Är du en erfaren Business Controller som har arbetat inom försäkringsbranschen och har kunskap om Solvens 2-rapportering? Vi söker nu en analytisk och affärsdriven person för ett spännande uppdrag där du får arbeta med allt från rapportering och måluppföljning, till konkurrensanalys och strategiskt prognosarbete. Var? Stockholm När? Början av mars Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen: Som senior Business Controller kommer du att spela en nyckelroll i den ekonomiska uppföljningen och analysen av verksamheten. Arbetsuppgifterna inkluderar: Månads- och kvartalsrapportering Prognosarbete och måluppföljning Bokslutsarbete och fakturagranskning Konkurrentanalys och ABC-kalkylering Förvaltningsberättelse och ERSA-rapportering Vi söker dig som har: Mångårig erfarenhet som Business Controller En relevant högskoleutbildning inom ekonomi eller finans God analytisk förmåga och erfarenhet av komplexa ekonomiska analyser Erfarenhet av prognossystem och uppföljningssystem Stark kommunikationsförmåga i både tal och skrift Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ Erfarenhet inom försäkringsbranschen och Solvens 2 Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Max Frodig på [email protected] eller 076-709 04 28. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Senior Business Controller sökes för ett omfattande och strategiskt controlleruppdrag. Vår kund letar efter en erfaren och detaljfokuserad Senior Business Controller som vill ta ett helhetsgrepp om verksamhetens ekonomistyrning och analys. Rollen innebär ett brett ansvarsområde där du får arbeta både operativt och strategiskt för att säkerställa effektiv ekonomisk uppföljning och beslutsstöd. Huvudsakliga arbetsuppgifter: • Månadsrapportering – Ta fram och presentera månadsrapporter för styrelsen. • Kvartalsrapportering – Ansvara för bolagets nyckeltalsrapport och koncernens kvartalsrapportering. • Måluppföljning – Analysera och följa upp affärsplanen för att säkerställa att de strategiska målen uppnås. • Prognosarbete – Sammanställa och koordinera månadsvisa prognoser för driftskostnader. • Förvaltningsberättelse – Författa och sammanställa förvaltningsberättelsen för halvårsrapporten. • Konkurrentanalys – Bidra till den årliga jämförelsen av konkurrenter. • ERSA-rapportering – Samordna ERSA (Egen risk och solvensanalys) för 2025. • Löpande ekonomisk uppföljning – Övervaka och analysera fasta prisavtal med koncernbolag. • Bokslutsarbete – Delta i bokslutsprocessen och hantera reserveringar. • Fakturagranskning – Kontrollera och analysera betydande fakturor med ekonomisk och finansiell inriktning. • ABC-kalkylering – Utveckla och rapportera kostnadskalkyler enligt ABC-modellen. Rollen passar dig som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö, där du får kombinera ekonomisk analys med affärsutveckling och rapportering på hög nivå. Vi söker en person med skarp analytisk förmåga och ett öga för detaljer, som har gedigen erfarenhet av ekonomisk rapportering och analys, gärna inom försäkringsbranschen. Du är självgående, strukturerad och trivs med att arbeta metodiskt. Dessutom har du en stark kommunikativ förmåga och kan tydligt förmedla ekonomisk information till olika intressenter. Skallkrav: • Branscherfarenhet: Gedigen erfarenhet från försäkringsbranschen är en stor fördel, liksom kunskap om Solvens 2-rapportering. • Yrkeserfarenhet: Minst 5–10 års erfarenhet som Business Controller eller i en liknande roll. • Analytisk förmåga: Stark förmåga att genomföra och tolka komplexa ekonomiska analyser. • Systemkompetens: Erfarenhet av arbete i prognos- och uppföljningssystem. • Kommunikation: Mycket god förmåga att uttrycka sig tydligt i både tal och skrift. • Noggrannhet: Strukturerad och detaljfokuserad, med kapacitet att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. • Självständighet: Van att arbeta proaktivt, ta initiativ och driva arbetet framåt på egen hand. • Samarbetsförmåga: Trivs med att arbeta i team och har lätt för att samarbeta med olika funktioner. Tillträde och ansökan: Uppdragsperiod: 2025-03-03 - 2025-12-31 Sista ansökningsdagen: 2025-02-21 Omfattning: 100% Distansarbete: 25% Ort: Stockholm Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Om jobbet Bee Bemanning söker nu en erfaren och engagerad HVAC-tekniker för en tillsvidaretjänst hos vår kund inom transportindustrin, med fast månadslön. I rollen kommer du att arbeta med service, underhåll och reparation av HVAC-system i bussar och tåg över hela Sverige. Om du har erfarenhet av felsökning, reparation samt söker en självständig och utvecklande tjänst, kan detta vara en möjlighet för dig. Dina arbetsuppgifter Som rullande tekniker kommer du att ansvara för att säkerställa att våra kunders klimatsystem fungerar optimalt. Du kommer att ha stor frihet att planera din arbetsdag och utgår oftast från din bostad. Resande är en naturlig del av arbetet, och du kan förvänta dig att vara borta flera dagar i rad under vissa perioder. I rollen får du också chansen att delta i utvecklingen av innovativa HVAC-övervakningslösningar. Vi söker en tekniker med följande kvalifikationer Utbildning som mekaniker eller motsvarande. Erfarenhet av felsökning på elektroniska system, gärna med HVAC eller kylteknik. Förmåga att arbeta strukturerat och självständigt. Flexibilitet kring arbetsplats och arbetstider, samt möjlighet att vara borta från hemmet flera dagar i sträck. Hög arbetsmoral och en stark vilja att utvecklas inom HVAC-teknik. Giltigt körkort för personbil. Vi erbjuder En självständig och dynamisk tillsvidaretjänst med frihet att utgå från din bostad. Företagsbil för tjänsteresor. Ett attraktivt lönepaket med fast månadslön som matchar dina kvalifikationer. Möjlighet att vara en del av ett erfaret team som arbetar med klimatstyrningslösningar i hela Skandinavien. En unik chans att utvecklas professionellt inom HVAC-teknik och bidra till framtidens klimatsystem. Kontaktuppgifter och ansökan Rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning AB. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår rekryteringsansvarig Philip Börjesson via e-post: [email protected]. Vi tillämpar löpande urval – skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser rekryterings- och bemanningsuppdrag för både små och stora företag över hela landet.
Natural Cycles is a leading women’s health company that developed the world’s first birth control app, used by millions globally. We are a fast growing startup, and we promote an international working environment filled with smart and ambitious colleagues based in Stockholm, Geneva, New York, and remotely. Our mission is to pioneer women’s health through research and passion, empowering every woman with the knowledge she needs to take charge of her health. You’re a Frontend Developer who thrives in a fast-paced, data-driven, analytical and agile environment. Your soft skills shine and you can communicate with ease in English. You are passionate about technology, team work, but also have a responsibility and autonomy in your work. You are able to work efficiently in a remote work environment, in a setting where online and asynchronous communication is the foundation. You will be joining the Product team and working on the integration of the app with external temperature measuring devices. What you will be doing Ship top-quality, performant, accessible, inclusive user interfaces, features and products Work on the device integrations with the Natural Cycles core App (built as a Hybrid Web application, packaged for iOS and Android) Work in an agile team together with other software engineers, product manager, designers & testers Work in close collaboration with stakeholders across the organization to deliver top-quality user interfaces and features Work hands-on with data insights and analytics and if possible, always take the data driven approach Ensure continuous delivery of new releases while working in an agile way Maintain a healthy codebase What skills and experience we think you have Experience in frontend development: building websites, web applications, responsive layout Good understanding of modern CSS (e.g Flexbox, Grid), experience with modern pre/post-processors, such as SASS, PostCSS Experience with TypeScript and Angular framework (or ability to quickly learn) Experience working with git, github, pull requests, code review etc. Not required but it would be a bonus if you also have: Experience with native iOS (Swift) and/or Android (Kotlin) development, or app development in general Experience with building software that integrates with connected devices (via Bluetooth, API etc) Experience with Node.js backend development A passion for women’s health Our technology stack includes: TypeScript, Node.js, Express.js running on GCP AppEngine Ionic, Angular, Capacitor, React Firebase Hosting Highly automated CI pipelines (Github Actions) AppStore/GooglePlay releases on a biweekly basis We <3 Open Source, encourage Open Source contributions and often open our general-purpose repositories What we offer Flexible work arrangement - you will be part of a team based in and around Stockholm that values effective collaboration and transparent communication, irrespective of work location Professional development - you will collaborate with industry leading developers, promoting continuous growth and skill enhancement Modern technology - you will leverage innovative technologies and tools, within an environment that empowers you to contribute ideas and take ownership of your work Impactful projects - you will contribute to groundbreaking projects that redefine industry standards and create tangible value Commitment to quality - you will join a dynamic and progressive organization that prioritizes profitable, long-term product development Location We are remote-friendly, but we find great value in being able to connect with our teams in person. Most of the product team you will work with is located in Stockholm. Not living in Sweden? No problem! We offer relocation support to help you move. Sounds interesting? If you want to be part of a successful team, we encourage you to apply for this position as soon as possible. We look forward to hearing from you! How to apply To apply, just upload your CV and answer the questions on the application form. Keep in mind that we can't accept applications through email because of GDPR, and only applications submitted via the career site (and in English) will be considered. At Natural Cycles we value diversity and inclusion because we know that teams with people from different backgrounds and experiences are stronger. We welcome candidates from all walks of life and are committed to creating an inclusive environment for all employees and candidates. Note: We are not looking for consultants or help from recruitment agencies
Mötesbokare till SpeakCharlie – Hjälp företag stärka sina globala team! Är du en driven och social person som älskar att ta kontakt med nya människor? Vill du jobba på ett snabbväxande företag och kickstarta din karriär inom försäljning? Då kan rollen som Mötesbokare hos oss på SpeakCharlie vara perfekt för dig! Vad innebär rollen? Som Mötesbokare blir du vår stjärna på att boka möten med företag som är intresserade av våra utbildningar och hjälpa oss att skapa nya affärer. Det här är en perfekt roll för dig som vill växa i en dynamisk och lärorik miljö! Du kommer att: Prospektera och genomföra research för att hitta relevanta företag som kan dra nytta av våra tjänster Ring kalla samtal och pitcha vår lösning på ett engagerande sätt Följ upp samtal och hantera invändningar på ett lösningsfokuserat sätt Boka möten med rätt personer för att skapa värdefulla affärsmöjligheter Arbeta tätt med vårt säljteam för att driva affärerna framåt För att trivas i rollen tror vi att du är: Tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat Orädd och tycker det är kul att ta kontakt med nya människor Nyfiken och intresserad av att förstå företags behov Energisk och taggad på att växa i en scale-up-miljö Vad erbjuder vi? En dynamisk arbetsplats på Södermalm i Stockholm Fast lön + konkurrenskraftig provisionsmodell En energifylld arbetsmiljö med ett engagerat team och härlig företagskultur, afterworks och sociala aktiviteter är en självklar del. Om du gillar hundar kommer du trivas extra bra hos oss! Vi letar efter dig som vill vara en nyckelspelare i vårt team och bidra till att fler företag får upp ögonen för hur vi kan stärka internationella team med språk- och kulturträning. Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande! Anställningsform: Heltid. Placering: Stockholm. Tillsättningsdatum: Omgående/enligt överenskommelse
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
ArbetsuppgifterVår kund söker en engagerad och noggrann senior Business Controller för ett brett controlleruppdrag som täcker hela deras verksamhet. Huvudsakliga ansvarsområden: Månadsrapportering: Utarbeta verksamhetens månadsrapporter till styrelsen. Kvartalsrapportering: Ansvara för kvartalsvis rapportering till koncernen och bolagets nyckeltalsrapport. Måluppföljning: Följa upp och analysera verksamhetens affärsplan för att säkerställa att vi når våra strategiska mål. Prognosarbete: Koordinera och sammanställa månadsvisa prognoser för driftskostnader. Förvaltningsberättelse: Skriva förvaltningsberättelsen för den externa halvårsrapporten. Konkurrentanalys: Delta i den årliga konkurrentjämförelsen. ERSA-rapportering: Ansvarig för att samordna ERSA (Egen risk och solvens analys)-rapporteringen för 2025. Löpande uppföljning: Hantera och följa upp verksamhetens fasta prisavtal med koncernbolag. Bokslutsarbete: Delta i bokslutsarbete och hantera reserveringar. Fakturagranskning: Granska väsentliga fakturor med fokus på ekonomi och finans. ABC-kalkylering: Utarbeta och rapportera ABC-kalkylering. Kvalifikationer Du har relevant högskoleutbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande. Du har 5-10 års erfarenhet av att arbeta som Business Controller. Du har stor erfarenhet och kunskap inom försäkringsbranschen. Du har dokumenterad erfarenhet av ERSA-rapportering. Du kommunicerar obehindrat på svenska, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Solvens II-direktivet. Personliga egenskaper Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga, är detaljorienterad och har erfarenhet av ekonomisk rapportering och analys inom försäkring. Du bör vara självgående, strukturerad och ha en god kommunikativ förmåga. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-12-31 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Söker du sommarjobb inom lager / industri? Vill du ha ett aktivt och varierande sommarjobb inom lager eller industri? Vi på Bemannix söker engagerade medarbetare för spännande uppdrag hos våra kunder i Stockholm under sommaren 2025! Om tjänsten: Detta är en timanställning där du behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (exempelvis studier, ett annat jobb eller idrott på elitnivå), enligt kollektivavtalet. Om du söker heltidsarbete, vänligen kika på våra heltidstjänster. Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Arbetstiderna varierar beroende på uppdrag, med vanliga tider som 06:00-15:00, 07:00-16:00 & 10:00-19:00. (Övertid kan förekomma) Omfattning: Deltid vid behov. Placering: Hela Stockholmsområdet, då våra kunder är utspridda från Rosersberg i norr till Södertälje på södra sidan. Arbetsuppgifter: På Bemannix kommer du att få utvecklas med varierande arbetsuppgifter och anta spännande utmaningar! Du kommer att bli tilldelad uppdrag och ingå i vår resurspool, arbeten utförs ute hos våra olika kundföretag, stora som små, runt om i Stockholm. Exempel på uppdrag kan vara: Orderplock / paketering på lager. Maskinoperatör. Truckförare A-B. Bud- paketbilschaufför (B-körkort). Bärhjälp/expressarbete. Renhållningsarbetare som tex ÅVC eller medåkare på sopbil tillsammans med chaufför. Enklare montering. Du får alltid instruktioner av oss och vår kund på vad som skall göras och vid väl utförda arbeten ökar möjligheten till fler jobb/uppdrag även efter avslutat sommarjobb. Arbetstiderna och timlönen varierar beroende på uppdragets art. Vem är du? Vi söker dig som är anpassningsbar och trivs i en varierad arbetsmiljö. Du har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och känner dig bekväm med att snabbt växla mellan olika uppdrag. Vidare ser vi att du är öppen för förändringar och vid god fysisk form då vissa uppdrag passar dig som gillar att arbeta med kroppen. En självklarhet är att du är noggrann, framåt, samarbetsvillig och kan hantera högt arbetstempo. Personer med rätt inställning och hög arbetsmoral ser vi ett långsiktigt arbete med! Så här säger Johan Larsson, rekryterande chef om rollen: ~En typisk arbetsdag börjar med att du dagen innan får all information du behöver för nästa uppdrag. Du kan till exempel arbeta med orderplock och paketering på lager, köra truck eller vara budbilschaufför. Arbetet är varierande, men vissa uppdrag kan vara mer monotona, som plock och packning under längre perioder. Även om det kan vara repetitivt, ger varje uppdrag nya lärdomar och nya kontakter för framtiden. Du kommer alltid ha stöd från ditt team och din konsultchef. Kvalifikationer: Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande kunskaper i engelska. Social kompetens Allmän generell datorvana Fullständig gymnasieutbildning Flexibel, beredd på snabba förändringar Meriterande: Truckkort (A-B) Körkort B Tillgång till egen bil Branscherfarenhet från liknande jobb Om oss: Bemannix startade sin resa i mars 2014 med visionen att skapa ett företag inom bemanningsbranschen som ska tillhandahålla kvalité och arbeta personligt och familjärt i allt vi åtar oss. Viktigt för oss är att du som anställd ska känna dig trygg hos oss. Därför innehar vi kollektivavtal för samtliga anställda och är auktoriserade via Almega. Övrigt: Sök tjänsten via ansökningslänken genom att klicka på Skicka ansökan. Vi tar endast emot ansökningar via vår karriärsida. För mer information om jobbet är du välkommen att kontakta oss på 08-555 687 00, dagtid vardagar. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och framåt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ett utdrag ur belastningsregistret tas på samtliga sökande som blir aktuella för anställning. Mer info om oss hittar du på www.bemannix.se! Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta i ett långsiktigt uppdrag där du bidrar till verklig nytta för samhället? Har du samtidigt ett intresse för att förstå och stödja verksamheten på bästa sätt genom de lösningar som tas fram? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Vi söker en utvecklare med kompetens inom antingen Java eller .NET, kombinerat med React på frontend-sidan. Vad gör Decerno? Vi på Decerno är specialister på skräddarsydda digitala lösningar och är stolta över att våra uppdrag bidrar till samhällsnytta. Det betyder att vi förstår att alla kunder är olika och har unika förutsättningar. Vi skräddarsyr våra lösningar utefter kundens behov vilket medför att vi kan erbjuda våra medarbetare ett smörgåsbord av spännande projekt och tekniker. Samtidigt som vi skapar digitala lösningar vill vi också göra skillnad på riktigt. Det är inte bara något vi säger, vi menar det! Sedan vår start 1984 har vår etiska policy varit vår kompass och vi väljer aktivt bort projekt inom vapenindustri, spel om pengar, tobak och alkohol. Om rollen Hos oss får du möjlighet att utveckla innovativa lösningar, främst inom .NET eller Java på backend-sidan och React på frontend-sidan, samtidigt som du utforskar möjligheterna med AI. Vi lägger stor vikt vid att bemanna våra projekt med Decernos egna anställda och tillsammans delar ni med er av olika erfarenheter och hjälper varandra genom projektets alla faser. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Stockholm med möjlighet att arbeta på distans när det passar. Vi tror på att kunna erbjuda våra medarbetare stor flexibilitet och möjligheten att balansera egna behov och förutsättningar med projektets krav. Vissa projekt kan dock kräva en viss fysisk närvaro för att bygga starka relationer med våra kunder och lära känna deras verksamhet på bästa sätt. Ärdethärdu? Minst två års arbetslivserfarenhet av systemutveckling i Java eller .NET och React Du har en högskoleutbildning eller erfarenhet som motsvarar utbildningen Kan kommunicera väl på svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vi söker dig som har ett genuint intresse för kod och vill vara en del av ett dynamiskt team där kreativitet och nyfikenhet uppmuntras. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med Azure, DevOps, integrationer, .NET web API, CSS, AI eller maskininlärning. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta i team och kommunicerar enkelt och ärligt med dina kollegor. Därför ska du välja Decerno I våra medarbetarundersökningar blir det gång på gång tydligt att det är de fantastiska kollegorna, de roliga och utmanande projekten och möjligheten att kunna bidra till samhällsnytta som gör att vi trivs så bra på Decerno. Sedan finns det också några ytterligare aspekter vilka vi ser som självklarheter: En flexibel arbetsplats med större frihet att planera vardagen för att få arbete och privatliv att gå ihop Extra föräldraförmåner eftersom vi tycker att familjen är viktigast Vi tycker att din kompetensutveckling är viktig! Därför anordnar vi interna utbildningar löpande i vår egen Dec Academy, gör satsningar inom AI, håller i bokcirklar och arrangerar årliga konferenser Vi vill att du ska må bra, trivas och ha roligt på arbetet och därför arrangerar vi regelbundet olika sociala aktiviteter, utmaningar och hälsotävlingar – såväl virtuellt som på plats Utöver detta erbjuder vi även ett brett förmånspaket som inkluderar bland annat friskvårdsbidrag och ett generöst försäkringspaket. Vi berättar gärna mer om du vill veta vad mer vi på Decerno skulle kunna erbjuda dig. Låter detta som ditt nästa steg i karriären? Vad kul, då ser vi fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Moa Mattisson på[email protected].
Är du en erfaren redovisningsekonom med intresse för controlling och finans? Vill du arbeta i en bred och dynamisk roll där du både ansvarar för redovisning och stöttar ledning med analys och intern kontroll? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Var? Stockholm När? När rätt kandidat är tillgänglig Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om rollen I den här kombinerade rollen som Redovisningsekonom/Controller blir du en nyckelperson i ekonomiavdelningen. Du ansvarar för redovisningen och arbetar nära ledning för att stötta med riskanalys, intern kontroll och ekonomisk rapportering. Rollen innebär även kontakt med portföljbolag samt arbete inom hållbarhetsrapportering. Rollen är bred och kräver att du både kan arbeta operativt med redovisning och mer analytiskt med controlling. Arbetsuppgifter inkluderar exempelvis Ansvar för redovisningen Upprättande av årsbokslut och årsredovisning (K2 & K3) Löpande redovisning och avstämningar Moms- och skattedeklarationer Intern kontroll, riskanalys och rapportering Hållbarhetsrapportering Vi söker dig som har Eftergymnasial utbildning inom ekonomi Erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete Erfarenhet av K2 och K3-regelverken samt IFRS Intresse för finansbranschen Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer