Smart Parkering Sverige AB söker tekniker till Helsingborg

Smart Parkering Sverige AB har idag hand om parkeringsövervakning, drift och förvaltning av garage och parkeringsanläggningar. Detta gör vi på uppdrag av fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltningsföretag. Vi tillhandahåller smarta skräddarsydda digitala och miljövänliga lösningar samt marknadens kundvänligaste plattform. Vi är verksamma på flera orter runt om i landet med ett huvudkontor i Stockholm. Med miljö och teknik i fokus skapar vi framtidens parkering! Information om tjänsten: Smart Parkering Sverige AB söker en person till våra uppdrag i Skåne med start enligt överenskommelse. Att arbeta som tekniker hos Smart Parkering innebär att du underhåller parkeringar och garage. Tjänsten passar dig som är tekniskt lagd med tidigare erfarenhet av parkeringsbranschen och trivs med mycket utomhusarbete. Du bör även vara duktig på att samarbeta med andra befattningar och kunder. Arbetet är på heltid och inleds med en provanställning på 6 månader. Arbetet utgår från vårt kontor i Helsingborg och vid anställningens start erhåller du en intern utbildning i system och arbetssätt. Arbetet förutsätter från en tid till annan resor i tjänsten. I samband med anställning begärs utdrag från polisens belastningsregister Lön utgår enligt kollektivavtal. Exempel på arbetsuppgifter: • Skyltmontering och demontering • Linjemålning • Beställning och fakturahantering inom ansvarsområdet • Inventering och hantering av lager och material • Administration, t.ex. skriftligt underlag på beställda och utförda tjänster • Löpande dialog med interna och externa parter Kvalifikationer: • Innehaft B-körkort i minst 2 år • Goda kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Minst 2 års erfarenhet från parkeringsbranschen med LKOP-utbildning • Andra språk och utbildningar är meriterande För att trivas tror vi att du är: • Självgående • Strukturerad • Lösningsorienterad • Tekniskt lagd • Ansvarstagande • Kvalitetsmedveten • Flexibel, arbetet innebär varierande arbetsdagar, arbetstider och mycket utomhusarbete I övrigt tror vi att du drivs av att göra ett gott arbete och av att vara en god representant för Smart Parkering Sverige AB. Urval: Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Frågor? Kontaktar ansvarig rekryterare, Victor Emanuelsson Van Eekelen via [email protected] Ansökningar tas enbart emot via formuläret. Övrigt: Vi väljer att självständigt tillhandahålla denna rekryteringsprocess, rekryterare och annons säljare undanbedes.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Receptionist till Nordic Wellness Helsingborg

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Nu letar vi efter nästa medarbetare i tjänsten som säljande receptionist till Nordic Wellness Helsingborg Berga. Att vara säljande receptionist på Nordic Wellness Ditt jobb kommer främst att handla om en sak. Det är att ge våra medlemmar en makalös träningsupplevelse. Det betyder att klubben alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmarna bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på klubben. När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att klubbens medlemmar bemöts väl och att de befinner sig i en ren och fräsch miljö. Det är du som är värd, vilket betyder att det är du som ser till att det är ordning och reda på klubben. Du får gäster att trivas och känna sig som hemma! Arbetstiden i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Här kommer din känsla för försäljning in i bilden. Varje medlem är unik på sitt vis, och det är upp till dig att ge den information de behöver. Du vet att kundbemötande kan handla lika mycket om improvisation som information men oftast en kombination av båda. Vad söker vi hos dig? Du har fyllt 18 år och är en person som trivs i mötet med andra människor. Skapa nya relationer och lyssna till andras behov är något du känner dig bekväm med. Du är flexibel kring arbetstider, du ska kunna arbeta under dagtid, kvällar och helger. Det är viktigt att du kan arbeta självgående, samt ta egna initiativ och kunna se vad som behöver göras. Du ska vara kreativ för att hitta lösningar och se möjligheter för att kunna utveckla klubben. Arbetsplatsen är en miljö där mycket händer samtidigt, det krävs därför att du är kan arbeta i högt tempo och kan vara flexibel kring de olika arbetsuppgifterna som arbetet innebär. Du ska också känna dig bekväm med ett fysiskt arbete. Det är inget krav att du arbetat tidigare, vi söker dig som vill göra det lilla extra i det du tar för dig, där uppgifter som påbörjas också slutförs. Det är viktigt att du har en vilja att sträva framåt och lära dig. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Har du tidigare arbetat med försäljning är det ett stort plus och klappar hjärtat lite extra för träning och hälsa är det ett ännu större plus! Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig som stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i vår gruppträning och andra delar av företaget. Nu hoppas vi att du är redo att ta det första steget! Välkommen med din ansökan senast 15/6. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

16 maj 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Fritidsledare till Ung Fritid Helsingborg. E-sporthallen Fuzed

Du vill något. Det vill vi med! Vi vill skapa värde och bidra till livskvalitet för våra invånare, företag, organisationer och besökare. Vi gör det genom att lyssna, hjälpas åt, testa, lära oss och sen testar vi igen. Här är allt möjligt för dig som vill skapa, förändra, vårda, bygga, vägleda, utvecklas och göra skillnad. För Helsingborg är staden för dig som vill något. Helsingborgs stads skolor är en resursstark och värdestyrd organisation. Här blir du som medarbetare en viktig del i vår gemensamma vision att skapa den bästa skolan för varje barn och elev. Fritid Helsingborg arbetar för att skapa ett rikt och varaktigt fritidsutbud för alla i Helsingborg. Det gör vi genom att erbjuda attraktiva fritidsgårdar, aktivitetshus och mötesplatser, öppna och tillgängliga idrottsanläggningar, spännande evenemang och upplevelser och stöd till föreningslivet i staden. Om arbetsplatsen I verksamheten på E-sporthallen samarbetar vi nära företaget Fuzed, vill du veta mer om detta kan du läsa här FUZED På våra fritidsgårdar, aktivitetshus och mötesplatser arbetar vi mot mål i linje med vad nämnden beslutat och verksamhetens utveckling. Vi jobbar för ungdomsinflytande, hälsa, upplevelser och intressen som berikar ungdomens fria tid. Vi samarbetar nära skola, civilsamhälle, föreningsliv och andra förvaltningar inom staden. Följ oss gärna på Instagram Joinaoss för att få veta mer om våra verksamheter!  Klicka här för att läsa om våra fritidsgårdar och mötesplatser! Vi är medlemmar i KEKS nätverk. Vad detta innebär kan du läsa mer om här: https://www.keks.se/ Arbetsuppgifter Är du drivande i ungdomsfrågor och vill arbeta med ungdomars delaktighet på olika sätt. Vi söker en person som tror på ungdomarnas egen förmåga. Vi arbetar för att skapa en trygg, attraktiv, kreativ och stimulerande miljö för våra ungdomar. En del av våra utmaningar är att hitta nya metoder och förhållningssätt för att nå ut till ungdomar. En viktig del av arbetet är att coacha och stödja unga i planering och genomförandet av dennes ideér, aktiviteter och evenemang av olika slag. Detta kan vara allt från sport eller friluftsliv till musik och måleri. Arbetet är en spännande kombination av samverkan och självständigt arbete samt ansvar. Stort fokus kommer att ligga på att utveckla fritidsverksamheten med ungdomsperspektivet som utgångspunkt. Att arbeta för Fritid Helsingborg innebär att du kan ha hela staden som arbetsplats och möta människor i alla åldrar. Vi söker dig som ser förändringsarbete som en utmaning och vill vara med och skapa framtidens verksamhet.  Verksamheten kräver att du kan leda, planera och utvärdera ditt eget arbete. Kvalifikationer Vi söker dig som har examen inom fritidsledarutbildning, socialpedagogisk- hälsopedagogisk utbildning elle enligt arbetsgivaren likvärdig utbildning. Det är meriterande om har erfarenhet och intresse av e-sport och fysisk aktivitet. • Har dokumenterad kunskap om normkritik, jämställdhet och delaktighet • Har erfarenhet av coachande förhållningssätt. Stor vikt läggs vid att du är initiativrik, drivande, kreativ och har förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Som person är du nyfiken, engagerad och nytänkande med stor förmåga att samverka och skapa engagemang tillsammans med ungdomar. Du är serviceinriktad och arbetar på ett systematiskt sätt för att nå resultat. Du är även bra på att kommunicera i tal och skrift. Du har god IT-vana och god kompetens i Officepaketet.  Erfarenhet av praktiskt arbete med ungdomar (13-19 år) och B-körkort är ett krav.   Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande.  Övrig information Sista ansökningsdag: 240616 Anställningsform: 100% projektanställning på 1 år med stor chans till förlängning.  Omfattning: Heltid. Kvälls- och helgtjänstgöring samt lägerverksamhet. Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Antal tjänster: 1 I Helsingborgs stad gillar vi olika. Vi strävar efter att våra medarbetare ska spegla våra invånare och värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Om du blir erbjuden tjänst inom förskola och skola eller öppen fritidsverksamhet ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

16 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Kurator sökes till JENSEN gymnasium Helsingborg

JENSEN gymnasium är ett högskoleförberedande gymnasium med bästa läge centralt vid Kaliforniegatan 4 i Helsingborg. Vi erbjuder samhällsvetenskapsprogrammet, ekonomiprogrammet och naturvetenskapsprogrammet. Skolan präglas av framåtanda, fokus och utvecklingsdriv. Vi söker dig som vill utvecklas i din professionella roll och som vill bidra till att våra elever når framgång. I din roll som kurator på JENSEN får du möjlighet att, tillsammans med engagerade kollegor och närvarande chefer, ta ett helhetsansvar för skolan. Samtidigt har du stor frihet att använda din kompetens till att bistå den pedagogiska verksamheten och tillvarata och utveckla elevers resurser. Arbetsuppgifter och ansvarsområden • Föra elevsamtal såsom stöd-, konflikt- och krissamtal samt ha utredande samtal med elever i grupp och enskilt. • Fungera som stöd till övriga medarbetare exempelvis på coachtid • Ansvara för arbetet med skolans likabehandlingsplan • Aktivt bidra till skolans hela utveckling och ta ansvar för att verksamheten når sina mål • Nära samarbete med övriga medarbetare i elevhälsoteamet med det förebyggande och främjande arbetet Kvalifikationer  Du ska ha adekvat utbildning för socialt arbete som kurator, socionomutbildning eller psykologutbildning, och erfarenhet av att arbeta med ungdomar är meriterande.  I arbetet som kurator på vår skola söker vi en medarbetare som har goda förmågor att skapa relationer med elever och kollegor. Du ska vara utåtriktad och kunna skapa och underhålla dina relationer. Du har ett uppdrag som kräver att du kan samarbeta väl med såväl skolledning som lärare. Du är lyhörd men vågar också uttrycka dina synpunkter utifrån ditt perspektiv som kurator. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar stort ansvar för din uppgift och ditt arbete som kurator. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare. I rollen som kurator ska du ha väl grundade och tydliga värderingar och integritet. Du styrs av etik och värderingar i avgörande situationer i ditt arbete. Arbetet kräver gott och klokt omdöme tillsammans med ödmjukhet.  Anställningsform  Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40%. Start i augusti eller enligt överrenskommelse. För den här tjänsten tillämpar vi 6 månader provanställning. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi vill gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Första steget är att genomföra två arbetpsykologiska tester (Mint och Matrigma). Testlänkar skickas på mail direkt efter inskickad ansökan och du får återkoppling på testerna direkt efter att du har genomfört dem.  Inom gymnasieskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Utdraget görs via polisen.se med digitalt BankID. Om du inte har BankID, så kan du beställa hem blanketten, gör detta så snart som möjligt då manuell hantering av blanketten tar lång tid.   Kontaktuppgifter ​Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Samar El-Khatib på 0700-915258 eller [email protected]. Läs mer på jensengymnasium.se och om att jobba med oss! Du kan också följa oss på LinkedIn för att få de senaste uppdateringarna om JENSEN education. Varmt välkommen med din ansökan! Om JENSEN JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 17 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
JENSEN gymnasium söker lärare i matematik

JENSEN gymnasium är ett högskoleförberedande gymnasium med bästa läge centralt vid Kaliforniegatan 4 i Helsingborg. Vi erbjuder samhällsvetenskapsprogrammet, ekonomiprogrammet och naturvetenskapsprogrammet. Skolan präglas av framåtanda, fokus och utvecklingsdriv. Bildning är målet med elevernas studier hos oss. Vi har fokus på litteratur, läsande och skrivande som krävs för högre studier. Vi jobbar för att våra elever ska nå en hög kunskapsnivå och utveckla sitt tänkande - att tänka fritt och tänka stort - det är bildning för oss! Vi är ett gymnasium för elever med höga ambitioner, det betyder också att vi har höga positiva förväntningar på våra elever. Vi håller högt tempo i undervisningen. Inom ramen för vår hälsoprofil får våra elever utöva mental träning varje dag och ta en pedagogisk promenad på dagens längsta lektion. På JENSEN gymnasium har vi stort fokus på kvalitet, vilket bekräftas i de kvalitetsgranskningar vi fått från Skolinspektionen. Vi är stolta över våra mycket höga resultat gällande bl.a. medarbetarnöjdhet, chefsbetyg och rekommendationer. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad gymnasielärare i matematik, är mycket kunnig i dina ämnen och drivs av att få lära ut dem till andra. Som person har du, precis som vi, ett stort engagemang för att utvecklas. I undervisningen drivs du av att skapa arbetsro och studiekultur tillsammans med eleverna. Du är strukturerad, drivande och en tydlig ledare i klassrummet. I våra rekryteringar läggs stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.  Anställningsform  ​Tjänsten är ett föräldravikariet på del- eller heltid som kan leda till en tillsvidareanställning. Start den 9:e augusti. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas ej. Urval sker löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdatumet är 30 maj.  Första steget är att genomföra två arbetpsykologiska tester (Mint och Matrigma). Testlänkar skickas på mail direkt efter inskickad ansökan och du får återkoppling på testerna direkt efter att du har genomfört dem.  Inom gymnasieskolan måste du enligt lag (2000:873) visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Utdraget görs via polisen.se med digitalt BankID. Om du inte har BankID, så kan du beställa hem blanketten, gör detta så snart som möjligt då manuell hantering av blanketten tar lång tid.   Kontaktuppgifter  ​Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Samar El-Khatib på 0700-915258 eller [email protected]. Läs mer om oss på jenseneducation.se  Du kan också följa oss på LinkedIn för att få de senaste uppdateringarna om JENSEN education. Varmt välkommen med din ansökan! Om JENSEN JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 17 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
IT- Tekniker till ESAB i Perstorp

ESAB är ett globalt företag med mer än 120 års kontinuerlig forskning, utveckling och försäljning, vilket gör oss till ett världsledande företag inom svetsning. Med över 10 000 anställda världen över är vi stolta över att på vår enhet i Perstorp ha ungefär 190 engagerade individer som är en del av vår gemenskap. Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter i din roll och en global mångkulturell arbetsmiljö där vi kan ge dig möjlighet att samarbeta internationellt i vår fortsatta tillväxtresa. Läs gärna mer om oss på esab.se Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att Maxkompetens hanterar rekryteringsprocessen och du blir anställd hos ESAB i Perstorp. Dina arbetsuppgifter Som IT- tekniker hos ESAB är du en del av ryggraden i vårt tekniska ekosystem. Du kommer att tillhandahålla teknisk support både på plats och på distans, säkerställa smidig drift av IT-infrastruktur och applikationer samt driva tekniska projekt framåt. Din roll är avgörande för vår framgång och du kommer att vara en central del av vårt dynamiska team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Svara på tekniska supportförfrågningar via telefon, ärendesystem och e-post samt dokumentera problemen. Felsöka och samarbeta med tredjepartsleverantörer för att lösa applikationsproblem med produktionsrelaterade system kopplat till vår tillverkningsindustri; märkningssystem, stopptidsregistreringssystem och automationssystem (ABB 800xA). Utveckla standarder och rutiner för egna applikationer och teknologier. Felsöka och lösa problem med användares datorer (Windows 7-10) och vanliga användarapplikationer: Office 365, Adobe, användarkonton, Windows-fel med mera. Leda tekniska projekt och delta i ESABs Globala IT-projekt om det behövs i regionen. Hantera leveranser av hårdvara, förflyttningar, klientinstallationer samt avancerade programinstallationer och uppgraderingar. Underhålla licenser, garantier, inventeringar, reparationer och systemdokumentation. Upprätthålla konfidentialitet och genomföra periodiska revisioner av hård- och mjukvaruresurser. Din profil Vi letar efter en passionerad individ med en stark teknisk bakgrund och en vilja att göra skillnad. Du bör ha en kandidatexamen i datavetenskap eller motsvarande erfarenhet, samt erfarenhet av IT- support på en tillverkningsindustri. Flytande språkkunskaper i både svenska och engelska är ett krav, och erfarenhet av VPN-support samt ITIL-praxis är meriterande. Grundläggande kunskaper inom nätverk och servrar för att kunna utföra grundläggande felsökningar är också önskvärt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet i urvalsprocessen, då du kommer att ha mycket kontakt med kollegor i olika professioner ser vi att du är starkt serviceinriktad. För att trivas hos oss uppskattar du en dynamisk arbetsmiljö och att jobba brett inom IT/Teknik. Om du är en problemlösare med ett öga för detaljer och har en passion för teknik, är detta din chans att kliva in i en spännande roll där du kommer att göra verklig skillnad. Ansök nu och ta nästa steg i din karriär hos ESAB Perstorp i vår fortsatta tillväxtresa! Övrig information Placeringsort: Perstorp Start: Enligt överenskommelse Varaktighet: Tillsvidareanställning Arbetstid: 08-16:30 Lön: Personlig lönesättning ESAB har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Nathalie Stjärned på telefon 073-3205635 Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag! Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

15 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Extra Personal inom Lager

Vi söker dig som idag studerar eller har ett annat arbete och har ett intresse av att arbeta ute hos våra kunder. För att vara aktuell behöver du ha en annan sysselsättning på minst 50%, även under sommaren. Om tjänsten Som lagermedarbetare hos våra kunder blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering, med handscanner som redskap. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift. En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % Tillgänglig minst 2 vardagar i veckan och söndagar. Meriterande Körkort B Truckkort A+B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Dagtid/kvällstid måndag-söndagOmfattning: Extra, vid annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %Lön: Enligt kollektivavtalStart: Omgående, eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid.Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

15 maj 2024
Sista ansökan:
1 november 2024
Jobba Som Fältsäljare

Sök jobbet som fältsäljare på Impressive Relations för att jobba som fältsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som fältsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som fältsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

15 maj 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Almia söker sjuksköterska till hemsjukvård Helsingborg

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Sjuksköterska, grundutbildad med erfarenhet från Hemsjukvård. Finner du tjänsten som Sjuksköterska, grundutbildad till Helsingborg intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024
Gymnasielärare i svenska

Är du en engagerad gymnasielärare i svenska som är mån om skapa goda relationer? Vi tror på utmaningar som metod för att göra våra elever till självsäkra och initiativrika individer. För att våga anta utmaningar krävs trygghet. Vi skapar en trygg miljö genom att värdesätta och prioritera relationer till våra elever. Helsingborgs Sportgymnasium är en liten fristående gymnasieskola som ligger i utkanten av Helsingborg. Vi gillar rörelse och hälsofrågor och detta genomsyrar vår verksamhet. Vi erbjuder två program; Samhällsvetenskap och Barn- och fritid. Det går ungefär 100 elever på skolan och idén om den lilla skolan med det stora hjärtat gör att vi lär känna och se de individer vi undervisar. Arbetsuppgifter: Förutom undervisning ingår också mentorskap för en liten grupp elever. Som mentor kommer du bl a att ansvara för att uppmärksamma elevernas sociala situation, följa upp deras studieresultat samt coacha och stötta dem i skolarbetet. I dina arbetsuppgifter ingår även att aktivt delta i skolans utvecklingsarbete i samarbete med arbetslag och skolledning Utbildning: Behörig och legitimerad lärare i svenska. Tjänsten går att kombinera med behörigheter i andra ämnen. Kvalifikationer: Du är lyhörd och intresserad av andra människors sätt att tänka. Dessutom besitter du goda ledaregenskaper och har en god förmåga att stimulera och inspirera andra. Du är skicklig på att skapa goda relationer med elever och kollegor och bidrar till ett gott arbetsklimat. Din undervisning är stimulerande och anpassas efter elevers individuella behov. Eleverna upplever att du utmanar deras föreställningar och får dem att utvecklas och gå utanför sin bekvämlighetszon. I ditt arbete tar du egna initiativ, deltar i samarbeten samt uppnår goda resultat. Är du läraren vi söker? Tillträde: 2024-08-05 Omfattning: 50 procent Varaktighet: Tillsvidare med sex månaders provanställning Kontaktperson: Biträdande rektor Jessica Lundqvist Sista ansökningsdag: 2024-05-29 Ansökan via e-post: [email protected]

15 maj 2024
Sista ansökan:
29 maj 2024