Lagermedarbetare till växande livsmedelsföretag

Vår vision ärsimpel. Med starka samarbetspartners och en gedigen erfarenhet i branschen arbetar Scania Bemanningmot att bli den mest självklara lokala aktören inom bemanning, rekrytering och konsultation.ArbetsuppgifterSedvanliga arbetsuppgifter inom lager, så som plock och pack samt containerlossning.Krav- Tidigareerfarenhet av lagerarbete och containerlossning- Behärska både svenska och engelska i tal och skrift- Klara av arbete i högt tempo-Truckkort A+B Meriterande- B-körkort och tillgång till bilVillkorStart: OmgåendeOrt: HelsingborgArbetstider: 7.30-16.00Omfattning: HeltidDin profilSom person är du handlingskraftig och tycker om ett fysiskt arbete.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. En hög arbetsmoral och viljan att lära sig kommer man långt med.AnsökanVi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi vänligen, men bestämt inte tar emot ansökningar via telefon eller e-post.

13 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Medicinsk sekreterare till Vuxenpsykiatrimottagning, Helsingborg

Gör skillnad. Varje dag. Är du en engagerad person med ett positivt synsätt? Vill du arbeta i olika sammanhang och har lätt för att skapa goda relationer? Då har du chansen att söka tjänsten som medicinsk sekreterare hos oss! Då vi har utökat vårt uppdrag med en tandemmottagning behöver vi förstärkning av en medicinsk sekreterare. Du får möjligheten att vara med oss på en spännande utvecklingsresa in i vårdens digitaliserade framtidsvärld med allt vad det innebär. Vuxenpsykiatriska mottagningen Helsingborg tillhör verksamhetsområde (VO) vuxenpsykiatri och är en del av Psykiatri och Habilitering Skåne. Här utreds och behandlas främst patienter med affektiva sjukdomar, ångesttillstånd samt olika former av personlighetssyndrom och neuropsykiatriska tillstånd. Mottagningen i Helsingborg ligger i framkant i utvecklingen och arbetar med teambaserad vård. Du kommer således att få arbeta med och bidra till psykiatrisk vård som präglas av samarbete, öppenhet och kvalitet. Mottagningen består av cirka 35 medarbetare av olika yrkeskategorier, däribland receptionist, medicinska sekreterare, läkare, sjuksköterskor, kuratorer, psykologer, arbetsterapeut, fysioterapeut och skötare. ARBETSUPPGIFTER Dina arbetsuppgifter består av att organisera och strukturera det administrativa arbetet på mottagningen. Du kommer även att stödja övriga medarbetare och samarbeta med andra enheter och samarbetspartners. Hos oss som medicinsk sekreterare är du en viktig del i teamarbetet. I tjänsten ingår journalskrivning via MedSpeech i Melior och registreringar i olika system där Pasis är det främsta. Vidare ingår även viss telefonservice, receptionsarbete, posthantering och att vara mottagningspersonalen behjälplig med diverse uppgifter. Inom psykiatrin tillämpas lagen om psykiatrisk tvångsvård (LPT i öppenvård), där sekreteraren har en viktig roll, likaså på våra olika konferenser såsom fördelningskonferens, behandlingskonferens samt APT (arbetsplatsträff). Rollen som medicinsk sekreterare håller nämligen på att förändras och Region Skåne står inför införandet av den heltäckande digitala plattformen Skånes Digitala Vårdsystem (SDV) som kommer att ersätta flera av dagens journalsystem. Vi är öppna och ödmjuka inför den fortsatta utveckling som det innebär och ser gärna att du bidrar med dina kompetenser och egenskaper i förändringsarbetet. Besök gärna SDV-podden om du är nyfiken på att få veta mer införandet: https://soundcloud.com/regionskane/sets/sdv-podden KVALIFIKATIONER Du som söker har utbildning i Hälso- och sjukvårdsadministration 80 p (KY/400p (YH), eller motsvarande medicinsk sekreterarutbildning. Vi använder oss av systemen Melior, MedSpeech och PASIS och ser gärna att du har kunskaper i dessa system. Vidare lägger vi stor vikt vid om du har god IT-vana i Windowsmiljö och är intresserad av IT-utveckling. För tjänsten krävs det att du har goda språkkunskaper i svenska, i såväl tal som skrift. Du har också erfarenhet av arbete inom psykiatrin. Vi tror att du som vill bli vår nya kollega uppskattar vår omväxlande arbetsplats lika mycket som vi gör. Du är serviceinriktad och positivt inställd till de utmaningar som du ställs inför samt tycker om att, emellanåt, jobba i ett högt arbetstempo. Då vi arbetar i nära samarbete med övrig vårdpersonal är det viktigt att du har en flexibel inställning och vill bidra till ett gott samarbete. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi erbjuder dig ett spännande, variationsrikt och utvecklande arbete! Utdrag ur misstanke- och belastningsregister kommer att göras innan eventuell anställning. I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att höra av dig. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 maj 2024
Vill du ha en spännande utmaning inom försäljning och service?

Om jobbet Vill du ha en spännande utmaning inom försäljning och service? Vi letar efter en passionerad kundtjänst medarbetare med ett stort intresse för försäljning till vårt kontor i Helsingborg! Här erbjuds garantilön, generös provision, kontinuerlig intern utbildning och en dynamisk arbetsmiljö där din drivkraft belönas. Skicka in din ansökan nu! Rollen I rollen kommer du att arbeta nära kollegor som delar ditt intresse för försäljning och service. Du kommer främst att arbeta med att bearbeta befintliga kunder, hantera fakturafrågor och kommunicera via mejl med våra kunder. Du kommer att sälja skräddarsydda abonnemangslösningar till både privatpersoner och företag via telefon med fokus på att skapa värdefulla relationer. För att lyckas i rollen krävs att du: Talar och skriver obehindrat på svenska. Har förmåga att kommunicera på ett professionellt och förtroendegivande sätt, både i tal och skrift. Trivs i en snabb och dynamisk miljö och kan hantera olika projekt parallellt. Flexibel och har förmåga att hantera stressiga situationer på ett lugnt sätt. Vi söker Vi söker dig som trivs i sociala sammanhang, är energisk och utåtriktad. Du är bra på att hantera flera uppgifter samtidigt och har en nyfikenhet och vilja att förstå kundbehov och önskemål. Din personliga mognad och ansvarstagande är nyckelelement för framgång.Sök tjänsten idag om detta låter som något för dig! Vad är det roligaste med att arbeta på Swedish Brands? "Det roligaste med att arbeta på Swedish Brands är den starka sammanhållningen och möjligheten till personlig utveckling som varje kollega bidrar till. Att vara en del av ett team där varje individ uppmuntras att växa och lära sig nya färdigheter är både inspirerande och givande. Att se sina kollegor utvecklas och ta sig an nya utmaningar är verkligen det som får en att tycka att det är roligt att gå till jobbet."

13 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Pre Sales Representative/Mötesbokare B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Antal jobb: 2 Kvalifikationer Språkkrav Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk Om jobbet Som Pre Sales Representative/mötesbokare, har du en nyckelroll i företagets och teamets framgångar. Du skapar kundmöten, och banar därför väg för företagets försäljningsmöjligheter. Detta gör du genom att alltid ha en relevant prospekt-lista, och genom en konstant hög samtals-och mejlaktivitet. Du arbetar tillsammans med ditt team för att oavbrutet effektivisera processen från segmentering till ett välförankrat bokat kundmöte. Du kommer att ingå i ett utav företagets inspirerande team, där dina tankar och idéer tillsammans med dina kollegors, kommer att bidra till och forma företagets framtida kultur. Du arbetar med såväl egna som teamets gemensamma mål, och du kommer dagligen att få coachning och stöd av teamets försäljningschef. Allt för att du ska lyckas så bra som möjligt i din roll! Vem är du? Du är en positiv och uthållig person, med stor känsla för ansvar och organisering i ditt arbete. Du är skicklig på att kommunicera med olika typer av människor, och gör alltid ditt yttersta för att upprätthålla en god kommunikation i varje samtal med kunder. Du är tävlingsinriktad och strävar i alla lägen efter att prestera på bästa nivå. Vi erbjuder Fast lön + hög provision Löpande och gedigna säljutbildningar Möjligheten att prospektera gedigna tjänster En möjlighet att vara med på en utmanande och stimulerande resa En utvecklande och inspirerande miljö Kort uppstartssträcka Säljtävlingar med attraktiva priser Interna karriärmöjligheter Om Säljpitch.se Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

13 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Account Manager B2B

Korta fakta om jobbet Omfattning:Heltid Varaktighet:Tillsvidare Anställningsform:Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Account manager - 1-2 års erfarenhet Språkkrav: Svenska Engelska Meriterande Alla övriga språk. Vem är du? Du är en person med förmågan att övertyga nya kunder om att vår produkt/lösning är rätt val för dem, och du är kreativ i din problemlösning. Du tycker om att jobba i ett team, där individuella och gemensamma målsättningar tillsammans bildar målbilden. Du kommer att spendera stora delar av din dag i telefon, och vi ser därför att det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning tidigare, men inget krav. Vi lägger större vikt vid din personliga profil, och egenskapen att vilja prestera och utvecklas. Om jobbet Säljpitch hjälper företag att öka sin försäljning på kundens mest gynnsamma sätt, och vi är flexibla i vårt tillvägagångssätt. Vi expanderar ständigt, och är just nu i en fas där ett av våra affärsområden behöver extra förstärkning. Vad innebär rollen? Som Account Manager hos Säljpitch arbetar du med såväl befintliga kunder, som ”nykund”, och du tar både fysiska möten och telefonmöten. I rollen som Account Manager så kommer du att agera coach digitalt, för olika stora företag, med syfte att visa hur man med enkla medel kan få sitt företag att växa. Du blir expert på att ta fram anpassade lösningar för företag, och bygga långsiktiga relationer. Som understöd till detta kan du erbjuda kundkontakter från Sveriges största sökmotor. Vi på Säljpitch.se erbjuder dig: Fast lön + Hög provision (högst i branschen) Professionell coaching och utbildning inom försäljning och digitalisering Arbete i en ung och glädjefylld miljö, i stora luftiga lokaler Möjligheten till att delta i säljtävlingar (tidigare vinster har tagit medarbetare till b.la. Dubai, Marbella och Miami) Förmånen att få arbeta med entreprenörsdrivna människor, med stor vilja att ta dig under sina vingar Möjligheten att utvecklas och accelerera inom företaget Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

13 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Innesäljare

Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Kvalifikationer Meriterande Innesäljare - 1-2 års erfarenhet Utbildning Meriterande Gymnasial utbildning Flerspråkighet Kompetenser Meriterande Försäljningsvana, uppsökande försäljning företag Uppsökande försäljning Försäljningsvana, telefonförsäljning Digital marknadsföring/Onlinemarknadsföring Marknadsföring/PR Språkkrav Svenska Engelska Om jobbet Innesäljare Bolaget är snabbt växande och riktar in sig på företag av varierande storlek. Vårt team består utav ett härligt gäng resultatdrivna killar och tjejer, som trivs med ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Din uppgift kommer att vara att kontakta kunder, nya som befintliga, där säljmålen är konkreta. Telefon och mejl, är där du främst kommunicerar med dina kunder, och det är viktigt att du känner dig bekväm med detta. Profil Vi tror att du har en vilja, och ett driv, att utvecklas inom säljyrket – och det här är därför rätt plats för dig! Vi efterfrågar ingen tidigare erfarenhet, utan det viktigaste är att du är motiverad, har energi och ett engagemang. Hos oss trivs lagspelare bäst, och du motiveras av att påverka din egen lön - Vi erbjuder dig en fast lön och den högsta provisionen i branschen. Ansökan Du är välkommen med din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka din ansökan idag! Lönetyp: Fast lön + provision Övrig information: Tjänstens omfattning: Heltid. Tillträde: Enligt överenskommelse Plats: Helsingborg, fri parkering, och kollektivförbindelser (Buss och tåg) precis intill kontoret.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Är du vår nästa stjärna? B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildaroch coachar våra medarbetaredagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Är du i tankarna på att ta nästa steg i karriären eller vill veta mer om oss så tveka inte på att höra av er.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Säljare B2C

Säljpitch är ett snabbt växande säljbolag som riktar in sig på företag stora som små, men nu även privatpersoner. Vårt B2C-team består utav ett härligt gäng med både tjejer och killar. Teamet är ett resultat drivet gäng och stimuleras av ett högt arbetstempo. Vår atmosfär är familjär, och det är viktigt för oss att alla trivs och känner glädje på jobbet. Tidigare erfarenhet inom sälj är meriterande men inte ett måste, då vi utbildaroch coachar våra medarbetaredagligen. Tjänsten erbjuder ett bra lyft i karriären och kommer ge er möjligheten till att bygga på kunskap inom företagsutveckling, försäljning och hur man arbetar strategiskt inom försäljningsprocesser. Vi erbjuder:Kontor i Helsingborg, nära Ramlösa tågstation och busshållplatser.Möjligheten att påverka din lön; vi har branschens bästa provision.En grundlig utbildning och kontinuerlig coachning till alla nyanställda.Många roliga aktiviteter, AW:s och tävlingar. Vem är du?Vi söker dig som ser ljust på din framtid, har en stark målmedvetenhet och vilja att ta digframåt. Vi har inga förkunskapskrav, utan vill att du ska känna dig trygg i att vi vägleder dig iarbetet. Det absolut viktigaste för oss är att du ser positivt på din framtid, är initiativrik i dittarbetssätt och vill lära dig nya saker. Att vara orädd och social, ser vi som stora fördelar iarbetet.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Säljare - Account Manager till Hitta.se Helsingborg

Säljare - Account Manager Hitta.se är förmodligen Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vill du vara med och utveckla vår relation med företag runt om i Sverige? Sluta leta - Börja på Hitta.Vi söker dig som vill:- Arbeta med kunder över hela Sverige- Nå uppsatt budget, både individuellt och tillsammans med teamet- Arbeta i huvudsak med telefonen som arbetsredskap- Lägga grunden för långsiktiga relationer mellan Hitta.se & företag runt om i Sverige- Bidra till lagkänslan på kontoret Vem är du? För att lyckas hos oss på Hitta.se så är det viktigaste att du har rätt personligt driv, triggas av att jobba mot högt uppsatta mål och att du har bestämt dig för att bli en riktig vass säljare Kanske har du tidigare arbetat med försäljning eller har en bakgrund inom idrott. Du är en relationsbyggare med en stark kommunikativ ådra. Försäljningen bygger på att skapa nya relationer och vi söker dig som är duktig på att fånga vad kunden har för önskemål och behov. Du har även mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av att jobba med försäljning och/eller erfarenhet av media och marknadsföring.Att jobba med Hitta.seHos oss strävar vi alltid efter att ta hand om varandra och vi sätter vår kultur och våra värdering i centrum i allt vi gör. På Hitta är samarbete, innovation och kundfokus våra allra viktigaste ledord. Vi erbjuder dig: - En arbetsplats i Helsingborg med fantastiska kollegor- Daglig coachning och regelbunden säljträning- Ett utmanande jobb med stor möjlighet till personlig utveckling- Tillsvidaretjänst med en fast månadslön och väl tilltagen provision- Hitta Awards gala där vi firar årets fina prestationer och hyllar varandra- Fredags-AW, gemensamma frukostar, fester och massa annat roligt!Lär känna Marina, en av våra säljareVad tycker du är roligast med att jobba på Hitta.se?"Mest av allt gillar jag det personliga mötet, att vara ute och träffa kunder inom olika branscher. Tydliga mål, fantastiska kollegor och vetskapen om att jag jobbar på ett företag som alltid vill framåt." Hur ser en vanlig arbetsvecka ut?"Livet på Hitta bjuder aldrig på en ”vanlig” arbetsvecka då ingen vecka är den andra lik. Det gör jobbet utmanande och spännande. Jag behandlar både nya och befintliga kunder i min roll på Hitta." Om tjänstenTjänsten är en heltidstjänst på vårt Helsingborgskontor. Vi ser fram emot din ansökan!Om Hitta.se Hitta.se är en plattform som gör det enkelt för företagare att hitta och bygga relationer med lokala kunder genom självkörande marknadsföring. Vi är Sveriges lokala marknadsplats som erbjuder tjänster för att smidigt och snabbt hitta relevant information om företag, personer och platser. Samtidigt tillhandahåller vi våra företagskunder en bred portfölj av innovativa tjänster och produkter som förenklar vardagen, attraherar kunder och ökar försäljningen.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024
Parkeringsvakt i Helsingborg - behov

Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter. Genom att fortsätta tänka nytt och fokusera på människan och hennes behov tror vi att vi kan göra skillnad. Vi tror på en framtid där parkering inte bara är en slutdestination utan även en del av resan. Vill du ha ett omväxlande, fritt och ansvarsfullt arbete? Vi söker nu Parkeringsvakter till vårt kontor i Helsingborg Om rollenSom parkeringsvakt hos oss har du en viktig funktion och erbjuds ett omväxlande och roligt arbete med stor frihet under eget ansvar. Arbetet innebär parkeringsövervakning inom tilldelat område (tomtmark). Genom din närvaro ute på fältet med bevakningsbil och till fots ger du den service och hjälp som behövs för att parkeringsreglerna ska följas och tillsammans hjälps vi åt att säkerställa hög trivsel och god framkomlighet. Arbetet erbjuder mycket variation, stor frihet och ett viktigt ansvar. Du kommer till exempel att: Bevaka ditt arbetsområde med bil och till fots. Kontrollera att parkeringsregler följs. Säkerställa att korrekt och tydlig skyltning finns inom området. Utfärda kontrollavgifter vid behov. Hjälpa våra kunder på plats med parkeringsrelaterade frågor. Hjälpa våra kunder på plats med frågor gällande våra digitala tjänster. Tjänsten är en behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse.Tiderna varierar efter schema och natt- ochhelgarbete förekommer. Våra parkeringsvakter utgår från vårt kontor i Helsingborg. Vi erbjuderHos oss kommer du att tillhöra ett starkt och sammansvetsat team som arbetar mot samma mål, att alltid ligga steget före och bidra till samhället. Arbetsplatsen präglas av personligt engagemang, gemenskap och vi delar med oss av både kunskap och erfarenhet, vi har även väldigt roligt tillsammans. Vi erbjuder en trygg anställning genom kollektivavtal ”Bevaknings och säkerhetsavtalet” som reglerar och säkerställer anställningsvillkor som lön, pension, försäkringar, semester med övrigt. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag och lunch/rikskort. Utbildning Alla våra parkeringsvakter genomgår både grund- och vidareutbildningar inom de lagar och regler som gäller för parkering och skyltning (inom tomtmark). Utbildningarna säkerställer auktoriserad kompetens för tjänsten. Om digFör att passa för tjänsten har du en positiv attityd, social förmåga och agerar omdömesfullt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer, att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Gymnasiekompetens Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke Meriterande: Tidigare erfarenhet som parkeringsvakt Tidigare erfarenhet inom bevakning Vid utvärdering av sökande till tjänsten ser vi alltid över personlig lämplighet sett till krav, personliga egenskaper, meriter och referenser. Innan anställning begärs ett utdrag från Polisens belastningsregister. AnsökanVi ser fram emot att få in din ansökan, sista ansökningsdag är 2024-05-20. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum, så skicka in din ansökan redan idag! För mer information om företaget hänvisar vi till vår hemsida www.aimopark.se Har du frågor om tjänsten kontakta Områdesansvarig, Mikkel Röygaard Bylundpå [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! Om ossAimo Park ägs av det japanska företaget Sumitomo Corporation. Med fokus på innovation och människans behov jobbar Aimo Park kontinuerligt med att ta fram nya mobilitetslösningar och innovationer som underlättar människors vardag. Vi är Nordens ledande parkeringsbolag och har idag cirka 800 anställda. Aimo Park står nu inför en spännande förändringsresa där vi strävar efter att bli det mest innovativa företaget i branschen. Hos oss kommer du att få vara med och skapa något nytt! Vi vill berika våra kunders vardag genom smart parkering och mobilitetslösningar där vi är övertygade om att allt ska ledas av innovation. Hur kommer framtidens smarta städer att se ut med självkörande bilar, en anpassning efter fler elbilar i städerna är några av de frågor som väntar. Vi vill vara med och svara på dessa frågor och bidra till ett samhälle där människan alltid kommer först. Det genom att bevisa att saker som trafiksäkerhet och "sharing economy" kommer att gynna inte bara dagens människor utan även kommande generationer.

13 maj 2024
Sista ansökan:
30 oktober 2024