Lastbilskransförare till Luleå
N Kraft Bemanning AB
Kranförare m.fl.

Till snabbväxande bemanning och rekryteringsbolaget N Kraft Bemanning söker vi dig som är driven, passionerad och vill jobba med Sveriges främsta bygg- och entreprenadföretag! Om tjänsten: Vi söker nu flera lastbilskransförare som kommer att ansvara för att köra och underhålla lastbilar utrustade med kranar på olika arbetsplatser. Den ideala kandidaten kommer att ha en utmärkt förståelse för hur man kör och underhåller lastbilskranar samt en stark arbetsmoral. Arbetsuppgifter: Köra lastbilskranar och andra tunga fordon för att lyfta och transportera material som byggdelar, maskiner, betongelement eller andra föremål på och mellan arbetsplatser. Utföra rutinunderhåll på fordonet och kranen, som att smörja, kontrollera och justera mekaniska delar eller rapportera felaktigheter till reparatörer. Följa ritningar, anvisningar och säkerhetsregler när man utför arbete på arbetsplatsen. Säkerställa att alla arbetsuppgifter utförs i enlighet med tillämpliga säkerhetsföreskrifter och riktlinjer. Arbeta tillsammans med arbetsledare, andra maskinförare, arbetslag och andra yrkesgrupper som t.ex. byggarbetare eller montörer. Kommunicera med projektledare eller kunder för att planera och rapportera framsteg eller frågor relaterade till projektet. Kvalifikationer: Förarbevis på lastbilskran. C-körkort Erfarenhet av att köra lastbilskranar och andra tunga fordon. Noggrannhet och förmåga att bedöma och hantera risker. Kontakt & ansökan: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig, Carl-David Almqvist på [email protected]. Tel. 0730594612. Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
30 april 2025
Mobilkranförare till Luleå
N Kraft Bemanning AB
Kranförare m.fl.

Till snabbväxande bemanning och rekrytering bolaget N Kraft Bemanning söker vi dig som är driven, passionerad och vill jobba med Sveriges främsta bygg- och entreprenadföretag! Om tjänsten: Som mobilkranförare är du ansvarig för säker och effektiv hantering av mobilkran för att lyfta och flytta material på olika arbetsplatser. Du behöver ha god lokalkännedom och förmåga att bedöma säkerhetsrisker för att säkerställa en trygg arbetsmiljö. Arbetsuppgifter: Utföra lyft och förflyttningar av material och utrustning med mobilkran. Genomföra nödvändigt underhåll av kranen, inklusive smörjning och rapportering av eventuella fel. Följa arbetsinstruktioner och säkerhetsföreskrifter vid utförande av arbete på arbetsplatsen. Samarbeta med arbetsledare, kollegor och andra yrkesgrupper för att säkerställa effektivitet och säkerhet på arbetsplatsen. Kvalifikationer: Erfarenhet av att köra mobilkran är meriterande. Kranförarutbildning/certifikat krävs. B-körkort är ett krav. Förmåga att samarbeta och kommunicera väl med andra. Kontakt & Ansökan: För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår rekryteringsansvarige, Carl-David Almqvist, på [email protected] eller ring 0730594612. Vi genomför löpande urval och uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt för att säkerställa att den tas med i urvalsprocessen. Vi ser fram emot att höra från dig!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025
Mobiltornkranförare till Luleå
N Kraft Bemanning AB
Kranförare m.fl.

Till snabbväxande bemanning och rekrytering bolaget N Kraft Bemanning söker vi dig som är driven, passionerad och vill jobba med Sveriges främsta bygg- och entreprenadföretag! Om tjänsten: Vi söker nu flera mobiltornkranförare som kommer att ansvara för att köra och underhålla mobiltornkranar på olika arbetsplatser. Den ideala kandidaten kommer att ha en utmärkt förståelse för hur man kör och underhåller mobiltornkranar samt en stark arbetsmoral. Arbetsuppgifter: Köra mobiltornkranar och andra tunga maskiner för att lyfta och placera material som byggdelar, stålbalkar, betongelement eller andra föremål på arbetsplatsen. Utföra rutinunderhåll på maskinen, som att smörja, kontrollera och justera mekaniska delar eller rapportera felaktigheter till reparatörer. Följa ritningar, anvisningar och säkerhetsregler när man utför arbete på arbetsplatsen. Säkerställa att alla arbetsuppgifter utförs i enlighet med tillämpliga säkerhetsföreskrifter och riktlinjer. Arbeta tillsammans med arbetsledare, andra maskinförare, arbetslag och andra yrkesgrupper som t.ex. byggarbetare eller montörer. Kommunicera med projektledare eller kunder för att planera och rapportera framsteg eller frågor relaterade till projektet. Kvalifikationer: Förarbevis på mobiltornkran alternativt lärlingsbok. B-körkort och egen bil. Erfarenhet av att köra mobiltornkranar och andra tunga maskiner. Noggrannhet och förmåga att bedöma och hantera risker. Kontakt & ansökan: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig, Carl-David Almqvist på [email protected]. Tel. 0730594612. Vi tillämpar löpande urvalsarbete och uppmanar dig att skicka din ansökan snarast för att säkerställa att ansökan kommer med i processen. Vi ser med stort intresse fram emot din ansökan.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Sunderby Sjukhus.Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenVälkommen till apoteket på Sunderby sjukhus, hjärtat av Norrbottens sjukvård! Som en del av vårt team får du vara med och göra skillnad varje dag. I rollen som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa.Vi erbjuder ett brett sortiment, inklusive unika läkemedel, och en dynamisk arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Hos oss arbetar du tillsammans med ett engagerat team där alla bidrar med sina styrkor. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8:00-18:00 och lördagar 10:00-16:00. Välkommen till Apoteket!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
16 februari 2025
Sommarjobb enhetschef
Luleå kommun
Chefer inom äldreomsorg

Hej! Vi är glada över ditt intresse för att bli en del av Luleå kommun. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och utvecklande miljö, där vi strävar efter att ge dig en bra medarbetarupplevelse. Du blir en del av en engagerad, kompetent och ansvarstagande organisation som värdesätter dig och din kompetens. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och växa i din yrkesroll. Läs mer om våra anställningsförmåner och vad vi kan erbjuda dig - www.lulea.se/anstallning Socialförvaltningen söker enhetschefer för sommarvikariat. Vi erbjuder dig en chans att vara med och utveckla en verksamhet där tillitsbaserad styrning och ledning står i fokus. Vi arbetar i en organisation där du som ledare kan göra skillnad och bidra till en positiv utveckling för både medarbetare och de vi finns till för. Du får en introduktion och de utbildningar som krävs för att kunna klara uppdraget. ARBETSUPPGIFTER Som enhetschef under sommaren får du ett varierat och ansvarsfullt uppdrag inom någon av följande verksamheter: • Hemtjänst • Personlig assistans • Stöd och service (LSS-gruppboende) • Socialpsykiatriboende • Boendestöd • Vård- och omsorgsboende Du leder och driver verksamheten framåt med fokus på: • Att skapa en trygg och hälsosam arbetsmiljö för dina medarbetare samt främja gott samarbete inom teamet. • Att hålla verksamheten inom budgetramarna och använda resurser effektivt. • Att följa upp och kvalitetssäkra det dagliga arbetet för att säkerställa en hög standard i våra insatser. • Att nå uppsatta mål med brukaren i fokus och säkerställa att vi lever upp till lagar, avtal och policys. • Att hantera facklig samverkan och personalfrågor för att främja trivsel och goda villkor. Du blir en nyckelperson för att säkerställa stabilitet och kvalitet under sommaren. Ditt närvarande och trygga ledarskap blir avgörande för att skapa en positiv arbetsmiljö och uppfylla våra målsättningar. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en naturlig ledare med förmåga att arbeta självständigt och som utstrålar trygghet och tydlighet i ditt ledarskap. Du är bra på att skapa struktur och engagera ditt team genom ett närvarande och inspirerande sätt att leda. Din skicklighet i att motivera medarbetare och främja delaktighet är en viktig framgångsfaktor. Vi letar efter dig som: • Har en högskoleutbildning om minst 120 hp eller motsvarande relevant utbildning vid vikariatets start. • Har en stark kommunikativ förmåga och kan skapa tydlighet och förståelse i dialog med medarbetare, brukare och andra intressenter. Meriterande: • Erfarenhet som chef eller ledare. • Erfarenhet inom stöd och service, socialpsykiatri, stöd och assistans eller vård och omsorg. • God kännedom om lagstiftningar som styr verksamheten. Låter detta som din nästa utmaning? Vi har löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan! ÖVRIGT Luleå kommun är en av Norrbottens största arbetsgivare med en stark framtidstro. Vi arbetar för att skapa en växande och livskraftig kommun med plats för 100 000 invånare. Vårt mål är ett hållbart samhälle med livskvalitet för både dagens och framtidens Luleåbor. Här spelar vi alla en viktig roll - varje dag, året om, för Luleå. Vi strävar efter jämställdhet och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrunder och arbetar för en tillgänglig arbetsmiljö för alla. Luleå kommun ser heltid som en rättighet och deltid som en möjlighet. Att bo i Luleå innebär en balans mellan arbete och fritid. Här kan du njuta av norrländska vintrar, ljusa somrar och en trygg, familjevänlig miljö. I Luleå finns ett rikt kulturliv, friluftsliv och en stark gemenskap med fokus på innovation och hållbarhet. Tips! Vill du flytta till Luleå? www.flyttatilllulea.se Nyfiken på andra spännande jobb? www.lulea.se/ledigajobb Följ oss på Luleå kommuns LinkedIn

24 dagar sedan
Sista ansökan:
31 mars 2025
Universitetslektor i medicinsk vetenskap
Luleå Tekniska Universitet
Universitets- och högskolelektorer

Luleå tekniska universitet är i stark tillväxt med världsledande kompetens inom flera forskningsområden. Vi formar framtiden genom nydanande utbildningar och banbrytande forskningsresultat, och med utgångspunkt i den arktiska regionen skapar vi global samhällsnytta. Vår vetenskapliga som konstnärliga forskning och utbildning bedrivs i nära samarbete med internationella, nationella och regionala företag, offentliga aktörer och ledande universitet. Luleå tekniska universitet omsätter totalt 2 miljarder kronor per år. Vi är idag 1 500 anställda och har 17 900 studenter. De kommande åren investeras mångmiljardbelopp i Norrbotten och Västerbotten i stora projekt som syftar till ett mer hållbart samhälle nationellt så väl som globalt. Luleå tekniska universitet är involverat i flera av dessa högaktuella forskningsprojekt och den samhällsomvandling som följer. Vi har ett brett utbud av utbildningar för att matcha den kompetens som efterfrågas. Vi hoppas att du vill hjälpa oss att bygga framtidens hållbara företag och samhällen. Utbildningsämnets beskrivning Medicinsk vetenskap är ett brett ämnesområde som omfattar anatomi, fysiologi, immunologi, mikrobiologi, farmakologi och sjukdomslära. Medicinsk vetenskap ingår i utbildningsprogrammen sjuksköterskeprogrammet, röntgensjuksköterskeprogrammet, fysioterapeut, arbetsterapeut, hälsovägledning och samtliga specialistsjuksköterskeutbildningar. Medarbetare inom utbildningsämnet medicinsk vetenskap är organisatoriskt placerade på institutionen hälsa, lärande och teknik och vid avdelningen hälsa, medicin och rehabilitering och kommer även att undervisa på avdelningen för omvårdnad och medicinsk teknik. Avdelningen hälsa, medicin och rehabilitering har en etablerad forskningsmiljö med tre forskningsämnen; arbetsterapi, fysioterapi och psykologi. Arbetsuppgifter Som universitetslektor i medicinsk vetenskap kommer du att undervisa, handleda och examinera studenter inom medicinsk vetenskap. Du kommer att vara kursansvarig och examinator på grund- och avancerad nivå. Studenterna möter du både på universitetet och via nätbaserade plattformar. Som universitetslektor i medicinsk vetenskap är du tillsammans med övrig lärare ansvarig för utveckling av ämnet medicinsk vetenskap på både grund- och avancerad nivå. Andra arbetsuppgifter är att ansvara för och aktivt delta i samverkan med det omgivande samhället samt att föra ut forskningsresultat till andra. Du förutsätts att bidra till universitetets utvecklingsarbete, bidra till att externa forskningsmedel tillförs ämnet och delta i/visa intresse för lednings- och administrativa uppdrag. Att utveckla nationella och internationella kontakter och nätverk är också betydelsefullt för en universitetslektor. Behörighet Behörig att anställas som universitetslektor är den som: - Avlagt doktorsexamen eller har motsvarande vetenskaplig kompetens eller ha någon annan yrkesskicklighet som är av betydelse med hänsyn till anställningen - Visat pedagogisk skicklighet genom reflekterad erfarenhet, undervisningsskicklighet och undervisningsutveckling - Genomgått högskolepedagogisk utbildning motsvarande 7.5 hp alternativt på annat sätt förvärvat motsvarande kunskaper Bedömningsgrunder För befattningen tillämpas följande bedömningsgrunder: • Vetenskaplig skicklighet • Pedagogisk skicklighet • Övriga bedömningsgrunder Övriga bedömningsgrunder (viktas lika): • Legitimerad läkare • Klinisk yrkeserfarenhet som läkare • Erfarenhet att handleda och examinera examensarbeten på grund- och avancerad nivå samt erfarenhet att undervisa inom ämnet medicinsk vetenskap • Kunna undervisa på något nordiskt språk (svenska, norska, danska och/eller engelska Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, flexibilitet samt har förmåga att arbeta självständigt. Information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Placeringsort: Luleå För ytterligare upplysningar är du välkommen att kontakta avdelningschef Katarina Mikaelsson, avdelningen för hälsa medicin och rehabilitering, 0920 – 493823, [email protected] Facklig företrädare: SACO-S Diana Chroneer 0920-492037, [email protected]  OFR-S Lars Frisk, 0920-49 1792 [email protected] Ansökan Vi ser helst att du söker befattningen via ansökningsknappen nedan där du bifogar de ansökningshandlingar som efterfrågas, bland annat examensbevis (vidimerade och översatta till svenska eller engelska), pedagogisk egenreflektion och publikationer, etc. Följ länken Instruktioner för sökande för kompletta instruktioner. Var vänlig och märk din ansökan med referensnumret nedan. Både ansökan och examensbevis ska vara skrivna på svenska eller engelska. Referensnummer: 59-2025 Sista ansökningsdag: 2025-02-14

24 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Vill du ha ett omväxlande jobb utomhus? Sök till markarbetare!

Inledning Trivs du med omväxlande arbetsuppgifter i utemiljöer? Vill du vara med och lägga grunden till uppförandet av byggnader och anläggningar i Norrbotten? Då ska du söka till jobbet som markarbetare inför högsäsongen 2025! Information om tjänsten Professionals Nord söker markarbetare inför högsäsongen 2025, med start april/maj. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta på uppdrag hos vår kund fram till november/december. Möjlighet att bli fortsatt anställd hos kunden kan finnas. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter Som markarbetare har du en fri och varierande vardag där du arbetar mot spännande projekt inom mark och anläggning. Exempel på projekt kan vara markarbeten vid grundläggning av husbyggnationer, VA-arbeten, plattsättning, vägarbeten samt justering av grönytor. Till din hjälp har du olika maskiner och olika mätinstrument för att säkerställa att marken är korrekt planerad och förberedd. Det är ett väldigt viktigt arbete , eftersom korrekt markarbete är avgörande för säkerheten och hållbarheten hos alla typer av byggnader och infrastrukturer. Tillsammans med dina kollegor samarbetar ni för att genomföra arbetet. Arbetsformen är dagtid. Vi söker dig som Vill arbeta fysiskt och trivs med att vara ute i friska lyften. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Som person är du lösningsorienterad och samarbetar väl med andra. Du bör också ha en förmåga att arbeta självständigt. Krav för tjänsten är B-körkort och flytande svenska i tal och skrift. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Luleå URVAL: Sker löpande KONTAKT: [email protected] Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]. #markarbete #entreprenad #anläggning #bygg

24 dagar sedan
Sista ansökan:
28 februari 2025
Reseadministratör/servicedesk
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Trivs du i en social och serviceinriktad miljö? Är du en initiativtagande person som med driv och engagemang tar ditt arbete framåt? Länstrafiken i Norrbotten AB söker nu reseadministratörer till sin servicedesk i centrala Luleå, med start omgående! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Länstrafiken i Norrbotten AB och det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Kollektivtrafiken är en spännande bransch i ständig förändring! På vår arbetsplats finns en stor bredd av olika yrken som tillsammans jobbar för en utmärkt kollektivtrafik i vårt län. Länstrafikens uppdrag är att inom Norrbottens län bedriva och utveckla kollektivtrafiken. Verksamheten omfattar den allmänna kollektivtrafiken med buss och även serviceresor, vilket innefattar färdtjänst och sjukresor. Trafiken bedrivs tillsammans med upphandlade företag som genomför resorna. Vi som jobbar på Länstrafiken Norrbotten är dem som planerar och administrerar kollektivtrafiken. Vår vision är ”Länstrafiken i Norrbotten driver en hållbar kollektivtrafik som ger en hög tillgänglighet, är enkel att använda och har en hög kvalité”. Det innebär att vi med ett så bra trafikutbud som möjligt ska erbjuda våra resenärer en tillgänglig, enkel och säker resa i sin vardag och där kollektivtrafiken bedrivs med omtanke om våra resenärer och vår omvärld. Arbetsuppgifter I rollen som reseadministratör/servicedesk är du en nyckelspelare för att säkerställa hög kundnöjdhet och leverera förstklassig service. Tillsammans med din kollega ansvarar du för att ge stöd och vägledning till kunder som behöver ersätta sina gamla busskort med nya, samtidigt som du informerar om Länstrafikens digitala lösningar, såsom deras appmiljö. Genom att erbjuda relevant och tydlig information hjälper du kunderna att förenkla och digitalisera sitt resande inom kollektivtrafiken. Utöver detta svarar du på frågor relaterade till avgångar, bussar och övriga resefrågor för att säkerställa en smidig och positiv upplevelse för resenärerna. Arbetsplatsen är vid en frontdesk på busstationen i Luleå, där du arbetar i en serviceinriktad miljö med direktkontakt med kunder. Dina arbetsuppgifter kommer vara: • Byta ut gamla busskort till nya busskort • Informera och guida i appmiljön • Besvara frågor och funderingar som berör kollektivtrafiken och länstrafikens verksamhet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • God data- och systemvana • Servicerfarenhet från t.ex. café, hotell eller liknande • Flytande i svenska, goda kunskaper inom engelska • Meriterande med erfarenhet från kundtjänst För att trivas och lyckas i denna roll är det viktigt att du är en utåtriktad och social person med en naturlig förmåga att skapa kontakt och bygga relationer. Du uppskattar att möta människor och ser varje interaktion som en möjlighet att ge ett positivt intryck. Din starka servicekänsla gör att du alltid strävar efter att hjälpa till på bästa sätt och du är inte rädd för att ta initiativ eller inleda dialoger. Du är öppen för feedback och ser det som en värdefull möjlighet att utvecklas och förbättras i din roll. Dessutom drivs du av att uppnå mål och leverera hög kvalitet, vilket gör att du tar dig an arbetsuppgifter med engagemang och entusiasm. Övrig information Start: Början av februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-24.

24 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Psykiatrisjuksköterska till vårdavdelning
Health Connect 365 AB
Psykiatrisjuksköterskor

UPPDRAG & PERIOD Health Connect erbjuder Välbetalda uppdrag med schyssta och förmånliga villkor! Vi söker just nu Psykiatrisjuksköterska för uppdrag inom slutenvården. Tidsperiod: omgående-tillsvidare Omfattning: Heltid/ deltid Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska på psykiatrisk vårdavdelning. KVALIFIKATIONER Psykiatrisjuksköterska eller sjuksköterska med tidigare erfarenhet av psykiatrisk vård. Om oss Health Connect är ett bemanningsföretag med säte i Göteborg. Vi erbjuder en stor bredd av uppdrag över hela landet. När du arbetar genom Health Connect kan du förvänta dig: Konkurrenskraftig lön Resor och boende ( i de fall du önskar arbeta på annan ort är vi behjälpliga med att ordna resa och boende) Tjänstepension enligt ITP, Försäkringar Hög servicenivå av erfarna konsultchefer Konsultträffar

24 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025
Ekonomichef till Ozoneair
Ozoneair AB
Ekonomi- och finanschefer

Ozoneair AB söker nu en driven och engagerad Ekonomichef som vill vara en del av vår resa mot att sätta nya standarder för inomhusmiljöer. Med över 100 000 hushåll som använder våra innovativa luftrenare i Sverige och en växande närvaro i Norden, står vi inför en spännande framtid och expansion på nya marknader. I rollen som Ekonomichef blir du en nyckelspelare i att säkerställa koncernens ekonomiska stabilitet och hållbara tillväxt. Du kommer att ansvara för att leda och utveckla ekonomi- och finansfunktionerna för våra fem bolag, där det största bolaget omsätter 130 MSEK. Tillsammans med ledningen planerar du strategin för hur Ozoneair ska fortsätta växa och nå fler kunder som vill förbättra sin inomhusmiljö – samtidigt som du har ett övergripande ansvar för rapportering, analys och budgetarbeten. Hos oss blir du del av ett bolag som präglas av entreprenörsanda och nytänkande, där varje medarbetare har möjlighet att påverka. Vill du göra skillnad på riktigt? Då är detta rollen för dig! Om rollen Som Ekonomichef för Ozoneair AB kommer du att ansvara för koncernens övergripande ekonomi- och finansfunktion. Rollen innebär ett nära samarbete med VD, styrelse och andra nyckelpersoner inom koncernen. Du leder ekonomiteamet och säkerställer en effektiv och korrekt redovisning, analyser och rapportering. Du bidrar aktivt i strategiska frågor och affärsplanering, samtidigt som du arbetar hands-on med ekonomiprocesser och uppföljningar. Exempel på ansvarsområden: Leda och utveckla arbetet med redovisning, bokslut, årsredovisning och koncernrapportering Ansvara för budget- och prognosprocesser i samråd med koncernledning Upprätta och följa upp finansiella nyckeltal och affärsanalyser Säkerställa effektiv likviditets- och finansieringsplanering Driva förbättringsprojekt för att utveckla våra finansiella processer och system Företräda ekonomifunktionen i styrelse- och ledningsforum Vem är du? Vi söker dig som trivs i en dynamisk miljö och vill vara delaktig i att bygga och forma vår framtida strategi. Du är van vid att ta helhetsansvar för ekonomi- och finansfrågor och har förmågan att kombinera strategiskt och operativt arbete. Vi tror att du har: Relevant akademisk examen inom ekonomi/redovisning/finans Flera års erfarenhet av kvalificerat arbete inom redovisning, controlling eller ekonomi­ledning, gärna från en koncernstruktur Dokumenterad erfarenhet av att leda och utveckla en ekonomifunktion Goda kunskaper i redovisningsregler och ekonomiska ramverk (K3 är meriterande) Mycket god kommunikativ förmåga och vana av att arbeta nära styrelse och ledningsgrupp En analytisk och lösningsorienterad inställning samt god systemvana Varför Ozoneair AB? Hos oss får du vara en del av ett företag som präglas av entreprenörsanda och nytänkande. Du blir nyckelpersonen i vår ekonomiavdelning och får stor möjlighet att påverka och utveckla både organisationens processer och vår strategiska riktning. Vi värderar en positiv företagskultur, där samarbete och engagemang är centrala ledord. Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen att skicka in din ansökan (CV och personligt brev) till [email protected] Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

24 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025