Är du en engagerad och självgående controller med erfarenhet? Letar du efter nästa steg i karriären där du får använda din kompetens och skapa värde i en organisation med kontor i centrala Helsingborg? Då kan detta vara ett spännande uppdrag för dig! Vi söker nu för vår kunds räkning en controller för ett konsultuppdrag på ca 6 månader. Uppdraget är på heltid, med start omgående eller enligt överenskommet datum i augusti 2025. Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Rapportering till CFO • Månadsanalyser med fördjupning per kvartal • Prognos- och budgetarbete tillsammans med cheferna • Sammanställa rapportpaket • Hålla i uppstartsmöten • Resultatgenomgångar • Möjlighet att optimera digitaliseringsarbete Vem är du? Vi tror att du är en självgående Controller som är van vid att arbeta självständigt. Du är en ansvarstagande, analytisk och prestigelös person som drivs av att arbeta med siffror. För rollen krävs att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Mer om uppdraget Arbetsplatsen är belägen i centrala Helsingborg. Hybridarbete tillämpas med ca 2-3 dagar hemifrån. Detta är ett konsultuppdrag med en omfattning på 100% via Jurek Recruitment & Consulting. Uppdragsstart är omgående eller enligt överenskommet datum i början på augusti 2025. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Merima Kastrat på email [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Teknisk montör – spännande uppdrag med framtidsmöjligheter! Är du händig, tekniskt intresserad och söker ett jobb där du får jobba både praktiskt och med hjärnan? Då kan vi försöka hjälpa dig! Vi på Jobbtjänster söker teknisk montör till ett kommande uppdrag till våra kunder. Vi samarbetar med företag där kvalitet och utveckling står i centrum. Du blir en del av ett team och får arbeta med både elektriska och mekaniska komponenter i en varierande och utvecklande miljö. Om tjänsten: - Plats: Hos kund (mer info vid intervju) - Omfattning: Varierande men ofta heltid. - Start: Enligt överenskommelse - Uppdragets längd: Varierande men ofta långsiktiga. Dina arbetsuppgifter: - Montera både elektriska och mekaniska komponenter - Göra egenkontroller och kvalitetssäkring - Driftsätta anläggningar enligt specifikation - Arbeta efter ritningar och instruktioner Vi söker dig som: - Har gymnasieutbildning, gärna inom teknik, el eller mekanik - Har erfarenhet av montering eller liknande praktiskt arbete - Är tekniskt intresserad och kan läsa ritningar - Är noggrann, lösningsorienterad och jobbar bra både självständigt och i team - Meriterande: truckkort och erfarenhet av ställningsbyggnation Ansökan Är du redo för en utmanande och givande roll där du kan bidra till människors framgång? Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du är en perfekt match för denna tjänst. Vi ser fram emot att lära känna dig och välkomnar din ansökan! JobbTjänster JobbTjänster i Sverige AB är ett etablerat företag som strävar efter att göra skillnad genom att stödja människor mot sysselsättning och utbildning, och därigenom stärka arbetsmarknaden. Vårt huvudkontor ligger i hjärtat av Helsingborg och vi växer stadigt.
Om NicLam NicLam bildades 2024 och är ett resultat av mångårig och bred erfarenhet inom produktion av självhäftande produkter för den grafiska marknaden. Vår vision är att tillverka högkvalitativa självhäftande produkter på ett hållbart sätt och med ett fokus på kundservice. Vi är ett sammansvetsat härligt gäng med lång erfarenhet inom självhäftande industrin som drivs av kreativitet och utmaningar. Vi erbjuder en tjänst där det för rätt person finns stor möjlighet att vara med att påverka. Vi har högt satta mål för framtiden och alla medarbetare är lika viktiga på den spännande resan vi har framför oss. Nu behöver vi skäroperatörer till vårt team, vi söker dig som: Har erfarenhet av tillverkande industrin, gärna inom grafiska och förmåga att hantera produktionsflöden effektivt. · Har stark känsla för teamwork och god samarbetsförmåga, likväl som att kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut. Drivs av att vara noggrann, effektiv och organiserad. Har stor känsla för kundservice. Är positiv, driven och engagerad. Har goda datakunskaper. Du kommer att spela en central roll i vår produktion och vara en viktig kontaktpunkt mellan produktionsplaneringen och lager, för att hantera kundorder ut till leverans. Meriterande om du har erfarenhet av självhäftande material eller den grafiska industrin. Arbetsuppgifter Då vi är ett mindre företag under uppbyggnad kommer arbetsuppgifterna att variera. Anställningen utgår från 3-skift, även om den troligen kommer att börja med dagtid eller 2-skift. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara: Arbeta i rullskärmaskiner som delar moderrullar till kundanpassade bredder. Ansvara för att säkerställa en effektiv produktion och upprätthålla ett optimalt produktionsflöde. Följa kvalitetsrutiner enligt uppsatta specifikationer Se till att produkten som tillverkas uppfyller kundkrav och leveranstider. Förbereda arbetsorder gällande material för en smidig produktionsprocess. Sök tjänsten idag Är du rätt person för denna tjänst? Skicka din ansökan redan idag till [email protected] Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.
Om NicLam NicLam bildades 2024 och är ett resultat av mångårig och bred erfarenhet inom produktion av självhäftande produkter för den grafiska marknaden. Vår vision är att tillverka högkvalitativa självhäftande produkter på ett hållbart sätt och med ett fokus på kundservice. Vi är ett sammansvetsat härligt gäng med lång erfarenhet inom självhäftande industrin som drivs av kreativitet och utmaningar. Vi erbjuder en tjänst där det för rätt person finns stor möjlighet att vara med att påverka. Vi har högt satta mål för framtiden och alla medarbetare är lika viktiga på den spännande resan vi har framför oss. Nu behöver vi beläggningsoperatörer till vårt team, vi söker dig som: Har erfarenhet av tillverkande industrin, gärna inom grafiska och förmåga att hantera produktionsflöden effektivt. Har processförståelse för tillverkning av laminat. Har stark känsla för teamwork och god samarbetsförmåga, likväl som att kunna arbeta självständigt och fatta egna beslut. Drivs av att vara noggrann, effektiv och organiserad. Är positiv, driven och engagerad. Har goda datakunskaper. Du kommer att spela en central roll i vår produktion och vara en viktig kontaktpunkt i produktionsflödet. Det är meriterande om du har erfarenhet av självhäftande material eller den grafiska industrin. Arbetsuppgifter Då vi är ett mindre företag under uppbyggnad kommer arbetsuppgifterna att variera. Anställningen utgår från 3-skift, men kommer troligen att starta med dagtid eller 2-skift. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara: Vara delaktig för att säkerställa en effektiv produktion och upprätthålla ett optimalt produktionsflöde. Se till att produkten som tillverkas uppfyller kundkrav och leveranstider. Förbereda arbetsorder gällande material för en smidig produktionsprocess utan onödiga stopp och avbrott. Sök tjänsten idag Är du rätt person för denna tjänst? Skicka din ansökan redan idag till [email protected] Intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående.
Vill du arbeta extra hos en av världens ledande logistikleverantörer? Då behöver du inte leta vidare! Vi söker nu lagerarbetare till DHL Freight i Helsingborg för ett flexibelt extrajobb inom lager och logistik. Vi erbjuder ett extrajobb med konkurrenskraftig lön som du kan kombinera med dina studier. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos DHL Freight i Helsingborg. Om jobbet Som lagerarbetare på DHL Freight blir du en del av ett dynamiskt team där du hanterar och sorterar gods, lastar och lossar samt säkerställer att leveranser sker smidigt och effektivt. Du arbetar i en tempofylld miljö där noggrannhet och samarbete är nyckeln till framgång. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team registrera leveranser i systemet samt sortera och lagra varor i rätt del av lagret. Det är ett perfekt jobb för dig som vill ha flexibla arbetstider och extra inkomst vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning! Övrigt Placeringsort: Helsingborg Start: Omgående Arbetstider: Dagtid på vardagar Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som är en driven och effektiv lagspelare med en stark arbetsmoral. Du trivs i ett högt tempo, arbetar noggrant även under tidspress och har en positiv inställning till nya utmaningar. Med din initiativförmåga och ansvarskänsla bidrar du till en smidig och effektiv arbetsprocess. Om du gillar att arbeta fysiskt och har en lösningsorienterad inställning, kommer du att passa perfekt hos oss! Krav för tjänsten * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, deltidsjobb, F-Skattsedel etc * Truckkort A2 och B1 * God fysik * Fullständig gymnasieexamen * Flytande svenska i tal och skrift Meriterande * Körkort * Tidigare lagererfarenhet * Truckerfarenhet I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Som konsult hos Manpower har du alla möjligheter att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och dina önskemål. Vi samarbetar med många populära arbetsgivare och kan öppna dörrarna till nya, spännande uppdrag. Du får en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Gör skillnad. Varje dag. Är du läkare med specialistkompetens inom psykiatri som vill bli en del av vår ledningsgrupp och kombinera anställning som chefsöverläkare med kliniskt arbete? Då vill vi välkomna dig till oss i Helsingborg. Verksamhetsområde vuxenpsykiatri Helsingborg har mottagningar och team förlagda i Helsingborg, Landskrona och Ängelholm. All heldygnsvård finns i Helsingborg. Vi bedriver specialistpsykiatrisk vård och behandling av patienter med svåra psykiska problem. Upptagningsområdet består av tio kommuner i nordvästra Skåne, med vilka vi har ett gott samarbete genom samverkansmöten och vårdplaneringar. Tjänsten som chefsöverläkare är en tjänst som du kombinerar med kliniskt arbete, antingen inom öppenvården eller slutenvården. Vi erbjuder flexibilitet att arbeta där din erfarenhet och dina intressen gör störst nytta. I rollen kommer du att samarbeta nära våra två nuvarande chefsöverläkare. Den ena är senior och planerar successivt att trappa ner inför pension, vilket innebär att chefsöverläkarrollen framöver kommer att delas mellan två personer som båda kombinerar ledarskap med kliniskt arbete. Detta möjliggör ett gott kollegialt stöd och samarbete, vilket är en viktig del i vårt utvecklingsarbete. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten är placerad i verksamhetsområdets stab där chefsöverläkarfunktionen är en självklar deltagare i verksamhetsområdets ledningsgrupp och i områdets utvecklingsarbeten. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas inom din yrkesroll. I ditt kliniska arbete arbetar du huvudsakligen med att diagnostisera, bedöma och behandla patienter utifrån aktuell forskning och vedertagen beprövad erfarenhet. Verksamheten är klassad som universitetssjukvård, vilket innebär att vi satsar aktivt på både forskning och undervisning. KVALIFIKATIONER Du som söker är legitimerad läkare med behörighet att verka inom svensk sjukvård och har: - specialistkompetens i psykiatri. - språkkunskap i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala - genomgången eller planerad kurs i klinisk handledning utsedd av vårdgivaren - heltidstjänstgöring om minst tre år (dokumenterad effektiv tid) - klinisk skicklighet och självständighet inom psykiatri - definierat medicinskt ansvars- och kunskapsområde - dokumenterade undervisnings- och handledarmeriter. Det är meriterande om du har erfarenhet av ledarskap, såsom tidigare tjänstgöring som chefsöverläkare eller tillförordnad chefsöverläkare. Erfarenhet av att utföra internutredningar och delta i händelseanalyser är också meriterande. Vidare är mycket god kunskap om för området relevant författning en fördel. Som person har du bra samarbetsförmåga, initiativförmåga och förmåga att bidra till förbättringsarbetet inom verksamheten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vid en universitetssjukvårdsenhet krävs att läkare har pedagogisk erfarenhet och utbildning. Denna kan du ha förvärvat genom handledning av exempelvis sjuksköterske- och läkarstudenter samt läkare under utbildning och som bi- eller huvudhandledare av doktorander. Beskriv tydligt i ansökan genomgångna eller planerade pedagogiska kurser, erfarenhet av handledning och undervisning på olika nivåer. I samband med att du skickar in din ansökan ska du fylla i frågeformuläret som måste vara fullständigt och korrekt ifyllt. Du behöver även bifoga dina handlingar digitalt, se under Övrigt vilka handlingar du behöver skicka med. För att vi ska kunna bedöma din ansökan måste den vara komplett. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret sker innan eventuell anställning. Den här rekryteringen omfattas av Region Skånes rekryteringsbonus. Vi tillämpar löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Förutom den elektroniska ansökan ska sökande bifoga läkarlegitimation och specialistkompetensbevis. Gällande tjänst som biträdande överläkare och överläkare ska även tjänstgöringsintyg bifogas. För överläkartjänst kan även krävas examensbevis gällande disputation, intyg om docentur och publikationslista (uppdelat på originalpublikationer, översiktsartiklar och övriga publikationer). OBS! Dessa digitala handlingar skickas vidare för sakkunnigbedömning, därför ska de medfölja din ansökan. Utomnordiska avhandlingar ska bifogas ansökan och vara bedömda av Universitets- och högskolerådet. Vid eventuella frågor, mejla till: [email protected] Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna.
Beskrivning av tjänsten som personlig assistent Vill du ha ett viktigt, roligt och varierande arbete där du kan göra skillnad i någon annan människas vardag? Då är jobbet som personlig assistent något för dig! För att vara aktuell för arbete hos vår kund är det viktigt att du lär känna henne för den hon är och att du förstår vilka hjälpbehov hon har. Det är viktigt att ditt bemötande är förebyggande för att kunna minimera plötsliga förändringar i hennes planering. Kunden är aktiv och har ofta och återkommande fritidsaktiviteter där assistenten är med och stöttar. De dagar kund har daglig verksamhet börjar assistenten 14.30. Förekommande arbetsuppgifter är att hjälpa kund i mat-och hygiensituationer, följa med på aktiviteter och umgås med familj och vänner. Du som assistent behöver vara lyhörd, uppmärksam och tålmodig. KRAV: Manuellt körkort KRAV: Rökfri MERIT: Erfarenhet av utagerande beteende Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning Omfattning: Ca. 50% Arbetstid: Treveckorsschema v.1 onsdag 15.00-21.30, torsdag 14.30-21.30 v.2 måndag 14.30-21.30, onsdag 07.30-15.00, fredag 14.30-20.00 v.3 onsdag 15.00-21.30, torsdag 14.30-21.30, lördag + söndag 10.00-20.00 Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid eventuell anställning behöver du visa upp ett giltigt personbevis från skatteverkets hemsida. Sista ansökningsdag 2025-08-31 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef Jennifer Ericsson [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en IT-entusiast med erfarenhet av att stötta inom IT i alla aspekter, och värdesätter du samarbete med dina kollegor? Vi erbjuder en tjänst i vårt IT-supportteam i koncernen Molslinjen, där vi alltid är redo att hjälpa våra kollegor med stort som smått. Du kommer att bli en del av ett starkt team på 5 personer som fokuserar på IT-service och support. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Support för organisationen, inklusive support av mjukvara och hårdvara Underhåll av våra IT-system och processer, både på land och till sjöss Service och underhåll av våra drive-in-automater på alla våra platser Som IT-supporter kommer du, tillsammans med dina kollegor i ditt team, att ha en central roll som one-point-of-contact för alla kollegor inom koncernen. Därför är det viktigt att du trivs i kontakt med många människor – både via e-post, telefon och face to face. Molslinjen/ÖRESUNDSLINJEN erbjuder dig: En mångsidig, spännande och varierande vardag Goda utvecklings- och karriärmöjligheter, då du kommer att bli en del av en större IT-organisation som räknar 13 kollegor fördelade på tre platser - Aarhus, Rønne och Helsingborg Ett brett utbud av personalförmåner, bl.a. friskvårdsbidrag och rabatter ombord på våra färjor Tjänsten är med placering på vårt kontor i Helsingborg, där du kommer att dela kontor med en annan kollega. Som IT-support kommer du att ingå i ett jourteam, där du var sjunde vecka ansvarar för att bemanna vår supporttelefon mellan klockan 16.00 – 08.00, ifall en krissituation skulle uppstå. Vi söker en kollega som har: En utbildning inom IT samt en hög nivå av kompetenser och kunskap inom relevanta teknologier, system och verktyg Starka analytiska färdigheter för att kunna identifiera och lösa komplexa tekniska utmaningar Minst 2–3 års erfarenhet av 1st level-support av system och servrar i MS Windows och Azure Som person är du proaktiv och har ett stort driv. Du trivs med att arbeta självständigt, har öga för detaljer och tar ansvar för dina uppgifter och ansvarsområden. Du är bra på att skapa relationer och har förmågan att kommunicera på alla nivåer. Sista ansökningsdag: Vi kallar löpande till intervjuer, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Alla kvalificerade sökande oavsett ålder, kön, religion och etnisk tillhörighet uppmuntras att söka tjänsten. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta IT Director Mads Kristensen på tlf. +45 21293418. Om Molslinjen Rederiet Molslinjen driver ALSLINJEN, BORNHOLMSLINJEN, FANØLINJEN, LANGELANDSLINJEN, MOLSLINJEN, SAMSØLINJEN och ÖRESUNDSLINJEN. Molslinjen ägs av EQT och är en del av Nordic Ferry Infrastructure, som har en flotta på mer än 100 fartyg/färjor, opererar på 63 rutter och transporterar årligen 25 miljoner passagerare. Vi har skapat en arbetsplats som erbjuder våra ca 2.200 medarbetare en spännande vardag, där en informell ton, hög professionalism och frihet under ansvar går hand i hand.
Med 11’000 medarbetare globalt är SYSTRA en av världens ledande aktörer inom infrastrukturlösningar. Hos oss arbetar engagerade ingenjörer och miljövetare inom till exempel väg & vatten, järnväg, höghastighetsjärnväg, tunnelbana, spårväg och bro. SYSTRA har bland annat designat cirka hälften av världens planerade och byggda höghastighetsjärnvägar och automatiserade tunnelbanor. Om jobbet Vill du bli en del av ett av världens största konsultbolag inom infrastruktur? Vi söker nu en skicklig ledare till vårt team i Helsingborg och Malmö för att fortsätta vår framgångsrika resa på den svenska marknaden. På våra kontor i Helsingborg och Malmö kommer du leda ett engagerat team på 12 personer inom Projekt- och byggledning. Här stöttar vi varandra, delar erfarenheter och har roligt tillsammans. Är du den vi söker? Ansök till tjänsten redan idag! Ansvarsområden Som gruppchef inom Projekt- och byggledning hos oss på SYSTRA kommer du att fokusera på ledarskapets olika aspekter och vara operativ i SYSTRAs uppdrag ungefär halva arbetstiden och rapporterar direkt till affärsområdets regionchef. Tillsammans med dina chefskollegor, både regionalt och nationellt, kommer du att bidra till att utveckla verksamheten framåt. Du kommer bland annat ansvara för att: Arbeta aktivt för att bygga en bra kultur och sammanhållning i gruppen. Stödja medarbetare i att nå uppsatta mål och förväntningar. Planera resurser och leda arbetet både på lång och kort sikt. Säkerställa att gruppens resultat och lönsamhet överensstämmer med affärsplanen och budgeten. Uppföljning och framdrift i förhållande till affärsplan och budget Genomföra marknads- och försäljningsinsatser. Delta i anbudsarbete. Rekrytera och arbeta aktivt med proaktivt rekryteringsarbete. Säkerställa god internkommunikation Engagemang i regionens lokaler och stötta kontorsansvarig och arbetsmiljöombud. Om dig Vi söker dig som är en naturlig ledare med förmåga att skapa engagemang och delaktighet, och som inspirerar din omgivning att nå gemensamma mål. Du fattar välgrundade beslut och är öppen för att justera din strategi när nya insikter framkommer. Din affärsförståelse och förmåga att identifiera affärsmöjligheter gör att du förstår hur olika aktiviteter påverkar det ekonomiska resultatet. En av dina starkaste sidor är din samarbets- och kommunikationsförmåga. Du bygger förtroende och relationer genom öppen och tydlig dialog, och du anpassar kommunikationen efter både behov och mottagare. Vidare är du strukturerad och effektiv, med en förmåga att planera, organisera och prioritera uppgifter på ett sätt som skapar hållbara arbetsstrukturer för både dig och teamet. Kvalifikationer Civil- eller högskoleingenjörsexamen inom relevant område, eller motsvarande utbildning i kombination med relevant arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig. Minst 5 års erfarenhet inom infrastruktur- eller samhällsbyggnadsbranschen. Tidigare erfarenhet som ledare eller chef. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande Erfarenhet av konsultrollen. Genomgången ledarskapsutbildning, exempelvis inom strategiskt ledarskap, förändringsledning, coachande ledarskap eller motsvarande. Erfarenhet av rollen som projektledare eller byggledare i anläggnings- eller infrastrukturprojekt. Vad kan vi erbjuda dig? SYSTRA utvecklar innovativa lösningar för ett hållbart resande. Du blir en del av en organisation som tar ansvar för miljön, projekten och medarbetarna. Vi erbjuder tjänster inom transport, samhällsbyggnad och infrastruktur. I Sverige är vi ca 700 medarbetare. Vårt arbetsklimat präglas av framåtanda, kompetens och samarbete. Hos oss arbetar både erfarna och juniora medarbetare och vi månar om en hög grad av kunskaps- och erfarenhetsutbyte såväl inom som mellan teknikområdena. Eftersom SYSTRA är en internationell aktör ingår samarbeten med internationella kollegor från andra delar av SYSTRA Group. Det ger dig möjlighet att utvecklas och bidra över gränserna. Vi strävar efter att vara en arbetsplats där alla medarbetare trivs och mår bra – där du kan hålla en bra balans mellan jobb och fritid. Placeringsort och övrig information Vi erbjuder en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse. Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara på plats på vårt kontor i Helsingborg eller Malmö. Resor mellan kontoren och i tjänsten förekommer. Kontaktuppgifter Affärsområdeschef Projekt- och byggledning, Magnus Bornmark [email protected] LinkedIn Rekryteringspartner SYSTRA, Johanna Ekman [email protected] LinkedIn Ansökan Urval kan komma att ske löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra arbetspsykologiska tester. Observera att det under semesterperioden kan ta något längre tid att få återkoppling på din ansökan. SYSTRA- confidence moves the world Inför rekryteringsarbetet har SYSTRA noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
NilsonGroup AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med E-handel och butiker i Sverige och Norge. Genom våra butikskoncept DinSko och Skopunkten kan vi erbjuda något som passar för alla. Ett oslagbart utbud med låga priser för hela familjen. Vill du jobba med mode och skor är NilsonGroup det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor! Arbetsbeskrivning Vi söker säljare med ett stort intresse för skor, mode och trender. Vi erbjuder dig ett varierande, kundinriktat och utmanande arbete. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö. Arbetet innebär att du både gillar att jobba i team med dina kollegor såväl som självständigt. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik. Din primära arbetsuppgift är framför allt att alltid ha kunden i fokus. Du kommer även att arbeta aktivt med merförsäljning, hålla dig uppdaterad om aktuella försäljningskampanjer och uppföljning av dessa, underhåll av butiksmiljö samt verka för och sträva mot 100% kundnöjdhet. Vem söker vi? Du har en pågående eller en genomförd gymnasieutbildning. Du har tidigare erfarenhet av försäljning i butik med hög servicegrad, du drivs av och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal och mål. Du sätter alltid kunden i fokus och jobbar på ett serviceinriktat sätt. Vi söker dig som är positiv, lyhörd och stresstålig. Att vara engagerad, driven och ha vana av att ta egna initiativ är andra viktiga egenskaper som vi eftersöker hos dig. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och din roll som säljare. Du är social, öppen och arbetar både kundorienterat och försäljningsinriktat. Vi söker dig som har kassavana har erfarenhet av att ha arbetat i butik tidigare har pågående eller en genomförd gymnasieutbildning har fyllt 18 år när du tillträder tjänsten har god samarbetsförmåga Vi ser det som meriterande om du har exponeringskunskaper från tidigare arbete erfarenhet av att ha jobbat med mode/detaljhandel tidigare gått säljutbildning Information om tjänsten Befattning: Vi söker nu en säljare till DinSko/Skopunkten, Väla. Omfattning: 10 timmar/vecka tillsvidare. Tillträde: 2025-09-18. Sista ansökningsdag är 2025-07-31 Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att vi endast tar emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer