Vill du tillhöra vårt A-team? Vi behöver utöka vårt gäng ytterligare med ny energi och kompetens. Efterfrågan från våra kunder ökar ständigt och vi behöver därför bli fler. Hos oss får du bra stöttning av engagerade projektledare och kollegor med stor erfarenhet, där du kan bolla idéer och problemställningar. Dessutom har vi kul på jobbet! Vi söker nu fler Entreprenadelektriker med placering i Södertälje där vi har flera industriprojekt på gång! Din bakgrund Vi söker dig som har minst 3års erfarenhet, är självgående och har körkort. Du vill utveckla dina kunskaper och har lätt att kommunicera. Du sätter kunden i fokus och gillar att samarbeta. Personliga egenskaper vi värdesätter är hög servicekänsla och förmåga att lösa problem. Du arbetar självständigt med stöttning från projektledaren. Vi erbjuder Assemblin utvecklas och vi har många idéer om hur vi vill forma vår roll som samhällsbyggare och våra kunders teknikpartner. Vi tänker stort men agerar snabbt och lokalt. Du kommer att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag som kännetecknas av tillväxt och korta beslutsvägar. Vi är måna om att ha ett öppet och gott arbetsklimat där alla medarbetare bidrar till att utveckla företaget framåt. Ansökan och kontaktperson Är detta din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan inkl. CV och brev via länken nedan. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta filialchef Roger Korseman på nummer 010-472 61 48 eller via e-post [email protected]. Sista ansökningsdatum är 2025-08-17. Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag.
✂️ FRISÖR SÖKES OMGÅENDE – TILL SALONG ELITESSE I SÖDERTÄLJE ✂️ Är du en kreativ, passionerad och serviceinriktad frisör som är redo för nya utmaningar? Vill du arbeta på en modern salong i hjärtat av Södertälje där kvalitet, stil och trivsel står i fokus? Då kanske du är den vi söker! 💫 Elitesse är en väletablerad frisörsalong med en trogen kundkrets. Nu söker vi en utbildad och erfaren frisör som kan börja omedelbart och bli en del av vårt härliga team. ✨ Vi erbjuder: ✅ En välbesökt salong i centrala Södertälje ✅ Trygg och trivsam arbetsmiljö ✅ Möjlighet till anställning eller stoluthyrning ✅ Flexibla arbetstider ✅ Stort kundflöde och utrymme för egen kreativitet ✅ Fantastiska kollegor och utvecklingsmöjligheter 🎯 Vi söker dig som: – Är utbildad frisör med erfarenhet – Brinner för hår, service och stil – Är självgående, noggrann och glad – Vill växa tillsammans med ett framåtsträvande team – Har ett öga för detaljer och ett hjärta för kunderna 📅 Start: Omgående 📍 Plats: Elitesse, centrala Södertälje 📩 Skicka din ansökan till: [email protected] 📲 Vi tar även emot DM via Instagram
Vi söker en besiktningstekniker till Carspect Moraberg i Södertälje. Arbetsuppgifter Som besiktningstekniker hos oss är du en viktig person för företagets fortsatta utveckling och varumärke. Du genomför grundliga kontroller av fordon för att se om de uppfyller de säkerhetskrav som är uppställda av våra myndigheter. Tillsammans med dina kollegor ser du till att besiktningsprocessen fungerar smidigt. Du träffar hela tiden nya kunder och arbetstempot är tidvis högt. Vem är du Vi söker främst dig som redan är certifierade besiktningstekniker eller varit certifierad besiktningstekniker. Om du inte redan är certifierad besiktningstekniker kan vi erbjuda dig utbildning. För att bli certifierad besiktningstekniker krävs: - Dokumenterad erfarenhet eller lämplig utbildning inom området - B-körkort utan begränsning - Teknisk fordonskunskap - Grundläggande datakunskaper Med din professionalism, yrkesstolthet och vilja att sätta kunden i centrum kommer du att påverka kundernas val av station idag och i framtiden. Du är ansvarsfull, noggrann och kan förmedla information på ett trevligt och tydligt sätt. Du är van att ibland arbeta i en hektisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i svenska. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland annat inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Tillsvidare, heltid 100% Tillträde så snart som möjligt Vem söker vi? Nu söker vi en passionerad kock som vill arbeta i ett team där serviceanda och lagarbete står i centrum. Med nyfikenhet och entusiasm skapar du smakfulla och vällagade rätter med fokus på hållbarhet. I tjänsten ingår bland annat dagligt arbete med egenkontroll, att ha god kännedom om allergener och kunna redogöra för alla ingredienser, beställning och mottagning av varor samt svinnhantering. Du kommer även vara behjälplig i menyplanering och inventering. Om Restaurang The Lake House The Lake House är en av tretton restauranger hos vår kund Scania, varav elva finns i Södertälje och ligger vackert med utsikt över Saltskogssfjärden vid Scanias huvudkontor. Vi serverar frukost och lunch alla vardagar till ca 800 personer och våra gäster är mestadels Scanias medarbetare samt elever från Mälardalens Tekniska Gymnasium. The Lake House har två matsalar med två olika koncept på lunchen. På Syd hittar du 'Marketplace', lunchen serveras på buffé och består av två husman, en vegetariskt och en soppa. Nord går under konceptet 'Food & Co där menyn består av tre rätter; Gröna smaker, Klassiska smaker och Världens smaker. Rätterna läggs vackert upp på tallrik framför gästen. Vår cateringverksamhet levererar inte bara förtäring till olika möten och konferenser, vi finns även på plats vid Scanias större personalarrangemang så som Scaniamilen, SportCamp och Tunanäsdagen. The Lake House är en stor enhet med många olika koncept och verksamheter så det är viktigt att du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt. Du gillar fartfyllda dagar, kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll. Du kommer ingå i ett team med 10 kollegor och rapporterar till kökschef. Arbetstiden är måndag till fredag, dagtid. Men enstaka kvälls- och helgpass förekommer när vi har den typen av uppdrag. Vem är du? • Du är över 18 år • Du har utbildning inom hotell och restaurang med kockinriktning eller motsvarande • Du har erfarenhet av restaurangarbete sedan tidigare • Du har en förmåga att planera och strukturera arbetet effektivt • Du tar genom din passion ansvar för att hålla en hög service- och kvalitetsnivå på det du levererar • Du ser din betydelse i nöjda gäster, är positiv, stresstålig och har lätt för att samarbeta och kommunicera • Du kan ta egna initiativ och är flexibel i din yrkesroll • Du talar och skriver svenska • Erfarenhet av menyplaneringssystem är ett plus Om Compass Group Vi är en del av Compass Group som är en världsledande leverantör inom mat, dryck och supportservice. Över hela världen har vi över 500 000 kollegor. I Sverige har vi cirka 450 verksamheter runt om i landet, vilket gör att det finns fantastiska utvecklingsmöjligheter hos oss. Vi har förmåner genom kollektivavtal som årlig löneökning, försäkringar och tjänstepension. Compass Group i Sverige omsätter cirka 3 miljarder kronor och drivs under varumärken som Food & Co, Marketplace, Medirest, Amica, Chartwells, Levy Restaurants, UNISON, Eurest och fler. Compass Group Sverige är en del i koncernen Compass Group PLC. Koncernens omsättning uppgår globalt till 250 miljarder SEK (2022). Våra kunder är företag, arenor, universitet, skolor, vård och omsorg med flera. Vi tillhandahåller service såsom mat och dryck, konferens, reception, lokalvård, vaktmästeri med mera. Vill du läsa mer om Compass Group, besök gärna vår hemsida. Varför ska du välja oss? • Vi rekryterar schysst! Vi tror att mångfald, olika erfarenheter och kompetenser gör den bästa stjärnhimlen. • Vi älskar service och vi vill leverera service i världsklass genom att alltid ge det lilla extra. • Vi tror på hållbarhet! Både när det gäller vår planet och våra kollegor. • Vi levererar kvalitet i allt vi gör! Rekrytering på Compass Group Rekryteringen sker löpande så varmt välkommen in med din ansökan idag! Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt behandlas inte. För mer information om hur Compass Group AB behandlar dina personuppgifter, klicka här.
Rosenborgsenherten är en F–9-skola. Vi består av åk F–3 och fritidshemmet på Majtopskolan och åk 4–9, kommunövergripande särskild undervisningsgrupp och grundsärskola på Rosenborgskolan Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i vårt trevliga arbetslag där yrkesskickliga och professionella lärare samarbetar kring våra elever i särskild undervisningsgrupp på Rosenborgskolan. Vi vill att våra elever ska vara delaktiga och trygga i en lustfylld lärmiljö och erbjuder eleverna en varierad undervisning och verksamhet. I arbetslaget arbetar vi tillsammans för att utveckla vår undervisning och vi lägger stor vikt på kartläggning, uppföljning och inte minst relationsbyggande. Vi söker en kompetent och engagerad speciallärare som leder och vidareutvecklar vår kommunövergripande särskilda undervisningsgrupp på högstadiet. Du kommer ingå i skolans EHT tillsammans med ytterligare speciallärare där ni tillsammans med andra planerar, genomför och ansvarar för en del av det förebyggande elevhälsoarbetet. Du ansvarar för den specialpedagogiska insatsen för elever i vår särskilda undervisningsgrupp i åk 7-9 där du planerar, genomför och ansvarar för särskilt stöd för elever. En del av det dagliga arbetet är den dokumentation som krävs av styrdokumenten såsom utredning av särskilt stöd, åtgärdsprogram samt att följa upp elevernas kunskapsutveckling på en övergripande nivå. Du skapar goda relationer med elever, vårdnadshavare och dina kollegor, byggda på förtroende och respekt. Vi arbetar med kollegialt lärande vilket innebär att du samarbetar med kollegor för att utveckla dig själv och din undervisning samt skolans pedagogiska arbete. Du leder elevhälsomöten i arbetslaget och stöttar i arbetet med att genomföra extra anpassningar samt följa upp dessa med undervisande lärare i arbetslaget. Vem är du? - Vi söker dig som har lärarlegitimation och behörighet i att arbeta som speciallärare. - Du besitter tålamod och ett positivt förhållningssätt och har viljan att lära nytt. - Flexibilitet och en god samarbetsförmåga är viktigt i arbetet, för att skapa goda relationer och samverka med elever, vårdnadshavare, pedagogerna på skolan, skolans elevhälsoteam och skolledning. - Du tar egna initiativ där du ser att behov finns och har en förmåga att se hela verksamhetens bästa. - Du har förmågan att kritiskt och självständigt ta initiativ till, analysera och medverka i det förebyggande arbetet. - Du har förmågan att kritiskt och självständigt genomföra pedagogiska utredningar och utforma och genomföra åtgärdsprogram. - Du har god kännedom om skolans styrdokument och är väl förtrogen med läroplanen. Krav: - Du har lärarlegitimation och är utbildad speciallärare. - Du har god kännedom om skolans styrdokument och är väl förtrogen med Lgr 22 - Erfarenhet av arbete med NPF. - Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Meriterande: - Dokumenterade kunskaper om NPF och specialpedagogiska insatser och arbete. - Du behärskar journalsystemet Prorenata. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder dig Varje dag går ca 6 000 personer till sitt jobb i Södertälje kommun. Vi har många olika roller hos oss och vill erbjuda dig ett meningsfullt jobb där du får möjlighet att bidra till samhället och samtidigt känna glädje. Som medarbetare hos oss får du möjlighet att utvecklas och sätta avtryck på riktigt. Som anställd i Södertälje kommun erbjuds du bl.a. trygga anställningsvillkor, ett generöst friskvårdsbidrag samt möjlighet att byta semesterdagstillägget mot extra lediga dagar. Inom vissa verksamheter finns även möjlighet till viss flexibilitet avseende arbetstid och arbetsformer. Vi har ett stort utbud av utbildningar och kompetenshöjande insatser för dig som medarbetare. För mer detaljerad information kring våra förmåner läs gärna mer på vår externa hemsida: https://www.sodertalje.se/formaner - Friskvårdsbidrag - Pedagogisk lunch - Kompetenta kollegor - Kompetensutveckling - Kollegialt lärande - Gemensamma Kommunövergripande träffar (nätvärksträffar) Välkommen till oss! Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt Säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.
We are looking for a structured and proactive professional to support Strategic Technology Management within the automotive sector. In this role, you will work across multiple departments to ensure strategic alignment, implement governance frameworks, and drive innovation planning. Key Responsibilities Support operative work related to Core/Non-core business and Research & Innovation. Assist in the implementation of governance frameworks in line with corporate strategy. Plan, coordinate, and moderate cross-functional meetings with senior stakeholders. Document and follow up on decisions, actions, and strategic roadmaps. Collaborate with R&D, Innovation, Production, Procurement, and Strategy teams. Facilitate strategic workshops and innovation planning sessions. Act as a cross-functional interface ensuring alignment on strategic topics. Your Profile 5–10 years of relevant experience, preferably within the automotive industry. Proven background in strategic management, governance, and innovation. Strong communicator with experience in stakeholder engagement at senior levels. Self-driven with the ability to handle complex topics independently. Available to work partially onsite in Södertälje. Education & Language Degree in Engineering or Finance with a technical foundation. Fluent in English; Swedish or German is a plus. Full-time hybrid role with strong potential for extension. A background check will be conducted before assignment start. Selection is ongoing – apply today!
Your New Role Are you a senior professional with a strong strategic mindset and a passion for driving technology management in a dynamic, cross-functional environment? We are currently looking for an experienced candidate to support strategic technology management activities for a leading international automotive company in Södertälje. In this high-impact role, you will work closely with leadership teams across multiple business areas, playing a key part in strengthening strategic governance and innovation capabilities. You will be responsible for coordinating strategic initiatives, ensuring operational alignment, and facilitating decision-making forums at the highest organizational levels. Key Responsibilities Support operative work within Strategic Technology Management, with a focus on Core/Non-core technology activities and Research & Innovation initiatives. Contribute to the implementation and operationalization of governance frameworks in alignment with corporate strategy. Plan, set up, and moderate cross-functional meetings and decision forums involving senior stakeholders. Document, communicate, and follow up on strategic decisions, actions, and technology roadmaps. Collaborate closely with leadership across departments such as R&D, Innovation, Production, Procurement, and Strategy to drive cross-functional alignment. Facilitate strategic workshops, innovation planning sessions, and cross-domain dialogues. Act as a key interface between functions, ensuring alignment on strategic technology topics and priorities. To succeed in this role, you will need: Bachelor’s degree in engineering or finance with technical background. Minimum 5–10 years of relevant professional experience, ideally in the automotive industry. Fluent in English. Swedish and/or German would be good in addition. Proven track record in strategic management, governance, and innovation planning. Willingness and ability to work partially onsite in Södertälje, Sweden. Who You Are You have strong interpersonal and communication skills, with experience engaging senior leadership. Ability to operate independently and take ownership of complex topics. We look forward to receiving your application Scope of employment: 100% Type of contract: Fixed-term employment as a consultant via JobBusters. Start date: 2025-08-04 End date: 2026-06-30, with the possibility of extension Selected benefits: Collective agreement, wellness allowance, Benifex Other information: A background check will be carried out before the assignment starts. In your application: Please make sure it is clear that you meet the qualifications required by the client. Good to Know We review applications on a rolling basis. Since recruitment processes in the consulting industry often move quickly, the position may be filled before the application deadline — so don’t wait to apply! You do not need to include a cover letter. Instead, please answer the screening questions as part of your application. Company Presentation Our client is a leader in the automotive industry and is present in 100 countries. In Sweden, the headquarters is close to Stockholm and here they work on the transition for a sustainable transport system and create a world of mobility that is better for both companies, society and the environment.
We are looking for a Support in Strategic Technology Management for a company in Södertälje. Start in July, 12 months contract to begin with. Key Responsibilities: Support operative work with a focus on Core/Non-core activities and Research & Innovation. Operative work on implementing governance frameworks in alignment with corporate strategy. Plan, set up, and moderate cross-functional meetings involving senior stakeholders. Document and follow up on decisions, actions, and strategic roadmaps. Collaborate closely with leadership teams across departments such as R&D, Innovation, Production, Procurement, and Strategy. Facilitate strategic workshops and innovation planning sessions. Serve as an interface between functions and ensure alignment on cross-domain strategic topics Requirements: 5–10 years of relevant professional experience, ideally in the automotive industry. Proven track record in strategic management, governance, and innovation planning. Strong interpersonal and communication skills, with experience engaging senior leadership. Ability to operate independently and take ownership of complex topics. Willingness and ability to work partially onsite in Södertälje, Sweden. Fluency in both Swedish and English is required for this role. This is a full-time consultant position through Incluso in Södertälje. Start is in July, 12 months contract to begin with. Please submit your CV as soon as possible since we will review the applications on an on-going basis. For more information about this role, please contact Emma Hörnsten at [email protected], recruiter at Incluso.
Scania Industrial Maintenance AB är ett tekniskt produktionsstödjande bolag som är en del av Scania CV AB. Vi har ett brett utbud av tjänster inom industriella projekt och vi ansvarar för produktions- och fastighetsunderhållet inom Scania. Vi är ca 1000 anställda i Södertälje, Oskarshamn och Luleå. Inom hela vår verksamhet arbetar vi tillsammans för att kontinuerligt förbättra våra leveranser, våra metoder och vår kompetens. Hos oss finns specialistkompetens inom bland annat automation, styr & regler, el och VVS. Om rollen Vi söker en engagerad och resultatinriktad chef som vill leda och utveckla vårt team inom industriella projekt. I denna nyckelroll får du möjlighet att driva strategiskt viktiga projekt inom Scanias industriella omställning – med stort ansvar och bred påverkan. Du arbetar i en dynamisk miljö med högt tempo och föränderliga krav – något som utmanar din förmåga att prioritera och att leda i förändring. Du samarbetar med kollegor i olika delar av Scania och med externa partners. Vi tror på utveckling genom människor – och att framgång skapas när både medarbetare och verksamhet växer tillsammans. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Som chef för Industriella projekt på Scania Industrial Maintenance AB ansvarar du för att leda, samordna och utveckla projektverksamheten i linje med Scanias strategiska mål. Avdelningen för Industriella projekt arbetar med projektering och projektledning vid omställning och installation av maskin- och produktionsutrustning samt vid om-, till- och nybyggnation av fastigheter inom Scania i Södertälje. I din roll har du ett övergripande ansvar för projektens säkerhet, kvalitet, miljö, tid och ekonomi. Du säkerställer att lagar, föreskrifter och interna riktlinjer efterlevs. Som medlem i ledningsgruppen förväntas du bidra aktivt till företagets övergripande ledning, strategiutveckling och affärsbeslut. Vem är du Vi söker dig som har ett coachande ledarskap och förmågan att nå resultat genom andra. Du är en tydlig och lyhörd kommunikatör som kan motivera, entusiasmera och utveckla din omgivning. Du är strukturerad, analytisk och van att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du har en stabil teknisk grund och ett stort intresse för att leda människor i en teknisk och industriell miljö. Du skapar en arbetsmiljö där människor känner sig trygga, respekterade och motiverade att göra ett bra jobb. Du bygger starka relationer, tar ansvar och ser till att teamet har rätt förutsättningar för att nå sina mål. Vi vill att du har: • Flera års erfarenhet som chef och projektledare • Erfarenhet av industrirelaterade bygg- eller installationsprojekt • Erfarenhet av entreprenadjuridik och projektekonomi • Kompetens inom BAS • Erfarenhet av att interagera med interna och externa intressenter på alla organisatoriska nivåer • Relevant högskoleutbildning • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • B-körkort Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och drivkrafter. Vilka är vi Vi befinner oss mitt i en spännande transformation – från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till att bli en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster inom industriella projekt samt ansvarar för produktions- och fastighetsunderhåll. Hos oss får du arbeta i en teknikintensiv och utvecklande miljö tillsammans med engagerade kollegor som strävar efter ständiga förbättringar och hållbara lösningar. Allas bidrag och perspektiv är viktiga för vår fortsatta framgång. Scania erbjuder Vi erbjuder en dynamisk och flexibel arbetsplats med hybridarbetsmöjligheter, inklusive Scania Sergel och Midway-hubbar. Med en strukturerad utvecklingsplan och kurser stödjer Scania din karriärutveckling både lokalt och internationellt. Förmåner inkluderar träning på vårt hälsocenter Gröndal eller friskvårdsbidrag, resultatbonus, flexibla arbetstider och möjlighet till förmånsbil. Scania anordnar även evenemang för anställda och deras familjer och boende i Stockholm har direkt tillgång till Södertälje via Scania Job express-bussar. Ansökan Din ansökan bör innehålla ett CV och personligt brev. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter mångfald i våra rekryteringsprocesser. Ansök så snart som möjligt, senast 2025-08-15. Urval kan komma att ske löpande under ansökningsperioden. Logik- och personlighetstester kan komma att användas i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll behöver genomföras för den här tjänsten. Har du frågor eller vill veta mer, vänligen kontakta: Jonas Nordin, VD Industrial Maintenance AB, [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Dina arbetsuppgifter Som montörer i detta projekt jobbar du med ombyggnation av lokaler åt en ledande aktör inom läkemedelsbranschen. Arbetet innefattar montering av balkar som installeras med bultförband. Du arbetar med ritningsläsning på en avancerad nivå och har en god förståelse för smideskonstruktioner samt är van vid att arbeta med bultar och balkar. Arbete på hög höjd kan förekomma. Arbetstider är måndag - fredag 07.00-16.00. Din profil Vi söker en person som är fysiskt stark, har ett sinne för precision och som är noggrann i sitt arbete. Du bör ha erfarenhet av montering, behärska tyngre montering inom byggnation och tidigare ha arbetat med stålkonstruktion och smidesmaterial. Det är meriterande om du har liftkort, truckkort och körkort men det är inget krav. Vid eventuell anställning och arbete med detta projekt sker hälsokontroll samt utbildning inom säkerhet så som SSG. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om oss Auxante AB är ett svenskt bemannings- och rekryteringsbolag som riktar sig till industri- och montagebranschen. Det är ett familjeföretag som drivs och ägs av bröderna Simon Borsos och Linus Lööw Spadaro. Genom sina egna och övriga bröders erfarenheter av arbete inom industriell tillverkning och montageverksamhet, föddes idén om ett företag med syfte att bistå branschens rekryteringsbehov. Så grundades Auxante med ambitionen att engagera och sysselsätta skickliga yrkesarbetare i Sverige.
Välj ett jobb för att visa detaljer