Svensk Fastighetsförmedling söker nu en fotograf på deltid 50% till områdena Tranås, Eksjö & Nässjö. Vi söker dig som vill vara en del av ett engagerat team med höga ambitioner med laget i fokus! OM ROLLEN Som fotograf hos oss stöttar du mäklarna i att göra fotografera och filma lägenheter, du framhäver det bästa i varje objekt på ett ärligt och genuint sätt. Du besöker självständigt kunderna för att fotografera och filma allt ifrån lägenheter, villor och fritidshus. I tjänsten får du nytta av din kreativa sida samtidigt som du kommer att ha nytta av ditt sinne för struktur och ordning. Du kommer att arbeta i alla tre kommunerna i en anställning om 50%. Arbetet sker under kontorstid och schemaupplägg tas fram i samråd med franchisetagaren. Viss arbetstid på kvällstid förekommer vid behov. VEM VI SÖKER Vi söker dig som är en kreativ, mångsidig och initiativtagande person som trivs med fart och omväxling. Du värdesätter estetik, färg, form och inredning, och har ett öga för detaljer. Du har hög servicekänsla och gillar att möta nya människor i en försäljningsinriktad miljö. Vi har laget i fokus och arbetar efter övertygelsen: lag som vinner tillsammans! Du blir en viktig del av kontoren och har daglig kontakt med våra mäklare, som du stöttar med fotografering. KRAVPROFIL Har några års erfarenhet som fotograf och meriterande om du har erfarenhet av hus/lägenhetsfotografering Gärna erfarenhet av filmning Körkort och egen bil krävs Flytande svenska i tal och skrift Bor i Tranås/Eksjö/Nässjö KONTAKT Välkommen med din ansökan via annonsen, bifoga gärna arbetsprov från tidigare uppdrag. Vi arbetar med löpande urval. Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Anna Axelsson, [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected] eller 076-771 92 32. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om oss här https://jobb.svenskfast.se/ https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta för att skolbiblioteket ska vara en pedagogisk resurs som stödjer eleverna i att nå sina mål. I Eksjö kommun kommer du att arbeta tillsammans med två kollegor som i samarbete med lärare och rektorer på våra åtta grundskolor planerar en skolbiblioteksverksamhet med utgångspunkt i styrdokumenten: skollag, läroplan, vår skolbiblioteksplan och de behov som finns på skolorna. Du kommer att ha grundskolechefen som din närmsta chef och tillsammans med dina kollegor och grundskolans ledningsgrupp kommer ni att utforma hur uppdraget på bästa sätt ska organiseras. Vårt mål är att utveckla skolbiblioteken på våra grundskolor för att stärka elevernas språk- och kunskapsutveckling samt deras kompetens kring informationssökning. Beroende på hur uppdragen utformas kan ni periodvis komma att arbeta i projektform på de olika skolorna. Du blir en av våra tre skolbibliotekarier som gör skillnad för eleverna i Eksjö kommuns grundskolor- välkommen till oss! KVALIFIKATIONER Du har en högskoleexamen i biblioteks- och informationsvetenskap eller en högskoleexamen som vi bedömer likvärdig för arbetsuppgiften. Du har god kunskap om aktuell och relevant litteratur för åldrarna F-9 samt förståelse för hur litteratur kan användas pedagogiskt i skolans kontext, men du verkar även läsfrämjande och stimulerar elevernas läslust. Du har erfarenhet av att arbeta i skolbibliotek eller i pedagogisk miljö i nära samverkan med pedagoger och elever. Vidare har du erfarenhet av att planera och genomföra aktiviteter som syftar till att stimulera läslust och utveckla läsförmåga. Du har förmåga att undervisa i källkritik och informationssökning, anpassat till elever i olika åldrar. Du har erfarenhet och vana av att arbeta med olika bibliotekssystem. I ditt arbete är du strukturerad och har förmåga och intresse av att planera långsiktigt i syfte att utveckla skolbiblioteksverksamheten. Du har även förmåga att skapa goda relationer med såväl elever som kollegor. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Rehabiliteringscentrum, Höglandssjukhuset, Eksjö Är du fysioterapeut/sjukgymnast och nyfiken på teamarbete inom specialistsjukvården? Har du ett särskilt intresse inom områdena medicin och barn- och ungdomars hälsa? Tycker du om ett omväxlande och utmanande arbete? Då är du välkommen med din ansökan till rehabiliteringscentrum i Eksjö! Rollen som fysioterapeut/sjukgymnast Som fysioterapeut/sjukgymnast hos oss kommer du att arbeta med både bedömning och behandling/rehabilitering av patienter inom barn- och ungdom samt lungmedicinsk sluten- och öppenvård för vuxna. ”Det roligaste i mitt arbete är mötet med barnet och samarbetet med föräldrarna i kombination med att arbeta med vuxna i behov av rehabilitering inom lungmedicin i nära samarbete med vårdteam.” Evelina Nilsson, legitimerad fysioterapeut Din blivande arbetsplats Rehabiliteringscentrum är en länsgemensam verksamhet där olika kompetenser och erfarenheter stödjer utvecklingen för patienten, professionen och rehabiliteringen ur ett helhetsperspektiv. Oavsett var i länet man bor ska patienten ha tillgång till jämlik rehabilitering av god kvalitet. Inom rehabiliteringscentrum arbetar cirka 300 medarbetare inom 11 områden med tvärprofessionell sammansättning utifrån ett personcentrerat arbetssätt. Din profil Vi på rehabiliteringscentrum på Höglandssjukhuset i Eksjö söker en legitimerad fysioterapeut/sjukgymnast med intresse inom både barn- och ungdomars hälsa och lungmedicin. Det är önskvärt att du har arbetslivserfarenhet inom område barn- och ungdomars hälsa och/eller lungmedicin. För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra och är flexibel. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter på ett strukturerat, engagerat och självständigt sätt och har god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Stor vikt i urvalet läggs vid personlig lämplighet. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig en tillsvidaretjänst på heltid. Startdatum sker efter överenskommelse. Hos oss får du ett varierat arbete i ett multiprofessionellt team med kompetenta och engagerade arbetskollegor. Du har möjlighet till kompetensutveckling och du har fysioterapeutkollegor nära till hands och samarbetar med övriga rehabiliteringsprofessioner och medicinsk personal. Vi erbjuder dig en grundlig introduktion och tillgång till en mentor om du är ny i yrkesrollen. Vi arbetar med digitala lösningar och digitala patientmöten vilket vi kommer att fortsätta utveckla, varför vi gärna ser att du har intresse för digitala behandlingssätt. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner, Region Jönköpings län (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Välkommen att kontakta områdeschef Christina Gisler, tfn 076-723 48 09 för dina frågor. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Vår rekryteringsprocess Sista ansökningsdag är den 17 juli 2025. Urval kan komma att ske löpande så vänta inte med din ansökan. Välkommen med din ansökan. Inför anställning kommer arbetsgivaren att begära att du visar ett utdrag ur polisens belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: Vår rekryteringsprocess, Region Jönköpings län (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/)
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. Till Eksjö kommuns kontaktcenter - invånarnas, företagens och föreningarnas väg in till kommunen - söker vi nu för en tidsbegränsad period en medarbetare som ser service och ett gott bemötande som det roligaste man kan arbeta med! ARBETSUPPGIFTER Som kommunvägledare ger du information, vägledning och service till kommunens invånare, föreningar, företag och andra myndigheter. Det gör du via besök, telefon, e-post, chatt och sociala medier. Kontaktcenter tar varje dag emot ett stort antal frågor som vi antingen besvarar direkt eller skickar vidare till kommunens olika verksamheter. Frågorna kan handla om allt från barnomsorg till bygglov. Kontaktcenter arbetar också med intern service, så som att ansvara för kommunens telefonisystem och beställning av telefonenheter, hantering av tjänsteidentitet, passersystem och fordon. Kontaktcenter är en enhet inom kommunikationsavdelningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är serviceinriktad och lösningsorienterad, och kan ge ett gott och jämställt bemötande. Du är en entusiastisk och drivande individ som har förmågan att identifiera möjligheter och förverkliga dem. Du är en lagspelare som samarbetar smidigt med andra, men tar samtidigt ansvar för egna arbetsuppgifter. Arbetet som kommunvägledare förutsätter mycket god datorvana och att du har förmåga att hantera olika verksamhetssystem för att självständigt både söka information och registrera ärenden samtidigt som du har en individ antingen i telefon eller framför dig som du sedan ska förmedla vidare informationen till på ett lättförståeligt sätt. Vi ser att du som söker har en fullgjord gymnasieutbildning och det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med service, eller tidigare arbetslivserfarenhet av arbete i ett kontaktcenter, kundtjänst eller likvärdigt arbete. Arbetsuppgifterna kräver att du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, där du snabbt både kan skriva och söka information. Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper. Tjänsten gäller en tidsbegränsad anställning under cirka fem-sex månader. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Att arbeta som barnmorska hos oss: Som barnmorska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en Kvinnokliniken i Värnamo. Du behöver vara trygg i din yrkesroll och har erfarenhet som barnmorska på förlossning eller BB. Det är ett krav att du kan jobba i Obstetrix helt självständigt. Godkänt CTG-prov samt goda kunskaper i Neo-HLR är ett krav. Arbetstider: Dag, kväll, natt och helg. Period: v.36-48 Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som barnmorska hos Operationskonsulterna! Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Barnmorska 1 år Kompetenser: KRAV - Barnmorska - Obstetrix' - Cosmic - Milou - S-HLR Vuxen - S-HLR Barn - Neo HLR Språk: KRAV - Svenska Arbetslivserfarenhet: KRAV - Barnmorska, 5 års erfarenhet eller mer Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika förlossningskliniker. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna. Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, Tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap. Trygghet och säkerhet: Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA. Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare. Läs mer om oss på vår webbplats: operationskonsulterna.se Välkommen med din ansökan! - - - Oseriösa ansökningar anmäls till Arbetsförmedlingen Detta uppdrag riktar sig endast till personer med relevant utbildning inom vårdsektorn. Vi undanber oss ansökningar från personer utan denna bakgrund, dvs personer från andra branscher som saknar vårdutbildning. Ansökningar som inte uppfyller dessa krav där vi anser utan tvivel att det är en oseriös ansökan kommer att vidarebefordras direkt till Arbetsförmedlingen för vidare hantering. Vi tackar för er förståelse och ser fram emot ansökningar endast från kvalificerade kandidater. Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.
Om företaget Steens Begravningsbyrå är en välrenommerad och omsorgsfull begravningsbyrå med lång erfarenhet av att stötta människor i svåra livsskeden. Vi strävar efter att ge personlig och engagerad hjälp genom hela processen – från planering till genomförande – med fokus på att skapa värdiga och minnesvärda avsked. Våra medarbetare är kunniga, empatiska och dedikerade till att göra skillnad för våra kunder genom att erbjuda stöd och trygghet i en känslig tid. Vi vill tillsammans skapa ett ännu starkare varumärke genom att finnas där för människor i en av livets mest utmanande stunder. Branschen är i förändring, och vi är lyhörda både mot våra kunder och våra medarbetare. Hos oss får du chansen att utvecklas, påverka och göra verklig skillnad. ArbetsuppgifterSom Jurist hos oss blir du en viktig del av vårt team och har en nyckelroll i att stötta familjer i en av livets mest omvälvande situationer. Du arbetar brett med familjejuridik: bouppteckningar, arvskiften, förvaltningsuppdrag, livstidsjuridik, gåvobrev, framtidsfullmakter, äktenskapsförord samt fastighetsförsäljningar och avveckling av dödsbon. Du äger dina egna ärenden och ansvarar för att följa både svensk och europeisk lag. Rollen innebär också att du hanterar dokumentation, avtal och pappersarbete och samarbetar nära våra rådgivare. Vem är duVi söker dig som är hjälpsam, flexibel och självgående, med ett genuint intresse för familjejuridik och människors livssituation. Du har en god administrativ förmåga, är strukturerad och har en trygg social kompetens. Du möter människor i känsliga skeden och har lätt för att anpassa ditt bemötande. Du är tydlig och rak, men samtidigt varm och inkännande. Det är meriterande om du har juristutbildning eller juridiska kurser i bagaget, och vi ser gärna att du har erfarenhet från exempelvis Skatteverket eller liknande myndigheter. Har du erfarenhet av fastighetsförsäljning, auktioner eller annan relevant verksamhet är det också ett plus. Låter det intressant?Hos oss får du möjlighet att verkligen göra skillnad för människor i en bransch där det personliga engagemanget är avgörande. Du blir en del av ett lyhört och omtänksamt team som värdesätter utveckling och lärande, och som alltid vill ge våra kunder den bästa tänkbara servicen. AnsökanSysselsättningsgrad: 100 %. Anställningsform: Tillsvidare. Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. Har du frågor om oss, rollen eller processen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Müller på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Om företaget Steens Begravningsbyrå är en välrenommerad och omsorgsfull begravningsbyrå med lång erfarenhet av att stötta människor i svåra livsskeden. Vi strävar efter att ge personlig och engagerad hjälp genom hela processen – från planering till genomförande – med fokus på att skapa värdiga och minnesvärda avsked. Våra medarbetare är kunniga, empatiska och dedikerade till att göra skillnad för våra kunder genom att erbjuda stöd och trygghet i en känslig tid. Vi vill tillsammans skapa ett ännu starkare varumärke genom att finnas där för människor i en av livets mest utmanande stunder. Branschen är i förändring, och vi är lyhörda både mot våra kunder och våra medarbetare. Hos oss får du chansen att utvecklas, påverka och göra verklig skillnad. ArbetsuppgifterSom Begravningsrådgivare hos oss är du den som guidar familjer och närstående genom hela begravningsprocessen. Det handlar om allt från att ordna hämtning vid dödsfall, planera och genomföra begravningen, till att hantera detaljer som kistor, blommor, minnesstunder, solister, trycksaker, dödsannonser och minnesgåvor. Varje begravning är unik, det finns inga mallar, och det är din förmåga att lyssna, förstå och anpassa dig som gör skillnad. Du arbetar självständigt med ansvar för både administration och möten med människor i alla skeden av livet. I rollen ingår även viss jourtjänstgöring, en helg i månaden, där du ansvarar för akuta ärenden som kan innebära att hämta mitt i natten eller hantera känsliga samtal. Vi samarbetar ofta med Svenska kyrkan, så erfarenhet av eller intresse för kyrkliga sammanhang är meriterande. Har du erfarenhet som borgerlig officiant är det också ett plus. Vem är duVi söker dig som har: En genuin vilja att hjälpa människor i en svår tid. Förmågan att vara lyhörd, flexibel och trygg i mötet med människor. God social kompetens och förmåga att bygga förtroende. Stresstålighet och kreativitet – varje situation är unik och kräver olika lösningar. Mod och trygghet i att tala inför människor (”scenvana”). God administrativ förmåga och datavana. B-körkort och tillgång till egen bil. Det är meriterande om du har musikintresse eller själv musicerat. Låter det intressant?Hos oss får du ett meningsfullt och självständigt arbete där du verkligen gör skillnad för människor. Du blir en viktig del av vårt team som arbetar med värme och omtanke i en bransch som är i förändring och utveckling. Vill du vara med och skapa värdiga och minnesvärda avsked tillsammans med oss? Välkommen att söka! AnsökanSysselsättningsgrad: 100 %. Anställningsform: Tillsvidare (vi tillämpar provanställning). Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Müller på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu dig som vill arbeta i sommar! Vi söker dig som kan arbeta under ordinarie assistenters semester. Oftast infaller detta mellan v26-32. Stor chans att börja redan nu till våren som timvikarie. Vi har flera kunder i och runtom Eksjö. Stor chans att du som semestervikarie arbetar hos flera kunder i området. Krav Körkort och tillgång till bil Erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans. Pratar och förstår svenska Merit Meriterande är om du har erfarenhet av följande eller något utav det. Taklift och lyftsele Sondnäring / Peg Erfarenhet av att arbeta med barn
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. Prästängsskolan är högstadieskolan i centrala Eksjö där auditoriet tillsammans med elevcafeteria och skolbibliotek bildar entré och mittpunkt. Skolmiljön har byggts upp utifrån ledorden trygg, tillåtande, uppmuntrande, utvecklingsbenägen och samarbetande. Det relationella arbetet är därför i fokus. Att vi alla samverkar för elevernas bästa är något som kännetecknar arbetet på skolan. Alla elever ska uppleva delaktighet i sitt lärande då de formativt undervisas av professionella lärare för att nå läroplanens samtliga mål. Parallelläggning av ämnen möjliggör flexibilitet kring undervisningen, som anpassas efter elevernas olika kunskaper och erfarenheter. För att alla elever ska lyckas arbetar vi med det kollegiala lärandet i arbetslag, ämneslag och på skolnivå. Skolans elevhälsoteam är en god resurs på alla nivåer. Att testa nytt utifrån vetenskap och beprövad erfarenhet och utvärdera vad det har för effekt på elevernas lärande ser vi som en viktig framgångsfaktor. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad lärare med en nyfikenhet och vilja att bli ännu bättre tillsammans med andra. Du är en tydlig ledare som skapar förtroendefulla relationer. Du kommer att vara en del av det samarbetande lärarlaget på skolan. Utifrån den gemensamma planeringen utformar du undervisningen tillsammans med eleverna i dina grupper. Det formativa arbetssättet är något vi gemensamt på skolan har fokus på att utveckla. KVALIFIKATIONER Du har examen och lärarlegitimation. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som månar om att bygga relationer, tycker om att samarbeta och som har förmåga att ha struktur på ditt arbete. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför samtal från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Välj ett jobb för att visa detaljer