om tjänsten och företaget? "Norra Resurs är ett entreprenörsdrivet bolag med höga ambitioner och ett stort hjärta. Vi är ett bolag som har en stark tillväxtagenda men samtidigt är mån om att bevara känslan av det lilla familjära bolaget. Fortsatt vill vi expandera i regionen och bli en mycket större spelare. Vi vill fortsätta att värna om den familjära känslan vi har och knyta upp rätt människor till organisationen som delar samma mål. Fördelen med att arbeta hos oss är våra fantastiska medarbetare och kunder. Man har stort mandat att ta beslut och påverka framtiden inom företaget, man vågar satsa och tänka nytt och det är snabba beslutsvägar. Det finns ett modernt ledarskap, stort förtroende för medarbetarna och vi är en prestigelös organisation." Dina Arbetsuppgifter I din roll som Konsultchef kommer du att arbeta tätt med kontorets kundansvariga. Du kommer att ansvara för våra rekryterings- och konsultuthyrningsprocesser. Som konsultchef kommer du även få arbeta med: Annonsutformning. Urval, telefonintervjuer, inbokning av intervjuer samt referenstagning. Löpande kundkontakt i samarbetet med våra kunder. Schemaplanering i vårt affärssystem. Träffa konsulter och stötta dem i sitt arbete, både digitalt och på plats hos vår kund. Du kommer också: Arbeta mot tydliga mål. Utveckla, fördjupa och förädla relationer genom kvalitativt rekryteringsarbete. Bidra till företagets utveckling genom ditt engagemang. Din Profil För att lyckas i rollen som Konsultchef trivs du som söker med att vara spindeln i nätet. Du får energi av att träffa människor samt hitta bra lösningar för både våra kunder och konsulter. Vi på Norra Resurs brinner mycket för den enskilda människan och vill att vår kommande kollega skall ha samma passion att hjälpa människor hitta sitt drömjobb. På kontoret samarbetar vi mycket och vår dynamiska arbetsmiljö kräver att du som person är flexibel och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete även när tempot är högt. Att du har god datorvana och lätt för att lära dig nya system ser vi också som viktigt. För att vara aktuell har du som söker: Är social, utåtriktad och affärsorienterad. Har stort intresse och kunskap om människor, organisationer och ledarskap. Är en målinriktad, strukturerad och ordningsam person. Har förmåga att hålla igång många projekt samtidigt. Har du tidigare arbetslivserfarenheter från att ha arbetat med bemanning- och rekrytering sedan tidigare ser vi det som positivt för tjänsten men inte som ett krav. Vi kommer lägga mycket vikt vid din personlighet i denna rekryteringsprocess. Övrig Information Placeringsort: Luleå Start: Enligt överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: mån- fredag, dagtid Ansökan Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Olle Hjelm, VD för Norra Resurs. Han svarar gärna på dina funderingar kring tjänsten eller om oss som kontor och företag! Du når Olle på telefon 070-395 60 44 eller på [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Norra Resurs Sedan vår start har vi blivit ett av de mest framstående företagen inom bemanning och rekrytering i Norra Sverige. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs en pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i norra Sverige. Hos oss möter du en kultur präglad av entreprenörsanda, engagemang och hög kvalitet. Vi sitter i moderna lokaler på Smedjegatan 19, beläget mitt i centrala Luleå.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Affärsansvarig till Norra Resurs!

Bli vår nya kollega! Vi fortsätter växa och behöver rekrytera en engagerad Affärsansvarig till vårt huvudkontor i Luleå! Vi vill erbjuda dig en spännande framtid i ett av Norra Norrlands snabbast växande företag. Våra kunder består av stora nationellt ledande företag likaväl som lokala mindre aktörer. Det ger oss en intressant bredd i de olika uppdrag vi arbetar med. Varför är vi framgångsrika? Vi arbetar i team på ett sätt som utmärker oss i branschen och vår tjänsteportfölj ger kunderna fantastiska möjligheter att anpassa upplägget efter det faktiska behovet. Vad har Olle Hjelm, VD, att säga om tjänsten och företaget? "Norra Resurs är ett entreprenörsdrivet bolag med höga ambitioner och ett stort hjärta. Vi är ett bolag som har en stark tillväxtagenda men samtidigt är mån om att bevara känslan av det lilla familjära bolaget. Fortsatt vill vi expandera i regionen och bli en mycket större spelare. Vi vill fortsätta att värna om den familjära känslan vi har och knyta upp rätt människor till organisationen som delar samma mål. Fördelen med att arbeta hos oss är våra fantastiska medarbetare och kunder. Man har stort mandat att ta beslut och påverka framtiden inom företaget, man vågar satsa och tänka nytt och det är snabba beslutsvägar. Det finns ett modernt ledarskap, stort förtroende för medarbetarna och vi är en prestigelös organisation." Dina arbetsuppgifter Är du en person med hög social kompetens och som drivs av att arbeta med människor samtidigt som du har ett starkt intresse för affärer? Trivs du dessutom i en företagskultur som kännetecknas av högt i tak, engagemang, affärsfokus och en tempofylld entreprenöriell arbetsmiljö? Då vill vi ha med dig på resan! I rollen som Affärsansvarig på Norra Resurs kommer du att sälja kvalificerade rekryterings- och bemanningstjänster till främst stora och medelstora företag och organisationer. Du ansvarar för att bygga upp och utveckla din egen kundstock med en individuell budget och tydliga tillväxtmål. Du förväntas vinna förtroendet hos nya kunder och skapa långsiktiga affärsrelationer. Din roll innebär ett helhetsansvar för att driva samarbeten genom hela försäljningsprocessen. Vårt arbetssätt kännetecknas av nära samarbete med konsultchefer och rekryteringskonsulter för att leverera bästa möjliga resultat. Vi söker dig som: Du är strukturerad, självgående och har en hög social kompetens. Du älskar att arbeta med människor och har ett starkt affärsintresse. Du tar ansvar för ditt arbete, är lösningsorienterad och trivs i en föränderlig miljö. Är drivande, handlingskraftig och älskar att vinna, och arbetar långsiktigt. Har gedigen erfarenhet av framgångsrik försäljning med en bevisad meritlista av att uppnå och överträffa uppsatta mål. Är en teamspelare som sätter företagets bästa i fokus. Trivs i en snabbföränderlig, entreprenöriell miljö. Behärskar svenska flytande i tal och skrift, och har god förståelse i Engelska. Innehar B-körkort. Vi erbjuder: Ett stimulerande och utmanande arbete i ett av marknadens bästa säljteam. En inkluderande kultur med fokus på kvalitet, engagemang och arbetsglädje. En genomtänkt onboarding och verktyg för att du snabbt ska kunna komma in i rollen. Möjligheter att växa inom ett expansivt företag. Övrig Information Placeringsort: Luleå Start: Enligt överenskommelse. Varaktighet: Tillsvidare Arbetstid: mån- fredag, dagtid Ansökan Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta Olle Hjelm, VD för Norra Resurs. Han svarar gärna på dina funderingar kring tjänsten eller om oss som kontor och företag! Du når Olle på telefon 070-395 60 44 eller på [email protected]. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan! Om Norra Resurs Sedan vår start har vi blivit ett av de mest framstående företagen inom bemanning och rekrytering i Norra Sverige. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs en pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i norra Sverige. Hos oss möter du en kultur präglad av entreprenörsanda, engagemang och hög kvalitet. Vi sitter i moderna lokaler på Smedjegatan 19, beläget mitt i centrala Luleå.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Piping Spooling Engineer
Gemkom Engineering and Machinery Filial
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ Piping Spooling Engineer. The work tasks may include but are not limited to: Job Summary: We are hiring a skilled Piping Spooling Engineer with experience in weld mapping and digital welding traceability systems such as Weld Log & Spool Log. This role is essential in ensuring the smooth coordination between piping design, spooling, and welding documentation for fabrication and construction projects. Key Responsibilities: Prepare and review piping spool drawings and isometric extraction from 3D models. Assign weld numbers, create weld maps, and manage spool release packages. Integrate spooling data into Weld Log & Spool Log or equivalent weld management software. Ensure accurate traceability of welds, materials, and welders in line with QA/QC requirements. Work closely with welding engineers, QC inspectors, and fabrication teams. Maintain alignment of spool drawings with construction schedules and welding priorities. Support the generation of weld logs and Spool log reports. Assist in troubleshooting spooling or weld data inconsistencies. Qualifications: Bachelor’s degree in mechanical engineering, Piping Engineering, or related discipline. 8+ years of experience in piping fabrication & installation and spooling. Proficient with spooling tools (e.g., Spoolgen, AutoCAD Plant 3D, Navisworks). Experience using WeldLog or similar digital weld tracking tools. Strong understanding of piping and welding codes (ASME B31.3/B31.1, ISO, API, EN 13480). Detail-oriented with strong documentation and organizational skills. Preferred: Experience in EPC & Contractor, oil & gas, or modular fabrication projects. Familiarity with NDT processes and welding procedure documentation. Knowledge of databases and reporting tools for weld traceability.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Jobba som lokalvårdare i Boden i sommar!

Vi söker nu nya medarbetare till vår lokalvårdsleverans i Boden i sommar. Är du vår nästa servicestjärna? Coor är en av Nordens ledande leverantörer av Facility Management och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Coor erbjuder alla tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor ÄR service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, vi lagar mat, vi städar, vi välkomnar gäster, vi levererar post och vi sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Som lokalvårdare i Boden blir du nyckeln till att hålla våra lokaler rena och inbjudande! Du kommer att ta hand om städning enligt våra instruktioner som att dammsuga, moppa och se till att varje yta är fläckfri. Dessutom kommer du att organisera vårt städmaterial och vara vår pålitliga radar för att upptäcka och rapportera eventuella avvikelser eller behov av reparationer. Om du är redo att göra en verklig skillnad varje dag, så är det här din chans att lysa. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är noggrann, trivs att arbeta självständigt men även i grupp. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom lokalvård ser vi detta som mycket meriterande. Det är även meriterande om du har erfarenhet av hotellstädning eller hemstädning. Du behöver ha kunskaper i svenska eller engelska för att förstå instruktioner. B-körkort är meriterande. Din personlighet För att trivas i rollen behöver du vara självgående, noggrann, flexibel och kan ta eget ansvar för att se var du behöver lägga fokus. Du är positiv och serviceinriktad samt bra på att skapa en trevlig stämning med både kunder och kollegor. Vidare är du van vid och trivs med ett högt tempo där du snabbt måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera samt lösa de problem som uppstår. Tillsammans med dina kollegor kommer du att arbeta med ständig förbättring och utveckling av vår leverans. Stämmer detta in på dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi utför bakgrundskontroll på all vår personal inför anställning. Låter detta som en tjänst för dig? Tveka då inte utan skicka in en ansökan redan idag, vi arbetar löpande med både urval och digitala intervjuer. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Emilia Bergstedt på mailadress: [email protected] OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Ledare Djungelgympa - Sprid rörelseglädje för barn 2-6 år i Boden HT25
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 15.00-16.00 i Fagernässkolans gympasal.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

18 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Category Manager – IT
H2GS AB
Inköpare och upphandlare

Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: Stegra is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Category Manager – IT Join us in building a world-class procurement capability that aligns with our vision for market interaction, partnerships, supplier relationships, and societal impact. We're expanding our procurement team with an additional Category Manager for IT.  In this role, you will drive strategic and tactical procurement initiatives within the IT domain. Collaborate across disciplines to source optimal IT solutions, manage supplier relationships, and implement cutting-edge technology. Responsibilities: Collaborate across various disciplines in Stegra (technology, engineering, operations, logistics, and finance) to secure optimal IT solutions, considering fit, price, quality, and sustainability to meet Stegra's objectives. Develop strategies, source suppliers, and lead negotiations for IT solutions, cloud services, software, and hardware, including vendor negotiations. Manage supplier relationships. Implement top-tier processes and technology for strategic and day-to-day IT. Evaluate business value, risk, and performance using data-driven insights. Qualifications: Master’s degree in IT, Business, Finance, Supply Chain, Procurement, or related field. 8+ years' procurement experience within relevant IT categories, preferably in heavy industry or large-scale digital platforms. Experience managing complex global categories within IT procurement. Exceptional influencing, negotiation, and market familiarity. Excellent interpersonal and communication skills at various organizational levels. Self-motivated, detail-oriented, team player and adaptable to changing environments. Proven project management skills and ability to set priorities. Fluent in English.  Location: Boden, Stegra Boden AB What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra's growth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.

18 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025