Recruitment Coordinator
Nordic Nest AB
Löne- och personaladministratörer

Vill du kickstarta din HR-karriär och vara med och skapa en medarbetarresa i världsklass? Nu har du chansen! Nordic Nest Group söker en driven och engagerad Recruitment Coordinator som vill vara med och bygga världens mest motiverade team. I team People & Performance brinner vi för att skapa en fantastisk arbetsplats där vi växer och utvecklas tillsammans. Inför hösten, vår mest intensiva och roligaste period, förstärker vi våra avdelningar inom operations med massor av nya stjärnor – och här kommer du in i bilden! Dessutom kommer du spela en nyckelroll i planering och genomförande av våra event inför Black Week. Vad innebär rollen? I rollen som Recruitment Coordinator är du en nyckelspelare i team People & Performance inför vår högsäsong. Du hanterar hela rekryteringsprocessen – från CV-granskning och intervjuer till anställning och uppföljning – och ser till att våra kandidater får en kandidatupplevelse i världsklass. Du kommer också att… Samordna och genomföra telefonintervjuer och ge snabb, professionell återkoppling. Säkerställa smidig administration av anställningsuppgifter och avtal. Arbeta aktivt för att stärka vårt arbetsgivarvarumärke. Stötta i planering och genomförande av event och aktiviteter. Ge support i övriga uppgifter som kan tillkomma på avdelningen Detta är ett fantastiskt roligt och viktigt uppdrag där du får möjlighet att vara Nordic Nest Groups ansikte utåt när vi anställer nya kollegor till vårt team. Dina dagar kommer präglas av ett högt tempo, snabba beslut, härliga kollegor och en hög energinivå där du kommer ha ett viktigt uppdrag genom att skapa förutsättningar för oss att nå våra mål. Vem är du? Vi tror att du nyligen tagit examen från en universitetsutbildning inom HR, företagsekonomi eller liknande. Du är serviceinriktad, lösningsfokuserad och trivs i en roll där tempot är högt och dagarna varierande. Du är en lagspelare som gillar att ta initiativ, planera och organisera med struktur och noggrannhet. För att lyckas i rollen ser vi även att… Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska. Du har en positiv energi och en vilja att bidra till en härlig företagskultur. Du ser utveckling som en drivkraft och motiveras av att nå resultat. Varför Nordic Nest Group? Hos oss blir du en del av ett passionerat och sammansvetsat team som älskar att tänka nytt, hjälps åt och har riktigt roligt tillsammans. Vi erbjuder en arbetsplats där dina idéer och ditt engagemang värderas högt och där du får möjligheten att utvecklas i din HR-karriär. Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten avser en visstidsanställning på heltid och löper fram till december. För rätt person kan det finnas möjlighet till förlängning inom bolaget efter visstidsanställningens slut. Placering är på vårt härliga kontor i Kalmar. Vi tror på talang och personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede. För kundservice genomför vi även arbetsprover för att testa skriftlig kommunikation. Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande! Frågor? Kontakta Elin Friman, Talent Acquisition Lead, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Tjänst som personlig assistent ca 47%
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår fina manliga kund i utkanten av Kalmar. Arbetet innebär att du kommer vara vår kund behjälplig i alla vardagliga sysslor som förekommer i och utanför hemmet. Ett extra plus är om du delar vår kunds intresse för naturen. Vår kund är ute på dagliga promenader i ur och skur och här får du som assistent hänga på. Tjänsten är ett vikariat på ca 47% (som troligen leder till en fast tjänst) och arbetstiderna är förlagda främst dagtid på vardagar men det finns också möjlighet till att hoppa in extra även på helger. Vi söker en kvinna i åldern 30-60 år som är engagerad, respektfull, lyhörd, lugn och med hjärtat på rätt ställe. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Behärskar det svenska språket i tal och skrift. Har körkort och bil, då det annars är svårt att ta sig till och från kund Utbildning/erfarenhet är meriterande men inget krav Har ett genuint intresse av att hjälpa andra Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Visstidsanställning (vikariat) tom juni 2025 med chans till förlängning alt. fast tjänst. Omfattning: Deltid Arbetstid: Dagtid vardagar Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 250414 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef, Linda Eliasson 010 130 30 06 | [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kjell & Company Kalmar söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Nu söker vi flera säljare till våra butiker i Kalmar! Vi söker nu dig som vill jobba 50% med goda chanser till fler timmar och dig som vill jobba ungefär 6 timmar i veckan, kanske vid sidan av studier. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar XXXX, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

104 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommar 2025 Mejeri-Chaufförer CE till Kalmar
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabb växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår mejerikund i Kalmar. Detta är ett sommarjobb med god chans till förlängning. Har du CE-behörighet och en serviceminded personlighet, då är detta jobbet för dig! Kom och jobba med oss! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE chaufförer till Sveriges största mejeri. Vår kund är belägen centralt i Kalmar. Är du en chaufför med hög service-känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? Då är detta jobbet för dig! Vi söker heltids chaufförer för sommar-uppdrag 2025. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdraget är väldigt attraktivt med god ersättning. Vi erbjuder en 6 månaders provanställning. Arbetsuppgifter Din primära arbetsuppgift kommer vara insamling och mellantransport av mjölk i tankbil. Arbetspassen är uppsatta enligt förhandlade och förutbestämda rutter med start och slut vid Kalmars mejeri. Insamling sker på gårdar enligt förutbestämda rutter. Efter insamling lossas mjölken på våra mejerier. Mellantransport av mjölk i tankbil sker mellan våra mejerier efter uppgjorda rutter. Exempelvis lastning i Jönköping och lossning på mejerierna i Götene eller Vimmerby. Transporterna sker med moderna fordon och du utgår från det mejeriet i Kalmar. Arbetstiden är förlagd antingen på ett dagspass eller på ett kvälls/nattpass. I samband med uppdragets start kommer du även få en grundlig introduktion och upplärning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Heltids schema under sommaren, mån-sön Arbetstiderna kan variera, Uppdragsperioden är mellan V.23-V.34 och utbildning sker löpande från V.20 Företaget har kollektivavtal Livs. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort (Ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Kunna jobba sommarperioden 2025 under veckorna 23-34 Vara tillgänglig för utbildningsdagar från V.20/21 Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Category Lead - Kitchen
Nordic Nest AB
Inköpare och upphandlare

Vill du vara med på resan i att skapa framgångsrika affärer inom kök och matlagning? Vi på Nordic Nest Group utökar nu teamet och söker en driven och erfaren Category Lead! Så, vill du vara med och skapa de bästa erbjudandena för passionerade hemmakockar? Har du en stark känsla för affärer, älskar att förhandla och har djup kunskap om produkter för köket? Då kan du vara vår nästa Category Lead! Vad innebär rollen? Som Category Lead inom kök och matlagning har du en nyckelroll i att driva försäljning och lönsamhet genom starka leverantörssamarbeten, strategiska inköp och effektiva kampanjer. Vi söker dig som älskar att göra affärer, har en fingertoppskänsla för vad kunderna vill ha och kan paketera produkter och kampanjer som driver försäljning. Vi verkar i en snabb och dynamisk e-handelsmiljö där din förmåga att agera snabbt och affärsmässigt är avgörande. Du kommer att ansvara för att utveckla och genomföra kategoristrategier som stärker vår position som den främsta destinationen för köksprodukter och matlagning. Dina huvudsakliga ansvarsområden... Affärsutveckling och inköp – Förhandla och säkerställa de bästa kommersiella villkoren med leverantörer inom kök och matlagning. Kampanjplanering och genomförande – Utveckla och optimera kampanjer och produktpaket som driver försäljning och lönsamhet. Lagerstyrning – Säkerställa rätt lagernivåer och produktflöden i linje med affärsmålen och kampanjplaneringen. Produkt- och marknadskännedom – Hålla koll på trender och kundbeteenden inom kök och matlagning för att skapa attraktiva erbjudanden. Intern och extern kommunikation – Samarbeta tätt med marknads- och försäljningsteamet för att säkerställa effektiva lanseringar och kampanjer. Löpande uppföljning och optimering – Analysera försäljningsutfall och kampanjresultat för att maximera lönsamhet och utveckla kategorin vidare. Vem är du? Vi på Nordic Nest Group värdesätter affärsmannaskap, entreprenörsanda och en vilja att fatta snabba beslut. Hos oss får du chansen att påverka och utvecklas i en snabbrörlig och framåtlutad organisation. För att lyckas i rollen ser vi att du har... Gedigen erfarenhet inom inköp, försäljning eller kategoriarbete, gärna inom retail eller e-handel. Stark kommersiell drivkraft och passion för att göra bra affärer och bygga långsiktiga leverantörsrelationer. Erfarenhet av att planera och driva kampanjer som ökar försäljning och lönsamhet. Djup produktkunskap inom kök och matlagning – du vet vad kunderna vill ha och vad som säljer! En kommunikativ och relationsskapande personlighet som trivs i förhandlingar och samarbeten. Ett högt tempo och en resultatorienterad inställning med förmåga att självständigt driva affärer i mål. Är du redo att bli en del av vårt team? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start snarast enligt överenskommelse. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Vi söker dig som är van att arbeta självständigt men också vet att vi genom att jobba tillsammans åstadkommer det bästa resultatet. För rätt person finns möjlighet att jobba från ett kontor i Stockholm eller från vårt huvudkontor i Kalmar. Oavsett placeringsort tror vi att du behöver vara i Kalmar ett par dagar i månaden för att lyckas med ditt uppdrag i rollen. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marcus Bjaaland, Head of Assortment, via mail på [email protected]. Välkommen med din ansökan redan idag!

105 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Allmänmedicin specialist läkare sökes till uppdrag
VårdIX AB
Specialistläkare

Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Är du sjuksköterska? Välj Vårdix för flexibla uppdrag!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Sommar 2025 Mejeri-Chaufförer CE till Kalmar
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett snabb växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige. Vi bemannar nu upp vår mejerikund i Kalmar. Detta är ett sommarjobb med god chans till förlängning. Har du CE-behörighet och en serviceminded personlighet, då är detta jobbet för dig! Kom och jobba med oss! Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE chaufförer till Sveriges största mejeri. Vår kund är belägen centralt i Kalmar. Är du en chaufför med hög service-känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? Då är detta jobbet för dig! Vi söker heltids chaufförer för sommar-uppdrag 2025. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdraget är väldigt attraktivt med god ersättning. Vi erbjuder en 6 månaders provanställning. Arbetsuppgifter Din primära arbetsuppgift kommer vara insamling och mellantransport av mjölk i tankbil. Arbetspassen är uppsatta enligt förhandlade och förutbestämda rutter med start och slut vid Kalmars mejeri. Insamling sker på gårdar enligt förutbestämda rutter. Efter insamling lossas mjölken på våra mejerier. Mellantransport av mjölk i tankbil sker mellan våra mejerier efter uppgjorda rutter. Exempelvis lastning i Jönköping och lossning på mejerierna i Götene eller Vimmerby. Transporterna sker med moderna fordon och du utgår från det mejeriet i Kalmar. Arbetstiden är förlagd antingen på ett dagspass eller på ett kvälls/nattpass. I samband med uppdragets start kommer du även få en grundlig introduktion och upplärning. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Heltids schema under sommaren, mån-sön Arbetstiderna kan variera, Uppdragsperioden är mellan V.23-V.34 och utbildning sker löpande från V.20 Företaget har kollektivavtal Livs. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort (Ledstapel) Digitalt förarkort Svenska i tal & skrift God samarbetsförmåga gentemot kunder och kollegor Kunna jobba sommarperioden 2025 under veckorna 23-34 Vara tillgänglig för utbildningsdagar från V.20/21 Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett stadigt växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. WeStaff Sweden är ett auktoriserat bemanning & rekryteringsföretag. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

107 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
IQOS Field Representative - Växjö/Kalmar
NRG Sweden AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Trivs du i roller där du får träffa nya människor och presentera nya produkter? Har du en känsla för försäljning och att hitta kundanpassade lösningar? Vill du vara med och skapa en rökfri framtid? Då kan rollen som IQOS Field Representative vara rätt för dig! Vi söker engagerade säljare som vill jobba med Swedish Match och bolagets omställning mot en rökfri framtid. Om Swedish Match Med en portfölj som består av både moderna varumärken och varumärken med lång tradition erbjuder Swedish Match produkter med och utan tobak. Att erbjuda tobakkonsumenter alternativ till cigaretter är kärnan i vårt arbete. Alltid med vår vision i åtanke: En värld utan cigaretter. Läs mer om Swedish Match på www.swedishmatch.com Läs mer om produktkategorin IQOS www.iqos.com Dina arbetsuppgifter Din arbetsdag spenderas hos olika butiker som i dagsläget är återförsäljare och du kommer dagligen att ha en aktiv dialog med intresserade vuxna tobaksanvändare för att presentera produkterna, berätta hur dem fungerar och svara på frågor. Vi har fält representanter över hela Sverige och du kommer att samarbeta nära dem men även med kollegor inom Swedish Match. Rollen är självständig och du kommer dagligen att följa upp och utvärdera dina resultat. Vi erbjuder dig Produktutbildning och produktkännedom Säljträning Möjligheten att ingå i ett fantastiskt team av härliga medarbetare Personliga egenskaper Du tycker om mötet med människor och det ska kännas och synas när man pratar med dig. Du är mål -och resultatinriktad och vågar att sälja och ta för dig. Du har hög moral, är lösningsorienterad, nyfiken och ansvarstagande. Du tycker om att jobba och du trivs i team även på distans och ser hellre lösningarna än problemen. Kvalifikationer och erfarenhet Du har minst 1 år tidigare erfarenhet av försäljning (i butik är meriterande) Du har jobbat mot säljmål och vet vad som krävs för att uppnå dem. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav då du kommer att arbeta på olika orter mellan Växjö och Kalmar. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta självständigt. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd i NRG Sweden men utföra arbetet åt kunden, Swedish Match i din ort/distrikt. Förväntad start är början av mars. Tjänsten är schemalagd på vardagar. Det är en heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Frågor (ej ansökan) skickas till Ella Seger på: [email protected] Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder och Benelux. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt. Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret – utan också på väg till kontoret”. Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com för mer information.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025