Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster – vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken, såsom Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi vägleder våra kunder genom den moderna teknikens landskap med trygghet, innovation och strategisk framförhållning. Jobbeskrivning: Till vår kund i Stockholm söker vi nu efter en teknisk projektledare med erfarenhet av att ha jobbat med stationsprojekt för högspänning, gärna vindkraftsanslutningar. Som teknisk projektledare hos kunden kommer du att leda arbete med BESS-projekt med fokus på EMS/PP oh HV/MV Substation mot leverantörer. Krav: - Erfarenhet av att leda projekt inom högspänning, gärna vindkraft - Meriterande med erfarenhet av Battery Energy System Storage - Svenska och engelska. Meriterande med finska Start: ASAP Placering: Stockholm med enstaka resor till Finland. Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]. Observera: Vänligen ansök endast om du har svenskt medborgarskap eller giltigt arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!
Är du student som letar efter ett deltidsjobb under dina studier? Har du tidigare erfarenhet av kundtjänst? Se hit! OM FÖRETAGET GANT är framtiden för amerikansk sportklädsel och har varit en pionjär inom preppy-stilen sedan 1949. Grundat av Gantmacher-familjen i universitetsstaden New Haven, Connecticut, revolutionerade GANT sättet världen klär sig genom att skapa ikoniska plagg inom amerikansk sportklädsel. Idag fortsätter vi att utmana konventioner och skapar kläder för modiga, nyfikna och kreativa människor - en gemenskap av människor som tror att man aldrig bör sluta lära sig. GANT är närvarande globalt i över 70 marknader, med 600 butiker, 4 000 utvalda återförsäljare och ett team av 1 500 anställda globalt. Vi strävar efter att bli arbetsgivare av val inom premiumlivsstil och letar alltid efter nya passionerade människor att ansluta sig till deras team. OM ROLLEN Som kundtjänstagent för de nordiska marknaderna kommer du främst att stödja kunder via telefon och e-post. Du kommer att hjälpa GANTs kunder med diverse ärende under perioderna måndag till fredag kl. 9-17. Arbetspassen är antingen 4 eller 8 timmar. Den här rollen är en deltidstjänst med minst 2 dagar per vecka men med möjlighet till att arbeta mer under utförsäljningsperioderna så som under sommaren och vintern. ANSVARSOMRÅDE Stöd kunder med frågor relaterade till beställningar, produkter, butiker eller lojalitetsprogram, för att nämna några, vilket främst görs via Service Cloud. Rapportera eventuella problem till E-handelsteamet och Kundtjänstchefen. Överlämna ärenden och hanterade problem till det interna teamet. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen tror vi att du talar svenska och engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller arbete på digitala plattformar. Men framför allt tror vi att du är: • En lösning-orienterad person som kan hantera digitala plattformar. • Serviceinriktad och vänlig. • Kommunikativ och inte rädd för att be om hjälp. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan. ÖVRIG INFORMATION: Start: Maj 2025 Plats: Stockholm under onboarding, Hybridlösning Anställningsform: Detta är en deltidstjänst där du kommer att anställas som konsult via A-hub.
Are you a student looking for a part-time job during your studies? Are you a native English speaker? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become the employer of choice within premium lifestyle brand and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as German, Spanish or Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Har du erfarenhet av teknisk försäljning mot UPS och industri segmentet? Drivs du av att utveckla affärer i en internationell miljö? Vi söker dig som vill vara en del av ett expansivt företag där både individuell utveckling och framgångsrika affärer står i fokus! Hos GS Yuasa Battery Nordic får du möjlighet att arbeta i en ledande verksamhet där engagemang och gemenskap är centrala värden! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos GS Yuasa Battery Nordic. Om företaget GS Yuasa är en av världens ledande batteritillverkare. Gruppen består av 65 dotterbolag och 33 filialer i länder över hela världen. I över 100 år har GS Yuasa kontinuerligt skapat avancerade lagrade energilösningar under filosofin ”Creating the Future of Energy” och etablerat sig som det bästa produktvalet för fordons-och industribatterier. GS Yuasa Battery Nordic finns i Bankeryd utanför Jönköping och arbetar inom sälj-, marknad-och logistikfunktion med kundbasen i Norden och Baltikum. Företaget har en stabil global närvaro som fortsätter att växa i imponerande takt och söker nu ytterligare en medarbetare till försäljningsteamet i Norden, som kommer att få möjlighet att vara med på tillväxtresan. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget genom att ta på sig nya ansvarsområden och större positioner på sikt. Arbetsuppgifter Som Regional Sales Manager är du ansvarig för att driva försäljningen av batterilösningar till avbrottsfri kraftförsörjning (UPS) och datacentersegmentet. Du arbetar både med nya och befintliga kunder och fokuserar på att utveckla samarbeten, identifiera affärsmöjligheter och bygga långsiktiga relationer. Rollen innebär resor inom Sverige, Norden och övriga Europa. Dina ansvarsområden inkluderar: • Utveckla och implementera försäljningsstrategier för UPS- och datacenterlösningar i Norden. • Bygga och stärka relationer med nyckelpersoner och beslutsfattare inom kundorganisationer. • Driva hela säljprocessen – från prospektering och behovsanalys till offert, avslut och uppföljning. • Delta i kundmöten, branschevent och nätverksaktiviteter. • Samarbeta tätt med General Manager Sales och kollegor inom den nordiska organisationen. • Ha löpande kontakt med europeiska filialer och arbeta i en internationell miljö. • Genomföra marknadsanalyser och bevaka branschtrender för att stärka företagets konkurrenskraft. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Erfarenhet av B2B-försäljning inom energilagring, UPS, batterier eller närliggande branscher. • Kunskap om blybatterier och litium jon-batterier samt deras tillämpning inom UPS och datacenter. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. • B-körkort. • Erfarenhet av CRM-system och Office 365. Meriterande: • Kandidatexamen inom företagsekonomi, ingenjörsvetenskap eller motsvarande. • Kunskap i finska språket. Vi letar efter en målinriktad och affärsdriven person som trivs med att påverka och skapa tillväxt. Du är initiativrik, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och innovation står i centrum. Din sociala förmåga och ditt strategiska tänkande gör att du bygger starka relationer både internt och externt. Dessutom har du en strukturerad och resultatinriktad arbetsstil, vilket gör att du framgångsrikt driver affärsprocesser från start till mål. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Flexibel placering, med fördel i Stockholm/Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent German? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as Dutch, English, Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person med ett stort tekniskt intresse? Då är det kanske dig vi söker! Om rollen: Vi söker nu erfarna Servicetekniker som kan byta ut digitala skärmar och säkerställa att våra digitala lösningar alltid fungerar smidigt och effektivt. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga Är lösningsorienterad och gillar att ta egna initiativ Är flexibel och trivs med att arbeta både självständigt och i team Har ett stort tekniskt intresse och har erfarenhet av liknande arbete Har tidigare erfarenhet som servicetekniker Har B-körkort (meriterande) Svenska i tal och skrift (krav) Vi erbjuder: Spännande arbetsuppgifter Möjlighet att utvecklas inom teknik och service Ett dynamiskt och positivt arbetsklimat Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag! B-kort inget krav. Uppdraget är norr om Stockholm. Arbetstider: 07.00-16.00 måndag-fredag Uppdraget kan även ske kvällstid tex 16.00 -22.00 vardagar.
ArbetsbeskrivningVi söker en Merchandising- och Kampanjansvarig för Samsungs Mobile Experience-kategori (smartphones, tillbehör, surfplattor, klockor och PC). Rollen är ny hos Samsung sedan de under slutet av 2024 delade upp Merchandise Lead-rollen i två, och de letar nu efter en driven person som vill etablera nya processer och utmana befintliga arbetssätt för våra kampanjer och erbjudanden. I rollen kommer du att arbeta nära Merchandise Lead som leder lanseringar, kundresor och förbättringar för MX-kategorin. Du kommer även att samarbeta med ett team av webbredaktörer, utvecklare, e-handelsansvariga och marknadsförare för att förbättra och optimera denna kategori. Rollen innebär många intressenter och ett högt tempo, vilket kräver god förmåga att prioritera, kommunicera effektivt och arbeta diplomatiskt. Arbetsuppgifter Samarbeta med e-handelsansvariga för att planera och genomföra kampanjer och erbjudanden inom D2C för MX-kategorin. Ansvara för att synka och planera gemensamma beröringspunkter med övriga Merchandise Leads. Strukturera och beställa copytexter och bilder för kommande kampanjer för att säkerställa att de levereras i tid till webbuppdateringar. Hantera ad hoc-lösningar och justeringar för kampanjutmaningar. Initiera och driva förbättringar i processer, arbetssätt och verktyg. Arbeta dagligen i MS Excel, MS PowerPoint och JIRA för rapportering och briefing. Du kommer att bli en del av ett ambitiöst team som alltid har humor nära till hands! Ett team trivs i förändring, utmanar sig själva och varandra, och driver utvecklingen av Samsungs D2C-affär för den nordiska marknaden. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av digital marknadsföring, erbjudanden och kampanjer. Du har erfarenhet av att hantera många intressenter och skapa en röd tråd i en snabbföränderlig miljö. Du har erfarenhet av datadrivna initiativ för att driva förändring och öka försäljningen. Du har erfarenhet av MS Office, JIRA, Adobe Experience Manager (AEM), Figma, Photoshop och Content Square. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med konsumentelektronik. Det är högt meriterande om du tidigare har arbetat i större globala organisationer med flera marknader. Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Merchandizing & Campain Lead så ser vi gärna att du arbetar systematiskt och organiserat, följer riktlinjer och fokuserar på kundnöjdhet. Du kommunicerar och nätverkar effektivt samtidigt som du kan övertyga och skapa förtroende. Vidare ser vi att du är en kreativ person som är öppen för nya idéer och erfarenheter, söker utvecklingsmöjligheter och driver innovation. Företagspresentation Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön47 200 – 51 200 SEK/månad. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 02-mar-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 28-feb-2030 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos Samsung. Samsung har sitt kontor i Kista, norr om Stockholm, och tillämpar en hybrid distanspolicy. I rollen ingår det 10-20 resedagar per år, uppdelat på två perioder. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Ansökningar mottagna innan 17-feb-2025 kommer hanteras i ett första urval.
Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Vad roligt att du vill jobba hos oss! När du registrerat dig kan du hittas och kontaktas av våra arbetsledare i de olika assistanserna. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Varmt välkommen med din Intresseanmälan! Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent som vikarie vid behov hos en kille i 25 - års åldern . Kunden har en Cp -skada och Autism boendes i Bagarmossen. Vår kunds intressen är bland annat musik, dans, gå på konserter ,åka på utflykter och träna . Du behöver vara van vid att hantera rullstol. Måndag till fredag dagtid är kunden på daglig verksamhet där du som assistent följer med. För att bli aktuell för denna tjänst krävs det att du kan arbeta flexibla arbetstider vid ordinarie assistenters frånvaro vardag som helg. Främst dagtid och kvällstid. Kan du även arbeta nätter så är det extra meriterande Arbetsuppgifterna är enligt följande: Hjälpa till med de dagliga rutinerna såsom förekommande hushållssysslor Assistera vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Lyft kan förekomma vid manuella förflyttningar Följa med på aktiviteter Tjänsten innebär arbetspass förlagda enligt följande arbetstider: Vardagar: 7.00-15.00. 11.00-19.00. 15.00-21.00 Vaken natt 21.00-07.00 Helger: 09.00-18.00. 12.00-21.00. Vaken natt: 21.00-10.00. Om dig: Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, lösningsfokuserad, initiativtagande i din personlighet och en engagerande lagspelare då kunden har dubbelassistans . Du behöver vara fysisk stark eftersom manuella förflyttningar förekommer. Du kan inte vara allergisk det finns pälsdjur i hemmet. Meriterande : Erfarenhet inom kommunikationsstöd samt kunskaper om olika funktionsnedsättningar. Yrkesmässig erfarenhet av arbete som personlig assistent. Yrkesmässig erfarenhet av kundens funktionsvariation Krav: Flexibel till arbetstider främst dag och kvällstid vardag som helg. Fysisk stark då manuella förflyttningar förekommer Ej allergisk mot pälsdjur God svenska i tal och skrift Omfattning:1-2 Vikarie vid behov Tillträde: Omgående , tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal Om rekryteringsprocessen: Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia . För dig med anställningsstöd: Bonzi är ett inkluderande företag.Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen . Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Att tänka på inför din ansökan: En förutsättning för att påbörja en anställning hos på Bonzi är att du som söker kan uppvisa giltig ID -handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med Bank-ID genom via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Om oss: Bonzi är ett företag som administrerar personlig assistans, boendestöd ledsagar- och avlösarservice. Vårt kontor finns i Skarpnäck.
Välj ett jobb för att visa detaljer