Säljare i Norr

Vill du vara en del av ett dynamiskt företag med fokus på att bygga långsiktiga relationer och leverera imponerande resultat? Impressive Relations söker nu en resande säljare som brinner för uppsökande försäljning och vill vara med och driva företagets tillväxt. Impressive Relations: Viär ett ledande företag inom försäljnings - och kommunikationstjänster. Vi hjälper våra kunder att stärka sina varumärken och öka sin närvaro på marknaden genom innovativa strategier och kreativa lösningar. Vår passion för att skapa starka relationer och leverera exceptionella resultat driver oss framåt varje dag. Arbetsuppgifter: Ansvara för att utföra uppsökande försäljning genom att identifiera och kontakta potentiella kunder. Presentera våra tjänster på ett övertygande sätt. Skapa skräddarsydda lösningar för att möta kundernas behov och utmaningar. Utveckla affärsrelationer med kunder. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av framgångsrik försäljning 1-3 år En naturlig talang för att bygga relationer och skapa förtroende. Driven och målinriktad med förmåga att arbeta självständigt & i Team. Utpräglad kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa budskapet efter olika målgrupper. Flexibilitet att resa i arbetet samt inneha körkort. Förmåner: Attraktiv Fastlön + Provision. Kontinuerlig utbildning och utveckling för att stödja din karriärväg. Möjlighet att vara en del av ett inspirerande team som strävar efter excellens. Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar varför du är den perfekta kandidaten för rollen som resande säljare på Impressive Relations. Vi ser fram emot att lära känna dig och diskutera hur du kan bidra till vår fortsatta framgång! Rekryteringsteamet, Impressive Relations

23 april 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Farmaceut till Kronans Apotek Sandviken Sjukhus med möjlighet till LMA-roll

Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Din roll som farmaceut för Kronans Apotek Sandviken Sjukhus Vi som arbetar här är ett gäng glada och kompetenta medarbetare som nu söker en kollega som vill utvecklas tillsammans med oss. Vi trivs med varandra och tycker det är viktigt att ha kul på jobbet. Apoteket ligger i samma byggnad som vårdcentralen och sjukhuset, vilket bidrar till ett ständigt härligt kundflöde. Ärendena hos våra kunder är varierande och utmanande, vilket vi tycker är roligt! Apoteket driver även en unik verksamhet för dialysvätskor. Vi ser därför gärna att du har ett intresse för lagerhållning och kan fortsätta utveckla denna verksamhet tillsammans med oss! Du kommer arbeta tillsammans med ett härligt team bestående av 3 farmaceuter, 2 tekniker och en medarbetare i kassan som gemensamt tar stort ansvar för apoteket och skapar kundupplevelser i världsklass. Det dagliga arbetet är omväxlande och innefattar allt ifrån rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter till att arbeta med lagerhållning, kampanjarbete, kvalité och utveckling. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga patientrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik genom bra samarbete med dina kollegor. - Är du intresserad av kvalitét så finns det även möjlighet att få utvecklas i rollen som Läkemedelsanvarig. Apoteket är öppet 08:00-18:00 på vardagar, stängt på lördagar och söndagar. Vi erbjuder en tillsvidareanställning heltid eller deltid och du välkomnas till apotekschef Arams team. Önskad start enligt överenskommelse. Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. För att trivas i rollen tror vi att du brinner för att hjälpa våra kunder till en god läkemedelsanvändning och hälsa. Vi tror också att du trivs allra bäst när du får vara en del av ett engagerat team som arbetar mot tydligt uppsatta mål. På apoteket hjälps vi alla åt med det dagliga arbetet och tillsammans skapar vi en trevlig, välmående och trygg arbetsmiljö där vi växer, har roligt och delar med oss av våra framgångar. Till vår hjälp finns en stark region och serviceorganisation samt kollegor över hela landet. Din ansökan Om detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. I din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Apotekschef Aram på tel. 072-292 98 04. Vi ser fram emot att välkomna dig som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss, så att vi kan bli det bästa apoteket! 😊 Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Följ med på en unik förändringsresa med apoteksbranschens nya aktör som består av Apoteksgruppen och Kronans Apotek som tillsammans kommer fortsätta sin resa under varumärket Kronans Apotek. Tillsammans är vi Sveriges tredje största aktör med flest apotek runt om i hela landet samt en e-handel. Genom att behålla det bästa från båda företagen är vi starkare, smartare och en modig utmanare i branschen. Tycker du att detta låter lika spännande som vi gör? Härligt – häng med på resan!

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Säljare till Sandviken

Vill du bli en del av Sveriges bästa säljteam? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure!  Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning och ledarskap.  Vi erbjuder dig:  * Garantilön och attraktiv provisionsstege  * Tjänstebil  * Onboarding i världsklass  * Attraktiv karriärstege  * Säljtävlingar med extraordinära priser  * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag  * Mållön 32.000-40.000 kronor Vad innebär tjänsten?  Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet.   Vi söker dig som:  * Har B-körkort (obligatoriskt krav) * Kan arbeta vardagar mellan kl.12-20.30 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål  * Har stort kundfokus med hög integritet  * Värdesätter samarbete och ett bra team  Sök direkt utan CV  Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.   Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.   Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram .  Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i.  Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Auktionsbiträde

Vi söker nu en engagerad medarbetare till Handelslagret Auktionsservice. Som en del av vårt team kommer du primärt att arbeta med vår auktionsutlämning över disk och ha daglig kontakt med kunder. Dina ansvarsområden kommer att inkludera att hantera företagets e-post, svara i telefonen samt utföra olika administrativa uppgifter såsom att förbereda gods inför transport, flytta in och ut sålda föremål, packa upp lådor, hålla våra visningshallar i representabelt skick och ansvara för städning. Du kommer också att ta hand om Handelslagrets närvaro i sociala medier och ha möjlighet att vara delaktig i andra utvecklingsområden. Vi söker en organiserad och noggrann person som kan hantera högt tempo och vara flexibel under arbetstidens olika utmaningar. Det är fördelaktigt om du har kunskap eller intresse för vardagantikviteter och relaterade områden, då det finns möjligheter till personlig och professionell utveckling hos oss. Arbetstiderna för tjänsten är måndag till onsdag kl. 08.00-16.00, torsdag kl. 08.00-18.00 och fredag kl. 08.00-16.00. Följande erfarenheter och egenskaper är meriterande, men inte ett krav: Tidigare arbete inom butik eller erfarenhet av kundkontakt. Delvis kunskap om äldre föremål inom design, konst med mera. Meriterande: B-körkort. Förmåga att arbeta i högt tempo och hantera stress. Snabb och bekväm med datorer och internet som arbetsredskap. Välkommen in med din ansökan (personligt brev, CV samt bild) via e-post Telefonkontakt undanbedes alla cv behandlas via mejl.

22 april 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Vi söker truckförare!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Vi söker nu truckförare för kommande och omgående uppdrag till våra kunder i Gävle med omnejd. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag men kan exempelvis innefatta att köra truck, plocka och packa order, lossa och lasta lastbilar. Arbetstiden kan vara förlagd till dagtid eller skiftgång och uppdraget startar efter behov. Din profil För att lyckas i rollen som truckförare tror vi att du är en ansvarstagande och noggrann person. Du har truckkort och erfarenhet av truckkörning. Som person är du kvalitetsmedveten och observant, samt trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Ansökan Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. En fördel med att arbeta som konsult på Clockwork är att du har möjlighet att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. För oss är gemenskap och uppskattning viktigt därför får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef som stödjer och utvecklar ditt arbete under uppdraget. Är du den vi söker? Sök då tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se senast 2024-05-19. Vi intervjuar löpande under ansökningsperioden. För vidare frågor kontakta Rebecca Nätfalk på 070-8215311 eller mail [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Chef bygg och förvaltningsstöd - Sandviken

-Utvecklingsorienterad och trygg ledare med stort intresse för samhällsbyggnadsfrågor   De tre kommunerna Sandviken, Hofors och Ockelbo förenas i en gemensam samhällsbyggnadsförvaltning och nämnd (VGS) där de nu söker en enhetschef för bygg och förvaltningsstöd. Tillsammans med olika aktörer planeras och förverkligas attraktiva och hållbara kommuner där boende, besökare och näringsidkare trivs och växer. Du utgår från värdkommunen Sandviken där du har din arbetsplats.    Uppdraget:    Tjänsten innebär ett chefsuppdrag för enheten bygg och förvaltningsstöd. Ditt uppdrag är att vara en modig ledare, som coachar medarbetare till att vara modiga samhällsbyggare. Du leder och vidareutvecklar arbetet med handläggning av bygglov, bostadsanpassningsbidrag, parkeringstillstånd, energirådgivning, tillsyn enligt PBL och förvaltningens registratur.   Enheten är uppdelad i två team med teamledare. Där finns totalt 21 medarbetare för vilka du har verksamhets-, budget-, personal- och arbetsmiljöansvar. Du en del av förvaltningens ledningsgrupp, där ni tillsammans leder förvaltningen utifrån politiska viljeinriktningar och samhällsutvecklingen. Förvaltningens ekonom finns på din enhet, vars kompetens gagnar alla, så klart.   Uppdraget utförs i en kultur som präglas av helhetssyn, samverkan och dialog. Som chef samverkar du med många olika intressenter. Du bygger relationer, utvecklar samarbeten och coachar medarbetare. Du identifierar behov, sätter mål och leder arbetet på ett sätt som skapar möjligheter för goda resultat som gagnar samhällsutvecklingen på lång sikt och medarbetarnas växande. Du söker nya perspektiv och idéer genom att stimulera förändring inom organisationen.   Din bakgrund   Du har:   Flerårig erfarenhet som chef och ledare- du har ett coachande förhållningssätt, ger och tar feedback på bra sätt och bygger tillitsfulla relationer till dina medarbetare och chefskollegor. Du agerar utifrån ett helhetsperspektiv och är genuint nyfiken på, och lyhörd för, omvärlden och på dina medarbetares och kollegors tankar. Du har god samverkanskompetens och är bra på att föra dialog. Du inger förtroende och står upp för fattade beslut.   Erfarenhet av att leda strategiskt utvecklingsarbete- du leder i förändring på ett förtroendefullt och lösningsorienterat sätt. Innovation och mod driver vår processorienterade utveckling framåt. Du vill leda verksamheten så att regeringens färdplan mot en digital och obruten samhällsbyggnadsprocess förverkligas.   Insikt i att leda och arbeta inom politiskt styrd organisation - du har fokus på medborgarnas bästa och gör kloka avvägningar mellan sociala, ekologiska och ekonomiska perspektiv.   Goda kunskaper i svenska språket- såväl i tal som i skrift.   Erfarenhet av plan- och bygglagen är meriterande, men utgör inget krav. Välkommen att bidra till samhällsutveckling med oss i Sandviken, Hofors och Ockelbo!       2016 bildades VGS med gemensam förvaltning för kommunerna Hofors, Ockelbo och Sandviken. Sandviken är värdkommun, det vill säga nämndens och förvaltningens säte. Förvaltningen har bland annat i uppdrag att hantera myndighetsfrågor inom plan-, bygg-, miljö- och hälsoskyddsområdena. Som medarbetare på VGS är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. VGS arbetar för en långsiktigt hållbar och god livsmiljö för invånarna i de tre kommunerna med sammanlagt 53 000 invånare. Vi fortsätter nu arbetet med att vidareutveckla vår förvaltning, och du har i detta arbete chans att bidra till utvecklingen av en attraktiv arbetsgivare för ca 83 medarbetare. Krav: Körkort: * B (Personbil)

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Gymnasielärare inom Automation - Göranssonska Skolan

Är du en inkluderande och närvarande förebild med teknisk bakgrund, som dessutom vill vara med och bygga framtidens industriskola? Då tycker vi att du ska läsa vidare! Göranssonska Skolan startades 2002 i ett samarbete mellan Sandvikens Kommun och Sandvik AB, med syftet att skapa en levande utbildning med närhet till arbetslivet. Här har man skapat en av Sveriges främsta tekniska gymnasieskolor för att tillgodose industrins växande behov av kompetenta tekniker och ingenjörer. På skolan möts industri och utbildning på ett helt unikt sätt och nu har vi en öppning för en engagerad yrkeslärare inom automation. Det här är jobbet för dig som vill dela med dig av dina tekniska kunskaper samtidigt som du är en del i att skapa en trygg och coachande miljö för både elever och kollegor. Välkommen till ett härligt team med bred kompetens och stort engagemang, där elevens utveckling är i fokus. Kortfattat om jobbet Som automationslärare är du en viktig person för eleverna på skolan då du undervisar i teknik med inriktning mot ellära, mekatronik, robotteknik och programmering i exempelvis VB eller PLC-programmering (Siemens eller Mitsubishi). Du vägleder dem både teoretiskt och praktiskt och inspirerar till delaktighet och goda resultat. Naturligtvis ansvarar du också för bedömning, uppföljning och betygssättning. Skolan har en helhetssyn på kunskap, vilket gör att vi jobbar ämnesintegrerat i olika projekt, samarbetar tätt ihop i arbetslag och täcker upp för varandra när det behövs. Det är tillsammans som vi bäst driver arbetet för att utveckla skolan, våra elever och våra medarbetare. Datum för tillsättning är 7/8-24. Vill du få en inblick i vår vardag på Göranssonska Skolan? Läs mer om oss och vårt arbetssätt på vår hemsida! (https://www.goranssonskaskolan.com) Det här är du! Vi söker dig som har relevanta teoretiska och praktiska kunskaper inom automation, där lärarbehörighet inom ämnet och undervisningserfarenhet ses som ett plus. Även en akademisk utbildning inom teknik är meriterande. Du pratar och skriver obehindrat på svenska, samtidigt som goda kunskaper i engelska är en stor fördel i vår kontakt med näringslivet. Du är en engagerad person som ser positivt på att arbeta med ungdomar och deras utveckling, både på det yrkesmässiga planet och socialt. Du är också trygg i dig själv, har ett ödmjukt förhållningssätt och hög integritet. Genom att bemöta människor på ett tydligt och förtroendeingivande sätt, lägger du sedan grunden för riktigt bra samarbeten. Du ställer såklart mer än gärna upp för att hjälpa dina kollegor när det behövs och har ett genuint intresse av att både dela med dig av din kunskap och att lära av andras. Vår kultur på Sandvik På Sandvik är vi övertygade om att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Kontaktinformation För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Johan Ohlsson, biträdande rektor Göranssonska Skolan 079-060 32 56 Maria Edring, rektor Göranssonska Skolan, 070-614 64 18 Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber vänligen men bestämt ytterligare kontakter. Fackliga kontaktperson: Emelie Forsberg, Unionen, 026-26 23 78 Ansvarig rekryterare Therese Rutqvist Ansökan Vi har löpande urval och intervjuer i den här rekryteringen och ber dig skicka in din ansökan så snart som möjligt och senast 31 maj, 2024. Klicka på ansök och bifoga där CV och personligt brev. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Jobb-id: R0066383. För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HR Services på [email protected]. Vi eftersträvar en öppen och rättvis rekrytering och använder olika verktyg för att möjliggöra en objektiv process. När du söker denna tjänst kommer du därför få en inbjudan via email till att genomföra ett personlighets- och logiktest. Återkoppling kommer direkt efter genomfört test och urvalsprocessen startar efter sista ansökningsdatum.

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024