Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar
Nu finns möjlighet att ta över och driva en av Praktikertjänst kliniker i Luleå! Väl inarbetad tandvårdsklinik funnits sedan 60 talet, byggdes som Tandvårdsklinik i samband med att huset byggdes. Kliniken trevlig med familjär känsla på 110 kvm med lättarbetad planlösning. 2 stora behandlingsrum och steril i mitten, ett litet labb, mysigt väntrum. Kliniken ligger på våningsplan 3, hiss finns och en rullstol går precis in. Den ligger centralt nära vårdcentral, apotek, buss, tågstation. Trogen patientstock på mer än 1000 revisionspatienter. Vi har många familjer som gått här i flera generationer. Vi som arbetar idag är avgående 1 tandläkare, 1 tandhygienist och 1 tandsköterska och vi jobbar delegerat. När du går in som delägare kommer du att ansvara för den dagliga driften för mottagningen. Till din hjälp finns inom Praktikertjänst ett nätverk av specialister inom olika områden, så som säkerhet, juridik, HR, fastighet, administration, finans, IT- och telefoni, kvalitet, kommunikation, inköp, pension och miljö. Som en del av rollen är du ansvarig för verksamhetens resultat vilket innebär att du gör en budget och ansvarar för det ekonomiska resultatet. Arbetsuppgifter - Du leder och fördelar arbetet för personalen - Du arbetar kliniskt som tandläkare - Personalansvar, mål och utvecklingsdialog samt lönesamtal - Rekrytering vid behov - Säkerställa att personal har tillräckliga kunskaper och arbeta med kompetensutveckling - Ansvar för arbetsmiljön Kvalifikationer - Legitimerad tandläkare - 3-5 års arbetslivserfarenhet - Goda kunskaper i det svenska språket, såväl tal som skrift Personliga egenskaper Vi söker dig som är utbildad tandläkare. Du är en trygg person som vill arbeta med olika patientgrupper och är väl förtrogen med diagnostik och terapiplanering. Du är en duktig kliniker som ser det som en självklarhet att kombinera kvalitativ tandvård med ett bra bemötande. Du tycker också att det är roligt att leda andra människor. Du är en person som ser det som en självklarhet att ha ett stort engagemang i såväl dina patienter och som mottagningens utveckling. Vi tror att du är nyfiken på nya lösningar och möjligheter. Som person är du kommunikativ, lugn, balanserad och förtroendeingivande i möte med patienter och kollegor. Övrig information Urvalsprocessen sker löpande och därför ser vi gärna att du tar en första konfidentiell kontakt med vår affärsutvecklare Mette Palmer på mailadress [email protected] redan nu. Vi vill att din ansökan består av ett CV samt ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kommer de kandidater vi väljer att gå vidare med att genomgå såväl en personlig som odontologisk intervju. Välkommen med din ansökan! Övrig information Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Eftersom vi på Praktikertjänst värnar om vår arbetsmiljö och säkerhet tillämpar vi slumpvisa alkohol- och drogtester. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Har du ett genuint intresse för teknik, avancerade lösningar och komplexa system? Just nu söker vi en erfaren javautvecklare till ett långsiktigt uppdrag i Luleå – en möjlighet för dig som vill bidra till Sveriges försvarsförmåga genom avancerad mjukvaruutveckling i en högteknologisk miljö. Din framtida utmaning I rollen kommer du att utveckla funktionalitet för ledningssystem kopplade till AEW och 9LV. Arbetet bedrivs på plats hos kunden där du blir en del av ett erfaret team med fokus på mjukvaruutveckling inom kritiska system. Beroende på din tekniska profil kan du få en nyckelroll inom såväl front- som back-end-utveckling i Linuxbaserad miljö. Är du den vi söker? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av javautveckling och är trygg i komplexa systemmiljöer. Vi tror att du har: - Minst 5+ års erfarenhet av Javautveckling. - Erfarenhet av utveckling i Linuxbaserad miljö. - Vana av att arbeta med Atlassian-paketet (Jira, Confluence, Bitbucket). - Gedigen kunskap om Git och versionshantering. - Erfarenhet av agil mjukvaruutveckling (Scrum, Kanban). - God förmåga att samarbeta i team och kommunicera tekniska lösningar. Meriterande kompetenser: - Erfarenhet av hela utvecklingskedjan: design, utveckling, testning och driftsättning. - Teknisk examen från högskola/universitet inom relevant område. - Kunskap om ledningssystem inom AEW och 9LV. - Erfarenhet av DevOps-metodik och CI/CD-pipelines. - Erfarenhet av att gå från monolitiskt system till mikrotjänster. - Erfarenhet av säkerhetsklassat arbete. Om konsultuppdraget Som konsult är du anställd av AxÖ Consulting. Med lång erfarenhet inom rekrytering och konsultlösningar vet vi hur viktigt det är att skapa rätt förutsättningar för din utveckling. Hos oss får du trygga anställningsvillkor enligt kollektivavtal, regelbundna sociala aktiviteter och möjligheten att arbeta med några av Sveriges mest ansedda företag. För rätt person finns även möjlighet att på sikt gå över i anställning hos kund. Information och ansökan Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. För frågor om uppdraget, vänligen kontakta konsultchef Joakim Högdahl på [email protected] eller 070–3629785. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, krav på visst medborgarskap föreligga. AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.
På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med över tre års erfarenhet av utveckling i Java. Du trivs med att arbeta agilt och drivs av att leverera hög kvalitet och dela dina kunskaper med kollegor. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Är van att arbeta ur ett livscykelperspektiv med t.ex. kravställning, arkitektur, design, test och integration. Har kunskaper inom olika typer av verktyg som t.ex. Git, Jira, Jenkins, Maven, CI/CD etc. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Det är meriterande om du har jobbat med mikrotjänster, någon av de stora molnplattformarna (ex. AWS, Azure, eller GCP) eller klientramverk (ex. JavaScript/TypeScript, Angular eller React). Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!
Har du ett genuint intresse för maskiner och gillar att arbeta med reparation och underhåll? Trivs du i en omväxlande roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi rätt tjänst för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader, där du initialt blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Efter den inledande perioden på 6 månader är det uttalat att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos kundföretaget, förutsatt att samarbetet fungerar väl för båda parter. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun. Arbetsuppgifter I rollen som reparatör har du en växlande vardag där du ansvarar för att funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar. Maskinerna kan variera från att vara mindre saxliftar till stora bomliftar, teleskoplastare och hjullastare med mera. Du ansvarar för att kvalitetssäkra ditt utförda arbete genom egenkontroll och dokumentation. Utöver det tekniska arbetet är du en viktig del av verkstaden och tar ansvar för att det dagliga arbetet flyter på. Du är delaktig i att leda, planera och fördela arbetsuppgifter i teamet, vilket gör att du bidrar både praktiskt och strukturellt i det dagliga arbetet. Funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar Arbeta med varierande maskiner, från mindre saxliftar till större bomliftar, teleskoplastare och hjullastare Kvalitetssäkra utfört arbete genom egenkontroll och dokumentation Ansvara för att det dagliga arbetet i verkstaden flyter på och delta aktivt i planering, fördelning samt ledning av arbetsuppgifter inom teamet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller fordon Arbetslivserfarenhet av motsvarande roll, exempelvis last- och/eller bilmekaniker Tjänsten ställer krav på B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift El, motor eller hydraulikkunskap är meriterande Utöver ovan nämnda krav så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är positiv, flexibel, driftig och lösningsorienterad. I rollen förväntas du ta ansvar och visa ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Vi tror också att du har ett tekniskt intresse och en nyfikenhet kring maskiner och teknik, något som gör att du trivs i rollen och utvecklas i arbetet. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. I ditt arbete är du grundlig och tycker om att göra saker ordentligt, samt har förmågan att hålla och skapa struktur. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-16 #Nextgen
Vårt mål är att genom våra produkter, lösningar och koncept bidra till en bra arbetsmiljö, som effektiviserar och förenklar arbetsdagen och stärker varumärket. Vi har ett sortiment som passar väldigt många företag och som ständigt är i utveckling. Vår filosofi är att genom personliga möten på plats i kundens miljö skapa långsiktiga relationer. Du kommer bli ansvarig för alla befintliga kunder samt all nykundsbearbetning inom ditt geografiska distrikt. Du kommer vägledas och ha daglig kontakt med din Teamledare och inspireras av dina säljkollegor runt om i landet. Vad erbjuder vi då? Fritt jobb där du tar ansvar och förtjänar frihet. Fast lön med bra provisioner och höga bonusar Fantastiska möjligheter att göra karriär inom försäljning Personliga utveckling med daglig coaching Säljtävlingar med spännande priser Grymma kollegor i hela landet Roliga konferenser Hälsoprofil med fokus på ditt välmående Och vad förväntar vi oss av dig? Självständig person med ett högt driv Stark vilja och motivation att tjäna pengar Brinnande intresse för att göra affärer Mycket energi och positiv inställning Egenskapen att alltid ta ansvar
På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord enkelhet, ansvar och öppenhet genomsyrar vår verksamhet. Värdeorden beskriver hur vi arbetar och hur vi förhåller oss till kunder, leverantörer, samhället och inte minst, till varandra. Vill du vara med och göra skillnad? Vår vision på Ahlsell - Vi bygger ett mer hållbart samhälle - beskriver vad vår verksamhet och erbjudande syftar till. På Ahlsell är vi en del av våra kunders vardag, vi hjälper dem att göra det enklare att vara proffs. På Ahlsell är medarbetarna det viktigaste vi har och tillsammans med vårt engagemang och kunskap kan vi varje dag bli bättre än igår. För att trivas hos oss gillar du att jobba i en öppen, positiv och entreprenörsdriven kultur där du får möjlighet att växa och utvecklas. Helt enkelt ”den bästa tiden i ditt arbetsliv” – vårt medarbetarlöfte till dig! Som utesäljare eller Affärsutvecklande innesäljare på Ahlsell blir du ansvarig för att öka vår försäljning och skapa långsiktiga kundrelationer. Du kommer framför allt att aktivt få söka nya affärsmöjligheter och marknadsföra Ahlsells produkter och tjänster. Som utesäljare eller innesäljare kommer du att få bygga nya relationer med våra kunder och förvalta dem på bästa sätt. I rollen som utesäljare är dina främsta uppgifter att: • Självständigt planera eget försäljningsarbete och arbeta aktivt med våra kunder • Identifiera affärsmöjligheter och nya kunder • Utveckla befintliga affärsrelationer med kunder och leverantörer • Ge professionell rådgivning om våra produkter och tjänster • Samverka med innesäljare och andra kollegor I rollen som utesäljare eller innesäljare på El & Installation kommer du att ingå i team tillsammans med 8 kollegor , med lång erfarenhet av branchen samt kommande projekt som vi arbetar med i regionen. Är du den vi söker? Vi söker dig som har en stark kommunikativförmåga och som kan skapa förtroendefulla relationer. Du är initiativtagande och självgående där du gillar att arbeta målinriktat och skapa resultat. Som person är du engagerande, öppen och ansvarsfull och har ett starkt driv samt fokus på att hjälpa våra kunder att få utveckla sin affär. Din bakgrund kan variera men vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från försäljning och förhandling. Har du dessutom teknisk förståelse och branschspecifik kunskap ser vi det som en stor fördel. Du behöver ha körkort Därför ska du välja Ahlsell Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle. Våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark. Vi har en arbetskultur som kännetecknas av tillit och öppenhet. För oss är det viktigt att ta tillvarata på våra medarbetares olikheter och vi vill verka för en inkluderande kultur där du kan vara dig själv. Det finns stora möjligheter att utvecklas och växa inom Ahlsell – du påverkar din egen väg framåt. Läs mer om vad det innebär att jobba på Ahlsell - Om Ahlsell | Jobba hos oss Vad händer nu? På Ahlsell arbetar vi med kompetensbaserad rekrytering och vill att Ahlsell ska spegla våra kunder och samhälle. Därför strävar vi efter att anställa nya kollegor med olika bakgrund, kompetenser, kunskap och erfarenhet. Tester kan förekomma som en del i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess. Vi läser ansökningarna löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, men senast 250831 För frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Andreas Vainikainen Tel 072 452 70 40 Fackliga representanter för Unionen når du via Lena Bergman, telefon 072 716 98 31. Varmt välkommen med din ansökan! Ahlsell finns där människor bor, arbetar och lever sina liv. Som ledande distributör av teknisk installation driver vi tillsammans med våra kunder utvecklingen för de som tillverkar, installerar, bygger, reparerar och underhåller. Med ett brett sortiment av hållbara produkter och tjänster, vår specialistkunskap och med logistik i världsklass är det vårt jobb att göra våra professionella kunders vardag enklare. Med en omsättning på ca 50 miljarder SEK, ca 7 500 medarbetare, över 300 butiker och fyra centrallager, gör vi allt för att uppfylla vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs.
Är du redo att bli en viktig del av ett härligt lag och använda din kompetens i spännande projekt hos några av Sveriges mest kända företag och myndigheter? Ductus söker dig som vill vara med och skapa framtidens IT-lösningar för människor och organisationer. Ductus brinner för utveckling – inte bara av system och teknik, utan även utveckling av medarbetare och kunder. För Ductus är en hälsosam arbetsmiljö, ett aktivt kunskapsutbyte och trevlig samvaro en självklarhet och verksamheten präglas av enkelhet, medmänsklighet och nyfikenhet för ny teknik. Sök redan idag och bli en del av Ductus! Om rollen Som erfaren Java- och .NET-utvecklare kommer du få möjlighet att arbeta hos någon av Ductus kunder i en utvecklande miljö med hög kompetensnivå. Tack vare att du kommer använda dina förmågor hos olika kunder, i olika projekt och med varierande tekniker ges du goda möjligheter att både bredda och spetsa till din redan gedigna kompetens. Tjänsten är på heltid och tillträde sker efter överenskommelse. Du arbetar på plats i Luleå minst tre dagar i veckan och har därutöver möjlighet att arbeta på distans. Om dig Ductus söker dig som har: Mer än 3 års erfarenhet av Java- och .NET-utveckling. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande är: Erfarenhet av API-utveckling, middleware (t.ex. köer och relationsdatabaser), kodhantering (t.ex. GIT) och kontainerhantering (t.ex. Docker). Eftergymnasial utbildning inom systemutveckling, datavetenskap eller liknande. Som person är du en nyfiken, ansvarstagande lagspelare som gillar att både lära av andra och dela med dig av dina kunskaper. Det bör komma naturligt för dig att bemöta både kunder och medarbetare på ett vänligt och professionellt sätt. Vad erbjuder Ductus? Ductus vill att du ska trivas och erbjuder en arbetsplats där du får utrymme att växa genom löpande kompetensutveckling som du själv är med och påverkar. Din närmaste chef kommer att stötta dig genom frekventa 1:1-samtal där ni stämmer av läget och följer upp utvecklingsplanen. För den som vill finns också regelbundna tillfällen att träffas och diskutera allt från teknik och arkitektur till utvecklingsfrågor inom systemutveckling – ett utmärkt sätt att inspireras och dela kunskap med kollegor. Ductus ser gemenskap och sammanhållning som en viktig del i en välmående arbetsplats och förutom att Ductus har väldigt roligt tillsammans på jobbet så arrangeras också sociala aktiviteter utanför arbetstid, för de som kan och vill. Trevlig arbetsmiljö, balans i livet och god hälsa är nycklar till att må bra och nå sin fulla potential och Ductus är ett företag som vill skapa bästa möjliga förutsättningar för det. Därför erbjuds bland annat flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och gemensamma träningspass. Ansökan I denna tjänst samarbetar Ductus med OnePartnerGroup. Vi tillämpar löpande intag då behovet är stort varför det är att föredra att skicka in din ansökan till OnePartnerGroup så snart som möjligt. För frågor om tjänsten, kontakta rekryteringskonsult Peter Nilsson Sandlund, 070-549 94 82 - [email protected] eller Fredrik Nilsson, 073-047 57 61 - [email protected] Bli en del av Ductus team och var med och skapa framtidens IT-lösningar! 🚀
Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I din nya roll kommer du att arbeta med: Förmedling av skogs- och lantbruksfastigheter. Rådgivning till spekulanter samt ta dig an värderingsuppdrag. Arbeta utåt på marknaden för att etablera nätverk i syfte att skapa förmedlingsuppdrag. Hos oss blir du en del av en lättsam, hjälpsam och prestigelös grupp där vi stöttar varandra, lyfter fram varandras styrkor och har kul tillsammans. Vill du arbeta i en miljö där både utveckling och arbetsglädje står i centrum så ska du söka till oss. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss: Du är registrerad fastighetsmäklare. Du har arbetat minst några år som fastighetsmäklare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för skogs- och lantbruksfastigheter men kanske även är nyfiken på kommersiella fastigheter. Det är meriterande om du är skogsmästare, lantmästare, agronom eller jägmästare, alternativt utbildar dig till detsamma. Om du har god samarbetsförmåga med vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!
Lagerarbetare med logistikkunskap & erfarenhet av affärssystem Konsultuppdrag genom Northern Skill Plats: Luleå Omfattning: Heltid Start: Omgående Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet inom logistik och lagerarbete? Har du dessutom vana av att arbeta i affärssystem? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om tjänstenVi söker en lagerarbetare med god logistisk förståelse till vår grupp. I rollen kommer du att hantera varumottagning, orderplock, inventering och utleveranser, samt arbeta aktivt i vårt affärssystem för att säkerställa korrekt lagerstatus och flöden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Mottagning, inlagring och registrering av gods Plock och packning av kundorder Lastning och lossning av leveranser Inventering och lageroptimering Arbeta i affärssystem för att hantera lagerflöden och följa upp order Bidra till ordning, säkerhet och effektivitet på lagret Kvalifikationer: Erfarenhet av lagerarbete och logistik God vana av att arbeta i affärssystem (t.ex. SAP, Visma, Monitor eller liknande) Truckkort är meriterande God svenska i tal och skrift Noggrann, ansvarstagande och samarbetsvillig Vi erbjuder: En trygg anställning i ett växande företag Trevligt arbetsklimat med hjälpsamma kollegor Möjlighet till utveckling inom logistik och lagerhantering Goda möjligheter till fast tjänst Låter det intressant? Skicka din ansökan och CV. Urval sker löpande, så vänta inte med att söka!
Välj ett jobb för att visa detaljer