Maskinoperatör till Gislaved

Är du tekniskt intresserad och har tidigare erfarenhet av att arbeta inom industrin? Då kan du vara den vi söker!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Oavsett vilken tjänst eller bransch ditt hjärta klappar lite extra för kan vi hjälpa dig att hitta ett jobb som passar dig, antingen som anställd hos oss eller genom att du blir rekryterad till företag vi samarbetar med. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Dina arbetsuppgifter din profil Som maskinoperatör kommer du övervaka en eller flera maskiner och säkerställa att detaljer som produceras är av rätt kvalitet och volym. Vi söker dig som är tekniskt intresserad och har erfarenhet av att arbeta inom industri, tillverkning eller verkstad. Vidare är du noggrann och förstår vikten av kvalitet. För att trivas som maskinoperatör krävs det att du kan ta initiativ och att du trivs med att jobba självständigt men samtidigt inte har några problem med att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du har körkort och tillgång till bil då de kollektiva pendlingsmöjligheterna kan vara begränsade. Du hanterar svenska i tal och skrift. Har du truckkort samt truckvana är det meriterande.      Placeringsort: Gislaved med omnejd  Arbetstid: Ofta tvåskift men andra arbetstider kan också förekomma Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse.      När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jennie Gunnarsson [email protected].

18 april 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Maskinoperatör till vår processindustri

För att vi framöver fortsatt ska kunna utveckla vår verksamhet så har vi behov av fler kollegor som vill jobba hos oss i vår produktion. Vi har utrymme för personer med ett ganska nytt intresse för industrin och som kompenserar bristen av erfarenhet med ett bra driv och en nyfikenhet, men även utrymme för dig som är väl bevandrad inom processindustrin och har kapacitet att hantera mer tekniskt avancerade arbetsuppgifter. Tillsammans med ditt team ansvarar du för att maskinerna är i drift dygnet runt och att ni når era gemensamma produktionsmål. Du tränas i att lära känna vårt material och hur det fungerar ihop med våra maskiner för att på så vis kontinuerligt leverera högkvalitativa produkter. I Smålandsstenar är vi en stor enhet med ca 300 medarbetare. Vi har en god blandning av kompetenser och egenskaper vilket bidrar till en spännande arbetsmiljö. Vi är aktiva i våra roller där flexibilitet och varierande arbetsuppgifter är vår vardag. Vi är långsiktiga i de satsningar vi gör både i produktionen och i vår personal. Arbetslagen i produktionen jobbar heltid på ett rullande 5-skiftsschema, du behöver ha B-körkort samt en god nivå på din svenska både i tal och skrift. Sist men inte minst ett stort intresse för teknik och processindustrin. Vi hoppas att vi har väckt din nyfikenhet och att du ska söka dig till oss som ett nästa steg i din karriär. Läs gärna mer om oss på vår hemsida där du kan ta del av vår vardag lite mer ”bakom kulisserna” för att på så vis bilda dig en uppfattning om hur det är att jobba hos oss. Välkommen till oss!

18 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Resande säljare - Tjänstebil, fast månadslön + generös bonusmodell

Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!

18 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Kvinna i Norra Unnaryd söker semestervikarier

STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.Vill du jobba hos mig i sommar? Jag är en tjej på 50+ som bor med min sambo i ett litet samhälle som heter Norra Unnaryd. Det ligger ca 4 mil utanför Jönköping. Mitt funktionshinder gör att jag behöver dina armar och ben i olika situationer, men jag leder min assistans själv. Jag sitter i rullstol pga en muskelsjukdom och behöver hjälp med bl.a personlig omvårdnad, matlagning, hushållssysslor. En dag med mig kan innebära en hemmadag med olika sysslor både inomhus och utomhus, likväl som en aktiv dag med shopping på Gekås i Ullared. Jag tycker om att baka, laga mat, restaurangbesök, konserter, ishockey samt umgås med mina nära och kära. Jag söker nu 2 personliga assistenter som kan vikariera för mina ordinarie assistenter när dom har semester i sommar. Du kommer jobba både dag, kväll och helger. Arbetspassen är ca 15-16 timmar långa och du kommer även ha beredskap nattetid vissa veckor (dvs du vistas i ditt hem  men ska kunna rycka in om behov uppstår). Semesterperioden är i huvudsak under juni-augusti. Du kommer få gå bredvid en ordinarie assistent i god tid innan ditt första arbetspass. Möjligheten finns dock att du redan nu kan börja arbeta som timvikarie. För att du och jag ska trivas ihop så är du en tjej med personlig mognad. Du är pålitlig, noggrann och lyhörd. Du tycker om att arbeta med människor och har lätt för att läsa av och anpassa dig efter någon annans behov. Du måste vara rökfri och tåla pälsdjur, behärska det svenska språket i både tal och skrift samt ha körkort och tillgång till egen bil så du kan ta dig till och från jobbet. Hjälpmedel finns i hemmet men viss styrka krävs så bra fysik är önskvärt. P g a arbetets art söker jag endast kvinnliga sökande! Vid frågor kan ni ringa eller maila till medarbetsledare Michelle Bergqvist Andersson, 0727-411999, [email protected]

18 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Kommunhälsan söker engagerad arbetsterapeut

Har du några års erfarenhet som arbetsterapeut och vill vara med och vidareutveckla vårt arbete inom kommunhälsan? Välkommen till oss! Beskrivning Tjänsten är placerad på kommunhälsan på hr-avdelningen, kommunstyrelseförvaltningen. Vi är en härlig enhet som trivs att arbeta nära tillsammans. Arbetet som arbetsterapeut sker i första hand på Kommunhälsan men distansarbete erbjuds som en möjlighet vid vissa arbetsuppgifter, utifrån verksamhetens behov. Kommunhälsan är Gislaveds kommuns interna företagshälsovård, vi stöttar alla förvaltningar och bolag inom kommunkoncernen. Kommunen har ca 130 chefer och totalt ca 3000 medarbetare. Vi arbetar med hälsofrämjande, förebyggande och rehabiliterande insatser. Idag består kommunhälsan av två företagssköterskor, ergonom/leg sjukgymnast, läkarsekreterare och kommunhälsochef och arbetsmiljöingenjör samt konsulter. Du kommer till en arbetsplats som präglas av öppenhet och samarbete, där vi arbetar tätt ihop för att leverera bästa möjliga stöd till Gislaveds kommuns medarbetare och chefer. Vi arbetar tillsammans i ett tvärprofessionellt team där vi utvecklas tillsammans. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut hos oss består en stor del av ditt arbetet av att stötta medarbetare och chefer i hälso- och rehabiliteringsfrågor. Det är viktigt att du kan se till individ, prestation och verksamhet men också organisationens behov för att kunna stödja på bästa sätt. Du kommer att arbeta med att stödja individer i vardagen, för att möjliggöra arbete och förebygga sjukskrivningar. Insatser görs såväl individuellt som i grupp. Många av insatserna kommer vara kopplade till stressrelaterad ohälsa. Tidiga insatser i form av funktionsbedömningar, aktivitetsbedömningar och kartläggning samt rådgivning och anpassning utifrån den fysiska och kognitiva miljön. Arbetsförmågebedömningar med stöd av standardiserade instrument och individuell handledning för stöd i förändringar kopplat vardagsliv och arbetsliv. För att trivas som arbetsterapeut hos oss krävs att du tycker arbetsmiljö och rehabilitering är spännande områden.  Kvalifikationer Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår verksamhet. Vi är inne i en spännande fas där vi utökar, och ändrar en del av våra fokusområden. Vi söker dig som: - Är leg. Arbetsterapeut - Har förmåga att samarbeta med andra professioner och enheter, det är en självklarhet för dig och något du har lätt för  - Är en person som tycker om att skapa relationer och delaktighet och har ett positivt förhållningssätt - Är trygg, ödmjuk och har ett intresse för medarbetares hälsa och arbetsmiljö - Har ett pragmatiskt arbetssätt och du bidrar i vårt förändrings- och förbättringsarbete - Är van vid att arbeta självständigt och verkar konsultativt inom ramen för ditt uppdrag - Arbetar systematiskt och planerar dina arbetsdagar själv utifrån verksamhetens behov, följer upp och slutför - Har erfarenhet av funktionsbedömningar, aktivitetsbedömningar och arbetsförmågeutredningar - Har erfarenhet av individuella samtal och förmåga att hålla utbildningar inom ditt arbetsområde - Att inneha B-körkort är ett krav då resor till och från olika arbetsplatser ingår i tjänsten - Kommunicerar väl i det svenska språket i såväl tal som skrift Det kan vara meriterande och vi ser gärna att du har utbildning i ReDo-metoden och intresse av att arbeta med vardagsbalans samt kunskap och intresse av arbete med stressrelaterad ohälsa. Som medarbetare i Gislaveds kommun är du medskapare på din arbetsplats. Du ges möjlighet och förväntas att bidra till verksamhetens utveckling genom din kunskap och erfarenhet. Hos oss är respekt för olikheter och alla människors lika värde grundläggande. Vad vi erbjuder Ett flexibelt och omväxlande arbete i en enhet med framåtanda. Hos oss finns stora påverkansmöjligheter och en öppenhet för nya idéer. Du får stöd av oss andra att utvecklas och trivas i ditt arbete och vi har kontinuerliga möten för dialog som enhet. En närvarande och engagerad chef som erbjuder ett hållbart ledarskap med tydlig kommunikation och som strävar efter att ha en öppen och nära relation  med sina medarbetare. Med ett tydligt fokus på att utveckla enhetens interna arbete såväl som ur ett helhetsperspektiv driver utvecklingsarbetet kring samverkansformer med övriga tvärprofessionella funktioner som påverkar och eller påverkas av den egna verksamheten. Vi erbjuder kontinuerlig kompetensutveckling. Arbetstiden är förlagd dagtid må-fre och omfattas av Gislaveds kommuns flextidsavtal. Distansarbete erbjuds som en möjlighet vid vissa arbetsuppgifter, utifrån verksamhetens behov. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att din syn på medarbetarskap överensstämmer med vår. Vill du vara en del av vår framgång? Välkommen med din ansökan!  Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdag. För vidare information om tjänsten, kontakta: Anne-Christin Holmberg Kommunhälsochef 0371/81374 [email protected] I Gislaveds kommun är heltid en rättighet och därför annonseras lediga tjänster* på heltid. När verksamheten kan tillgodose deltid är det givetvis en möjlighet. *tjänster som är kortare än 3 månader samt vissa befattningar kan undantas. Inför rekryteringsarbetet har Gislaveds kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
myNanny barnvakt Gislaved, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Teknisk Innesäljare till Mattssons

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:   Är du tekniskt kunnig och brinner för service? Vi söker en proaktiv och strukturerad innesäljare som vill göra skillnad. Bli en nyckelspelare i vårt dynamiska team! Om företaget Mattssons, med anor från 1947, är kända för sin stora marknads- och produktkunskap samt ledande logistiklösningar. Som ett av de största privatägda företagen i branschen, med korta beslutsvägar, erbjuder vi våra kunder en svårslagen flexibilitet. Vi har ett brett sortiment av fästelement med över 180 000 artiklar och verksamhet i Sverige, Portugal och Kina. Besök oss på www.mattssons.com för att läsa mer. Om rollen Vi söker en tekniskt intresserad och driven innesäljare som vill göra skillnad och leverera högklassig service. I rollen ingår att arbeta med offertframtagning, orderhantering, teknisk rådgivning, kundsupport via telefon och e-mail, samt uppdatering och kommunikation av leveransplanering och leveransförändringar. Du kommer även att vara delaktig i kundbearbetning genom samtal och kampanjutskick. Kvalifikationer För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har en relevant utbildning eller erfarenhet inom teknik. Det är viktigt med erfarenhet av sälj och administration samt av orderhantering. Du bör ha ett starkt tekniskt intresse och kunskap, med en förståelse för tillverkningsindustrin. God datorvana är nödvändigt, och du bör behärska svenska och engelska i både tal och skrift. Ett körkort och tillgång till bil är också ett krav. Personliga egenskaper Vi värdesätter en lagspelare som har fokus på kunden och en hög servicegrad. Du bör vara strukturerad och ordningsam med förmåga att prioritera i ett högt tempo. Din förmåga att effektivt prioritera din tid och arbetsuppgifter kommer att vara avgörande för att lyckas i rollen som teknisk innesäljare hos oss. Vi ser även att du har en proaktiv inställning och tar initiativ för att lösa problem och utmaningar på ett självständigt sätt. En god kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta med olika avdelningar och teammedlemmar är också viktiga egenskaper som vi uppskattar hos våra medarbetare. Vi erbjuder På Mattssons tror vi på tydliga mål, en generös personalpolitik och en god gemenskap på kontoret – varje dag börjar med gemensam frukost. Du kommer att vara en del av ett engagerat team med korta beslutsvägar och goda möjligheter till personlig utveckling. Vi vill att du ska vara engagerad och en aktiv del av vår framtid. Vi tror på handlingskraft, delaktighet och målmedvetenhet. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim. Vår rekryteringskonsult, Anela Drndo, finns tillgänglig för att hjälpa dig. Kontakta henne på telefon 0737–019453 eller via e-post på [email protected] om du vill veta mer eller prata personligt om rollen och vårt företag.

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Sommarvikarie på Kappahl Gislaved

Är du en social och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som säljare i Kappahl Gislaved! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som säljare i en av våra butiker ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Med ett varmt bemötande och god initiativförmåga guidar du kunden till långlivade köp och erbjuder en unik kundupplevelse. Målet är att lyssna, känna in och hjälpa dem hitta det där nya favoritplagget som kan användas om och om igen. Kanske har du tidigare jobbat inom service, eller har ett stort intresse av mode och kläder. Du trivs med att jobba i team med härliga kollegor och att stötta andra för att tillsammans nå uppsatta försäljningsmål. Tjänsten är vikariat på 20 h/veckan och på 1 månader med start enligt överkommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen. - Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt. Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt. Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025. Mer information på www.kappahl.com.

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Sjuksköterskor till nattjänst i sydvästra Jönköpings län

Vi söker Hej sjuksköterska. Söker du uppdrag i vår och sommar? Då har vi det perfekt uppdraget för dig! Vi söker nu sjuksköterskor till nattarbete i en kommun i sydvästra Jönköpings län. Är du en nattuggla som gillar utmaningar och brinner för att förbättra vårdsverige med din kompetens? För denna tjänst söker vi dig med minst två års erfarenhet som sjuksköterska inom kommunal äldreomsorg. För att du med lätthet ska kunna ta dig fram på din nya arbetsort så söker vi dig med körkort. Låter detta intressant? Vill du veta mer om uppdraget? Tveka inte att inkomma med din ansökan redan idag. Ta chansen och bli en del av Team Medcura! Vad erbjuder Medcura? Här är vad du kan förvänta dig när du blir en del av Medcura-familjen: - Personlig konsultchef Din egen konsultchef (vi kallar det bemanningsansvarig), som inte bara förstår dina arbetspreferenser utan också din unika kompetens, är redo att forma din karriär efter dina önskemål. - Ömsesidigt engagemang Vi bygger på förtroende och engagemang. Hos oss är du mer än bara en medarbetare; du är en värdefull del av vårt team. - Flexibilitet i ditt Schema Med total frihet att välja när och var du arbetar, erbjuder vi dig det önskeschema som passar just ditt liv. - Fullständigt försäkringsskydd Din trygghet är vår prioritet. Du är helförsäkrad under alla dina uppdrag med oss. - Exklusiva konsultträffar Bli en del av vår gemenskap genom regelbundna träffar som stärker banden mellan våra konsulter. - Konkurrenskraftig ersättning Vi säkerställer att du belönas rättvist för ditt arbete och din kompetens. - Stabilitet och kontinuitet Med oss kan du känna dig trygg i din anställning, med kontinuerliga uppdrag som passar din utveckling. - Oändliga utvecklingsmöjligheter Vi erbjuder dig chansen att växa både professionellt och personligt, med variation och nya utmaningar. - Total flexibilitet Bestäm själv din arbetsbelastning och var du vill bidra med din expertis. - Grundlig inskolning För att du ska känna dig trygg och väl förberedd inför varje nytt uppdrag. -Kvalitetsfokus Vi arbetar ständigt mot vår vision om 100% kvalitet i alla våra uppdrag och upphandlingar. Om Medcura Sedan starten 2009 har Medcura vuxit till att bli ett av de ledande bemanningsföretagen inom vårdsektorn, känt för vår höga standard och engagemang för kvalitet. Vårt uppdrag är att erbjuda flexibla och tillförlitliga bemanningslösningar, från att tillhandahålla enstaka vikarier till att bemanna hela avdelningar och specialistteam. Vi är stolta över att kunna erbjuda både privata och offentliga vård, inklusive skolor och statliga myndigheter, med vårt breda utbud av professionell vårdpersonal. Från vårt strategiskt placerade huvudkontor i hjärtat av Stockholm, sträcker sig vår verksamhet från Umeå i norr till Malmö i söder. Vår affärsidé är enkel men kraftfull: "Att förse vårdgivare med kompetent och lyhörd personal, vilkas uppdrag är att leverera omsorgsfull och effektiv vård." Det som verkligen definierar oss på Medcura är vår personal. Vår framgång är direkt kopplad till de kunniga och passionerade individerna som utgör vårt team. Det är tack vare deras kompetens och engagemang som vi har kunnat vinna varje upphandling baserad på 100% kvalitet – ett bevis på att vårt fokus på kvalitet över pris är rätt väg framåt. Vår vision är att fortsätta leverera enbart i upphandlingar som prioriterar kvalitet, en princip som har varit och alltid kommer att vara nyckeln till vår framgång. På Medcura värderar vi personliga och givande relationer med våra medarbetare högt och är dedikerade till att vårda dessa band. Kvalifikationer Hos Medcura är vi på jakt efter dedikerade individer som trivs med att arbeta självständigt och känner sig trygga i sina yrkesroller. Vi värderar glädje, positivitet och flexibilitet högt, eftersom vi tror att dessa egenskaper är grundläggande för att skapa en givande arbetsmiljö. Om du är någon som naturligt närmar dig utmaningar med ett lösningsorienterat mindset och alltid strävar efter att ge exceptionell service, då är du precis den vi letar efter. Att arbeta på Medcura innebär mer än bara att utföra arbetsuppgifter; det handlar om att bidra till en kultur där patientens välbefinnande står i centrum. Vi söker dig som har ett hjärta för vård och som alltid sätter kundens behov först. Din förmåga att hantera stress med lugn, samt din förmåga att samarbeta smidigt inom ditt team, kommer att göra dig till en värdefull tillgång i vår organisation. Att ta ansvar, ha ett professionellt förhållningssätt till ditt arbete och uppskatta flexibilitet är egenskaper som lyser starkt på Medcura. Vi ser fram emot att välkomna dig som delar vår passion för högkvalitativ vård och som är redo att engagera sig fullt ut i att upprätthålla och förbättra våra patienters livskvalitet. Tillsättning Vi är entusiastiska över möjligheten att välkomna nya talanger till vårt team och är ivriga att lära känna just dig! Om du är nyfiken på att utforska en karriär som präglas av engagemang, kompetensutveckling och genuint intresse för patientvård, då har du hittat rätt. För mer spännande insikter om vår verksamhet och vad vi kan erbjuda dig, besök vår hemsida på www.medcura.se. Urvalsprocessen och intervjuerna är redan igång, och vi strävar efter att matcha de bästa kandidaterna med de rätta rollerna så snabbt som möjligt. Därför uppmuntrar vi dig att inte vänta – skicka in din ansökan idag för att säkra din plats i urvalsprocessen. Din potential ansökan är början på en spännande resa, och tillsättningen sker efter överenskommelse för att hitta det perfekta matchningen mellan dina ambitioner och våra möjligheter. Ta steget in i en värld där din karriär kan blomstra och där du gör en verklig skillnad varje dag. Vi ser fram emot att välkomna dig till Medcura, där din framtida framgång är vår passion. Din ansökan väntar – låt oss tillsammans skapa en ljusare framtid inom vårdsektorn.

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Arbetsledare med personalansvar till Varmförzinkning i Smålandsstenar

Om tjänsten Till vår kund Varmförzinkning i Smålandsstenar söker vi för närvarande en arbetsledare med personalansvar. I dina arbetsuppgifter kommer du arbeta med - att leda, planera och fördela arbetsuppgiter på avdelningen. - säkerhetsställa att produkterna håller leveranssäkerhet. - rapportera brister, avvikelse i drift eller stopp till ansvarig. - ha personalansvar över 10-15 personer. - att delta i avdelningens projekt. Vi söker dig som har erfarenhet av ledarskap. Du har god datorvana och kommunikation. Det är även meriterande om du har industrivana inom metallindustrin. Har du dessutom erfarenhet av ytbehandlingsprocesser är detta positivt. Personliga egenskaper som eftersöks är en engagerad och driven person som är ordningssam och noggrann och har en god samarbetsförmåga. Om företaget AB Varmförzinkning är ett familjeföretag i Smålandsstenar, verksamt sedan 1960. Här tillverkas och säljs varmförzinkade stålproduukter för infrastruktursektorn, såsom stolpar, master, räcken samt en viss del legoproduktion, allt samlat under ett och samma tak. Våra kunder finns i huvudsak inom områdena belysning, telecon, trafikskydd och kraftöverföring. Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

17 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024