Supplier Quality Manager - El/System

PrimeComp är ett teknikkonsultbolagmed uppdrag inom energi, industri och infrastruktur. Genom vår kombinerade erfarenhet och unika utbud av teknikområden erbjuder vi tjänster för att skapa lönsamma, innovativa och hållbara lösningar. Vi söker en Senior Supplier Quality Manager (SQM) med gedigen erfarenhet inom området kvalitet och stark kompetens inom inköp och leverantörsutveckling, specifikt inom el- och systemsystem. Som Senior SQM hos PrimeComp AB kommer du att spela en central roll i att säkerställa och förbättra kvaliteten på de inköpta produkterna och materialen. Arbetsuppgifter: Planering och genomförande av leverantörsaktiviteter vid NPI (New Product Introduction) Uppföljning av leverantörers processduglighet Kommunikation av planer och resultat till interna intressenter Stöd till andra SQM:er i vardagen gällande kvalitetsfrågor och leverantörsutveckling Ledarskap vid exempelvis Andon-ärenden och drivande av KPI:er och uppföljningar Arbetet innefattar även: Kvalitetssäkring av inköpta artiklar, material och delsystem inom olika varugrupper Implementering av inköpsstrategi, -policy och -rutiner Ansvar för kvalitetskraven i offertförfrågningar, avtal och inköpsordrar Revisioner av leverantörer och produkter på plats hos leverantörer Övervakning av leverantörers kvalitetsprestanda och implementering av korrigerande åtgärder Drivning av förbättringsprogram tillsammans med leverantörer Hantering av reklamationer och granskning av leverantörernas reklamationssvar Krav: Mångårig dokumenterad erfarenhet inom kvalitet och inköp Goda kunskaper inom processaudit av olika typer av verksamheter Erfarenhet av klassiska kvalitetsverktyg såsom PPAP, LEAN och Six Sigma är meriterande Relevant utbildning på högskole-/universitetsnivå Flytande engelska i tal och skrift Svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning för försvarssekretess Observera att detta uppdrag kan omfattas av försvarssekretess, vilket innebär krav på svenskt medborgarskap och godkännande av säkerhetsprövning utförd av myndighet. Ansökningar tas emot löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

18 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Säkerhetsingenjör till Cambrex

Cambrex är ett läkemedelsföretag med hög kompetens och stort fokus på kvalitet och innovation. Under årens lopp har teamet på Cambrex etablerat en arbetskultur som präglas av samarbete, starkt driv och djup stolthet för det arbete som utförs på siten i Karlskoga. Med kontinuerliga investeringar och en framåtanda ser de till att möjliggöra utveckling och tillväxt för både företaget och dess medarbetare. Genom ett öppet och positivt arbetsklimat, där erfarenheter värderas högt och där varje medarbetare ges möjlighet att utvecklas, är Cambrex en arbetsplats där du kan känna dig som en del av en framgångsrik och växande organisation. Vill du bli en del av Cambrex? Nu söker vi en säkerhersingenjör med intresse för processäkerhet! Här väntar en varierande och innehållsrik vardag där du får en viktig roll i företaget. Har vi väckt ditt intresse? Då ska du fortsätta läsa. Arbetsbeskrivning HSE-avdelningen på Cambrex har en personalstyrka bestående av åtta medarbetare. Deras huvudfokus ligger på att säkerställa en trygg och säker arbetsmiljö samt att upprätthålla höga standarder för säkerhet och miljö i företagets verksamhet. Detta inkluderar arbete med personsäkerhet, kemikaliesäkerhet, processäkerhet, miljöövervakning, miljöanalys och avfallshantering. I rollen som Säkerhetsingenjör kommer du vara spindeln i nätet i företagets processäkerhetsarbete. Du kommer att ha många kontaktytor och samarbeta tvärfunktionellt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat vara att - Arbeta med processäkerhets- och arbetsmiljöfrågor inom företaget. - Ansvara för företagets system, rutiner och tillstånd rörande brandfarlig vara och peroxider. - Ansvara för framtagning av klassningsplaner - Leda riskanalyser och säkerhetsgranskningar - Följa upp incidentrapportering och leda grundorsaksutredningar - Delta i inspektioner gällande processäkerhet och arbetsmiljö från kunder, försäkringsbolag och myndigheter - Bevaka lagstiftning avseende processäkerhet och arbetsmiljö - Utföra instruktioner samt utbilda medarbetare i frågor rörande processäkerhet Din bakgrund Vi ser att du har en universitets- eller högskoleutbildning inom för tjänsten relevant område, med ett antal års yrkeserfarenhet. Det är meriterande om du tidigare har jobbat med processäkerhetsfrågor, brandfarlig vara och/ eller inom arbetsmiljöområdet. Vi ser gärna att du har arbetat i tillverkande industri. För att lyckas i rollen ser vi först och främst att du har ett djupt rotat intresse för processäkerhet. Vidare ser att vi att du är en god lagspelare samt har en positiv, strukturerad, flexibel, drivande proaktiv arbetsmetodik. Rollen kräver att du är bra på att kommunicera samt att du har förmågan att bygga förtroende. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, samt att du kommunicerar obehindrat, såväl skriftligt som muntligt, på engelska. Om Cambrex Cambrex Karlskoga är ett dynamiskt företag som arbetar med avancerad organisk kemi och utvecklar processer samt levererar produkter till läkemedelsföretag. Här tillverkas framför allt aktiva läkemedelssubstanser och läkemedelsintermediat. Information om ansökan Cambrex har i den här rekryteringen valt att samarbeta med AxÖ Consulting. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Axel Johansson mail: [email protected] tel: 0733-832885 Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval.  Fackliga kontaktpersoner: Fanny Salonen, Akademikerföreningen, tfn 0727247611 Emelie Enger, Unionen, tfn 0730784892 AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

18 april 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Service Technician (50653)

Har du ett intresse av elektronik och mekanik? Är du lösningsorienterad och har ett optimistiskt synsätt? Vill du arbeta med att underhålla våra vindkraftsverk? Då är den här tjänsten för dig! Region NCE > SBU NCE Service > Örebro Motala Skänninge Vestas Northern and Central Europe försöker uppnå att vara den högst presterande affärsenheten inom Vestas, gällande såväl modern energi och kundnöjdhet som att vara den mest attraktiva arbetsplatsen. Med dessa målsättningar har serviceteknikern som tar hand om kundernas turbiner en viktig roll i frontlinjen av våra serviceavtal. I denna roll kommer du att få arbeta i en spännande bransch i team med engagerade medarbetare. Just nu söker vi servicetekniker till Kristinehamn, initialt Örebro, som kommer att ingå i serviceteam med ansvar för felsökning, service och underhåll av vindkraftverk i området. Vi söker dig med positiv attityd som tycker om att arbeta i team. Tjänsten ställer höga krav på noggrannhet och professionalitet då vi är ytterst måna om att vårt servicearbete utförs med högsta säkerhet och kvalitet. För att lyckas fullt ut med arbetsuppgifterna tror vi att du är en person som har goda kunskaper i el eller mekanik, är serviceinriktad och affärsmässig. Arbetsuppgifter Service, underhåll och felsökning av vindkraftverk i enlighet med serviceavtal Kundkontakt med ägare kring kommande service och tydlig rapportering av utförda åtgärder Ansvar och skötsel av servicebilen inkl. dess lager Daglig rapportering och registrering i vårt affärssystem Kvalifikationer Erfarenhet eller utbildning inom el eller mekanik. Du är även villig att utveckla dina färdigheter inom områdena God allmän datorvana Goda kunskaper i både svenska och engelska (koncernspråk) i tal och skrift Tidigare erfarenhet som servicetekniker eller liknande arbete är meriterande Körkort B Kompetenser Du trivs med att arbeta i team, att kommunicera med andra delar av organisationen och du är serviceinriktad Du är lösningsorienterad, ansvarstagande, strukturerad och kan arbeta under eget ansvar Då arbete sker på hög höjd krävs god kroppsfysik Du har ett högt säkerhetstänk Vad vi erbjuder Våra anställda är vår största tillgång. Förutom en bra lön och fördelar, så som friskvårdsbidrag och snabb tillgång till specialiserad sjukvård, investerar vi i din utveckling. Efter en grundlig introduktionskurs erbjuder vi fortlöpande utveckling av din kompetens med ett väletablerat utbildningsprogram. Du får arbeta i ett team med stor mångfald och motiverade servicetekniker i en stimulerande miljö, i ett snabbt växande internationellt företag där god kommunikation och struktur är nyckeln till bra resultat. Då Vestas verkar för en jämställd arbetsplats välkomnar vi variationen bland våra sökanden. Övrig information I tjänsten utgår man troligt initialt från Örebro men sedan från Kristinehamn. Tjänsten innebär resande med övernattningar för olika vidareutbildningar samt assistans i andra områden, det kan bli upp till 50 resdagar om året. För denna tjänst är förståelse vad det gäller eventuella resor för utbildningssyften och arbetstider viktigt. Ett krav för att erhålla anställning är att man blir godkänd för mast- och stolpintyg, vilket består av ett belastnings-EKG och läkarundersökning, vilket utförs under rekryteringsprocessen. För mer information om tjänsten kontakta rekryterare Rebecka Thorell, [email protected]. Vi behandlar ansökningar löpande så ansök gärna med ett CV på engelska så snart som möjlig, eller senast den 17/05/2024. Vi förbehåller oss rätten att ändra eller dra tillbaka våra jobb när som helst, inklusive före det annonserade slutdatumet.

18 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Personlig assistent till ung kvinna

I natursköna Karlskoga händer det mycket spännande just nu. I vår stad har du alltid nära till både vacker natur och den högteknologiska industrinäringen. Vi erbjuder dig en välkomnande arbetsplats där människor och innovationer får växa. Välkommen till ett meningsfullt arbete där du verkligen kan göra skillnad! Socialförvaltningen arbetar för att alla medborgare, vid behov ska kunna få det stöd som de i olika situationer kan behöva. Detta görs inom ramen för socialtjänstens uppdrag och olika lagstiftningar samt utifrån socialförvaltningens värdegrund. Det kan gälla hemvård, särskilt boende, råd och stöd till personer med funktionsnedsättning, försörjningsstöd, eller hjälp vid missbruksproblem. Inom förvaltningen finns också kommunens kompetensförsörjningsenhet. Socialförvaltningen är uppdelad i fem områden Hemvård, vård- och omsorgsboende, hälso- och sjukvård, Individ- och familjeomsorg samt området för personer med funktionsnedsättning. ARBETSUPPGIFTER Som personlig assistent stödjer och assisterar du personen med det som hon självständigt inte kan utföra, såsom personlig omvårdnad och omsorg, viss skötsel av hemmet samt vara behjälplig i hennes olika intressen och fritidsaktiviteter. Assistansen utförs i huvudsak i det egna hemmet och i den dagliga verksamheten. I hemmet finns även kvinnans familj. Arbetstiden är dag, kväll och journätter samt varannan helg. Dygnspass förekommer. Att arbeta som personlig assistent innebär mestadels ensamarbete. KVALIFIKATIONER Personlig assistentutbildning, barn och fritidsprogrammet med inriktning specialpedagogik, fritidsledarutbildning, omvårdnadsprogrammet med inriktning specialpedagogik eller annan likvärdig utbildning är meriterande. Praktisk kunskap eller utbildning inom autism och utvecklingsstörning är meriterande. Du ska kunna arbeta utifrån ett lågaffektivt arbetssätt. Eftersom vi har dokumentationskrav är datorvana en fördel. Du behöver ha god förmåga i svenska språket i både tal, förståelse och skrift. Brukaren använder stödtecken som ett komplement i sin kommunikation, det är därför meriterande om du har kunskap av att arbeta med stöd/teckenspråk. Det finns djur i hemmet så det är viktigt att du inte är allergisk. Eftersom kvinnan lever ett aktivt liv, är det av stor vikt att du har en god fysisk förmåga. I arbetet förekommer längre promenader, träning, cykling och besök på badhus. Därför behöver du som assistent vara simkunnig. Som personlig assistent är det viktigt att du har respekt för brukarens behov och önskemål. Du behöver också ha god samarbetsförmåga, och stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi värderar ett trevligt bemötande och ett professionellt förhållningssätt. Du behöver också vara lyhörd, och ha förmåga att sätta sig in i den enskildes situation. Som personlig assistent ska du klara av att möta många varierande situationer. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Karlskoga kommun ingår i finskt förvaltningsområde och har därmed ett ansvar för att värna om det finska språkets ställning. Det innebär bland annat att vi ska erbjuda förskoleverksamhet och äldreomsorg på finska. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du frågor om hur du ansöker - kontakta supporten på tel: 0771-693 693. Har du frågor om tjänstens innehåll - kontakta namngiven person i annonsen.

18 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Skanningsgranskare på deltid till Nobeli i Karlskoga!

Just nu söker vi efter studenter som trivs med att bedriva självständiga arbetsuppgifter, ha ett stort egenansvar och som besitter en hög kvalitetsmedvetenhet. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval! OM TJÄNSTEN I rollen som skanningsgranskare kommer du vara ansvarig för att föda och övervaka skannrar som används för att digitalisera viktiga dokument, samt dataskärmar där du ska säkerställa att informationen visas korrekt. Din uppmärksamhet på detaljer kommer att vara avgörande för att säkerställa en hög kvalitet. Du kommer få ta ett stort egenansvar och det är således av yttersta vikt att din främsta ambition är att allting blir levererat effektivt, noggrant och kvalitetssäkrat. Arbetstiden är förlagd mellan kl. 16-20 och det kommer finnas en förväntan på dig att du kan arbeta minst 2 dagar per vecka. Behovet sträcker sig även över sommarperioden, men då kommer arbetet utföras dagtid. Det är viktigt att du som söker trivs med att arbeta ensam och självgående då kollegorna arbetar under annan arbetstid. Är du i ditt esse när du inte behöver anpassa dig till andra, utan helt kan fokusera på dina egna arbetsuppgifter utan distraktioner? Då är detta verkligen en perfekt möjlighet för dig! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Skanning * Kvalitetskontroller * Hämta och lämna lådor VI SÖKER DIG SOM - Har en pågående högskole- eller universitetsutbildning - Trivs att arbeta ensam och med monotona arbetsuppgifter - Kan arbeta 2-3 dagar i veckan med förlagd arbetstid kl. 16-20 - Är ok att genomföra säkerhetsprövning vid behov Det är meriterande om du har - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sen tidigare För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Strukturerad - Självgående - Kvalitetsmedveten Övrig information - Arbetstid: Vardagar kl. 16-20 - Omfattning: Deltid, 2-3 gånger per vecka - Placering: Karlskoga Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Med ursprung i försvarsindustrin, och till kunder med högt ställda krav, erbjuder Nobeli helhetslösningar inom säkerhet, dokumenthantering och lönehantering. Nobeli driver och förvaltar även det fina och anrika Bofors Hotel. Nobeli grundades 1999 av nuvarande ägare BAE Systems Bofors och Saab Dynamics. Det övergripande syftet med företaget var att ge ägarna en trygg och enkel hantering av, för dem, affärskritiska supporttjänster. Ett krav var däremot att en del av omsättningen skulle komma från extern marknad. Sådana tjänster som har kännetecken som säkerhet, sekretess och integritet. Nobeli har idag drygt 150 anställda med en omsättning på drygt 200 miljoner kronor och har kontor i Karlskoga, Örebro och Linköping. De har även verksamhet i Huskvarna och Stockholm – och kunder i hela landet.

17 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Looking for Japanese restaurant assistant

We are looking for a committed and reliable person for the role of kitchen assistant. Experience in cooking and a positive attitude are meritorious. Responsibilities include preparing ingredients, washing dishes and supporting the heat chef when necessary. Applicants should be team-oriented and have the ability to work effectively in a fast-paced environment pace. Apply now to be part of our dynamic kitchen team! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Tjäna 32 000 SEK/M

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att tjäna 32 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 32 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 32 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Jobba Som Innesäljare

Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Junior teamleader inom produktvård

Om tjänstenVår samarbetspartner är ett ledande produktbolag inom försvarsindustrin, verksamma inom många tekniska områden för människors trygghet i samhället. Som teamlead inom produktvård kommer du att ha en operativroll inriktad mot mekanik. Utöver att granska och lösa produktvårdsärenden kommer du att vara den som håller samman och stöttar ditt team. Dessutom blir du ansvarig för att organisera gruppens arbete och säkerställa att alla arbetar mot samma mål. Din roll innebär också att vara navet i kommunikationen med andra avdelningar inom organisationen i form avdeltagande i interna möten för produktionssupport och hålla koll på viktiga deadlines.I rollen ingår också att skriva rapporter samt dokumentera utredningar. Teamet består i dagsläget av två produktvårdsingenjörer vilket på sikt kan växa ytterligare.Om du vill ha en kombinerad roll där du får jobba nära tekniken och vara teamlead hos ett företag som arbetar med produkter i teknisk framkant, så kommer detta passa dig!Din kompetensVi tror att du förutom ett starkt tekniskt intresse även är strukturerad ochen vass problemlösare.Då du kommer jobba mot andra avdelningar hos vår kund tror vi även att du har en god kommunikationsförmåga. Högskoleingenjörsexamen inom mekanik eller liknande God kommunikation i svenska och engelska Det är meriterande med erfarenhet inom något ERP-system samt CAD Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. Denna tjänst innebär krav på svenskt medborgarskap. ÖvrigtLön: Fast månadslönOmfattning:Heltid, tillsvidareStart: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstidPlaceringsort:Karlskoga Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om ossProcruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen.Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards 2022 och är utsedda tillÅrets Rekryteringsföretag (20-49 anställda)ochÅrets Raket (Rekrytering). Läs mer om utmärkelsernahär.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Enhetschef till Kirurgmottagning och Endoskopienheten, Karlskoga lasarett

Är du kreativ och vill jobba med utveckling - här är jobbet för dig! Vi söker dig som vill anta det spännande uppdraget att vara chefen som tillsammans med medarbetarna fortsätter att utveckla kirurgmottagningen och endoskopienheten på Karlskoga lasarett. Vi erbjuder en unik möjlighet att i ett ledande uppdrag vara delaktig i den fortsatta utvecklingen av våra mottagningar i Karlskoga. På Kirurgmottagningen utreds och behandlas huvudsakligen patienter med bråck och enklare proktologiska åkommor och vi utför även små polikliniska operationer. Endoskopienheten utför endoskopiska undersökningar i samarbete med medicinkliniken i Karlskoga. Kirurgmottagningen och Endoskopienheten har stabila arbetsgrupper med en glad och trevlig stämning. Här hjälps vi åt och vi lär av varandra. Verksamhetsområde kirurgi är en länsverksamhet vilket innebär ett nära samarbete mellan länets tre sjukhus. Området har ett länsuppdrag för akuta och planerade kirurgiska ingrepp och vi bedriver även viss högspecialiserad vård för utomlänspatienter. Här finns 350 medarbetare inom olika enheter såsom mottagning, vårdavdelning, operation och sekretariat. Planerad sjukvård lokaliseras i ökad utsträckning till Karlskoga och Lindesberg och på samma sätt lokaliseras tumör- och traumaverksamhet till Örebro. Inom verksamhetsområdet bedrivs ett aktivt utvecklingsarbete med patientens fokus genom hela vårdförloppet. Karlskoga lasarett är ett av Region Örebro läns tre akutsjukhus. Vi som arbetar på Karlskoga lasarett är stolta över vårt sjukhus. Vi bygger vårt arbete på samarbete, utveckling och professionalism, vilket bland annat avspeglar sig i att vi som första sjukhus i Sverige har Utmärkelsen Svensk Kvalitet. Lasarettet är medelstort med cirka 900 anställda. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Enhetschef till Kirurgmottagning och Endoskopienheten, Karlskoga lasarett Arbetsuppgifter Ditt uppdrag som enhetschef är att leda, planera och utveckla verksamheten mot uppsatta mål. Du har personalansvar och arbetsmiljöansvar för totalt 19 medarbetare. Du ansvarar även för verksamhetens ekonomi och att verksamheten upprätthåller hög kvalité och patientsäkerhet. Klinisk verksamhet ingår och planeras in i tjänsten, liksom att du förväntas vara aktivt deltagande i områden som faller under ditt ansvar, t ex produktionsplanering. Du samarbetar med övriga enhetschefer inom VO kirurgi som tillsammans bildar omvårdnadssektionen, du ingår så även i klinikens ledningsgrupp. Som chef i hälso- och sjukvården har du en viktig roll som kulturskapare och är en förebild för dina medarbetare. Din närmsta chef är VO kirurgis biträdande verksamhetschef. Tillsammans med biträdande verksamhetschef och övriga enhetschefer utvecklar du länsklinikens mottagningar och du är aktiv i samarbetet med bl.a. medicinklinikerna utifrån den endoskopiska verksamheten i länet. Till hjälp i ditt arbete har du klinikens övergripande funktioner såsom verksamhetsutvecklare, verksamhets controller samt av ekonom och HR-konsult. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av akutkirurgi och/eller mottagningsarbete. Om du har tidigare erfarenhet av chef- och ledarskap är det ett plus men inget krav. Som person är du stabil, lyhörd och har förmågan att skapa delaktighet och engagemang. Du är tydlig i ditt sätt att kommunicera och har förmåga att inspirera till förändring och utveckling. Du är lyhörd för verksamhetens och patienternas behov, är kreativ och har en helhetssyn där du sätter patienten först. Du har lätt att fatta egna beslut samt förmedla redan tagna beslut. Vi värderar personlig lämplighet högt. Om tjänsten: Vi erbjuder en tillsvidareanställning i din grundprofession och ett tidsbegränsat chefsförordnande på fyra år, med möjlighet till förlängning. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

17 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024