Drivs du av att se dina idéer bli verklighet? Välkommen till vår spännande och teknikintensiva värld. Din roll: Saab Group IT söker en driven och erfaren People Change Manager för att leda och stödja våra medarbetare genom kommande förändringar inom vår organisation och verksamhet. I rollen som People Change Manager kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att förändringar implementeras smidigt och effektivt, med fokus på att minimera motstånd och maximera engagemang. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta att: * Utveckla och genomföra förändringsstrategier baserade på Proscis ADKAR-modell. * Analysera och identifiera potentiella hinder för förändring och utveckla åtgärder för att övervinna dessa. * Skapa och genomföra kommunikationsplaner för att hålla medarbetarna informerade och engagerade under hela förändringsprocessen. * Utbilda och coacha ledare och medarbetare i förändringsledning och Proscis ADKAR-metodik. * Stödja och vägleda medarbetare genom förändringsprocessen, inklusive individuella samtal och workshops. * Utvärdera effekten av förändringsinitiativ och identifiera områden för förbättring. Din profil: För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: * Dokumenterad erfarenhet av att arbeta som People Change Manager eller inom ett relaterat område. * Djupgående kunskap om Proscis ADKAR-modell och erfarenhet av att tillämpa den i praktiska situationer. * Stark förmåga att analysera, planera och genomföra förändringsinitiativ. * Utmärkta kommunikations- och presentationsförmågor. * Förmåga att bygga relationer och samarbeta effektivt med olika intressenter. * Erfarenhet av att arbeta i en komplex organisation är meriterande. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vi erbjuder: * En spännande och utmanande roll i en snabbt växande organisation. * Möjlighet att göra en verklig skillnad genom att stödja våra medarbetare genom viktiga förändringar. * En dynamisk och kreativ arbetsmiljö med engagerade kollegor. * Möjlighet till personlig och professionell utveckling. Vad du blir en del av: Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 25,500 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här.
Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt. INDGEN
At DHL, people mean the world to us. We aim to attract and retain the best talents. We provide challenge and opportunity for personal and professional development. We make sure that you know what a difference you make to our business and how you can be proud of building THE logistics company for the world. Under the DHL Supply Chain umbrella, one of the business units of DHL, our mission is to provide customized logistics and industry solutions in the areas of supply chain management, warehousing, distribution, value added services, and lead logistics provider services for our customers - helping them deliver better results every day. Ready to drive the future of transport solutions in the Nordics? DHL Supply Chain Nordics is now looking for a TMS and Transport Process Specialist to lead the development and rollout of the transport management system (TMS) in the Transport Control Tower. In your role, you will be part of the Nordics Transport Team, reporting to the Nordics Transport Lead. The position is full time and based at our head office in Solna, with the possibility of hybrid work. Your main tasks include: Lead implementation of our TMS and transport processes in the Nordics region (Sweden, Finland, Norway, Denmark). Ensure system and process standardization across the region. Drive automation of transport tasks through EDIs, APIs, RPAs, etc. Design and implement standard automated solutions for Order Entry, Master data maintenance, Transport Booking, Track & Trace, KPI reporting, Freight Bill Audit and Customer invoicing. Deliver maximum benefit of TMS from planning and route and vehicle optimization. Setup and drive a program to integrate carrier systems with our TMS. Deliver high-quality training sessions and sales demos of our TMS. Manage customer onboarding projects. We expect you to have: A minimum of 2 years project management experience (stakeholders, scope, timeline, solution design, etc.) Ability to engage and manage multiple stakeholders in complex projects. Experience of working in the Transport Industry or similar. Preferred knowledge of Oracle TMS and Transport operations. Experience of working with (MS Access, MS Excel, Oracle, Java, .Net). Good knowledge of databases, SQL, Power BI and master data management. Fluent both speaking and writing in Swedish and English. It is meritorious if you have: Knowledge in Finnish. To succeed in the role, your personal skills are: Responsible. Problem-Solving. Analytical. Communicative. At DHL Supply Chain we offer a culture that values our people as our most important asset, ensuring they feel safe, valued, and empowered to grow. We have a commitment to operational excellence, delivering reliability, agility, and exceptional value to our customers. Ready to hop on the role? Join us now! Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. Please send your application including CV in English no later than 07.07.2025. Nordics Transport Lead Thomas Björklund will answer your questions regarding the role: [email protected]
Vill du vara med och utveckla smarta, digitala lösningar som gör skillnad för hela samhället? Vi söker en erfaren Business Architect med teknisk bredd och god analytisk förmåga till ett uppdrag där du får bidra till en rättssäker och effektiv myndighet. Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss? Sektionens/enhetens uppdrag Plattform Beslut och Ärende är en del av enheten Digitala beslut och ärenden på Arbetsförmedlingen. Vi utvecklar digitala plattformar som förenklar hantering av beslut och ärenden för både medarbetare och användare. Vårt arbete bidrar till en effektiv och rättssäker myndighet där tekniken stöttar verksamheten smart och hållbart. Beskrivning av tjänsten Arbetsförmedlingen söker 1–2 erfarna Business Architects med bred teknisk kompetens för att vidareutveckla vårt beslut- och ärendehanteringssystem (Bär) samt vår Pega-plattform. Som BA i plattformsteamet tar du fram krav för lösningar som påverkar flera produktteam och samarbetar brett med både tekniska team och verksamheten. Du planerar och följer upp utveckling, samordnar drift och bidrar med gemensam funktionalitet. Vi söker dig som är lösningsorienterad, analytisk, kommunikativ och strukturerad, med god samarbetsförmåga i komplexa miljöer. - Insamla, analysera och dokumentera verksamhetsbehov kopplat till utveckling och förbättring av BÄR och Pega plattformen - Arbeta tillsammans med andra Pega-team såväl som team med andra tekniker för att bygga gemensamma komponenter och API’er. - Koordinera och driva vissa driftaktiviteter gemensamma för alla team - Formulera tydliga och testbara krav, både funktionella och icke-funktionella, som utvecklingsteamet ska implementera. - Säkerställa att systemets funktionalitet stödjer handläggarna i beslut enligt gällande lagar, förordningar och interna riktlinjer. - Samarbeta med andra team inom portföljen i skapandet av en gemensam, generisk grundfunktionalitet inom BÄR - Fungera som länk mellan utvecklingsteam, infrastruktur, plattformar och verksamhetens olika intressenter för att skapa gemensam förståelse och samsyn. - Delta i planering, prioritering och uppföljning av utvecklingsarbete tillsammans med produktägare och andra nyckelpersoner, i och utanför teamet. - Utföra demos för olika intressenter samt hålla i workshops Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Solna. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss Grundläggande krav för tjänsten - Minst 3 års dokumenterad erfarenhet som Pega Business Architect (BA) i större IT-projekt med komplexa systemmiljöer. - Minst 3 års erfarenhet av att självständigt driva uppdrag/projekt med många intressenter. - PCBA-certifikat och/eller en eller flera påbyggnadscertifieringar utöver PCBA-certifiering. - Erfarenhet av att arbeta med kravinsamling i nära dialog med verksamheten. - Erfarenhet att skriva tydliga kravspecifikationer, dokumentera användningsfall samt visualisera flöden. - God förståelse för hur regelverk påverkar systemlogik och krav. - Mycket god kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska och engelska. Övriga meriter för tjänsten - Erfarenhet från offentlig sektor eller från verksamheter med stark styrning av lagar och regler. - Erfarenhet av att axla roller som it-projektledare, teknisk projektledare eller liknande på ett självständigt och strukturerat sätt - Erfarenhet av processmodellering och modelleringsverktyg - Erfarenhet av Jira och Confluence - Certifierad inom SAFe och/eller har arbetat enligt SAFe i en större organisation - Erfarenhet av verktyg för kravhantering, regelmodellering och visualisering av flöden. - Erfarenhet av Pegas verktyg BIX, datamodellering och uppföljning - Vana av agilt arbete och SAFE – gärna certifierad Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025- 06 -30 Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Har du skyddade personuppgifter kontaktar du rekryteringspartner. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.
Vi söker en Auktoriserad Hudterapeut till vårt team på Vivaci Klinik i Solna Centrum https://www.instagram.com/vivaciklinik På vår klinik erbjuder vi olika tjänster inom Estetik, såsom Estetiska injektioner, laserbehandlingar, hudvård och kroppskonturering. Vi utföra behandlingar med hjälp av våra avancerade enheter: HydraFacial, Dermapen, Plasmapen, EMS Imodel och EMS Iface, Exilis Ultra 360, CO2 Laser, Diodlaser, Clarity II, LPG Vi erbjuder en familjär och stimulerad arbetsmiljö med ett starkt kundfokus. Hos oss kan du utvecklas och växa inom skönhet och hudvård. Vi investerar i våra medarbetare genom utbildning och vidareutbildning och strävar efter att skapa en positiv och stöttande arbetsplats där alla kan trivas. Som en del av vårt team kommer du att arbeta som hudterapeut , hjälpa våra kunder genom hela behandlingsprocessen – frånkonsultationer till att utforma skräddarsydda behandlingsplaner och uppföljningstider. Lön: fast lön och provision. Är du intresserad av att bli en del av vårt team? Skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]
Vår kund är på en kraftig tillväxtresa inom samhällsnyttiga projekt. På denna resa spelar IT en väsentlig roll och de är nu i behov av en Senior specialist på Active Directory med mångårig vana att drifta ActiveDirectory som infrastrukturtjänst med mycket höga tillgänglighetskrav. Vi söker en senior tekniker som besitter kunskap inom IAM-området, primärt inom Active Directory. Konsulten kommer tillhöra ett team som arbetar inom hela accessområdet, men kommer ha ett fokusområde inom AD, där scripting i powershell tillhör vanliga arbetsuppgifter. Exempel på arbetsuppgifter är: Drift av Active Directory Uppsättning och härdning av Active Directory Delegering av rättigheter Felsökning Uppsättning och drift av viss infrastruktur Övervakning och patchning av våra miljöer Bistå med kompetens i frågeställningar kopplat till vårt ansvarsområde Säkra upp befintliga lösningar Bidra till att förbättra och effektivisera processer och dokumentation Skallkrav: Erfarenhet av systemadministration i AD. Flerårig erfarenhet inom IAM Konsulten besitter grundläggande kunskaper inom infrastruktur såsom nätverk och systemadministration och har en allmän förståelse av hur modern gitops IT fungerar Kunskaper, Scriptspråk minst Powershell på avancerad nivå Svensk medborgare Prata och skriva svenska flytande. Beroende på kunskap och intresse kan även automatisering i större skala vara aktuellt Låter detta som en intressant roll? Sök redan i dag så berättar vi mer. Vi behöver en ansökan, inkluderat CV, på svenska, som matchar vår kunds önskemål. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan då vi behöver komplettera med mer information och anbudstiden är kort. NXT Interim och NXT Rekrytering är ett nischat och innovativt företag som är verksamma inom konsult och rekryterings branschen. Vi är verksamma inom HR, IT, Ekonomi, Sälj och Marknad och har 20 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder våra konsulter bl a sjukförsäkring, remote-arbetsplatser och flera andra förmåner som förgyller deras vardag. Vid projektanställning tillämpar vi kollektivavtal.
Vi söker en engagerad och duktig kassapersonal till vår Indisk restaurang. Vi letar efter dig som kan bemöta kunder vänligt och som är serviceinriktad. Detta är en restaurang och bar, där du även kommer att få servera alkohol av olika sort. Dessutom ska du kunna hantera kassan. Vi efterfrågar erfarenhet inom kassa och alkoholservering bland annat. Vidare även svenska språk samt engelska för kommunikation med kunder. Anställning är på heltid eller deltid med stor möjlighet till fastanställning. Arbetsplatsen ligger mittemot Västra skogens tunnelbanestation.
Om jobbet Vill du göra raketkarriär inom försäkring och försäljning? Nu utökar vi vårt team i Solna – är du vår nästa stjärna? Hos Safely får du ansvaret att kontakta uppvärmda leads och hjälpa kunder att stärka sitt försäkringsskydd. Vilka är Safely? • Snabbväxande försäkringsmedlare i hjärtat av Stockholm • Specialister på personförsäkringar inom hälsa och vård • Tillstånd från Finansinspektionen och samarbeten med världsledande försäkringsbolag • En entreprenöriell, energisk kultur med korta beslutsvägar • Vi firar varje framgång – tillsammans! Vad erbjuder vi? • Trygg grundlön + generös provision – Vi premierar kvalitet och långsiktiga kundrelationer • Safely Academy – Certifierad IDD-utbildning & säljutbildning som gör dig redo för uppdraget • Moderna kontor i Solna med frukostar • Friskvårdsbidrag • Tjänstepension + andra förmåner • Teamaktiviteter & tävlingar – Vi älskar att fira tillsammans Vi söker dig som… • Har god social kompetens och älskar kundkontakt • Är positiv, driven och resultatinriktad • Vill utvecklas i en framtidssäker bransch • Talar och skriver svenska obehindrat Ingen erfarenhet? Ingen fara! Vi har några av branschens bästa säljcoacher, erbjuder strukturerad utbildning i Safely Academy och stödjer dig hela vägen in i ditt nya jobb. Din inställning är vår viktigaste merit! Ansök idag – vi rekryterar löpande! Välkommen till Safely – där din utveckling är vår framgång! 💛 Om Safely Safely är en snabbväxande försäkringsförmedlare med fokus på personförsäkringar inom hälsa och vård. Vi brinner för att göra försäkringar enklare, tydligare och mer tillgängliga – utan krångel eller långa bindningstider. Med tillstånd från Finansinspektionen samarbetar vi med några av världens största försäkringsbolag och erbjuder produkter som gör verklig skillnad i människors liv – till exempel vid sjukhusvistelse eller allvarlig sjukdom. Vi är långt ifrån en traditionell försäkringsaktör. Här står innovation, energi och personlig utveckling i centrum. Vår kultur präglas av framåtanda, samarbete och stolthet i att hjälpa våra kunder på riktigt. Safely har kontor i både Stockholm City och Solna. Vill du vara med på vår tillväxtresa? Välkommen till Safely – där trygghet möter driv!
Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Internationella Engelska Skolan i Solna är en skola med med årskurserna 4-9 och cirka 800 elever. Arbetsuppgifter Vi söker nu en legitimerad lärare till högstadiet med ämnesbehörighet i hem- och konsumentkunskap. I tjänsten ingår delat mentorskap och deltid (60%). På IES Solna arbetar vi för att alla våra elever ska uppnå sin fulla akademiska potential i en trygg och lugn lärandemiljö. För att göra IES Solna till en framgångsrik skola tillvaratar vi såväl elevernas alla kompetenser, erfarenheter och skilda bakgrunder som deras tankar och synpunkter i vårt arbete. Du kommer att ingå i ett lärarlag där det finns avsatt tid för att gemensamt utveckla undervisningen och ledarskap i klassrummet. Som lärare hos oss tycker du att det är roligt, stimulerande och utvecklande att undervisa elever som kommer från olika delar av världen och ger varje elev möjlighet att utvecklas utifrån sina egna förutsättningar och förmågor. Tillsammans med dina kollegor skapar du förutsättningar för elevernas kunskapsutveckling för att nå läroplanens mål. Du planerar, genomför och utvärderar undervisningen samt arbetar för att skapa en trygg och stimulerande lärandemiljö. Du tar ansvar för att systematiskt dokumentera, analysera, utvärdera och följa upp elevernas kunskapsutveckling. Du tar egna initiativ och bedriver ett tydligt ledarskap i klassrummet.Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad grundskollärare med behörighet att undervisa i hem- och konsumentkunskap. Behörighet även i andra ämnen är meriterande. Du har en positiv människosyn och har förmåga att skapa goda relationer med elever, kollegor och vårdnadshavare. Som lärare hos oss tycker du att det är roligt, stimulerande och utvecklande att undervisa elever som kommer från flera olika länder och ge varje elev möjlighet att utvecklas utifrån sina egna förutsättningar och förmågor. Du är klar och tydlig i din kommunikation och har förmåga att motivera och entusiasmera elever till att ta till sig ny kunskap. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska samt har goda kunskaper i IKT som pedagogiskt verktyg. Du är en positiv person med ett inkluderande förhållningssätt. Skolutveckling i samarbete med kollegor och skolledare är viktigt, lärorikt och intressant för dig. Du älskar att se elever lyckas och att spela en viktig roll i deras framgång! Är DU den vi söker? Välkommen med din ansökan!
Vi söker fler montörer/produktionspersonal till vår kund! Letar du efter ett riktigt bra jobb hos en fantastisk arbetsgivare? Är du rätt person för jobbet finns väldigt goda möjligheter till en fast heltidstjänst på en arbetsplats där man trivs! Du som söker har tidigare erfarenhet av montering/produktion av elektronikkomponenter och/eller mekanik. Det läggs också stor vikt vid att du har ett tekniskt intresse, rätt inställning och är villig att lära dig nya saker. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Arbetsuppgifterna består av montering/produktion av elektronik. Du kommer också att testa, verifiera och dokumentera produkterna innan leverans. För den som visar sig lämplig kommer även andra arbetsuppgifter inom kundens produktion att tillkomma. Kunden tar stor hänsyn till arbetsvillkoren både säkerhetsmässigt och socialt – det är helt enkelt en bra arbetsplats där man trivs på jobbet. Kunden är verksam inom svenska försvarsindustrin vilket innebär att jobbet innebär en konkret möjlighet att bidra till säkerhet och stabilitet i vårat närområde. Kundens verksamhet har expanderat kraftigt senaste åren och man söker kontinuerligt nya medarbetare. För rätt person finns mycket goda möjligheter att övergå till en fast anställning direkt hos kunden. Arbetsplatsen ligger i en kommun strax norr om Stockholm. Arbetstider är vardagar på plats i kundens lokaler. Möjlighet till flextid finns efter introduktionsperioden. Du behöver kunna förstå och prata svenska. Är du vår nästa medarbetare? Välkommen med din ansökan redan idag då vi tillämpar löpande urval.
Välj ett jobb för att visa detaljer