Säljare till Sandviken

Vill du bli en del av Sveriges bästa säljteam? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure!  Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning och ledarskap.  Vi erbjuder dig:  * Garantilön och attraktiv provisionsstege  * Tjänstebil  * Onboarding i världsklass  * Attraktiv karriärstege  * Säljtävlingar med extraordinära priser  * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag  * Mållön 32.000-40.000 kronor Vad innebär tjänsten?  Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet.   Vi söker dig som:  * Har B-körkort (obligatoriskt krav) * Kan arbeta vardagar mellan kl.12-20.30 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål  * Har stort kundfokus med hög integritet  * Värdesätter samarbete och ett bra team  Sök direkt utan CV  Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.   Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.   Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram .  Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i.  Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Auktionsbiträde

Vi söker nu en engagerad medarbetare till Handelslagret Auktionsservice. Som en del av vårt team kommer du primärt att arbeta med vår auktionsutlämning över disk och ha daglig kontakt med kunder. Dina ansvarsområden kommer att inkludera att hantera företagets e-post, svara i telefonen samt utföra olika administrativa uppgifter såsom att förbereda gods inför transport, flytta in och ut sålda föremål, packa upp lådor, hålla våra visningshallar i representabelt skick och ansvara för städning. Du kommer också att ta hand om Handelslagrets närvaro i sociala medier och ha möjlighet att vara delaktig i andra utvecklingsområden. Vi söker en organiserad och noggrann person som kan hantera högt tempo och vara flexibel under arbetstidens olika utmaningar. Det är fördelaktigt om du har kunskap eller intresse för vardagantikviteter och relaterade områden, då det finns möjligheter till personlig och professionell utveckling hos oss. Arbetstiderna för tjänsten är måndag till onsdag kl. 08.00-16.00, torsdag kl. 08.00-18.00 och fredag kl. 08.00-16.00. Följande erfarenheter och egenskaper är meriterande, men inte ett krav: Tidigare arbete inom butik eller erfarenhet av kundkontakt. Delvis kunskap om äldre föremål inom design, konst med mera. Meriterande: B-körkort. Förmåga att arbeta i högt tempo och hantera stress. Snabb och bekväm med datorer och internet som arbetsredskap. Välkommen in med din ansökan (personligt brev, CV samt bild) via e-post Telefonkontakt undanbedes alla cv behandlas via mejl.

22 april 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Vi söker truckförare!

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Vi söker nu truckförare för kommande och omgående uppdrag till våra kunder i Gävle med omnejd. Arbetsuppgifterna varierar beroende på uppdrag men kan exempelvis innefatta att köra truck, plocka och packa order, lossa och lasta lastbilar. Arbetstiden kan vara förlagd till dagtid eller skiftgång och uppdraget startar efter behov. Din profil För att lyckas i rollen som truckförare tror vi att du är en ansvarstagande och noggrann person. Du har truckkort och erfarenhet av truckkörning. Som person är du kvalitetsmedveten och observant, samt trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Ansökan Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos någon av våra kunder. En fördel med att arbeta som konsult på Clockwork är att du har möjlighet att utvidga ditt nätverk och få bra arbetslivserfarenheter för din fortsatta karriär. För oss är gemenskap och uppskattning viktigt därför får du en nära och personlig kontakt med din konsultchef som stödjer och utvecklar ditt arbete under uppdraget. Är du den vi söker? Sök då tjänsten via vår hemsida www.clockworkpersonal.se senast 2024-05-19. Vi intervjuar löpande under ansökningsperioden. För vidare frågor kontakta Rebecca Nätfalk på 070-8215311 eller mail [email protected]

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Chef bygg och förvaltningsstöd - Sandviken

-Utvecklingsorienterad och trygg ledare med stort intresse för samhällsbyggnadsfrågor   De tre kommunerna Sandviken, Hofors och Ockelbo förenas i en gemensam samhällsbyggnadsförvaltning och nämnd (VGS) där de nu söker en enhetschef för bygg och förvaltningsstöd. Tillsammans med olika aktörer planeras och förverkligas attraktiva och hållbara kommuner där boende, besökare och näringsidkare trivs och växer. Du utgår från värdkommunen Sandviken där du har din arbetsplats.    Uppdraget:    Tjänsten innebär ett chefsuppdrag för enheten bygg och förvaltningsstöd. Ditt uppdrag är att vara en modig ledare, som coachar medarbetare till att vara modiga samhällsbyggare. Du leder och vidareutvecklar arbetet med handläggning av bygglov, bostadsanpassningsbidrag, parkeringstillstånd, energirådgivning, tillsyn enligt PBL och förvaltningens registratur.   Enheten är uppdelad i två team med teamledare. Där finns totalt 21 medarbetare för vilka du har verksamhets-, budget-, personal- och arbetsmiljöansvar. Du en del av förvaltningens ledningsgrupp, där ni tillsammans leder förvaltningen utifrån politiska viljeinriktningar och samhällsutvecklingen. Förvaltningens ekonom finns på din enhet, vars kompetens gagnar alla, så klart.   Uppdraget utförs i en kultur som präglas av helhetssyn, samverkan och dialog. Som chef samverkar du med många olika intressenter. Du bygger relationer, utvecklar samarbeten och coachar medarbetare. Du identifierar behov, sätter mål och leder arbetet på ett sätt som skapar möjligheter för goda resultat som gagnar samhällsutvecklingen på lång sikt och medarbetarnas växande. Du söker nya perspektiv och idéer genom att stimulera förändring inom organisationen.   Din bakgrund   Du har:   Flerårig erfarenhet som chef och ledare- du har ett coachande förhållningssätt, ger och tar feedback på bra sätt och bygger tillitsfulla relationer till dina medarbetare och chefskollegor. Du agerar utifrån ett helhetsperspektiv och är genuint nyfiken på, och lyhörd för, omvärlden och på dina medarbetares och kollegors tankar. Du har god samverkanskompetens och är bra på att föra dialog. Du inger förtroende och står upp för fattade beslut.   Erfarenhet av att leda strategiskt utvecklingsarbete- du leder i förändring på ett förtroendefullt och lösningsorienterat sätt. Innovation och mod driver vår processorienterade utveckling framåt. Du vill leda verksamheten så att regeringens färdplan mot en digital och obruten samhällsbyggnadsprocess förverkligas.   Insikt i att leda och arbeta inom politiskt styrd organisation - du har fokus på medborgarnas bästa och gör kloka avvägningar mellan sociala, ekologiska och ekonomiska perspektiv.   Goda kunskaper i svenska språket- såväl i tal som i skrift.   Erfarenhet av plan- och bygglagen är meriterande, men utgör inget krav. Välkommen att bidra till samhällsutveckling med oss i Sandviken, Hofors och Ockelbo!       2016 bildades VGS med gemensam förvaltning för kommunerna Hofors, Ockelbo och Sandviken. Sandviken är värdkommun, det vill säga nämndens och förvaltningens säte. Förvaltningen har bland annat i uppdrag att hantera myndighetsfrågor inom plan-, bygg-, miljö- och hälsoskyddsområdena. Som medarbetare på VGS är du varje dag med och formar vår gemensamma framtid. I ditt arbete får du möjlighet att möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. VGS arbetar för en långsiktigt hållbar och god livsmiljö för invånarna i de tre kommunerna med sammanlagt 53 000 invånare. Vi fortsätter nu arbetet med att vidareutveckla vår förvaltning, och du har i detta arbete chans att bidra till utvecklingen av en attraktiv arbetsgivare för ca 83 medarbetare. Krav: Körkort: * B (Personbil)

22 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarvikarier - Telefonist / Kundtjänstmedarbetare

Vi söker nu 2st sommarvikarie/ medarbetare för flertalet specifika kunduppdrag. iTell startades 2002 och är ett av Sveriges modernaste Callcenters som servar företag främst i Norden med olika telefonilösningar för inkommande samtal inom växel, kundtjänst och svarstjänst. Vi tar emot inkommande samtal och hanterar dagligen hundratals kunder inom olika branscher, med olika telefonitjänster Tidigare erfarenhet från liknande arbete inom telefoni och kundservice via telefon är ett krav. Arbetsuppgifterna avser att ta emot inkommande telefonsamtal från kunder och vidarekoppla samtal, förmedla information, notera meddelanden, ta emot anmälningar samt registrera uppgifter i aktuellt system beroende på samtalets karaktär. Arbetet sker under vardagar Måndag-Fredag, mellan ca. 09.00-16.00 (rullande schema enligt behov) Som person behöver du ha en mjuk och fin telefonröst, vara ytterst noggrann, stresstålig, inneha en väldigt hög servicenivå , vara flexibel och mångsidig samt ha ett stort tålamod och agera tillmötesgående i alla kontakter med kunden. Fördel om du arbetat inom ett serviceyrke tidigare och är van att bemöta kunder i olika situationer. Du har lägst gymnasiekompetens och uttrycker dig flytande i BÅDE tal och skrift främst på Svenska men även Engelska. Du har god datavana (Officepaketet), skriver obehindrat på tangentbordet samt har generellt lätt för att lära nya system och förmågan att variera mellan olika program beroende på samtalets karaktär. Som person är du lättsam, social och framåt. Du måste vara noggrann, närvarande och punktlig samt strukturerad. Arbetet kan upplevas som stressigt då Vi drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service! Som medarbetare på iTell får du ett självständigt arbete med ansvar för ett specifikt antal kunder. Du besvarar dina kunders inkommande samtal och blir deras "ansikte utåt". Du har kunskapen som effektivt höjer våra kunders tillgänglighet och servicenivå genom att lotsa varje inkommande samtal, information och meddelande till rätt person (Vi arbetar Ej med utgående telemarketing). Vi ser fram emot att höra mer OM du matchar kriterierna ovan och är tillgänglig relativt omgående, då tjänsten ska tillsättas från mitten av maj månad med upplärning under de första 14 dagarna.

20 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Gymnasielärare inom Automation - Göranssonska Skolan

Är du en inkluderande och närvarande förebild med teknisk bakgrund, som dessutom vill vara med och bygga framtidens industriskola? Då tycker vi att du ska läsa vidare! Göranssonska Skolan startades 2002 i ett samarbete mellan Sandvikens Kommun och Sandvik AB, med syftet att skapa en levande utbildning med närhet till arbetslivet. Här har man skapat en av Sveriges främsta tekniska gymnasieskolor för att tillgodose industrins växande behov av kompetenta tekniker och ingenjörer. På skolan möts industri och utbildning på ett helt unikt sätt och nu har vi en öppning för en engagerad yrkeslärare inom automation. Det här är jobbet för dig som vill dela med dig av dina tekniska kunskaper samtidigt som du är en del i att skapa en trygg och coachande miljö för både elever och kollegor. Välkommen till ett härligt team med bred kompetens och stort engagemang, där elevens utveckling är i fokus. Kortfattat om jobbet Som automationslärare är du en viktig person för eleverna på skolan då du undervisar i teknik med inriktning mot ellära, mekatronik, robotteknik och programmering i exempelvis VB eller PLC-programmering (Siemens eller Mitsubishi). Du vägleder dem både teoretiskt och praktiskt och inspirerar till delaktighet och goda resultat. Naturligtvis ansvarar du också för bedömning, uppföljning och betygssättning. Skolan har en helhetssyn på kunskap, vilket gör att vi jobbar ämnesintegrerat i olika projekt, samarbetar tätt ihop i arbetslag och täcker upp för varandra när det behövs. Det är tillsammans som vi bäst driver arbetet för att utveckla skolan, våra elever och våra medarbetare. Datum för tillsättning är 7/8-24. Vill du få en inblick i vår vardag på Göranssonska Skolan? Läs mer om oss och vårt arbetssätt på vår hemsida! (https://www.goranssonskaskolan.com) Det här är du! Vi söker dig som har relevanta teoretiska och praktiska kunskaper inom automation, där lärarbehörighet inom ämnet och undervisningserfarenhet ses som ett plus. Även en akademisk utbildning inom teknik är meriterande. Du pratar och skriver obehindrat på svenska, samtidigt som goda kunskaper i engelska är en stor fördel i vår kontakt med näringslivet. Du är en engagerad person som ser positivt på att arbeta med ungdomar och deras utveckling, både på det yrkesmässiga planet och socialt. Du är också trygg i dig själv, har ett ödmjukt förhållningssätt och hög integritet. Genom att bemöta människor på ett tydligt och förtroendeingivande sätt, lägger du sedan grunden för riktigt bra samarbeten. Du ställer såklart mer än gärna upp för att hjälpa dina kollegor när det behövs och har ett genuint intresse av att både dela med dig av din kunskap och att lära av andras. Vår kultur på Sandvik På Sandvik är vi övertygade om att mångfald leder till en bättre omgivning för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Hos oss ska du alltid känna att du kan vara dig själv på jobbet. Vi vet att du då har störst möjligheter att nå din fulla potential och bidra till vår framgång. Var unik. Behåll din nyfikenhet. Det gillar vi! Kontaktinformation För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Johan Ohlsson, biträdande rektor Göranssonska Skolan 079-060 32 56 Maria Edring, rektor Göranssonska Skolan, 070-614 64 18 Vi har tagit ställning till vilka rekryteringskanaler och vilken typ av marknadsföring vi vill använda och undanber vänligen men bestämt ytterligare kontakter. Fackliga kontaktperson: Emelie Forsberg, Unionen, 026-26 23 78 Ansvarig rekryterare Therese Rutqvist Ansökan Vi har löpande urval och intervjuer i den här rekryteringen och ber dig skicka in din ansökan så snart som möjligt och senast 31 maj, 2024. Klicka på ansök och bifoga där CV och personligt brev. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Jobb-id: R0066383. För frågor angående rekryteringsprocessen kontakta HR Services på [email protected]. Vi eftersträvar en öppen och rättvis rekrytering och använder olika verktyg för att möjliggöra en objektiv process. När du söker denna tjänst kommer du därför få en inbjudan via email till att genomföra ett personlighets- och logiktest. Återkoppling kommer direkt efter genomfört test och urvalsprocessen startar efter sista ansökningsdatum.

19 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Elektriker (Skiftgående)

Alleima och området Primary söker nu nya medarbetare för att utveckla vår verksamhet och arbeta för att uppfylla våra ambitiösa mål. Vi söker nu en engagerad skiftgående elektriker (5-skift) med erfarenhet inom industriell elektriskt underhåll. Som elektriker kommer du att få arbeta med avancerade elsystem och teknik i en spännande och utvecklande miljö. Varmvalsverk 04 arbetar med målsättningen att utveckla och förbättra våra anläggningars prestanda och tillgänglighet, samtidigt som vi minskar de totala kostnaderna – alltid med säkerheten främst. Initiativ, innovation och ständiga förbättringar är vår vardag och vi har ambitionen och engagemanget att erbjuda teknisk expertis och leverera service i världsklass. Din roll I rollen som skiftgående elektriker ansvarar du för underhåll och reparationer av produktionsutrustning med syftet att öka eller upprätthålla driftssäkerheten. Du arbetar tillsammans med en mekaniker och utför både förebyggande och avhjälpande underhåll. Vid behov ansvarar du även för planerade underhållsjobb samt ledning av entreprenörsåtgärder. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Utföra avhjälpande underhåll. Noggrant dokumentera dina utförda arbeten. Hantera arbetsordrar i vårt underhållssystem. Stödja planerings- och beredningsprocessen med tekniskt kunnande samt medverka till att ge kunden bästa möjliga förutsättningar till en effektiv produktion. Agera bollplank och stötta övriga underhållsorganisationen. Skiftformen är för närvarande 5-skift, men kan komma att ändras utefter verksamhetens behov. Din Profil Vi söker dig som har en relevant gymnasieutbildning med inriktning mot el, samt erfarenhet av arbete med elektriskt underhåll i en industri. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med Siemens och ABB Styrsystem. Du har grundläggande kunskap i MS Office, främst i Word och Excel. Du talar och skriver obehindrat på svenska och då vi arbetar i en internationell miljö har du även goda kunskaper i engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du driven och ansvarstagande. Du har en förståelse och förmåga att utföra systematisk felsökning och förbättringsarbete med syfte att höja anläggningseffektiviteten. Vi ser också att du är bekväm med att fatta egna välgrundade beslut. Till din hjälp kommer du ha interna och externa samarbetspartners. Därför behöver du trivas lika bra med att arbeta självständigt såväl som i grupp för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna. Vad du kan förvänta dig av oss På Alleima är vi övertygade om att mångfald och inkludering leder till en bättre arbetsplats för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Vi bryr oss: Vi är stolta över det vi gör. Vi bryr oss om våra kunder, våra medarbetare, miljön, de samhällen där vi verkar och den framtid vi delar. Vi levererar: Vi levererar på våra åtaganden, med ett lösningsorienterat tankesätt gör vi det möjligt för våra kunder att vara deras allra bästa: Mer effektiva, lönsamma och hållbara Vi utvecklas: Vi utvecklas ständigt. Tillsammans tar vi ledningen för att främja material, ambitioner, industrier, oss själva – och samhällen till det bättre. Övrig information För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Daniel Bäckström, rekryterande chef, +46 70 212 09 67 För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Per Hammas, ansvarig rekryterare, +46 79-098 49 50 Fackliga kontaktpersoner: Malin Löwenborg, IF Metall, 070 616 30 76 Du är välkommen med din ansökan senast 2024-05-12. På Alleima är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov och att det är så vi uppnår våra affärsmål är bästa sättet att beskriva vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete. Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri. Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Elektriker (dagtid)

Alleima och området Primary söker nu nya medarbetare för att utveckla vår verksamhet och arbeta för att uppfylla våra ambitiösa mål. Vi söker nu en engagerad elektriker med erfarenhet inom industriell elektriskt underhåll. Som elektriker kommer du att få arbeta med avancerade elsystem och teknik i en spännande och utvecklande miljö. Varmvalsverk 04 arbetar med målsättningen att utveckla och förbättra våra anläggningars prestanda och tillgänglighet, samtidigt som vi minskar de totala kostnaderna – alltid med säkerheten främst. Initiativ, innovation och ständiga förbättringar är vår vardag och vi har ambitionen och engagemanget att erbjuda teknisk expertis och leverera service i världsklass. Din roll Som dagtidsgående elektriker har du en viktig del i att bibehålla och förbättra tillgängligheten i våra maskiner och våra anläggningar. Du är en lagspelare som jobbar tillsammans med övriga i underhållsteamet, driften och andra supportavdelningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Underhåll och reparation av elsystem och utrustning inom industrianläggningar. Felsöka och lösa tekniska problem för att säkerställa en effektiv och säker drift. Delta i planering och genomförande av el projekt, inklusive nyinstallationer och uppgraderingar. Säkerställa efterlevnad av gällande regler och normer inom elsäkerhet och arbetsmiljö. Samarbeta med andra tekniker och yrkesgrupper för att säkerställa en smidig drift och driftsäkerhet. Dokumentera och rapportera arbete, inklusive service- och inspektionsrapporter Din Profil Vi söker dig som har en relevant gymnasieutbildning med inriktning mot el, samt erfarenhet av arbete med elektriskt underhåll i en industri. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med Siemens och ABB Styrsystem. Du har grundläggande kunskap i MS Office, främst i Word och Excel. Du talar och skriver obehindrat på svenska och då vi arbetar i en internationell miljö har du även goda kunskaper i engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du driven och ansvarstagande. Du har en förståelse och förmåga att utföra systematisk felsökning och förbättringsarbete med syfte att höja anläggningseffektiviteten. Vi ser också att du är bekväm med att fatta egna välgrundade beslut. Till din hjälp kommer du ha interna och externa samarbetspartners. Därför behöver du trivas lika bra med att arbeta självständigt såväl som i grupp för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna. Vad du kan förvänta dig av oss På Alleima är vi övertygade om att mångfald och inkludering leder till en bättre arbetsplats för våra anställda, vårt företag och våra kunder. Vi bryr oss: Vi är stolta över det vi gör. Vi bryr oss om våra kunder, våra medarbetare, miljön, de samhällen där vi verkar och den framtid vi delar. Vi levererar: Vi levererar på våra åtaganden, med ett lösningsorienterat tankesätt gör vi det möjligt för våra kunder att vara deras allra bästa: effektivare, lönsammare och hållbarare Vi utvecklas: Vi utvecklas ständigt. Tillsammans tar vi ledningen för att främja material, ambitioner, industrier, oss själva – och samhällen till det bättre. Övrig information För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta: Daniel Bäckström, rekryterande chef, +46 70 212 09 67 För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Per Hammas, ansvarig rekryterare, +46 79-098 49 50 Fackliga kontaktpersoner: Malin Löwenborg, IF Metall, 070 616 30 76 Du är välkommen med din ansökan senast 2024-05-12. På Alleima är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov och att det är så vi uppnår våra affärsmål är bästa sättet att beskriva vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete. Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri. Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
CE-chaufförer sökes för sommaruppdrag

TopWork söker nu ansvarsfulla chaufförer till kund i Ockelbo!   Vi söker nu chaufförer som vill bredda sin kompetens under sommaren hos vår kund belägen i Ockelbo. Vi söker dig som är punktlig och trivs med att arbeta i ett högt tempo med god servicekänsla! Du kommer att arbeta med distribution inom Gästrikland och angränsande län. Arbetet kan vara förlagt under veckans alla dagar, vi ser därför att du som söker är flexibel när det kommer till arbetstider. Arbetet är ett sommarvikariat som kommer vara från vecka 21 till vecka 34. Vi ser att du är: Ansvarsfull Punktlig Intresserad av att utvecklas Formella krav: CE- behörighet Giltigt YKB Digitalt förarkort Behärska det svenska språket i tal och skrift Låter detta som din nästa möjlighet att utvecklas som chaufför? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden gått ut.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024