Nexer Infrastructure söker nu en engagerad och erfaren rekryterande konsultchef som brinner för att bygga starka affärsrelationer och skapa framgångsrika team. I denna roll får du möjlighet att driva rekryteringsprocesser från start till mål och arbeta tätt tillsammans med ett sammansvetsat team för att få Sveriges nöjdaste kandidater, kunder och konsulter. Vi söker dig som har erfarenhet av rekrytering inom IT och har ett naturligt ledarskap, samt en stark vilja att vara med och utveckla vårt erbjudande till både kunder och kandidater. Om oss Vi är ett team där entreprenörsanda och kompetens står i fokus. Vi har en kultur som kännetecknas av samarbete, högt engagemang och en vilja av att ha kul tillsammans. Teamet består av både kundansvariga och rekryterande konsultchefer, och vi arbetar tillsammans för att vara det självklara valet för Sveriges bästa IT-konsulter inom support, drift och infrastruktur. Hos oss är det viktigt att ha roligt på jobbet – vi har högt i tak och varvar skämt med engagerat arbete. Vi strävar efter att vara det bästa valet för både kunder och konsulter och söker nu dig som vill vara med på vår resa. Om tjänsten Som rekryterande konsultchef kommer du att spela en central roll i vår verksamhet och bidra till både vår tillväxt och framgång. Du kommer att ta ansvar för hela rekryteringsprocessen – från kravprofil och annonsering till intervjuer, matchning och kvalitetssäkring. Du arbetar proaktivt för att bygga och underhålla ditt nätverk av kandidater, och du kommer även vara närmast personalansvarig för en del av våra konsulter samt de du rekryterar. Detta innebär att du får möjlighet att följa dina konsulter under hela deras anställning och stötta dem i deras karriärutveckling genom coaching och vägledning. I rollen rekryterar du profiler inom IT-support, drift och infrastruktur på olika erfarenhetsnivåer. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för IT och vill lära dig mer om tekniken för att kunna matcha rätt kompetens med rätt uppdrag. Dessutom kommer du att få möjlighet att vara med och utveckla vår affär och vårt erbjudande mot kandidatmarknaden där din input kommer att vara viktig och uppskattad. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från bemannings- eller konsultbranschen, gärna inom IT, och har en god affärsförståelse. Du drivs av att bygga långsiktiga affärsrelationer och att driva rekryteringsprocesser från början till slut. Du har ett starkt affärsfokus och förmågan att identifiera nya affärsmöjligheter hos våra kunder, samtidigt som du ser till att processen är effektiv, transparent och kvalitetssäkrad. Vi söker dig som har: God affärsförståelse och stark drivkraft för affärsutveckling. Erfarenhet av att driva egna processer och ta ansvar för resultat. Erfarenhet av att hantera och leda personal, inklusive att hantera utmanande personalfrågor. En målinriktad och ansvarstagande inställning samt en stark entreprenörsanda. En affärsmässig och kundorienterad attityd där långsiktiga affärer är en nyckel till framgång. Körkort, då våra kunder är utspridda i Göteborg med omnejd. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper spelar en viktig roll för oss, då vi vill bevara den positiva och affärsinriktade atmosfär vi har idag. Du har förmågan att snabbt ta till dig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du drivs av att skapa långsiktiga och framgångsrika affärer som gynnar alla parter. Mer om Nexer Infrastructure Nexer Infrastructure grundades 2018 och har specialiserat sig på att hitta talanger inom drift, support och IT-infrastruktur. Vi hjälper företag att växa och framtidssäkra sin kompetens genom flexibla konsulttjänster och åtagandetjänster. Bland våra kunder finns många marknadsledande aktörer inom sina respektive branscher. För mer information om oss, besök gärna vår hemsida: Nexer Infrastructure Ansökan Vi ser fram emot din ansökan, urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta Madelen Gabrielsson på [email protected]
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 7+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Who you are: We believe that you have experience in SW Requirements, SW testing and test automation in CI context, within automotive. You enjoy the possibility to influence, have analytical and organizational skills and you love to solve problems. Qualifications: • Bachelor of Science in Computer Science, mechatronics, Electrical and Software Engineering or similar relevant experience • 7+ years of experience in automotive testing or a similar role • Deep understanding of automotive engineering, software testing methodologies, and quality assurance processes. • Proficiency in planning, test strategy development, and test execution methodologies. • Hands-on experience with test automation frameworks and tools relevant to testing. • Effective communication skills, with the ability to collaborate effectively across many teams. • Competence in Python 3, pytest • Threading • Network Programming • Protocols • Docker Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Yes, du läste helt rätt. Eller så fick du gnuggade ögonen. Jinx går i tillväxttakt och expanderar till ytterligare en plats för att få fart på ytterligare stadsdelar i Göteborg. Som många gånger tidigare har vi gjort Magasinsgatan och Victoriapassagen till välbesökta platser från rätt tråkiga platser. Under oktober år 2025 öppnar vi upp Jinx Empire på Folkungagatan, precis vid Ullevi. Det i en helt ny restaurangsatsning som vi nu håller på att bygga upp. Konceptet är välkänt och välbesökt bland Göteborgare med Bastardize Asian Streetfood som skulle kunna ligga vart som helst i världen. Nu letar vi efter dig som Restaurangchef, som är duktig på att skapa gästupplevelser i världsklass, skapa långsiktiga relationer samtidigt som du vill driva restaurangen framåt med duktiga kollegor. Låter det som du? Då ska du läsa vidare. Filmen nedan berättar hur vi en gång startade ROLLEN SOM RESTAURANGCHEF Du kommer ha övergripande ansvar för restaurangen, som du tillsammans driver med dina kollegor framåt. Ditt fokus kommer att vara på planering likväl inköp samt schema och dess rekrytering, struktur kring processer, utbildning och driva försäljningen framåt. Du är ansiktet utåt och kommer arbeta aktivt i den dagliga driften. Det då vi är övertygade om att gästerna kommer skapa starka band med dig. Vi är ett litet team, där det handlar om att jobbat tillsammans och framåt. Arbetet innefattar, tror vi. Dagar, kvällar och helger. DET HÄR TROR VI ÄR DU - Strukturerad och planerad - Kreativt skapande i utveckling av dryckesmenyer, öppningsrutiner och stängningsrutiner. - Duktig på försäljning och utbilda dina kollegor - Hjärtat på rätt ställe - Go attityd och ambitioner framåt DET HÄR FÅR VI - Positiv och energirik kollega - Dig som vill byta erfarenheter och lära dig/oss mer inom Asiatiska köket - Tar ansvar för restaurangen och får människorna att trivas - Har en social kompetens och en gästvänlighet. Enkelt sagt. Du gillar att tjöta med andra människor. DET HÄR FÅR DU Förutom att arbeta på ett av Göteborgs hetaste och trendigaste Streetfood häng de senaste tio åren och kunna lära dig enorm mycket inom matlagning, gästservice och kvalitet så är det dessa med formella saker som gäller - Vi tillämpar personlig lönesättning efter kunskap, erfarenhet och ansvarsområde - Vi har kollektivavtal - Försäkringar på arbetsplatsen - Pensionsspar via FORA Frågor kring tjänsten Sms till John: 073-7770016 [email protected] Tjänsten är en tillsvidareanställning där det tillämpas 6 månades provanställning. 100%. Dagar, kvällar och helger. Vi kommer att stänga 22.00. Tillträde under oktober 2025 Förutom Jinx Empire driver vi även Jinx Dynasty, Jinx Foodtruck på Magasinsgatan som är Same same, but diffrent. #kock #asianfusion #jinxdynasty #merkorianderänpercelander
Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi en Lead Developer med ansvar för Backend. Om jobbet Som Lead Developer för Backend ansvarar du, i samarbete med arkitekt och IT-ledning, för att plattformen utvecklas i linje med företagets affärs- och IT-strategier. Du säkerställer att plattformen är hållbar över tid, kostnadseffektiv och säker. I rollen är du tekniskt leveransansvarig, vilket innebär att du ser till att teknisk kvalitet i leverans, design, kodning och implementering upprätthålls, samt att faktorer som prestanda, förvaltning och skalbarhet hålls på en tillräckligt hög nivå. I rollen ingår bland annat följande: Ansvar för teknik- och utvecklingsval; där du säkrar ändamålsenlighet i mjukvara, teknologi och infrastruktur, samt ser till att modernisering och uppgradering görs när detta är lämpligt. I samarbete med arkitekt och IT-ledning proaktivt identifiera och driva nödvändiga initiativ för att säkerställa plattformens hållbarhet över tid, förvaltningsbarhet, kostnadseffektivitet samt säkerhet. Säkerställa omvärldsbevakning, så att vi kan dra nytta av nya tekniker och kunskaper inom området. Aktivt bidra med kompetens till utvecklingsteamen och agera tekniskt stöd till andra utvecklare på plattformen. Tekniskt stöd till organisationen inom ramen för affärs- och verksamhetsutveckling. Utveckling och underhåll av Kvdbils IT-plattform, tillsammans med övriga teammedlemmar. IT-landskapet för backend består idag huvudsakligen av mikrotjänster i Python som körs på Kubernetes i GCP. För frontend används TypeScript och React. Det finns ett antal integrationer till externa tjänster och API:er, bland annat för transporter och marknadsföring, t.ex. Salesforce, Emarsys, Business Central och Google Analytics 360. Andra tekniker som används internt är PostgreSQL, RabbitMQ, Redis och Bitbucket. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete i en dynamisk organisation med ett stort mått av entreprenörskap, där du får möjlighet att påverka utvecklingen av företagets IT-stöd. Vi värdesätter samarbete, både inom IT och mellan IT och övrig verksamhet. Hos oss ges du stor frihet att fatta beslut för att driva utvecklingen framåt. Din profil Vi söker en person som har bred teknisk kompetens, gärna med fokus på ovanstående system och teknologier. Du har goda analytiska och problemlösande färdigheter, samt en förmåga att kommunicera tydligt. Du ser helheten och har en grundläggande förståelse för arkitektur. Vi ser också att du har ett intresse för affär och verksamhet samt en förmåga att visualisera, definiera och skapa lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är drivande, ansvarstagande och engagerad. Du trivs i ett snabbt tempo och med att leverera nya funktioner i hög takt och med hög kvalitet. Du tycker om att ha roligt på jobbet, är social och kommunikativ. Vi tror att du har en högskoleutbildning inom IT/systemvetenskap eller motsvarande kompetens. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning som vi inleder med sex månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten utgår från vårt huvudkontor i Göteborg. För frågor om tjänsten kontakta Development Team Manager - Maria Cronwall, via mejl [email protected], eller telefon 076-551 81 08. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.
Vill du jobba med Bastardize Asian Streetfood? Tänk dig att du står i Ho Chi Minh City, sökande efter restauranger och du ser några platsstolar utanför ett "Hål i väggen ställe". I samma tanke går en Ur-göteborgare i regnet in genom tobaksaffären på Kungstorget för att köpa grov lössnus. Precis när han kommer in i affären kommer ett "Hallå eller". Samma känsla finns på Viktoriagatan i Passagen när du glider in för att äta Baos, Fries, eller asiatisk fusion på världens mat för hög igenkänningsfaktor, höga smaker och mycket mer koriander än vad man kan tänka sig. Hur som. Du älskar människor, ha skoj, kan laga mat, planera schyssta menyer med "situationstecken" och servera grymt smakrik mat i snygga take-away lådor. Det är Jinx-style. Filmen och storyn säger mer än texten TJÄNSTEN I KÖK Det här är en kreativt roll som sätter stort fokus på att du är duktig på planering, struktur och utförande. Samtidigt som du älskar att servera mat från Asien. Du är involverad i att utveckla menyer, beställningar och ser till att gästerna är nöjda och glada. Vi är ett litet team, där det handlar om att jobbat tillsammans och framåt. Vårt största fokus är gästerna och deras upplevelse. Vi tror att du har några års erfarenhet kockjobb, gillar asiatisk matlagning eller är öppen för att lära dig, är ansvarstagande och gillar att samarbeta med dina kollegor. Du har - Grunderna i ett köksarbete - Har ordning och reda när du jobbar, eller som fransmännen kallar det Mice-an-place - Har relevant utbildning eller tidigare erfarenhet inom kök - HACCP utbildning är ett krav - Maskeringstejpen och tuschpennan med dig Framtiden ser vi att du ska kunna växa i en driftsroll och leda dina kollegor framåt, beställa varor och skriva schemat. DET HÄR FÅR VI - Positiv och energirik kollega - Dig som vill byta erfarenheter och lära dig/oss mer inom Asiatiska köket - Tar ansvar under ditt arbetspass och får gästen att vänta minimalt - Har en social kompetens och en gästvänlighet. Enkelt sagt. Du gillar att tjöta med andra människor. DET HÄR FÅR DU Förutom att arbeta på ett av Göteborgs hetaste och trendigaste Streetfood häng de senaste tio åren och kunna lära dig enorm mycket inom matlagning, gästservice och kvalitet så är det dessa med formella saker som gäller - Vi tillämpar personlig lönesättning efter kunskap, erfarenhet och ansvarsområde - Vi har kollektivavtal - Försäkringar på arbetsplatsen - Pensionsspar via FORA Tjänsten är en tillsvidareanställning där det tillämpas 6 månades provanställning. 75-100%. Fördel kvällar och vi stänger köket 20.00 i dagsläget. Tillträde i september Förutom Jinx Dynasty, driver vi även Jinx Foodtruck på Magasinsgatan som är Same same, but diffrent. #kassaarbete #asianfusion #jinxdynasty #merkorianderenpercelander
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 7+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: As a Project Coordinator, you will drive and organize project events and assist teams in delivering value to the larger solution/system. You will oversee execution, track feature/capability completion, and report status. You will champion continuous improvement and drive change throughout the entire solution. You will also work to remove and escalate impediments, manage risk, and ensure value delivery. You will bridge the car program project planning and the development teams delivering the software to our cars. You • have a clear delivery focus with the value of outcome as the main driver • Challenge the process/es; be a part of a way forward • Assist with decision-making by facilitating feature and capability estimation and tracking by teams • Help manage and reduce risks, dependencies, and impediments incl. escalation • Work with product and solution management, product owners, and other stakeholders to help ensure strategy and execution alignment We believe that you have a passion for coaching teams working within embedded software systems and large-scale software development organizations. You have experience and interest in SW build and CI flow, working in an agile organization following DevOps practices and Scrum. Required Qualifications Long experience as a Project Lead on large-sized organizations. Leadership skills. Ability to lead change focusing on flow. Ability to drive performance and improvements. Experience in interpreting strategies. Strong communication & presentation skills. Planning and release experience. Business acumen. Skilled in managing Complex Software/Deliverables. Business driven prioritization. Skilled in managing stakeholder interfaces. Time management skills. Conflict management skills. Prior knowledge of embedded software product development and/or release. Fluent with both spoken and written English. Meritorious: CI/CD for Embedded Systems Basic Knowledge and understanding. Experience working as Release Train engineer (RTE) in a SAFe setup. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 7+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: As a Lead Engineer you will continuously work with securing the deliveries for Volvo Cars production and aftermarket. A key responsibility is to compile the technical requirements from the various stakeholders and make sure that the supplier has accepted the scope for the development. Later in the development review the test and validations results together with the supplier. You are the project leader in the team that consist of several HW Engineers and SW Responsible and of cause the suppliers that we work closely with. You are responsible for the time plan and for planning the activities and collaborate with ourdifferent internal interfaces (attributes, mechanical integration, SW development etc.) andexternal suppliers. Do you fit the profile? We are seeking candidates who exhibit flexibility, self-drive, reliability, and strong teamwork skills. We want to build empowered teams that act proactively, that take responsibility fort heir deliveries and always strive to build a great product for the end customer. You probably have a B.Sc. or M.Sc. degree in Electronics, Computer science, Automation or equivalent with relevant experience. Having worked within the automotive industry with developing/managing/owning electronic components for release to production or similar is meritorious. Having an interest in our products and components, and a drive to learn and develop are very important qualifications. You are a team player and like to meet people and support the roll-out of our new technology. You are engaged with a curious, open-minded and positive approach. You like structure and have things organized and well planned. Fluency in English is mandatory. We welcome female applicants. Would like to start interview a s a p, so don’t hesitate to apply. This could be the next step in your development! Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
PlanIT is the next generation of Sparepart management planning for Automotive customer. The digital product is build on Azure with a frontend built on Neptune. What we need is a person to drive the transformation from Neptune into REACT. This is a long term assignment and we want the person to stay in our team to maintain the application. Primarily the front end but also contribute in the maintenance team in general. Main technical skills: React (including Hooks, Context API and component composition etc.) TypeScript State management solutions (like Redux or React Query) HTML5, CSS3 and modern styling techniques (ex. Styled Components) Understanding of RESTful APIs (or GraphQL) Unit and integration testing (React Testing Library, Jest, Playwright) Migration-Specific Skills Experience in rewriting legacy frontend systems to React Ability to analyze old codebases (Neptune in this case) and identify reusable logic Understanding of gradual migration strategies Refactoring skills to modernize UX/UI patterns during the migration Knowledge of performance optimizations in React during rewrites Tools/Ecosystem: Build tools (ex. Vite) Linting, formatting and code quality tools (ESLint, Prettier) Git Design systems and component libraries (Storybook, MUI, etc.) Understanding of accessibility (a11y) best practices Experience with CI/CD pipelines (ex. Azure DevOps) Work is to be performed from office in Arendal - Göteborg
Som städare på Hembry ansvarar du för att dina återkommande hemstädningskunder är nöjda! ⭐️ Du arbetar i Göteborg på vardagar inom tiden 08:00-18:00. För att du ska ha rätt förutsättningar att göra ett bra arbete levererar vi professionell och ergonomisk utrustning till kunden vid start. Du får även arbetskläder, Service-ID, stöd av dina kollegor och din områdeschef och bidrag till att köpa bra inneskor. Tydlig information om rutiner och våra kunder finns lättillgängligt i våra system som du ser genom telefonen. Hos oss ska du som städare bli bäst behandlad och få bäst villkor. Därför rekryterar och anställer vi enbart de bästa städarna i branschen. För att få en tillsvidareanställning hos oss behöver du ha hög kompetens inom städning, ha god arbetsmoral, ställa upp för dina kollegor och kommunicera professionellt. Då vi erbjuder grundutbildning i samband med anställning har vi förväntningar på att du tar ansvar för när du behöver ytterligare utbildning eller stöd för att kunna leverera i hög kvalitet. Vi kräver utdrag ur belastningsregistret ifrån polisen. Vi erbjuder en provanställning som efter 6 månader övergår i tillsvidareanställning. Våra fördelar: Trygg anställning genom provanställning som övergår i tillsvidareanställning Kollektivavtal Kommunal Hemserviceföretag ISO 9001- och 14001-certifierade Personalförsäkring Ansvarsförsäkring Tjänstepension Friskvårdsbidrag 1 500 kr Bidrag till bra inneskor Bonus vid rekrytering av duktiga städare Underbara kollegor Vi ser fram emot din ansökan genom https://tinyurl.com/jz6cuyy3 💙 #jobbjustnu
As a cleaner at Hembry, you are responsible for ensuring that your recurring home cleaning customers are satisfied! In order for you to have the right conditions to do a good job, we deliver professional equipment directly to your home. You will also get work clothes, Service-ID and of course support from your colleagues and area manager. Clear information about procedures and your work is easily accessible in our systems that you see through the phone. About you: You have permit to live and work in Sweden You speak Swedish or English. You do not appear in the police's crime register. A driving license and access to your own car are meritorious To get permanent employment with us, you need to have high competence in cleaning, have a good work ethic, support your colleagues, and communicate professionally. As we offer basic training in connection with employment, we expect you to take responsibility for when you need further training or support.Your ordinary working hours are: Monday - Friday 07:30-17:30. There is also possibility to work evenings and weekends if you wish. Our benefits: Secure employment Collective agreement through the union Kommunal Hemserviceföretagen ISO 9001 and 14001 certified Personnel insurance Liability insurance Service pension Health care allowance SEK 1,500/year Work clothes and contribution to good indoor shoes Bonus when recruiting skilled cleaners Wonderful colleagues Next step:If you have the skills and experience we are looking for, you will be invited to an interview with our area manager. There you will have the opportunity to tell more about yourself and hear more about the position. Upon employment, we will request a copy of the ID card, residence permit and extract from the Police Register
Välj ett jobb för att visa detaljer