Vill du vara med på en resa framåt i tiden? Då ska du läsa vidare. The Bishops Arms är i tillväxtfas. I pågående stund håller vi på med en upprustning och uppfräschning av köket, som renoveras. Som köksmästare på The Bishops Arms i Mora blir du en nyckelperson i att skapa en minnesvärd matupplevelse för våra gäster. Tillsammans med vårt passionerade team kommer du att ha friheten att utforska och experimentera med olika smaker och kreativa rätter för att hålla vår meny spännande och lockande. Vi värdesätter närproducerade råvaror och strävar efter att erbjuda det bästa av det lokala köket. Genom att samarbeta med lokala producenter och leverantörer bygger vi långsiktiga relationer och säkerställer att varje ingrediens på tallriken är av högsta kvalitet. Din roll sträcker sig bortom matlagning. Du blir en del av ett tight team där samarbete och kreativitet är nyckeln till vår framgång. Vi uppmuntrar till idéer och innovation för att ständigt förnya och förbättra vår meny. Självklart med våra klassiker med Fish and Chips och Högrevsburgare. DET HÄR ÄR DU Vi är övertygade om att den bästa maten skapas av passionerade människor. Du gillar med andra ord att laga mat, gillar att skapa nya relationer med lokala producenter och leverantörer. Du har genuint intresse för mat & matlagning med svenska, närproducerade och hållbara råvaror. Du vill arbeta i en kreativ miljö där du kan påverka stora delar av menyn Du gillar att utveckla och utvecklas Är en teamplayer DET HÄR FÅR DU Vi erbjuder vi en stimulerande arbetsmiljö där varje individ kan blomstra och utvecklas. Du har en områdesansvarig som bollplank för din egna personliga utveckling till att skapa förståelse för köket, köksekonomi och menyplanering. Förutom det ett gäng glada köksmästare runt om i Sverige som träffas regelbundet och delar kunskaper och erfarenheter. Det med strävan att hjälpa dig att nå din fulla potential såväl inom gastronomin, som ledare och chef. Tjänsten 100% (6 månaders provanställning tillämpas) Tillsättning Så snart som möjlighet Kollektivavtal finns på arbetsplatsen via HRF Individuell lönesättning som baseras på kunskap och erfarenhet. Övriga förmåner - Friskvårdsbidrag - Skobidrag - Övergångsperiod med boende finns vid behov I köket kommunicerar vi på svenska och engelska. Märk ansökan "Souschef/Köksmästare Bishops Arms" HAR DU FRÅGOR KRING JOBBET OCH PROCESSEN? Magnus Olsson [email protected] OM OSS På The Bishops Arms i Mora välkomnar vi våra gäster till en unik upplevelse där modern elegans möter traditionell gästfrihet. Vår engelska gastropub är en av 39 stycken runt om i Sverige och en del av det anrika Hotell Bishops Arms-konceptet och representerar en lång tradition av kvalitet och service. Vårt hotell är mer än bara en plats att bo på under din vistelse i staden – det är en destination i sig själv. Med 41 ombonade rum erbjuder vi våra gäster en fristad där de kan koppla av och njuta av allt som Mora har att erbjuda. Varje rum är utformat med omsorg och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa en trevlig vistelse, vare sig det är för affärsändamål eller ren avkoppling.
Are you a chef and love cooking? We value locally produced ingredients and strive to offer the best of local cuisine. By collaborating with local producers and suppliers, we build long-term relationships and ensure that every ingredient on the plate is of the highest quality. Your role extends beyond cooking. You will be part of a tight team where collaboration and creativity are the keys to our success. We encourage ideas and innovation to constantly renew and improve our menu. THIS IS YOU We are convinced that the best food is created by passionate people. In other words, you like to cook, like to create new relationships with local producers and suppliers. You have a genuine interest in food & cooking with Swedish, locally produced and sustainable ingredients. You want to work in a creative environment where you can influence large parts of the menu You like to develop and develop Are a team player THIS IS WHAT YOU GET We offer a stimulating work environment where each individual can flourish and develop. You have an area manager as a springboard for your own personal development to create an understanding of the kitchen, kitchen economics and menu planning. In addition to that, a bunch of happy chefs around Sweden who meet regularly and share knowledge and experience. This with the aim of helping you reach your full potential both in gastronomy, as a leader and manager. THE ROLE 100% (6 months trial period applies) ADDITION - As soon as possible - Collective agreements are available at the workplace via HRF - Individual salary setting based on knowledge and experience. Other benefits - Health care allowance - Shoe allowance - Transition period with accommodation is available if needed In the kitchen we communicate in Swedish and English. Label the application "1e chef Mora" DO YOU HAVE QUESTIONS ABOUT THE JOB AND THE PROCESS? Magnus Olsson [email protected] ABOUT US We help hotels and restaurants develop forward. This with the help of our strong network and modern leadership. We put people at the center and take advantage of their differences and abilities to build strong teams.
I Mora/Orsa förser Adven 1400 kunder med fjärrvärme. Adven driver två produktionsområden. Här arbetar idag 19 personer med att underhålla och utveckla fjärrvärmen för närområdet. Värmen i Moras fjärrvärmenät kommer i huvudsak via avfallsförbränning, restvärme från Mora sågverk och biobränslen. Du kommer vara en del av ett team på 11 skiftgående drift- och underhållstekniker under ledning av en driftledare. Du får en nyckelroll inom energisektorn hos en arbetsgivare som månar om sina anställda och erbjuder flertalet förmåner. För rätt person finns även goda möjligheter att avancera inom bolaget på sikt. Arbetsschema: 3 skift med återkommande beredskap Arbetsuppgifter I rollen som drift- och underhållstekniker ansvarar du för att verksamhetsområdet drivs på ett miljömässigt, säkert och ekonomiskt sätt genom att arbeta med ständiga förbättringar. Tillsammans med dina kollegor tillser du att produktions- och distributionsverksamheten uppnår sin fulla potential. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: Löpande övervakning och optimering av produktionsenheter och distributionsnät. Planerade/avhjälpande underhållsarbeten på produktionsanläggningar och utrustning. Planering, mottagning och beredning av bränslen. Du erbjuds: Att bli del av ett internationellt snabbväxande företag där du utmanas med intressanta och varierande arbetsuppgifter och projekt Trygga anställningsvillkor med kollektivavtal Förmåner i form av bonus på årslönen, generöst friskvårdsbidrag samt arbetstidsförkortning för att nämna några Din profil Vi ser gärna att du har en bakgrund som drifttekniker, driftsamordnare, anläggningsansvarig alternativt är utbildad inom området och att du därutöver: Har goda kunskaper inom Office-paketet Har B-körkort Talar och skriver flytande svenska, då språket används i det dagliga arbetet Vidare är det meriterande om du: Tidigare arbetat med energiproduktion och/eller förbränningsprocesser Kunskaper inom styr och regler Besitter goda mekaniska kunskaper Tidigare verkat inom en processtyrd organisation För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är en nyfiken och engagerad person med ett stort intresse för drift och underhåll. Du trivs med att ta ansvar och är självgående i ditt arbete. Vi söker dig som trivs att arbeta processtyrt, i en miljö med etablerade rutiner och tydliga arbetsflöden. Vi tror att du är: Noggrann: Du är uppmärksam på detaljer och säkerställer att arbetet genomförs med hög kvalitet. Självgående: Du tar ansvar för ditt arbete med en förmåga att prioritera och slutföra uppgifter. Initiativrik: Du ser möjligheter till förbättring och driver gärna på förändringsarbetet. Samarbetsvillig: Du trivs med att arbeta i team och bidrar till ett positivt och effektivt samarbete. Reflekterande: Du utvärderar löpande resultatet av ditt arbete för att identifiera förbättringsområden som leder till långsiktiga resultat
Vill du göra en positiv skillnad i människors liv? Vi Omsorg söker nu engagerade och flexibla personliga assistenter för sommarvikariat! OM TJÄNSTEN Som personlig assistent hjälper du våra kunder runt om Mora med deras dagliga rutiner, personlig omsorg och aktiviteter. Du är en viktig del av deras vardag och ditt arbete bidrar till att de kan leva ett självständigt och aktivt liv. Arbetstiderna varierar och kan omfatta både vardagar och helger, beroende på kundens behov och situation. VI SÖKER DIG SOM Är intresserad av att arbeta som timvikarie eller sommarvikarie. Är lyhörd och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Har förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Erfarenhet inom personlig assistans är meriterande, men inget krav. Tjänsterna är främst baserade i Mora, men det kan finnas kunder som bor i närliggande områden. Om du kan tänka dig att resa kortare sträckor, uppskattar vi om du anger detta i din ansökan. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och ange om du är intresserad av timvikariat, sommarvikariat eller båda. Vi ser fram emot att höra från dig! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Noret i Mora. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierade besiktningstekniker eller varit certifierad besiktningstekniker. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Är du en tekniskt skicklig problemlösare med en passion för kundkontakt? Vill du vara den som står i händelsernas centrum, ute på fältet, och gör skillnad i människors vardag? Välkommen att bli en del av Sveriges snabbast växande slangservice – SlangExpress. Nu söker vi en servicetekniker till Mora! Arbetsuppgifter SlangExpress är Hydroscands mobila slangservice, där vi tillverkar och byter slang på plats hos kunden. Som servicetekniker för SlangExpress kommer du att serva kunder på plats ute i fält med en av våra servicebussar. I rollen ingår även kundbearbetning och merförsäljning. Ditt primära upptagningsområde blir Mora med omnejd, där du arbetar i nära samarbete med butikspersonalen i Mora samt andra servicetekniker i regionen. Du kommer att arbeta med förebyggande underhåll, besiktning och tillverkning av hydraulslang samt service och montage av centralsmörjning. När du inte är ute på arbete i fält, hjälper du istället till med det dagliga arbetet på filialen. Tjänsten som servicetekniker är väldigt varierad där ingen dag är den andra lik. Arbetet kan innefatta allt ifrån ett byte av en trasig hydraulslang på en grävmaskin ute i fält, till förebyggande underhåll vid planerade driftstopp på industrier. På sikt kommer tjänsten även innefatta beredskapsarbete, där dygnet-runt-passning av telefon ingår under schemalagda veckor. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Du får stor frihet under ansvar med chans att hitta nya införsäljningsmöjligheter av våra produkter och tjänster. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder olika interna produktutbildningar samt kompetensutveckling. Som ny servicetekniker på Hydroscand får du inledningsvis åka med en erfaren kollega. Du får även genomgå grundläggande säkerhetsutbildningar såsom Säkerhet hydraulik, Arbete på väg och Fallskyddsutbildning. Hos oss får du ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, gärna med erfarenhet av hydraulik eller fordonsteknik. Om du har jobbat inom montage eller i verkstadsmiljö är det en stor fördel. För att trivas i rollen bör du vara stresstålig, strukturerad och älska att lösa problem i en varierande vardag. B-körkort samt vana av att meka och skruva är krav. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Patrik Nygårds (regionchef) på telefon: 0243-81031. Sista ansökningsdag är den 22 april mars 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Ansökning sker via vår karriärsida (ansökning via e-post undanbedes). Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se.
Vill du göra en positiv skillnad i människors liv? Vi Omsorg söker nu engagerade och flexibla personliga assistenter för sommarvikariat! OM TJÄNSTEN Som personlig assistent hjälper du våra kunder runt om Mora med deras dagliga rutiner, personlig omsorg och aktiviteter. Du är en viktig del av deras vardag och ditt arbete bidrar till att de kan leva ett självständigt och aktivt liv. Arbetstiderna varierar och kan omfatta både vardagar och helger, beroende på kundens behov och situation. VI SÖKER DIG SOM Är intresserad av att arbeta som timvikarie eller sommarvikarie. Är lyhörd och har ett genuint intresse för att arbeta med människor. Har förmågan att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Erfarenhet inom personlig assistans är meriterande, men inget krav. Tjänsterna är främst baserade i Mora, men det kan finnas kunder som bor i närliggande områden. Om du kan tänka dig att resa kortare sträckor, uppskattar vi om du anger detta i din ansökan. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och ange om du är intresserad av timvikariat, sommarvikariat eller båda. Vi ser fram emot att höra från dig! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]
Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]
Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag i Mora. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker nu dig som vill jobba som konsult eller intresserade av tjänster ute hos någon av våra kunder Vi söker dig med erfarenhet som; Bygg och anläggning- projektledare, arbetsledare eller verksamhetsutvecklare Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Marknadsföring- digital marknadsförare eller chef Industri- arbetsledare eller andra ledande befattningar Hållbarhet- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer