Erfarna kranförare sökes till långsiktigt projekt i Boden Till snabbväxande bemannings- och rekryteringsbolaget Nkraft Bemanning söker vi dig som är erfaren, noggrann och vill arbeta med några av Sveriges främsta aktörer inom bygg och entreprenad! Om tjänsten: Vi söker nu flera kranförare till ett långsiktigt projekt i Boden. Du kommer att arbeta med moderna maskiner och ansvara för att köra samt underhålla kranar av olika typer – både mobilkranar, larvkranar och kranbilar. Du bör ha god förståelse för kranarnas funktion och säkerhetsrutiner samt trivas med att arbeta i team ute på fält. Maskinpark (exempel): Liebherr, Tadano och Demag mellan 90–500 ton Mobilkranar: 90–150 ton Larvkranar: 160–500 ton Kranbilar: Palfinger Arbetsuppgifter: Köra och hantera mobilkranar, larvkranar och kranbilar på arbetsplatser Utföra daglig tillsyn och enklare underhåll Säkerställa att arbetet utförs enligt ritningar, instruktioner och säkerhetsföreskrifter Samverka med platsledning, arbetsledare och övriga yrkesgrupper Bidra till ett tryggt och produktivt arbetsklimat Kvalifikationer: Yrkesbevis/förarbevis för kranar Relevant körkort (C eller CE beroende på fordon) Erfarenhet av att köra större kranar God förståelse för säkerhetsrutiner och maskinteknik Självständig, ansvarstagande och lösningsorienterad Omfattning: Projektlängd: Minst 1,5 år Start: Enligt överenskommelse Plats: Boden Kontakt & ansökan: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Carl-David Almqvist 📧 [email protected] 📱 073-059 46 12
Försvarsmaktens uppdrag är att försvara Sverige, våra allierade och vår frihet. Vårt uppdrag kräver en verksamhet med stor bredd av olika förmågor. Som anställd hos oss blir du en viktig del i logistikförsörjningen av svenska och allierade förband. Logistiken inom Försvarsmakten är under tillväxt och utvecklas, detta är viktig för att lyckas med vårt uppdrag. Logistikenheten på Norrbottens regemente stödjer garnisonen med försörjning av materiel för att de ska kunna bedrva verksamhet. För att verksamheten ska kunna bedrivas på ett säkert sätt behöver vi nu rektytera en elsäkerhetshandläggare till vårat gäng. Huvudsakliga arbetsuppgifter Stödja chefen I 19 i dennes garnisonschefsroll med att bedriva systematiskt elsäkerhetsarbete inom förbandet samt inom garnisonen. Genomföra utbildningar inom elsäkerhet/strömförsörjning. Stödja underställda chefer i deras arbete att analysera, implementera och vidmakthålla ett systematiskt elsäkerhetsarbete i verksamheten. Medverka till att garnisonens elsäkerhetsutbildningsbehov framförs vid utbildningsdialog med Försvarsmaktens Tekniska skola. Stödja vid framtagning av elsäkerhetsdokumentation, t.ex. rutiner som regleraranalysarbete, uppgiftsfördelningar, utbildningar, kontroll av elektriska anläggningar och elektriska utrustningar samt vara sammanhållande för elsäkerhetsdokumentationen Se till att rutiner för kontroll av elektrisk utrustning följs. Vara kontaktperson för elsäkerhetsfrågor inom förbandet och mot Försvarsmaktens elsäkerhetschef. Stödja C I 19 och dennes linjeorganisation så att organisationens uppgiftsfördelningar hålls aktuella samt att roller inom elsäkerhetsområdet är utsedda Stödja andra militära aktörer inom garnisonen med ovanstående uppgifter i den omfattning som krävs. Stöd vid militära övningar samt genomföra interna utbildningsinsatser. Följa upp avvikelser samt ge förslag till åtgärder. Kvalifikationer KRAV Vi söker dig med relevant utbildning på högskolenivå/ avslutad gymnasieutbildning (gärna med teknisk inriktning) eller med motsvarande yrkeslivserfarenhet inom elsäkerhet. God datorvana i Officeprogram God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift God administrativ förmåga Körkort B, manuell växellåda Meriterande kvalifikationer Kunskaper om försvarsmaktens organisation och verksamhet. Dokumenterad och praktisk erfarenhet av elsäkerhetsarbete. Dokumenterade kunskaper om arbetsmiljö- och elsäkerhetslagstiftningen Personliga egenskaper Du ska ha god pedagogisk förmåga då det handlar om att utbilda och informera personalgrupper inom alla olika nivåer, från soldater till förbandsledning. För att trivas med den stora kontaktyta som befattningen innebär är det viktigt att du som person är självständig, energisk, kreativ, kommunikativ och omdömesgill och trivs med att skapa nya kontakter. Du behöver känna dig trygg och trivas i rollen som utbildare och föredragande specialist. Du skall med väl avvägda sammanfattningar kunna vägleda chefen i dennes beslutsfattande. I uppdraget ingår arbete i kontorsmiljö men även att delta och stödja förband inom garnisonen vid övningar som kan ske på kvällar och helger. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Övrigt Anställningsform: Anställningen är en tillsvidareanställning inleds med 6 månaders provanställning. Arbetsort: Boden Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse. Upplysningar om tjänsten Stabschef Logistikenheten: Eric Swärdh Elsäkerhetshandläggare Bodens garnison och I 19: Tomas Skarpsvärd Upplysningar om rekryteringsprocessen : Personalhandläggare Anna-Lena Lundberg Fackliga företrädare: OF Bothnia: Björn Persson SEKO-F: Susanne Thunberg Försvarsförbundet: Annelie Forshage Saco: Björn Astermo Samtliga nås via växeln 0505-45 10 00 Välkommen med din ansökan senast 2025-06-13. Den ska innehålla CV, samt ett personligt brev, där vi vill att Du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: I 19 är ett av Sveriges största regementen med verksamhet från Härnösand i söder till Kiruna i norr. Huvudort och ledning för regementet finns i Boden. Regementets huvuduppgift är att bygga krigsförband och under de närmaste åren ska I 19 successivt utveckla den nya Norrbottensbrigaden. År 2030 ska regementet kunna utbilda, förrådsställa och mobilisera hela brigaden inklusive de tillhörande funktionsförbanden; ledning, fältarbeten, luftvärn och logistik. Värnpliktsutbildningen genomförs på Norrbottens pansarbataljon som ansvarar för att utbilda och vidmakthålla förband till Norrbottensbrigaden. På regementet finns även en regementsstab, en brigadstab, Försvarsmaktens vinterenhet, Försvarshälsan, Garnisonsstödsenheten, Logistikenheten och Lokalplaneringsenheten. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent, 93,75 % fast tillsvidareanställning hos vår kund som är bosatt i Sävast (mellan Boden och Luleå). Som personlig assistent hos vår kund kommer du att få en central roll i hennes vardag. Du arbetar med allt från personlig omvårdnad till att skapa en trygg och trivsam hemmiljö. Tjänsten omfattar arbete både vardagar och helger enligt följande arbetstider: Kl 07.30-16.00 Kl 16.00-22.00 Kl 07.30-14.45 på helger Tillträde sker enligt överenskommelse, där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion senast i mitten/slutet av Augusti. OM KUNDEN Kunden är en kvinna i 68-årsåldern med stort intresse för sina hundar. Vår kund lever med MS och har stomi, vilket gör att hon behöver stöd i det dagliga livet. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Förflyttningar (kunden använder rullstol, duschstol och glidbräda) ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som har ett stort hjärta för andra människor och en vilja att göra vardagen lite bättre varje dag. Du är lyhörd, initiativtagande samt lösningsfokuserad. Vidare ser gärna att du är engagerad och ansvarstagande. Personlig lämplighet är avgörande i denna roll. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Du tål pälsdjur, specifikt hund - det finns 4 hundar i hemmet Du är rökfri Du har goda kunskaper i det svenska språket MERITER B-körkort och tillgång till bil Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Sysselsättningsgrad: 93,75%. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Mechanical Site Engineer. The work tasks may include but are not limited to: JOB DESCRIPTION Being responsible for all mechanical works within the given scope, Management and administration of the field teams and subcontractors under charge, Regular reporting of mechanical works activities and work progress to the superiors and technical office, Daily tracking of labour-hour efficiency in mechanical works activities, with weekly reporting to the superiors and technical office, Checking materials before and during the installation/construction phase, Ensuring coordination of materials and applications, Supervising, monitoring and ensuring the mechanical works activities of subcontractors and field teams, are being done by the quality standards, regulations and production methods, Ensuring that subcontractors and field teams work by occupational safety rules during the installation/construction process, Tracking test and control points specified in the method statements for all mechanical and steel works activities within the given scope, Approval of the installation/construction made and reporting of non-conforming productions, Checking subcontractors’ quantity survey and progress payments reports, QUALIFICATIONS Bachelor’s or higher degree in Mechanical Engineering or a related field of Engineering, Minimum 7 years of proven experience in planning, execution, and completion of mechanical projects, Experienced in project and site management in Steel Plant or Power & Heat, Oil & Gas or Petrochemical projects, Experienced in rotary and static equipment installation,vessel, storage tanks, conveyor, and steel construction works, Experienced in subcontractor and field team management, Advanced knowledge of industry standards and regulations (ASME, EN) related to mechanical works in industrial projects; Fluent in English Strong communication skills both verbal and written, with the ability to collaborate effectively with clients and internal teams, Excellent report drafting skills, Strongleadership skills with the ability to effectively coordinate, motivate and inspire a team, Ability to work and lead well under pressure in a fast-paced work environment, Highly motivated and detail-oriented character without neither losing focus of the project goals nor the sight of the big picture,
Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Structural Steel Site Civil Engineer. The work tasks may include but are not limited to: JOB DESCRIPTION • Capability of organazing structural works program, • Management and administration of the field teams and subcontractors under charge, • Regular reporting of structural works activities and work progress to the EPCM management, • General tracking of labour-hour efficiency in structural works activities, with weekly/monthly reporting to the superiors and technical office, • Checking materials before and during the installation/construction phase, • Ensuring coordination of materials and applications, • Supervising, monitoring and ensuring the structural works activities of field teams, are being done by the quality standards, regulations and production methods, • Ensuring that subcontractors and field teams work by occupational safety rules during the installation/construction process, • Tracking test and control points specified in the method statements for all mechanical and steel works activities within the given scope, • Approval of the installation/construction made and reporting of non-conforming productions, • Checking subcontractors’ quantity survey and progress payments reports, QUALIFICATIONS · Having a degree in Civil Engineering. · Must have an experience at least 5 years as Civil engineer. · Have an experience of similar industrial project. · Good command of written and verbal English, · No handicap of living at Boden or Lulea. · Good knowledge about MS Office. . Good skills of using Autocad
Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Gemkom Engineering and Machinery Filial is a newly established branch of the Turkish company Gemkom. It is a leading engineering and manufacturing company that operates in a number of areas and in various ways within the steel industry. We are participating in a project where Stegra AB establishes a steel mill in Norra Svartbyn in Boden where steel will be produced through an almost fossil-free process using hydrogen gas. Our mission is, among other things, to install machines used in steel production and includes work in mechanics, electronics and plumbing. We now want to employ a Planning and Cost Control Engineer. The work tasks may include but are not limited to: JOB DESCRIPTION · Monitor and control overall project expenditures and claims from vendors, suppliers, and subcontractors. · Provide full planning and cost control support for the project team—covering milestone tracking, and performance reporting. · Lead the weekly update of Primavera P6 schedules, ensuring all progress data and actuals are accurately reflected in line with real-time site activities. · Develop and manage resource-loaded schedules in Primavera P6, assigning labour and equipment resources, monitoring utilization, and analysing workload distribution through histograms and leveling. · Continuously evaluate project performance by analysing resource productivity, progress trends, and identifying risks to schedule adherence. · Establish, manage, and update baseline schedules, conduct schedule review meetings and present recovery or mitigation strategies for deviations. · Generate and maintain integrated cost and time performance reports using Primavera P6 and Excel (including S-curves). · Build and maintain interactive dashboards in Power BI, integrating schedule and cost data to support high-level project insights and decision-making. · Coordinate closely with production, procurement, and site departments to gather reliable progress and resource data for schedule updates and reporting. · Provide planning and cost-related guidance to the Planning Team, identifying key risks and supporting corrective decision-making. · Carry out additional duties as needed to support the planning and cost control function throughout the project lifecycle. QUALIFICATIONS · Bachelor’s degree in mechanical or civil engineering. · Minimum 5 years of relevant experience in project cost control and planning, preferably in industrial facility or infrastructure projects. · Proven experience in the successful delivery of complex, multi-disciplinary projects with numerous interfaces. · At least 3 years of proven experience with Primavera P6 is essential—including baseline creation, weekly updates, critical path analysis, float calculation, dependency mapping, and time impact assessments. · Strong experience developing and managing resource-loaded schedules in Primavera P6, including manpower and equipment allocation, resource histograms, and leveling. · Well-versed in project budgeting, forecasting, earned value analysis, and progress reporting. · Proficient in Microsoft Excel for data analysis, progress tracking, and the creation of S-curves, with familiarity in Power Query for data transformation and integration considered an additional advantage. · Experience using Power BI to create project performance dashboards and visualizations is a strong plus, though not required. · Excellent communication, coordination, and presentation skills with the ability to work across teams. · Analytical and detail-oriented with strong problem-solving capabilities. · Capable of preparing high-quality technical documentation and reports. Proactive, self-motivated, and capable of working independently with minimal supervision.
Om rollen: Nu söker vi efter en farmaceut som vill arbeta som konsult på ett öppenvårdsapotek i Boden till hösten och vintern. Uppdraget kommer att pågå mellan vecka 40 och 52. Du kommer att arbeta med bland annat egenvård och recepthantering, samt stötta upp där din kompetens behövs. Vi berättar mer om uppdraget och kund i ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 19:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Nu söker vi efter en farmaceut som vill arbeta som konsult på ett öppenvårdsapotek i Boden till hösten och vintern. Uppdraget kommer att pågå mellan vecka 40 och 52. Du kommer att arbeta med bland annat egenvård och recepthantering, samt stötta upp där din kompetens behövs. Vi berättar mer om uppdraget och kund i ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 19:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Nu söker vi efter en farmaceut som vill arbeta som konsult på ett öppenvårdsapotek i Boden till hösten och vintern. Uppdraget kommer att pågå mellan vecka 40 och 52. Du kommer att arbeta med bland annat egenvård och recepthantering, samt stötta upp där din kompetens behövs. Vi berättar mer om uppdraget och kund i ett inledande samtal. Detta uppdrag har sista svarsdag 19:e juli, men kan komma att tillsättas innan sista svarsdag. Skicka din ansökan redan idag! Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Är serviceinriktad, noggrann och ansvarstagande Trivs i mötet med kunder och kollegor Kan arbeta självständigt och i team Meriterande om du har erfarenhet av arbete på öppenvårdsapotek Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter – för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Välstädat växer – och nu behöver vi förstärka vårt team i Boden med en ny stjärna! Är du en driven, organiserad och engagerad person som gillar att ha många bollar i luften? Då kan det vara dig vi söker som ställföreträdande arbetsledare – en nyckelperson som blir platschefens högra hand och ersättare vid frånvaro. Hos oss får du en vardag som aldrig är tråkig – ena dagen stöttar du teamet ute på uppdrag, nästa dag planerar du scheman, gör kvalitetskontroller eller förbereder offerter. Perfekt för dig som gillar variation och vill kombinera praktiskt arbete med ansvar och ledarskap. Tjänsten kräver körkort då det blir en del bilkörning i arbetet. Vad du kommer att göra hos oss Som ställföreträdande arbetsledare får du en central roll i vår verksamhet. Du är platschefens förlängda arm. Dina huvudsakliga uppgifter är att: Stötta och avlasta platschefen i den dagliga driften Vara platschefens ersättare vid frånvaro Ha kontakt med kunder och medarbetare Delta i och ibland leda städuppdrag Sköta schemaläggning, kundbesök och kvalitetskontroller Arbeta med offerter, riskanalyser och tidsberäkningar Bidra till utveckling, effektivitet och trivsel – både internt och för våra kunder Vad du får som medarbetare hos Välstädat En arbetsplats där du blir sedd och hörd Tydliga rutiner och en trygg introduktion Möjlighet att påverka både din egen och företagets utveckling Ett öppet och stöttande team En vardag där vi jobbar tillsammans mot gemensamma mål Vem är du? Vi tror att du är en serviceinriktad lagspelare med ledaregenskaper. Du är strukturerad, kommunikativ och trivs med ansvar. Du gillar att kombinera administrativt arbete med praktiskt arbete ute hos kund. Du tycker om att skapa engagemang och har alltid kunden i fokus. Vi söker dig som har: B-körkort God svenska i tal och skrift God datavana Erfarenhet av ledarskap eller arbetsledning Extra plus om du också har: SRY/PRYL-utbildning eller liknande Har jobbat med städning tidigare Erfarenhet av arbete i affärssystem Välkommen till Välstädat – en arbetsplats där vi gör skillnad tillsammans Vi brinner för kvalitet, service och ett starkt lagarbete. Vi tror på mångfald, delaktighet och tydlig kommunikation. Här får du växa, utmanas och göra skillnad – varje dag. Låter det här som något för dig? Sök redan idag – vi rekryterar löpande! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag
Välj ett jobb för att visa detaljer