Persisktalande undersköterska eller vårdbiträde

Om bolaget Agaten Hemtjänst AB är idag Lunds ledande privata utförare av tjänster inom SOL och HSL. Vi har idag många glada, engagerade och mycket professionella medarbetare som alltid strävar efter att leverera högsta möjliga värde och livskvalité för våra kunder där många är äldre och/eller i behov av god omsorg och stöd. Vår värdegrund utgår från orden professionell, engagerad, och personlig. Professionell är för oss att sätta kunden i fokus - kommunicera, samverka och leverera. Ta vårt uppdrag på allvar och ta ansvar. Inte ta gamla rutiner för sanningar då professionell för oss också betyder kunskap och förnyelse. Engagerad för att detta är drivkraften att hjälpa människor till ökad trygghet, få dem att uppleva frihet i sitt liv. Engagemang är även gnistan bakom en idé som gör att vi tar oss framåt och utvecklas. Personliga för vi vet och kan identifiera oss med våra kunders behov och för att vi bryr oss om vad vi gör. För att vi är seriösa, vänliga och kunniga. Om rollen Agaten är en organisation i utveckling och verksamheten växer. Därför söker vi nu undersköterskor som vill vara med och bygga upp en teambaserad verksamhet med våra kunder och närstående som utgångspunkt. Kvalifikationer Du är utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet. Du talar och förstår persiska. Du har våra kunder och närstående i fokus där delaktighet och inflytande är en självklarhet för dig i samklang med Agatens vision och värdegrund. Du ser till helheten i organisationen och är strukturerad, tydlig, kommunikativ, prestigelös och målmedveten. Anställningens omfattning: Timanställning vid behov. Urval kommer att ske fortlöpande under rekryteringsperioden. Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Är du intresserad kontakta: Hind Abood Agaten Hemtjänst AB Råbyvägen 45 224 78 Lund Telefonnummer: 0763-229560 E-post: [email protected] Arbetsgivarens webbplats www.agatenhemtjanst.se Arbetslivserfarenhet Utbildad undersköterska eller vårdbiträde med erfarenhet (krav) Persisktalande Körkort B - Personbil Sök jobbet senast: 2024-04-30 Arbetsgivaren vill att du skickar din ansökan via mejl till: [email protected] Om anställningen Timanställning Lön Fast timlön

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
KEY ACCOUNT MANAGER TO INCOAX NETWORKS

Are you passionate about shaping innovative products that make a real impact? We are on a mission to revolutionize broadband access with our cutting-edge solutions, and we're looking for a Key Account Manager to join us on this journey. If you thrive in dynamic environments and are keen on driving strategic sales initiatives, this could be your next big challenge. Welcome with your application! YOUR NEW CHALLENGE Our organizational style is informal and collaborative, and you will have plenty of opportunities to work closely together with people from all parts of the company with the sole purpose of supplying our customers with the best possible offerings. You will have overall responsibility for creating, qualifying, and developing individual sales opportunities for existing direct accounts as well as keeping an account plan up to date for the individual accounts. You will also act as an internal team leader for the cross functional InCoax team working with our US-based FiberLAN operator. The role also includes to support other indirect sales activities through partner channels, identify and qualify opportunities within new and existing accounts. Some of your other tasks and responsibilities will be: - Support InCoax partners with sales and marketing activities and follow up on forecast on a regular basis - Participate in trade conferences online/offline and have some weeks of travel per quarter - Build relationships with the right executives, to secure long-term sales. - Keep up to date when it comes to trends, new technologies and developments in the market - Handle orders received by the company through various channels in accordance with our sales procedures - Develop and maintain the records of accounts in our CRM - Generate sales reports and support the CCO in developing and improving sales procedures and follow-up This position can be based in Stockholm, Lund or Gävle. You will report to the Chief Commercial Officer who is based in Stockholm. YOU ARE We are seeking a proactive and well-organized individual with high social competence, eager to work in a dynamic company. You should possess strong relationship-building skills and have an interest in technology with a willingness to acquire knowledge about the broadband market in the EU and North America. It is also crucial that you have a holistic view with a business-minded approach, and you strongly resonate with our core values: to be smart, courageous, and constantly strive to simplify the complex. Other traits we value are to be positive and driven, capable of working independently with a focus on quality. We are seeking a candidate with several years of sales experience, preferably as a Key Account Manager in the tech sector, possessing technical knowledge in broadband or telecommunications. This role requires experience with operators, direct or indirect, due to business complexity and lengthy sales cycles. Technical understanding is crucial for facilitating the operator's tech function throughout sales, supported by experts, as you are expected to construct a business model showcasing InCoax's solution's financial appeal. Proficiency in advanced business English, a bachelor’s degree in business, computer science, or equivalent experience is also expected. Familiarity with CRM systems like HubSpot, project-based work, and international experience, along with proficiency in Swedish or German, is advantageous OUR SOLUTION Fiber networks are being installed in streets at a rapid pace, but the cost and complexity of connecting buildings and apartments with high-speed, high-bandwidth services represents the Last Mile Challenge. Full fiber deployment is an expensive undertaking. Therefore, it makes sense to use the free capacity in existing coaxial networks without the need to install fiber in the buildings or apartments. InCoax provides solutions for customers to reach Gigabit internet speeds in a smart and cost-efficient way. WANT TO LEARN MORE? If you're excited by the prospect of contributing to our mission and making a tangible impact in the industry, we'd love to hear from you. With our collaboration with Nexer Recruit, we invite you to reach out directly to recruitment consultants Artan Bitiqi at [email protected] (mailto:%[email protected]) / +46 723 612 844 or Johanna Värmfors at [email protected] / +46 730 821 230 if you want to learn more about the position. We are looking forward to hearing from you! ABOUT INCOAX NETWORKS InCoax Networks AB (publ) is innovating the future of broadband access. We provide the next generation of smart and sustainable networking products and solutions to the world’s leading telecom and broadband service providers. InCoax has it´s headquarter in Lund, Sweden, and a development & operations unit in Gävle. InCoax Networks AB is listed on NASDAQ First North Growth Market.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Säljare till Nexer Enterprise Applications

Nexer Enterprise Applications växer och nu söker vi en erfaren säljare till vårt affärsområde Worklife som är specialiserade på Microsoft 365 och den digitala arbetsplatsen. Är du resultatorienterad och är intresserad av IT? Då kan det vara dig vi söker! Worklife är specialiserade på den digitala arbetsplatsen, intranät, dokumenthantering och allt annat inom samarbete och kommunikation. Allt baserat på M365 inkl. SharePoint, Teams, Copilot for Microsoft 365 och Viva. Vi har ett starkt fokus på användarvänlighet och hållbara lösningar samt att ständigt förbättras i takt med att tekniken utvecklas. Vårt kunderbjudande omfattar bl.a. strategisk rådgivning, konsulttjänster, utveckling, samt egna produkter och lösningar baserade på Microsoft 365. Core Connect är vår moderna och enkla intranätlösning som bygger på SharePoint Online och integrerar med Teams, Viva och Microsoft 365. Vi har också en produkt som heter Guide som är ett ledningssystem. Vårt paketerade erbjudande inom support och förvaltning kallar vi Care. På Worklife är vi ett team på 40 personer, och vi samarbetar både med våra kollegor i Dynamics delen av Enterprise Applications samt med andra enheter på Nexer kring bla Data & AI samt Cyber Security. Tjänsten är placerad i Lund, Malmö, Stockholm eller Göteborg men du kommer att arbeta med kunder över hela landet. Du kommer att få en intern utbildning och en buddy för att säkerställa din framgång på Nexer. Hur ser rollen ut? Som säljare på Worklife kommer du bearbeta nya kunder och sälja våra produkter och erbjudanden kring den digitala arbetsplatsen men även vår Care tjänst och dokumenthanteringsprojekt liksom utvecklingsprojekt. Fokus kommer ligga på att hitta nya kunder inom både privat och offentlig sektor, till vår redan idag stora kundbas. Vi strävar alltid efter att ha långa partnerskap med våra kunder! Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications?    På Nexer Enterprise Applications har vi en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen. Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Microsoft Dynamics och Microsoft 365 inom Sverige och över hela världen. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och även globalt eftersom det är där våra kunder finns.   Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser. Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/   Vem är du? Vi tror att du är en person som är nyfiken och som gillar allt från att hitta nya kunder på olika sätt, kontakta dem, driva och stänga affärer. Du har arbetat under en längre tid med försäljning inom Microsoft plattformar med goda resultat. Troligen så drivs du av att nå resultat och att ha stor påverkan på ditt arbete. Att samarbeta med andra och hitta synergier för att uppnå större affärsvärde ser du som en självklarhet. Vidare tror vi att du har ett stort intresse för IT och viljan att hänga med på den snabba tekniska utvecklingen. För att lyckas i rollen som säljare på Nexer så ser vi att du har: - Arbetat med försäljning av lösningar baserade på Microsoft 365 i flera år - God erfarenhet av att driva försäljning från första kontakt till kontraktsförhandlingar och upphandlingar - God kommunikativ förmåga på svenska och engelska i tal och skrift  - Relevant utbildning på kandidatnivå eller motsvarande Framför allt så tror vi att du gillar att arbeta i ett härligt team tillsammans med kompetenta kollegor. Vi ser fram emot att få arbeta med dig! Vilka är Nexer Group?   Som anställd på Nexer får du en djärv och entreprenöriell arbetsgivare med internationell närvaro. Vi är stolta över att leda den digitala revolutionen och ligga i teknikens framkant, alltid med ett agilt och framåtblickande förhållningssätt. Hos oss får du unika möjligheter att drömma stort, agera smart och utvecklas. Som familjeföretag äger vi vår strategi och investerar i långsiktiga mål, och vi uppmuntrar medarbetarnas engagemang och idéer.  Ansökan    Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Ulrika Nord på [email protected]. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent till kvinna i Viken, tim och sommarvikarie

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Jag är en kvinna på 70 år som bor i Viken tillsammans med min man, jag har diagnosen MS och sitter i rullstol. Jag letar efter en kvinnlig assistent som har arbetslivserfarenhet med hjärtat och sinnet på rätt ställe. Arbetet innebär morgongymnastik i sängen, viss såromläggning, personlig hygien, toalettbesök, skötsel av stomi och av påklädnad, Du är mina förlängda armar och ben. Mina intressen är litteratur, musik, film, intresserad av nyheter och vad som händer i världen, lyssnar gärna på radio och ser på nyheter. Jag gillar att vara ute i friska luften, gå promenader, samt så behöver jag hjälp med den digitala världen. Jag ser gärna att du som söker är pigg, ansvarsfull och en strukturerad person med god självinsikt, Du har livserfarenhet och social kompetens. Du tycker om att ha ordning och reda runt omkring dig, är rökfri har körkort samt talar svenska. Jag ser gärna att har jobbat som undersköterska, önskvärt med inriktning på sjukvård, alternativ vana inom vården eller som personlig assistent. Vi söker dig som vill jobba som tim och semestervikarie, semesterperioden är Juli-September 2024. Då jag och min man ingår i riskgrupp ser jag gärna att du som söker tar hänsyn till Folkhälsomyndighetens rekommendationer kring allt som berör Covid-19. Låter detta som en beskrivning av dig? Skicka in ditt Cv och personliga brev. Tillträde sker snarast eller enligt överenskommelse.

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Senior HW Developer till Regin

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Regin är bolaget som genom personligt engagemang utvecklar lösningar för klimatstyrning och optimerar resursanvändning i byggnader, med målet att bidra till människors välbefinnande i en hållbar framtid. Nu har du chansen att vara med på Regins fortsatta tillväxtsresa då vi just nu söker Senior HW Developer till deras kontor i Lund. Regin är svenskägt bolag som arbetar globalt och har kontor i 15 länder, med huvudkontoret i Kållered utanför Göteborg. Bolaget utvecklar och producerar ett komplett program av produkter och system för fastighetsautomation och VA. Regins produkter och lösningar kan du hitta i byggnader i över 90 länder runt om i världen. Mer information om företaget finner du på www.regincontrols.com. Företaget bygger på kompetens och ett personligt engagemang. Här skapas avancerade och moderna produkter med fokus på enkelheten. Du blir en del av ett starkt team där du får utrymme att utvecklas och vara en del i beslutsfattandet – känslan ska vara det ”lilla” företaget där frihet under ansvar är en stor del i det dagliga. Din roll I rollen som HW Developer arbetar du i ett scrumbaserat team och tillsammans arbetar ni med att utveckla Regins realtidsbaserade HW produkter, både trådbundna och IoT uppkopplade. Rollen omfattar helhetsansvar med exempelvis schemakonstruktion, layoutarbete, driftsättning av prototyper och verifiering. Du leder och genomför certifieringsarbetet för Regins produker. För att kunna fortsätta driva och utveckla dessa processer arbetar du i nära samarbete med olika interna och externa intressenter, såsom certifieringsorgan, kunder och forskningsinstitut. Du är med och säkerställer att produktportföljen uppfyller relevanta regelverk och normer inom området och du är aktivt en del av förbättringsarbetet av utvecklingsverktygen som används. Här får du chansen till en bred roll där du det finns gott om utrymme till att utmana och utmanas. Regin är ett företag som hela tiden växer och vill utveckla sina metoder och produkter – här blir du en viktig pusselbit i företagets resa mot dessa mål. Din profil   Här är tjänsten för dig som vill ta nästa steg i karriären och få en bred roll där du får chansen att utmana. Du har drivet och inställningen som får dig att våga tänka utanför boxen. Du anser dig själv vara självgående i ditt arbete och har inga problem med att ta egna initiativ, samtidigt som du gillar att arbeta nära dina kollegor i teamet för att komma fram till bästa lösningen. Du har en högskole- eller civilingenjörsutbildning i ryggen och har några års arbetserfarenhet inom hårdvaruutveckling – från förstudier och konceptarbete till underhåll av certifierade produkter. Du har erfarenhet av realtidsbaserad hårdvarudesign, både analog och digital. Är du van vid att arbeta agilt, eller är intresserad av det, ser vi det som ett stort plus. Du tar dig fram obehindrat på engelska, i både tal och skrift och har grundläggande nivå i tal och skrift på svenska. Meriterande Erfarenhet av fastighetsautomation Kunskap/erfarenhet av Altium   Ta chansen att vara med på Regins resa mot att fortsätta skapa mervärde för människor – nu och framåt! I denna rekrytering samarbetar Regin med Mero Rekrytering AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Lund. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarvikariat Varuplock Ica Kvantum i Södra Sandby

Tjänsten Till sommaren söker Ica Kvantum Anderssons i Södra Sandby förstärkning till golvet. Veckorna som ska bemannas är v 25-34. De söker dig som har tidigare erfarenhet av plock på de flesta avdelningar då butiken arbetar med teamplock. Egenskaper Som person är du engagerad i det du gör och strävar alltid åt högsta kundnöjdhet. Du arbetar snabbt och effektivt. Du ser till att butikens hyllor och gavlar alltid är inspirerande och välfyllda. Du är en god lagspelare och arbetar bra i ett team. Du tar egna intiativ och är självgående. Kvalifikationer Vi söker dig som har arbetat på Ica. Du hanterar AOB, Storeoffice och Min Butik. Du har tidigare erfarenhet av plock på avdelningar som kolonial, frukt & grönt, chark/färskvaror, mejeri, frys, bröd, drycker, godis mm. Bil och körkort är ett plus. Anställning Tjänsten är på ca 35 h/v och varannan helg. Butikens öppentider är kl 06:00-22:00 Semestervikariat Lön enligt avtal Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast! Rekrytering Tjänsten avser ett semestervikariat hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

13 mars 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lagermedarbetare/Operatörer till Boxon Tech i Dalby

Om Boxon Tech Sedan grunden år 2004 har vi konsekvent varit i framkant när det gäller innovation inom fordonsförpackningsindustrin. Vi är specialiserade på lösningar som förbättrar effektiviteten i leveranskedjan och betydligt minskar transport-, hanterings- och förpackningskostnader. Vår Mission: Vi är en förpackningspartner som tillför värde för våra kunder genom innovativa och hållbara lösningar. Vår Vision: Att vara det mest innovativa och hållbara förpackningsföretaget med den bästa kundupplevelsen. BoxonTech AB är ett expansivt företag i Dalby, som nu söker nya operatörer till formsprutningsfabriken. Du kommer ingå i ett arbetslag på ca 40 personer. Om tjänsten Du kommer ta hand om färdig produkt. Du packar på pall enligt instruktioner. Arbetet innebär avsyning av producerade artiklar, packning, fylla på material till maskiner. Rapportering i affärssystem samt i övrigt förekommande arbetsuppgifter. Du kommer att vara med att skapa banbrytande förpackningslösningar, skräddarsydda för att möta kundens specifika behov och utmaningar. Vårt tillvägagångssätt är systematiskt och säkerställer precision och effektivitet vid varje steg. Personliga egenskaper Som person är du noggrann och lyhörd. Du är observant och följer instruktioner. Du kan arbeta både ensam och i grupp. Du är arbetsvillig, lojal och kommer alltid i tid till ditt arbete. Du tar ditt arbete på stort allvar och är kollegial mot dina arbetskamrater. Du trivs med att arbeta i skift. Meriterande Meriterande om du är tekniskt intresserad. Har truckkort sedan tidigare. Tillgång till bil. Det går bra bussförbindelser från Malmö, Lund och Staffanstorp. Anställningsform Heltid. Arbetet sker i 3 skift. Vi erbjuder månadslön, friskvårdsbidrag och andra förmåner, tjänstepension, försäkring, en framtid i ett innovativt och expansivt företag. Tidig morgon, sen kväll samt natt ingår i de olika skiften som rullar löpande. Lön enligt avtal samt OB tillkommer. Start snarast så skicka gärna in din ansökan! Rekrytering Tjänsten avser en anställning hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning. EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor, kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Senior HW Developer till Regin

Regin (https://www.regincontrols.com/sv/se/) är bolaget som genom personligt engagemang utvecklar lösningar för klimatstyrning och optimerar resursanvändning i byggnader, med målet att bidra till människors välbefinnande i en hållbar framtid. Nu har du chansen att vara med på Regins fortsatta tillväxtsresa då vi just nu söker Senior HW Developer till deras kontor i Lund. Regin är svenskägt bolag som arbetar globalt och har kontor i 15 länder, med huvudkontoret i Kållered utanför Göteborg. Bolaget utvecklar och producerar ett komplett program av produkter och system för fastighetsautomation och VA. Regins produkter och lösningar kan du hitta i byggnader i över 90 länder runt om i världen. Mer information om företaget finner du på www.regincontrols.com (http://www.regincontrols.com/). Företaget bygger på kompetens och ett personligt engagemang. Här skapas avancerade och moderna produkter med fokus på enkelheten. Du blir en del av ett starkt team där du får utrymme att utvecklas och vara en del i beslutsfattandet - känslan ska vara det ”lilla” företaget där frihet under ansvar är en stor del i det dagliga. Din roll I rollen som HW Developer arbetar du i ett scrumbaserat team och tillsammans arbetar ni med att utveckla Regins realtidsbaserade HW produkter, både trådbundna och IoT uppkopplade. Rollen omfattar helhetsansvar med exempelvis schemakonstruktion, layoutarbete, driftsättning av prototyper och verifiering. Du leder och genomför certifieringsarbetet för Regins produker. För att kunna fortsätta driva och utveckla dessa processer arbetar du i nära samarbete med olika interna och externa intressenter, såsom certifieringsorgan, kunder och forskningsinstitut. Du är med och säkerställer att produktportföljen uppfyller relevanta regelverk och normer inom området och du är aktivt en del av förbättringsarbetet av utvecklingsverktygen som används. Här får du chansen till en bred roll där du det finns gott om utrymme till att utmana och utmanas. Regin är ett företag som hela tiden växer och vill utveckla sina metoder och produkter - här blir du en viktig pusselbit i företagets resa mot dessa mål. Din profil Här är tjänsten för dig som vill ta nästa steg i karriären och få en bred roll där du får chansen att utmana. Du har drivet och inställningen som får dig att våga tänka utanför boxen. Du anser dig själv vara självgående i ditt arbete och har inga problem med att ta egna initiativ, samtidigt som du gillar att arbeta nära dina kollegor i teamet för att komma fram till bästa lösningen. Du har en högskole- eller civilingenjörsutbildning i ryggen och har några års arbetserfarenhet inom hårdvaruutveckling - från förstudier och konceptarbete till underhåll av certifierade produkter. Du har erfarenhet av realtidsbaserad hårdvarudesign, både analog och digital. Är du van vid att arbeta agilt, eller är intresserad av det, ser vi det som ett stort plus. Du tar dig fram obehindrat på engelska, i både tal och skrift och har grundläggande nivå i tal och skrift på svenska. Meriterande - Erfarenhet av fastighetsautomation - Kunskap/erfarenhet av Altium Ta chansen att vara med på Regins resa mot att fortsätta skapa mervärde för människor - nu och framåt! I denna rekrytering samarbetar Regin med Mero Rekrytering AB. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med placering i Lund. Tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

12 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Senior livsmedelskonsult med teamansvar!

SKÅNESTOR - We do what we love Vi är det personliga konsultbolaget i hjärtat av Lund. Våra konsulter har kompetens inom Life Science, Livsmedel samt Process och Produktion. Eftersom vi känner våra kunder och branschen väl så kan vi matcha rätt kompetens med rätt uppdrag, och rätt personlighet med rätt företag. För oss är det viktigt att inte bara tillföra kunskap, kompetens och erfarenhet, utan även energi i våra uppdrag. Vi vill inte bara göra nytta - vi vill göra skillnad. Är du en affärsmässig och strukturerad person med goda kunskaper inom livsmedelsbranschen? Då har vi tjänsten för dig! Tjänsten Som senior livsmedelskonsult med teamansvar kommer du vara med och driva utvecklingen av SKÅNESTORS livsmedels team. Rollen innefattar ett arbete som livsmedelskonsult samt ett Team Lead ansvar som bland annat innebär kundkontakt, att nätverka och ha ”follow up” med dina kollegor på SKÅNESTOR. Vi söker dig med praktisk erfarenhet av att jobba inom Livsmedelsbranschen och med minst 5 års yrkeserfarenhet. För att lyckas i rollen krävs det även att du har ett gediget nätverk inom branschen. Som person är du social, driven och affärsfokuserad. Du har en god affärsförståelse samt intresse av att leverera lösningar, hjälpa kunderna och vid behov stötta dina kollegor på SKÅNESTOR. Du är van att arbeta självständigt och du trivs med ett stort eget ansvar. Dina kollegor skulle beskriva dig som en lagspelare med en bra balans mellan ödmjukhet och beslutsamhet samt någon som inspirerar. Du har erfarenhet av något av följande: • Har kunskap om relevanta lagar, förordningar, standarder och andra gällande krav. • Har arbetat med ledningssystem inom livsmedelssäkerhet som t.ex. FSSC22000, BRC eller IFS. • Har arbetat i en certifierad och livsmedelsgodkänd produktionsmiljö. • Har arbetat mot myndigheter och organisationer vad gäller kvalitet och produktsäkerhet. • Har arbetat med att förbereda och leda kvalitetsrevisioner (internt/externt), leverantörsutvärderingar och relevanta utbildningar. • Har arbetat med att leda och/eller delta i förbättringsprojekt gällande produkter, råvaror, förpackningar och processer. • Har arbetat med innovation och utveckling av nya produkter och produktvård av befintliga produkter • Har arbetat i projekt gentemot externa parter som leverantörer, legoproducenter och kunder • Har arbetat med att utvärdera och hantera dokumentation kring råvaror, produkt och förpackning På SKÅNESTOR känner vi varandra väl och har roligt tillsammans. Vi arbetar som ett team och stöttar varandra. Vi har gemenskap, sammanhållning och en prestigelös inställning där vi arbetar aktivt med att bygga en intern lagkänsla. Våra konsulter mår bra och utvecklas som människor, på så sätt bidrar de med positiv energi till sina uppdrag, löser upp knutar och gör det möjligt för kunden att hitta bra vägar och fokusera på rätt saker. Den gemensamma nämnaren för SKÅNESTOR är att vi är företaget som har en verklig omtanke om våra medarbetare och där du som medarbetare kan upptäcka din egen potential. Vi har fokus på att utvecklas långsiktigt och är en arbetsgivare med sunda värderingar och hjärtat på rätt ställe. Vi erbjuder dig: • En trygg anställning med kollektivavtal och marknadsmässig lön • Utvecklingsmöjligheter och stort kontaktnät • Flexibla arbetstider samt work-life-balance • Stort fokus på hälsofrämjande förmåner som aktiviteter och maximalt friskvårdsbidrag. Vi arbetar strategiskt med hållbar hälsa och att vara en hälsosam och stimulerande arbetsplats som genomsyras av energi, empati, ödmjukhet och engagemang • Gemenskap i ett litet företag med stort hjärta Nyfiken? Kontakta mig eller Patrick Patrick Mårtensson så berättar vi mer! Maria Gren: [email protected] tel: 072 451 58 72 Patrick Mårtensson: [email protected] tel: 070 829 41 89 Läs mer om oss på www.skanestor.se

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Vi har levererat försäljning på hög nivå i 30år, vill du vara med på for...

Hos oss har du möjligheten att fortsätta din karriär som säljare, eller för den delen starta en ny karriärbana. Med 30 år i ryggen är vi ett tryggt, stabilt och roligt företag att utvecklas tillsammans med. Nu vill vi nå nya höjder tillsammans med fantastiska människor! Är du en av dem? Hos oss blir du inte bara en del av vårt företag och team, du vässar samtidigt dina personliga skills inom bl.a. kommunikation och presentation, vilket du kommer att ha värde av livet ut. Vi skapar och förvaltar värdefulla relationer mellan företag och människor och vår personal och arbetsmiljö är en stark bidragande faktor till vår framgång, vilket vi är väldigt stolta över. Nu söker vi nya personer som vill arbeta i en utvecklande och inkluderande miljö med försäljning och service, på vårt kontor i Lund. Om tjänsten Tjänsten innebär försäljning till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder per telefon där vi alltid levererar hög kvalité i våra kontakterl. Du slipper resa runt på kundbesök och kan smidigt arbeta från vårt kontor (med goda pendlingsalternativ samt gratis parkering) och/eller hemifrån på distans. Vårt mål är att våra agenter med tiden ska klara av svårare och mer komplexa uppdrag allt eftersom. Vi vet också att försäljning och service kan läras in om man får rätt hjälp, därför ger vi dig verktygen för att utvecklas inom dessa områden. För dig som är mottaglig och vill lära finns det därför stora möjligheter. Som anställd på Online arbetar du dagtid, måndag till fredag. Vårt lönesystem gör det möjligt att som driven säljare påverka lönen via vårt provisionssystem, samtidigt som du har trygghet i en garantilön varje månad. Vem söker vi? Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och prestationsorienterad men även klarar av motgångar. Du är inte rädd för att ta för dig samtidigt som du värnar om en god sammanhållning och en trevlig arbetsplats. Du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Vi värdesätter om du har tidigare erfarenhet av försäljning och ledarskap. Likaså om du kan ta för dig i sociala sammanhang och har en positiv inställning. För tjänsten krävs att du; har gymnasiekompetens eller likvärdig erfarenhet har tidigare arbetslivserfarenhet med goda referenser har goda språkkunskaper i svenska Intervjuer sker löpande med omgående start. Som nämnt sker arbetet på kontorstid måndag till fredag, på helgerna ägnar vi oss åt återhämtning, familj och personliga intressen. Vi ser fram emot din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024