B2C säljare söker i Stockholm

Har du ett starkt driv, en vilja att lyckas och en naturlig förmåga att skapa goda relationer? Är du dessutom tävlingsinriktad och trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Då är det dig vi söker till vårt snabbt växande team! Om rollen Som innesäljare hos oss på Konnect kommer telefonen att vara ditt främsta verktyg. Du kommer att arbeta med att representera välkända varumärken och ansvara för både nyförsäljning och merförsäljning. Vi sätter stort fokus på din personliga utveckling och erbjuder dig verktyg och stöd för att bli en framgångsrik säljare, samtidigt som vi skapar förutsättningar för dig att ta nästa steg i din karriär.Vi på Konnect erbjuder dig: - En gedigen säljutbildning för att ge dig en stabil grund att stå på. - Grundlön kompletterad med en generös provisionsmodell. - En bonustrappa i flera nivåer som premierar dina framgångar. - Stora möjligheter till karriärutveckling, med chans att avancera till: - Säljcoach - Kvalitetsmedarbetare - Teamleader - En arbetsplats med god gemenskap, regelbundna aktiviteter, tävlingar och AW:s. Vi söker dig som: - Har ett starkt driv och en vilja att prestera. - Är motiverad att lära dig mer och utvecklas inom försäljning. - Är målmedveten, tävlingsinriktad och resultatorienterad. - Trivs med att arbeta i team och bidrar med positiv energi. - Bor eller planerar att flytta till Stockholm - Har fyllt 18 år. Tidigare erfarenhet eller utbildning inom försäljning är inte ett krav – vi ser till att ge dig den utbildning och introduktion du behöver för att lyckas.Om Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att lära känna dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
BI-utvecklare till beslutsstödsteam!
Agio System och Kompetens i Skandinavien AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker BI-utvecklare till uppdrag hos våra prioriterade kunder! Har du erfarenhet av Microsoft BI-stack och vill jobba med kunder inom offentlig sektor har vi en möjlighet för dig! Vårt team växer!Som BI-utvecklarekommer du hjälpa oss att leverera högkvalitativa och nyttoskapande BI-lösningar till våra nyckelkunder.Agioär en ledande leverantör av BI-lösningar till företag inom privat- och offentlig sektor.Vi jobbar med framtidens energisystem, brottsbekämpning och effektiviserar hanteringen av vårdinformation. I din roll: Utveckla och implementera BI-lösningar som möter kundens behov Designa och implementera dataflöden från olika datakällor Skapa och underhålla datamodeller för effektiv datahantering Skapa rapporter och visualiseringar som ger insikter till våra kunder Arbeta tillsammans med kundteam för att förstå deras behov och utveckla lösningar som möter deras krav Bidra till kunskapsutbyte med kollegor på Agio och hos kund Team beslutsstödDu kommer till ett lag på Agio med snart 100 kollegor som besitter olika roller och kompetenser, där du tillhör vårt beslutsstödsteam med BI-konsulter med liknande kompetenser som dig. Teamet jobbar Microsoftorienterat och jobbar idag från Stockholm och Luleå. Vi jobbar kundnära och har gedigen kompetens att ta en BI-produkt från ax till limpa.Området och du är prioriterade satsningar och du blir en nyckelspelare i teamets fortsatta utveckling. På Agio får du en egen utvecklingsresa där du tillsammans med teamet stärker Agios utbud ochskapar nytta hos våra kunder. Vi söker dig som har minst fem års arbetslivserfarenhet somBI-utvecklare har ett intresse för Business Intelligence och utvecklingen inom området har erfarenhet av Microsoft plattform/datalagerpaket ex.SSIS, SSAS har erfarenhet av olika databasteknologier som ex. SQL, MySQL, SQL Server eller PostgreSQL Har erfarenhet av BI-visualiseringsverktyg som Power BI erfarenhet av användarcentrerad datamodellering behärskar det svenska språket i tal och skrift. Har du erfarenhet av molntjänster som Azure eller Snowflake är det meriterande. Agio erbjuder dig Uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar En anställning på ett företag med stabila kundrelationer och samarbeten Balans i livet där det finns plats för både familj och fritid En kompetensresa som är unik för dig och din karriärresa En trygg anställning med kollektivavtal och bra förmåner En lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med rörlig del och vinstdelning En platt organisation med närhet till ledning och stor delaktighet Vill du växa med oss? Skicka in en ansökan genom att svara på några korta frågor nedan.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Business Controller till Fastighetsbolag
Digitalenta AB
Controller

Vi söker en analytisk och affärsdriven Business Controller för ett spännande konsultuppdrag hos en aktör inom fastighetsbranschen i Stockholm. Uppdraget är på heltid med placering i Stockholm, och sträcker sig initialt över en period mellan 24 Mars - 31 Augusti 2025med möjlighet till förlängning. Arbetet sker i huvudsak från kundens kontor, men det finns möjlighet till distansarbete upp till två dagar per vecka. Om rollen: I rollen som Business Controller kommer du att spela en central roll i den finansiella styrningen av verksamheten. Du ansvarar för att säkerställa att driftnettot på portfölj- och fastighetsnivå utvecklas enligt uppsatta finansiella mål. Du kommer att arbeta nära chefer och resultatansvariga inom fastighetsavdelningen samt samarbeta med ekonomiavdelningen och controllerenheten. Exempel på arbetsuppgifter: Finansiell styrning genom uppföljning, analys och rapportering. Framtagning och rapportering av finansiella planer och prognoser. Identifiera och föreslå åtgärder för intäktsökning och kostnadseffektivitet. Analysera intäktsströmmar och identifiera kostnadsbesparingar för att säkerställa långsiktig lönsamhet. Bidra till förbättringar inom arbetssätt, system och affärsutveckling. Delta i utvecklingsprojekt kopplade till ekonomistyrning och affärsutveckling. Säkerställa en strukturerad överlämning till en ordinarie ersättare. Om dig: Vi söker dig som har en stark analytisk förmåga, en affärsmässig förståelse och ett proaktivt arbetssätt. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med olika delar av organisationen för att stödja verksamheten med finansiell styrning och beslutsunderlag. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Akademisk utbildning inom ekonomi eller motsvarande. Flera års erfarenhet av controlling, ekonomistyrning eller liknande roll, gärna inom fastighetsbranschen. Mycket goda kunskaper i Excel och erfarenhet av analysverktyg. Stark systemvana – meriterande om du har erfarenhet av Qlik, Hypergene och Agresso. Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i både tal och skrift. Erfarenhet av att delta eller driva utvecklingsarbete inom ekonomistyrning, målstyrning eller systemutveckling är meriterande. Personliga egenskaper: Förmåga att skapa tydlighet i ekonomiska frågor och resultat. Strukturerad och kvalitetsmedveten med ett analytiskt tankesätt. Förmåga att identifiera förbättringsmöjligheter och driva förändring. Engagerad, driven och lösningsorienterad. Uppdraget För det här uppdraget anställs du som konsult på Digitalenta. Vi erbjuder alla våra konsulter ett gediget friskvårdsbidrag, försäkringar, förmånligt pensionssparande, konsultträffar och givetvis en engagerad konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Servicetekniker - installation - felsökning
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker en Servicetekniker med huvudsakligt ansvar för installation och felsökning av digitala vägghängda skärmar i offentliga miljöer. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med varierande uppdrag hos våra kunder. Dina uppgifter kommer att innefatta allt från installation av hårdvara och konfiguration av nätverk, till felsökning av tekniska problem och underhåll av system. Installation av digitala skärmsystem och tillhörande nätverksinfrastruktur. Konfiguration och optimering av nätverkslösningar. Felsökning av både hård- och mjukvara. Ge teknisk support och vägledning till kunder. Dokumentation och uppföljning av utförda arbeten. Vad vi söker i dig Erfarenhet av installation och underhåll av nätverkslösningar. God kunskap inom TCP/IP, routrar, switchar och andra nätverkskomponenter. Kunskap om installation av digitala skärmar och multimedia är meriterande. God problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta självständigt. B-körkort Krav Är du en tekniskt skicklig problemlösare med erfarenhet av nätverk och digitala system? Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som arbetar med framtidens teknik inom digitala skärmar? Då kan du vara den vi söker! Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss påhttp://www.saps.se/

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Personliga assistenter sökes
Jobblyftet AB
Vårdbiträden

Vi söker personliga assistenter till vår kund i Stockholms län. Om jobbet Vi söker dig som är flexibel och trivs med att arbeta nära människor iderasvardag.Erfarenhet av vård- och omsorgsarbete är meriterande men ingetkrav.Arbetsuppgifterna innebär att ge stöd i dagliga aktiviteter, personligomvårdnad,hushållssysslor samt att följa med på aktiviteter och ärenden. Vi söker dig som: Pratar god svenska eller engelska Är lyhörd, ansvarsfull och har en positiv inställning Har ett genuint intresse av att hjälpa andra Är arbetssökande och inskriven hos Arbetsförmedlingen Meriterande: Uppfyller villkoren för nystartsjobb Erfarenhet av vård- och omsorgsarbete Jobblyftet är ett matchnings- och rekryteringsföretag som verkar för att fler människor ska taklivet in på arbetsmarknaden. Våra kandidater är långtidsarbetslösa, nyanlända ochungdomar som av olika anledningar stått utanför arbetsmarknaden. Vivälkomnarsökande med någon form av anställningsstöd. Sedan starten 2019 har Jobblyftettillsammans med våra kunder hjälpt över 1000 personer till en anställning.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Senior GxP Auditor at Sobi
Clevry Sweden AB
Biomedicinska analytiker m.fl.

Sobi is looking for a Senior GxP Auditor to support the strategic development of a global, risk-based audit strategy. This role is key to ensuring compliance with GMP/GDP regulations while collaborating with cross-functional teams to maintain the highest standards in quality and regulatory compliance. Key Responsibilities Develop and support a global risk-based audit strategy and program. Plan, lead, conduct, document, and follow up on external GxP audits of CMOs, suppliers, and service providers. Perform internal audits/self-inspections as Lead or Co-Auditor. Provide regulatory guidance and recommendations for compliance. Escalate critical findings and ensure appropriate corrective and preventive actions (CAPA). Prepare regular audit status reports, including audit trends and performance metrics. Support authority inspections and partner audits. Maintain expertise in FDA, EU, and ICH regulations as well as internal quality standards. Act as an SOP Author for GxP audit-related SOPs. Provide GxP compliance consulting for training, continuous improvement projects, and task forces.Qualifications & Experience: University degree in Life Sciences or a related field. Minimum 10 years’ experience in the pharmaceutical industry with GMP/GDP responsibilities. Strong background in GMP/GDP audits/inspections. Experience as a GMP Inspector or Auditor in Biotechnology and Sterile Manufacturing (Drug and Finished Products); Drug Substance experience is preferred. Skills & Attributes: Excellent knowledge of EU/US/RoW GMP/GDP regulations. Strong verbal and written communication skills. Proficiency in document management systems. Structured, detail-oriented, and collaborative mindset. Ability to multi-task and manage priorities effectively. Location: Switzerland/Sweden (Remote with office availability on demand)Start Date: March 3, 2025Contract: 12 months, full-time About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. Both questionnaire and feedback report are sent to your e-mail inbox. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. If you have any questions regarding this position or this recruitment process. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Lokalvårdare/Städare - Kista - Dagitd

Bakgrund XLNT är det hållbara och moderna valet för servicetjänster avseende hotell/kursgårdar, arbetsplatser, gallerior/köpcentrum och fastighetsägare på marknaden och omsätter ca 150 miljoner med mer än 300 anställda. Vi har fyra raka Di-Gaseller och blivit utsedda till ett av Europas snabbast växande företag enligt Financial Times lista; FT1000 för 2022 och 2023. De flesta av våra avtal har lokalvård som grund, och en del av vår framgång är såklart matchningen mellan andra företag som uppskattar vad vi erbjuder vilket gett oss kanske branschens starkaste retention siffror avseende kundavtal, 99,39% i senaste undersökningen. Har du ett intresse för en hållbar framtid och vill vara med att bygga upp Sveriges grönaste kontorsservice? Ser du dig själv som en strukturerad och organiserad person som tycker om städning? Då kan du passa in som vår nya medarbetare! Vi erbjuder digEn rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med stora utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. XLNT omfattas av kollektivavtal och erbjuder 12 st kostnadsfria utbildningar om året inom vårt kompetensutvecklingsprogram. Du får en grundlig utbildning enligt de arbetsuppgifter du kommer med såväl teoretiska som praktiska moment. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Du ska drivas av att göra kunder nöjda, göra dig och dina medarbetare nöjda, och vilja göra världen till en mer hållbar och grön plats. Om tjänstenVi letar efter lokalvårdare i Kista. Arbetet sker dagtid med möjlighet till arbete även på helger. Du kommer vara ansiktet utåt för oss på XLNT och är den absolut viktigaste resursen som finns hos oss! Din Profil Du har minst ett år städerfarenhet. Du är självgående och har ett bra öga för detaljer. Det är viktigt att du har förmågan att vara trevlig mot kunder. Du gillar att arbeta med andra för att gemensamt lösa en uppgift. Du följer eller utformar instruktioner och rutiner samt planerar och arbetar systematiskt. Du ska kunna kommunicera på svenska eller engelska. Körkort är ett krav Truckkort är meriterande men inte ett krav.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Systemutvecklare .NET Stockholm
Agio System och Kompetens i Skandinavien AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren fullstackutvecklare med tidigare erfarenhet av större offentliga verksamheter? Med en ökad efterfrågan på våra tjänster vill vi stärka vårt utbud till våra kunder i Stockholm. Agio är specialiserade på att leverera effektiva och smarta IT-lösningar till våra kunder. Som en del av vårt team kommer du att ha möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna och vara involverad i projekt som gör verklig skillnad. I dina uppdrag kommer du att jobba i stora omställningsprojekt hos våra kunder inom offentlig sektor där vi söker dig som har flerårig erfarenhet av .NET-utveckling i större projekt. Du kommer bl.a att arbeta med följande i din roll: utveckling av .NET-baserade applikationer och lösningar nyttja AI i ditt arbete Språk: C#, HTML, CSS, JavaScript Ramverk: .NET, .Net Core, ASP.NET Databaser: Microsoft SQL-server DevOps CI/CD Webbapplikationer: Windows Server, IIS Arkitektur: Mikrotjänstarkitektur Utveckling i moderna frontendramverk såsomBlazor, Vue ochReact. Du kommer attarbeta tätt tillsammans med andra utvecklare, tekniska experter, testare och projektledare för att säkerställa hög kvalitet och leverans i tid. På Agiokommer du att tillhöra ett team som finns i Stockholm och Luleå. Vi söker dig som har akademisk utbildning inom IT har minst 6 års erfarenhet av systemutveckling inom .NET samt andra relevanta tekniker och ramverk erfarenhet av Azure DevOps, CI/CD erfarenhet av utvecklingsprojekt i offentliga verksamheter har erfarenhet av att arbeta agilt i team med god förmåga att kommunicera med kollegor, kunder och andra intressenter behärskar det svenska språket i tal och skrift har ett genuint intresse för hur AI och automation kan effektivisera verksamheter samt vilket värde det kan skapa. Det är meriterande om du har erfarenhet av utveckling i moderna frontendramverk. Om Agio Agio är ett stabilt och tryggt bolag med stark ekonomi.Du kommer till ett företag med långvariga kundrelationer och samarbeten.Vi erbjuder intressanta uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar ochen trygg anställning med kollektivavtal — vi tar ansvar för dig och dina kollegor. Vi erbjuder dig uppdrag med samhällsnyttiga tillämpningar en anställning på ett företag med stabila kundrelationer och samarbeten balans i livet där det finns plats för både familj och fritid en kompetensresa som är unik för dig och din karriärresa en trygg anställning med kollektivavtal och fina förmåner en lönemodell som kombinerar anställningstrygghet med en rörlig del och vinstdelning en platt organisation med närhet till ledning och stor delaktighet. Vill du jobba hos oss? Skicka in en ansökan genom att svara några korta frågor nedan. Ansökningar via e-post kommer att hänvisas att ansöka via denna portal.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Restaurangbiträde sökes
Jobblyftet AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker Restaurangbiträde till vår kund Stockholm . Vi letar efter engagerade och serviceinriktade restaurangbiträden för vår kund. Arbetsuppgifterna inkluderar enklare matlagning, servering samt restaurangstädning Vi söker dig som: - Är Serviceinriktad och har en positiv inställning - Har god fysik och trivs ett högt arbetstempo - Är arbetslös och har varit inskriven på Arbetsförmedlingen Meriterande: - Anställningsstöd i form av nystartsjobb Vi är ett socialt företag som verkar för att fler människor ska ta klivet in på arbetsmarknaden. Våra kandidater är långtidsarbetslösa, nyanlända och ungdomar som av olika anledningar stått utanför arbetsmarknaden. Vi välkomnar sökande med någon form av anställningsstöd. Sedan starten 2019 har Jobblyftet tillsammans med våra kunder hjälpt över 700 personer till en anställning.

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025
Mekaniker till kund i Sollentuna!
Switch Game AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Ser du dig själv som en lösningsfokuserad person där service faller sig naturligt? Motiveras du av att lösa komplexa problem tillsammans med kollegor? Då bör du läsa vidare! Just nu söker vi på Switch Game en mekaniker till vår kund som är marknadsledande med ett stort antal verkstäder i hela Sverige. Här finns det utmärkta möjligheter att utvecklas och avancera och personal är alltid i fokus. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Dina arbetsuppgifter: Som mekaniker kommer du arbeta med entreprenadmaskiner, lastbilar, transportbilar och släp samt service och reparationer av kylaggregat. Vi erbjuder dagar där den ena dagen inte är den andra lik och du kommer att utföra alla typer av fordonsdiagnostik, reparationer och servicearbeten. Vi söker därför dig som är serviceinriktad, och med ett naturligt intresse för nöjda kunder och fordon. Du ser möjligheter i alla situationer, och tillsammans med dina kollegor löser du snabbt dina arbetsuppgifter under ordnade och strukturerade former. Om dig: Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, det är ett stort plus för oss om du har arbetat som mekaniker av tunga fordon tidigare, men det allra viktigaste är att du är rätt person. God förståelse i det svenska språket i tal och skrift krävs samt att du kan arbeta självständigt. B-körkort är ett krav! För att lyckas i rollen är det viktigt att du strävar efter att göra det lilla extra och att du fokuserar på att hitta lösningar. Det är också viktigt att du utför ditt arbete med stor noggrannhet och att du håller ordning och reda. Placeringsort: Sollentuna Tillträde: Enligt överenskommelse Frågor angående tjänsten besvara av Jens på [email protected] alt 0708-38 03 69

154 dagar sedan
Sista ansökan:
24 juli 2025