Trainee sjuksköterska, operation, operationsavdelningen, Sunderby sjukhus
REGION NORRBOTTEN
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara en del i ett livsviktigt arbete? Nu söker operation vid Sunderby sjukhus dig som är legitimerad sjuksköterska och som är intresserad av att utvecklas i din profession och bli en del av ett livsviktigt arbete. Vi söker Dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att söka specialistutbildning och med avsikt att gå specialistutbildning inom operationssjukvård. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du som söker ser service och flexibilitet som en självklarhet, kan hantera akuta situationer, är intresserad av vårdutveckling och sätter patienten i fokus. Vidare har du god samarbetsförmåga och förmåga att skapa goda relationer med kollegor, både externt och internt. Du har en positiv grundinställning till förändrings-, kvalitets- och utvecklingsarbete. Det här får du arbeta med Vi opererar inom de flesta specialiteter som kirurgi, ortopedi, urologi OB/gyn och ÖNH och andra externa verksamheter som smärtklinik och röntgen. Arbetet på operation är spännande och lärorikt, som trainee är det meningen att du ska få djupdyka i operationssjuksköterskans arbete under ett fem veckors program. Det ingår viss teori och praktik. Du arbetar tillsammans med operationssjuksköte. Det ingår viss teori och praktik. Du arbetar tillsammans med operationssjuksköterska för att lära dig lite om grunderna inom yrket och vill sedan söka specialistutbildningen! Efter utbildning erbjuds du sedan tjänst inom AN/OP/IVA kliniken. Det här erbjuder vi dig - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får du vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag  - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Självständiga arbetsuppgifter med stöd av handledare - Mentor med gemensamma träffar - Studielön, efter prövning, vid utbildning till specialistsjuksköterska inom operationssjukvård - Kontinuerlig kompetensutveckling- Interna föreläsningar på avdelning Information om tjänsten Anställningen är ett vikariat på heltid under 5 veckor med möjlighet till tillsvidareanställning inom AN/OP/IVA . Efter avslutade studier övergår anställningen till en tillsvidareanställning som operationssjuksköterska på heltid. . Arbetstid dag, kväll, natt och helgtjänstgöring. Tillträde enligt överenskommelse. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
Projektör
Randstad AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Arbetsbeskrivning Vill du ta nästa steg i din karriär och vara med och bidra till framgångsrika byggprojekt? Vi söker nu en engagerad och strukturerad Projektör inom bygg till vårt team! Som Projektör kommer du att ansvara för att planera, dokumentera och följa upp byggprojekt i nära samarbete med projektledare och andra aktörer. Du kommer att använda system som Omega365 och Audatex för att hantera dokumentation, budgetering och administrativa uppgifter. Din roll blir central för att säkerställa att projekten löper smidigt och att kundens behov alltid står i fokus. Arbetstiden är heltid, dagtid. Tillträde till tjänsten så snart som möjligt. Uppdragslängden är på 12 månader med möjlighet till fortsatt anställning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.  Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta [email protected] eller [email protected] Ansvarsområden Projektplanering och uppföljning Dokumentation och budgethantering i Omega365 och Audatex Kommunikation med kunder, leverantörer och entreprenörer Säkerställande av att projekt levereras enligt tidplan och budget Administrativa uppgifter kopplade till byggprojekten Kvalifikationer För att lyckas i rollen söker vi dig som har bakgrund inom byggbranschen. Du kan ha arbetat som byggarbetare eller haft en kontorsbaserad roll inom bygg. Det viktigaste är att du har en god förståelse för hur byggprojekt fungerar i praktiken. Vi ser gärna att du har erfarenhet av service och har en naturlig känsla för att möta kunders behov. Du är strukturerad, kommunikativ och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Vi söker dig som: Har erfarenhet från byggbranschen, antingen som byggarbetare eller i en kontorsroll Är van vid att arbeta med service och kundkontakt Har god förståelse för byggprocesser och byggprojekt Är strukturerad, noggrann och gillar att ha ordning och reda Meriterande Erfarenhet av att arbeta i system som Omega365 och Audatex Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter kopplade till byggprojekt Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
11 februari 2025
Innesäljare/administratör
Bd Fisk AB
Företagssäljare

BD Fisk AB, som ägs av Norrbottens kustfiskare, är den ledande fiskgrossisten i Norrland sedan 1928. Vi förädlar och säljer färska och frysta fiskprodukter till dagligvaruhandeln, grossister, restauranger. Som fiskförsäljare förväntas du bemöta våra kunder med ett stort engagemang och professionalitet av service och kunskap. Har du intresse inom mat och matlagning är det självklart meriterande. Fisk och Skaldjur blir alltmer efterfrågat. Arbetet utgår från kontoret på Storheden i Lueå och innebär telefonförsäljning, inköp av fisk och andra administrativa uppgifter. Vid behov kunna medverka ute på fältet med demonstration i butiker och liknande uppgifter.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 maj 2025
Säsongspersonal till Nederluleå kyrkogård
Nederluleå församling
Trädgårdsanläggare m.fl.

Nederluleå församling söker kyrkogårdsarbetare till säsongen 2025. Säsongsanställningen pågår från och med 1 maj till och med 19 oktober 2025. Arbetstider: måndag – fredag kl. 07.00-16.00. Lön: Månadslön enligt avtal. Antal tjänster: 6 Är du nyfiken på att samverka med växtlighet i en kulturhistoriskt intressant miljö? Har du länge velat arbeta fysiskt med kroppen? Hos oss har du möjlighet att arbeta tillsammans med årstiderna med det som hör till vår verksamhet, mellan himmel och jord. Arbetet innefattar skötsel av kyrkogårdens och församlingens grönytor och gravmark. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är markarbeten, skötsel av gravar, allmänna rabatter och buskage samt gräsklippning och grästrimning. Vi är en arbetsgrupp på 8 personer som utökas till ca 30 under säsongshalvåret. Du kommer arbeta både självständigt och i större och mindre grupper. Vi söker dig som: är ansvarstagande värderar kommunikation har god samarbetsförmåga uppskattar stundtals högre arbetstempo Kyrkogården är en plats där du möter många människor som är här av olika anledningar. Därav lägger vi stor vikt att du vid kontakten med besökare är: tillmötesgående lyhörd serviceinriktad Som listat ovan ser vi gärna att du har någon form av trädgårdsutbildning eller erfarenhet av park/trädgårdsskötsel. Vana att hantera både mindre och större grönytemaskiner är en fördel. Anställning sker löpande.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025
Pumpmaskinist
Swerock AB
Kranförare m.fl.

Om tjänsten Vi behöver nu stärka upp vår betongverksamhet med en till pumpmaskinist! Din huvuduppgift att framföra våra betongpumpar och pumpa ut betong hos våra kunder på olika typer av projekt. Du ansvarar även för bilens och övrig utrustnings underhåll och skötsel. Arbetet ute i projekten kan ofta vara självständigt, men du kommer att arbeta i ett team med andra pumpmaskinister och processtekniker.   Tjänsten utgår från Luleå med omnejd men ibland kan arbeta behöva utföras på andra platser.   Vi söker Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad och engagerad. Du trivs med att arbeta självständigt och tar ett stort eget ansvar för leverans och utrustning. Du har även förmåga att samarbeta och skapa goda relationer med såväl arbetskollegor som våra kunder.   Kanske är du som söker för närvarande lastbilschaufför och vill testa en annan inriktning i arbetslivet? Tveka isåfall inte att söka till den här tjänsten där du får möjlighet att utvecklas och jobba i en spännande roll med mycket variation.   Vi ställer krav på att du har C-körkort samt YKB. Har du tidigare erfarenhet av att köra betongpump av olika storlekar och typer är detta meriterande.   Kontakt För fler frågor om tjänsten eller din ansökan kontakta Fredrik Engman, [email protected].   Sista ansökningsdag I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse.   Vi erbjuder I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.   Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan! Swerock är en av Nordens största leverantörer av material och tjänster till bygg- och anläggningsbranschen. Vi erbjuder tjänster inom betong, grus- och bergmaterial, transporter och entreprenadmaskiner samt miljötjänster så som återvinning, marksanering och vattenrening. Med gedigen kunskap, personligt engagemang och lokal närvaro gör vi byggandet lite enklare. Swerock är ett dotterbolag inom Peabkoncernen.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
9 februari 2025
Teknisk Driftcentraloperatör Vattenfall Eldistribution AB
Vattenfall AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Företagsbeskrivning Vattenfall är en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Våra huvudmarknader är Sverige, Tyskland, Nederländerna, Danmark och Storbritannien. Inom Vattenfallkoncernen finns cirka 20 000 anställda. Vi har elektrifierat industrier, levererat energi till bostäder och förvandlat tillvaron genom innovation i över hundra års tid. Vi vill nu göra det möjligt att leva fossilfritt inom en generation och vi driver på övergången till ett hållbart energisystem. Vattenfall Eldistribution AB distribuerar el till hushåll, företag och samhälle – dygnet runt året om. Vårt elnät är över 12 000 mil långt och vi distribuerar el till nästan 900 000 kunder. Vi bygger, driver, underhåller och investerar i vårt elnät för att du som kund ska få en tillförlitlig leverans. Läs mer om oss på https://www.vattenfalleldistribution.se/om-oss/ Om rollen Är du redo att ta steget in i en framtidsinriktad teknisk roll? Vi söker en Teknisk Driftcentraloperatör som är passionerad för teknik och som vill vara med och forma framtidens digitala lösningar. Som vår nya kollega kommer du att spela en nyckelroll i vår växande och moderniserade verksamhet. Behovet finns att utveckla verksamheten tillsammans med bland annat interna grupper, driftcentraler och larmcentraler. Vad du kommer att göra: Hantering av teknisk support: Du kommer att hantera vår 1st line-support för att lösa tekniska problem och säkerställa att våra system fungerar smidigt. Från initial problemanalys till att koordinera lösningar med våra entreprenörer och leverantörer – din insats gör skillnad! Arbeta med idrifttagning: Du får chansen att vara med vid installation och uppstart av ny teknisk utrustning. Dokumentation och förbättring: Din noggrannhet i dokumentation hjälper oss att hålla en hög standard och förbättra våra processer. Delta i projekt och samarbeta: Du kommer att samarbeta med interna team och externa parter, vilket ger dig en bred erfarenhet och möjlighet att utvecklas professionellt. Vad vi erbjuder: En inkluderande arbetsmiljö: Vi värderar mångfald och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla känner sig välkomna och respekterade. Utvecklingsmöjligheter: Här får du möjlighet att växa och utvecklas inom företaget och delta i spännande projekt. Kravspecifikation Vad vi söker: utbildning och erfarenhet: Du har en gymnasieutbildning inom IT/Teknik eller motsvarande och arbetslivserfarenhet från el eller it-branschen. språkkunskaper: Du behärskar svenska och engelska väl, både i tal och skrift. Meriterande: erfarenhet av att arbeta med IP-baserade nätverk och/eller automation inom elnät tidigare arbetat inom utveckling inom IT eller Teknik Vi söker dig som arbetar strukturerat och serviceinriktat. Du är också säkerhetsmedveten och din förmåga att samarbeta och kommunicera både internt och externt är viktig för att lyckas i rollen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ytterligare information Vi erbjuder Förutom att du får vara med och forma framtidens smarta energisamhälle kommer du ha en central roll i vår vision att möjliggöra ett klimatsmart liv inom en generation. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en företagskultur där vi strävar efter att vara öppna, aktiva och positiva med arbetsuppgifter som utvecklar och utmanar dig. Våra medarbetares och samarbetspartners hälsa och välbefinnande är viktig för oss. En god arbetsmiljö är grundläggande i allt vi gör och säkerheten står alltid i centrum. För oss är det viktigt att dina personliga värderingar stämmer överens med vår kultur som präglas av att göra varandra bättre, ligga steget före samt att hålla vad vi lovar. Vi har även en hel del andra personalförmåner som exempelvis arbetstidsförkortning, förmånliga tjänstepensionsavtal, föräldraledighetstillägg med mera. Läs mer om våra förmåner här. Placeringsort: Luleå Vill du veta mer om tjänsten, kontakta rekryterande t.f enhetschef Jonas Bergstedt Tel: 070-1708931. För mer information kring själva rekryteringsprocessen, kontakta rekryterare Johanna Kollander, 070-2209288 Fackliga representanter för denna tjänst är Christian Ericsson, Ledarna, Anne-Marie Sjöbohm, Akademikerna, Asim Nokic, Unionen, Ulf Tengman, SEKO. Alla kontaktpersoner nås via Vattenfalls växel 08-739 50 00. Välkommen med din ansökan senast den 10 februari. Urval och intervjuer kommer ske löpande så vänta inte med din ansökan. Vi är övertygade om att mångfald bidrar till att bygga ett mer lönsamt och tilltalande företag och strävar efter att vara goda förebilder när det gäller mångfald. Vattenfall arbetar aktivt för att alla medarbetare ska ha samma möjligheter och rättigheter oavsett ålder, etnisk eller kulturell bakgrund, könstillhörighet, religion/tro, sexuell läggning eller funktionsförutsättning. Läs mer om hur vi arbetar med mångfald och inkludering här. Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. Är denna tjänst säkerhetsklassad kommer säkerhetsprövning genomföras innan anställning, i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi ser fram emot din ansökan! Ansök här

24 dagar sedan
Sista ansökan:
10 februari 2025
Quality Supervisor
Randstad AB
Planerare och utredare m.fl.

Job description We are now looking for a Quality Supervisor to support our growing presence in green projects. As a Quality Supervisor, you will play a key role in ensuring that our projects meet the highest quality standards. You will be involved in the control and evaluation of various processes to ensure that both internal and external quality requirements are met. Randstad offers you a competitive salary, good employment conditions, collective agreement and benefits such as wellness allowance, occupational health care, insurances. If you are looking for an employer that offers varied assignments and new contact networks, then Randstad is the choice for you. For us, it is important that all skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity within our organization. The work is full-time (40 hours), monday to friday, starting date is as soon as possible or upon agreement. The assignment is for 12 months with a possibility to be extended. Startdate is as soon as possible. Interviews take place continuously and the position may be filled before the application deadline. If you have any questions contact [email protected] or [email protected] Responsibilities Check and inspect construction execution. Issue daily and area-based quality reports. Coordinate with Construction Engineering and Management to analyze and resolve quality deviations and defects. Offer subject support to the site team in their areas of expertise. Other duties as assigned  Qualifications Experience of quality control in construction projects. Knowledge of relevant industry standards and regulations. Strong analytical skills and accuracy in documentation. Communication skills and ability to collaborate effectively. Several years of work experience in QA/QC. Experience working on construction sites. Fluency in spoken and written English. We are looking for talents who value having a high sense of quality in their work. You are a proactive problem solver who can handle changing priorities and deadlines in your work at short notice. As the work largely takes place in an international environment, we are looking for individuals that are very good at communication and enjoy working in both large and small teams. You have an interest in creating cohesion with your closest team and with a positive attitude contribute to a good collaboration and working environment. About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
11 februari 2025
HSE Supervisor
Randstad AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Job description We are now looking for a HSE Supervisor to supervise Health, Safety & Environmental (HSE) professionals to create and sustain a productive work culture and safe work environment in order to avoid and minimize HSE related problems. As a HSE Supervisor you will play a key role in ensuring the health, safety and environmental training, programs, and work with an visible and uncompromised commitment to the protection of the environment as well as the productivity of the company’s employees. Randstad offers you a competitive salary, good employment conditions, collective agreement and benefits such as wellness allowance, occupational health care, insurances. If you are looking for an employer that offers varied assignments and new contact networks, then Randstad is the choice for you. For us, it is important that all skills in the labor market are utilized. We welcome all applicants and strive for diversity within our organization. The work is full-time (40 hours), monday to friday, starting date is as soon as possible or upon agreement. The assignment is for 12 months with a possibility to be extended. Startdate is as soon as possible. Interviews take place continuously and the position may be filled before the application deadline. If you have any questions contact [email protected] or [email protected] Responsibilities Supervise and train subordinates assigned to her/his area on HSE activities. Duties may include preparation of certification/classification programs, the preparation of the supporting HSE documents and implementation of project specific HSE initiatives Apply regulatory requirements to provide guidance and recommendations to project management; participate in monitoring and controlling HSE standards, applicable laws and regulations; and design and review a project plan or schematic to confirm compliance with all governmental regulations and Company/client requirements Plan, conduct and document work requiring independent evaluation, selection, and adaptation/modification of standard techniques, procedures, and criteria as well as perform analysis of regulations against project needs so that design will comply with regulations Promote and foster Company HSE standards and goals with programs throughout the Company and/or project to confirm a safe and productive work environment Analyze and make independent recommendations regarding solutions to problems with varying complexity in accordance with organization and/or project objectives and guidelines Other duties as assigned  Qualifications Bachelor’s degree or certificate with relevant experience Experience of document control experience Experience of construction sites  Ability to communicate effectively with audiences that include but are not limited to management, coworkers, clients, vendors, contractors, and visitors Job related technical knowledge necessary to complete the job Ability to learn and apply knowledge of applicable local, state/province, and federal/national statutes and guidelines Ability to attend to detail and work in a time-conscious and time-effective manner About the company Randstad At Randstad, we see the possible in people. With business all over Sweden and in all areas of expertise, we help people find work that feels good, where they get the opportunity to develop and realize their true potential. With close to 600 000 employees in 38 countries, Randstad is the global leader in the HR services industry. Our mission is to become the world’s most valued working life partner. By combining our passion for people with the power of today’s technology, we support people and organizations in realizing their true potential. We call it Human Forward.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
11 februari 2025
BUTIKSCHEF - LULEÅ
Ur & Penn AB
Butikssäljare, fackhandel

Söker du efter en ny utmaning där du får möjlighet att utvecklas och vara med och direkt påverka Ur&Penns fortsatta framgång? Vill du jobba i ett familjärt företag där vi har kul på jobbet och peppar varandra? Perfekt! Då kanske det här är början på din Ur&Penn resa! OM TJÄNSTEN Som medarbetare på Ur&Penn arbetar du med både service och hantverk. Du arbetar med försäljning av klockor och smycken, samt med enklare reparationer av klockor, som tex batteribyten och korta armlänkar. Vi har ett högt tempo med kunden i fokus! En stor del av arbetsuppgiften handlar om att driva den dagliga försäljningen genom kundservice, merförsäljning och genom att arbeta aktivt med säljarna i butiken för att nå uppsatta mål.  Våra butikschefer har en ytterst central roll i vår organisation och är fullt ansvariga för kvaliteten i butiken. Givetvis finns det ett centralt kontaktnät med regionchefer, andra butikschefer, store support och HR som supporterar dig med det du behöver. Vi är ett bolag och vi hjälps åt! Som butikschef hos oss arbetar man även med att: • Anställa, leda och utveckla butiksmedarbetare.   • Säkerställa att Ur&Penns koncept efterföljs och vara ansvarig över inventering och kampanjer. • Styra och leda mot försäljnings- och timbudget samt ansvara för uppföljning. • Hantera schemaläggning, tidrapportering och attestering i tidrapporteringssystemet Quinyx. • Håltagning/piercing i öronen/näsan.  • Ansvarig över att butikens alla medarbetare tar del av ny och befintlig produktinformation, samt rutiner och utbildningar. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på heltid (38,25h/v) med 6 månaders provanställning, start 1 mars 2025 Placering: Smedjan & Shopping galleria Luleå OM DIG Vi tror att du är en energisk lagspelare med ett stort driv, som älskar försäljning! Du är en trygg ledare med stor känsla av ägandeskap och du drivs av att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Problemlösning faller sig naturligt för dig och du har en hög prestationsförmåga. Vi tror att du beskriver dig själv som ansvarsfull, initiativtagande och tävlingsinriktad! Är du också serviceinriktad med ett “customer first” mindset, så skulle vi kunna passa bra ihop! Hos oss är intern utveckling viktigt och vi hoppas att du vill utvecklas och växa inom Ur&Penn! GRUNDLÄGGANDE KRAV • Flytande svenska i tal och skrift.  • Har minst 3 års arbetslivserfarenhet, gärna från detaljhandeln. MERITERANDE • Tidigare arbetserfarenhet från Ur&Penn. • Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roll. • Tidigare har arbetat med schemaläggning systemet Quinyx. • Tidigare har erfarenhet av detaljhandelsavtalet. OM OSS Ur&Penn, med ca 120 butiker, är idag Skandinaviens ledande kedja inom klockor, smycken och modeaccessoarer! Ur&Penn är ett företag där samarbete står i fokus, och vi lever efter våra värdeord; glädje, tillit och vinnande attityd.  Som medarbetare hos oss blir du en kugge i det vi kallar för vår utökade familj! Vi erbjuder en fartfylld vardag i en organisation som är i ständig rörelse. Vår vision är att vara förstahandsvalet för alla som vill smycka och uttrycka sin personlighet med kvalitativa och prisvärda accessoarer.  VAD VI HAR ATT ERBJUDA      • En stor möjlighet att klättra inom företaget och en stor möjlighet till personlig utveckling.      • En positiv och familjär arbetsmiljö.      • Personalrabatt på våra varumärke. PROCESSEN Processen består av ett första urval. Sedan följer en digital och fysisk intervju samt kontroll av belastningsregister.  Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 2025-02-14 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig, vi ses på Ur&Penn!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
Sjuksköterska - natt till avdelning 62 Medicin, Sunderby sjukhus
REGION NORRBOTTEN
Grundutbildade sjuksköterskor

Vill du vara med och utveckla framtidens vård? Vi är ett glatt gäng som nu söker fler kollegor. Vårt mål är att alla patienter känner sig delaktiga och är nöjda med vården hos oss. Vill du vara en del av detta, välkommen till oss! Vi söker Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Trivs du att arbeta tillsammans med andra människor, har ett positivt förhållningssätt, sätter patienten i centrum och tycker att det är spännande att vara med och utveckla verksamheten?  Då är du den vi söker! Det här får du arbeta med På avdelningen vårdas internmedicinska patienter med bland annat njurmedicinska, gastroenterologiska och endokrinologiska sjukdomar. Arbetet hos oss är varierande och utvecklande. Du får möta människor i många olika situationer, både akut sjuka och planerade patienter. Som sjuksköterska leder du omvårdnadsarbetet och har nära samarbete med undersköterskorna i ditt team. Det finns läkare, arbetsterapeut och fysioterapeut kopplade till teamet. Vi har en koordinator dagtid som hjälper till vid in och utskrivningar och med den sociala planeringen av patienter som är anslutna till kommunal omsorg. Hos oss kan du växa och utvecklas. Vårt arbetsklimat präglas av att vi hjälper varandra över gränserna mellan vårdlagen och lägger stor vikt vid god planering samt tydliga rutiner. Vi välkomnar frågor och delar gärna med oss av både kunskap och erfarenheter. På avdelningen finns teamledare och utvecklingsledare, de fungerar bland annat som mentorer och stöd i det dagliga arbetet. Vi erbjuder individuell introduktion som planeras efter dina behov och erfarenheter. Är du nyexaminerad sjuksköterska har du möjlighet att gå "kliniskt basår" som en del i din introduktion. Detta ger fördjupade kunskaper och förutsättningar till en god start i din nya yrkesroll som sjuksköterska. Det här erbjuder vi dig - Vi erbjuder internutbildningar - Dubblerad ersättning för arbete under obekväm arbetstid. En satsning Region Norrbotten gör för medarbetare i dygnet runt verksamhet, något som gör oss unika bland regioner i Sverige - Vi erbjuder flyttbidrag till dig som är bosatt utanför Norrbotten - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ - Den här verksamheten omfattas av Region Norrbottens extra-satsning på sjuksköterskor, https://www.norrbotten.se/sv/Jobb-och-utbildning/Jobba-hos-oss/Sjukskoterska/  Information om tjänsten Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid, med möjlighet till deltid. Arbetstid nattjänstgöring. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Välkommen med din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025