Om oss Vi är ett relativt ungt företag men med många års erfarenhet inom verkstadsindustri. Vår tydliga vision; att bygga Sveriges och Nordens största och bästa produktionspartner inom tung och medeltung bearbetande industri. Våra kunder återfinns inom segmenten Marine, Defence, Energy, Industrial Machines och Aerospace. Framtiden ser ljus ut och vi står inför en kraftig tillväxt kommande år. Om tjänsten Vi söker en driven kvalitetschef som tillsammans med oss vill vara med och utveckla vår verksamhet. Rollen ingår i företagets ledningsgrupp och rapporterar till VD. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat inkludera: Personalansvar för medarbetare inom ansvarsområdet Arbeta strategiskt för att nå våra kvalitetsmål Ledningens representant för kvalitetsfrågor Förvalta och utveckla våra rutiner och vårt verksamhetssystem Ansvar för verksamhetsrevisioner internt och externt Rapportera nyckeltal. Bevaka och analysera trender inom ditt ansvarsområde Kontakt med kunder och leverantörer i kvalitetsfrågor Hantering av kundavvikelser Förbättringsarbete Arbete med vidare certifiering av företaget Vem söker vi? Vi söker dig som är en engagerad ledare med hög ambition och med goda sakkunskaper inom kvalitets- och miljöutveckling. Du är en person som trivs att arbeta hårt i en verksamhet under förändring. Vi söker dig som är högskoleingenjör eller har motsvarande erfarenhet. Du har tidigare erfarenhet av kvalitets- och verksamhetsledningssystem, revisioner och vi ser gärna att du haft personalansvar. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i standarder som ISO 9001 och ISO 14001, samt kvalitetsverktyg som 5-why, 8D och pFMEA. Vidare är det meriterande om du jobbat med AS EN 9100 eller IATF 16949. Vi ser gärna att du tidigare arbetat i producerande företag gärna mot kunder inom försvar, flyg och rymd eller bilindustri. Ansökan / mer info: Tjänsten är placerad i Kristinehamn Skicka CV + personligt brev till [email protected] Vid frågor om tjänsten kontakta: [email protected] 0705721073 Vi önskar ej bli kontaktade av rekryteringsföretag! Urval sker löpande. Vänta inte med att skicka in din ansökan. Välkommen med din ansökan!
Om oss Aston Harald Mekaniska Verkstad är ett verkstadsföretag med fokus på maskinbearbetning, kvalificerad svetsning, montage och kontroll av tunga och medeltunga komponenter och kompletta system. Vi servar sektorer som Defense, Marine, Industrial Machines och Aerospace. Ditt arbete kommer i huvudsak innebära: Att ansvara för att kundorder hanteras så att de blir redo för produktionsavdelningen att ta över. Det innebär att du agerar projektledare för industrialiseringsprocessen och i samarbete med kollegor från olika avdelningar skapar och följer projektplaner. Att vara kundens primära kontaktperson efter orderläggning. Det innebär att ha tät kontakt med kund kopplat till order och leverans, samt att ansvara för att eventuella förändringar implementeras i vår process. För att lyckas i rollen bedömer vi att du har: Teknisk utbildning i någon form. Det viktiga är att du har god förståelse för tillverkningsprocesser, material, kvalitet och produktutveckling. Erfarenhet från tillverkningsindustrin. Särskilt värdefullt är erfarenhet av beredning eller projektledning. Kunskaper om kvalitetssystem och kvalitetsstyrningsmetoder för att säkerställa att produkterna uppfyller kundens krav och företagets kvalitetsstandarder. Kunskaper eller erfarenhet från försäljning är meriterande då rollen i stora delar innebär att arbeta i kundgränssnittet. VI söker dig som: Har hög kommunikativ förmåga, både muntligt och skriftligt. Kommunikation är en stor del av rollen – du kommer att ha daglig kontakt med både kunder och kollegor. Kan etablera och upprätthålla goda relationer med kunder, kollegor och andra intressenter. Du är kundens ögon och öron hos oss och våra ögon och öron hos kunden. Det är viktigt att du är affärsmässig. Har förmåga att analysera situationer, identifiera problem och komma med lösningar. Det är viktigt att du kan agera proaktivt och ta egna initiativ. Har förmåga att arbeta strukturerat och målinriktat, utan att tappa fokus på vad som behöver prioriteras. I en dynamisk och föränderlig arbetsmiljö, det är viktigt att vara flexibel och anpassningsbar. Övrig information: Arbetet sker huvudsakligen på vår produktionsenhet i Kristinehamn. Resor i tjänsten kan förekomma. För ytterligare information om tjänsten kontakta: Jonas Genander (CM) Mobil: 0702124743 E-post: [email protected] Välkommen med din ansökan! Vi önskar ej bli kontaktade av rekryteringsföretag!
Nu söker vi en flexibel och ansvarsfull personlig assistent till vår kund i Kristinehamn för en tjänst på 50%. Vem är jag? Jag är en aktiv kvinna i 60-års åldern som bor tillsammans med min man i Kristinehamn. På vardagarna arbetar jag bland annat för en branschorganisation vilket gör att det blir en del möten men även resor i tjänsten. På fritiden tycker jag om allt från konserter, gå ut och äta en god middag samt att resa. Min funktionsvariation gör att min fysiska förmåga är nedsatt. Det gör att jag har en elrullstol för att kunna ta mig fram och behöver stöttning vid bland annat förflyttningar och andra fysiska göromål i olika situationer. Så här kan en dag med mig se ut: Att arbeta som assistent hos mig innebär att du är mig behjälplig i vardagen. Det kan handla om allt från att ordna kring måltider, följa med på ärenden både i och utanför Kristinehamn samt sedvanliga hushållsuppgifter och påta i trädgården. Vem är du? För denna tjänst söker jag en kvinna, gärna i liknande ålder som mig själv. Du är en social, lyhörd och inkännande person. Du har ett ordningssinne och se vad som behöver att göras. Har du liknande intressen är det ett plus. Eftersom resor över dagen, samt med övernattning kan bli aktuellt så behöver du kunna vara flexibel kring arbetstiderna men även arbetsdagarna till viss del. Du som söker denna tjänst är rökfri! Du behärskar det svenska språket väl. Körkort är ett krav för att kunna arbeta hos mig, då du framför min bil i arbetet. Till denna tjänst önskar jag endast kvinnliga sökanden. Om tjänsten: Tjänsten är en deltidstjänst på 50% och förlagd till måndagar kl.9-15, tisdagar kl.9-15 samt onsdagar kl.9-17. Ändringar i arbetstid och dagar kan ske. Denna tjänst är förenlig med kanske eget företag eller andra åtaganden då det är en deltidstjänst och inhopp vid behov. Passal Assistans erbjuder ett givande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, utbildningar och friskvårdsbidrag. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Du kommer också få bra stöttning och kontakt med ansvarig koordinator. Välkommen med din ansökan! Annonsens ref.nr: 3028 Ansvarig rekryterare: Johan Håkansson Tel: 010-7077822 Passal Assistans Djurgårdsvägen 31 681 53 Kristinehamn Tel: 010-70 77 800 E-post: [email protected] Passal Assistans arbetar med personlig assistans och drivs av personer med stort engagemang och lång erfarenhet av arbete med människor med funktionsvariation. På Passal Assistans är det viktigt att alla känner sig som en del av helheten, att alla inser sin betydelse. Vår vision är ett samhälle och en vardag där alla har friheten att leva fullt ut. Vi ser personlig assistans som en möjlighet att nå den visionen.
Om Combi Wear Parts With focus and dedication Combi Wear Parts delivers innovative and sustainable business solutions that makes a difference for our customers and for the world. Everything we do proceeds from a close and valuable relationship with both customers and partners. By applying our knowledge and experience to your daily needs and future challenges, we can create the solution that makes your job easier and your business more profitable. By only using high quality steel grades, optimized for wear parts, in our custom-built foundry in Sweden we want to challenge today’s standards and provide a better, stronger and more long-lasting choice for an ever-changing industry. Combi Wear Parts söker en Ekonomiassistent Combi Wear Parts har fått en vakans i verksamheten, och behöver därför få in en ny kollega på ekonomiavdelningen. Rollen är på 75-80 %. Vår målsättning är att ha en ny kollega på plats i mitten på augusti. Rollen Som ekonomiassistent arbetar du från huvudkontoret kontoret i Kristinehamn och rapporterar till CFO. Du kommer även att ha kollegor på andra delar i landet och runt om världen. I dina arbetsuppgifter ingår generellt administrationsarbete som tillhör en ekonomiavdelning, men dina främsta arbetsuppgifter är att jobba med: • Reskontra, där du främst arbetar med leverantörssidan. • Löpande redovisning. På kontoret i Kristinehamn är det ett litet team som arbetar, så man får också vara beredd på att hugga i med arbetsuppgifter från högt till lågt. Någon gång per år kan det också bli aktuellt med resor till kollegorna som finns vid företagets produktionsanläggning i Ljungby. Vem är du? Som person är du social och trivs med att jobba på det mindre kontoret där alla hjälps åt. Du är trygg med att ha kontakt med kollegor och kunder från andra delar världen och kan ha en dialog på engelska i tal och skrift. Du är noggrann och behärskar att jobba självständigt med reskontra och vardaglig löpande redovisning. Du är van vid att arbeta i affärssystem och trivs med Excel. Combi Wear Parts jobbar i Monitor G5. Övrigt I den här rollen blir du under de 6 första månaderna anställd av Qtym, för att sen gå över till anställning hos Combi Wear Parts. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta Julia Låbbman på 054-14 18 00, eller [email protected]. Din ansökan vill vi senast ha den 2025-07-18. Du kan lästa mer om Combi Wear Parts verksamhet på www.combiwearparts.com
Hej! Vi söker 1 pizzabagare. Arbetsuppgifter är: baka Pizza och allt arbete som handlar om pizza bakning.
Vi söker erfarna medarbetare till vår köks- och produktionsavdelning – ICA Maxi Kristinehamn Vill du vara med och skapa goda måltidsupplevelser varje dag? Hos oss får du arbeta i ett välutrustat kök med ett brett sortiment – från dagens lunch till catering och specialbeställningar. 🔸 Du har erfarenhet av arbete i kök, kallskänk eller catering 🔸 Du är ansvarstagande, initiativrik och gillar att jobba i ett högt tempo 🔸 Du trivs med både självständigt arbete och i team Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Ansök via: [email protected] Observera: Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan, sista dagen för ansökan 13/7
Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos oss Du är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Kristinehamn. Tjänsten omfattar 1 dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Kristinehamn Omfattning: Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1 dag i veckan Tillträde: Omgående Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.
Vill du vara med och bidra till en positiv, kreativ och trygg lärmiljö för våra barn på anpassad grundskola? Då har du kommit rätt. Just nu söker vi två lärare i fritidshem/fritidspedagoger till anpassad grundskola med start höstterminen 2025. Vi är en kommun som sätter eleven i fokus! Skolförvaltningens ansvarsområde omfattar verksamhet för barn från ett år till och med gymnasieutbildning. Verksamheten omfattar öppen förskola, förskola, grundskola, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasieskola samt anpassad gymnasieskola. Dessutom finns kulturskola och fritidsgårdar i skolförvaltningen. ARBETSUPPGIFTER Som lärare i fritidshem/fritidspedagog kan du komma att hålla i undervisningen när ordinarie lärare är borta och stödja eleverna under deras skolgång och fritidsverksamhet. Du är delaktig i den gemensamma planeringen samt genomför och utvärderar det pedagogiska arbetet tillsammans med övriga i teamet, i enlighet med uppdraget. Du stödjer och hjälper elever att hantera olika situationer, både i deras personliga utveckling och i deras kunskapsutveckling. Exempel på situationer under skoldagen kan vara i samband med undervisning, hygien och matsituationer. Du kommer att samverka med andra yrkesgrupper och funktioner för att säkerställa bästa möjliga stöd för eleverna, både under skoltid och på fritids. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad lärare i fritidshem/fritidspedagog. Det är meriterande om du har följande: • utbildning från barn- och fritidsprogrammet, omvårdnadsprogrammet eller fritidsledarutbildningen • erfarenhet av arbete med barn och ungdomar med intellektuella funktionsnedsättningar • erfarenhet av sondmatning • kunskaper om hur olika funktionsnedsättningar påverkar elevernas lärande. För oss är det väldigt viktigt att du som söker är trygg och stabil som person och kan skilja på det personliga och professionella. Att du lyssnar, kommunicerar på ett tydligt sätt och arbetar bra ihop med elever, kollegor och vårdnadshavare. Det är vidare viktigt att du arbetar strukturerat och kan fatta snabba beslut, samtidigt som du är flexibel och snabbt kan anpassa dig till ändrade omständigheter. I mötet med våra elever och vårdnadshavare är du uppmärksam och tillmötesgående, visar engagemang och intresse samt har ett lågaffektivt bemötande. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet Intervjuer kan komma att ske löpande. Har du frågor om tjänsterna under sommaren så nås vi lättast på [email protected]. ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Är du redo för ett nytt och viktigt arbete där din kompetens gör skillnad varje dag? Enheten för projekt och styrning på tekniska förvaltningen söker nu dig som vill vara med och utveckla vårt arbete med säkerhet och kontroll. Välkommen att söka tjänsten som verksamhetsutvecklare! Tekniska förvaltningen består av knappt 200 medarbetare inom avdelningarna offentlig miljö, vatten och avfall, service och enheten för projekt och styrning. Enheten projekt och styrning består för närvarande av sex projektledare, två verksamhetsutvecklare, en nämndsekreterare samt en administrativ assistent. Enhetens uppdrag vid sidan av att leda kommunala byggnadsprojekt inom ett flertal områden är att stödja de övriga verksamheterna. De befintliga verksamhetsutvecklarna arbetar tillsammans men även var för sig. Vid sidan av de tjänster som framgår ovan finns även i dagsläget en medarbetare som i sin roll bland annat självständigt drivit och stöttat verksamheterna i arbetet med säkerhetsfrågor och intern kontroll. Det är dessa arbetsuppgifter som vi nu behöver säkra upp. ”Ibland är det ett konststycke för oss människor att balansera mellan rollen som stödjande och kontrollerande, men det är precis vad den här tjänsten handlar om. Att stödja verksamheterna i deras arbete, hjälpa dem att klara sitt åtagande och samtidigt följa upp och rapportera till förvaltningsledning och teknisk nämnd att riktlinjer och direktiv efterlevs” - Max Tolf, enhetschef. ARBETSUPPGIFTER Som verksamhetsutvecklare inom säkerhet och kontroll kommer du arbeta inom ett relativt stort kompetensområde och inom avdelningarnas breda verksamhetsområden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att arbeta sammanhållande och med utveckling av säkerhetsfrågor inom hela tekniska nämndens verksamhetsområde. Det innefattar områden som bland annat arbetsmiljöfrågor, brandskydd, kontinuitetshantering, totalförsvarsfrågor, klimatanpassning, nödvatten, reservkraft samt risk- och sårbarhetsanalyser. Du kommer även att arbeta sammanhållande och utvecklande med rutiner gällande intern kontroll inom tekniska nämndens verksamheter. En stor del av arbetet består av inventeringar och analyser av risker i syfte att minska sårbarheten inom organisationen och i kommunen. Tjänsten innebär även framtagande av beslutsmaterial, tjänsteskrivelser sammanställningar samt i viss mån föredragande inför nämnd samt stöd till förvaltningens verksamheter och utbildningssamordning inom kompetensområdena. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som har högskoleutbildning med inriktning med säkerhet och sårbarhet eller annan utbildning/erfarenhet inom tjänstens områden. I tjänsten ingår att skriva underlag och tjänsteskrivelser samt vara föredragande i nämnd, därför är goda kunskaper i tal och skrift på svenska ett krav. Resor inom och utanför kommunens gränser ingår och därför är B-körkort ett krav. Om du har erfarenhet av arbete med flertalet av de områden som inryms i tjänsten ser vi det som mycket meriterande, Med anledning av tjänstens beskaffenhet är det viktigt för oss att du är en person som är självgående i ditt arbete, har en helhetssyn och uppnår resultat genom initiativ och drivkraft. Löpande kontakt med såväl kollegor som externa kontakter är en stor del av arbetet och därför behöver du ha en god samarbetsförmåga och kan kommunicera på ett tydligt sätt. Du har lätt för att strukturera ditt arbete och du planerar, organiserar och prioriterar på ett effektivt sätt. Tjänsten innebär placering i säkerhetsklass och därför är svenskt medborgarskap ett krav. ÖVRIGT Vi i Kristinehamns kommun arbetar för ett aktivt ledar- och medarbetarskap. Detta skapas genom dialog och i samspel mellan ledare och medarbetare, vilket skapar goda förutsättningar för arbetsglädje i organisationen. Vår arbetsmiljö påverkas av hur vi bemöter varandra och vi alla har ett ansvar att bidra. Tillsammans arbetar vi för att verksamheten uppnår sina mål och att beslut som fattas också efterlevs. En nyfiken grundinställning och vilja att samarbeta är förutsättningar för ständiga förbättringar som leder till den bästa möjliga servicen till kommunens invånare. Som anställd hos oss kan du förvänta dig stöd för nya idéer, goda utvecklingsmöjligheter och att vi ger dig de verktyg du behöver för att kunna utföra ditt arbete på ett bra sätt. Kristinehamns kommun ser mångfald som en styrka och vi välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering Varmt välkommen med din ansökan! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och ha en god kommunikation med dig som söker jobb hos oss, ber vi dig att endast skicka in din ansökan via ansökningslänken i annonsen. Frågor som rör rekryteringsprocessen hanteras av rekryteringsenheten. Erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.
Vill du vara med och forma framtidens hållbara energilösningar? Adven söker nu en teknikintresserad och lösningsorienterad drift- och underhållstekniker till deras anläggning i Kristinehamn. Är du en nyfiken, målinriktad och prestigelös person med erfarenhet eller utbildning inom drift och underhåll? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi välkomnar varmt din ansökan. OM TJÄNSTEN Adven är ett internationellt snabbväxande företag som befinner sig mitt i energiomställningen, i en verklighet där alla måste tänka om och tänka nytt. I den här utvecklingen sitter Adven, som arbetar med energi och industriellt vatten, i förarsätet. För att möta utmaningarna som samhället har framför sig samarbetar Adven med kunder, kommuner och leverantörer. Adven erbjuder en utvecklingsinriktad och stöttande kultur, en bra arbetsmiljö och tydliga mål. Anläggningen i Kristinehamn utgör med sitt läge en basproduktion av fjärrvärme för Kristinehamns centralort och levererar värme till allt ifrån villor till stora industrier. Teamet består av drift- och underhållschef, drift- och underhållsledare samt två ytterligare tekniker. Arbetstiderna är belagda på dagtid men tjänsten kommer även att innebära beredskapstjänst. Beredskapstjänst innebär att du skall ha möjlighet att inställa dig på anläggningen inom 60 minuter. Du får en nyckelroll inom energisektorn hos en arbetsgivare som månar om sina anställda och erbjuder flertalet förmåner. För rätt person finns även goda möjligheter att avancera inom bolaget på sikt. Du erbjuds - En roll med möjlighet att påverka verksamheten med korta beslutsvägar - En värderingsstyrd arbetsgivare som månar som sina anställda både genom trygga anställningsvillkor och utvecklingsmöjligheter - Förmåner i form av bonus på årslönen, generöst friskvårdsbidrag samt arbetstidsförkortning för att nämna några ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som drift- och underhållstekniker arbetar du med att avhjälpa fel, rondera i anläggningen och genomföra underhållsarbeten. Du kommer att jobba mot tre anläggningar i närområdet, men utgår från Sannaverket. * Processtyrning och övervakning av pannor * Förebyggande och avhjälpande underhåll * Bränslehantering och traktorkörning * Att verka för ständiga förbättringar * Aktivt deltagande i företagets processer, daglig styrning mm. VI SÖKER DIG SOM - Har arbetslivserfarenhet eller utbildning som drifttekniker, underhållstekniker eller processoperatör - Har goda datakunskaper - Innehar B-körkort - Behärskar svenska i tal och skrift, då språket används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du har - Hjullastarkort (om inte kommer Adven att erbjuda utbildning för att ta C2-körkort) - Tidigare arbetat med förbränningsprocesser - Besitter goda mekaniska kunskaper För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Optimistisk - Ordningsam - Ansvarstagande - Hjälpsam Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Välj ett jobb för att visa detaljer