Ett av våra finaste uppdrag vi har är att köra det viktigaste vi har, vår barn, till och från skola. Nu söker vi skolbussförare till vårt uppdrag i Örebro med omnejd. En lång och gedigen erfarenhet av persontransporter ger oss kunskapen att kunna ge er det där lilla extra på resan. Med en flotta på över 200 bussar är vi stora nog att hantera alla typer av beställningar och event. Vi erbjuder personlig service och kan vara med hela vägen från planering till lyckad resa. Vår erfarenhet kombinerat med moderna turistbussar och marknadens bästa chaufförer ger oss möjlighet att erbjuda våra kunder ett långsiktigt partnerskap. Hos oss är stämningen familjär och du får möjlighet att köra skolbeställningar med nya fordon i Örebro men också beställningstrafik i Skåne med omnejd. Till rekryteringsföretag som vill erbjuda hjälp att rekrytera till denna tjänst: Vi är inte intresserade av era tjänster.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA SOM STOR- OCH FLYTTSTÄDARE Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster i hemmet så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Vi söker ständigt efter personal som kan tänka sig jobba hos oss runt om i Örebro och andra delar av Sverige. Besök gärna vår hemsida www.hemfrid.se/karriar för att se andra städer där vi söker personal i. HEMSTÄDNING I VÄRLDSKLASS Att jobba med oss på hemfrid innebär att du får ett roligt, varierande jobb inom städning. På One Team arbetar vi i team där du alltid kommer att jobba tillsammans med flera härliga kollegor från hela världen. Vi letar efter dig som: Tycker om att jobba i team med andra kollegor Ha tidigare erfarenhet inom städning Är engagerad och vill utvecklas inom städning Pratar svenska eller engelska Kunna arbeta flexibla timmar Det är starkt meriterande om du har körkort (B), och gärna egen bil Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder dig; Vi erbjuder dig allt från timanställning till en sysselsättningsgrad på 50–75%. Beroende på vad som passar dig! Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Gratis mobilabonnemang Utbildning inom hemstädning med fokus på din utveckling Engångshemstädning Härliga kollegor från hela världen Är du nyfiken på var vi söker personal? Upptäck våra platser här! Vill du bli en av oss? Välkommen med din ansökan! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANT TO WORK AS A BIG- AND MOVING CLEANER Hemfrid is Sweden's largest company in home cleaning. We assist our customers with household services such as cleaning, window washing, moving services, and much more. We are constantly looking for staff who are interested in working with us in Örebro and other parts of Sweden. Please visit our website www.hemfrid.se/karriar to see other cities where we are hiring. WORLD-CLASS HOME CLEANING Working at Hemfrid means you get a fun and varied job in cleaning, primarily for large households. We are looking for someone who: Enjoy working in a team with other colleagues. Have previous experience from a cleaning profession. Is committed and wants to develop within cleaning Speaks Swedish or English Can work flexible hours It is highly desirable if you have a driving license (B) and preferably your own car We offer you: We offer everything from hourly employment to a workload of 50-75%, depending on what suits you best! Collective agreement and good employment conditions Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness allowance Training in home cleaning with a focus on your development Free mobile subscription One-time home cleaning Wonderful colleagues from all over the world Are you curious about where we're hiring? Discover all our locations here! Do you want to join us? Welcome to apply! If you have any questions regarding the position or our recruitment process, feel free to contact us at [email protected]
Vi tar för närvarande emot ansökningar till forskarutbildningen i nationalekonomi, som leder till en doktorsexamen och inkluderar deltagande i den nationella forskarskolan WASP-HS. Startdatum: 1 september 2025. Bakgrund Nationalekonomi vid Örebro universitet är en del av forskningsmiljön i nationalekonomi och statistik, som består av cirka 35 forskare. Gruppen bedriver forskning inom områden som arbetsmarknad, välfärd och välbefinnande, hälsa, makroekonomi, offentlig ekonomi, handel och ekonometri. Miljön inkluderar även AI-Econ Lab (https://www.ai-econlab.com/) – en internationell och tvärvetenskaplig forskningsmiljö med fokus på den strukturella omvandlingen kopplad till artificiell intelligens (AI). Forskningen är huvudsakligen empirisk och bygger på rika datakällor, inklusive länkade administrativa register, egna enkäter och nytt material såsom textdata. Forskarna anlitas ofta som experter av regeringen och media och har en aktiv samverkan med samhället. Forskarutbildningen förbereder studenter för karriärer inom akademin, statliga myndigheter (t.ex. Finansdepartementet, Riksbanken, Konkurrensverket), internationella organisationer (t.ex. OECD, Europeiska kommissionen) samt den privata sektorn. Utexaminerade arbetar i roller som kräver avancerade analytiska och forskningsmässiga färdigheter. Som doktorand blir du en del av en livaktig forskningsmiljö med regelbundna seminarier samt internationellt och tvärvetenskapligt samarbete. Projektbeskrivning Denna doktorand kommer att vara baserad inom ämnet nationalekonomi vid Handelshögskolan, Örebro universitet, och kommer att vara en del av den nationella forskarskolan WASP-HS (https://wasp-hs.org/). Forskningen bedrivs inom ramen för det tvärvetenskapliga projektet projektet AI, Structural Change and the Future of Work. Docent Magnus Lodefalk, nationalekonomi vid Örebro universitet, är en klusterledare för projektet och kommer även att vara huvudhandledare för doktoranden. The Wallenberg AI, Autonomous Systems and Software Program – Humanity and Society (WASP-HS) är ett svenskt nationellt forskningsprogram. Visionen för WASP-HS är att främja ny tvärvetenskaplig kunskap inom humaniora och samhällsvetenskap om artificiell intelligens och autonoma system samt deras påverkan på mänsklig och samhällelig utveckling. WASP-HS möjliggör forskning i framkant och bygger relevant expertis och kompetens inom humaniora och samhällsvetenskap. Det interdisciplinära forskningsklustret “AI, Structural Change and the Future of Work” (2025-2029) binder samman forskare vid Uppsala, Mälardalen och Örebro universitet, samt KTH. Forskarna är nationalekonomer, företagsekonomer och sociologer. Inom programmet görs empiriska studier av hur arbetsmarknaden förändras genom användning av AI och andra teknologiska innovationer. Studierna analyserar både hur de anställda påverkas av att vissa av deras arbetsuppgifter automatiseras och hur de påverkas när olika rekryterings- och HR-funktioner blir AI-baserade. Dessutom studeras hur AI-inträdet förändrar hur vi bör utforma olika former av utbildnings- och omställningsfunktioner i samhället. Programmet inkluderar för närvarande 12 disputerade forskare och kommer dessutom inkludera tre doktorander och nyrekryterade post-docs. Som doktorand kommer du att ingå i den tvärvetenskapliga forskargruppen och delta i den nationella forskarskolan WASP-HS, som för samman doktorander från en rad olika discipliner som studerar AI ur olika perspektiv. Forskarskolan skapar också kontaktytor med AI-utvecklare och AI-användare inom både privat och offentlig sektor. Utbildningen, anställningen, behörighet och urval För att se annonsen i dess helhet besök: https://www.oru.se/jobba-hos-oss/lediga-jobb/jobbannons/?jid=20250205 Information Ytterligare information om utbildningen och anställningen ges av docent Magnus Lodefalk ([email protected]) eller professor Henrik Jordahl ([email protected]). Magnus Lodefalk svarar också på frågor om projektet och WASP-HS. Intervjuer hålls preliminärt i mitten av augusti, 2025, på plats i Örebro eller online via Zoom. Vid Örebro universitet förväntar vi oss att alla medarbetare är öppna för utveckling och förändring, tar ansvar för sin egen arbetsinsats och kvalitet, visar engagemang att samverka och bidra till utveckling samt visar respekt för andra genom ett konstruktivt och professionellt förhållningssätt. Örebro universitet arbetar aktivt med lika villkor och jämställdhet och för att vår arbetsmiljö ska präglas av öppenhet, tillit och respekt. Vi värdesätter de kvaliteter mångfald tillför verksamheten. Anmälan till utbildningen och doktorandanställningen Du gör din anmälan till utbildningen på vår hemsida genom att klicka på knappen "Ansök". En komplett anmälan ska innehålla följande elektroniska dokument: • CV • Personligt brev (max två sidor) där du beskriver varför du vill doktorera i nationalekonomi vid Örebro universitet och genomföra detta forskningsprojekt • Kopior av original examensbevis och officiellt resultatintyg för kandidatexamen • Kopior av original examensbevis och officiellt resultatintyg för magister-/masterexamen • Självständiga arbeten (examensarbeten) – kopior av uppsatser som du har författat • Övriga relevanta dokument, intyg och diplom som styrker din ansökan Som huvudregel gäller att anmälan med bilagor ska vara författade på svenska, danska, norska eller engelska. Handlingar avseende meriter på andra språk ska vara översatta av auktoriserad översättare till svenska eller engelska. Förteckning över översättare kan erhållas från Kammarkollegiet (www.kammarkollegiet.se). En anmälan om antagning till utbildning gäller också som anmälan till anställning. Mer information för dig som sökande hittar du på vår Lediga-jobb-sida: https://www.oru.se/jobba-hos-oss/lediga-jobb/information-for-dig-som-sokande-och-sakkunnig/ Sista ansökningsdag är 31 juli, 2025. Välkommen med din ansökan! Då vi i samband med den här rekryteringen redan har gjort våra val vad gäller externa samarbetspartners och marknadsföring undanber vi oss kontakt med rekryteringsföretag och annonssäljare. Enligt Riksarkivets föreskrifter måste vi arkivera en omgång ansökningshandlingar exkl. publikationer i två år efter att tillsättningsbeslutet vunnit laga kraft.
AFRY erbjuder tekniska tjänster inom teknik, design, digitalisering och rådgivning. Dom är engagerade experter inom industri, energi och infrastruktur – med ett tydligt mål: att accelerera omställningen till ett hållbart samhälle. Nu söker AFRY sin nästa engagerade konstruktör inom fastighetsautomation till sitt kontor i Örebro. Om rollen Vi söker dig som har erfarenhet av fastighetsautomation och vill arbeta i en stimulerande miljö med varierande projekt – från skolor och sjukhus till industri och kommersiella fastigheter. Som konstruktör inom fastighetsautomation kommer du att: Arbeta i projekt från tidigt skede till leverans och uppföljning Ta fram teknisk dokumentation, ritningar, kalkyler och förfrågningsunderlag Delta i projekteringsmöten och samordna med andra teknikområden Planera din tid självständigt och bidra med tekniska lösningar Samarbeta med både juniora och seniora kollegor i team Skallkrav Minst två års erfarenhet av självständigt arbete inom fastighetsautomation Teknisk utbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av ritningsprogram (exempelvis AutoCAD, MagiCAD eller liknande) Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Meriterande Bakgrund inom VVS OVK-behörighet Kunskaper i PLC/DUC och/ eller i integrationsarbete mot överordnade system (SCADA) Bakgrund som drifttekniker, ventilations- eller rörmontör Kunskaper i REVIT Genomförd YH-utbildning inom styr- och reglerteknik Om dig Vi söker en engagerad och lösningsorienterad person med stark samarbetsförmåga. Du är kundfokuserad och affärsmedveten, har god problemlösningsförmåga och ett tekniskt intresse. Du trivs i tvärdisciplinära samarbeten, ser helheten i projekt och har lätt för att kommunicera tekniska lösningar till både kunder och kollegor. Du vågar föreslå alternativa lösningar när det gynnar kundens behov och affär, och tänker alltid proaktivt kring tid, kostnad och kvalitet i relation till uppdragets mål. Om AFRY AFRY är ett internationellt teknikkonsultbolag och är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. AFRY har över 19 000 medarbetare och kontor i 50 länder. De är experter inom områdena infrastruktur, industri och energi. De arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer där de har en uttalad strategi inom just hållbarhet och grön omställning. Om oss Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Villkor Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Örebro Arbetstider: 8-17 med möjlighet till flex Omfattning: Heltid Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Vi söker dig som är strukturerad, har en kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. ONE Nordic erbjuder dig, i rollen som beredningstekniker, utmanande projekt, härligt kamratskap, kompetensutveckling och goda arbetsvillkor. Vi arbetar i en framtidsbransch och bedriver en samhällsviktig verksamhet där vi hjälper våra kunder med service och underhåll av deras energiinfrastruktur. Just nu söker vi beredningstekniker till Örebro. Arbetsuppgifter Som beredningstekniker ingår du i beredningsgruppen och ansvarar i huvudsak för beredning av projekt och anslutningsärenden inom spänningsområdet 0,4-24 KV. I tjänsten ingår arbetsuppgifter såsom: • Utföra el utredningar, fältmätningar och markundersökningar • Ansvara för att sammanställa materiallistor, arbetskartor och ta fram övriga beredningshandlingar som uppdraget kräver • Göra kostnadskalkyler inklusive framtagning av underlag för dessa • Att utifrån beställarens önskemål ta fram materialåtgång, räkna på arbetstimmar och sammanställa byggunderlag med dokumentation • Uppdatera uppdragets dokumentation under uppdragets gång • Arbetet innebär mycket kontakter med beställare, leverantörer, myndigheter, markägare och självklart med våra projektledare och montörer Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad och trivs med att arbeta självständigt. Du är en person som ser helheten i ett projekt utan att tappa detaljerna. Som person har du förmågan att kommunicera rakt och tydligt samt har en väl utvecklad social förmåga då kontaktytorna är många. Du behöver vara noggrann, inte minst när det gäller att hålla tidsramar. Meriterande Du bör ha en relevant 3-årig gymnasieutbildning med elteknisk inriktning eller annan likvärdig utbildning, samt gärna några års erfarenhet av arbete med eldistribution/distributionsberedning. Tidigare erfarenhet av EBR och arbete med beredningsprogrammet GURU är en merit. Krav B-körkort är ett krav, så även god datorvana samt flytande svenska i tal och skrift. Stämmer ovanstående in på dig så tveka inte utan skicka in din ansökan idag! Vårt erbjudande Var med och utveckla ONE Nordic! Vi är en koncern med lång tradition och gedigen erfarenhet. Vi vill hela tiden utveckla oss och bli ännu bättre. För att nå dit behöver vi kompetenta medarbetare som är nyfikna och engagerade. Vi är stolta över att ha skapat en arbetsplats som ger sina medarbetare möjlighet att utvecklas och växa. Vi erbjuder: • Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget • Inspirerande och professionella kolleger inom ditt arbetsområde • Attraktiva medarbetarförmåner • Frihet under ansvar • Stimulerande arbetsmiljö Ansökan och frågor Har du några frågor så är du välkommen att kontakta avdelningschef Simon Martinussen, tfn: 0730-883840 Vi kommer att intervjua löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Fackliga kontakter Ola Skogström, 0705-64 84 92 (Unionen) Bengt Persson, 0705-925110 (Ledarna)
Är du en kille som är van att ta ansvar, som är omtänksam och pålitlig? Då söker vi dig! Just nu har vi flera kunder som själva är killar, och som söker någon som kan hänga med i deras vardag, hjälpa dem i skolan och i hemmet, vara med på fritidsaktiviteter, och delta i deras intressen. Hjälp med omvårdnad ingår hos vissa. Som personlig assistent har man varierande arbetsuppgifter, men det viktigaste av allt är att man hjälper personen leva det liv som den önskar. Våra kunder är precis som alla oss andra. De har dock en sak gemensamt - någon typ av funktionsvariation som gör att de är i behov av personlig assistans för att få vardagen att fungera. DU SOM SÖKER ÄR - Minst 18 år - Ansvarsfull och lyhörd - Nyfiken och öppen för att lära dig nya saker - Flexibel och bra på att jobba i team Tidigare erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande men inte ett krav. DET HÄR ERBJUDS DU Vivida står för kvalitet. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra och känna stolthet i din yrkesroll. Som personlig assistent har du ett givande arbete där du är mycket viktig för en annan människa. Du får stöd av oss som arbetsgivare och möjlighet till personlig utveckling genom dina arbetsuppgifter och utbildning. Att vara anställd på Vivida innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd, schyssta semestervillkor och friskvårdsbidrag. Vi arbetar för att du som anställd ska må bra – våra medarbetare är det viktigaste vi har! ARBETSTID OCH TJÄNSTGÖRINGSGRAD Det finns arbete både dagtid, kvällar och nätter. Ange i ansökan vad du söker. LÖN På Vivida får du som assistent en fast grundlön per timme + semesterersättning samt eventuell OB-ersättning. Kollektivavtal finns. TILLTRÄDE Efter överenskommelse. ANSÖKAN Sista ansökningsdag är 2025-06-30. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, så tveka inte att skicka in din ansökan! UTDRAG UR BELASTNINGSREGISTRET På Vivida har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret för alla personer som arbetar hos våra minderåriga kunder och hos vissa vuxna kunder. Därför vill vi gärna att du som blir kallad på intervju tar med ett aktuellt belastningsregisterutdrag som inte är mer än ett år gammalt. Ansökan om registerutdrag får du via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om Vivida Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. Läs mer om oss: http://www.vivida.se https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w https://www.instagram.com/vivida.se/ https://www.facebook.com/vividaassistans/ https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https%3A%2F%2Fvivida.se%2F https://www.tiktok.com/@vividaassistans
Assistans Kompetens är verksamma i hela Sverige. Vi ger god personalvård samt gedigen kompetensutveckling för att våra medarbetare ska lyckas i sitt arbete. Vi har kollektivavtal och dygnet runt jour. Alla våra chefer har själva arbetat som personliga assistenter. Vi är godkända av IVO och även av Ifa. Gå gärna in på www.assistanskompetens.se för att läsa mer om oss eller på assistanskoll.se Vi söker nu sommarvikarie som personlig assistent. Jag som söker assistent är en 36-årig man som bor i Örebro och sitter i permobil. Mina intressen är bl.a. fotboll, filmer, serier och att vara ute i solen. Jag har endast fysiska begränsningar p.g.a. muskelsjukdom, jag har alltså ingen mental funktionsnedsättning. Jag behöver hjälp och stöd med alla vardagssysslor. Som assistent söker jag främst dig som är man och är mellan 25 och 45år. Jag vill att du som assistent ska vara flexibel, tålmodig, social, glad och att du ska vara professionell i din yrkesroll. Jag föredrar om du har körkort. Dina arbetserfarenheter är inte avgörande för denna tjänst, för mig är det viktigaste din personlighet, intressen och att vi klickar. Tjänsten kommer ligga på 75% och Innefattar dagar, kvällar, nätter, helger." FÖR AKTUELLA SÖKANDE KOMMER VI BEGÄRA UTDRAG FRÅN POLISENS BELASTNINGSREGISTER. Vi ser fram emot att höra från dig! . Ansökningarna kommer behandlas fortlöpande. Tjänsten börjar efter överenskommelse.
Vill du arbeta på ett globalt företag med helt unika produkter? Josam är världsledande inom hjulinställning, skadereparation och induktionsvärmning – och vi söker nu dig som har en passion för teknik och som tycker att jobbet är som allra roligast när du får skapa värde för dina kunder! OM TJÄNSTEN JOSAM är ett världsledande varumärke som numera ingår i den amerikanska Snap-on-koncernen. På plats i Örebro finns ca 25 kollegor i olika roller inom produktutveckling, sälj, order, utbildning, verkstad, service och support. Här kommer du till en familjär arbetsplats med hög teknisk kunskap och låg personalomsättning. I rollen som service- och supporttekniker kommer du främst att arbeta inhouse med reparationer, fjärrsupport och hantering av inkommande kundärenden. Du blir en del av ett litet team bestående av en kollega och närmsta chef, där samarbete och laganda står i fokus. Kunderna finns både bland märkesverkstäder, oberoende verkstäder och åkerier – såväl i Sverige som internationellt. Som service- och supporttekniker kommer att vara en viktig del av teamet och bidra till att Josams kunder får bästa möjliga service. Du erbjuds - En anställning i en internationell koncern med många utvecklingsmöjligheter - En roll med varierande arbetsuppgifter och en omväxlande vardag - Möjlighet att få resa i rollen och bistå vid installation av produkter på plats hos kund ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Agera 2:a linjens support via telefon och e-post samt ge stöd digitalt via Teamviewer * Utföra service-, kalibrerings- och reparationsaktiviteter på produkter som tillhör produktlinjemätning, hjulmätning, induktionsvärme och riktutrustning * Utföra tester på produkter efter genomförd service och reparation, samt rapportera eventuella upptäckta brister kopplat till produktsäkerhet, kvalitet, dokumentation etc * Aktivt bidra till att effektivisera och förbättra Josams produkter VI SÖKER DIG SOM - Har ett stort intresse för teknik - Tidigare har arbetat med eller på annat sätt kommit i kontakt med mekaniska arbeten eller färdigheter, exempelvis som servicetekniker eller fordonstekniker - Har tidigare erfarenhet av kundkontakt inom teknisk support eller annan erfarenhet av kundkontakt som Josam bedömer likvärdig - Har en god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska samt känner dig trygg med att ha internationella kontakter då en stor del av din kommunikation kommer att ske på engelska Det är meriterande om du har - Kunskaper inom elektronik och hydraulik Vem är du som person? Vi söker dig som är lösningsorienterad och bidrar till en god stämning i teamet. Du är självgående, ansvarstagande och behåller lugnet även i ett högt tempo. Du har lätt för att samarbeta med både kunder och kollegor, är prestigelös och delar gärna med dig av din kunskap. Tekniska utmaningar ser du som möjligheter att utvecklas, och du har ett starkt intresse för teknik. För att trivas i rollen behöver du vara initiativtagande, engagerad och nyfiken på att lära dig mer. Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Litet företag (27 personer) i en stor koncern (Snap-on) med en familjär och hjälpsam kultur. Möjlighet till utveckling inom försäljning, ordermottagning, inköp, utbildning och arbete utomlands.
Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Sök jobbet som säljare på Aldovo för att jobba som innesäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som innesäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som innesäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill jobba som innesäljare ∙ Driven & resultatorienterad
Välj ett jobb för att visa detaljer