Tjänsten innefattar att arbeta varannan helg samt vardagskvällar, med mycket god möjlighet till extrapass. Arbetsbeskrivning: I rollen som säljare på BAUHAUS är du en nyckelspelare och ansiktet utåt mot våra kunder. Du arbetar mot din/dina avdelningar och främst med det sortiment som är på de avdelningarna. Du ska kunna agera rådgivande och sälja rätt produkter till våra kunder. Du kommer att ingå i ett team av duktiga medarbetare som alla arbetar för att göra arbetsdagen så bra som möjligt både för kunder och kollegor. BAUHAUS har ett stort, varierat och spännande sortiment vilket skapar stor variation i arbetet. Hos oss trivs man! Här möts alla åldersgrupper som alla bidrar med sin unika erfarenhet vilket skapar en härlig dynamik. Vill du komma in i vår gemenskap, då kanske detta är jobbet för dig? Vem söker vi? Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor genom att ge dem bästa tänkbara service. Du är lösningsorienterad, flexibel och har en positiv inställning till din omgivning. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Det är ett extra plus om du är praktiskt lagd med branscherfarenhet och/eller har varit hantverkare, men det är inte ett krav. Du behöver vara minst 18 år och behärska svenska i tal och skrift och engelska i tal. I denna rekrytering kommer vi att begära utdrag ur belastningsregistret. BAUHAUS erbjuder: en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö. Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering Vi accepterar ingen form av korruption Vi arbetar för en hållbar utveckling Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.
Beskrivning Gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen söker nu ett antal lärare till sommarskolan. Arbetsuppgifter Du kommer förutom att undervisa också att planera examination, bedöma och betygsätta eleverna. Första veckan kommer du att tillsammans med övriga lärare planera verksamheten och avslutande vecka bidrar du till arbete med utvärderingen av den samma. Kvalifikationer Vi söker dig som är lärare, läser till lärare eller har annan pedagogisk utbildning som bedöms vara passande. Det är meriterande att vara behörig och legitimerad i det ämne du ska undervisa i. Arbete på tidigare lovskola är meriterande men inget krav. Du som söker tjänsten har intresse av att arbeta med ungdomar. Förmåga att skapa goda relationer och ett gott bemötande ser vi som en förutsättning. Administrera, planera och driva projekt i samverkan med andra är en egenskap vi värdesätter högt. Arbetet förutsätter att du kan arbeta både självständigt och i grupp, är kommunikativ, pedagogisk och har lätt för att samarbeta i olika sammanhang. Tjänsterna erbjuder allt från timmar till heltid under fem veckor beroende på tjänstens karaktär under fem veckor 31 maj-5 juli, Uppge gärna i din ansökan i vilken omfattning du önskar arbeta. Vänta inte med att ansöka. Rekryteringen och urvalet sker löpande. Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Om Karlstads kommun Gymnasie- och vuxenutbildningsförvaltningen ansvarar för cirka 6 500 elevers utbildning inom gymnasieskola, gymnasiesärskola, vuxenutbildning på grundskole- och gymnasienivå, yrkeshögskola och svenska för invandrare. Våra skolor står för kunskap, erfarenhet, trygghet, kvalitet och glädje! Våra cirka 650 medarbetare skapar utbildning för alla. Vill du vara med och skapa framtidens Karlstad? Hos oss i koncernen Karlstads kommun kan du göra skillnad på riktigt. Här är varje medarbetare en viktig del i helheten och tillsammans hjälps vi åt att förverkliga vår vision om "Ett bättre liv i Solstaden". Kom och väx med oss! Övrig information För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Vänd dig istället till kommunens växel 054-540 00 00 för vidare hantering.
MAX är Sveriges äldsta burgarkedja och vi använder oss endast av lokalt kött, kyckling och bacon. Vi har också branschens bredaste utbud av gröna burgare. År 2008 blev vi världens första restaurangkedja att klimatmärka menyn och klimatkompensera alla utsläpp. Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss! Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor. Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd
Välkommen till Backa friskola! Vi söker en engagerad hemkunskapslärare till vår skola. Arbetsuppgifter I ditt arbete som lärare i hemkunskap kommer du att undervisa elever i åk. 4-9. Du deltar som lärare i det pedagogiska utvecklingsarbetet och den pedagogiska dokumentationen enligt grundskolans läroplan och verksamhetsmål. Du ska vara väl förtrogen med ditt läraruppdrag utifrån aktuella styrdokument och ha goda kunskaper i att planera, genomföra, dokumentera, följa upp och utveckla den pedagogiska verksamheten tillsammans med arbetslaget. Med läroplanen som bas väljer du metod, innehåll och bemötande utifrån varje elevs kunskaper, erfarenhet och specifika förutsättningar. Kvalifikationer Du som söker är legitimerad lärare med behörighet för undervisning i metall-, textil- och träslöjd samt gärna även bild. Tidigare erfarenhet av läraryrket är mycket meriterande. Du har en god insikt i och kunskap om skolans styrdokument och kan på ett effektivt sätt använda dem i ditt dagliga arbete. Vidare har du en god didaktisk och pedagogisk förmåga och kan därför leda och organisera ditt arbete för att skapa en studiero och en god lärandemiljö åt våra elever under hela deras skoldag. Du är kreativ och kan anpassa ditt förhållningssätt och dina pedagogiska metoder utifrån den individuella elevens behov eller elevgruppens behov. Du utvecklar den pedagogiska verksamheten till att både bli rolig, inspirerande och utmanande. Vi förutsätter att du ser varje elev utifrån ett helhetsperspektiv, har en positiv elevsyn och skapar goda relationer med elever, föräldrar och kollegor. Du kan utveckla ditt arbete utifrån evidensbaserad forskning och arbetar effektivt med relevanta digitala verktyg. Som person är du lugn, stabil och lyhörd och har förmågan att skapa en trygg miljö för eleverna. Du har vana av att jobba självständigt och ta beslut, men kan även samarbeta i arbetslag. Att arbeta med våra elever innebär att ingen dag är den andra lik. Dagsform avgör vilka krav och aktiviteter som fungerar. Därför behöver du vara flexibel och ha förmåga att anpassa ditt arbetssätt efter verksamhetens behov. Det är nödvändigt att du behärskar god svenska i tal och skrift. Anställningsinformation Anställning kan ske under pågående rekrytering. Omfattning: cirka 20%. Utdrag ur Belastningsregistret är obligatoriskt vid arbete med barn. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Du ansöker genom att följa denna länk och svara på frågorna: https://forms.gle/Wg49q8F8964ff5Av7 Du behöver OCKSÅ skicka ditt CV till [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välkommen till Backa friskola! Vi söker en engagerad bild- och slöjdlärare till vår skola. Arbetsuppgifter I ditt arbete som lärare i bild och slöjd kommer du att undervisa elever i åk. 4-9. Du deltar som lärare i det pedagogiska utvecklingsarbetet och den pedagogiska dokumentationen enligt grundskolans läroplan och verksamhetsmål. Du ska vara väl förtrogen med ditt läraruppdrag utifrån aktuella styrdokument och ha goda kunskaper i att planera, genomföra, dokumentera, följa upp och utveckla den pedagogiska verksamheten tillsammans med arbetslaget. Med läroplanen som bas väljer du metod, innehåll och bemötande utifrån varje elevs kunskaper, erfarenhet och specifika förutsättningar. Kvalifikationer Du som söker är legitimerad lärare med behörighet för undervisning i metall-, textil- och träslöjd samt gärna även bild. Tidigare erfarenhet av läraryrket är mycket meriterande. Du har en god insikt i och kunskap om skolans styrdokument och kan på ett effektivt sätt använda dem i ditt dagliga arbete. Vidare har du en god didaktisk och pedagogisk förmåga och kan därför leda och organisera ditt arbete för att skapa en studiero och en god lärandemiljö åt våra elever under hela deras skoldag. Du är kreativ och kan anpassa ditt förhållningssätt och dina pedagogiska metoder utifrån den individuella elevens behov eller elevgruppens behov. Du utvecklar den pedagogiska verksamheten till att både bli rolig, inspirerande och utmanande. Vi förutsätter att du ser varje elev utifrån ett helhetsperspektiv, har en positiv elevsyn och skapar goda relationer med elever, föräldrar och kollegor. Du kan utveckla ditt arbete utifrån evidensbaserad forskning och arbetar effektivt med relevanta digitala verktyg. Som person är du lugn, stabil och lyhörd och har förmågan att skapa en trygg miljö för eleverna. Du har vana av att jobba självständigt och ta beslut, men kan även samarbeta i arbetslag. Att arbeta med våra elever innebär att ingen dag är den andra lik. Dagsform avgör vilka krav och aktiviteter som fungerar. Därför behöver du vara flexibel och ha förmåga att anpassa ditt arbetssätt efter verksamhetens behov. Det är nödvändigt att du behärskar god svenska i tal och skrift. Anställningsinformation Anställning kan ske under pågående rekrytering. Omfattning: cirka 25%. Utdrag ur Belastningsregistret är obligatoriskt vid arbete med barn. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons! Du ansöker genom att följa denna länk och svara på frågorna: https://forms.gle/CLLqEDqjyGJjdaSF7 Du behöver OCKSÅ skicka ditt CV till [email protected] Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du utvecklas i ett växande bolag och bidra till att vi har nöjdast kunder? Då är det kanske dig vi söker! Cityverkstaden söker nu en engagerad personbilstekniker för att jobba med alla märken då vi är en stor Meca-verkstad. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Huvuduppgiften kommer vara att utföra servicar enligt tillverkarnas anvisningar, men även att utföra felsökningar och de reparationer som krävs. - Genom ditt engagemang och kunnande hittar du bästa möjliga lösning för varje kund. Kompetenskrav Vi vill att du har fordonsteknisk eller annan motsvarande utbildning, några års branschvana samt B-körkort. Personliga egenskaper - Trivs med att ha kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete. - Du har ett professionellt och positivt förhållningssätt. - Vi värdesätter högt att du är en samarbetsinriktad person som förstår betydelsen av ett väl fungerande samarbete. - Vidare ser vi att du har förmågan att arbeta självständigt och en vilja att utvecklas i din yrkesroll. Stämmer beskrivningen in på dig och du är redo för en ny och stimulerande utmaning så ansöker du enkelt här. Ansök senast 15 mars. Tillträde efter överenskommelse och vi tillämpar 6 månaders provanställning. Urval kommer att ske löpande, och finner vi rätt kandidat kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum passerat.
Vi söker dig som är serviceminded, positiv och har en fallenhet för struktur och ekonomi! Känner du igen dig? Skicka in din ansökan redan idag, eller tipsa en vän! DINA ARBETSUPPGIFTER Du blir en del av inköpsteamet som håller koll på hela varuförsörjningen till och från det lokala lagret, och till viss del de andra lagren. Här kommer du vara en administrativ resurs och assistent till inköparen. Du tar hand om orderbekräftelser och ser till att de stämmer överens med inleveranser. Du ser även till att tillhörande faktura matchar dessa orderbekräftelser och sammanställer alla uppgifter innan de skickas vidare till ekonomiavdelningen. Du kommer att arbeta både med papper och i affärssystem med olika typer av administration. Det finns även utvecklingspotential i form av leverantöransvar för dig som visar rätta viljan. OM FÖRETAGET Vår samarbetspartner är en rikstäckande restaurang-och matgrossist med ett starkt lokalt engagemang som signum. Från Luleå till Malmö har de 16 olika lokala lager med noga utvalda sortiment passande för marknadens behov. De erbjuder ett brett sortiment av produkter från internationellt kända varumärken i kombination med produkter från lokala producenter. Deras kunder är alltifrån restauranger till dina lokala dagligvaruhandlare. Deras idé är att leverera riktigt bra råvaror till alla typer av kök och butiker – stora som små – enkla som exklusiva. Du erbjuds en fartfylld och spännande arbetsvardag med härliga kollegor under högsäsongen för detta bolag. DIN PROFIL För att axla rollen på bästa sätt tror vi att du går någon form av ekonomisk utbildning eller har arbetslivserfarenhet som har lärt dig grunderna av faktura-hantering och annan administration. Vi ser helst att du är en duktig och självgående problemlösare med ett genuint servicemind. I övrigt söker vi dig som är glad, positiv och villig att bidra både med professionalism och personlighet till gruppen. KOMPETENSKRAV Du har tidigare en generell arbetslivserfarenhet från andra sommarjobb, extrajobb eller heltidsjobb Du har tagit studenten Du talar och skriver svenska och engelska flytande MERITERANDE Du har erfarenhet från jobb inom ekonomi/fakturering Du har erfarenhet från jobb inom inköp/administration Du har erfarenhet från att ha jobbat i restaurang/dagligvaruhandel OM OSS Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. VILLKOR Startdatum: V.24-V.31 Ort: Karlstad Arbetstider 07.30-16.00 Omfattning: 100%
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker en Servicetekniker med erfarenhet av att jobba ute på fältet med underhåll och felavhjälpande på olika sorters objekt. Våra uppdrag rör sig främst om underhåll och felavhjälpande på brevlådor, postboxar, bankomater och digitala skärmar. Vi har även uppdrag inom affischering och olika installationer av teknisk utrustning kopplat till detta. Återrapportering, kundkontakt och viss administration ingår också i rollen. Önskvärt är en bakgrund som Servicetekniker med arbetsledande uppgifter, då rollen även kan innefatta arbetsledaransvar för rätt person. Vad vi söker i dig Vi söker en person med stark drift att genomföra uppdrag ute på fältet och leverera Sveriges bästa service. Förmågan att planera och ta ansvar för sina arbetsuppgifter, samt jobba med stor frihet under ansvar är den allra viktigaste för att motsvara kraven för denna roll. Du ska också ha en känsla för att kommunicera på ett bra sätt med våra kunder och andra som du möter i ditt jobb. Meriterande är tekniska kunskaper eftersom flera av våra uppdrag innehåller moment där teknisk bakgrund är viktig för att lösa problem. För tjänsten krävs B-körkort, manuell. Vi har som policy att begära utdrag ur belastningsregistret för dem som är aktuella för tjänsten. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: - Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. - Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2024-03-15 Frågor gällande tjänsten besvaras av; Torbjörn Lindh via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Om tjänsten I rollen som vitvarutekniker kommer du huvudsakligen ansvara för installation, service, reparationer. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med våra kunder. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Självständigt utföra installation, service, reparationer och underhållsåtgärder inom förekommande reparationer med fokus på främst vitvaror - Ansvara för att kontrollera och följa upp beställda arbeten inom vitvaror - Medverka så att vi har goda kunskaper och rutiner för service och underhåll av vitvaror Din profil: Vi söker dig med några års erfarenhet som vitvarutekniker där du arbetat med installation, service, reparation och underhåll av vitvaror. Du har en bred teknisk kompetens inom förekommande reparationer och behärskar området vitvaror. Det är meriterande om du även har kunskaper inom tvättstugeutrustningar, är generellt tekniskt intresserad och en duktig problemlösare eftersom du kommer ställas inför olika uppgifter att lösa varje dag. Vi ser gärna att du har en relevant yrkesutbildning. B-körkort är ett krav. Personliga egenskaper I rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra kunder. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utvecklas på flera nivåer. Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid - Placering: Karlstad - Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt
Vill du jobba som personlig assistent i sommar? Azalea Care startade med intentionen att bli ett av de bästa assistansutförarna på marknaden direkt från start. Redan efter första året gav våra kunder oss betyget 4,7 av 5 vilket vi är otroligt stolta över! Vi är ett starkt team med lång erfarenhet från branschen som byggt upp företaget med all den erfarenhet som vi samlat genom åren. För oss är det självklart att assistansen alltid utgår från hur kunden vill att den utförs. Vi fokuserar också på våra medarbetare då de är det värdefullaste vi har. Vi har ett av branschens generösaste kollektivavtal samt ger våra personliga assistenter den kompetensutveckling som behövs för att känna sig trygga i sitt arbete. Detta för att kunna leverera en trygg assistans av hög kvalitet för våra kunder, av medarbetare som är stolta över sitt jobb och sin arbetsgivare. Våra värdeord är trygghet, stolthet, kvalitet och dessa jobbar vi utifrån. Varje dag. Vill du bli en av oss? Vi söker nu dig som vill arbeta som personlig assistent under sommarmånaderna hos någon (eller några) av våra kunder i Karlstad med omnejd. Vi ser gärna att du är tillgänglig för inskolning relativt omgående så att du har god tid på dig att bli trygg i rollen inför sommaren. Personlig assistans är brett och varierat, och arbetet ser väldigt olika ut beroende på hos vilken kund du jobbar, men kort kan det beskrivas som att du är kundens förlängda arm och hjälper till där funktionshindret sätter gränser. För att jobba som assistent hos oss krävs det att du har en positiv attityd, är prestigelös och alltid vill det allra bästa för dina medmänniskor. Har du någon erfarenhet av liknande yrken sedan innan kan det vara meriterande, men personlig lämplighet är det som avgör! Rekrytering sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Att jobba som personlig assistent kan se väldigt olika ut beroende på vilken funktionsnedsättning kunden har, likväl för att vi alla är olika individer vare sig vi har en funktionsnedsättning eller inte. Som personlig assistent kompenserar du för det kunden inte klarar av att göra själv, så att denne kan leva som andra i så hög utsträckning som det är möjligt. Att jobba i en annan människas hem ställer stora krav på dig som assistent, det kan även finnas en familj att ta hänsyn till. Det gäller att ha fingertoppskänsla för att läsa av hur kunden vill ha det i olika situationer. Som personlig assistent hos oss får du: - God arbetsmiljö - Närhet kund – assistent - verksamhetschef - Kollektivavtal - Kompetensutveckling Välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan via angiven länk (inte med e-post eller i pappersformat). Denna rekrytering sköts internt hos oss och vi avböjer alla förfrågningar från rekryterings- och bemanningsföretag.