KICKS Mittpunkter Östersund söker Säljare

Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är ett vikariatpå: 20 timmar per vecka Tillträde:enligt överenskommelse Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är 24 maj. Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Utläggsadministratörer till Swedbank

Är du en självgående, noggrann person som gillar att utveckla och förbättra arbetsplatsen? Då kan det vara just dig vi söker när Swedbank nu utökar sitt team med utläggsadministratörer. Om tjänsten Utläggsadministratör är en ny tjänst där du kommer att arbeta på något av de 3 olika HR funktionerna som finns inom Swedbank Östersund. På Swedbank får du en varierande roll där du får jobba tillsammans med många härliga kollegor och möjlighet till personlig utveckling. Arbetsuppgifterna kommer att vara att utföra kontroller av utläggsräkningar samt bygga upp processer. Även viss del support och administration mot HR området. Arbetstiderna är dagtid. Om dig Vi söker dig som gillar att lära sig nya saker. Som både gillar att jobba strukturerat samt vill utveckla arbetsplatsen genom att komma med nya idéer och arbetssätt. Du är social, bra på att kommunicera och har viss datavana. Det är även viktigt att vara noggrann och ansvarstagande då tjänsten kräver både samarbete men även att kunna arbeta enskilt.   Vi ser att du som söker har eftergymnasialutbildning inom ekonomi, HR eller liknande alternativ arbetslivserfarenhet som kan bedömas likvärdig. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med förbättring eller implementeringar av nya arbetssätt inom ekonomi. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om anställningen Tjänsten som utläggsadministratör på Swedbank är ett konsultuppdrag med start under juni och med en tjänstgöringsgrad på 100%. Uppdraget är planerat pågå under minst 1 år. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Om ansökan Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco: Oskar Gardeström  073-684 70 38 eller [email protected] Välkommen med din ansökan!

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Utvecklingssamordnare Barn och ungas hälsa 

Kommunförbundet Jämtland/Härjedalen Vi är ett nystartat förbund som jobbar för alla kommuner i länets bästa. Förbundet drivs som en förening och har en styrelse bestående av politiker från länets alla kommuner. Förbundet sätter stor vikt vid att finnas i kommuner i hela länet, därför ser vi gärna att du bor i vilken kommun som helst i Jämtland/Härjedalen.  Förbundet är i en uppbyggnadsfas. Just nu finns en chef och fyra medarbetare på plats och vi kommer stärka teamet med ytterligare några medarbetare under 2024.  Förbundet kommer jobba med samverkan och utveckling inom bland annat följande områden: Näringsliv, arbetsmarknad, besöksnäring, påverkansarbete (EU-frågor), socialtjänst, kommunal hälso- och sjukvård, samhällsutveckling och kompetensförsörjning.  Härjedalens kommun HR-avdelning är stödfunktion vid rekryteringen till Kommunförbundet Jämtland Härjedalen. Din ansökan och andra handlingar du skickar in blir allmänna handlingar. Vi är ett nystartat förbund som jobbar för alla kommuner i länets bästa. Förbundet drivs som en förening och har en styrelse bestående av politiker från länets alla kommuner. Förbundet sätter stor vikt vid att finnas i kommuner i hela länet, därför ser vi gärna att du bor i vilken kommun som helst i Jämtland/Härjedalen. Kommunförbundet Jämtland Härjedalen är en distansoberoende arbetsgivare där vi är hembaserade men reser i hela länet som tjänsten kräver. Vi har också ett litet kontor på campus i Östersund där vi ses ibland. Arbetsuppgifter Kommunförbundet Jämtland Härjedalen söker nu en utvecklingssamordnare för att stärka länets kommuners gemensamma arbete med barn och ungas hälsa. Tjänsten innefattar utvecklingsarbete inom social barn- och ungdomsvård respektive elevhälsa, men framförallt ligger fokus på utvecklingsarbete över verksamhetsgränserna.  Förberedelse och införande av en ny socialtjänstlag, en förbättrad psykisk hälsa och en sammanhållen och nära vård för barn och unga är viktiga beståndsdelar i arbetet.    Utvecklingssamordnaren ingår i en arbetsgrupp som består av strateger, utvecklingssamordnare, controller och administratör.   I arbetsuppgifterna ingår:   .Samordning av frågor som rör barn och ungas hälsa, exempelvis tidiga samordnade insatser över verksamhetsgränser .Omvärldsbevakning, utredningsuppdrag, process- och projektledning  .Administrativt och samordnande stöd kopplat till nätverk inom området .Att vara en länk mellan nationella, regionala och lokala aktörer. Ex. länets kommuners representant i nationellt nätverk för social barn- och ungdomsvård (SKR) och BBIC .Att administrera och samordna utvecklingsinsatser kopplat till statsbidrag psykisk hälsa .Att följa upp och stödja arbetet kring överenskommelser och andra länsdokument inom området    Kvalifikationer Vi söker dig som har: .Relevant högskoleutbildning för uppdraget  .Stor erfarenhet och kompetens inom socialtjänstens och elevhälsans arbete .Erfarenhet av förbättrings-/utvecklingsarbete .God administrativ förmåga och är noggrann med detaljer .Erfarenhet av att arbeta i politiskt styrd organisation och god kunskap om de handlings- och beslutsprocesser som råder inom kommunerna    Vi ser även gärna att du är/har:  .Erfarenhet av arbete i projektform, gärna som projektledare .Van vid att presentera inför olika typer av målgrupper .Erfarenhet av systematisk omvärldsbevakning lokalt, regionalt och nationellt Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där vi främst söker dig som är/har: .Strukturerad och pedagogisk, van att uttrycka dig väl i tal och skrift  .Förmåga att fånga idéer och se möjligheter  .Nätverksbyggare med förmåga att skapa ett tillitsfullt klimat  .Engagemang för och kunskap om hur socialtjänsten och skolans elevhälsa arbetar i sina verksamheter.  Vi erbjuder I rollen som Utvecklingssamordnare erbjuds du ett utvecklande uppdrag i en helt ny verksamhet. Här finns en unik möjlighet att vara med i ett kommunövergripande samarbete för länets framgång, något som öppnar upp för både nya kontaktytor och värdefull erfarenhet. Kontaktinformation Martin Söderström, Förbundschef Kommunförbundet Jämtland Härjedalen, 076-3145493, [email protected] Elin Ring, Strateg sociala välfärdsfrågor, 076-3181009 , [email protected] Arbetsplats Studentplan 5 831 40 Östersund

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Servicetekniker på Smartify i sommar - Östersund

Har du ett genuint teknikintresse och brinner för att leverera bästa möjliga service? Är du den person som släkt och vänner vänder sig till när tekniken strular? Vill du vara med i vårt arbete för att göra Sverige smartare? Då kan du vara Smartifys nya servicetekniker i Östersund under sommaren. Som servicetekniker hos Smartify blir ditt uppdrag att hjälpa privatpersoner och företag med att få ordning på sin digitala teknik. Du tar dig runt i servicebil och genomför uppdrag i kunders hem och ute hos företag. Vi erbjuder dig ett självständigt och varierande arbete med möjlighet till utveckling och eget ansvar. Installation, konfigurering och felsökning av smart teknik i privata hem samt på företag inom teknikområden: Datorer och kringutrustning Nätverk och nätverksutrustning TV- och ljudanläggningar, inklusive bildoptimering samt montage på vägg Aktivering och konfigurering av bredbandstjänster i hushåll, exempelvis routers, Wi-Fi-nät, TV-utrustning och bredbandstelefoni Montering av kanalisation och kabeldragning för nya bredbandsuttag Digitala lås & larm Försäljning, installation och konfigurering av mjukvara och hårdvara Vad söker vi hos dig? Som person är du social och tycker om att träffa nya människor. Du är serviceinriktad, lösningsorienterad och gillar att arbeta självständigt och med eget ansvar. Du har en bred teknisk kompetens, är en sann teknik-entusiast, praktiskt lagd och älskar att lära dig nya saker. Du har goda kunskaper i det svenska språket, såväl i tal som i skrift. Du får gärna vara student på universitet/högskola och läsa en teknisk utbildning.

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
THS CARE söker en distriktssjuksköterska Jämtland v.25-33 👩‍⚕️

Krav: Minst 2 års dokumenterad relevant erfarenhet Om THS CARE THS Care är ett bemanningsföretag beläget i Sundsvall med erfaren personal inom vård och omsorg. Vår vision är att bemanna sjukvården med kompetent vårdpersonal som tillför att vården bedrivs på ett tryggt och säkert sätt. Det som skiljer oss från andra bolag är att vi själva är sjuksköterskor och därmed kan vägleda och stötta våra konsulter på ett unikt sätt. Vi finns med genom hela processen så att konsulten kan lägga fokus på att bidra med sina kärnkompetenser som verksamheten behöver. Som konsultsjuksköterska hos oss : Vi erbjuder konkurrenskraftig lön samt tjänstepension Dina närmaste konsultchefer är legitimerade sjuksköterskor och vi finns här alla dagar i veckan för att vägleda dig, du är aldrig ensam. För oss är det viktigt att du som konsult mår bra! Vi erbjuder friskvårdsbidrag på 4000 kr/år Vården är under ständig utveckling och vi med den. Vi kommer erbjuda kompetenshöjande utbildningar såsom HLR samt specifika utbildningar inom de uppdrag du söker. För oss är det viktigt att du som sjuksköterska ska känna dig trygg och utvecklas i din roll. THS care har bemanningsuppdrag i hela Sverige. Är du nyfiken på hur det är att jobba som konsultsjuksköterska? Hör av dig så kan vi berätta lite mer om vad det innebär. Varmt välkommen in med din ansökan! Hälsningar Sara Rekvik Leg .Sjuksköterska / Konsultschef 076-8516803 / [email protected]

17 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Specialistläkare inom ögonsjukdomar sökes till Jämtland Härjedalen!

Går du i tankarna att testa något nytt? Vi söker dig som är legitimerad specialistläkare inom ögonsjukdomar och vill arbeta i Jämtland Härjedalen. Arbetet innefattar sedvanligt mottagningsarbete. Du ska kunna arbeta självständigt och flexibelt samt vara utbildad inom S-HLR Vuxen. Vi hjälper dig så att du kan hjälpa andra! Period 2024-06-03 - 2024-07-02 Schema Dagtid och jour Kvalifikationer Vi söker dig som är specialistläkare inom ögonsjukdomar med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

17 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Psykiatrisjuksköterska till konsultuppdrag i Östersund juni-aug

Klara söker Psykiatrisjuksköterska med erfarenhet av slutenvård till uppdrag i Östersund under perioden juni-augusti. Ort Östersund Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter på vårdavdelning med inriktning psykiatri. Dag/kväll alt natt inkl helger enligt schema. Kvalifikationer Specialistsjuksköterska med minst 2 års relevant och aktuell yrkeserfarenhet med goda referenser. Genomgott S-HLR utbildning inom de senaste 12 månaderna. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av journalsystem Cosmic är en merit. Sköterska med god tillgänglighet och kontinuitet prioriteras men även kortare insatser beaktas. Personliga egenskaper Som person är du flexibel, lösningsorienterad och initiativtagande. Du är trygg i din profession och har ett patientfokuserat arbetssätt. Om arbetsgivaren Klara är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag. Det innebär bland annat att vi tillämpar kollektivavtal med riktig tjänstepension (ITP) och sjuklön samt att vi har ansvarsförsäkring. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus och S-HLR utbildning. Klara är en trygg och lyhörd arbetsgivare för dig som värderar frihet, omväxling och spännande utmaningar i din roll som sjuksköterska. Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag. Tillsättning sker löpande. Besök gärna vår www.klarakompetens.se och följ oss på Facebook, Linkedin och Instagram. Tillsättning Löpande

17 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent 65% till kille i Torvalla

En kille i 30 års åldern behöver nu en till assistent till sitt gäng. Tjänsten är förlagd främst på dagtid under dubbelbemanning vardagar. Det finns hundar i hemmet

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Anslut dig till vår resa |Bli Tågvärd hos SJ i Östersund

Välkommen till SJ, där varje resa börjar med ett leende! Hos oss blir du en del av ett team av 1000 engagerade och professionella kollegor som tillsammans skapar extraordinära reseupplevelser. Vi tror på en balanserad och hållbar arbetsplats där du inte bara har möjlighet att växa professionellt utan även personligen. Är du redo att vara med och forma framtiden för hur vi reser? Hoppa på tåget med oss! Din nya roll Rollen som Tågvärd är en trafiksäkerhetstjänst vilket innebär att du kommer ha ansvaret för att säkerställa passagerarnas säkerhet och välbefinnande genom att övervaka och hantera säkerhetsföreskrifter ombord. Dina uppgifter inkluderar att hantera nödsituationer, utföra säkerhetskontroller ut- och invändigt vid klargörning av tågsätt inför avgång, ge tydlig information till passagerarna och samarbeta nära med lokförare och annan tågpersonal för att upprätthålla en säker och effektiv drift. Som Tågvärd är du våra resenärers första intryck och en ambassadör för vår service. Ditt arbetsområde är brett och innebär allt från att leverera förstklassig service som skapar minnesvärda upplevelser för alla ombord, till att ansvara för säkerheten under resans gång, inklusive vid på- och avstigningar. I din roll som tågvärd i Östersund ingår även särskild utbildning för utökade säkerhetsuppgifter som att växla isär och sätta ihop tåg samt assistera lokföraren under backningsrörelser. Detta är kritiska uppgifter som kräver din fulla uppmärksamhet i alla väder. Vidare omfattar ditt arbete hantering av försäljning och servering i bistron, samt aktiv kommunikation med resenärerna, både direkt och via högtalarutrop. Vem är du? Denna roll kräver en stark digital vana då du dagligen kommer använda digitala verktyg för att utföra dina arbetsuppgifter och det är avgörande att du kan hantera dessa effektivt. Din förmåga att snabbt anpassa dig till nya teknologier och digitala system är av största vikt, eftersom mycket av både det dagliga arbetet och din utbildning kommer att involvera tekniska aspekter ombord på tåget. Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta självständigt och kan hantera de utmaningar som arbete på egen hand ibland innebär. Du är en lösningsorienterad person som trivs i sociala sammanhang och har en naturlig förmåga att sprida positiv energi. Din förmåga att hantera stressiga situationer och uppfylla högt ställda säkerhetskrav kommer regelbundet att sättas på prov. Tjänsten innebär skiftarbete, vilket inkluderar arbete under helger och kan innebära övernattningar på olika orter. Eftersom dina arbetsdagar kan börja och sluta vid tider när kollektivtrafiken inte är i drift, är det viktigt att du självständigt kan ta dig till och från din stationeringsort. Du är minst 20 år gammal vid anställningens början, detta då du ska kunna hantera alkohol i Bistroserveringen ombord på tågen (alkohollagen kap 8, 18§). Du ska även ha en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande, validerad enligt UHR eller relevant arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du talar och skriver svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. Eventuella ytterligare språkkunskaper är meriterande. För att arbeta som tågvärd måste du uppfylla EU:s hälsokrav för järnvägspersonal, läs mer om detta: https://www.transportstyrelsen.se/sv/jarnvag/till-dig-i-branschen/trafikmedicin/halsokrav-for-personal-med-sakerhetskritiska-uppgifter/  Inledande utbildning Din anställning inleds med en betald heltidsutbildning som till större delen äger rum i Östersund men med några få tillfällen i Stockholm. Utbildningen pågår under de första 10 veckorna av din anställning. Utbildningen inkluderar trafiksäkerhet och hantering av oförutsedda händelser, vilket förbereder dig för olika situationer som kan uppstå under arbetet. Utbildningen är både teoretisk och praktisk, där du får lära dig att använda digitala verktyg ombord, erbjuda utmärkt service och förstå fordonens tekniska aspekter. Dessutom får du en djupgående förståelse för de lagar och bestämmelser som är relevanta för järnvägsbranschen och din framtida roll hos oss. En resa av möjligheter och förmåner som gör skillnad Ansök nu! Skicka in din ansökan redan idag, bifoga ditt CV och gymnasieintyg. Gör det så snart som möjligt men absolut senast den 6 juni 2024. För frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten kan du besöka vår FAQ: https://jeffersonwells.manpowergroup.se/sj-7. Besvaras inte dina frågor där, vänligen kontakta Jefferson Wells (en del av Manpower Group) på [email protected] Går du vidare till intervju med SJs gruppchefer ska du vara tillgänglig för en fysisk intervju under v.27. Rekryteringsprocessen I rekryteringsprocessen använder vi oss av arbetspsykologiska tester som en del av urvalet eftersom de ger oss möjligheten att bedöma kandidaterna i processen objektivt. Alla kandidater får samma chans att visa sin potential i det första steget av rekryteringsprocessen, vilket är viktigt för att hålla rekryteringsprocessen fri från diskriminering. Vi genomför även en CV-granskning, bakgrundskontroll, referenstagning, kompetensbaserad intervju och ett hälso- och drogtest för att kunna göra en samlad bedömning. SJ för människor närmare varandra, varje dag. SJ är ett svenskt reseföretag som erbjuder hållbara tågresor i egen regi och i samarbete med andra. SJ är ett av Sveriges grönaste varumärken och en del av lösningen för att klimatmålen ska nås. Koncernens 5400 medarbetare i Sverige och Norge bidrar alla till ökat tågresande – framtidens sätt att resa. Som marknadsledande tågoperatör knyter SJ ihop Sverige, Norge, liksom Skandinaviens huvudstäder och varje dag möts våra kunder och medarbetare på någon av våra 1500 avgångar från över 400 stationer. SJ ägs av svenska staten och har som uppdrag att driva lönsam persontrafik på järnväg.

17 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Project manager med inriktning på sociala medier

Är du en kreativ tänkare med känsla för form och förståelse för vad som engagerar olika målgrupper? Då kanske du är vår nya kollega på Marknadsavdelningen. engcon är den ledande globala leverantören av tiltrotatorer och tillhörande redskap som ökar grävmaskiners effektivitet, flexibilitet, lönsamhet, säkerhet och hållbarhet. Med kunskap, engagemang och hög servicenivå skapar engcons drygt 400 medarbetare framgång för sina kunder. engcon grundades 1990, med huvudkontor i Strömsund, Sverige och möter marknaden via 14 lokala säljbolag och ett etablerat nätverk av återförsäljare runt om i världen. Nettoomsättningen uppgick till cirka 1,9 miljarder SEK under 2023. engcons B-aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. Om tjänsten Som projektledare på engcons marknadsavdelning med fokus på sociala medier ansvarar du för att planera och genomföra marknadsföringskampanjer på ett effektivt och framgångsrikt sätt. Tillsammans med marknadsteamet planerar, genomför och analyserar ni kampanjer på olika sociala medieplattformar och agerar utifrån det. Marknadsavdelningen består idag av fem personer som tillsammans arbetar för att förändra den grävande världen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: • Planera och genomföra marknadsföringskampanjer på sociala medieplattformar som Facebook, Instagram, Twitter, Tiktok, LinkedIn och andra relevanta kanaler. • Skapa och utveckla innehåll för sociala medier som är engagerande, relevant och skräddarsydd för engcons olika målgrupper och marknader. • Övervaka och analysera resultaten av marknadsföringskampanjer på sociala medier och använda data för att förbättra framtida kampanjer. Samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa att marknadsföringskampanjerna är i linje med företagets övergripande strategi och mål. • Vi vill att du ska hålla dig uppdaterad om de senaste trenderna och teknikerna inom sociala medier och digital marknadsföring och tillämpa denna kunskap i ditt arbete. Om dig Vi söker en självgående och engagerad projektledare med erfarenhet av att leda sociala mediekampanjer. Du är en kreativ tänkare med känsla för form och förståelse för vad som engagerar målgrupperna på olika sociala medieplattformar med fokus på våra slutkunder. Vi ser också att du har kunskap i Adobepaketet då viss produktion av marknadsföringsmaterial ingår i tjänsten. Vi ser gärna att du har en kandidatexamen i marknadsföring, kommunikation eller annan relevant utbildning samt 3-5 års erfarenhet av projektledning, med fokus på sociala medier och digital marknadsföring. Du behärskar engelska i tal och skrift, övriga språkkunskaper är meriterande liksom erfarenhet från PR-arbete inklusive copywriting. Placeringsort är Strömsund eller Östersund. Tjänsten är heltid och tillträde sker enligt överenskommelse.  Våra gemensamma värdeord är professionalitet, initiativ, kommunikation och flexibilitet. Självklart ställer du upp på och vill vara en del av en kultur som genomsyras av detta.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024