Kvinna i Fåker trakten söker personlig assistent 100%

Vi söker nu en kvinnlig assistent som vill bli en del av kvinnans guldlag. På grund av allergi så har vi nu en ledig tjänst på 100% där vi söker dig som är serviceinriktad, gillar att skratta på jobbet och har viss erfarenhet inom vårdyrket Arbetet är med en härlig kvinna som bor i ett hus på landet med sin sambo & hund. Kvinnan sitter i rullstol och behöver en hjälpande hand i sin vardag, på arbetet eller när hon hittar på olika aktiviteter på sin fritid. Har du själv ett intresse för tex skoteråkning/trädgårdsarbete och gillar att vara ute mycket så är det ett stort plus. Det vi söker hos dig som personlig assistent är att du bör vara social & att du kan hålla en professionell roll samtidigt som du kan skratta och bjuda på dig själv. Vi ser gärna att du är strukturerad, gillar ordning och reda samtidigt som det ska vara lättsamt och roligt. Att vara anpassningsbar och inte ha några problem med nya rutiner är också en stark merit då kvinnans dagar kan se väldigt olika ut och planeras om snabbt. Låter detta intressant så är du välkommen skicka in din ansökan.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Jobba som psykolog online hos Din Psykolog. Fritt och flexibelt heltidsjobb

Vårt fantastiska psykologteam växer och nu söker vi dig som vill hjälpa människor över hela Sverige att må bättre, samtidigt som du får större frihet jämfört med många andra arbetsplatser. Hos oss får du ett flexibelt arbete med fokus på psykologisk behandling och alliansskapande. Vi värderar dig högt och vill kunna erbjuda attraktiva villkor för att du ska vilja börja och stanna kvar. Du får Frihet Jobba vart du vill. Allt arbete sker på distans över nätet. Jobba när du vill. Du bestämmer själv om du vill jobba förmiddag, eftermiddag, vardag eller helg. Hos oss jobbar du bara 6,5h per dag och slipper pendla. Du får alltså mer tid till annat som är viktigt i livet. Självständighet Du bestämmer själv över ditt schema och hur dina patienter bäst behandlas. Samtidigt är du en del av ett fantastiskt psykologteam med stöd från kollegor och chefspsykologer när du behöver det. Utveckling Varierande behandlingsarbete tack vare en bred patientgrupp i kombination med videosamtal och IKBT. Intern och extern handledning med dina kollegor, chefspsykolog och erfaren KBT-handledare. Workshops som ger dig nya verktyg och behandlingsmöjligheter. Dessutom är din närmaste chef psykolog och tillsammans med teknisk support får du snabbt stöd när frågor eller problem dyker upp. Tack vare vårt fantastiska tech-team så har vi smidiga digitala processer och minimal administration - så att vi kan fokusera på patientmötet. Om rollen Som psykolog hos oss kommer du genom videosamtal och IKBT att genomföra bedömningar och ge psykologisk behandling. Vi är en del av primärvården och behandlar klienter med mild till måttlig psykisk ohälsa. Därtill kommer du att få delta på extern- och intern handledning, workshops och digital fika tillsammans med dina psykologkollegor För att lyckas och trivas i rollen så vill vi att du Är legitimerad psykolog med grundläggande psykoterapiutbildning KBT (Steg 1). Har minst ett års erfarenhet av psykologisk behandling. Är folkbokförd i Sverige. Har goda datorkunskaper. Om oss Din Psykolog är en växande digital psykologmottagning, och söker nu dig som vill vara en del av vår resa och skapa den bästa tjänsten för psykologer och patienter. Vi lägger stor vikt vid att våra patienter känner sig trygga, hörda och sedda, och att våra psykologer känner sig fria, självständiga och delaktiga. Därför består vårt psykologteam av människor med bred erfarenhet, god empati och ett stöttande förhållningssätt till varandra. Vi ser fram emot din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Vi söker anläggningsarbetare för uppdrag i Östersund

Vill du arbeta med infrastruktur som anläggninsarbetare? Då finns möjligheten för dig att jobba tillsammans med oss på OnePartnerGroup redan idag!   Hur kommer dina arbetsdagar se ut? Utföra anläggningsarbete för nätutbyggnad, inklusive grävning, kabelförläggning och installation av nätverksutrustning. Säkerställa att arbetet följer gällande säkerhetsföreskrifter och arbetsmetoder. Samarbeta med teamet för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Felsöka och lösa problem som uppstår under utbyggnadsprocessen. Delta i planering och koordinering av projektaktiviteter.   Vem är du? Självgående med förmåga att ta initiativ och lösa problem. Flexibel och anpassningsbar till olika arbetsmiljöer och uppgifter. Serviceinriktad och gillar att ha kundkontakt   Vi ser att du har B-kort Erfarenhet av arbete som bedöms likvärdig   Meriterande för tjänsten BE-kort Arbete på väg Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Du kommer börja med en visstidsanställning och därefter finns goda möjligheter till ett övertag och anställning hos kund. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.    När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

17 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Registrator, vik

Vill du arbeta som registrator och samtidigt bidra i Region Jämtland Härjedalens pågående utvecklingsarbete med att förändra arbetssätt och effektivisera hanteringen av allmänna handlingar? Då har vi ett intressant uppdrag till dig på Samordningskansliet, enheten Sekretariatet, i Östersund! Samordningskanslet tillhör Regionstaben och arbetar med att stödja Region Jämtland Härjedalens kärnverksamhet, ledning och politik. Vi ansvarar för regionens dokument- och ärendehanteringsprocess, hanterar regionens arbete med säkerhet, beredskap och miljö samt driver utveckling inom informationsförvaltning. Samordningskansliet tillhör därmed de mest mångfacetterade verksamheterna i organisationen och därför finns hos oss en härlig blandning av människor med många olika specialistkunskaper. Digitaliseringens utveckling med bland annat ett införande av e-arkiv och en allt skarpare lagstiftning vad gäller hantering av information innebär behov av att utveckla nya moderna arbetssätt och tydliggöra strukturen inom detta område. I rollen som registrator kommer du att vara en viktig del utvecklingen, både vad gäller myndighetens ärende- och dokumenthantering i stort samt enhetens och arbetsgruppens uppgifter. ARBETSUPPGIFTER Som registrator på sekretariatet tillhör du Region Jämtland Härjedalens centrala registratur. Det innebär att du ingår i ett arbetslag som hanterar samtliga nämnders ärendeflöden, vilket innefattar diarieföring av inkomna och upprättade handlingar, ärendefördelning, informationsklassning, kvalitetsgranskning av registreringar, postöppning samt sekretessprövning och utlämning av handlingar. Det ingår också i uppdraget att tillsammans med kollegor gallra och ombesörja leveranser till Regionarkivet samt ansvara för regionens offentliga e-postlåda. Rollen som registrator är en serviceinriktad funktion där du tillsammans med dina kollegor också arbetar med att stödja verksamheten i frågor som rör ärende- och dokumenthantering samt har kontakter med allmänheten. Du kommer också att ha systemadministrativa uppgifter såsom datahantering och registerhållning i vårt ärende- och dokumenthanteringssystem och förväntas ta en aktiv del i pågående utvecklingsarbeten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har registratorsutbildning eller likvärdig erfarenhet. Meriterande är utbildning inom arkiv- och informationsvetenskap på högskolenivå och några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter som beskrivs ovan. Det är av stor vikt att du har god kunskap om den lagstiftning och de förordningar som reglerar hanteringen av allmänna handlingar och om lagstiftning kring offentlighet och sekretess. Du behöver också ha goda kunskaper i Officepaketet och kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift. Har du arbetat i ärende- och dokumenthanteringssystemet Platina är det också betydelsefullt. Vi vill att du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann. Service och bemötande är också viktiga delar. Du förväntas arbeta självständigt men också i nära samarbete med övriga medarbetare på enheten med att fram nya effektiva arbetssätt, rutiner och stöddokument. Erfarenhet av förbättringsarbeten är därför meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT I Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här bor du trivsamt och kan fylla din fritid med upplevelser. Vår vision är god hälsa och vi vill vara en region som du längtar till och växer i. Hos oss jobbar du med kollegor från många yrken, med både spets och bredd i kompetensen. Du är också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd aktiviteter. Region Jämtland Härjedalen arbetar för utveckling och tillväxt i länet och för att erbjuda alla boende och besökare en hälso- och sjukvård av hög kvalitet. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Vik. Teckenspråkstolk

Vill du arbeta med arbetsuppgifter som skapar delaktighet för människor som är behov av teckenspråks-/dövblindtolk i Jämtland/Härjedalen. Vi söker nu en teckenspråkstolk för ett vikariat med placering på Tolkcentralen i Östersund. Vi erbjuder tolkservice till personer som är döva, dövblinda, har hörselnedsättning eller vuxendövhet. Tolkning sker i många olika vardagssituationer, till exempel vid sjukvårdsbesök, arbetsplatsträffar, myndighetskontakter, familjeangelägenheter och fritidsaktiviteter. ARBETSUPPGIFTER Sedvanliga uppgifter där du självständigt utför tolkuppdrag genom förberedelse, tolkning samt efterarbete. Du medverkar också i verksamhetens utveckling genom att delta i olika förbättringsarbeten. Arbetstiden är i huvudsak dagtid måndag-fredag men viss tjänstgöring på kvällar och helger kan förekomma med flexibelt schema. Vi är en liten tolkcentral, därför ingår även viss samordning i samarbete med vår samordnare och teckenspråkstolk. KVALIFIKATIONER Du ska ha genomgått en av Tolk- och översättarinstitutet (TÖI) eller Myndigheten för yrkeshögskolan (MYH) godkända teckenspråkstolkutbildningar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, gott bemötande, god samarbetsförmåga, lyhördhet, självständighet och flexibilitet. Det krävs också att du är reflekterande och kan se andras behov och ta hänsyn till dem, ge andra utrymme samt ha förmågan att dela med dig av kunskaper. Då du ofta är ensam ute på tolkuppdrag behöver du ha förmågan att ta egna beslut och göra en bedömning vad som är den bästa lösningen i olika situationer. Vi ser positivt på om du har intresse för IT och kunskap eller praktisk erfarenhet av att utföra tolkning digitalt. Det är en stor fördel om du har mycket god datakunskap och behärskar programmen i Office-paketet väl. ÖVRIGT Inför beslut om anställning görs bakgrundskontroll genom utdrag ur belastningsregistret. Tjänsten kräver att du innehar B-körkort. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Vikariat leg logoped

Är du logoped och vill ha ett omväxlande arbete med stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll? Nu söker vi en logoped för ett vikariat under perioden 241001-251031. Vi söker dig som är legitimerad logoped och vill arbeta på en allmän specialistmottagning, stationerad på campusområdet i Östersund. Du kommer att arbeta tillsammans med fyra logopeder och en sekreterare. Logopedmottagningen i Östersund tillhör område Öron. I Region Jämtland Härjedalen är livskvaliteten i fokus. Här är den storslagna naturen alltid nära. Här kan du fylla din fritid med upplevelser. Du blir också medlem i vår personalförening som erbjuder en mängd olika aktiviteter. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna består främst av utredning och behandling av barn med tal-/språksvårigheter. Därutöver ingår bland annat utredning och behandling av stamning och röstproblematik. Vi samarbetar med bland annat BVC, förskole-/skolpersonal, Föräldra-barnhälsans psykologer, ÖNH-mottagningen och hörcentralen. KVALIFIKATIONER Legitimerad logoped. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Arbetet kräver en god förmåga att arbeta självständigt och en god samarbetsförmåga. Du är flexibel och ansvarstagande. ÖVRIGT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

16 maj 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Sjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. sjuksköterska iNorra Sverige I din roll som sjuksköterska på ortopediskavdelning kommer duvårda patienter med akuta skador eller besvär i rörelseapparaten. Det kan handla om ryggsmärtor, traumatiska frakturer eller multitrauman med flera olika frakturer och skador. Patienter vårdas inför planerade eller akuta operationer. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver detKrav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från ortopedivård. Var:Norra Sverige Omfattning: 150% Tidsperiod:30 May (v/b 27/5) – 1 Sep (v/b 26/8) Arbetstider:Enligt överenskommelse Journalsystem:Cosmic.Sista ansökningsdag:22 Maj 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Distriktssköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. distriktssköterskaiNorra Sverige I rollen som sjuksköterska inomhemsjukvård arbetar du med patienter i deras hemmiljö och du arbetar med varierande arbetsuppgifter.Bland annatkommer du att vara att sköta normala ansvarsområden för en sjuksköterska/distriktssjuksköterska såsom medicinska bedömningar, utförande av läkarordinationer, delegeringar, dokumentera, telefonrådgivning, hemsjukvård, förskrivningar, apodoskontroller m.m. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. Erfarenhet från hemsjukvård. B-körkort. Var:Norra Sverige Omfattning: 100% Tidsperiod:2024-08-23 - 2024-08-24 Arbetstider:Viva, Cosmic Link, MCSS, Phoniro Journalsystem:Fredag 23 augusti 18.00-07.00Lördag 24 augusti 18.00-07.00Sista ansökningsdag:2024-05-31 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Te Crea Care söker sjuksköterskor

Information om uppdraget Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Arbetsuppgifter Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter för sjuksköterskor- inom vård och omsorg. Kvalifikationer - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Personliga egenskaper Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig -Bra lön -En dedikerad konsultchef -Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor -Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. -Arbetsskadeförsäkring. -Löneväxling -Redovisningshjälp för dig med eget bolag -Friskvårdsbidrag, rekryteringsbonus -HLR-utbildning -Mingelträffar Ansökan I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina Firouzi på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor

Om oss Bemanning med omsorg. Ofelia vård månar om den svenska sjukvården, våra medborgare, om våra sjuksköterskor och övrig vårdpersonal. Vi är Sveriges tryggaste bemanningsföretag för dig som är sjuksköterska. Vi har uppdragen som du söker och villkoren som du förtjänar. Ofelia vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Detta är en garanti att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet, Läkarförbundet och Unionen. Detta är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning flera sjuksköterskor och specialistsjuksköterskor. Har du tillgänglighet och vill veta mer om hur det är att arbeta som konsult hos Ofelia Vård är du varmt välkommen att kontakta oss för mer information. [email protected]/010-178 36 08 Vi hjälper självfallet till med resa och boende vid behov. Din profil Vi söker dig som är sjuksköterska och/eller specialistsjusköterska med relevant erfarenhet. Varmt välkommen med dina önskemål och din ansökan redan idag!

16 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024