OLearys Gävle & Sandviken söker Servispersonal

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: OLearys Gävle & Sandviken söker servispersonal med passion för gästupplevelsen! Vi söker dig som Har minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar, och har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska. Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är problemlösare, är flexibel, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Vi ser även att du är duktig på hantera stress och ger ett professionellt och trevligt bemötande till alla våra gäster oberoende av om det är lugnt i lokalen eller om vi har 200 sittande gäster. Arbetsuppgifter Din yttersta roll som servitris hos O'Learys är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett professionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss. Som Servis kan du du även bli tilldelad följande roller: Hovmästare - Detta innebär att du har ansvaret för hovmästarrollen och hovpulpeten för att bemöta alla gäster, kontrollera bokningar och hjälpa gästerna vidare till bords/aktivitet/annat. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Greeter - Detta innebär att du har ansvaret att bemöta alla gäster i dörren/fronten av restaurangen och välkomna dem. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök. Aktivitetsansvar - Detta innebär att du stöttar/agerar aktivitetsansvarig för kvällen, mottar gäster i spelreceptionen, visar gästerna till sina aktiviteter och startar igång aktiviteten, förklarar spelregler osv. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem till rätt aktivitet. Om O'Learys O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: 30-100% ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger PLATS: Gävle & Sandviken VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

15 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Vårdenhetschef till Ambulansen Sandviken/Hofors

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Verksamhetsområdet ambulans och akut i Region Gävleborg har cirka 400 medarbetare, fördelade på sex geografiska ambulansområden samt två akutmottagningar vid sjukhusen i Gävle och Hudiksvall. Ambulanssjukvården ansvarar för den prehospitala sjukvården genom att värna om god kvalitet, hög kompetens och bred samverkan. I Sandviken/Hofors är vi cirka 40 medarbetare som bemannar verksamhetens två stationer och tillhörande ambulanser. Vi välkomnar nu vår nästa vårdenhetschef som vill bli en del av vårt team och vill vara med att fortsätta utveckla verksamheten tillsammans med oss! ARBETSUPPGIFTER Som vårdenhetschef för ambulansstationerna Sandviken och Hofors kommer du att ha ett operativt ledarskap där du ansvarar för den dagliga driften, medarbetarna och arbetsmiljön, samt att lagar, avtal och policys efterföljs. Du tar ett stort ansvar gällande vård- och kvalitetsfrågor och ser till att de hanteras på bra sätt. Enhetens medarbetare är utspridda på två stationer där de bemannar våra ambulanser samt vår dagbil, vilket innebär att du som vårdenhetschef kommer att röra dig emellan orterna för att bidra med ett närvarande ledarskap. Även andra kortare resor inom länet kan förekomma. Du ingår i verksamhetsområdets ledningsgrupp där du förväntas att delta samt har förmågan att arbeta utifrån ett helhetsperspektiv. Det innebär att du är den viktiga länken som binder samman ledningsgrupp och medarbetargrupp i både operativa som såväl strategiska delar. Som vårdenhetschef hos oss har du tillgång till mycket stöd där du själv har möjlighet att påverka utformningen av stödfunktionerna. Beredskap ingår i uppdraget med viss regelbundenhet. Du kommer bland annat att • ansvara för den dagliga styrningen • ansvara för bemannings- och kompetensförsörjningsplanering där rekrytering är en viktig arbetsuppgift • skapa förutsättningar för en attraktiv arbetsplats genom fokus på arbetsmiljöfrågor, dialog och delaktighet • driva enhetens kvalitets-/och utvecklingsarbete framåt, där du som chef bidrar till att skapa en kultur som präglas av ständiga förbättringar • delta samt skapa goda förutsättningar för samverkan med såväl interna som externa aktörer • ha ekonomiskt ansvar för din enhet. Hos oss får du • arbeta tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor • vara med och påverka hur verksamheten bedrivs och utvecklas • tillhöra en bred verksamhet med stark samverkan. Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/region-gavleborg-som-arbetsgivare/Formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker en trygg, närvarande och självständig chef som har förmågan att entusiasmera och uppmuntra andra att framgångsrikt uppnå mål och målsättningar. Du är tydlig och ger klara instruktioner och anvisningar till andra och kan enkelt anpassa din ledarstil efter individ och situation. Du är samarbetsinriktad och arbetar för att främja en god atmosfär inom gruppen, du tvekar inte för att ta tag i konflikter eller medla. Du etablerar och utvecklar enkelt positiva arbetsrelationer till andra. För tjänsten krävs • dokumenterad chefs- och/eller ledarerfarenhet • högskoleutbildning med inriktning hälso- och sjukvård alternativt annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig • b-körkort. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Stjärnsäljare sökes i Sandviken 🏆

Att ha jobbat med försäljning har alltid varit en bra språngbräda i karriären, oavsett vad du har för planer för framtiden. Givetvis ser vi ett stort värde i alla som stannar och gör livslång karriär i vårt företag, men flera chefer och ledare i andra branscher har fått sina jobb tack vare den meriterande säljutbildningen de fått hos oss. Vi erbjuder Dig: En grundlig säljutbildning Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning Anpassat flexibelt arbetsschema Löpande vidareutbildning Feedback och stimulans Motiverande tävlingar och företagsresor (Vi ser gärna att ditt pass är uppdaterat, då vi ofta åker till varmare platser!) Goda möjligheter att avancera inom företaget Teambuilding och Kick-offer Du kommer att marknadsföra multimaskinen Clear Sky, ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier, mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Du har körkort & tillgång till egen bil. Villkor, lön och förmåner Inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. Därför har säljarna hos Bright Nature AB: * Heltidslön på 24 500 kr i månaden * En av marknadens högsta provisioner ovanpå grundlönen * Trygghetsförsäkring * Tjänstegrupplivförsäkring * Provanställning i 6 månader som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes Ett par röster om jobbet ”Vi får mycket stöd och tips på hur vi kan förbättra oss. Man har daglig kontakt med säljcoach/gruppledare som checkar in och kollar läget om man behöver hjälp med något, vilket gör att man känner sig sedd.” – Angelica, 30 år ”Jag var själv nöjd kund till företaget i flera år innan jag sökte jobbet och har nu jobbat här i över 10 år. Jag gör bara nån demo per dag och har anpassat schemat för att hinna med min yoga och övriga fritidsintressen.” – Pernilla, 67 år Om Clear Sky Clear Sky tillverkas och monteras helt för hand på sin egen fabrik i Tyskland. Clear Sky har en mängd olika funktioner och användningsområden. Den är i grunden en portabel luftrenare med många olika användningsområden. Den kan bl.a. rekonditionera bilen invändigt, rengöra mattor, tvätta fönster, m.m utan kemikalier. I samtliga moment renar den samtidigt luften upp till 99,9996%. Produkten är 100 % återvinningsbar och är mycket energisnål, en kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier. Den har funnits på marknaden i över 20 år och säljs idag i 49 länder över hela världen med drygt 10 000 medarbetare och en årlig omsättning på ca 7,5 miljarder kr. Välkommen in med din ansökan redan idag! Sökord Säljare, flexibelt schema, grundlön, hög provision, tävlingar, miljövänligt

15 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Undersköterska till rehabiliteringsmedicinavdelningen

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Rehabiliteringsmedicinavdelningen har 12 vårdplatser men även dagvård. Här arbetar undersköterskor, sjuksköterskor, fysioterapeuter, arbetsterapeuter, rehabiliteringsassistent, kurator, psykologer, läkare, fritidsledare och logoped. Speciellt för oss är att vi arbetar i team och personalen är klinikanslutna, vilket ger oss goda förutsättningar för välfungerande kommunikation och samverkan. Vi tar även hänsyn till beteenden och faktorer i livsstilen som påverkar kroppens sjukdomstillstånd, uppkomst och utveckling. Vi har även en öppenvårdsenhet i form av ett smärtrehabteam, hjärnrehabteam, ryggmärgskadeteam och en mottagning. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska hos oss ingår du i rehabiliteringsarbetet på avdelningen, kontinuerligt under hela dygnet. Tillsammans med övriga yrkesprofessioner tar du gemensamt ansvar för vår gemensamma patient. Vår målsättning är att både patient och närstående känner sig trygga, delaktiga samt blir respektfullt bemötta. Dag-, kväll-, natt- och helgtjänstgöring förekommer. Som undersköterska hos oss kommer du bland annat att • delta i upprättande av en individuell rehabiliteringsplan för samt tillsammans med patienten vilket sker i samråd med närstående och övriga teamet • arbeta med rehabiliteringsinsatser utifrån sammansatt rehabiliteringsplan, även vara delaktig i fortsatta utredningar, behandling/träning samt åtgärder för att möjliggöra utskrivning • arbeta med omvårdnadsarbete, provtagning, köksuppgifter, sårvård, dokumentation och rapportering. Hos oss får du • arbeta i team tillsammans med kunniga och engagerade kollegor där ni tillsammans arbetar för patientens bästa • möjlighet att arbeta tätt tillsammans med många olika typer av yrkeskategorier som gärna delar med sig av sin kunskap • möjlighet till kompetensutveckling och kunskapsutbyte både inom avdelningen och utanför. Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Som person ser vi att du tycker om att arbeta i team tillsammans med andra samtidigt som du tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter. Du är en lagspelare som är en viktig länk i teamet. Vi ser att du har lätt för att planera samt förmågan att anpassa dig efter olika situationer och ändrade förutsättningar, alltid med vår patients bästa i åtanke. Du vill vara med och göra skillnad för våra patienter och uppskattar att både dela med dig av din egen kunskap samt ha förmånen att lära dig mycket av dina kollegor. I rollen som undersköterska ska du • vara utbildad undersköterska. Det är meriterande för tjänsten om du tidigare har arbetat med rehabilitering. Vi ser gärna att du vill jobba heltid hos oss, men har du andra önskemål är vi även öppna för att kunna erbjuda dig andra typer av mer flexibla arbetsformer. Vänligen ansök så snart som möjligt då löpande urval och intervjuer kan förekomma. Information om titeln undersköterska Den 1 juli 2023 blir undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att man kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska inom vård och omsorg. Du kan ansöka om beviset hos Socialstyrelsen. Har du inget bevis kan du fortsätta att arbeta inom vård och omsorg, men med en annan titel än undersköterska. I Region Gävleborg innebär det att titeln i ditt anställningsavtal kommer att vara omvårdnadsassistent tills att ditt bevis lämnas in. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Bingovärd / Värdinna

Vi bedriver bingospel och automatspel i Sandviken. Allt vårt överskott går direkt till föreningslivet i Sandviken. Du skall vara glad, positiv, ha lätt för att arbeta i grupp samt vara verkligt service inriktad med tanke på att du kommer att ha gäst kontakt varje dag du arbetar. En merit är om du har arbetat med något service inriktat arbete tidigare och gärna hanterat kontanter och är duktig på huvudräkning. Du bör ha datavana eftersom vårt bingosystem är helt databaserat, även kunna kommunicera bra på svenska med våra gäster. Vi söker dig som kan komma in och arbeta på kort varsel vid sjukdom och övrig ledighet, du skall kunna jobba på skollov, sommar etc. Åldersgräns 18 år. Ansökan med CV och övriga meriter vill vi ha via mail [email protected] senast den 30/4-24. Kollektivavtal mellan Almega och HRF tilllämpas. Urval sker fortlöpande efter ansökningar.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Manlig personlig assistent till kille i Torsåker

Jag är en kille på 23 år som söker en personlig assistent. På vardagarna är du med mig på mitt jobb. Jag gillar utelivet och spenderar gärna tiden ute med kompisar på helgen. Jag fiskar gärna. Tycker om att resa. Ett annat intresse jag har är att spela spel. Jag vill att du som söker är en man som är lite äldre än mig, men ganska nära min egen ålder. Runt 25-40 år. För mig är det viktigt att jag själv får bestämma hur min dag ska se ut. Därför är det viktigt att du är flexibel och vill finnas vid min sida och anpassar dig efter hur jag vill ha det. Det är viktigt att du är öppen och positiv inför de aktiviteter som jag vill göra. För att kunna ta dig hem till mig så behöver du ha körkort och tillgång till egen bil. Det är viktigt att du behärskar det svenska språket mycket bra för att kommunikationen ska fungera bra. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid. Tjänstgöringsgraden är sommarjobb samt extra vid behov OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Fordonstekniker sökes till Transdev i Sandviken!

Vill du vara med och bidra till utvecklingen inom Transdevs verkstadsorganisation och busstrafik? Vi söker nu fordonstekniker till Transdev i Sandviken. Du kan vara erfaren, nyutbildad eller ha annan dokumenterad erfarenhet inom fordonsteknik. Största vikt lägger de på vilja och förmåga. Hos Transdev kan du utvecklas vidare och kontinuerligt då de erbjuder både grundläggande utbildningar samt utbildningar för specifika busstyper. Om Tjänsten Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av affärens bussar. Med varierade arbetsuppgifter på vår kunds verkstad kommer du att arbeta i ett positivt team bestående av en servicechef som du rapporterar till, en produktionsledare som leder det dagliga arbetet och andra duktiga busstekniker. För Transdev är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö. Det finns goda möjligheter till utveckling då de under 2023 kommer att skifta hela fordonsflottan från HVO till el bussar och det innebär nya utvecklingsmöjligheter. Din bakgrund och kompetens -Du ska ha en fordonsutbildning /alt yrkeserfarenhet/färdigheter inom fordon och teknik eller erfarenhet av liknande arbete. -Datakunskaper -Goda kunskaper i svenska språket -B-Körkort -Dokumenterade kunskaper inom EL är meriterande Som busstekniker/mekaniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller rollen en viktig samhällsfunktion. Transdev är ett företag med en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar för att öka kollektivtrafiken. Transdevs värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr deras vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet.   Mer om tjänsten och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi ser fram emot att få din ansökan bestående av CV och personligt brev, ansök direkt på länken ovan. Sök gärna snarast då vår rekrytering pågår löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi går igenom ansökningar löpande så skicka in din ansökan snarast. Kontakt Har du frågor om tjänsten så kontakta: Filip Sörensen på: 073 525 10 64 eller [email protected]

15 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Utredande familjebehandlare till ungdomsboendet

Sandviken kommuns ungdomsboende riktar sig till ungdomar som av olika orsaker inte kan bo hemma hos sina föräldrar. Verksamheten består av en HVB-del med fem platser för ungdomar mellan 13 och 20 år och en stödboendedel med sex platser för ungdomar mellan 16 och 20 år. Vårt uppdrag är att bidra till hemmaplanslösningar av hög kvalitet, genom att tillhandahålla akut-, utrednings- och hemtagningsplatser i socialtjänstens ungdomsärenden. På ungdomsboendet arbetar sju ungdomsbehandlare, en föreståndare/chef samt en gruppledare med utredningsansvar. För att ytterligare stärka kompetensen inom nätverks- och familjeorienterat arbetssätt och för att öka möjligheterna för ungdomar att må bra och utvecklas positivt i sin hemmiljö rekryterar vi nu en erfaren och engagerad utredande familjebehandlare. På ungdomsboendet strävar vi efter att skapa en trygg och stödjande miljö och att bidra till trygga hemmaplanslösningar för unga människor. Hos oss på Individ- och familjeomsorgen i Sandvikens kommun har du goda möjligheter till kompetensutveckling och du är aktivt med i utvecklingen av verksamheten i enlighet med vårt uppdrag. Vi har regelbunden handledning i grupp. Kommunövergripande förmåner vi erbjuder dig är bland annat: - semesterväxling - årsarbetstid - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER • Genomföra utredningar på uppdrag från socialsekreterare för att bedöma familjedynamik och behov. • Planera och genomföra behandlingsinsatser som främjar positiv utveckling för unga och deras familjer/nätverk, bland annat genom att erbjuda individuell och familjeinriktad rådgivning och stöd. • Stödja och handleda kollegor på boendet för att integrera ett mer familjeorienterat arbetssätt och främja hemmaplanslösningar. • Samarbeta nära med kollegor, socialsekreterare och samverkanspartners för att säkerställa effektiv och samordnad vård. • Dokumentera noggrant och rapportera om behandlingsframsteg och uppföljningsåtgärder. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som brinner för ungdomar och deras familjer. Utöver detta behöver du: • Socionom- eller socialpedagogexamen eller annan treårig högskoleutbildning som vi bedömer lämplig. • Erfarenhet av behandlingsarbete inom socialtjänsten och med ungdomar och deras familjer. • Förmåga att förstå och implementera socialtjänstens riktlinjer och beslut. • Stark kommunikationsförmåga och samarbetsvilja. • Erfarenhet av att stödja och handleda kollegor för att integrera ett familjeorienterat arbetssätt och främja hemmaplanslösningar. Meriterande är yrkeserfarenhet inom myndighetsutövning barn och unga, utbildning i utrednings- eller behandlingsmetodik som är relevant för uppdraget, exempelvis FFT, nätverksledarutbildning, TMO, lågaffektivt bemötande, Signs of Safety, ADAD, Savry eller Ester. Även utbildning och erfarenheter av arbete inom skolrelaterad problematik, kriminalitet, substansbruk och arbetsterapi är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du en driven och ansvarstagande lagspelare med stort intresse för att bidra till ungdomarnas och verksamhetens gemensamma mål. Du är en trygg person som på ett engagerat, reflekterande och ödmjukt sätt bidrar till professionalitet i bemötandet av ungdomar, familjer och samverkanspartners. För att kunna arbeta inom HVB-verksamhet krävs ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Sök på blanketten Registerutdrag för dig som ska arbeta på HVB-hem (familjehem) via www.polisen.se. Detta tas med om du går vidare i processen. B-körkort är ett krav. Erfarenhet av socialt arbete med ungdomar är ett krav. ÖVRIGT Individ- och familjeomsorgsförvaltningen i Sandvikens kommun har en funktionsindelad organisation som består av fem enheter. Inom förvaltningens ansvarsområde finns barn- och ungdomsvård, beroendevård, ekonomiskt bistånd och familjerätt samt handläggning av alkoholtillstånd och strategiskt arbete inom områdena folkhälsa och trygghet och ANDTS. Förvaltningen har en väl utbyggd öppenvård för barn, unga och deras familjer samt för vuxna. I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

14 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

12 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024