Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Jobba när du vill. Du bestämmer själv om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg. Hos oss jobbar du bara 6,5h per dag och slipper pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet. Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT. Intern och extern handledning med dina kollegor, chefspsykolog och erfaren KBT-handledare. Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern- och intern handledning, workshops, digital fika och månadsmöte tillsammans med dina psykologkollegor För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1). Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling. Är folkbokförd i Sverige. Har goda datorkunskaper. Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en tekniskt inriktad person med fokus på skydd, säkerhet och kvalitet? Vill du leda och utveckla driften och produktionen på en av våra pappersmaskiner? Som ledande Tekniker hos Nordic Paper får du chansen att arbeta med högkvalitativa och hållbara produkter i en dynamisk och innovativ miljö. Om Nordic Paper: Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent som tillverkat högkvalitativt papper sedan slutet av 1800-talet. Vi har fem pappersbruk belägna i Bäckhammar, Åmotfors, Säffle, Greåker (Norge) och Québec (Kanada). Huvudkontoret finns i Karlstad. Vi tillverkar kraftpapper som bland annat används till bärkassar, säckar och förpackningar, samt naturligt greaseproofpapper, vilket är ett fettresistent papper vars användningsområden främst är inom livsmedelsindustrin, exempelvis som bakplåtspapper. Efterfrågan på pappersbaserade produkter ökar ständigt och vårt högkvalitativa papper är ett hållbart och miljövänligt alternativ. Som ett av de ledande bolagen i branschen levererar vi hållbara produkter till kunder i över 80 länder. Sedan hösten 2020 är vi noterade på Nasdaq Stockholm. Information om tjänsten Professionals Nord söker i samarbete med Nordic Paper Säffle en Tekniker. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Nordic Paper. Alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Du erbjuds • Kollektivavtalsförhandlade villkor, generösa pensionsavsättningar och trygga försäkringar • Bonussystem, friskvårdsbidrag, trivselpeng, förmånscykel och en rad sociala aktiviteter • Möjlighet att bli en del av ett framåttänkande och innovativt företag som värdesätter medarbetarnas utveckling • Tillgång till gym och lunchservering på några av våra anläggningar Arbetsuppgifter I rollen som ledande Tekniker kommer du att ansvara för driften och utvecklingen av en av våra pappersmaskiner. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Planera, leda och utveckla den dagliga driften och produktionen • Ansvara för HMS-arbetet och säkerställa ordning och reda • Daglig kontakt med Underhållsavdelningen • Samarbeta med processingenjören för att implementera kvalitetsrelaterade åtgärder och driva ständiga förbättringar • Planera och genomföra produktionsstopp • Utveckla och optimera processer tillsammans med processingenjörer • Delta i förbättringsprojekt, RCA och handlingsplaner för arbetsmiljö och kvalitet • Medverka till att ta fram och efterleva avdelningens mål, budget och nyckeltal • Optimera resursutnyttjandet inom avdelningen Du kommer att ersätta teknikern på vår andra pappersmaskin vid dennes frånvaro. Rollen innebär ett ledande tekniskt ansvar utan personalansvar. Vi söker dig som: Har en teknisk utbildning på minst gymnasienivå. Erfarenhet från massa- och pappersindustrin eller liknande är starkt meriterande. Vi söker dig som är ansvars- och initiativtagande, trivs med att arbeta i högt tempo, och har lätt för att samarbeta och kommunicera med kollegor. Du har goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Säffle URVAL: Sker löpande KONTAKT: Jesper Wingqvist #Nordicpaper #ledandetekniker #ProfessionalsNord Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Är du en målmedveten och socialt självsäker utvecklare som brinner för att skapa användarvänliga och affärskritiska webblösningar? Vi söker en driven och förändringsbenägen fullstack utvecklare med starka kunskaper inom frontend. OM TJÄNSTEN Du kommer ingå i ett erfaret team av utvecklare som skapar allt från enkla webbsidor till komplexa affärssystem. Man arbetar nära kunderna, där tillgänglighet och snabb service är nyckeln till långsiktigt samarbete. Du kommer få möjlighet att delta i hela utvecklingsprocessen, från kunddialoger till färdig leverans. Du erbjuds - Du får stor frihet att forma ditt arbete och vara delaktig i hela processen - En flexibel arbetsplats där du kommer ha möjlighet att arbeta delvis på distans - Möjlighet att utvecklas inom både frontend och backend i en stödjande och inkluderande miljö - Vara en del av ett sammansvetsat team som gärna hittar på saker tillsammans ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Som fullstack utvecklare kommer du huvudsakligen att arbeta med frontend-utveckling, men även ta dig an vissa backend-uppgifter. Du kommer att utveckla och anpassa webbplatser, med särskilt fokus på att skapa användarvänliga lösningar som kunderna enkelt kan hantera själva. Du kommer att bygga robusta och skalbara affärssystem som möter våra kunders behov. I nära samarbete med kunderna kommer du att analysera deras krav, föreslå tekniska lösningar och omsätta dessa i praktisk kod. VI SÖKER DIG SOM - Har 2-3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare - Har goda kunskaper inom C#/.NET - Har en avslutad eftergymnasial utbildning, förslagsvis inom datavetenskap, IT-design, teknisk fysik eller annan relevant inriktning - Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, då det används i det dagliga arbetet såväl i skrift som muntligt För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Förändringsbenägen - Hjälpsam - Ansvarstagande - Socialt självsäker Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Om tjänsten Vi söker just nu svetsare till en kund i Värmland! Arbetsmoment som ska utföras: Svetsning med rörtråd, pinne och TIG i rostfria, svarta och duplexa material från 1,5 mm till 60 mm. Du som söker behöver ha goda kunskaper inom ritningsläsning och erfarenhet av att tillverka konstruktioner efter ritning. I detta arbete förekommer inte bara svetsning utan mer arbetsuppgifter som bland annat slipning, polering och monteringsarbete. Detta arbete passar dig som gillar att ha varierande arbetsuppgifter och som vill ha en trygg arbetsgivare där det finns stora utvecklingsmöjligheter. Start: Omgående Arbetstider: 2 skift Din profil Du ska ha erfarenhet av att jobba i ovanstående svetsmetoder och material. Har du även truck- och traverskort eller erfarenhet av UP-svetsning är det högt meriterande. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Nordens största hälsokedja söker nu en driven och resultatorienterad stjärna redo att ta sig an vår absolut viktigaste roll - Säljarrollen. Varmt välkommen till Life!Får du energi i mötet med människor och är den där i familjen eller vänskapskretsen som direkt finns till hands med bästa hälsotipsennär du hör om stress, otillräcklig kost och motion?Vi ska vara helt ärliga; att vara säljare på Life är ingen lätt uppgift och av den anledningen söker vi inte heller vem som helst. I säljarrollen på Lifemöter du varje dag människor som söker stöd kring alla livets utmaningar och vi kan inte nog understryka hurstolta vi är över att dem vänder sigjust till oss -det är tack vare alla de hundratals säljare som, innanbåde din och min tid, valt att lägga ner sitt allt för att skapa det absolut bästa kundmötet som än idagskapar ringar på vattnet. På Life är vi just nu på en fantastisk förändringsresa och allt är möjligt! I rollen som säljare kommer du ha en central funktion i att sätta just din butik på kartan. Vi tror att duär en lyhörd, omtänksam och passionerad lagspelareoch inte minst, genuin. Du förstår värdet av goda relationer men vet att försäljning handlar om så mycket mer än bara ett leende på läpparna; du arbetar därför aktivt med att läsa på och utföra kurser på vår Life Academy så fort tillfället ges. Och, det viktigaste av allt, du brinner förkundnöjdhetoch vet att den är lika viktig somen D-vitamin-burk under vintermånaderna, utan den blir det lätt grått och trist Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbeta aktivt medförsäljning och merförsäljning genom att identifiera kundens behov och rekommendera lämpliga produkter. Representera Life-varumärket på ett professionellt och omtänksamt sätt. Löpande hålla dig informerad omförsäljningsmål. Delta i produkt - och -försäljningsutbildningar förbästa möjliga servicenivå. Bidra till god arbetsmiljö genom god samarbetsförmåga, inspiration och glädje Säkerställa en ren, fräsch och välkomnande butiksmiljö. Varmt välkommen med din ansökan! Nästa steg: Intervjuer sker löpande, ju snabbare du skickar in din ansökan desto bättre. Tjänsten är en fast anställning på ca 3 tim/vecka på vår butik i Duvan, Karlstad med start i Oktober. Vi är anslutna till kollektivavtal för anställda inom Handels. Tillsättning sker enligt överenskommelse. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att säkerställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. Observera att vi endast tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida (ansökning via mail undanbedes). Vid frågor kontakta Lifes rekryteringsteam:[email protected] Vi är Nordens största hälsokedja! Vi brinner för varje människas hälsa. Vi spelar en viktig roll i människors strävan att må bra och hitta balansen. Det gör vi med ca 270 butiker i Sverige, Norge och Finland, ett brett utbud av hälsoprodukter, samt personlig hälsorådgivning i alla våra butiker. Life innefattar Lifekoncernen inklusive Lifes medlems- och franchisebutiker. Precis som Life brinner för våra kunders hälsa, brinner vi också för våra medarbetares välmående. Därför är vi riktigt stolta över att Life Sverige 2022 blivit certifierade som ett Great Place to Work för andra året i rad. Vi har många eldsjälar på Life som är riktigt stolta över att bidra med sin kunskap och hjälpa människor att hitta hälsobalansen i livet. Kulturen präglas av en stark gemenskap och en familjär omgivning där omtanke för både kunden och kollegan står i fokus. Som Life-medarbetare får du utveckla din kompetens genom hälsoutbildningar och försäljningskurser och du får självklart rabatt på vårt breda hälsosortiment. Vill du bli en del av Life-familjen? Välkommen med din ansökan!
Sapere Aude – våga vara vis – är vårt motto. Våra studenter och medarbetare utvecklar kunskap och kompetens som berikar individen och världen. Vår akademiska miljö präglas av nyfikenhet, mod och uthållighet, och grunden för vår verksamhet är jämställdhet, mångfald och ett demokratiskt synsätt. Vi finns i en aktiv, naturnära region och är en motor för hållbar utveckling i tät samverkan med det omgivande samhället. Karlstads universitet har ca 1 400 medarbetare och 17 300 studenter fördelade på två inspirerande campusmiljöer i Karlstad och Arvika. Läs mer om oss på: https://www.kau.se/jobba-hos-oss Beskrivning Vid HS-fakulteten finns en administrativ avdelning bestående av cirka sextio medarbetare som arbetar med administrativt stöd till utbildning och forskning. Som medarbetare vid administrativa avdelningen sitter du placerad på en av fakultetens sju institutioner och arbetar där nära lärare, forskare och övriga administratörskollegor. Hos oss får du bli en del av en utvecklande och innovativ arbetsmiljö där du är med och bidrar till framtidens forskning och utbildning. Du kommer bli en del av en stor grupp kollegor där åldersspridningen är stor och kunskapen bred. Här kommer du få utmanas och utvecklas i din roll tillsammans med oss. Vi söker nu en ny medarbetare på 75% till fakultetens administrativa avdelning som ska arbeta med främst utbildningsadministration inom en institution. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består i huvudsak av utbildningsadministration men omfattar även annat administrativt stöd till lärare och forskare. Utbildningsadministration omfattar bland annat information till studenter, reservantagning, registrering, tentamina och betygsrapportering för kurser. Eftersom den administrativa avdelningen har till uppgift att stödja all verksamhet inom fakulteten kan det även komma att ingå administrativa uppgifter inom andra delar av fakultetens verksamhetsområde allt efter behov. Arbetet utförs i nära samarbete med studierektor, lärare, andra fakultetsadministratörer inom institutionen, prefekt och övrig personal vid fakulteten. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - utbildning på högskolenivå eller motsvarande erfarenheter. - tidigare erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete, gärna inom en utbildnings- eller forskningsmiljö. - goda språkkunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av högskoleadministration. Som person är du en lagspelare som ser till verksamhetens och universitetets bästa. Du är anpassningsbar, flexibel, utåtriktad och har lätt för att samarbeta samt skapa goda relationer till både arbetskamrater och studenter. En förutsättning för att du ska kunna hålla en god servicenivå och utföra dina arbetsuppgifter med ett gott resultat, är att du är strukturerad och noggrann samt har förmåga att självständigt planera ditt arbete och ta egna initiativ. Då det ibland kan vara hög arbetsbelastning är det viktigt att du kan prioritera bland dina arbetsuppgifter och när det behövs be kollegor om hjälp. Du arbetar strukturerat och effektivt i digitala miljöer och tar dig snabbt an nya system och arbetsuppgifter. Vi fäster stor vikt vid de personliga egenskaperna. Villkor Anställningen är tillsvidare på 75 %. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning vid tillsvidareanställning. Ansökan Du ansöker i universitetets webbaserade rekryteringsverktyg Varbi. Du ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen, att eventuella handlingar på språk annat än svenska, norska, danska eller engelska är översatta och att din kompetens är dokumenterad på ett sätt som medger en saklig, kvalitativ bedömning. Komplett ansökan ska vara inne vid ansökningstidens slut. En ofullständig ansökan kan medföra att din kompetens inte kan prövas i alla avseenden. Ansökan ska innehålla: - Personligt brev med beskrivning av dina kvalifikationer i förhållande till arbetsuppgifterna - CV. - Kopior av relevanta betyg, examensbevis och intyg. - Redogörelse för språkkunskaper. Alla handlingar som du önskar ska vara en del av din ansökan ska bifogas den digitala ansökan. Namnge varje uppladdat dokument så det tydligt framgår vad det innehåller. Sista ansökningsdag: 2024-09-08 Ange referensnr: REK2024/150 Välkommen med din ansökan! Karlstads universitet har gjort medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakter med annonsförsäljare och säljare av rekryteringstjänster. HR Excellence in Research Karlstads universitet mottog i september 2020 utmärkelsen HR Excellence in Research. Utmärkelsen ges till arbetsgivare som har en stimulerande arbetsmiljö och goda villkor för forskare och kontinuerligt arbetar för att utveckla dessa. Utmärkelsen visar lärosätets engagemang för rättvis och transparent rekrytering samt gynnsam professionell utveckling för forskare. Läs mer på https://www.kau.se/jobba-hos-oss/karlstads-universitet-som-arbetsgivare/human-resources-strategi-forskare-hrs4r
Arbetsledare sökes till vår Burger King-restaurang! Vi söker efter en engagerad och motiverad person att fylla rollen som arbetsledare i vår restaurang. Som arbetsledare kommer du att spela en viktig roll i att se till att vår restaurang upprätthåller högsta standard och kundnöjdhet. Du kommer att leda, coacha och stödja vårt team av medarbetare genom att säkerställa att de har de resurser och verktyg de behöver för att utföra sina uppgifter på bästa sätt. Vi söker efter någon som har en stark arbetsmoral och en passion för servicebranschen. Du kommer att arbeta i ett högt tempo och krävs därför att kunna behålla lugnet och göra välgrundade beslut även i stressiga situationer. För att vara aktuell för rollen som arbetsledare bör du ha följande kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av att arbeta inom snabbmatsbranschen eller liknande bransch. Erfarenhet av att arbeta i en ledarskapsroll eller liknande position. Kunskap om livsmedelssäkerhet och hygienstandarder. God kommunikationsförmåga och förmåga att motivera och coacha medarbetare. Förmåga att arbeta flexibla tider, inklusive kvällar och helger. Vi är stolta över att kunna erbjuda en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla din karriär inom företaget. Vi erbjuder även konkurrenskraftiga löner och förmåner. Om du tror att du har vad som krävs för att vara vår nästa arbetsledare, skicka in din ansökan nu! Det är enkelt att ansöka, det tar bara några minuter. Ansökan består av några urvalsfrågor och tre korta videofrågor som du kan besvara när som helst. Vi prioriterar attityd och inställning över tidigare erfarenheter, så vi lägger stor vikt vid dina videosvar. Lycka till!
Tandsköterska Tandcentrum Karlstad Var med och förbättra tandvården för alla i Värmland! I våra moderna lokaler på 1000m2expanderar vårt team och vi behöver fler duktiga tandsköterskor! Vi befinner oss i centrala Karlstad och vårt mål är att kunna ge Värmlands mest moderna tandvård. Vårt största fokusområde är att ha kul på jobbet med ett härligt gäng kollegor och se till att vi stolt levererar den bästa möjliga vården för våra patienter. Kliniken är helt nyutrustad. På plats på kliniken har vi även vårt egna toppmoderna tandtekniska laboratorium. Hos oss får du jobba i ett team där du får växa och vara med på utbildningar tillsammans med tandläkare och tandhygienister. Du blir på riktigt en del av teamet. Vi strävar efter att göra det lilla extra för våra kollegor och patienter för att alla ska trivas hos oss. Blir du en del av oss vill vi också att du eftersträvar samma höga laganda. I dagsläget består teamet av 4 tandläkare, 4 tandhygienister, 6 tandsköterskor och2 tandtekniker. Meriterande Tandsköterska - 1-2 års erfarenhet Kvalifikationer Tandsköterskeutbildning Arbetslivserfarenhet efterfrågas Arbetsuppgifter Sedvanligt tandsköterskearbete med fokus på att assistera tandläkare Sterilarbete Enklare tandstensborttagning Ta fullständigt röntgenologiskt helstatus Digital scanning är en del av vardagen Delegering av vissa arbetsuppgiftersker utefter behov. Vi letar efter dig som är flexibel och samarbetsorienterad, för på Tandcentrum hjälps vi åt med alla arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du vill utvecklas i din yrkesroll och vara en del i ett team, och tillsammans med oss utveckla kliniken. Vi lägger oerhörd stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser därför att du är serviceinriktad och tar patienter och patientkontakt med enkelhet och engagemang. Vår profilering på kliniken är kundorienterad och vi lägger stort fokus på kundnöjdhet. Vi ser gärna att du mycket goda kunskaper i både svenskt tal och skrift. Tillträde enligt överenskommelse Rekrytering sker fortlöpande. Vill du vara säker på att din ansökan handläggs så ombeds du söka snarast. Förmåner hos oss: Individuell Lönesättning 5000kr Friskvårdsavtal Pensionsersättning högre än kollektivavtal Vi står för dina arbetsskor Försäkringar Anställningsvillkor - Tillsvidare, efter 6 månaders provanställning.
Tandsköterska Tandcentrum Karlstad Var med och förbättra tandvården för alla i Värmland! I våra moderna lokaler på 1000m2expanderar vårt team och vi behöver fler duktiga tandsköterskor! Vi befinner oss i centrala Karlstad och vårt mål är att kunna ge Värmlands mest moderna tandvård. Vårt största fokusområde är att ha kul på jobbet med ett härligt gäng kollegor och se till att vi stolt levererar den bästa möjliga vården för våra patienter. Kliniken är helt nyutrustad. På plats på kliniken har vi även vårt egna toppmoderna tandtekniska laboratorium. Hos oss får du jobba i ett team där du får växa och vara med på utbildningar tillsammans med tandläkare och tandhygienister. Du blir på riktigt en del av teamet. Vi strävar efter att göra det lilla extra för våra kollegor och patienter för att alla ska trivas hos oss. Blir du en del av oss vill vi också att du eftersträvar samma höga laganda. I dagsläget består teamet av 4 tandläkare, 4 tandhygienister, 6 tandsköterskor och2 tandtekniker. Meriterande Tandsköterska - 1-2 års erfarenhet Kvalifikationer Tandsköterskeutbildning Arbetslivserfarenhet efterfrågas Arbetsuppgifter Sedvanligt tandsköterskearbete med fokus på att assistera tandläkare Sterilarbete Enklare tandstensborttagning Ta fullständigt röntgenologiskt helstatus Digital scanning är en del av vardagen Delegering av vissa arbetsuppgiftersker utefter behov. Vi letar efter dig som är flexibel och samarbetsorienterad, för på Tandcentrum hjälps vi åt med alla arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du vill utvecklas i din yrkesroll och vara en del i ett team, och tillsammans med oss utveckla kliniken. Vi lägger oerhörd stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser därför att du är serviceinriktad och tar patienter och patientkontakt med enkelhet och engagemang. Vår profilering på kliniken är kundorienterad och vi lägger stort fokus på kundnöjdhet. Vi ser gärna att du mycket goda kunskaper i både svenskt tal och skrift. Tillträde enligt överenskommelse Rekrytering sker fortlöpande. Vill du vara säker på att din ansökan handläggs så ombeds du söka snarast. Förmåner hos oss: Individuell Lönesättning 5000kr Friskvårdsavtal Pensionsersättning högre än kollektivavtal Vi står för dina arbetsskor Försäkringar Anställningsvillkor - Tillsvidare, efter 6 månaders provanställning.
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker personliga assistenter som vill arbeta som timvikarier vid behov hos vår kund i Karlstad. Arbetstiderna är förlagda under dag- och kvällstid, både vardagar och helger.Tillträde sker enligt överenskommelse men vi ser gärna att du kan påbörja introduktion omgående. Kunden är en kvinna i 70-årsåldern som är bosatt i centrala Karlstad med sin man. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa henne med samtliga vardagliga moment, exempelvis med personlig hygien, vara ett pedagogiskt stöd och följa med på olika aktiviteter. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som är glad, social, lyhörd, pedagogisk och har gott tålamod.Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent. Vidare är det ett stort plus om du är intresserad av litteratur då det är ett av kundens stora intressen. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden i medelåldern. KRAV Körkort och tillgång till egen bil för att ta dig till och från arbetsplatsen. Sysselsättningsgrad: Extra vid behov. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorgbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.