Skjutstativsförare med erfarenhet sökes i Landskrona!

Välkommen till en värld av möjligheter! Nu söker vi erfarna skjutstativsförare för vårt team.Vill du vara en del av en arbetsplats där din precision och effektivitet är avgörande? Vi erbjuder en spännande miljö med möjligheter till karriärsutveckling och varierande arbetsuppgifter. Vår Framgångsformula: Vi tror på innovation och kompetens. Våra skickliga medarbetare skapar mervärde för våra kunder med sin nyfikenhet och professionalism. Dina Arbetsuppgifter: Plockning med skjutstativstruck In- och utlastning Packning Möjlighet till skiftarbete Dina Kvalifikationer: Minst ett års erfarenhetsom skjutstativsförare samt inom lagerarbete Flytande svenska i tal och skrift Truckkort A 1-4 - B 1-3 (B3 används endast) B-körkort Meriterande: Lång erfarenhet med hantering avskjustativstruck Din Profil: Vi tror att du: Vill utvecklas och vara en god ambassadör för oss Är ansvarsfull och detaljorienterad Har en hög servicenivå och är strukturerad Är självständig och har ett socialt intresse Om Oss: På Job&Talent är vi övertygade om att personalen är vår viktigaste resurs. Vi erbjuder unika bemannings- och personallösningar som gör skillnad. Ansökan: Vill du vara med? Registrera din ansökan nedan med CV och personligt brev. Kontakta oss om du har frågor. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Varmt välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Truckförare till kund i Landskrona

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som truckförare hos vår kund i Landskrona. Kunden arbetar med att utveckla, tillverka och installera skräddasydda butikslösningar. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Huvudsakliga arbetsuppgifter är: Truckkörning Orderplock Sortering och kontroller Det är varierade arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik. Det förekommer en hel del tunga lyft i arbetet. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag kl. 07:00-16:15. Start omgående. Vad söker vi? Du är ansvarstagande Du utför ditt arbete med stor noggrannhet Du är engagerad och vill utvecklas God samarbetsförmåga Krav: Körkort och tillgång till bil Behärska svenska i tal och skrift Truckkort och god truckerfarenhet av B1 Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Business Controller

Introduction Haldex is a manufacturer of reliable and innovative braking systems and air suspension solutions that enhance the safety, dynamics, and sustainability of heavy vehicles. Haldex's primary customers are major manufacturers of trucks, buses, and trailers in North America, Europe, and Asia. In the aftermarket, Haldex offers spare parts and service to distributors, workshops, and major logistics companies. Founded in 1887 in Landskrona, Haldex has distinguished itself through innovative research and development work that has produced groundbreaking technical vehicle solutions. Today, development focuses on safety and the future of electrified and connected heavy vehicles. Haldex operates globally with approximately 2,000 employees in 19 countries and is part of the SAFHOLLAND group. About the Role As a Business Controller at Haldex, you will be part of the finance department and report directly to the Finance Manager. You will be responsible for developing financial models, conducting analysis, and present findings to influence strategic decisions. You will work closely with the production management to provide insights that drive business performance in alignment with our company's pioneering spirit in the heavy vehicle industry. You will also work closely together with the Finance team in month-end close to record an accurate financial statement. In the role you have the ownership of the planning process and quarterly forecasting for the site. Your Profile Candidates should possess a strong foundation in financial analysis, budgeting, and forecasting, coupled with solid accounting skills and proficiency in advanced Excel functionalities. Excellent presentation and communication skills are essential, as you will frequently interact with key stakeholders to present financial data and recommendations. Application and Contact Person Are you interested? You are warmly invited to apply for the position! We conduct continuous selection and look forward to your application as soon as possible, but no later than May 12th. If you have any questions about the position or the recruitment process, please feel free to contact Financial Manager Donald Billing at [email protected] or HR Manager Maria Danell at [email protected] We look forward to your application!

25 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Resande Eventsäljare | Din biljett till karriärsmöjligheter & äventyr

Vi söker nu dig som vill ta klivet in i en stor säljorganisation men samtidigt vara med och utveckla och bygga upp ett helt nytt team tillsammans med dina kollegor. Ni kommer att få besöka många olika platser runtom i Sverige, träffa många olika härliga människor och utvecklas inom försäljning. Vi har alltid ett enormt tryck på ansökningar till den här typen av roll och det finns endast ett fåtal platser i detta nystartade team - så se till att skicka in din ansökan direkt för att få höra mer! VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag:Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter:I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö:Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning:Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling:Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet:Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter:Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur:Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur:Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning:Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, ochvi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Säljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan!

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Driven fält säljare sökes, fast lön + provision!

Söker du efter en ny utmaning? Vill du jobba efter ett flexibelt schema? Ha en möjlighet att på verka lönen men ändå ha en trygghet? Ha en produkt man kan presentera med stolthet? Om du passar in på dessa punkter så kan detta jobbet vara för dig! Vi expanderar just nu på vårat södra kontor och söker nya medarbetare. Vad du kommer att göra är : Åka ut både på förbokade kunder men även ha möjlighet att ha egna kunder, där man ska presentera nöd och kris paket till privat personer. Man kommer ha hand om beställningar i sitt närområde. Samt att man kommer ha kund & service kontakt med befintliga kunder och ha hand om merförsäljning. Lönen: Man kommer att arbeta 39h per vecka. Grundlön 24950kr och även 10% på all försäljning som man gör. Personen vi söker: Självständig & ordningsam efter som man kommer att presentera företaget för för nya och befintliga kunder. Tycka att det är roligt med kundkontakt. Gärna ha erfarenhet inom försäljning men det är inget krav. Passar annonsen dig? Sök idag!

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Sales Support Coordinator till BCC AB i Landskrona

Vill du vara med på en spännande resa i ett framgångsrikt, väletablerat och växande företag? Vill du arbeta med säljsupport internt och externt vid försäljning av projekt och av teknisk utrustning? BCC AB:s framgång beror på kunniga och engagerade medarbetare, marknadsledande produkter, positiv atmosfär och goda långsiktiga kundrelationer. BCC AB i Landskrona som befinner sig i en tillväxtfas söker nu en strukturerad och proaktiv Sales Support Coordinator med god administrativ förmåga och en kommersiell förståelse. Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid och tillträdesdatum är beräknat till den 2 september. Har du ett stort intresse av säljsupport samtidigt som du är administrativt inriktad, serviceminded och intressentorienterad? Trivs du i en internationell miljö och vill vara med att skapa nöjda kollegor, kunder och samarbetspartners? Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Du erbjuds en självständig och varierad tjänst med många kontakter internt och externt i ett bolag som kännetecknas av korta beslutsvägar, en hög ambitionsnivå och en närhet till sina kunder. Som Sales Support Coordinator kommer du att vara en viktig länk mellan våra säljare, kunder och interna team. Du kommer internt att ha ett nära samarbete med Försäljning, Marknad, Produktion, Inköp och ledning. Externt samarbetar du med kunderna och BCC:s nätverk av distributörer och återförsäljare. Du kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa att våra försäljningsaktiviteter och kundrelationer hanteras smidigt och effektivt. I dina arbetsuppgifter ingår: • Ge administrativt stöd till säljteamet genom att hantera offerter, avtal och orders. • Koordinera kommunikationen mellan säljteamet och andra interna avdelningar. • Hantera kundförfrågningar, uppföljning av leveranser och lösa eventuella kundfrågor eller problem. • Upprätthålla och uppdatera försäljningsdokumentation, prislistor och produktinformation. • Assistera vid planering och genomförande av försäljningsmöten, evenemang, mässor och kampanjer. Vissa resor till kunder och vid mässor kan förekomma. Totalt arbetar 15 personer inom sälj- och marknadsavdelningen. Tjänsten rapporterar till Sales Director. Vem är du? Vi välkomnar dig med utbildning från gymnasium, YH/KY eller universitet/högskola, d v s vi är flexibla med din utbildningsbakgrund. Du har minst 3-5 års erfarenhet av säljsupport och säljkoordinering. Har du tidigare erfarenhet av teknisk produkt- och/eller projektförsäljning i en internationell miljö är det mycket värdefullt. Arbetet innebär internationella kontakter vilket kräver goda kunskaper i engelska (tal och skrift). Du pratar och skriver flytande svenska. Har du även andra språkkunskaper (exempelvis tyska och franska) är det meriterande. Du är en duktig Office-användare (Word, Excel och PowerPoint). Vi använder Pyramid som affärs- och CRM-system. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, din attityd och ditt engagemang. Vidare har du ett intresse av att lära dig hur våra produkter/lösningar hjälper våra kunder i deras verksamheter. Du har en utmärkt administrativ och organisatorisk förmåga samt har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är också kommunikativ och har lätt att samarbeta internt och externt samt är lösningsorienterad och serviceminded. Vi letar efter en självgående och proaktiv person som trivs i en föränderlig miljö och som brinner för att leverera en förstklassig upplevelse för kollegor och kunder. Om du är redo för nästa steg i din karriär och vill vara en del av ett framgångsrikt och dynamiskt säljteam, är detta möjligheten för dig. Vid den aktuella rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. B-körkort krävs för tjänsten. Om verksamheten BCC Plant the Planet designar, tillverkar och förser plantproducenter över hela världen med all nödvändig utrustning. Vår affärsidé utgår från kundens behov och bygger på långt driven kundanpassning. En viktig styrka i BCC är därför att hitta kompletta lösningar både för små och stora företag. Detta står i centrum för verksamheten på vårt huvudkontor i Landskrona. BCC är den ultimata och kompletta partnern för maskinbaserade plantskolesystem. Vi utvecklar, tillverkar och säljer skräddarsydda kompletta maskinsystem eller enskilda maskiner för odling av alla typer av grödor för kunder över hela världen. BCC är världsledande inom skogsföryngringskoncept och en växande aktör inom plantproduktion för kunder i segmenten agri- och hortikultur. Vi omsatte 2023 ca 190 Mkr och är 45 anställda. Läs mer på https://www.bccab.com

24 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Redovisningsansvarig till BCC AB i Landskrona

Vill du vara med på en spännande resa i ett framgångsrikt, väletablerat och växande företag? Vill du få en nyckelroll inom ekonomiavdelningen och arbeta med kvalificerad redovisning i ett bolag som bidrar till ökad global hållbarhet? Söker du en tjänst där du får vidareutveckla processer och rutiner inom redovisningsområdet? BCC AB:s framgång beror på kunniga och engagerade medarbetare, marknadsledande produkter, positiv atmosfär och goda långsiktiga kundrelationer. BCC AB i Landskrona befinner sig i en tillväxtfas och söker nu en ansvarstagande, strukturerad och kommunikativ Redovisningsansvarig. Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid och tillträdesdatum är beräknat till den 2 september. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt då vi löpande gör ett urval för intervjuer. Om tjänsten Du erbjuds en självständig och varierad tjänst i ett bolag som kännetecknas av korta beslutsvägar, en hög ambitionsnivå och en närhet till sina kunder. I dina ansvarsområden ingår: • Löpande redovisning • Månadsbokslut och årsbokslut • Kreditbevakning av utestående kundfordringar • Valutatransaktioner • Budget och prognosarbete Tillsammans med CFO kommer du även att arbeta med: • Terminssäkring • Likviditetsplanering • Utveckling av rutiner, processer och systemstöd • Remburser Som Redovisningsansvarig rapporterar du till CFO. Vem är du? Vi är flexibla med din utbildningsbakgrund. Du kan vara gymnasieekonom, YH-/KY-utbildad eller har en högskoleutbildning inom redovisning. Du har troligen minst 5 års relevant erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och ansvars-områden. Vi vill att du har tidigare erfarenhet av månads- och årsbokslut, gärna i bolag med internationella affärer. Har du även kunskap om remburser är det värdefullt. Du har ett intresse av att vidareutveckla processer och arbetssätt. Du har också förståelse för möjligheterna med moderna affärssystem för att skapa effektivitet. Vi arbetar med Pyramid som affärssystem. Vi vill att du har minst normalgoda kunskaper i Excel. Flytande svenska i tal som i skrift är ett krav för tjänsten. Kommunikationen sker delvis internt och med kunder på engelska varför kunskaper i detta språk också är ett krav. Som person tror vi att du har följande egenskaper: • Stort intresse för redovisning • Självgående och ansvarstagande • Analytisk och strukturerad • Noggrann med bra siffersinne och förmåga att se vad som är relevant • God samarbetsförmåga och kommunikativ • Kan prioritera och arbeta mot deadlines • Utvecklingsintresserad Vid den aktuella rekryteringen använder vi oss av arbetspsykologisk testning för kandidater utvalda till intervju och bakgrundskontroll för slutkandidat. Om verksamheten BCC Plant the Planet designar, tillverkar och förser plantproducenter över hela världen med all nödvändig utrustning. Vår affärsidé utgår från kundens behov och bygger på långt driven kundanpassning. En viktig styrka i BCC är därför att hitta kompletta lösningar både för små och stora företag. Detta står i centrum för verksamheten på vårt huvudkontor i Landskrona. BCC är den ultimata och kompletta partnern för maskinbaserade plantskolesystem. Vi utvecklar, tillverkar och säljer skräddarsydda kompletta maskinsystem eller enskilda maskiner för odling av alla typer av grödor för kunder över hela världen. BCC är världsledande inom skogsföryngringskoncept och en växande aktör inom plantproduktion för kunder i segmenten agri- och hortikultur. Vi omsatte 2023 ca 190 Mkr och är 45 anställda. Läs mer på https://www.bccab.com

24 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Truckförare till kund i Landskrona

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som truckförare hos vår kund i Landskrona. Kunden arbetar med att utveckla, tillverka och installera skräddasydda butikslösningar. Anställningen är på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult. Huvudsakliga arbetsuppgifter är: Truckkörning Orderplock Sortering och kontroller Det är varierade arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik. Det förekommer en hel del tunga lyft i arbetet. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag till fredag kl. 07:00-16:15. Start omgående. Vad söker vi? Du är ansvarstagande Du utför ditt arbete med stor noggrannhet Du är engagerad och vill utvecklas God samarbetsförmåga Krav: Körkort och tillgång till bil Behärska svenska i tal och skrift Truckkort och god truckerfarenhet av B1 Om ansökan: Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!

24 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
SVENSKA ALARM SÖKER NU DIG SOM VILL UTMANA SÄKERHETSBRANSHEN

HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet.   VAD GÖR EN MÖTESBOKARE HOS OSS PÅ SVENSKA ALARM? Säkerhetsbranschen växer och i samband med det så ökar efterfrågan av att säkra upp både hem och arbetsplats växer. Så vi söker mötesbokare som kan hjälpa oss skapa nya kontakter med potentiella kunder. I rollen som mötesbokare kommer du att ansvara för att boka fysiska möten till våra account managers. Detta är en perfekt möjlighet för dig att utvecklas inom försäljning, kommunikation och marknadsföring. När man är redo för nästa steg, så har vi karriärstegen inom bolaget till dig och man kommer att få ta del av vårt kontor i Malmö.   VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press VAD KOMMER VI ATT KUNNA ERBJUDA DIG? • Anställning på heltid, tillsvidare • Fast lön + provision • Tävlingar med priser • Mycket goda utvecklingsmöjligheter till karriärs möjligheter • Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation Du kommer att vara schemalagd: Måndag- Fredag mellan 09:00-18:00 och man kommer att vara placerad på vårt kontor i Malmö. Som företag så jobbar vi med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag. Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

24 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024