Sommarvikarie Distributör Mölndal
Västsvensk Tidningsdistribution AB
Reklamutdelare och tidningsdistributörer

Upplev en sommar full av äventyr och meningsfulla möten med VTD!Vi söker dig som vill bidra till att hushåll på västkusten får sina paket, tidningar och post i tid. Är du intresserad av att arbeta som distributör på vår filial iMölndal och vara en del av en dynamisk verksamhet? Läs vidare! Om jobbet som distributör Som distributör på VTD behöver du vara anpassningsbar, där ditt fokus kan behöva skifta snabbt mellan olika produkter, olika leveransalternativ. Det är ett jobb som kräver både problemlösningsförmåga, lokalsinne och en god fysik då det är ett högt tempo med mycket spring i trappor. Arbetet är utomhus vilket innebär att vädret är en betydande del av din arbetsmiljö. Som distributör börjar du ditt arbetspass på en filial eller avhämtningsplats. På filialen räknar och packar du dina produkter innan du ger dig iväg på en tilldelad runda. Under natten levererar du paket, tidningar och post till kunderna fram till tidig morgon. Våra produkter distribueras via bil, eldriven fyrhjuling, elmoped eller elcykel. Alla fordon tillhandahålls av VTD. Detta är våra skallkrav för tjänsten som distributör Ett giltigt arbetstillstånd. Ditt arbetstillstånd måste vara beviljat, det vill säga ej pågående hos Migrationsverket. Du måste vara minst 18 år för att arbeta hos oss Du kan läsa, förstå och skriva längre texter på svenska eller engelska. Vi ser det även som meriterande om du har B-körkort eller tidigare erfarenhet av att jobba som distributör. Arbetstid och schema Semesterperioder sträcker sig från 7 juni till 30 augusti, med perioder på 4 eller 5 veckor beroende på tjänst och schema. Vänligen notera att du får detaljerad information och möjlighet att välja period i samband med ansökan till tjänsten. Arbetet sker under natten med start runt midnatt. Denna annons avser att man utgår från vår filial i Mölndal.Schemat för dessa tjänster är: Måndag till lördag – arbete 6 dagar i veckan. Alternativt ett rullande schema: 7 dagar arbete, följt av 3 dagars ledighet, därefter 7 dagar arbete och 4 dagars ledighet. Möjlighet till arbete på söndagar.Observera att du har arbetsplikt till 07:30 om det skulle bli förseningar. Vår rekryteringsprocess och Alva Labs Vi vill att du ska känna dig trygg med att du bedöms rättvist och objektivt. Därför använder vi utvärderingar via Alva Labs. Om du uppfyller skallkraven kommer du få genomföra en logiskt utvärdering och en utvärdering av personlighet. Utvärderingarna bygger på vetenskaplig forskning och ger oss möjlighet att objektivt bedöma dina styrkor och eventuella utmaningar i relation till rollen. Du kommer själv få ta del av resultatet.Om du inte slutför Alva Labs-utvärderingarna så går vi inte vidare med din ansökan. Lön Lönen är eftersläpande vilket innebär att den betalas ut månaden efter. Lönen är förhandlad enligt kollektivavtalet med Transportarbetareförbundet och motsvarar 157,17 kr/h och OB mellan 10-32 kr/h. En genomsnittlig tjänst hos oss är ca 70%, det innebär en lön på ca 19 000 kr exklusive OB-tillägg. Email: [email protected] medier: @vtd.seKarriärsidan: https://jobb.vtd.se/

161 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Mölndals stad söker timvikarier till hemtjänsten!
Mölndals kommun
Vårdbiträden

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom vård- och omsorgsförvaltningen. Du får möjlighet till ett spännande arbete med variation i någon av våra hemtjänst-grupper. Du har ett genuint intresse för människor, att ge service och skapa trygghet samt glädje för äldre med demenssjukdom eller somatisk sjukdom. Du utgår ifrån varje individs behov och förutsättningar samt har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter. Runt omkring dig har du ett fantastiskt team av kollegor, sjuksköterskor, arbetsterapeuter, fysioterapeuter samt ansvarig enhetschef. Arbetet inom hemtjänst innebär att du ger stöd, vård och omsorg i den enskildes hem under dag/kväll/helg. Insatserna som du utför är planerade i en individuell plan, vilket innebär att brukarens behov står i centrum och styr ditt arbete. Arbetet i hemtjänsten präglas av ansvar, spännande möten och samspel med andra människor. I trygghetslarmsorganisationen ger du stöd och service till brukare som bor i ordinärt boende och som efterfrågar hjälp via sitt trygghetslarm. Det innebär också en hel del dokumentation i verksamhetssystemet Treserva och kommunikation via mobiltelefon och sms. Du arbetar på schemalagda arbetstider under dag- eller kvällstid, vardag som helg. I Mölndal arbetar vi aktivt för att skapa en sund och god arbetsmiljö där alla tar ansvar. Vi värdesätter egenskaper som ödmjukhet, samarbetsvilja och ett positivt tänkande. Om du blir en av oss erbjuder vi dig dessutom en lugn och trygg introduktion. KVALIFIKATIONER För att kunna arbeta som timvikarie hos oss i hemtjänsten behöver du: • Ett giltigt belastningsregister • Kunna förstå, tala, läsa och skriva svenska • Grundläggande digitala kunskaper • Vara minst 18 år gammal • B-körkort krävs på de flesta enheter, annars finns möjligheten att cykla Det är meriterande om du studerat Vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som prövas likvärdig. Erfarenhet från vård- och omsorgsarbete är även detta meriterande. Det är meriterande om du har körkort. Notera att utbildning, erfarenhet och körkort är ett krav inom en del verksamheter. Personligen visar du respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll samt anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Du lyssnar på andra människor i syfte att förstå deras behov och har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Slutligen tar du ansvar för dina och gemensamma arbetsuppgifter med brukarnas bästa i fokus. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och förmågor. Välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vid rekrytering beaktar vi mångfaldsperspektivet för att få en bättre spegling av vår verksamhet. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Innan en eventuell anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer också att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Mölndals stad har upphandlade avtal.

162 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Mjukvaruutecklare
Conmore Ingenjörsbyrå AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Brinner du för mjukvaruutveckling och programmering? Vill du arbeta mot världsledande kunder?Är du en junior eller senior ingenjör? Vi har intressanta uppdrag för alla! Visöker dig som vill bli en del av vårt team! Vilka är vi? Conmore är ett teknikkonsultbolag som prioriterar sina medarbetare högt. Det är viktigt för oss att ge våra medarbetare spännande uppdrag. Vi är stolta över vårt företags unika familjekänsla. Vi värderar kompetens och en trygg miljö högt, vilket vi tror bidrar till en trivsam och motiverande arbetsplats. Vi erbjuder sociala aktiviteter som hjälper medarbetarna att lära känna varandra bättre. Vi hoppas att du vill bli en del av vår familj! Om rollen: Som Mjukvaruutvecklare på Conmore, ger vi dig möjlighet att arbeta brett inom produktutveckling, främst inom fordonsindustrin. Vi matchar dig med uppdrag hos våra kunder som intresserar dig. Genom utbildning och täta samtal med våra konsulter prioriterar vi dina önskemål om personlig utveckling och dina individuella mål inom arbetet. Som Mjukvaruutvecklare kommer du att vara en del av ett agilt utvecklingsteam. Du kommer att vara en viktig del i att utveckla ny funktionalitet för teknik som ligger i framkant. Här har du chansen att på ett kreativt sätt jobba med problemlösning och optimering tillsammans med kunniga kollegor. I ditt arbete kommer du bland annat att: Utforma mjukvara Arbeta tätt ihop med systemingenjörer och testingenjörer för att uppnå önskvärd funktionalitet Arbeta med verifiering av mjukvara Din profil: Du trivs med att arbeta i en omväxlande miljö som utmanar dig på ett positivt sätt. Du har förmågan att analysera information och prioritera dina aktiviteter därefter. Du tar ansvar för både teamets och dina åtaganden. Personligt engagemang och samarbete är nyckelfärdigheter för din framgång. Vi tror att du har: En Bachelor- eller Masterexamen inom Elektroteknik,Mekatronik, Fysik, Mjukvaruteknik, Computer Scienceeller en likvärdig utbildning Mycket goda kunskaper i C, C++ Goda kunskaper i Matlab/Simulink, Python, System Weaver och Elektra Kännedom inom Linux, Autosar, Aspice, ISO26262 Kunskaper i nätverkskommunikation (LIN,CAN) Van att arbeta och navigera i en tvärfunktionell miljö Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift Meriterande kunskaper: Erfarenhet från fordonsindustrin B-körkort Vill du också bli en del av vårt team? Vi rekryterar kontinuerligt, så sök redan idag! Kontakta oss gärna om du har ytterligare frågor. Ansvarig rekryterare: Jannica Niklasson Roos Email: [email protected] Telefonnummer:+46701440270 Vi ser fram emot din ansökan!

164 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
IT-administratör
Plejd AB
Drifttekniker, IT

Vårt inhouse IT-team behöver fler kollegor och vi söker dig med ett genuint teknikintresse som älskar att konfa, pilla och supporta våra kollegor när de stöter på tekniska problem. Om Plejd Plejd är ett snabbväxande och innovativt svenskt techbolag inom smart belysning och hemautomation. Vi brinner för att göra elektrikerns vardag enklare genom att utveckla produkter och tjänster som utnyttjar den nya tekniken på rätt sätt. Med vår position i framkant av belysningsautomation har vi etablerat oss som en tongivande aktör på den svenska marknaden. Vi är ett integrerat fullstack-företag med intern expertis och vi stoltserar med en diversifierad grupp av specialister inom områden som produktion, automation, elektronik, mekanik, inbyggda system, apputveckling och moln/backend-teknologier. Allt under ett tak. Om tjänsten Du blir vår 1st line support och första kontaktperson för IT- och datafrågor, där du hjälper kollegor med teknisk support och expertis. Arbetet varierar och innefattar bland annat kabeldragning, konfiguration, klientunderhåll, användarkonton, åtkomsthantering samt övervakning och underhåll av nätverkssystem.Du ingår i vårt IT-team men är främst ansiktet utåt mot kollegorna. Förmåga att vara pedagogisk, serviceinriktad och flexibel är avgörande.Rollen ansvarar för server- och nätverksdrift för både kontor och produktionsanläggning. Produktionsanläggningen har långa öppettider, vilket ibland kräver arbete utanför ordinarie arbetstid vid akuta behov. Förebyggande arbete för att minimera driftstopp är en viktig del av teamets arbete. Vi söker dig med kunskaper av: Programmeringserfarenhet inom Python, Powershell eller andra scriptspråp Konfiguration/administration/felsökning av Windows, Mac & Linux-baserade operativsystem Hantera IT hårdvara; bygga/laga datorer m.m Har kännedom och förståelse om nätverk/TCP-IP. Nedan är sådant som är meriterande för tjänsten: B.Sc eller M.Sc eller motsvarande examen Data/IT/Elektro alternativt YH-utbildning med relavant inriktning mot tjänsten. Windows Server Docker Containers Server virtualisering (VMware, StarWind VSAN m.m) Google Workspace Admin Ubiquiti UniFi Nätverk Då tjänsten använder såväl svenskan som engelskan på daglig basis, är det ett krav att du är flytande i båda språken såväl i tal som i skrift. Som person är du samarbetsvillig, ödmjuk och öppen. Du motiveras av en ansvarsfull roll där du i team med andra arbetar mot gemensamma mål. Vidare är du initiativtagande och delar gärna med dig av dina egna idéer och kunskaper.Låter detta intressant? Tveka då inte utan skicka in din ansökan redan idag!Om ProcessenRekryteringen sker löpande. Vi tillämpar tester i denna tjänst för att ha en mer objektiv urvalsprocess.Vi har valt att själva sköta rekryteringen till denna tjänst, och tackar därför nej till all eventuell hjälp från dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.Under perioden 20 december 2024 till 7 januari 2025 hanterar vi ansökningar i begränsad omfattning. Vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år!

167 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Customer Care till Eneas Services AB
M Dryck & Konsult AB
Företagssäljare

VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim Sverige: Göteborg och Östersund Finland: Hämeenlinna och Tampere Tyskland: Biblis Spanien: Malaga VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. Skapa en bättre energiframtid tillsammans med oss.Vi ser energi som den mest spännande av alla branscher och nyckeln till hållbar ekonomisk utveckling. Hos oss får du använda och utveckla dina färdigheter samtidigt som du hjälper våra kunder att lyckas och bidrar till en mer miljövänlig framtid. Leverera unikt värde till våra kunderDu kommer att ha stor och specifik påverkan. Genom våra tjänster hjälper vi våra kunder att prestera bättre inom centrala områden kopplade till energi. Energikompetens och kundfokus är därför högt värderade. Bidra till en mer miljövänlig framtidSedan 2014 har vi varit pionjärer inom hållbar energi. Till exempel levererar vi 100 procent miljövänlig energi till mer än 30 000 kunder över hela Norden. När du arbetar hos oss är du därför en del av lösningen när samhället ska utvecklas i en hållbar riktning. Lär och ha kul i en stödjande miljö med högt tempoHos oss kommer du i gång direkt. Vår kultur är som vår struktur: Icke-hierarkisk och öppen. Din röst är viktig, oavsett position och hur länge du har varit här. Vi hyllar initiativ och framgång. Vi växer internationellt, med fokus på mångfald. Att vara en del av VENI Energy Group kommer bara bli ännu mer spännande i framtiden. Bli en nyckelspelare i vår expansiva resa! Eneas Services AB söker nu en engagerad medarbetare till vår Kundservice-avdelning. Genom vår sourcing-tjänst erbjuder vi konkurrenskraftig energianskaffning till företagskunder. Vi lägger vikt på hög servicegrad med funktioner som omfattar marknadsexpertis och analys, kundservice, BackOffice, försäljning och kundhantering. Är du en person som brinner för att ge förstklassig service och har en naturlig fallenhet för att hantera administrativa uppgifter på ett effektivt sätt? Vi vill ha dig med i laget för att stärka vår position inom elmarknaden i Sverige. Arbetsbeskrivning: Customer Care SpecialistVi söker en engagerad och kundfokuserad Customer Care Specialist som brinner för att behålla våra kunder och säkerställa deras nöjdhet. Du kommer att spela en nyckelroll i att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och förbättra deras upplevelse av våra tjänster. Ansvarsområden: Hantera kundförfrågningar både via telefon och e-post, och säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga servicen Upprätthålla och stärka relationer med befintliga kunder genom regelbunden kommunikation och uppföljning Stärk långsiktiga kundrelationer genom positiva samtal, holdback-aktiviteter och regelbunden uppföljning Analysera kundfeedback och trender för att föreslå förbättringsåtgärder. Arbeta proaktivt för att identifiera och lösa kundproblem innan de eskalerar Hantering av uppsägningar, churn och winback Kombinera rollen som Customer Care på samköp tillsammans med övrigaavdelningar inom kontoret på bästa möjliga sätt Effektiv användning av digitala kunddialogverktyg för att förbättra kommunikation och kundnöjdhet.Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt Stark inre drivkraft och förmåga att motivera dig själv i ditt arbete Initiativtagande och utmärkt förmåga att planera och genomföra arbetsuppgifter effektivt Goda samarbetsfärdigheter och förmåga att arbeta väl både inom teamet och med andra delar av organisationen Strukturerad och noggrann Intresse för att använda digitala verktyg i ditt arbete Delar våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighetPersonliga Egenskaper: Serviceinriktad och kundfokuserad Lösningsorienterad och proaktiv Förmåga att hantera stress och arbeta under press Starkt engagemang för att leverera enastående kundservice Vad vi erbjuder: En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! För att skydda integritet och IT-säkerhet, vänligen inkludera inte känslig personlig information (personnummer, bankkontonummer osv.) i några dokument. Skulle vi inte gå vidare med våra diskussioner kommer din ansökan och CV att raderas inom 3 månader efter ansökningsdatum.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Behovsanställd storkökskock med möjlighet till vikariat
Attendo Sverige AB
Kockar och kallskänkor

Korta fakta om jobbet Omfattning: Deltid Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Kock till äldreboende – med fokus på husmanskost och specialkost Är du en kock med kunskap och engagemang som vill bidra till att skapa måltider som gör skillnad? Vi söker dig som har en känsla för svensk husmanskost och kunskap om specialkost, med förståelse för hur viktig maten är för de äldre. Om tjänsten I vårt kök lagar vi främst svensk husmanskost, med cirka 240 portioner dagligen. Du behöver vara lyhörd för de boendes önskemål och kunna anpassa måltider efter individuella behov, inklusive olika typer av specialkost. Goda kunskaper i grundläggande livsmedelshygien, säker mathantering och egenkontroll är avgörande. Arbetet innefattar tjänstgöring på helger och röda dagar enligt schema. Kvalifikationer Gymnasieutbildning inom restaurang/storhushåll. Kunskap om svensk husmanskost och erfarenhet av att hantera och tillaga specialkost. Utbildning i grundläggande livsmedelshygien. Flytande svenska i tal och skrift samt datorvana. Personliga egenskaper Vi värdesätter att du är: Positiv och självgående. Noggrann och ordningsam. Strukturerad och professionell i ditt bemötande. Vill du bli en del av vårt team och bidra till att göra måltiderna till dagens höjdpunkt för våra boende? Välkommen med din ansökan! Tjänsten är en behovsanställning som med stor sannolikhet kommer att övergå till ett vikariat på grund av både en planerad sjukskrivning och den kommande sommarsemestern Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Det här kan vi erbjuda dig Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-02-14men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg! Kontaktperson: Nina Eriksson, [email protected]

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Tandsköterska till våran mysiga klinik i Mölndal
Orasolv Clinics AB
Tandsköterskor

Vi på Happident arbetar mot en helt ny, revolutionerande tandvård. En miljö långt ifrån klinikdoft, hårda stolar och kala väntrum. Med Sveriges mest framstående tandvårdspersonal i kombination med den senaste teknologin. Helt enkelt en miljö där patienter kan glömma allt de någonsin sett, känt eller hört om tandvård. Happident är den tredje största privata tandvårdskedjan i Sverige med kliniker i alla Sveriges storstäder. Vi är alla på en förändringsresa tillsammans med Happident och har målsättningen att inom de närmaste åren kraftigt expandera vår verksamhet. Happident ägs endast av tandläkare med många års erfarenhet av att bedriva kvalitativ och heltäckande tandvård i Sverige och internationellt. Den kliniska fokusen genomsyrar hela vår verksamhet och vi har ambitionen att bygga den bästa arbetsplatsen för våra anställda och erbjuda den mest kvalitativa och tillgängliga tandvården till alla våra patienter. Genom vår unika ”klustermodell” kan vi tillgodose alla våra patienters kliniska behov samtidigt som vi skapar unika karriärmöjligheter för alla våra medarbetare. Arbetsbeskrivning Hos oss på Happident blir du en del av vårt kompetenta team med tandvårdspersonal på vår klinik i Mölndal. Kliniken ligger centralt med goda kommunikationer.Till denna rollen söker vi dig som älskar att assistera tandläkare. Du kommer få suveräna möjligheter att utvecklas och växa i yrket.Din viktigaste uppgift hos oss är att ge den bästa tänkbara tandvården med hjälp av din profession och omsorg om patientens önskemål.Patientsäkerhet och kvalitet i tandvården är fokus i vårt arbete. Vem är du? Vi söker dig som är utbildad tandsköterska och har viss erfarenhet inom yrket. Som tandsköterska har du en viktig roll, då det är du som ska se till att allt fungerar runt tandläkaren och att patienten känner sig trygg och välkommen. Du har en hög servicegrad som kännetecknas av kvalitativa bemötanden och du är noga med att säkerställa att både kunder och kollegor mår bra. Som tandsköterska hos oss utför du sedvanliga arbetsuppgifter som ryms i yrkesrollen. Du är en lagspelare som är van att arbeta självständigt och delegerat. Det är meriterande om du behärskar journalsystemet Opus. Vi ser även att du: Är förtroendeingivande och kommunikativ i möten med patienter.Har en god samarbetsförmåga, är flexibel och prestigelös.Är nyfiken och vill bidra i utvecklingsarbetet på kliniken.Behärskar det svenska språket och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Genom att erbjuda våra patienter duktiga och engagerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor vill vi höja kvaliteten och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och till en naturlig del av våra patienters egen friskvård. Vad kan vi erbjuda dig? Genom att erbjuda våra patienter duktiga och engagerade tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor vill vi höja kvaliteten och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Vi vill göra tandvården bekvämare, ännu mer serviceinriktad och till en naturlig del av våra patienters egen friskvård. Vi månar om våra anställda och erbjuder därför ett mycket generöst friskvårdsbidrag. Hos oss får du möjlighet att utvecklas både yrkesmässigt och privat! Start: Enligt överenskommelseOmfattning: Deltid eller heltid efter överenskommelsePlacering: Mölndal,Kontaktperson: Cecilia LassenHr-ansvarig

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Tandläkare till våran mysiga klinik i Mölndals innerstad

Hej blivande tandläkare-kollega! Vill du jobba på en av landets ledande och snabbast växande tandvårdskedjor? Happident växer så det knakar och vi expanderar nu och söker en driven tandläkare som är trygg i sin roll. Vi som arbetar på Happident är trygga i vår kompetens. Därför kan vi också vara okomplicerade och varma, inkluderande och lyhörda. Vår kultur är familjär och prestigelös samtidigt som vi drivs av kvalitet och utveckling. Missa inte att bli en del av Happident. Välkommen med din ansökan! Är du vår framtida kollega? Är du lagom glad men inte helt Happi? Är du nyfiken på Happident och vill bli en #Happidentare. En #Happidentare kännetecknas av en person med stark driv och passion för utveckling och en ständig strävan mot att bedriva tandvård i världsklass. Vi ser att du precis som oss arbetar för att ge dina patienter bästa möjliga vård och tillhandahåller högsta möjliga servicenivå. På Happident är vi ett lag, och vi är bäst tillsammans, därför ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och empatisk. Vi är en grupp av tandläkare och specialister som arbetar med modern utrustning och den senaste tekniken där innovation och utveckling präglar allt vi gör. Hos Happident har vi gemensamma klinik och terapimöten där du får möjlighet till gemensam diskussion och reflektion. Genom detta har du möjlighet till stor påverkan och utveckling av din arbetsplats tillsammans med dina kollegor. Möjlighet att utvecklas Happidents ambition är att tillhandahålla högsta möjliga odontologiska kvalitet. Hos oss finns det stora möjligheter att utvecklas för alla yrkeskategorier. Vårt arbete inom kvalitetsutveckling är omfattade och vi investerar i utbildning och utrustning. Happident profilerar sig stort inom elektiv tandvård (implantat, aligners, composite bonding och facial estetics). Vi anpassar din tjänst beroende på vad du vill arbeta med odontologiskt men är också lyhörda för vad du vill utvecklas inom. Vi säkerställer en gedigen introduktion och utbildning/mentorskap med tillgång till stort antal patienter där du kan utföra olika behandlingar kontinuerligt på kliniken. Följ med oss på resan i skapandet av en kundupplevelse i världsklass! Vad vi erbjuder Goda arbets-och lönevillkor TGL, TFA, sjukförsäkring och generöst friskvårdsbidrag Individuellt anpassade pensionsavsättningar Individuell lönesättning och utvecklingsplan Goda möjligheter att klättra inom företaget Flertalet gemensamma aktiviteter under året, bland annat middagar, föreläsningar och afterwork där hela företaget samlas för teambuilding Bonus Om Happident Happident är den enda större tandvårdsorganisation i Sverige som helt ägs och drivs av tandläkare. Vår ägare och grundare leg tandläkare Mazdak Eyrumlu har närmare 25 års erfarenhet att både arbeta som tandläkare och också att bygga och driva tandvårdskliniker där tandvårdspersonalen kan utvecklas för att kunna bedriva en heltäckande kvalitativ tandvård. Vår ambition är att behålla fördelarna med att arbeta i en mindre privat tandvårdsklinik men samtidigt ha de stora fördelarna att var en del av en större organisation som satsar på utveckling. Happident är en av landets största tandvårdskedjor med över 20 kliniker på flera orter. Vi erbjuder barn och vuxen allmän, akut och estetisk tandvård. Med över 100 000 patientbesök och närmare 200 medarbetare blir du en del av ett stort nätverk med vår bredd stora möjligheter både till personlig utvecklig och vidareutbildning. Tillsammans vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakt inom svensk tandvård. Skicka in din ansökan idag! Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till vår ägare och tandläkare Mazdak Eyrumlu Praktisk information Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tills vidare med provanställning 6 månader Omfattning: Heltid Placering: MölndalKontaktperson: Leg tandläkareMazdak Eyrumlu, [email protected]:Cecilia Lassen, [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Alla ansökningar hanteras via Happident rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev.

168 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Mölndals stad söker timvikarier till vård och omsorg!
Mölndals kommun
Vårdbiträden

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Vård- och omsorgsförvaltningen med sina ca 1500 medarbetare är en av förvaltningarna i Mölndals stad och omfattar äldreomsorg, funktionsstöd och hälso- och sjukvård. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som timvikarie inom vård- och omsorgsförvaltningen. Du får möjlighet till ett spännande arbete med variation på någon av våra enheter. Som vikarie arbetar du när verksamheten har behov av personal. Du får möjlighet till ett spännande arbete med stor rörlighet och variation på kortare uppdrag. Inom förvaltningen arbetar vi aktivt för allas arbetsmiljö och skapar förutsättningar för att du ska känna glädje och trivsel i arbetet varje dag. Om du blir en av oss erbjuder vi dig dessutom en lugn och trygg introduktion. Som timvikarie inom vård och omsorg hos oss har du möjlighet att arbeta inom något av följande områden: • Vård- och omsorgsboende • Hemtjänst/Nattpatrull • Bostäder LSS • Korttidsverksamhet • Daglig verksamhet • Socialpsykiatri • Trygg hemgång/korttidsenhet • Personlig assistans Arbetet innebär att du tillsammans med övrig personal ger stöd, service, vård och omsorg. Insatserna är individuellt planerade vilket betyder att vårdtagarens individuella behov och förutsättningar står i centrum. Det kan också innebära att vara behjälplig i det vardagliga livet och vid olika sociala aktiviteter. Arbetet kräver ett gott bemötande, samarbetsförmåga, ansvarskännande och god kommunikationsförmåga. KVALIFIKATIONER För att kunna arbeta som timvikarie hos oss behöver du: • Ett giltigt belastningsregister • Kunna förstå, tala, läsa och skriva svenska • Grundläggande digitala kunskaper • Vara minst 18 år gammal Det är meriterande om du studerat Vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som prövas likvärdig. Erfarenhet från vård- och omsorgsarbete är även detta meriterande. Det är meriterande om du har körkort. Notera att utbildning, erfarenhet och körkort är ett krav inom en del verksamheter. Personligen visar du respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll samt anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Du lyssnar på andra människor i syfte att förstå deras behov och har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Slutligen tar du ansvar för dina och gemensamma arbetsuppgifter med brukarnas bästa i fokus. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och förmågor. Välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vid rekrytering beaktar vi mångfaldsperspektivet för att få en bättre spegling av vår verksamhet. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Innan en eventuell anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer också att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Mölndals stad har upphandlade avtal.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Mölndals stad söker sommarvikarier till personlig assistans!
Mölndals kommun
Personliga assistenter

I Mölndals stad är vi stolta över att ha Sveriges viktigaste jobb där vi tillsammans skapar bästa möjliga vardag för våra medborgare. Med kunskap, mod och kreativitet utvecklar vi våra verksamheter och bidrar till att Mölndal blir en ännu bättre plats att leva och jobba i. Välkommen att göra skillnad i människors vardag varje dag! Vård- och omsorgsförvaltningen med sina ca 1500 medarbetare är en av förvaltningarna i Mölndals stad och omfattar äldreomsorg, funktionsstöd och hälso- och sjukvård. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill arbeta som sommarvikarie inom vård- och omsorgsförvaltningen. Du får möjlighet till ett spännande arbete med variation på någon av våra enheter. Som vikarie i sommar får du chansen att arbeta på ett fast schema under semesterperioden. Inom förvaltningen arbetar vi aktivt för allas arbetsmiljö och skapar förutsättningar för att du ska känna glädje och trivsel i arbetet varje dag. Om du blir en av oss erbjuder vi dig dessutom en lugn och trygg introduktion. Som personlig assistent är du en persons stöd i vardagens alla situationer. Det innebär ett omväxlande jobb där du stöttar brukaren vid allt ifrån matsituationer, på- och avklädning, personlig hygien till fritidsaktiviteter och kommunikation. Ditt arbete präglas av ansvar i möten och samspel med andra människor. Det är behoven hos de personer vi stödjer som styr ditt arbete. Arbetet innebär att du tillsammans med övrig personal ger stöd, service, vård och omsorg. Insatserna är individuellt planerade vilket betyder att vårdtagarens individuella behov och förutsättningar står i centrum. Det kan också innebära att vara behjälplig i det vardagliga livet och vid olika sociala aktiviteter. Arbetet kräver ett gott bemötande, samarbetsförmåga, ansvarskännande och god kommunikationsförmåga. KVALIFIKATIONER För att kunna arbeta som sommarvikarie inom personlig assistans hos oss behöver du: • Ett giltigt belastningsregister! • Kunna förstå, tala, läsa och skriva svenska • Grundläggande datorkunskaper • Vara minst 18 år gammal Det är meriterande om du studerat Vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som prövas likvärdig. Erfarenhet från vård- och omsorgsarbete är även detta meriterande. Det är meriterande om du har körkort. Personligen visar du respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll samt anpassar din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Du lyssnar på andra människor i syfte att förstå deras behov och har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Slutligen tar du ansvar för dina och gemensamma arbetsuppgifter med brukarnas bästa i fokus. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och förmågor. Välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Vid rekrytering beaktar vi mångfaldsperspektivet för att få en bättre spegling av vår verksamhet. Behöver du hjälp med att söka tjänsten? Kontakta kundservice på 0771-693 693. Innan en eventuell anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi kommer också att kontrollera medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Vi vill upplysa om att din ansökan är en offentlig handling enligt offentlighetsprincipen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Mölndals stad har upphandlade avtal.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025