Världens roligaste och viktigaste sommarjobb

Vill du ha kul varje dag och samtidigt tjäna pengar? Vill du bli en del av vårt superteam av duktiga medarbetare? Vill du nå nya höjder inom din personliga och yrkesmässiga utveckling? Vill du vara en del av oss som bidrar till en hållbar svensk livsmedelsproduktion? Har du svarat ja på någon av dessa frågor? Då är du nog rätt person att komplettera vårt arbetslag. Du borde verkligen söka sommarjobb med möjlighet till förlängning hos oss på Annelövsgrisen AB! Genom att jobba inom den svenska grisnäringen är du med och skapar säkra, hållbara livsmedel och deltar i en av få branscher som ingår i begreppet samhällsviktig verksamhet. Att jobba hos oss på Annelövsgrisen innebär dessutom att du är delaktig i ett företag i framkant inom djurvälfärd, medarbetarskap och entreprenörskap. På Annelövsgrisen är vi ett målinriktat team på ca 10 medarbetare som tillsammans jobbar i en produktion med 1 000 suggor. Varje medarbetare jobbar efter sin kunskapsnivå och förmåga. Tillsammans siktar vi ständigt mot nya mål och hanterar utmaningar varje dag som ett team. Arbetsuppgifterna är varierande och varje dag är inte den andra lik. Vi anpassar både inlärningskrav och nivå till dig individuellt. Vi har stor erfarenhet av praktikanter och har därför arbetat fram skriftliga introduktionsdokument, allt för att hjälpa dig att snabbare förstå målet och syftet med arbetsuppgifterna. Vårt mål denna sommar är att få in en mix av nya och erfarna medarbetare. Vi vill att du som är intresserad av ett sommarjobb har intresse av produktionsdjur är läskunnig för att kunna följa skriftliga rutiner och policys på svenska gillar att arbeta själv men kan samarbeta med kollegor har körkort och bil då tåg/buss kommunikationerna inte är bra i området, alternativt, kan tänka dig att bo på gården under en period om så behövs. (Det går inte att cykla från buss/tåg eftersom man då ankommer efter arbetstidens start.) För oss är det viktigt att hitta rätt person med engagemang och djurintresse, det tror vi är grunden för att bli en duktig grisskötare. Därför kräver vi inte att du har tidigare erfarenhet av lantbruksdjur. Dock är det meriterande om du har det. Du blir satt på arbetsuppgifter som vi anser att du klarar av. Tveka inte att söka även om du har erfarenhet av grisproduktion, då vi har möjlighet att ge dig mer utmanande och ansvarstagande uppgifter om så är fallet. Helgarbete ingår enligt schema under sommaren. Vi följer Kommunals avtal och är noga med arbetstider och ledighet. Om du är rätt person för oss så finns det möjlighet att fortsätta jobba extra även efter sommaren enligt överenskommelse. Skicka din ansökan senast 30/4 2024 och berätta gärna vad du skulle vilja göra hos oss. Processen är intervju, betalt provjobb några dagar för de mest intresserade och sedan bestämmer vi gemensamt hur vi går vidare. Vi anställer löpande. Frågor om jobbet eller företaget? Kontakta: Elinore 0732 702 215, förman Cissi 0708 688 977, VD och ägare Annelövsgrisen [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Erfaren Projektplanerare till konsultbolaget ReEnerfy

ReEnerfy är ett familjärt konsultbolag inom Industri och Energi som står inför kraftig tillväxt och som erbjuder konsulttjänster inom fossilfri energi och inom processindustrin. Vi söker nu en Erfaren Projektplanerare till ReEnerfy för spännande konsultuppdrag hos vår kund. Vår kund är ett innovationsbolag inom en stor koncern som är verksamma inom unik återvinning av avfall för att skapa cirkuläritet. I samband med att en ny fabrik skall byggas söker vi nu en erfaren Projektplanerare. Som Projektplanerare är du ansvarig för att tillsammans med Projektchef planera och följa upp alla delar i uppbyggnaden av en ny fabrik från start till slut. Projektet förväntas pågå under ca 3 år. Du förväntas hålla i planeringen av underentreprenörer tillsammans med projektens Installationsledare. Du kommer även att ha ett nära samarbete med både underleverantörer, inköp, kvalitet m fl. Du ingår i ett team tillsammans med inköp, kvalitet och rapporterar till Projektchef. Arbetsuppgifter - Planera tid, resurser och kostnader tillsammans med berörda discipliner inom tex konstruktion, inköp samt berörda underentreprenörer. - Upprätta detaljerad projekttidplan samt hantera eventuella ändringar som påverkar planen. - Följa upp arbete och kostnader mot plan och budget. Dina egenskaper och bakgrund - Du är prestigelöst och vill gärna vara delaktig i att utveckla och bygga en ny fabrik. - Du har goda ledarskapsegenskaper, strukturerad och duktig på att planera, administrera och samordna. - Du förstår hur man gör riskanalyser, förutser konsekvenser och hur man förebygger och hanterar oförutsedda händelser. - Du är strukturerad- och ordningsam och kan hantera oförutsedda händelser med ett stort lugn och god situationskontroll. - Som person är du bra på att skapa goda relationer både internt och externt. - Du är kommunikativ och konstruktivt lösningsorienterad och du behåller alltid ett gott humör oavsett arbetssituation. - Du har ett gott sinne för ekonomi. Dina kvalifikationer Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta i stora projekt inom process, anläggning eller liknande. Du får gärna ha arbetet som projektledare eller liknande. Du skall ha god förståelse för stora projekt och hur dessa drivs. - Högskoleutbildning alternativt annan motsvarande formell utbildning och relevant arbetslivserfarenhet. - Erfarenhet av stora process och anläggningsprojekt. - Du uttrycker dig väl i både skrift och tal på svenska och engelska. Meriterande Certifiering inom någon projektledningsmetod som tex Prince II eller liknande, samt erfarenhet av projektledningsverktyg. Placeringsort är Helsingborg för detta uppdrag. Vi erbjuder dig -> Tillsvidare anställning -> Förmånliga villkor -> Mycket goda karriärmöjligheter -> Långsiktiga och stimulerande uppdrag -> Goda utbildningsmöjligheter

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Köksmedarbetare Sommaren -24

Vi söker nya kollegor till köket! Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntningar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats, men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig - en rolig arbetsplats - stora möjligheter att utvecklas i kedjan - ett innovativt koncept - fantastiska kollegor - allt från en extra tjänst, upp till heltid under sommaren! För att passar bra hos oss tror vi att du - har tidigare erfarenheter från arbete i kök eller restaurang - är flexibel och innovativ - trivs med högt tempo - uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder - sprider positiv energi omkring dig - är bra på att säkerställa kvalitet - uppskattar att vår mat tillagas efter recept - är snabb, noggrann och effektiv - kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Bartender till Pinchos Helsingborg

Just nu söker vi en ny kollega till baren Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Det viktigt för oss att hitta rätt person, med rätt attityd och som har den där magiska fingertoppskänslan. Vi letar efter någon som kan arbeta självständigt i baren men som också förstår vikten av teamkänslan i restaurangen i sin helhet och därmed kan tänka sig att hjälpa till på alla olika positioner. Vi behöver någon som inte bara levererar välsmakande drinkar utan också har förmågan ge vår gäster ett glatt och personligt bemötande samtidigt. Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra gäster men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig - stora möjligheter att utvecklas i kedjan - ett innovativt koncept - nya spännande drinkar på menyn - fantastiska kollegor! - en riktigt rolig arbetsplats - en tjänst om 20h/v, med arbetstid fredag-söndag För att passa bra hos oss tror vi att du - är över 18 år - har tidigare barvana - kan prestera i en miljö med högt tempo - är snabb, noggrann och effektiv - förstår vikten av att ge personlig service - är bra på att säkerställa kvalitet - sprider positiv energi omkring dig - alltid gör ditt yttersta för att göra gästen nöjd - uppskattar att våra drinkar tillagas efter recept Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Innesäljare sökes till Helsingborg

Vi söker dig som är motiverad, framåt och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt team i Helsingborg. Hos oss får du en vass säljutbildning, kontinuerliga utbildningar inom försäljning och möjlighet till en grym karriär som stärker dig som individ och ger dig möjligheten att utvecklas och växa. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder via telefon. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Har du vad som krävs? Vi söker dig som är målinriktad, som drivs av positiva resultat och älskar att tävla. Svenska i tal och skrift är ett krav. Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav. Vi har kunskapen för att lära upp helt nya personer som aldrig jobbat med försäljning tidigare. Vi skapar stjärnor. Vad erbjuder vi? - Marknadens bästa provisioner - Grymma utbildningar och daglig coachning - Möjligheten att klättra inom företaget - Unika bonusstegar utöver provisionen - Tävlingar med grymma priser såsom resor, produkter & bonusar - Möjligheten till utlandsjobb i Marbella - Garantilön som trygghet Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Här har vi regelbundna tävlingar både i grupp och individuellt. I september åkte säljarna ner till Marbella senast och härnäst kommer dem åka till Dubai. Vill du följa med på nästa resa? Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:45-17:30 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusstegar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv bestämmer vad du vill ha i lön! Besök gärna vår instagram - Viva Sales (https://www.instagram.com/vivasalesab/)Besök gärna vår TikTok - Viva Sales (https://www.tiktok.com/@vivasalesab?is_from_webapp=1&sender_device=pc)Vid frågor mejla oss gärna på [email protected] (https://jobb.vivasales.se/jobs/[email protected])

27 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Personliga assistenter på timmar sökes till kvinna i Helsingborg

Letar du efter ett meningsfullt jobb där du verkligen kan göra skillnad? Furuboda assistans söker nu engagerade personer till vårt team av timanställda personliga assistenter i till vår kund i Helsingborg. Denna position är perfekt för dig som vill arbeta "vid behov", för att täcka upp vid sjukdom eller när ordinarie personal behöver vara ledig. Kvinnan som är i 65års åldern har ett stort intresse för blommor, trädgård, böcker och konst. Hon sitter i rullstol och behöver hjälp med alla dagliga sysslor. Som personlig assistent kommer du att spela en central roll i vår kunds liv. Du hjälper till med allt från personlig hygien till trädgårdsarbete, vilket innebär att ingen dag är den andra lik. Vår kund använder även hjälpmedel som segel och taklift, och vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande utrustning eller är villig att lära dig. Assistansen är förlagd till 08:00-18:00 och 17:50-22:50. Vi önskar att du har erfarenhet av vårdarbete, är ansvarsfull, har en positiv inställning och kan anpassa dig till olika situationer. Viktigt att notera är att en förutsättning för anställning är att du kan uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Letar du efter ett jobb som du gör en konkret skillnad i någons vardag? Skicka din ansökan till oss idag!  Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna nya medlemmar till vårt team i Helsingborg.

27 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Hemservice Helsingborg söker sommarvikarier

Du vill något. Det vill vi med! Vi vill skapa värde och bidra till livskvalitet för våra invånare, företag, organisationer och besökare. Vi gör det genom att lyssna, hjälpas åt, testa, lära oss och sen testar vi igen. Här är allt möjligt för dig som vill skapa, förändra, vårda, bygga, vägleda, utvecklas och göra skillnad. För Helsingborg är staden för dig som vill något. Om arbetsplatsen På vård- och omsorgsförvaltningen arbetar vi med människor. Riktiga människor. Människor som, precis som du, lever livet. Vi är cirka 3650 medarbetare - från undersköterskor, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och fysioterapeuter till ekonomer, utredare och biståndshandläggare som på olika sätt bidrar till att stadens äldre och personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett rikt och självständigt liv. Nu söker vi engagerade sommarvikarier till Hemservice. Kan du börja arbeta redan nu? Vad bra! Då har du möjlighet att börja som timvikarie under våren.  Hemservice har i uppdrag att hjälpa våra kunder med städ, tvätt och inköp utifrån deras behov i ordinärt boende. I Hemservice uppdrag ingår det även att städa på stadens vårdboenden. Vi har sju servicegrupper som arbetar mot olika geografiska områden i Helsingborgs kommun.  Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du 250 kronor per arbetad månad i friskvårdsbidrag.  Välkommen med din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i en personalgrupp och serva våra kunder med det de behöver hjälp med enligt överenskomna och biståndsbedömda insatser. Arbetsuppgifterna innefattar städ, tvätt samt att utföra digitala inköp åt våra kunder. Du förflyttar dig mellan kunderna med hjälp av cykel eller el-cykel och det är viktigt att du känner dig bekväm med att cykla i trafik. Vi arbetar i miljöer där det kan förekomma husdjur samt tobaksrök.  Vi arbetar helgfria vardagar, dagtid. Kvalifikationer Vi söker dig som är ansvarstagande och flexibel samt har förmågan att hitta lösningar i olika situationer. Du har lätt för att samarbeta, gillar att möta människor med olika behov och har ett positivt synsätt. För att gå vidare i rekryteringsprocessen behöver du ha fyllt 18 år och: • kunna cykla och vara bekväm med att ta dig fram i trafikerade miljöer • ha goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • ha grundläggande datorkunskaper. Det är meriterande om du har B-körkort och har erfarenhet av städ samt att tvätta, stryka och mangla. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Vi tillämpar löpande rekrytering. Sista ansökningsdag: 2024-04-30 Anställningsform: Sommarvikariat med möjlighet till timanställning under våren Omfattning och tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Helsingborgs stad arbetar mot diskriminering och för främjande av alla människors lika rättigheter och möjligheter. Sökande oavsett bakgrund är välkomna att söka till Helsingborgs stad. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Innan anställning kommer vi göra en kontroll av medborgarskap. Du kommer behöva uppvisa pass, nationellt ID-kort eller personbevis. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du även styrka ett giltigt arbetstillstånd eller att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd enligt Utlänningsförordningen 6 kap. §13a. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Fackliga företrädare https://intranat.helsingborg.se/hr/samverkan-och-delaktighet/fackliga-foretradare/ Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

26 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Financial Controller Indutrade Helsingborg

Financial Controller Indutrade Helsingborg Om tjänsten På Indutrade blir du en del av internationell teknik- och industrikoncern som utvecklar och förvärvar bolag som kännetecknas av högt teknikkunnande och förmågan att bygga långvariga, nära relationer med kunder och leverantörer. Tjänsten som Financial Controller rapporterar till CFO för affärsområdet Process, Energy & Water och placering är på Genetors lokaler på Kungstorget 8 i centrala Helsingborg. Huvudsakliga arbetsuppgifter I din roll som Financial Controller kommer du att arbeta med att säkerställa kvaliteten och effektiviteten i den finansiella rapporteringen inom Business Area Process, Energy & Water och du kommer att bli en viktig länk mellan bolagen och huvudkontoret. Du ansvarar bland annat för: • att företagens rapportering blir klar i tid och att den håller god kvalitet • att utveckla, underhålla och förbättra relevanta rapporter för BA-ledningen • att driva utvecklingen av analysverktyg för proaktiva analyser • underlag avseende förvärvssaldon och övrig rapportering vid förvärv av nya bolag och eventuellt delta i finansiell due diligence • att bistå i rapporteringsaspekterna av hållbarhetsarbetet Lämplig bakgrund För att lyckas i rollen har du en akademisk utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet av liknande tjänster. Du har mycket goda kunskaper både i Excel och i olika BI system. Du har en generellt hög IT kompetens och god förståelse för verksamhetsuppföljning och du har viss vana av / förståelse för koncernredovisning. Som person är du driven och självgående med förmågan att ta egna initiativ. Du är noggrann och strukturerad, nyfiken och ifrågasättande. Då du kommer ha många interna kontaktytor är det viktigt att du är prestigelös och kommunikativ och har lätt för att knyta kontakter och att samarbeta med olika personer. Då Indutrade är en internationell koncern verksam på en global marknad är inte bara svenska utan även engelska en naturlig del i din arbetsdag. Personliga egenskaper Som person är du nyfiken med ett stort systemintresse och en hög problemlösningsförmåga. Du utmanar och ifrågasätter och har lätt för att kommunicera på alla nivåer i de olika bolagen. Du är trygg, prestigelös och har ett proaktivt förhållningssätt till personlig utveckling. Vad erbjuder vi Vi har över 9 100 medarbetare, fördelade på mer än 200 bolag. Våra medarbetare har alla en sann entreprenörsanda, hög teknisk kompetens och ett starkt kundfokus. Våra bolag varierar i storlek och består i vanliga fall av cirka 15-40 anställda, där merparten är säljingenjörer eller tekniker. För att bli en av våra kolleger räcker det inte med en framgångsrik meritlista, för oss är det viktigt hur du agerar, vad du prioriterar och om du är här för att stanna på lång sikt. Om företaget TILLSAMMANS LYFTER VI TEKNIK OCH LÖNSAM TILLVÄXT Indutrade är en internationell teknik- och industrikoncern som utvecklar och förvärvar bolag som kännetecknas av högt teknikkunnande och förmågan att bygga långvariga, nära relationer med kunder och leverantörer. Vi växer kontinuerligt genom förvärv av välskötta och lönsamma bolag. Sedan starten 1978 har Indutrades affärsfilosofi varit “entreprenörskap och decentraliserat ledarskap”. Detta är och har varit en av nycklarna till bolagets framgång. I dag verkar vi genom drygt 200 dotterbolag med cirka 9 100 anställda i mer än 30 länder och sex världsdelar. Vår starka företagskultur med människor i fokus genomsyrar allt vårt arbete och vår vision: en entreprenörsvärld där människor gör skillnaden. Ansökan I denna rekrytering har Indutrade valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Annie Höjman på [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt. Notera att vi inte tar emot ansökningshandlingar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan och vi ser fram emot att välkomna dig som en viktig del av vårt framgångsrika team!

26 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sommarjobb, säljare - XXL Sport och Vildmark Helsingborg, Väla

Nu har du chansen att bli en del av vårt kompetenta team på XXL Helsingborg! Vi arbetar för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen inom sport och friluftsliv, och arbetar tillsammans som ett team för att nå våra gemensamma mål! Vi delar upp våra varuhus i följande avdelningar: Sport, löpning och träning - Barn och fritid - Friluftsliv och jakt - Skidor och cyklar - Verkstad - Lager och logistik - Kassa. Avdelningarna vi söker kollegor till inför sommaren Barn och fritid är vår avdelning med fritidsskor och -kläder för vuxna och barn i alla åldrar. Friluftsliv och jakt är för dig som älskar livet utomhus. Här säljer vi allt av utrustning och kläder för jakt och friluftsaktiviteter. På denna avdelning är det önskvärt att man innehar jaktlicens och/eller är intresserad av fiske. Skid- och cykelavdelningen säljer produkter och utrustning till cyklar och skidor, vi erbjuder även flera tjänster såsom till exempel skidvalla och montering av extrautrustning till cykel. På den här avdelningen är det önskvärt att man har ett intresse för cykel och dess tillbehör. Sport, löpning och träning har vi allt för boll- och racketsport, ishockey, vattensport, löpning och träningsutrustning. Trivs du bäst i löpspåret eller har du erfarenhet från någon av ovan nämnda sporter? Då kan det här vara avdelningen för dig! Kassamedarbetare - Vi ser det som väldigt viktigt med fokus på att skapa goda kundupplevelser. Teamet som arbetar i kassen är sista kontaktpunkten för kunderna och en viktig del av deras upplevelse av XXL. Här erbjuder vi kompletterande produkter och drivs av kontinuerligt följa upp våra högt satta mål gällande kundservice. Verkstadsmedarbetare - Här arbetar vi med skidor och cyklar. Primärt arbetar vi med montering av nya produkter, service och underhåll. Vid behov bistår vi även i butiken. Arbetsuppgifter: - Hjälpa kunderna att hitta rätt produkter - Packa upp och ställa upp varor samt bidra till att hålla avdelningen ren och snygg - Bidra med utbildning av egna kollegor - Praktisera XXL:s driftsstandarder och följa gällande rutiner och riktlinjer För att lyckas i rollen tror vi att du: - Motiveras av att skapa goda kundupplevelser - Har ett intresse för sport och friluftsliv, och för produkterna vi säljer - Har god samarbetsförmåga och arbetar för att nå teamets gemensamma mål - Trivs med att jobba i ett högt tempo - Är självgående och tar initiativ - Behärskar svenska eller ett skandinaviskt språk, skriftligt och muntligt Vad kan du förvänta dig som anställd hos oss? Hos XXL har vi fokus på våra medarbetare, deras utveckling och ett bra arbetsklimat. Vi arbetar strukturerat med utbildning och vidareutveckling av våra medarbetare. Hos oss finns goda möjligheter till intern utveckling och karriärmöjligheter. Vi har ett inkluderande klimat, där vi som team arbetar tillsammans för att nå våra mål. Vi kan erbjuda goda personalrabatter, friskvårdsbidrag, konkurrenskraftiga villkor och möjlighet att bli en del av Nordens största sportkedja! Du kan läsa mer om hur det är att arbeta hos oss på vår karriärsida: Karriärsida - XXL Sverige (https://xxlsverige.teamtailor.com/) Är du den vi söker? Då ser vi fram emot att ta emot din ansökan! Observera att vi endast behandlar ansökningar som kommer via vårt elektroniska ansökningsformulär. Ansök på tjänsten via knappen "Ansök här". Vi har valt att ersätta det personliga brevet med frågor. När du ska söka tjänsten kommer du att bli ombedd att ladda upp ditt CV och svara på våra frågor.

26 februari 2024
Sista ansökan:
14 augusti 2024
Vaktmästare i växthus, skötsel flispanna och fordon, växthusskötsel

Hej! Vi söker en allt i allo person som är händig och som är en påhittig problemlösare. Arbetet är på heltid med en tillsvidaretjänst. Det är bra om du kan bo här eftersom arbetet innebär ibland obekväma tider. Vanligtvis 7-16 måndag-fredag (om allt rullar på). Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

26 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024