We are looking for new home cleaners to join our team in Gävle. Are you our next star? Your profile We enjoy making our customers’ everyday lives easier – and so should you. You like working independently, are driven by quality and customer service, and have a positive, responsible attitude with an eye for details. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you clean customers’ homes with high quality. You work independently and focus on delivering the best service and client satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Curious about where we’re hiring? Discover all our locations here! Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Gävle. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Nyfiken på var vi söker personal? Upptäck alla områden här! Välkommen till Hemfrid!
En smak av Italien i Gävle Välkommen till Ll’Amice i Gävle. Här kan du äta middag under avslappnande former eller smaka av våra viner tillsammans med en vän. Det finns inga måsten här på Ll’Amice. Kom som du är. Vi erbjuder en äkta italiensk meny med populära klassiker samt ett brett utbud av dryck. Fokus ligger på service, hantverk och känsla – en upplevelse av Neapel som följer hela vårt koncept. Neapel är pizzans födelseort och därför finns såklart vår goda pizza på menyn. Välkommen till oss i Gävle! LL'AMICE är din Italienska restaurang med höga ambitioner på service och mat i en avslappnad och stilren miljö. Tveka inte att skicka in din ansökan! Skicka in din ansökan till: [email protected] Joina oss! ⭐ Vi söker kockar som har passion för mat och människor. Har du erfarenhet som kock? Är du en glädjespridare, serviceinriktad och noggrann i ditt arbete? Då kan det vara dig vi söker! 😀 Intervjuer sker fortlöpande, så tveka inte att skicka in din ansökan! Maila din ansökan till [email protected] !!
Vuxenhabiliteringen är en länsövergripande specialistverksamhet inom verksamhetsområdet habilitering och barnpsykiatri. I uppdraget ingår att ha särskild kunskap om funktionsnedsättningar och dess konsekvenser hos personer som fyllt 18 år med: • Intellektuell funktionsnedsättning • Autismspektrumtillstånd • Betydande och bestående begåvningsmässiga funktionsnedsättningar efter hjärnskada i vuxen ålder • Medfödda eller tidigt förvärvade rörelsehinder Målet insatserna är att främja vardagsfungerande och delaktighet för den enskilde individen. Tjänstens placeringsort är Gävle. Arbetstiden är måndag till fredag dagtid med flextid och möjlighet till arbete på distans del av arbetstiden. ARBETSUPPGIFTER Vuxenhabiliteringen i Gävle söker en ny kollega så roligt om det skulle vara du! Hos oss får du möjlighet att göra skillnad för människor med funktionsnedsättning, tillsammans med ett engagerat och kunnigt team. Som kurator arbetar du nära andra professioner inom habiliteringen samt i samverkan med kommuner, myndigheter, primärvård och specialistvård. Vi söker dig som har god förmåga att arbeta både tvärprofessionellt och självständigt. Eftersom en stor del av våra insatser ges i grupp, är det viktigt att du trivs med att hålla i utbildningar och gruppverksamhet. Som kurator bidrar du med ett psykosocialt helhetsperspektiv i teamet, deltar i behovskartläggningar och har särskild kompetens inom socialförsäkringssystemet. Som kurator hos oss kommer du bland annat att arbeta med • att ge information om funktionsnedsättningar och dess konsekvenser • att ge råd och information om samhällsstöd, samt att skapa och upprätthålla kontakter med myndigheter och vårdgivare • att ge konsultation till, och samverkan med, andra verksamheter • att leda gruppverksamhet • att delta i remisshantering och utredningsteam för intellektuell funktionsnedsättning • att ge samtalsstöd till individen samt samt enskilt stöd till anhöriga. Vi arbetar i stor utsträckning utifrån ett konsultativt arbetssätt, där du fungerar som rådgivare både till individen och dess närmiljö. Hos oss får du • ett trevligt och stöttande arbetsklimat med nära kollegialt samarbete • frihet att själv planera och strukturera din arbetsdag • vara en del av ett välfungerande tvärprofessionellt team bestående av arbetsterapeuter, fysioterapeut/sjukgymnast, logopeder, kuratorer, psykologer, rehabassistent och administrativ personal • en arbetsplats med god framåtanda och vilja till utveckling • möjlighet att växa i din yrkesroll genom samverkan, lärande och kompetensutveckling. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ Vill du vara med och bidra till att förbättra vardagen för vuxna med funktionsnedsättning? Då ser vi fram emot din ansökan! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är flexibel, engagerad och positiv, och som trivs med att arbeta i nära samarbete med olika professioner inom vuxenhabiliteringen. Du har lätt för att anpassa dig till en omväxlande vardag, bidrar till ett gott arbetsklimat och är trygg i din yrkesroll. Du har ett genuint intresse för utvecklings- och förbättringsarbete och bemöter människor på ett professionellt och empatiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, där god samarbetsförmåga, initiativförmåga samt förmåga att arbeta självständigt är särskilt värdefulla egenskaper. I rollen som kurator ska du ha • socionomexamen • giltigt B-körkort • god datorvana och vana vid dokumentation. Det är meriterande om du har • erfarenhet av arbete inom habilitering • fördjupad kunskap om vuxenhabiliteringens målgrupper • legitimation som hälso- och sjukvårdskurator • genomfört psykoterapiutbildning (Steg 1) • deltagit i utvecklings- eller forskningsprojekt inom relevant område. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
På Migrationsverket arbetar vi med en av vår tids stora samhällsfrågor – migrationen. Totalt är vi cirka 6 000 personer här, och vi har ett ovanligt viktigt jobb! Migrationsverket söker en enhetschef till förvaret i Gävle. Inom förvaret vistas människor som fått ett avvisnings- eller utvisningsbeslut och som behöver finnas tillgängliga för verkställighet. En person kan också tas i förvar om rätten att vistas i landet eller identiteten behöver utredas. Förvaret är en sluten enhet och verksamhet bedrivs dygnet runt. Verksamheten ska utformas på ett rättssäkert, tryggt och värdigt sätt med människan i fokus. Att vara enhetschef inom förvarsverksamheten I rollen som enhetschef inom förvaret får du en nyckelroll med ansvar för personal, budget och arbetsmiljö för en enhet med cirka 25-30 medarbetare. Tillsammans med dina medarbetare driver du enheten mot uppsatta mål och säkerställer kontinuerlig utveckling. Som enhetschef har du ansvar för att leda verksamheten vid din enhet där måluppfyllelse, en god arbetsmiljö samt utveckling prioriteras högt. Som ledare skapar du förutsättningar för ett utvecklande och positivt arbetsklimat som ger förutsättningar för medarbetare att utvecklas i sina roller och genomföra sina uppdrag på bästa sätt. Du tar tillvara på, och stärker den drivkraft som finns hos medarbetarna genom delaktighet, engagemang och fokus på vårt uppdrag. Du rapporterar till sektionschefen och ingår i sektionens ledningsgrupp. I ledningsgruppsarbetet bidrar du till kontinuerlig utveckling av verksamheten utifrån sektionens och regionens helhetsperspektiv. Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och tydlig ledare, någon som har förmågan att både se helheten och agera strategiskt för att driva förändring och utveckling. Du har ett ledarskap som genomsyras av kommunikation, engagemang och handlingskraft, och du förstår vikten av att skapa en inkluderande och inspirerande arbetsmiljö där alla känner sig sedda och hörda. Ditt förhållningssätt är prestigelöst och präglas av ledningens gemensamma uppdrag att skapa en väl fungerande arbetsmiljö där medarbetare trivs och utvecklas. Som ledare präglas ditt ledarskap av förståelse för vikten av att ge god service och att ha ett gott bemötande. Du leder genom mod, empati och tydlighet. Vi söker dig som har: - Akademisk utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för befattningen eller annan utbildning i kombination med för befattningen aktuell och relevant erfarenhet. - Aktuell chefserfarenhet med ansvar för medarbetare, budget, resultat och arbetsmiljö inom offentlig verksamhet. - Du kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska. Det är meriterande om du har: - Erfarenhet av att leda medarbetare inom dygnet-runt-verksamhet. - Erfarenhet av arbete inom låsta institutioner som exempelvis, förvar, kriminalvård, SiS, rättspsykiatri etc. Upplysningar Anställningsform: Tillsvidare, provanställning kan komma att tillämpas. Arbetstid: Kontorsarbetstid med möjlighet till avtal om förtroendearbetstid. Placeringsort: Gävle. Tillträde: Enligt överenskommelse. Migrationsverket gör kontroller i polisens misstanke- och belastningsregister inför beslut om anställning. Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 3 augusti 2025. Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem Varbi. Tester kan komma att användas i processen. _________________________________________________________________________________________________________ Om rekryteringsprocessen För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald. Som statlig myndighet rekryterar vi efter förtjänst och skicklighet. På https://www.arbetsgivarverket.se/jobba-statligt/fragor-och-svar/Hur-ser-rekryteringsprocessen-ut-for-statliga-jobb/ kan du läsa mer om vad det innebär. Vi använder urvalsfrågor under ansökningen. Besvara dem så utförligt du kan eftersom dina svar har betydelse för om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. I vissa rekryteringar använder vi också tester för att bedöma hur väl din skicklighet stämmer överens med tjänsten du söker. Vid en eventuell intervju kan du även få svara på frågor kopplat till säkerhet. Vill du komma i kontakt med fackliga företrädare finns kontaktuppgifter till Saco-S, Seko och ST längst ned på sidan ”Lediga jobb och intresseanmälan” på migrationsverket.se: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb-och-intresseanmalan.html För att arbeta på Migrationsverket behöver du ha rätt att vistas och arbeta i Sverige på någon av dessa grunder: svenskt medborgarskap (krav för vissa tjänster), nordiskt medborgarskap, EU-medborgarskap eller permanent uppehållstillstånd. Om du har skyddade personuppgifter, eller annan information som du själv bedömer som skyddsvärd, ska du kontakta [email protected] innan du gör din ansökan så berättar vi mer om våra säkerhetsrutiner. https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Vart-uppdrag/Personuppgifter.html Migrationsverkets rekryteringar sker helt i vår egen eller upphandlade leverantörers regi. Vi ber därför om att inte få telefonsamtal och mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Affärsgymnasiet fokuserar på att ge våra elever en meningsfull och personlig utbildning som förbereder dem att bli framtidens entreprenörer och ledare. Vi strävar efter att ge våra elever de verktyg och den kunskap de behöver för att nå sin fulla potential och uppmuntra deras kreativitet och personliga utveckling – oavsett vilka drömmar och mål de har. Beskrivning av tjänsten Vi söker dig som vill vara med och utveckla Affärsgymnasiet i Gävle till ett gymnasium inom entreprenörskap, ledarskap och kommunikation. Du vill utvecklas tillsammans med eleverna i nära samarbete med näringslivet, som triggas av att bygga din undervisning inom Svenska och Engelska på ett sätt som föder inspiration och lust hos eleverna. Tillsammans med övrig personal skapar du en gynnsam miljö för lärande där fokus ligger på att se varje elev. Att du har ett coachande förhållningssätt och ett genuint intresse för människor ser vi som en självklarhet. På vår skola är relationen mellan personal och elev mycket viktig och bygger på förtroende. I dina arbetsuppgifter ingår att planera, dokumentera och genomföra dina kurser i enlighet med de anvisningar som regleras genom styrdokument för gymnasieskolan i Skolverkets kursplaner. Du har ett intresse av att lära dig mer och att arbeta efter skolans koncept med bl.a. APL (Arbetsplats förlagt lärande), UF (Ungt företagande) och CASE (Projekt). Vi samarbetar nära näringslivet och du förväntas ta en aktiv del i det arbetet. Det kommer vara viktigt att samverka med dina kollegor och samtidigt kunna arbeta självständigt för att skapa en god lärmiljö för våra elever som bygger på nyfikenhet, entreprenörskap, ömsesidig respekt samt tydlighet och struktur. Kvalifikationer Behörighet som legitimerad gymnasielärare i Svenska och Engelska är meriterade för tjänsten. Erfarenhet av undervisning på gymnasiet är och/eller gedigen erfarenhet från branschen är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid god arbetsförmåga, god relationell förmåga, god pedagogisk förmåga och personliglämplighet. Du som söker ska vara öppen och ha en positiv elevsyn. Till arbetslaget och elever tillför du entusiasm, energi och lust i arbetet. Vi erbjuder dig Som arbetsgivare erbjuder vi dig en plats i en spännande och nytänkande organisation som vill utveckla medarbetarupplevelse, hälsa och arbetsmiljö. Vi är ett glatt och kompetent gäng som ser fram emot att få arbeta tillsammans med dig. Du får frihet under ansvar och snabba beslutsvägar, vilket gör det möjligt för dig att driva undervisningen framåt. På Affärsgymnasiet i Gävle ingår du i ett nära arbetsteam som uppmuntrar idéer och kreativitet, där inget känns för stort eller svårt. Är du personen vi söker, sök tjänsten idag! Sista ansökningsdag: 2025-08-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Till följd av skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom förskolan, förskoleklassen, fritidshemmet, grundskolan och gymnasiet. Vi uppmuntrar därför dig som söker att i direkt anslutning till att du skickar in din ansökan beställa ett utdrag från belastningsregistret. Blanketten för att beställa utdraget hittar du via polisen.se.
Gävle kommun erbjuder intressanta och utmanande jobb med goda möjligheter för dig att växa. I kuststaden Gävle har du nära till natur, kultur och upplevelser. Vill du vara med och ta Gävle in i framtiden? Nu söker vi dig som vill göra Gävle ännu bättre tillsammans med oss! Välfärd Gävles medarbetare gör Gävle tryggare för barn, unga och äldre, personer med funktionsnedsättning och människor i utsatta situationer. Vi jobbar även med att skapa de bästa förutsättningarna för vuxnas lärande och för personlig utveckling. Vi erbjuder framtidsyrken som både utmanar och utvecklar och du jobbar med sånt som är viktigt på riktigt. Tillsammans gör vi Gävle tryggare! Våra enheter består av biståndshandläggare, förste biståndshandläggare, boendesamordnare samt administratör. Målgruppen är personer över 18 år som ansöker om stöd och hjälp som inte omfattas av LSS eller tillhör målgruppen för handläggning inom socialpsykiatrin. Vår målgrupp ökar ständigt vilket ställer krav på att vår verksamhet vågar prova på nya arbetssätt för att bäst tillgodose välfärdens utmaningar. Hos oss provar vi nya arbetssätt och utvärderar kontinuerligt. Du kommer att ha en viktig roll där det tvärprofessionella arbetet är en förutsättning för att lyckas tillgodose medborgarnas behov. Du förväntas agera utifrån vår värdegrund i alla kontakter samt arbeta utifrån ett proaktivt arbetssätt. En kollega på arbetsplatsen uttrycker att det är meriterande att du tycker om höst, medans en annan kollega uttrycker att det är meriterande om du inte tycker om hösten. På våra enheter, utredningsenheten omsorg 1 och 2, har vi alla olika infallsvinklar på saker och ting, men vi har tillsammans bestämt att vår arbetsmiljö ska genomsyras av acceptans, trygghet och positivitet där alla är lika viktiga. ARBETSUPPGIFTER Är du utbildad Socionom och vill du arbeta med att utreda och fatta beslut om behov av stöd och insatser enligt Socialtjänstlagen? Vad roligt! Då har vi arbetet för dig! Som Biståndshandläggare säkerställer du en rättssäker utredningsprocess av god kvalitet där målet är att varje kund ska få rätt insats i rätt tid. Gör Gävle meningsfullt. Arbetet som handläggare innebär att utreda och fatta beslut om behov av stöd och insatser enligt SoL. Du arbetar även med rådgivning, planering, samordning och uppföljning av besluten i nära samarbete med övriga biståndshandläggare, förste biståndshandläggare samt enhetschefer och andra aktörer både internt och externt. Du kommer att ingå i ett team med andra biståndshandläggare där varje team har ett gemensamt ansvar för våra kunder. Från 1 juli 2025 träder den nya socialtjänstlagen i kraft. Den nya lagen syftar till att göra socialtjänsten mer förebyggande, tillgänglig och kunskapsbaserad. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har examen från socionomprogrammet eller sociala omsorgsprogrammet samt B-körkort och körvana då resor i tjänsten förekommer. Har du erfarenheter av handläggning, har arbetat inom äldreomsorgen eller yrkeserfarenhet i verksamhetssystemet Treserva är det meriterande för tjänsten. Som person har du förmågan att skapa och bibehålla goda relationer, både internt och externt. Du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner. I ditt samarbete med andra har du ett prestigelöst förhållningsätt. Att anpassa ditt beteende i förhållande till andra människors behov är självklart för dig samt har du fallenheten att sprida lugn och stabilitet. Dessutom har du förmågan att anpassa dig till förändrade förhållanden. Du uppmuntrar och stödjer förändringsinitiativ. Du har förmågan att se vad som behöver prioriteras, är effektiv och använder resurserna för att på bästa sätt nå resultat. Du anpassar ditt språk efter olika situationer, syften och mottagare, och har en språklig säkerhet i både tal och skrift. I enlighet med Gävle kommuns värdegrund har du ett gott bemötande, en god förmåga att samarbeta och värnar om hög kvalitet i ditt arbete. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Gävle kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig att skicka in din ansökan digitalt via Visma Recruit, inte via e-post eller pappersformat. Om du har skyddad identitet ber vid dig att ta kontakt med rekryterande chef, skicka inte in din ansökan digitalt. Om du söker en deltidstjänst hos oss så finns ett beslut inom Gävle kommun som innebär att du som tillsvidareanställd medarbetare kan begära att du vill arbeta heltid. En sådan begäran kan innebära att du kan behöva utföra andra arbetsuppgifter än dina ordinarie. Gävle kommun hör till finskt förvaltningsområde. Om du därför utöver våra övriga kompetenskrav även talar finska, kan det vara en merit. Inför rekryteringsarbetet har Gävle kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi söker erfarna linjeröjare, detta jobb kräver tidigare erfarenhet från yrket. Arbetet kräver övernattning på annan ort. Vi söker endast dig med tidigare erfarenhet från skogsarbete. Gå gärna in på vår hemsida för att se vilka vi är och läas mer om vår verksamhet. Vid frågor tveka inte att kontakta oss!
Scrubs Contract Services AB was set up as an extension to our UK branch to support our clients in Europe. We currently work within Scandinavia to carry out critical cleaning of switchgear panels for several international clients We understand the importance of maintaining a high level of cleanliness, site processes and procedures, risk management and health and safety in order to represent our clients on site. This also means that all our new staff undergo training and practices with a supervisor to ensure a safe environment. We are currently looking for people to join our team who can start as soon as possible. While experience within the industrial cleaning is preferred, previous experience is not a requirement since we do provide full training for our new employees. We are looking for someone who can work well in teams and also take responsibility for individual performances. Normal working hours of 8:00 – 16:00, Monday to Friday. The employment is project based and will be full time when needed. Competitive rates of pay. If You want to be a part of our team in Gavle , send your resume and cover letter to [email protected] The recruitment process is ongoing and selection is done continuously so don't miss your chance!
Vi är ett företag med 10 st. anställda som utför städjobb både hos företag och privatpersoner. Vi värderar våra kunder högt. Men våra medarbetare är absolut viktigast. Trivs du på jobbet är vi övertygade om att du kommer leverera en förstklassig service till våra kunder. Därför ser vi våra anställda som vår viktigaste tillgång. Vi har kollektivavtal och erbjuder bra villkor. Just nu söker vi 2 personer då vi har väldigt mycket jobb samt att vi har ett stadigt flöde av nya kunder hela tiden. En liknande anställning hos Ruts har tidigare inneburit jobb 3-5 dagar i veckan. Beroende på hur mycket man själv vill jobba. Är man duktig och vill jobba så kommer det leda till en tillsvidareanställning. Då vi som företag växer kontinuerligt. Vi söker dig som tycker att ”det lilla extra” är standard. Vi sätter stort värde vid att du är noggrann och serviceinriktad. B-körkort och att man behärskar svenska är ett krav. Meriterande om du jobbat med städ tidigare. Vill du vara med på vår tillväxtresa? Eller vill du veta mer? Hör av dig till oss på [email protected] eller 026-280 68 58. Intervjuer kommer ske löpande så tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Redo för en sommar du sent kommer glömma? Följ med på vår sommarturné som fältsäljare – upptäck nya platser, träffa nya människor och bygg en karriär längs vägen! Vi på Impressive Relations söker målinriktade säljare som vill ta plats i vårt fältsäljarteam och kombinera försäljning med äventyr på vägarna. Vad går jobbet ut på? Du kommer jobba med face-to-face-försäljning tillsammans med ett av Sveriges mest välkända varumärken. Tillsammans med ditt team åker ni till olika platser i Sverige där du dagligen möter nya människor, presenterar erbjudanden och stänger affärer. Det här är inte ett stillasittande sommarjobb – det här är en chans att utvecklas som säljare samtidigt som du får upptäcka nya miljöer. Vi söker dig som: Är social, självgående och gillar att ta kontakt med människor. Triggas av att sälja, påverka din egen lön och nå tydliga mål. Har en positiv attityd och sprider energi omkring dig. Vill utvecklas inom försäljning och kommunikation. Har B-körkort (stort plus men inget krav). Det här får du av oss: Fast lön + provision utan tak – dina resultat lönar sig direkt. Försäljningsutbildning och coachning – lär dig sälja på riktigt. En minnesvärd sommarturné – nya städer, nya människor, nya utmaningar. Karriärmöjligheter – för dig som vill fortsätta efter sommaren. Gemenskap och teamkänsla – du jobbar alltid tillsammans med andra. Vilka är Impressive Relations? Vi är ett växande bolag inom försäljning och bemanning, och har funnits sedan 2012. Vi jobbar med stora nordiska aktörer inom bland annat bank, IT och grön energi. Hos oss finns inga gränser för vad du kan uppnå – bara möjligheter. Så söker du: Vi tror mer på attityd än på CV. Därför söker du utan CV eller personligt brev – svara bara på några korta frågor, så hör vi av oss snabbt! Redo att ta plats i vårt säljteam och göra din sommar oförglömlig? Ansök idag – urval sker löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076 425 35 70 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer