Lediga jobb i Mullsjö
Sök totalt 38 lediga jobb i Mullsjö
Mullsjö kommun är liten till ytan men rymmer stor livskvalitet. Här finns ett aktivt friluftsliv med fiskerika sjöar, natursköna vyer och miltals av vandrings- och cykelleder. Unika bruksmiljöer, kyrkor, konst och teater skapar tillsammans med ett aktivt närings- och föreningsliv en levande och växande kommun. I Mullsjö kommun arbetar vi nära varandra för att lyckas utifrån tre målområden Trygghet, Tillsammans och Tillväxt. På barn- och utbildningsförvaltningen i Mullsjö kommun söker vi nu en administrativ koordinator som blir en viktig del i vårt team! Hos oss arbetar du tillsammans med skolchef, utvecklingschef, barn- och elevhälsosamordnare, IT-pedagog och handläggare samt skolornas skolledning och administratörer. Vi är stolta över en verksamhet med goda rutiner och god samverkan med verksamheterna, övriga tjänstemän och politiken. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en engagerad och strukturerad administratör till vår skolförvaltning! I denna roll kommer du att vara systemansvarig för våra pedagogiska verksamhetssystem, såsom Edlevo, Infomentor och Skola24. Du kommer också att fungera som inköpssamordnare för barn- och utbildning, där du håller dig uppdaterad om aktuella avtal och rutiner. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Administration av lärplattform • Skolpliktsbevakning • Sammanställningar och granskning av fakturor • Uppföljning av IKE • Beställningar och bokningar • Ansvar för den årliga SCB-rapporteringen • Ansvarig för webben Du kommer även att vara uppdaterad på olika administrativa styrdokument och leda processer kopplade till dessa. Dessutom leder du gruppen med skoladministratörer för att samordna och utveckla skolornas administrativa arbete. KVALIFIKATIONER i skolans regelverk, som skollagen och läroplaner, och har erfarenhet av att leda processer. Du har arbetat med administrativa uppgifter inom skola eller offentlig förvaltning och är bekant med system som Edlevo, Infomentor, Skola24 och Evolution. Dessutom är du en fena på Officepaketet, särskilt Excel och Word. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och kan kommunicera tydligt, både muntligt och skriftligt. Du har också erfarenhet av att ha kontakt med vårdnadshavare och skolpersonal. Som person är du strukturerad och noggrann, med förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är självständig och initiativrik, alltid på jakt efter sätt att utveckla och effektivisera ditt arbete. Erfarenhet av liknande arbete är ett stort plus! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Tjänsten är tillsvidare på 50%. Anställningsdatum 250401 eller efter överenskommelse. Rekrytering sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Alla kandidater som kallas till intervju ska vid intervjutillfället styrka sin identitet genom att uppvisa identitetshandling (pass eller nationellt ID-kort utfärdat av Polismyndigheten). Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. I samband med intervju behöver du även styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med identitetshandling. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen GDPR. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu dig som vill arbeta i sommar! Vi söker dig som kan arbeta under ordinarie assistenters semester. Oftast infaller detta mellan v26-32. Stor chans att börja redan nu till våren som timvikarie. Vi har flera kunder i och runtom Jönköping. Vi söker också någon främst till Mullsjö! Stor chans att du som semestervikarie arbetar hos flera kunder i området. Krav Körkort och tillgång till bil Erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans. Pratar och förstår svenska Merit Meriterande är om du har erfarenhet av följande eller något utav det. Taklift och lyftsele Sondnäring / Peg Erfarenhet av att arbeta med barn
Mullsjö kommun är liten till ytan men rymmer stor livskvalitet. Här finns ett aktivt friluftsliv med fiskerika sjöar, natursköna vyer och miltals av vandrings- och cykelleder. Unika bruksmiljöer, kyrkor, konst och teater skapar tillsammans med ett aktivt närings- och föreningsliv en levande och växande kommun. I Mullsjö kommun arbetar vi nära varandra för att lyckas utifrån tre målområden Trygghet, Tillsammans och Tillväxt. Mullsjö F-3 har ca 360 elever i årskurserna F-3 och är en enhet som består av Gunnarsbo ABC och Kronängsskolan. Här arbetar ca 50 medarbetare och skolan leds av rektor samt biträdande rektor. På vår skola arbetar vi aktivt med att systematiskt utveckla vår verksamhet och att göra undervisningen tillgänglig för alla våra elever. Mullsjö F-3 kan erbjuda dig en inspirerande, välkomnande och rolig arbetsplats där vi sätter eleven och elevens lärande i centrum. Vår strävan är att alla ska känna delaktighet, ansvar, respekt och trygghet. På våra skolor har vi en positiv elevsyn med höga förväntningar på elever och lärare. ARBETSUPPGIFTER Är du vår nya administratör som jobbar med administration i kombination med att vikariera för lärare som inte är på plats? Du är verkligt intresserad av olika typer av administration kring skola och trivs med att ha många olika uppgifter. Som administratör kommer du bland annat att arbeta med personal- elev och ekonomiadministration. Du kommer arbeta med schemaläggning, planering kring sommarfritids, beställningar mm. Digitala system du kommer hantera är till exempel elevregister, lärportal och schemaprogram. Andra uppgifter du kommer att arbeta med är vikarieanskaffning där du kommer du att planera, boka och koordinera vikarier vid behov, samtidigt som du fungerar som en kontaktperson och bygger relationer med vår personal. Du ansvarar för att hantera frånvaroanmälningar och säkerställa att bemanningen fungerar smidigt. Tjänsten är en kombination där du även arbetar som vikarie och stöttar arbetslagen i deras dagliga arbete, där du bidrar till att skapa en trygg och positiv miljö för elever och personal. Vi kommer tillämpa löpande rekrytering, intervjuer kan ske under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Välkommen med din ansökan till oss! KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är lösningsfokuserad, flexibel och har en förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är en lagspelare som trivs med att ha kontakt med olika människor och kan bygga goda relationer. Du behöver ha erfarenhet av arbete inom skola eller annan relevant verksamhet. Vi vill också att du har en utbildning till lärare eller annan pedagog, helst i de lägre åldrarna. Det är viktigt att du har god datavana och känner dig bekväm med att använda administrativa system. Provanställning kan komma att tillämpas. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen GDPR. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du en glad och positiv person som brinner för mat, sälj och förstklassig service? Då kan du vara just den vi söker! Vi söker nu en sommarvikarie till vår butik. Vi vill att du som söker har en bra initiativförmåga och en positiv energi som smittar av sig, ser kundens behov och med stolthet och glädje levererar branschens bästa kundbemötande. Som person är du kreativ och kommer gärna med förslag och idéer och har lätt för att arbeta i team. Du har ett öga för detaljer och engagemanget för att skapa en välkomnande, säljande och inspirerande butik. Du drivs av utmaningar, ser möjligheter och har en vilja att hela tiden utveckla och effektivisera såväl verksamheten som dig själv. Dina arbetsuppgifter kommer variera och du kommer att få arbeta med alla arbetsuppgifter som är vanligt förekommande i butik t.ex. kundservice, kassaarbete och varuplock. Kunden ska alltid mötas av en fräsch och välfylld butik och få ett bemötande i absolut toppklass. Tillsammans med dina kollegor blir du butikens ansikte utåt och för dig är kunden nummer ett. Du har lätt för att skapa långsiktiga kundrelationer och har egenskapen att inspirera kunden till köpglädje. Vidare gillar du att arbeta i ett högt tempo och känner dig trygg i att hantera stressiga situationer. Tidigare erfarenhet från arbete i dagligvaruhandeln är mycket meriterande, men personlig lämplighet är allra viktigast för oss. Tjänsten är ett sommarvikariat på deltid om 25-30h/v under perioden 16e juni- 17e augusti. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten kontakta Butikschef Glenn Bardh e-post: [email protected] Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Välkommen med din ansökan tillsammans med personligt brev och CV snarast. Ansök via Coop.se - 18 år fyllda är ett krav då du behöver kunna arbeta självständigt i kassan - God svenska i tal och skrift är ett krav - Tidigare erfarenhet från arbete i dagligvaruhandeln är meriterande Coop är en av Sveriges största arbetsgivare med många utmanande jobb. Vi är inne i en spännande förändringsresa för att kunna möta framtidens matkunder lika bra och lika naturligt i våra fysiska butiker som på Coop.se. Förändringen som pågår innebär extra många utmaningar, men även möjligheter. Och du är aldrig ensam. Är det någonting vi är extra stolta över så är det våra medarbetare. Genom att ha lyckats rekrytera många kompetenta medarbetare jobbar vi tillsammans mot framtiden. Det nya Coop ska stå för attraktiva butiksupplevelser med prisvärd mat, starka egna varumärken, ett unikt medlemsprogram och ett tydligt ledarskap inom ekologi, hälsa och hållbarhet. Kort sagt: Vi vill vara den goda kraften i svensk dagligvaruhandel. Med cirka 650 butiker i Sverige och 3,4 miljoner medlemmar är Coop Sveriges enda medlemsägda matkedja. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kom och jobba som kock hos oss på Mullsjö- och Björkhaga Hotell & Konferens! Hos oss är din passion för matlagning och glädjen i att skapa minnesvärda smakupplevelser av stor betydelse. Vi letar efter: Ett genuint intresse för mat och smaker. En vilja att lära och utvecklas. Vi erbjuder: En varm och välkomnande arbetsplats. Möjlighet att utvecklas som kock i två unika verksamheter. En miljö där din kreativitet och idéer får blomstra.
Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Vi söker omgående CNC-operatörer för ett aktuellt behov hos kund. I den här rollen kommer du att ha stort eget ansvar för att säkerställa att tillverkningen genomförs korrekt. Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta utifrån ritningsunderlag och med programmering. Som person är du självständig, ansvarsfull och flexibel. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, även om din erfarenhet också är viktig i denna process. Omfattning: Heltid, kväll ev. nattskift. Anställningsform: Visstidsanställning på 6 månader via Aditro Logistics Staffing, med goda möjligheter till förlängning, antingen hos oss eller direkt hos kunden. Din profil Som person bör du ha ett intresse för maskiner/robotar och teknik. Vi ser gärna att du har ett öga för kvalité och trivs med att arbeta under eget ansvar. Mediterande: - CNC-utbildning eller arbetslivserfarenhet. - Erfarenhet av ritningsläsning och programmering. - Truckkort och traverskort. - Kan svenska språket i tal och skrift
Lokalvårdare Timvikarie Beskrivning av skolan/arbetsplatsen www.mullsjofolkhogskola.se Mullsjö folkhögskola ligger i Mullsjö i sydöstra Västergötland, men i Jönköpings län, knappt 3 mil nordväst om Jönköping. Skolan har c:a 200 deltagare på långa kurser och en omfattande kortkursverksamhet. Huvudmän för skolan är en treklöver bestående av Svenska Alliansmissionen, Svenska Alliansmissionens Ungdom och Mullsjö folkhögskolas kamratförbund. Mullsjö folkhögskola har funnits sedan 1949 och har i princip haft internatboende hela denna period. Verksamheten grundas på en kristen grundsyn och genomförs i drogfri miljö som vi förutsätter att du respekterar och gärna delar. Vi har möjlighet att ta emot 64 deltagare på skolans internatboende under läsåret, men även under sommarperioden används internaten till många av våra populära sommarkurser, läger, fortbildningar m m. Vi har även kurs & konferensboende med ca 50 bäddar, så totalt ca 115 bäddar. Vi kan i dag stolt erbjuda rena o städade lokaler, såväl i skolans gemensamma ytor som i skolans klassrum, ateljéer och vandrarhem. Vi söker nu timvikarie som på snabbt varsel kan infinna sig då behov finns. Ansvarsområden I samråd med städledare och kollegor ansvara för skolans lokaler och lokalvård Exempel på arbetsuppgifter: Städning av gemensamma ytor, klassrum, kontor, konferenslokaler, hygienutrymmen och övriga personalytor Vandrarhem och internat Tvätt Storstädning Golvvård och fönsterputs Hantering av städvagnar, städmaskiner och material Vår kandidat Vi söker efter dig som är noggrann och ansvarsfull med arbetsuppgifterna. Du ska ha erfarenheter av lokalvård, minst 2-4 år. Din personlighet Som person är det av största vikt att du är noggrann, flexibel och kan ta eget ansvar för att se var du behöver lägga fokus. Du är positiv och serviceinriktad samt bra på att skapa en trevlig stämning med skolans deltagare, gäster och kollegor. Vidare är du van vid och trivs med ett högt tempo där du snabbt måste kunna växla mellan olika arbetsuppgifter, prioritera samt lösa de problem som uppstår. Ansökan Sista ansökningsdag den 16 februari. Ansökningarna kommer att hanteras löpande och kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Vid ansökan vill vi att du bifogar ett personligt brev samt CV. Ansökan skickas till: [email protected] Ange referens Timvikarie, Lokalvårdare i din ansökan. Lön enligt överenskommelse Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Mullsjö kommun är liten till ytan men rymmer stor livskvalitet. Här finns ett aktivt friluftsliv med fiskerika sjöar, natursköna vyer och miltals av vandrings- och cykelleder. Unika bruksmiljöer, kyrkor, konst och teater skapar tillsammans med ett aktivt närings- och föreningsliv en levande och växande kommun. I Mullsjö kommun arbetar vi nära varandra för att lyckas utifrån tre målområden Trygghet, Tillsammans och Tillväxt. ARBETSUPPGIFTER Mullsjö kommuns dagliga verksamhet är mitt i ett spännande, expansivt utvecklingsarbete med målsättningen att arbeta än mer behovsinriktat efter IBIC. I arbetsuppgifterna ingår det att handleda och stötta personer i olika arbetsuppgifter. Deltagare inom målgruppen har en eller flera neuropsykiatriska, psykiska funktionsvariationer, ofta i kombination med psykisk ohälsa. I arbetet ingår också att samverka med anhöriga, företrädare, boenden och andra samarbetspartners i organisationen. Arbetet innefattar dokumentation av genomförandet av de beviljade insatserna. Det vardagliga arbetet ställer krav på dig att följa upp, analysera och aktivt arbeta med att anpassa miljö och förhållningssätt för att skapa en lugn och trygg omgivning. Arbetet är förlagt dagtid och just denna tjänst har sin utgångspunkt i Mullsjö. Vi erbjuder således ett meningsfullt, omväxlande och utvecklande arbete där du har möjlighet att forma ditt arbetssätt utefter givna ramar. Dessutom erbjuds ett årligt friskvårdsbidrag på 1400 kr, gratis bad i kommunens simhall och biobiljetter till rabatterat pris. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en utbildning inom omvårdnad, barn- och fritid eller en likvärdig utbildning enligt arbetsgivarens bedömning. Vi värdesätter särskilt om du har erfarenhet av att arbeta med personer som har intellektuella, neuropsykiatriska eller psykiska funktionsnedsättningar, och om du har arbetat med personer inom detta område. För att trivas i uppdraget behöver du vara strukturerad och ha lätt till att ta egna initiativ. Då våra deltagare har olika behov behöver du även vara flexibel och kunna förändra dina strategier utefter växlande omständigheter, framför allt genom ditt sätt att bemöta och utefter din relevanta arbetslivserfarenhet. Du trivs med att ta kontakt, ha ett lugnt och lågaffektiv bemötande, samt kunna bygga relationer för att kunna vara ett bra stöd till både kollegor och deltagare. Du bör också ha ett stort intresse av målgruppen och att driva utveckling utifrån individens förmågor och önskemål. Vi lägger stort vikt vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. Meriterande är också att ha kunskap inom alternativ kommunikation (AKK). ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Alla kandidater som kallas till intervju ska vid intervjutillfället styrka sin identitet genom att uppvisa identitetshandling (pass eller nationellt ID-kort utfärdat av Polismyndigheten). Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. I samband med intervju behöver du även styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med identitetshandling. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen GDPR. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
Mullsjö kommun är liten till ytan men rymmer stor livskvalitet. Här finns ett aktivt friluftsliv med fiskerika sjöar, natursköna vyer och miltals av vandrings- och cykelleder. Unika bruksmiljöer, kyrkor, konst och teater skapar tillsammans med ett aktivt närings- och föreningsliv en levande och växande kommun. I Mullsjö kommun arbetar vi nära varandra för att lyckas utifrån tre målområden Trygghet, Tillsammans och Tillväxt. Som biträdande rektor på Trollehöjdskolan får du en chans att forma framtidens utbildning! Är du en erfaren och engagerad ledare som brinner för pedagogisk utveckling och vill göra skillnad i skolan? Vill du arbeta i en rörlig miljö där du får möjlighet att påverka och utveckla både undervisning och organisation? Då kan det här vara tjänsten för dig! Trollehöjdskolan är en framåtsträvande grundskola med cirka 300 elever. Vi är mitt i ett spännande utvecklingsarbete och har som mål att ge våra elever bästa möjliga förutsättningar för att nå gymnasiebehörighet och lyckas i livet. Genom att arbeta med metoden Lektionsdesign säkerställer vi hög kvalitet, en tillgänglig lärmiljö och kontinuerlig förbättring i undervisningen. ARBETSUPPGIFTER Som biträdande rektor kommer du att ha en nyckelroll i skolans utvecklingsarbete och vara en central del av vår ledningsgrupp. Du kommer att stödja rektor och bidra till att driva skolans pedagogiska strategier med fokus på att förbättra kvaliteten i undervisningen genom Lektionsdesign. I rollen arbetar du strategiskt för att utveckla och implementera metoder och rutiner som stärker skolans mål och resultat. Ditt ansvar omfattar också att säkerställa att skolans arbete präglas av struktur och professionalism i alla delar av verksamheten. Dessutom kommer du att vara en tydlig och inspirerande ledare som skapar trygghet och förtroende mellan elever, personal och vårdnadshavare. KVALIFIKATIONER Vi söker en erfaren skolledare som har arbetat med pedagogisk utveckling. Du har god insikt i metoden Lektionsdesign eller liknande strukturer för att utveckla undervisningens kvalitet och den tillgängliga lärmiljön. Du har en stark organisatorisk förmåga och kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt utan att tappa fokus. Som person är du trygg, stabil och har god självinsikt. Du är noggrann och administrativt skicklig med en förmåga att driva arbetet framåt med tydlighet och struktur. Du har också en naturlig förmåga att kommunicera på ett professionellt sätt. På Trollehöjdskolan erbjuder vi en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa i din roll som ledare. Du blir en del av ett engagerat team av lärare och skolledare som tillsammans arbetar för att skapa en skola i framkant. Du får också möjlighet att aktivt påverka framtidens utbildning och bidra till skolans fortsatta utveckling. Om detta låter som en tjänst för dig ser vi fram emot att ta del av din ansökan. Bli en del av vår resa tillsammans skapar vi en ännu bättre skola! ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Alla kandidater som kallas till intervju ska vid intervjutillfället styrka sin identitet genom att uppvisa identitetshandling (pass eller nationellt ID-kort utfärdat av Polismyndigheten). Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du uppvisa att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. I samband med intervju behöver du även styrka ditt medborgarskap. Det kan du göra med pass alternativt personbevis tillsammans med identitetshandling. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen GDPR. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Varmt välkommen med din ansökan!
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag inom kommunala verksamheter. Med start Januari 2025 tom 30/4 Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kommun. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 38 jobb