Säkerhetssamordnare - Boden

Fortifikationsverket är en av Sveriges största fastighetsägare. Vi arbetar med avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader och bergrum, på flygfält och marinbaser. Vill du växa med oss? Häng med på vår utvecklingsresa! Din vardag – stärka Sveriges säkerhet Fortifikationsverket har regeringens uppdrag att se till att försvaret har väl fungerande anläggningar, mark och lokaler för sin verksamhet och vi är en viktig del av landets krisberedskap. På några få år har de säkerhets- och försvarspolitiska förutsättningarna kraftigt förändrat den nationella försvarspolitiken. Det innebär att Fortifikationsverket växer och vi kommer att ha en ökad mängd rekryteringar en lång tid framöver. Hos oss finner du en kultur som präglas av affärsmässighet, professionalism, delaktighet och respekt. Nu söker vi en Säkerhetssamordnare till regionkontoret i Boden som vill jobba på en av Sveriges mest spännande arbetsplatser och samtidigt bidra till ett robust samhälle och en säkrare värld. I rollen som Säkerhetssamordnare ansvarar du för att stödja och kontrollera säkerhetsskyddet inom hela myndigheten med fokus i Region Norr. Vidare innebär rollen att fullgöra de uppgifter myndigheten är ålagd enligt säkerhetsskyddslagen, säkerhetsskyddsförordningen, säkerhetspolisens- och försvarsmaktens förskrifter om säkerhetsskydd mm. Du kommer att hålla i utbildningar inom säkerhetsskyddsområdet och samarbeta med regionala och lokala säkerhetsorganisationer vid andra myndigheter. Du kommer i din roll rapportera till gruppchefen som är placerad vid ett annat tjänstegöringsställe. Kvalifikationer Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom säkerhetsområdet alternativt annan för tjänsten relevant utbildning. Eller motsvarande dokumenterad arbetslivserfarenhet som myndigheten bedömer likvärdigt. Du har flerårig erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsfrågor inklusive säkerhetsskyddsplanering, samt kunskap om säkerhetsskyddslagstiftningen och dess föreskrifter. Vidare har du goda kunskaper i svenska. Körkort klass B är ett krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med fysisk säkerhet, informationssäkerhet, säkerhetsskyddsanalys, samt rådgivning i säkerhetsfrågor. Så även erfarenhet av att hålla föredragningar och genomföra utbildningar. Om du har kunskaper om Försvarsmaktens regelverk avseende säkerhetsskyddstjänst är det också till din fördel. Det är även meriterande med signalskyddsutbildning. Det är också meriterande om du har arbetat strategiskt med säkerhetsskyddsfrågor samt med NATO-nära frågor. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du en god kommunikatör med pedagogisk förmåga att förklara och förankra både skriftligt och muntligt. Du har ett strukturerat arbetssätt, förmåga och intresse att snabbt finna lösningar till förbättringar och utveckling inom arbetsområdet. Du tar egna initiativ och är drivande i ditt arbete. Du är ambitiös och vill nå goda resultat i arbetet, samtidigt som du är prestigelös och stabil, och har lätt för att samarbeta med andra för att nå målen. Vi behöver dig som har högt säkerhetsmedvetande med hög integritet och gott omdöme samt en uttalad drivkraft att vara med och skydda Sveriges säkerhet. Vad erbjuder vi dig? Tillsammans med ca 1.000 kollegor på Fortifikationsverket runt om i landet jobbar du med ett unikt fastighetsbestånd för att stärka totalförsvaret i Sverige. Vi är stolta över det samhällsviktiga uppdrag vi har där vi bygger, förvaltar, driftar och utvecklar avancerad teknologi i samhällsviktiga byggnader. Våra arbetsuppgifter är omväxlande, spännande och utmanande och kräver sin kompetens. Vi arbetar enligt den statliga värdegrunden och dess principer och vi eftersträvar jämn könsfördelning samt att medarbetare hos oss ska kunna ha en bra balans mellan arbete och fritid. Lika rättigheter och möjligheter är viktigt för oss. Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas. Placeringsort Boden. Svenskt medborgarskap är ett krav, eftersom anställningar vid Fortifikationsverket är säkerhetsklassade. Det innebär att säkerhetsprövning och registerkontroll kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter, har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringsspecialist som finns namngiven så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Som tillsvidareanställd kommer du att krigsplaceras. Välkommen att skicka in din ansökan med CV och personligt brev senast den 19 maj 2024. Vi vill ha dina ansökningshandlingar på svenska. Vid ansökan kommer dina personuppgifter behandlas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Genom din ansökan samtycker du till behandlingen. Din ansökan är en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör.  Frågor kring tjänsten? Välkommen att kontakta enhetschef Tomas Lönnqvist, tfn 010-44 44 000 eller rekryteringsspecialist Monica Landmark 010-44 44 690. Det går även bra att kontakta våra fackliga representanter: Eric Bergman, Ledarna, Tommy Eriksson, SEKO, Karin Alm, SACO, de nås via vår växel, tfn 010-44 44 000. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lokalvårdare i Boden

Är du en noggrann och pålitlig person som trivs med att hålla det rent och snyggt omkring dig? Vi letar efter en lokalvårdare i Boden som kan hjälpa oss att upprätthålla en trivsam miljö för våra kunder och medarbetare. Coor är en av Nordens ledande leverantörer av Facility Management och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer – smarta, hållbara och fulla av glädje. Coor erbjuder alla tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor ÄR service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, vi lagar mat, vi städar, vi välkomnar gäster, vi levererar post och vi sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Som lokalvårdare i Boden blir du nyckeln till att hålla våra lokaler rena och inbjudande! Du kommer att ta hand om städning enligt våra instruktioner som att dammsuga, moppa och se till att varje yta är fläckfri. Dessutom kommer du att organisera vårt städmaterial och vara vår pålitliga radar för att upptäcka och rapportera eventuella avvikelser eller behov av reparationer. Om du är redo att göra en verklig skillnad varje dag, så är det här din chans att lysa! Arbetstider: Måndag - torsdag: 6:30-15:30 Måndag - fredag: 6-15 Din profil Vi letar efter engagerade och pålitliga personer som brinner för att leverera enastående tjänster och starta från och med v. 29. För att passa in i rollen som lokalvårdare i Boden bör du ha följande egenskaper och kvalifikationer: - En positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt - Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer - God fysisk kondition för att klara av de fysiska kraven som städning kan innebära - Förmåga att kommunicera tydligt och rapportera eventuella problem eller behov till arbetsledningen Krav: - Tidigare erfarenhet av städning. - B-körkort. Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer att anställas av StudentConsulting och hyras ut som konsult till vår kund Coor. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Lina på mail: [email protected] eller Veronica på mail: [email protected]. Vi intervjuar löpande och tillsätter tjänsterna när vi har hittat rätt person. Sök därför tjänsten redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

18 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Kock, Kallskänka

Vi söker nu en extra kock till vårt arbetslag då vi öppnat upp en ny restaurang i hotellet. Tjänsten är till att börja med som extra kock vid behov och arbetspassen varierar mellan dag, kväll och helgpass. Behovet kommer att utökas under sommarmånaderna och framöver. Vi söker dig som brinner för service, är flexibel & självständig men som gillar att jobba i team. Vi ser fram emot att få välkomna nya medarbetare till en verksamhet som växer!

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Underhållschef El & Automation

Forskning visar att kvinnor och andra underrepresenterade grupper inom vår bransch tvekar att ansöka om de inte uppfyller de flesta kraven i en rollbeskrivning. På H2 Green Steel bygger vi ett företag med hållbarhet i centrum. Vi behöver ett mångsidigt, inkluderande och autentiskt team för att samlas bakom vårt syfte att minska koldioxidutsläppen från industrier som är svåra att ställa om, och vi börjar med stål! Om du brinner för vårt syfte men är orolig för att din erfarenhet inte helt överensstämmer med de kvalifikationer som anges i jobbannonsen, uppmuntrar vi dig starkt att ansöka ändå. Du kan vara precis rätt kandidat, antingen för den här rollen - eller för en annan kommande roll i vår snabbt växande verksamhet. Om oss: H2 Green Steel har som mål att förändra den globala stålindustrin genom att producera grönt stål, med slutmålet att sänka kolduixidutsläppen till noll. Genom att använda grön vätgas och fossilfri el istället för kol kommer vatten och värme att vara våra primära utsläpp. År 2030 är vår ambition att producera 5 miljoner ton grönt stål per år i vår helt integrerade, digitaliserade och hållbara anläggning i Boden i norra Sverige - som för närvarande är under uppbyggnad. Vi letar efter begåvade, innovativa och målinriktade personer till vårt snabbt växande och mångsidiga team. Våra medarbetare får lära sig nya saker varje dag, implementera och arbeta med den senaste tekniken och testa sina idéer i praktiken. Tillsammans bygger vi ett företag med hållbarhet i fokus - för våra medarbetare, kunder, investerare, samhället och vår planet. Underhållschef El & Automation E&A-chefen ansvarar för att etablera och utveckla en stark säkerhetskultur sin organisation. Du kommer att ta ansvar för att främja en säker arbetsmiljö genom att aktivt upprätta och upprätthålla kontrollåtgärder och säkerhetsrutiner.Du kommer att planera underhållsåtgärder och leda ett team av tekniker. Som ledare för enheten får du möjlighet att bygga ett kompetent och pålitligt team från grunden, kapabla att skala H2GS verksamhet. Ansvarsområden: Ansvarig för implementering av underhållsstrategier, aktivitetsplaner, scheman och förebyggande underhållsprogram för att säkerställa optimal utrustningsprestanda. Ansvarig för säkerhet och arbetsmiljö. Leda teamet av ingenjörer och tekniker, ge vägledning, utbildning och support. Ansvar för utförande av el/automationsprojekt inklusive uppgraderingar och installationer. Övervaka och hantera systemen inom el/automation och tekniken för att säkerställa att de fungerar effektivt och följer reglerna. Upprätthåll noggranna register över arbetsordrar, lager, underhåll av utrustning och tillhandahåll regelbundna rapporter till produktionsledningen. Arbeta med och leda leverantörer och entreprenörer. Hantera avdelningens budget. Främja en innovativ och inkluderande organisationskultur med fokus på ständiga förbättringar och tvärfunktionellt samarbete. Kvalifikationer Relevant civilingenjörsexamen eller relevant branscherfarenhet. Erfarenhet av greenfield-projekt, startups eller drifttagning. Stark process- och teknisk kunskap inom el/automation. Elbehörighet. Gedigen erfarenhet av elsystem, automation och PLC-programmering. Automation - Siemens PLCS7, HMI, SCADA. Erfarenhet av ISO-system 9001/14001/45001. Insikt i digitala verktyg för underhåll. Erfarenhet av att arbeta med utrustning från SMS. Färdighet i att använda relevant programvara och verktyg Office-paket, CMMS-system mm. Mycket goda ledaregenskaper. Kännedom om relevanta branschföreskrifter och standarder. Mycket god kommunikationsförmåga på engelska. Grundläggande svenska kunskaper ses som ett plus. Vad vi kan erbjuda dig Om du brinner för att göra faktiska skillnad och ha en positiv inverkan på samhället och vår planet, erbjuder H2 Green Steel en unik möjlighet att bli en del av ett roligt och professionellt team med höga ambitioner! Du kommer att få möjlighet att forma din framtida karriär tillsammans med ett företag som fokuserar på att skapa en kultur där alla kan trivas och känna en känsla av tillhörighet, utvecklas och ha kul. I slutändan vet vi att H2 Green Steels tillväxt och framgång är beroende av våra medarbetare och vi ser fram emot att forma framtiden för ståltillverkning och andra industrier tillsammans som ett team.

18 april 2024
Sista ansökan:
22 september 2024
Sommarjobb

Gräsklippning med åkgräsklippare, röjning, städning, målning och allmän fastighetsskötsel. Hjälpa fastighetsskötarna.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Socialsekreterare inriktning barn/unga 100%

Vill du vara med och bidra till satsningarna kring vår tids största utmaningar, och kunna påverka och lämna över något för framtida generationer att vidareutveckla? Då är Bodens Kommun en arbetsgivare för dig! Boden ligger i Norrbottens kustland, endast 3 mil från havet mellan två älvdalar. Här bor cirka 28 000 personer. Boden är en modern småstad med närhet till det mesta vilket skapar ett givande arbets- och fritidsliv, det vi kallar närhetsliv. Boden ligger i hjärtat av en etableringsintensiv region och är en viktig del av den gröna globala samhällsomställningen. Här skapas ett samhälle i tillväxt, rustat för att möta den gröna ny industrialiseringen, med smarta och hållbara lösningar för samverkan, boende, transporter, vardagen och ett modernt företagande. Med ett starkt stöd från kompetenta kollegor och chefer, får du mod att våga prova. Hos oss får du stort förtroende i en fantastisk miljö, där det finns möjlighet att utveckla dig själv och andra. Vill du veta mer om hur det är att jobba i Bodens kommun? Då kan du läsa mer här: www.boden.se/jobbaiboden Letar du efter ett spännande och varierande arbete där du har möjlighet att göra skillnad för barn och unga? Då kanske just du är den vi söker! Individ- och familjeomsorgen i Boden har en organisation som syftar till att arbeta med multikompetenta team som samverkar kring och med klienterna och familjerna för att ge stöd inom olika områden. Vi arbetar nära vårt samlade öppenvårdsteam och genom alla teamens nära samverkan bidrar det till en trygg likväl som utvecklande arbetsmiljö för medarbetarna. På Team Familj arbetar socialsekreterare med inriktning försörjningsstöd, familjehem, familjerätt/föräldraskap, missbruk/beroende/ohälsa samt barn och unga med målet att skapa en fungerande helhet för familjerna vi möter. På Team Familj barn & unga är vi ett gäng socionomer i olika åldrar och med olika tidigare yrkeserfarenheter som tillsammans utgör en grupp där vi kompletterar de erfarnas kunskaper med de något mindre erfarnas nya infallsvinklar. Varmt välkommen med din ansökan, om du har frågor kontakta någon av oss två teamchefer eller någon av de fackliga företrädarna. ARBETSUPPGIFTER Varje kugge är lika viktig i våra hjul då vi arbetar med att utreda barn och ungas situation samt bevilja och följa upp olika former av stödinsatser. Uppgifterna är omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfulla. Vår egen handledare ger en trygg introduktion för dig som är ny likväl som nära vägledning i vardagen för dig som känner dig mer säker i arbetet. För att alla ska trivas på jobbet och kunna prestera sitt bästa har vi olika flexibla lösningar som ska underlätta livspusslet, självklart har vi också en rad förmåner för dig som anställd. KVALIFIKATIONER Oavsett vem du är och vilken kunskap du kommer med är vi övertygade om att du kommer passa in och bidra med viktig kompetens till gänget. Du ska förstås ha socionomexamen och en vilja att stötta människor i utsatta situationer men resten löser vi tillsammans. Vi har en stabil grund av rutiner och upparbetade metoder men tycker också om att utveckla nya och att genom omvärldsspaning och utbildningar utveckla våra kompetenser. Så klart jobbar alla som vill heltid, med flextid och möjlighet för distansarbete. Vi hoppas att du kan tillträda senast sista juni men kan givetvis vara flexibla med det. Vi strävar efter en jämn köns- och åldersfördelning och ser styrkan i mångfald, det är viktigt att du kan uttrycka dig väl i svenskt tal och skrift men det är även meriterande om du har kunskaper i ytterligare språk och/eller erfarenhet av andra kulturer. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Vi värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning samt mångfald inom alla yrkesområden. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder en friskvårdstimme i veckan och ett friskvårdsbidrag. Via vår hälsoportal kan du som medarbetare boka in dig på olika friskvårdsaktiviteter ex massage, prova-på-träning, föreläsningar mm. Följ oss gärna på Facebook och Instagram När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem. Support i e-rekryteringssystemet kan du få via 0771-693 693 Frågor om tjänsten besvaras av kontaktpersonerna i annonsen. Vi tackar vänligt men bestämt nej till all kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Personlig assistent till man i Boden (fast rad85%)

Söker du ett givande jobb, där du kan berika en annan medmänniska liv, då har du kommit rätt! Som personlig assistent möjliggör du för den enskilde att leva ett så självständigt liv som möjligt.Kunden är en man i 50-års åldern som för sin egen talan.Då kunden bor utanför stadskärnan så behöver du som söker ha körkort och tillgång till bil.Den personliga kemin är avgörande och det är viktigt att matchningen mellan dig och kunden är bra, därför ser vi gärna sökande av olika kön, ålder och arbetslivserfarenhet. Då kommunikation är grundläggande ser vi gärna att du talar och förstår det svenska språket utan förhinder.Om tjänsten:85 % tillsvidareanställning.Arbetet innebär oregelbundna arbetstider förlagda under dag, kväll och natt på schema, såväl vardagar som helger.Vi söker dig som är empatisk och lösningsorienterad inför de situationer som uppstår. Vidare söker vi dig som har ett prestigelöst förhållningssätt, är positiv, glad och trivs i att ta eget ansvar.KRAV- Du ska ha fyllt 18 år.- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Du har ett brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig?Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig! OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Inre Kraft söker nu vikarier & sommarvikarier

Vi på Inre Kraft i Boden söker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad.Nu är även snart sommaren här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i sommar att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov.Vi söker:- Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron.Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil.Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.- Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Söker du sommarvikariat är det önskvärt om du är tillgänglig för arbete juni-augusti, introduktion påbörjas omkring Maj eller enligt överenskommelse.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Tveka inte att skicka in din ansökan omgående, rekrytering sker löpande och vi på Inre Kraft ser fram emot att höra från just dig!OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
5 årig tjej söker personliga assistenter (2 st fasta rader)

Om tjänsterna: 2 st fasta schemarader.En av dem med tillsättning snarast och den andra från början av februari. Arbetstiderna för dessa schemaraderär förlagda dagpass 08.00-15.45 och kvällspass 15.45-21.40. Varannan helg lör & sön 11.00-21.45. Vi söker dig som är ansvarstagande, barnkär och social. Du behöver kunna ta dig till Sävast, där hon bor med sin familj. Hon älskar att sjunga, läsa böcker, och mysa i famnen.Vid födseln fick hon syrebrist vilket lett till omfattande hjärnskador,flerfunktionsnedsättning, intellektuell funktionsnedsättning och epilepsi. Hon behöver hjälp med allt i sin vardag vilket bland annat innebär sondmatning, medicinering, träning, andningsgymnastik, förflyttningar, men också lek och bus. Vid arbetspass på dagtid så åker ni tillsammans färdtjänst från hemmet i Sävast till skolan, där ni sedan befinner er under dagen.Vi vill att du somsöker är positiv, lyhörd, ansvarstagande, social ochsjälvklart tycka om att leka. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba med barn.Det absolut viktigaste är den personliga kemin och att du som assistent utför ditt jobb på ett professionellt sätt.Vi ser gärna sökande som ser långsiktigt på jobbet. Din arbetsplats är där flickan befinner sig. Hon har bl a bad en gång i veckan och tycker om att hälsa på hos familj och vänner som kan befinnas sig i bl a Kalix där du som assistent förväntas följa med!Krav:- Att prata och förstå svenska är av stor vikt då flickan inte kan kommunicera själv via tal. OBS: Eftersom detta är ett barn krävs ett utdrag ur belastningsregistret. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon, eller mail.Ansök via extern länk med ditt CV/personliga brev. Rekrytering sker löpande så vi mottager gärna din ansökan så snart som möjligt.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Dubbel assistans till våran barnkund! Fasta tjänster dag eller natt.

Våran barnkund, som är som alla andra barn glad, busig och alltid på språng, är i behov av personliga assistenter. Det som skiljer henne åt från andra barn är att hon har diagnosen Crouzon syndrom och har ett vårdbehov som innefattar trakeostomi ochsondmatning. Nu har hon från denna månadfått ett större beslut vilket gör att hon har rätt tilldubbelassistans dygnet runt så vi behöver fylla på medfler personliga assistenter. Vi söker dig som förstår att barn med särskilda behov behöver känna sig trygg i sin tillvaro och att genom att lek och på hennes villkor(vilket kan ta tid) ger henne den. Du finnsalltid i hennes närheten duför hennes talan, eftersom hon har svårt med vanligt tal kommunicerar ni med varandra med tecken som hon känner till och självklart även harkoll på hennes trakeostomi! Viktigt att dutrivs med att arbeta i team. Ni kommer ges den utbildning som behövs. Efter vårdnadshavarens/kundens önskemål kommer endast ni kvinnor/tjejer gå vidare i rekryteringen! Om tjänsterna:5 st tillsvidaretjänster på olika tjänstegrader.Arbetstiden är förlagd dag/kväll och natt. Krav:Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå.Att du är tjej/kvinna Personlig lämplighet och kundens val är det absolut viktigaste vid rekrytering. Lägg extra tid på att skriva ett personligt brev där du berättar om dig själv och förklarar varför du tycker detta uppdrag låter intressant.Annonsbilden har ingen anknytning till uppdraget.Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos Inre Kraft krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Inre Kraft är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Det beställer du enkelt med BankID via denna länk:https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024