3-årig tjej söker lekfull assistent

Hej! Jag är en sprallig och busig tjej på 3 år. Jag är glad men jag vet också vad jag vill - jag kan vara både bestämd och envis! Jag älskar att plaska och leka i vatten. Älskar att lyssna på musik och att dansa till Babblarna. Nu letar jag efter en personlig assistent som vill hänga med i min vardag och göra den både rolig och trygg. Jag vill att du ska vara en person som älskar att leka och busa. Om du ska sitta i soffan så tycker jag att det blir ganska tråkigt. Det är viktigt att du kan förstå när jag behöver hjälp och stöd. Jag pratar inte så mycket. Så du behöver vara lite extra lyhörd så att du förstår vad jag vill och behöver. Vi har börjat använda bildstöd/AKK både hemma och i förskolan. Så om du redan kan det så är det jättebra. Annars får du lära dig det hemma hos mig. Så länge du är intresserad av att lära dig så är det inga problem. Jag kan vara lite försiktig i början när jag träffar nya personer. Därför är det viktigt att du är kontaktsökande men ändå låter mig lära känna dig i min takt. Jag tycker om folk. Så om du bara visar mig att du är hos mig för att du vill vara med mig, så kommer vi att bli bra vänner. Hemma hos mig finns också mina syskon. Det är viktigt att du kan förhålla dig till att vi är fler i familjen. Ibland är det fullt ös här hemma, men det är också så vi trivs! Vi har pälsdjur hemma. Jag behöver din hjälp med både lek och bus till praktiska saker i min vardag, och jag hoppas att vi kan ha riktigt roligt tillsammans! Jag söker dig som: Är lekfull och har lätt för att möta barn på deras nivå Är lyhörd, tålmodig och trygg Har körkort Behärskar svenska flytande i tal och skrift Kan arbeta där det finns pälsdjur i hemmet Gärna har erfarenhet av personlig assistans Gärna har erfarenhet av AKK Kan samarbeta med min familj Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetspassen är förlagda på kvällar och vaken natt. På mina lov jobbar man också dagpass. Vi söker vikarier vid behov. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar ____________________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se ____________________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med- funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum.

104 dagar sedan
Sista ansökan:
10 september 2025
Sommarjobb - Personlig assistent

Vill du sommarjobba som personlig assistent? Kan du börja som vikarie redan nu? Då är du kanske den vi söker! Om jobbet Som personlig assistent har du ett viktigt uppdrag där du stöttar en individ för att han eller hon ska kunna leva ett självständigt och meningsfullt liv, oavsett funktionsnedsättning. Ditt jobb är där kunden befinner sig, vilket kan vara både i och utanför kundens hem. Arbetet kan innebära att stötta vid personlig omvårdnad, hushållssysslor, socialt stöd, stöttning vid skola/arbete eller fritidsaktiviteter, kommunikation och samspel med mera. Är det dig vi söker? Vi söker dig som är ansvarsfull och pålitlig, med ett genuint intresse för att hjälpa andra. Som personlig assistent behöver du vara flexibel och öppen för att arbetet utgår ifrån kundens behov och önskan. Du behöver hantera det svenska språket mycket väl eftersom att kommunikationen är viktig. Har du erfarenhet av personlig assistans eller andra yrken inom omsorgen så är det meriterande. Men det är inget krav, då vi värdesätter den personliga lämpligheten och personkemin mellan dig och kunden allra mest. Ni kommer att spendera mycket tid tillsammans, så det är av högsta vikt att ni trivs ihop. Arbetstider och placering Arbetstiderna varierar utifrån vilken kund du jobbar hos. Hos de allra flesta av våra kunder arbetar assistenten dygnspass med väntetid. Andra arbetstider förekommer också, som till exempel dag, kväll och vaken natt. Kan du jobba alla typer av pass är det meriterande. Vi söker vikarier hos flera av våra kunder. Så placering diskuteras vid intervju. Vi erbjuder En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 55 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle. Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsens slutdatum. Välkommen med din ansökan!

118 dagar sedan
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

130 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Socialsekreterare

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

130 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Socialsekreterare

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv. Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar Trygga barn Vivant

130 dagar sedan
Sista ansökan:
14 augusti 2025
Besiktningstekniker till Carspect Mosaiken i Sandviken
Carspect AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Mosaiken i Sandviken. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierad besiktningstekniker eller har haft certifikat tidigare. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Förutom marknadsmässig lön har du möjlighet till bonus. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!

139 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Tekniker för fordonsunderhåll till Sandviken
Transdev Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Nu söker vi en ny tekniker till vårt team i Sandviken. Har du en fallenhet för teknik och mekanik och söker en ny utmaning så tveka inte att lägg in en ansökan till oss oavsett vilken erfarenhet du har. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet, driv och engagemang Din kommande arbetsplats Som tekniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller en viktig samhällsfunktion. Vi har två verkstadsdepåer, en i Sandviken och en i Gävle där du kommer utgå från verkstaden i Sandviken som är vår största och samtidigt kunna stötta upp i Gävle vid behov. Vi utbildar kontinuerligt vår personal för att på bästa sätt kunna leverera rätt kvalitet på ett effektivt, säkert och tryggt sätt. Du kommer att arbeta med ett glatt, tight gäng med högt i tak. Vi är prestigelösa och vi vet att det är TILLSAMMANS som jobbet blir gjort på allra bästa sätt! Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av våra el bussar. Det ingår i din roll att säkerställa att alla arbeten utförs på ett fackmannamässigt sätt genom god service med hög kvalitet. Med varierade arbetsuppgifter på vår verkstad kommer du att arbeta i ett supporterande och positivt team. För oss är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö och teamkänsla. Tillsammans säkerställer vi trafiken och driftsäkerheten i vår elbussflotta som banar väg för en ny hållbar framtid för vägtransporter. Dina förmåner Det är inte lätt att orientera sig ute på arbetsmarknaden och förstå vad alla termer betyder. Hos oss på Transdev är kollektivavtal en självklarhet till våra medarbetare. Här får alla: Trygga anställningsvillkor Avtalsenlig lön Rätt semester och försäkringar Förmånligt friskvårdsbidrag Kort och gott ser vi att en bra arbetsplats är en förutsättning för att skapa nöjdhet! Detta söker vi hos dig Grundkrav/kvalifikationer B-körkort Behärskar svenska i tal och skrift Datorkunskaper Meriterande Fordonsteknisk utbildning alternativt yrkeserfarenhet/färdigheter som anses relevant till denna tjänst Kunskap i miljö – arbetsmiljö – samt säkerhetsfrågor Dokumenterade el-kunskaper D-körkort AC-utbildning Erfarenhet från plåtreparation av fordon Som person ser vi att du är ansvarsfull, är självgående och har god samarbetsförmåga. Vid urvalet kommer vi ha stor fokus på dina personliga egenskaper. Praktisk information Omfattning: Heltid Placeringsort: Sandviken Anställningsform: Tillsvidare Startdatum: Omgående Lön: enligt kollektivavtal för Bussbranschavtalet Semester: 25 dagar Låter detta som ett jobb för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 28 Februari 2025 Vi behandlar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka iväg din ansökan. Vår rekryteringsprocess ser ut som följande: Genomgång av din ansökan Telefonavstämning 1a-digital intervju med rekryterande chef 2a-fysisk intervju Referenstagning Beslut och återkoppling Kontakt Drivs du av framåtanda och vill bli en del av en bransch i ständig rörelse? Ansök nu och påbörja din resa med oss. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: Alexander Olander, Servicechef [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mail - endast via ansökningsformuläret på vår karriärsida. Klar för avgång? Vänta inte, ansök idag! Om oss Transdev Sverige har cirka 7 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Våra värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

146 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Tekniker för fordonsunderhåll till Sandviken
Transdev Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Nu söker vi en ny tekniker till vårt team i Sandviken. Har du en fallenhet för teknik och mekanik och söker en ny utmaning så tveka inte att lägg in en ansökan till oss oavsett vilken erfarenhet du har.Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet, driv och engagemang Din kommande arbetsplatsSom tekniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller en viktig samhällsfunktion. Vi har två verkstadsdepåer, en i Sandviken och en i Gävle där du kommer utgå från verkstaden i Sandviken som är vår största och samtidigt kunna stötta upp i Gävle vid behov.Vi utbildar kontinuerligt vår personal för att på bästa sätt kunna leverera rätt kvalitet på ett effektivt, säkert och tryggt sätt. Du kommer att arbeta med ett glatt, tight gäng med högt i tak. Vi är prestigelösa och vi vet att det är TILLSAMMANS som jobbet blir gjort på allra bästa sätt! Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av våra el bussar. Det ingår i din roll att säkerställa att alla arbeten utförs på ett fackmannamässigt sätt genom god service med hög kvalitet. Med varierade arbetsuppgifter på vår verkstad kommer du att arbeta i ett supporterande och positivtteam. För oss är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö och teamkänsla. Tillsammans säkerställer vi trafiken och driftsäkerheten i vår elbussflotta som banar väg för en ny hållbar framtid för vägtransporter. Dina förmåner Det är inte lätt att orientera sig ute på arbetsmarknaden och förstå vad alla termer betyder. Hos oss på Transdev är kollektivavtal en självklarhet till våra medarbetare. Här får alla: Trygga anställningsvillkor Avtalsenlig lön Rätt semester och försäkringar Förmånligt friskvårdsbidrag Kort och gott ser vi att en bra arbetsplats är en förutsättning för att skapa nöjdhet! Detta söker vi hos digGrundkrav/kvalifikationer B-körkort Behärskar svenska i tal och skrift Datorkunskaper Meriterande Fordonsteknisk utbildning alternativt yrkeserfarenhet/färdigheter som anses relevant till denna tjänst Kunskap i miljö – arbetsmiljö – samt säkerhetsfrågor Dokumenterade el-kunskaper D-körkort AC-utbildning Erfarenhet från plåtreparation av fordon Som person ser vi att du är ansvarsfull, är självgående och har god samarbetsförmåga. Vid urvalet kommer vi ha stor fokuspå dina personliga egenskaper. Praktisk information Omfattning: HeltidPlaceringsort: SandvikenAnställningsform: TillsvidareStartdatum: OmgåendeLön: enligt kollektivavtal för Bussbranschavtalet Semester: 25 dagar Låter detta som ett jobb för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 28 Februari 2025 Vi behandlar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka iväg din ansökan. Vår rekryteringsprocess ser ut som följande: Genomgång av din ansökan Telefonavstämning 1a-digitalintervju med rekryterande chef 2a-fysisk intervju Referenstagning Beslut och återkoppling Kontakt Drivs du av framåtanda och vill bli en del av en bransch i ständig rörelse? Ansök nu och påbörja din resa med oss. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: Alexander Olander, Servicechef [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mail - endast via ansökningsformuläret på vår karriärsida. Klar för avgång? Vänta inte, ansök idag! Om ossTransdev Sverige har cirka 7 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Våra värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

156 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Tekniker för fordonsunderhåll till Sandviken
Transdev Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Nu söker vi en ny tekniker till vårt team i Sandviken. Har du en fallenhet för teknik och mekanik och söker en ny utmaning så tveka inte att lägg in en ansökan till oss oavsett vilken erfarenhet du har.Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet, driv och engagemang Din kommande arbetsplatsSom tekniker på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller en viktig samhällsfunktion. Vi har två verkstadsdepåer, en i Sandviken och en i Gävle där du kommer utgå från verkstaden i Sandviken som är vår största och samtidigt kunna stötta upp i Gävle vid behov.Vi utbildar kontinuerligt vår personal för att på bästa sätt kunna leverera rätt kvalitet på ett effektivt, säkert och tryggt sätt. Du kommer att arbeta med ett glatt, tight gäng med högt i tak. Vi är prestigelösa och vi vet att det är TILLSAMMANS som jobbet blir gjort på allra bästa sätt! Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är service, underhåll och reparation av våra el bussar. Det ingår i din roll att säkerställa att alla arbeten utförs på ett fackmannamässigt sätt genom god service med hög kvalitet. Med varierade arbetsuppgifter på vår verkstad kommer du att arbeta i ett supporterande och positivtteam. För oss är det viktigt med gott samarbete, det är därför är viktigt att du är med och bidrar till en god arbetsmiljö och teamkänsla. Tillsammans säkerställer vi trafiken och driftsäkerheten i vår elbussflotta som banar väg för en ny hållbar framtid för vägtransporter. Dina förmåner Det är inte lätt att orientera sig ute på arbetsmarknaden och förstå vad alla termer betyder. Hos oss på Transdev är kollektivavtal en självklarhet till våra medarbetare. Här får alla: Trygga anställningsvillkor Avtalsenlig lön Rätt semester och försäkringar Förmånligt friskvårdsbidrag Kort och gott ser vi att en bra arbetsplats är en förutsättning för att skapa nöjdhet! Detta söker vi hos digGrundkrav/kvalifikationer B-körkort Behärskar svenska i tal och skrift Datorkunskaper Meriterande Fordonsteknisk utbildning alternativt yrkeserfarenhet/färdigheter som anses relevant till denna tjänst Kunskap i miljö – arbetsmiljö – samt säkerhetsfrågor Dokumenterade el-kunskaper D-körkort AC-utbildning Erfarenhet från plåtreparation av fordon Som person ser vi att du är ansvarsfull, är självgående och har god samarbetsförmåga. Vid urvalet kommer vi ha stor fokuspå dina personliga egenskaper. Praktisk information Omfattning: HeltidPlaceringsort: SandvikenAnställningsform: TillsvidareStartdatum: OmgåendeLön: enligt kollektivavtal för Bussbranschavtalet Semester: 25 dagar Låter detta som ett jobb för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är den 28 Februari 2025 Vi behandlar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka iväg din ansökan. Vår rekryteringsprocess ser ut som följande: Genomgång av din ansökan Telefonavstämning 1a-digitalintervju med rekryterande chef 2a-fysisk intervju Referenstagning Beslut och återkoppling Kontakt Drivs du av framåtanda och vill bli en del av en bransch i ständig rörelse? Ansök nu och påbörja din resa med oss. Har du frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: Alexander Olander, Servicechef [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mail - endast via ansökningsformuläret på vår karriärsida. Klar för avgång? Vänta inte, ansök idag! Om ossTransdev Sverige har cirka 7 000 medarbetare utspridda över hela Sverige, från norr till söder. Vi är en av Sverige största operatörer och har ett brett erbjuder som spänner över flera färdslag, exempelvis tåg, buss och båt. Vi har en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar inom persontrafik. Våra värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet. Vi ingår i den internationella koncernen Transdev Group.

157 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Personlig assistent sökes till en aktiv och levnadsglad tjej

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du får vara en del av någons vardag, och göra skillnad?Vi söker nu personliga assistenter till en tjej i 30-årsåldern som bor i centrala Sandviken. Det här är ett arbete för dig som trivs med att skapa trygghet. Du behöver ha en förmåga att balansera ett flexibelt och initiativrikt arbete med att vara strukturerad och följa rutiner. Det är viktigt för att ge vår kund stabilitet och harmoni i vardagen. Som personlig assistent åt henne så kommer arbetet att utgå från hennes dagliga behov, du ska vara hennes stöd och hjälp i vardagen, på daglig verksamhet, med all praktisk hjälp i hemmet och med olika fritidsaktiviteter. Vi söker dig som har en naturlig omtanke och ett stort hjärta, är initiativrik, engagerad, lyhörd och flexibel. Eftersom ni kommer spendera mycket tid tillsammans, så är det viktigt att ni trivs ihop och har en fin personkemi. Det är önskvärt att du har erfarenhet av personlig assistans, men det är inget krav. Vi lägger allra störst vikt vid personlig lämplighet. Förutom detta så finns det några krav till för att du ska kunna jobba hos vår kund, nämligen: Du är kvinna Du är rökfri God svenska i tal och skrift Du kan arbeta dygnspass med väntetid Vi söker ordinarie personal för rullande schema på deltid, samt vikarier vid behov. ____________________ OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn iGästrikland, Dalarna, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligtutgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våramedarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda påhel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal Ett nära samarbete med ett engagerat team Friskvårdsbidrag till alla anställda Möjlighet att utvecklas inom företaget. Bland annat med samordnaransvar Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se ____________________ För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner attanvända ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är attdu som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuelladokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned påSkatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18år.Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittardu här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/Rekryteringen sker löpande, vilket kan innebära att tjänsten tillsätts före annonsensslutdatum.

160 dagar sedan
Sista ansökan:
16 juli 2025