Lärare, anpassad utbildning

I Region Gotland kan du utvecklas och växa, både som individ och tillsammans med andra. När du arbetar hos oss bidrar du till att Gotland blir en ännu bättre plats för människor i livets alla delar. Vi gör varandra bättre. Vuxenutbildningen På Vuxenutbildningen Gotland arbetar vi för att utbilda och kompetensutveckla vuxna. Vi brinner för att ge vuxna nya möjligheter till utbildning och arbete. Flexibilitet, tillgänglighet och individanpassning är våra tre ledord. Vuxenutbildningen är indelad i tre skolenheter: yrkesutbildningar, grund- och gymnasieutbildningar inklusive anpassad utbildning samt svenska för invandrare. Här finns många olika yrkesroller och vi har tillsammans samma mål: att skapa goda förutsättningar för eleverna att lyckas med sina studier! Dina arbetsuppgifter Som lärare på anpassad utbildning för vuxna har du en flexibel yrkesroll där undervisning sker i ämnen och ämnesområden på grundläggande och gymnasial nivå. Du arbetar närmast tillsammans med en samordnare och rektor. Du ingår också i ett arbetslag med andra pedagoger i vårt pedagogiska stöd. I uppdraget ingår förutom undervisning och planering att tillsammans med samordnare utforma kursutbud och -upplägg, För att möjliggöra att utbildningen når ut till blivande elever kan det också krävas kontakt med andra aktörer som berör målgruppen. Under vissa förutsättningar kan det också finnas möjlighet att undervisa på grundläggande nivå. Vem är du? Du har speciallärarutbildning med inriktning intellektuell funktionsnedsättning eller lärarutbildning med specialpedagogisk kompetens. Vi ser det meriterande om du har kunskap om tecken som stöd och annan alternativ kompletterande kommunikation (AKK). Vi ser att du har erfarenhet av att undervisa inom olika ämnesområden och ämnen på grundläggande och gymnasial nivå inom de anpassade skolformerna. Meriterande är också erfarenhet av samarbeten med andra aktörer som verkar inom området för målgruppen. Att vara inlyssnande, relationsbyggande och att ha eleverna i fokus är centralt i din yrkesroll. Du är är också självgående och hittar nya lösningar för de utmaningar som kan uppstå. Du skapar möjligheter för eleverna och delar gärna med dig av dina kunskaper och erfarenheter till andra i kollegiet. Om utbildnings- och arbetslivsförvaltningen Som en del av Region Gotland bidrar vi i utbildnings- och arbetslivsförvaltningen till barns, ungas och vuxnas lärande och utveckling. Vi ansvarar för bland annat förskola, grundskola, fritidshem, anpassad grund- och gymnasieskola, kulturskola, gymnasie- och vuxenutbildning, arbetsmarknadsinsatser, ungdomsgårdar samt mottagande och etablering av nyanlända. Tillsammans ger vi möjligheter till ett livslångt lärande. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 6700 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

12 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Driven och självgående Företagssäljare

Är du en relationsbyggande person som samtidigt gillar att göra affärer? Tycker du, precis som vi, att det bästa som finns är att hitta den perfekta lösningen för en långsiktig kundrelation? Då kan detta vara ditt drömjobb! Vi på Bra Telecom AB satsar på att växa genom att alltid ligga i framkant vad gäller de bästa tekniska & smarta lösningarna för våra kunders telefoni/kommunikation. Samtidigt sätter vi stor stolthet i att alltid erbjuda en service i världsklass och att verkligen bry oss om våra kunder. Om tjänsten Vår passion är att skapa den perfekta lösningen för våra kunder. Som Företagssäljare arbetar du med uppsökande försäljning till nya och befintliga företagskunder i Växjö med omnejd och du säljer IP-växellösningar, mobila växlar, hårdvara och tjänster. Du kommer att arbeta med alla våra operatörer samt leverantörers tjänster och produkter. Som företags säljare hos Bra Telecom AB arbetar du med hela säljprocessen, med egen budget och mot tydliga mål. Dina arbetsuppgifter innefattar i huvudsak affärsplanering, kartläggning, prospektering, bokning av möten, kundkontakt, presentationer, utformning av offerter, avtal, uppföljning av arbetet och inte minst löpande kontakt med befintliga kunder. Bra Telecom AB lägger stor vikt vid att ha nöjda och belåtna kunder. Bra Telecom erbjuder: Vi erbjuder en självständig roll med stor flexibilitet där du har chansen att skapa och utveckla rollen, affärsmöjligheterna och distriktet. I Bra Telecom AB hittar du en arbetsgivare som sätter stort värde i vem just du är och vi ger dig en stor möjlighet att under din anställning växa som person och vi går hand i hand med dig i din utveckling. Vem är du? För att lyckas i denna roll så är det främst dina personliga egenskaper och intresse för att göra affärer som kommer göra dig framgångsrik. Vi söker dig som är resultatinriktad, driven samt har förmåga att arbeta självständigt med uppsökande försäljning. Dessutom behöver du vara en fena på att skapa goda och långsiktiga relationer samt överträffa den femstjärniga service Bra Telecom är kända för. För tjänsten krävs körkort och goda kunskaper i svenska, både tal och skrift. Branschvana är meriterande och vi tror att du har några års erfarenhet av försäljning, gärna tjänsteförsäljning. Det viktigaste av allt är hur du är som person och att du har ett säljande sätt. Ansökan Skicka in din ansökan genom att fylla i ansökningsformuläret med CV och personligt brev. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är 2024-06-14

12 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Serveringspersonal

Strandakar Hotell & Restaurang är en helhetsupplevelse i lantlig lyx i närheten av Herta badstrand i När på östra Gotland. Vi öppnade 2018 och är medlemmar i Petit Hotel sedan 2019. Hotellet har tolv stora och lyxigt inredda dubbelrum, bistro, restaurang och en fantastisk innergård. Vi har ca 100 sittplatser inne i matsalen och ca 60 sittplatser på vår uteservering på innergården. Vår ambition är att vara Gotlands trevligaste mötesplats och att även vara den vackraste. Vi hanterar både traditionell och modern matlagning med influenser från många olika länder. I möjligaste mån använder vi lokala produkter. Honung, örter och en del grönsaker odlar vi själva. Nu söker serveringspersonal för sommarsäsongen. För rätt person finns möjlighet till en tillsvidaretjänst. Du är en positiv och utåtriktad person som gärna bjuder på dig själv både till dina kollegor och till våra gäster. Du älskar att arbeta med gästen i fokus, är stresstålig, noggrann och effektiv. Du tycker om att arbeta i ett team där alla hjälps åt.

12 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Souschef

Strandakar Hotell & Restaurang är en helhetsupplevelse i lantlig lyx i närheten av Herta badstrand i När på östra Gotland. Vi öppnade 2018 och är medlemmar i Petit Hotel sedan 2019. Hotellet har tolv stora och lyxigt inredda dubbelrum, bistro, restaurang och en fantastisk innergård. Vi har ca 100 sittplatser inne i matsalen och ca 60 sittplatser på vår uteservering på innergården. Vår ambition är att vara Gotlands trevligaste mötesplats och att även vara den vackraste. Vi har ett nybyggt, fullt utrustat och modernt kök. Vi hanterar både traditionell och modern matlagning med influenser från många olika länder anpassat efter säsong. I möjligaste mån använder vi lokala producenter. Vi har även en egen köksträdgård och ett växthus där vi odlar grönsaker och örter. Nu söker vi en sous chef. Vi kan erbjuda arbete redan i juli och vi ser helst att du börjar senast den 1 september. Du är en positiv och utåtriktad person som gärna bjuder på dig själv både till dina kollegor och till våra gäster. Du är smaksäker, lugn och kontrollerad under stressiga situationer och har massor av passion för matlagningen. Vi vill att du har åtminstone 3 års erfarenhet av arbete i kök med liknande verksamhet. Vi söker en souschef som kan hålla ställningarna i köket när kökschefen inte är på plats. Vi söker dig som känner att du är trygg med att kunna styra andra i köket, sköta beställningar och vara med och skapa de slutgiltiga finishen på våra menyer tillsammans med kökschefen.

12 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Biträdande förvaltningschef tillika administrativ direktör

Regionstyrelseförvaltningen Som en del av Region Gotland ansvarar regionstyrelseförvaltningen för strategisk planering och ärendeberedning, regional utveckling, koncernstyrning, internt stöd och service till regionens övriga förvaltningar samt kultur och fritidsverksamhet. Våra cirka 500 medarbetare månar om kvalitet och effektivitet. Regiondirektören är förvaltningschef för regionstyrelseförvaltningen. Vi söker nu en biträdande förvaltningschef tillika administrativ direktör som dels ska ta ett stort övergripande ansvar för styrning, ledning och utveckling av regionstyrelseförvaltningen men som även ska vara ett strategiskt bollplank till vår regiondirektör i allmänhet. Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som lockas av utmaningen att ta en drivande roll i regionstyrelseförvaltningens centrala funktion, där uppdraget är att styra, stödja och leda regionens verksamheter, och har förmågan att navigera och prioritera i ett brett och mångfacetterat uppdrag. Som biträdande förvaltningschef tillika administrativ direktör arbetar du nära regiondirektören i en mängd olika strategiska frågor. Du företräder regionstyrelseförvaltningens samlade intressen vid koncernledningsmöten och andra sammanhang där regiondirektören företräder regionen som helhet. Du ansvarar för att leda regionstyrelseförvaltningens ledningsgrupp. Likaså ansvarar du för att leda den förvaltningsgemensamma fackliga samverkansgruppen och stabsfunktionen samt för regionstyrelseförvaltningens chefsträffar. I din roll är du direkt ansvarig för flera olika verksamheter såsom beredskap och säkerhetsskydd, säkerhet, regionkansli, informationsförvaltning, inköp och måltid. Ditt uppdrag består även av att övergripande ansvara för förvaltningens årshjul, innefattande bland annat verksamhetsplan, budget, månadsrapporter, delårsbokslut, årsbokslut och andra uppföljningar liksom ägarstyrning av regionens hel- och delägda bolag, stiftelser m.m. Tillsammans med regiondirektören medverkar du vid regionstyrelsens arbetsutskott och regionstyrelsen för att föredra olika ärenden. Tillsammans ansvarar ni även för regionstyrelseförvaltningens inre organisation och arbetssätt, kvalitet och ekonomi. Då vi just nu befinner oss i ett arbete med en omorganisation kommer du att tillsammans med berörda chefer även att ansvara för att tydliggöra roller och processer i den nya organisationen. För närvarande utreds bland annat den samlade bilden av hur Region Gotland arbetar med säkerhets- och beredskapsfrågor, varpå en eventuell förändring förväntas tidigast vid vårsskiftet 2024/2025. Vidare finns ett antal tjänster som är direktrapporterande till den biträdande förvaltningschefen, bland annat ledningsassistent och ledningsstöd. Rollen rapporterar till regiondirektören och ingår i koncernledningsgruppen. Vem är du? Vi välkomnar dig som har gedigen ledarerfarenhet med personal- och budgetansvar samt erfarenhet av att driva kvalitets- och verksamhetsutveckling på strategisk nivå i en större organisation. I grunden har du en relevant utbildning från universitet eller högskola. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda genom andra chefer och specialister, gärna inom politiskt styrd organisation så att du är välbekant med de krav som ställs på offentlig förvaltning. För detta uppdrag värdesätter vi kunskap om verksamhetsövergripande processutveckling och förändringsledning. Vi ser gärna att du även har vana av att utforma och författa styrdokument, handlingsplaner, rapporter och utvärderingar samt att du uttrycker dig väl i tal och skrift. Som ledare är du prestigelös och arbetar med tillitsbaserad styrning och ledning samtidigt som du vågar utmana och driva utveckling för att nå mål. Du har förmågan att få chefer och medarbetare att uppleva engagemang och motivation som leder till en god samt hållbar utveckling av hela organisationen. Eftersom dina uppdrag präglas av samarbete och dialog behöver du ha dels en stark kommunikativ förmåga, dels förmågan att samverka och bygga förtroenden både internt och externt. Du kan balansera olika aktörers intressen samtidigt som du tydligt och målinriktat driver frågor framåt. För att vara framgångsrik i rollen behöver du slutligen ha en helhetssyn med förståelse för verksamhetens komplexitet och olika förutsättningar i kombination med en god förmåga att prioritera och delegera. Om Region Gotland Region Gotland är inte bara Gotlands största arbetsgivare, vi är också den enda regionen i Sverige som har kommunala-, hälso- och sjukvårdsuppgifter och regionalt utvecklingsansvar i en och samma organisation. Det tillsammans med vårt ö-läge skapar förutsättningar för gott samarbete över våra verksamhetsområden. Vi är över 6700 medarbetare. Tillsammans arbetar för ett hållbart, inkluderande och välmående samhälle för alla som besöker, bor och verkar på Gotland. Vi är drivande i att skapa en trygg och hållbar utveckling över hela ön. Gotland är en fantastisk plats att leva på, med ett rikt kulturliv, orörd natur och en kreativ entreprenörsanda. Vi är över 61 000 personer som har valt att bo här året om, och vi vill gärna bli fler! Vill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på https://gotland.com/leva-bo/flytta-hit/ Genom instagramkontot @viarregiongotland visar vi bredden av våra yrken och vilken betydelse vårt arbete har för samhället. Varje vecka visar en ny medarbetare upp sin arbetsvardag. Övrigt Region Gotland arbetar enligt kompetensbaserad rekryteringsmetod som syftar till att se varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar sökande med olika bakgrund och kön.  Tjänsten ledigförklaras under förutsättning att den ej behöver komma i anspråk för medarbetare med företrädesrätt samt att tjänsten fortsatt är vakant. I takt med att omvärlden förändras arbetar Region Gotland i större utsträckning med kvalitet och säkerhet i rekryteringsprocessen. Det innebär att du som kandidat kan komma att omfattas av vissa kontroller inför anställning. Vilka kontroller som tjänsten du söker kan omfattas av får du information om inför eller under intervjun. Inför samtliga anställningar behöver du som kandidat visa upp ID-handling och personbevis. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

11 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
18 årig kille söker vikarier när han befinner sig på Gotland

Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Hej, Jag är en 18-årig kille som vill vara med där det händer saker. Jag söker nu nya vikarier då jag behöver fylla på mitt förråd av vikarier, när jag befinner mig på Gotland i vårat hus i Sanda. Jag bor annars i Linköping. Jag och min familj är flera gånger / år på Gotland nu närmast sommaren 2024 Arbetsplatsen är där jag befinner mig, vilket kan betyda hemma hos mig eller på olika platser runt om hemmet där jag är. Intressena som jag har är bland annat att spela tv-spel, musik, bowla, snickra och att se på häftiga maskiner. Du behöver vara mig behjälplig när jag vill hjälpa till när familjen är ute i trädgården och utför olika trädgårdsuppgifter så det är ett stort plus om även du som söker tjänsten gillar det. Jag gillar att vara ute i alla sorts väder. Jag bor tillsammans med min familj och vår hund i en villa under perioder på Gotland ( Sanda) Som personlig assistent hemma hos mig hjälper du till med bland annat på- och avklädning, personlig hygien, förflyttningar samt att du är min förlängda arm och tar vid och hjälper till där funktionsnedsättningen sätter gränser. I din roll så ingår även att planera och strukturera upp min vardag tillsammans med mig allt för att jag ska bli så självständig som möjligt. Du kommer även att få hanterar mediciner och det är viktigt att ha en ständig uppmärksamhet runt mitt allmäntillstånd då jag även har diabetes. Jag söker Dig som: - Tål pälsdjur, då vi i familjen har en hund -Har en god fysik, då förflyttningar ingår i arbetsuppgifterna - Brinner för ditt arbete och vill göra skillnad för en annan person - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent, gärna till ungdomar! - Ser detta arbete som ett långsiktigt uppdrag - Att Du har ett stort engagemang för ditt arbete - Ett extra stort plus om du även har erfarenhet av diabetes, om du inte har det så kommer Vi att utbilda dig. -Du behöver körkort & bil för att ta dig till vårat boende på Gotland Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och att ta ett stort ansvar. Hos vår kund är det viktigt att föräldrarna ska kunna känna trygghet när du har hand om deras ungdom. Det är därför meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med barn, ungdomar eller inom vården. Vi ser det även som meriterande om du har erfarenhet av lågaffektivt bemötande. Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med bra anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre. Vi söker dig som vill vara med på den resan tillsammans med oss! Arbetstid/Varaktighet: Arbetstiderna är ca 09:00-21:00. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal Tillträde: Omgående med introduktion Anställningsvillkor: Timtjänst ( sommaren 2024 kommer jag att befinns mig under längre perioder på Gotland. Välkommen med din ansökan, vem vet det kanske är just du som är den stjärnan vi letar efter! Hälsningar Jonatan

11 maj 2024
Sista ansökan:
11 juni 2024
Jobfind söker Arbetsterapeut

Vill du följa med på Jobfindresan? Att genomföra kartläggningar och observationer kan bli din nästa utmaning! Vi välkomnar även dig som är nyexaminerad och vill utvecklas inom arbetslivsinriktad rehabilitering. Steg till Arbete (STA) är en värdefull och kvalitativ tjänst som Arbetsförmedlingen upphandlar med yttersta mål att i en sammanhållen process identifiera resurser och stödbehov samt stärka och utveckla deltagaren med målet arbete eller utbildning. Målgruppen är arbetssökande som på grund av olika hinder står långt från arbetsmarknaden och behöver individuellt anpassade arbetsförberedande insatser för att kunna närma sig yrkeslivet och/eller påbörja studier mot ett yrke. Läs mer om uppdraget här! Ditt huvuduppdrag blir att ansvara för genomförandet av kartläggningar och observationer utifrån nedan arbetsterapeutiska instrument: • Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST) • Dialog om arbetsförmåga (DOA) • Worker Role Interview (WRI) • Assessment of Work Characteristics (AWC) • Assessment of Work Performance (AWP) Ansvarsområden: • Schemaläggning och planering av vårt arbete med deltagaren • Genomföra kompetenskartläggning i vilken deltagarens kompetenser, förutsättningar och intressen kopplade till arbetsmarknaden ska synliggöras • Genomföra kvalitativa kartläggningar av våra deltagares förmågor och behov samt • utföra observationer under arbetslika förhållanden • Ge stöd vid aktivitetsutförande • Variera aktivitet utifrån en specifik deltagares behov med fokus på tidsomfattning, komplexitet och språkförmåga - kopplat till dennes fokusyrke • Med hjälp av Motiverande samtal (MI) synliggöra deltagaren egna resurser och skapa tillit till egen förmåga • Genom föreläsning och individuella samtal gå igenom områden som Aktivitetsmönster, Stress och Vikten av balans • Ansvar för uppföljningar på deltagarnas arbetsprövningsplats • Ansvar för att de gemensamt uppsatta målen efter varje delmoment av tjänsten följs upp och dokumenteras • Utprovning av hjälpmedel i de fall det är aktuellt • Samverkan med kollegor så som arbetskonsulent, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd • Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen på lokal nivå För att lyckas i ditt uppdrag bedömer vi att du behöver ha en bred erfarenhetsbank och ha tillgång till en gedigen egen verktygslåda att hämta dina rekommendationer ur. Du bär ansvar för vår återrapportering till kund varför stor fallenhet för dokumentation kommer att underlätta ditt arbete. Eftersom rollen innebär många kontakter inom och utanför organisationen behöver du ha lätt för att skapa förtroendefulla relationer med människor. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Arbetsterapeut ansvarar du tillsammans med lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. För att trivas hos oss tror vi att du tycker om att testa olika tillvägagångssätt och metoder för att löpande utvärdera och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Vi önskar att du är prestigelös och har god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete – då kan vi tillsammans klara det mesta! Det är av största vikt att du delar våra värderingar: vi är principfasta, vi håller våra löften, vi lyckas tillsammans och vi värdesätter alla människor – läs mer om vad vi lägger bakom dessa ord här. Att arbeta på Jobfind innebär att få vara med om en expansiv resa, vi är förhållandevis nya på marknaden som företag men bottnar i en mycket långsiktig ägarstruktur och vi som driver Jobfind framåt har drygt 25 års erfarenhet av branschen inom området arbetsmarknad. Anställningsvillkor • • Omfattning deltid-heltid efter överenskommelse • Individuell lönesättning Känns ovan beskrivningar rätt för dig? Då vill vi gärna ha med dig ”onboard” - varmt välkommen med din ansökan! För frågor kring tjänsten maila ansvarig Rekryterare. Vi på Jobfind värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna kandidater som utöver ovan profil bidrar med olika bakgrund och livserfarenhet till våra team!

10 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
JUNIOR ACCOUNT MANAGER

Avisera säljer och producerar varumärkesbyggande förpackningslösningar till företag främst inom retail. Vi finns i Stockholm, Göteborg och Visby, med huvudkontoret i Stockholm. Våra kontor fungerar som naturliga mötesplatser där vi träffar många av våra kunder i våra inspirerande showrooms. Vi söker dig som är i början av din säljkarriär och vill ta nästa steg inom B2B-försäljning, och utvecklas inom relationsbyggande kundkontakt. I rollen så kommer du fokusera på att sälja kundunika förpackningslösningar med tryck till företag och butiker i hela Sverige. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att vara i kontakt med kunder på daglig basis, primärt via telefon och mail, samt ansvara och driva dina egna säljprocesser mot affär i dialog med kund. Ditt kunddistrikt kommer bestå av företag över hela Sverige. Du driver säljprocessen med lösningsorienterat fokus på långsiktiga relationer till nya samt befintliga kunder. Vår onboarding innefattas av utbildning och upplärning med tydliga mål och uppföljning. Hos oss får du stöd och hjälp i din utveckling av våra erfarna medarbetare samt kommer arbeta efter en tydlig utvecklingsplan för att du ska kunna överträffa dina mål och få en fantastisk utveckling. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Dina egenskaper och styrkor - Förmåga att skapa kontakt och kommunicera med människor - Du gillar att utvecklas och är öppen för att lära dig nytt. - Lätt att samarbeta med. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.

10 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Personlig assistent sökes till kille i Katthammarsvik/Visby

Vi söker en personlig assistent till en av våra kunder som bor i Gammelgarn/Katthammarsvik. Denna kille har ett stort intresse för historia och gillar att spela TV-spel, resa, vara ute bland folk och att hitta på saker. Vi söker därför dig som har mycket humor och som gillar när det händer och bidrar till att det händer mycket om dagarna. Om ni dessutom delar samma intressen är det väldigt positivt. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans. Du bör också vara snus och rökfri. Kunden bor i Gammelgarn men arbetar i Visby och har många aktiviteter där, så du behöver även ha körkort och tillgång till egen bil. Om tjänsten: Arbetet är på heltid och du kommer arbeta dygnspass med sovande jour 5 timmar. Passen är förlagda kl 08-08 men det finns utrymme för flexibilitet att byta och ändra sina pass. Den schemarad vi söker någon till är på cirka 50% fram till april 2024, dock finns alltid möjlighet att jobba extra och du kan relativt enkelt komma upp i heltid. Nästa vår finns möjlighet att få 100% på schema. Sök gärna om du tycker detta låter som ett intressant arbete för dig! RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - BelastningsregistretFör dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer12% semesterersättning ochOB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se/

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Fukttekniker

Håltagning Sanering Fuktteknik i Sverige AB (HSF) är ett serviceföretag som främst utför tjänster mot fastighetsbolag direkt eller i samarbete med andra företag i Byggbranschen. Vi kommer in efter fukt och brandskador eller utför planerade ombyggnationer/förbättringsåtgärder. Vi söker dig som är positiv, ordningsam och noggrann och trivs i ett tajt team där alla hjälps åt. Vi söker främst kollegor som har flerårig erfarenhet och relevant utbildning men stor vikt läggs vid personlig lämplighet och för rätt person finns möjlighet till utbildning inom tjänsten. Som fukttekniker hos HSF utför du alla förekommande arbetsuppgifter inom fuktskador så som fuktutredningar och mätningar i samband med mögel och vattenskador, installation av avfuktare mm. Du ingår i ett team med erfarna kollegor inom andra specialområden så som håltagare, saneringstekniker och rivningstekniker där det även förekommer andra arbetsuppgifter främst inom lättrivning.

10 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024